تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید اجاق گاز پیلوت

آنچه درباره مدل‌های اجاق گاز پيلوت نمی دانید؟+ قیمت

راهنمای خرید
تا چه اندازه با برندهای ایرانی در صنعت لوازم خانگی آشنا هستید؟ آیا می‌دانستید پیلوت در زمینه تولید انواع اجاق گاز، اولین برندی است که برچسب مصرف انرژی رتبه A را دریافت کرده است؟ در این مطلب مدل های اجاق گاز پیلوت و قیمت اجاق گاز پیلوت را بررسی می کنیم.

تصلا– اجاق گاز در اولویت‌بندی لوازم آشپزخانه در صدر جدول قرار می‌گیرد. در حال حاضر برندهای ایرانی متعددی در زمینه تولید اجاق گاز فعالیت دارند. پیلوت یکی از این تولیدات داخلی است که به شکلی اختصاصی در زمینه تولید اجاق گاز فعالیت دارد. اجاق گاز پيلوت به صورت رومیزی و فردار و اجاق گاز طرح فر پیلوت عرضه می شود.

معرفی برند پیلوت

اجاق گاز

شرکت اندیشه گستر اروند ایرانیان با نام تجاری پیلوت، فعالیت رسمی خود را با تولید بخاری و اجاق گاز از سال ۱۳۵۴ شروع کرد. پیلوت از اولین برندهای ایرانی است که برچسب مصرف انرژی رتبه A در صنعت لوازم خانگی را دریافت کرده است.

هنگام خرید انواع لوازم خانگی توجه به برچسب انرژی شما را از میزان مصرف انرژی مطلع می‌کند. هر چه این رتبه بالاتر باشد به همان اندازه مصرف انرژی دستگاه کمتر خواهد بود.

کارخانه تولیدی صنعتی پیلوت از سال ۱۳۵۶ تمرکز فعالیت خود را بر روی تولید اجاق گاز گذاشت. با گذشت زمان این برند در زمینه تولید و واردات قطعات باکیفیت پیشرفت چشمگیری داشت. در سال ۱۳۶۲ پیلوت شروع به آپدیت تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی خود کرد تا با فناوری روز همراه باشد.

محصولات پیلوت

اجاق گاز

برند پیلوت یکی از تولیدکنندگان برتر در صنعت لوازم خانگی داخلی است که اجاق گاز سبز را به عنوان کالایی شاخص در لیست محصولات خود دارد. عملکرد اجاق گاز سبز ارتباط مستقیمی به حوزه سلامت فردی و محیطی دارد. در واقع این نوع از محصولات خطری برای محیط‌زیست و سلامت افراد ایجاد نمی‌کنند.

اجاق گاز سبز پیلوت با ساختاری دقیق تولید و عرضه می‌شود که با رتبه A، از کمترین میزان آلایندگی برخوردار است. اجاق گاز توکار، اجاق گاز کابینتی، اجاق گاز طرح فر، گاز رومیزی و اجاق گاز فردار از دیگر محصولات تخصصی برند پیلوت هستند.

ویژگی‌های اجاق گاز پيلوت

سیستم تمیزکننده اتوماتیک کابین فر

انواع مدل اجاق گاز پيلوت به اگزوزهایی مجهز هستند که شما می‌توانید با استفاده از سیستم Self-Cleaning یا تمیزکننده کابین فر، آلودگی‌ها و چربی‌های داخل کابین فر را از بین ببرید. در واقع با روشن کردن فر به مدت ۱۰ دقیقه، ذرات چربی به شکل بخار توسط اگزوزهای تعبیه شده در پشت اجاق گاز، خارج می‌شوند.

سیستم تهویه کابین فر

اجاق گاز

سیستم تهویه مطبوع کابین فر از دیگر امکانات محصولات پیلوت است. به وسیله این ویژگی، گازهای سمی، بوی غذا و ذرات چربی از بین رفته و سرعت گردش جریان اکسیژن نیز افزایش پیدا می‌کند.

سیستم ترموکوپل سوپر تاپ تایم

سیستم ایمنی ترموکوپل این امکان را فراهم می‌کند تا بعد از خاموش شدن شعله، جریان گاز به صورت اتوماتیک قطع شود. هنگام روشن کردن شعله در اجاق گاز دارای ترموکوپل، باید مدت زمانی را صرف نگه‌داشتن دسته شیر کنیم تا با گرم شدن ترموکوپل شعله نیز روشن بماند.

انواع مدل های اجاق گاز پيلوت که به ترموکوپل‌های سوپر تاپ تایم مجهز هستند، در مدت زمان نهایت ۳ ثانیه این کار را انجام می‌دهند. همچنین ترموکوپل‌های تاپ تایم نیز به ۳ تا ۵ ثانیه زمان برای این فرایند نیاز دارند. این سیستم ایمنی برای کابین داخل فر نیز در نظر گرفته شده است.

تنظیم دمای خودکار فر

این سیستم از هدر رفتن انرژی به شکل قابل توجهی جلوگیری می‌کند. همچنین با تنظیم دمای اتوماتیک فر، مدت زمان لازم برای آماده شدن غذا نیز کاهش پیدا می‌کند.

سیستم میکروسوئیچ ایمنی

بعضی از مدل های اجاق گاز پيلوت به میکروسوئیچ ایمنی مجهز هستند. بر اساس سیستم عملکرد میکروسوئیچ ایمنی تا زمانی که درب فر باز نباشد، فندک‌های داخل فر امکان کار کردن ندارند.

استفاده از چدن مقاوم‌سازی شده

شبکه‌های چدن به کار رفته در اجاق گاز پيلوت از دستگاه در برابر ضربه و شوک محافظت می‌کنند.

مجهز به شاسی پایه

محصولات پیلوت به شاسی پایه مجهز شده‌اند تا حمل اجاق گاز به آسانی انجام شود. همچنین این ویژگی به استحکام دستگاه نیز کمک می‌کند.

فندک اتوماتیک

اجاق گاز

در اجاق گازهای پیلوت دکمه‌ای برای فندک درنظر گرفته نشده است. با چرخاندن دسته شیر یا ولوم، فندک به صورت اتوماتیک عمل کرده و شعله را روشن می‌کند.

مقاوم‌سازی اجاق گاز

سطوح فلزی اجاق گاز پيلوت با پوشش الکترواستاتیک مقاوم‌سازی شده اند. این ویژگی از دستگاه در برابر رطوبت و ضربه محافظت می‌کند.

درب شیشه‌ای سکوریت

جنس درب شیشه‌ای اجاق گاز پیلوت از سکوریت دوجداره است که در صرفه‌جویی انرژی نقش مهمی دارد. همچنین درب فر نیز به لاستیک عایقی مجهز شده که در توزیع یکنواخت گرمای داخل محفظه فر نقش دارد.

قیمت اجاق گاز پيلوت

با برند ایرانی پیلوت، ویژگی‌ها و امکانات اجاق گازهای آن آشنا شدیم. حال نوبت به بررسی محصولات این برند، مشخصات و قیمت آن‌ها رسیده است. اگر شما هم قصد خرید اجاق گازی ایرانی دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اجاق گاز فردار پیلوت مدل PT

اجاق گاز فردار پیلوت

این محصول در دسته اجاق گاز سبز قرار می‌گیرد و از محیط‌زیست در برابر آلایندگی گازهای سمی محافظت می‌کند. رتبه انرژی این اجاق گاز نیز مانند تمام محصولات پیلوت رتبه A است. اجاق گاز مدل PT در سه رنگ استیل، سفید و مشکی تولید می‌شود.

  • اجاق گاز ۵ شعله «یک شعله پلوپز»
  • مجهز به فندک اتوماتیک
  • دارای تایمر دیجیتال ۵ کلیدی
  • مجهز به فن داخل فر با خاصیت پخش باد گرم
  • دارای شعله زمان‌دار
  • مجهز به سیستم تمیزکننده اتوماتیک کابین فر
  • مجهز به اگزوز برای خروج گازهای سمی
  • دارای جوجه‌گردان افقی
  • مجهز به سیستم ترموکوپل
  • دارای ترمومتر جهت نمایش دمای داخل محفظه فر
  • دارای سینی لعابی فر و پایه قابل تنظیم از جنس استیل

قیمت اجاق گاز فردار پیلوت مدل PT حدودا ۸،۷۲۰،۰۰۰ تومان است.

اجاق گاز پیلوت مدل PH فردار

یکی از مهمترین ویژگی‌های این اجاق گاز مجهز بودن آن به فن خنک‌کننده است که از قطعات و درب فر در برابر حرارت محافظت می‌کند. صفحه این گاز نیز یکپارچه بوده و به شبکه‌های چدنی مجهز شده است.

  • اجاق گاز ۵ شعله
  • مجهز به تایمر دیجیتال لمسی
  • دارای فندک اتوماتیک
  • مجهز به شعله زمان‌دار با سیستم تمام ترموکوپل
  • دارای جوجه‌گردان افقی
  • مجهز به سیستم تمیزکننده اتوماتیک کابین فر
  • دارای اگزوز خروج مخصوص گازهای سمی
  • رتبه سبز و برچسب مصرف انرژی A

در حال حاضر قیمت اجاق گاز فردار پیلوت مدل PH بین ۸،۳۵۰،۰۰۰ تا ۸،۶۲۵،۰۰۰ در بازار موجود است.

اجاق گاز فردار پیلوت مدل DS5

اجاق گاز فردار پیلوت

یکی دیگر از محصولات برتر پیلوت اجاق گاز مدل DS5 است که به سیستم تمام ترموکوپل مجهز شده است. همچنین بیشتر محصولات برند پیلوت دارای شیشه سکوریت دوجداره و مقاوم در برابر حرارت هستند. اجاق گاز فردار پیلوت مدل DS5 جزء گرانترین مدل این برند است.

مشخصات قیمت
۵ شعله به همراه شعله پلوپز

مجهز به سه فن کانوکشن

دارای جوجه‌گردان

فندک اتوماتیک

دارای شعله زمان‌دار

مجهز به تایمر دیجیتال و صفحه نمایشگر لمسی

مجهز به سیستم تمیزکننده اتوماتیک

سیستم تثبیت‌کننده فشار گاز

مجهز به فیلتر تصفیه بخار چربی

۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان

اجاق گاز پيلوت مدل PF5 فردار

این مدل از اجاق گاز پیلوت نیز مانند دیگر محصولات به شاسی پایه جهت حمل آسان و افزایش استحکام دستگاه مجهز شده است. همچنین دسته شیر در اجاق گازهای پیلوت کاملاً ارگونومیک هستند. صفحه یکپارچه با شبکه‌های چدنی از دیگر مزایای محصولات برند پیلوت است.

مشخصات قیمت
۵ شعله به همراه شعله پلوپز

مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل

دارای جوجه‌گردان

فندک اتوماتیک و فندک داخل فر

دارای شعله زمان‌دار

مجهز به تایمر دیجیتال

مجهز به سیستم تمیزکننده اتوماتیک

سیستم تثبیت‌کننده فشار گاز

رتبه برتر A در شعله

پایه قابل تنظیم

۷،۵۰۰،۰۰۰ تا ۹،۲۵۰،۰۰۰ تومان

اجاق گاز فردار پیلوت مدل PR5

اجاق گاز فردار پیلوت

اکثر مدل‌های اجاق گاز پیلوت مانند مدل PR5 دارای فن داخلی فر هستند که با تولید باد گرم به پخت غذا کمک می‌کند.

  • اجاق گاز ۵ شعله به همراه یک شعله پلوپز
  • دارای فندک اتوماتیک و فندک فر
  • مجهز به سیستم تمیزکننده اتوماتیک کابین فر
  • سیستم تنظیم دمای اتوماتیک فر
  • سیستم ایمنی ترموکوپل
  • مجهز به اگزوز خروج گازهای سمی
  • دارای جوجه‌گردان
  • مجهز به سیستم تهویه مطبوع
  • تایمر دیجیتال
  • مجهز به سیستم تنظیم فشار گاز

قیمت اجاق گاز پیلوت مدل pr5 حدودا ۶،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

اجاق گاز فردار پیلوت مدل TF5

اجاق گاز مدل TF5 دارای ۵ شعله است که یک شعله آن برای پلوپز در نظر گرفته شده است. سیستم تمام ترموکوپل نیز از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز محسوب می‌شود.

این اجاق گاز نیز مانند دیگر مدل‌های تولید شده از برند پیلوت دارای رتبه سبز مربوط به میزان آلایندگی گازهای سمی است. همچنین برچسب مصرف انرژی آن نیز در رتبه A قرار دارد.

  • مجهز به تایمر مکانیکی
  • مجهز به سیستم فن خنک‌کننده
  • دارای شعله زمان‌دار
  • فندک اتوماتیک و فندک فر
  • دارای جوجه‌گردان
  • اگزوز خروج گازهای سمی

قیمت اجاق گاز فردار پیلوت مدل TF5 از ۵،۹۴۶،۷۰۰ تا ۸،۵۵۰،۰۰۰ تومان است.

اجاق گاز پيلوت مدل TS5 فردار

این محصول یک اجاق گاز با دو محفظه فر است که محفظه بزرگ، گازی و محفظه کوچک، گریل و آون برقی است. اجاق گاز دو فر پیلوت نیز دارای رتبه برتر انرژی A و رتبه سبز است. همچنین این محصول به اگزوز خروج گازهای سمی نیز مجهز شده است. اجاق گاز فردار پیلوت مدل TS5 گرانترین مدل این برند است.

مشخصات قیمت
۵ شعله

مجهز به دماسنج عقربه‌ای و تایمر دیجیتال

شعله زمان‌دار

مجهز به سیستم پرده هوایی و فن خنک‌کننده

دارای دو فن تولید باد گرم برای پخت

فندک اتوماتیک

سیستم ایمنی ترموکوپل

جوجه‌گردان افقی

۱۰،۳۱۶،۰۰۰ تومان

اجاق گاز پيلوت مدل PF1 فردار

اجاق گاز فردار پیلوت

این محصول در رنگ سفید عرضه می‌شود و جنس بدنه آن نیز از استیل ضدزنگ است. همچنین سرشعله‌های به کار رفته در محصولات برند پیلوت همگی بهینه سوز هستند.

  • اجاق گاز ۵ شعله
  • مجهز به سیستم میکروسوئیچ ایمنی فر
  • فن داخل کابین فر برای تولید باد گرم
  • مجهز به سیستم تنظیم دمای خودکار
  • تمیزکننده خودکار محفظه فر
  • دارای جوجه‌گردان
  • فندک اتوماتیک
  • تایمر دیجیتال
  • مجهز به سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم تنظیم فشار گاز

قیمت اجاق گاز فردار پیلوت مدل PF1 از ۷،۲۰۰،۰۰۰ تا ۸،۸۹۷،۰۰۰ تومان متغیر است.

اجاق گاز پيلوت مدل GMB1 و مدل GSB1 رومیزی

برند پیلوت دو مدل گاز رومیزی نیز بین محصولات خود دارد که در حال حاضر قیمتی برای این محصولات در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد. در ادامه به مشخصات آن‌ها اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

گاز رومیزی مدل GMB1 و GSB1 از جنس شیشه سکوریت مقاوم هستند که در برابر شوک حرارتی و ضربه از صفحه گاز محافظت می‌کند.

این محصولات به فندک اتوماتیک و سیستم ایمنی ترموکوپل مجهز شده‌اند. شبکه‌های چدنی آن‌ها نیز کیفیتی عالی و مقاوم دارند.

خدمات پس از فروش و نمایندگی اجاق گاز پیلوت

محصولات پیلوت تا ۱۸ ماه بعد از نصب اجاق گاز دارای گارانتی یا ضمانت‌نامه هستند. در صورت بروز مشکلات فنی خریدار می‌تواند از خدمات پس از فروش پیلوت استفاده کند. توجه داشته باشید مواردی همچون شکستن شیشه یا پایه، آسیب رساندن به اجاق گاز بر اثر خطای انسانی و… شامل گارانتی نمی‌شوند.

نمایندگی‌هایی نیز در سراسر کشور در زمینه تعمیر اجاق گاز مشغول به فعالیت هستند که شما با مراجعه حضوری و آنلاین می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

پشتیبان سرویس یکی از مراکز تعمیر تخصصی لوازم خانگی و اجاق گاز است که تعمیرگاه‌های مجاز آن در غرب، شرق، مرکز و شمال تهران واقع شده‌اند.

همچنین شرکت نگار پشتیبان نیز توسط پلتفرم کاراباما خدمات مختلف سرویس، تعمیر و نگه‌داری انواع لوازم خانگی را ارائه می‌دهد. با مراجعه به وب‌سایت کارباما می‌توانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4.8 / 5. تعداد آرا: 5

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!