تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بررسی مدل های چای ساز تفال

کاربردی‌ترین مدل چای ساز تفال کدام است؟+ قیمت

راهنمای خرید
برای انتخاب لوازم خانگی مانند دستگاه چای‌ساز شما نیاز به مقایسه محصولات مختلف دارید. برند تفال یکی از تولیدکنندگان برتر در صنعت لوازم خانگی است که در این مطلب به بررسی انواع دستگاه چای ساز تفال و قیمت چای ساز تفال می‌پردازیم.

تصلا– عوامل متعددی همچون المنت حرارتی به کار رفته در دستگاه، کیفیت و کارایی چای‌ساز را افزایش می‌دهد. ما به شما توصیه می‌کنیم برای خرید یک دستگاه چای‌ساز خوب ابتدا برندهای مختلف را بررسی کرده و با مقایسه محصولات، انتخابی مناسب داشته باشید. در هنگام خرید چای ساز یکی از نکات حائز اهمیت قیمت چای ساز است. در این مقاله انواع چای ساز teafaell و قیمت چای ساز تفال را بررسی می کنیم.

انواع چای‌ ساز

در حال حاضر سه نوع دستگاه چای‌ ساز در بازار وجود دارد که هر کدام بر اساس مدل و امکانات، ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. با توجه به انواع چای‌ساز شما می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و استفاده کنید.

چای ‌ساز دم آور

چای‌سازهایی که کتری و قوری آن‌ها بر روی هم قرار می‌گیرد در اصطلاح به چای‌ساز دم آور معروف هستند. در واقع با قرار دادن قوری بر روی کتری، چای شما دم کشیده و حاضر می‌شود. بخار حاصل از آب کتری حرارت ملایمی ایجاد می‌کند که این حرارت باعث دم کشیدن چای می‌شود.

برخی از افراد استفاده از این مدل چای‌ساز را به دلیل حفظ عطر و طعم چای به مدل استندی ترجیح می‌دهند. در حال حاضر بیشتر مدل‌های چای‌ساز تفال موجود در بازار نیز از نوع چای‌ساز دم آور هستند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه درباره دستگاه آسیاب قهوه نمی دانید!

چای‌ساز دارای استند

مدل دیگر چای‌ ساز به صورتی است که کتری و قوری در کنار یکدیگر و بر روی یک استند قرار دارند. در این نوع چای‌ساز صفحه‌ای گرد طراحی شده که قوری بر روی آن قرار می‌گیرد. حرارت توسط المنت به قوری منتقل شده و چای آماده می‌شود.

اگر قوری مدت زمان زیادی بر روی استند قرار بگیرد، طعم و عطر چای کیفیت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل بعضی از مدل‌های چای‌ساز به سیستم تایمر مجهز شده‌اند که صفحه به صورت اتوماتیک بعد از چند دقیقه خاموش می‌شود.

چای ‌ساز بدون قوری

در آخر باید به چای سازی اشاره کنیم که تنها از یک کتری بر روی یک صفحه حرارتی تشکیل شده است. در این مدل داخل کتری محفظه‌ای تعبیه شده که چای در آن دم کشیده و آماده می‌شود. این نوع از چای‌ساز نسبت به دو مدل دیگر طرفداران کمتری دارد.

برند تفال

در سال ۱۹۵۴ شخصی به نام مارک گروگوایر با استفاده از ماده‌ای به نام PTFE اولین تابه نچسب دنیا را به نام خود ثبت کرد. مارک دو سال بعد از این اتفاق کارخانه شخصی خود را با نام تجاری تفال در شهر پاریس تأسیس کرد.

تفال یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که نام برند خود را از ترکیب دو واژه تفلون و آلومینیوم ابداع کرده است.

تفال سهم عمده‌ای در بازار لوازم خانگی کشورهای مختلف جهان دارد و بسیاری از کشورها نیز محصولات خود را تحت لیسانس این برند تولید و عرضه می‌کنند. محصولات مختلف تفال در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا طرفداران خاص خود را دارند.

ویژگی‌های چای ‌ساز تفال

در حال حاضر برندهای متنوعی در صنعت تولید لوازم خانگی در جهان مشغول به فعالیت هستند. برند تفال با تنوع و کیفیت در ساخت محصولات مختلف، در این رقابت جایگاهی برتر کسب کرده است. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که به تصمیم‌گیری شما برای مقایسه و انتخاب انواع چای ‌ساز تفال کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: کاربرد و طرز استفاده از دستگاه فرنچ ‌پرس + قیمت

کیفیت ساخت

چای ساز تفال

بدنه چای‌سازهای تفال از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. در واقع جنس بدنه از نکات مهمی است که شما برای خرید چای‌ساز باید به آن توجه داشته باشید. مدل‌های مختلف چای‌ساز تفال با بدنه محکمی از استیل، شیشه و پلاستیک مرغوب ساخته شده‌اند که در طولانی مدت آسیب کمتری خواهند دید.

سیستم ایمنی

یکی از مهمترین ویژگی‌ها در ساختار دستگاه چای‌ساز، مجهز بودن آن به سیستم ایمنی یا قطع اتوماتیک است. بیشتر مدل‌های چای‌ساز تفال برای کارایی بهتر دستگاه به این سیستم مجهز شده‌اند. چای‌ساز تفال به محض تمام شدن آب داخل کتری فرمان قطع اتوماتیک به دستگاه می‌دهد.

همچنین این سیستم ایمنی باعث می‌شود دستگاه در صورت روشن ماندن به مدت طولانی، بعد از دو تا سه ساعت خاموش شود.

صافی و فیلتر کتری

بعضی از مدل‌های چای‌ساز تفال به فیلتری مجهز شده‌اند که این فیلتر از ورود رسوب و مواد اضافی به داخل آب جلوگیری می‌کند. صافی موجود در انواع چای‌ساز تفال نیز باعث می‌شود تا چای با کیفیت بهتری آماده شود.

قابلیت گرم نگهدارنده

یکی از مهمترین ویژگی‌های انواع چای‌ساز تفال، قابلیت گرم نگهدارنده است. با این قابلیت چای یا دمنوش برای مدت زمان بیشتری گرم مانده و قابل استفاده خواهد بود. بعضی از مدل‌های چای‌ساز به این قابلیت مجهز نیستند و با خاموش شدن دستگاه چای به سرعت خنک شده و طعم و عطر خود را از دست می‌دهد.

قیمت چای ساز تفال

کیفیت، ساختار و عملکرد ساده، تنوع محصول و… از مواردی هستند که این برند را بین رقیبان خود متمایز کرده است. در ادامه قصد داریم به معرفی بعضی از مدل‌های چای‌ساز تفال و مقایسه آن‌ها با یکدیگر بپردازیم.

بیشتر بخوانید: مشخصات و قیمت خردکن برقی و خردکن دستی

چای‌ ساز تفال مدل BJ201F41

طراحی این چای‌ساز محبوبیت و فروش آن را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهد. کابل برق این مدل از چای‌سازهای تفال به شکلی طراحی شده که بر اساس نیاز و به دلخواه می‌توانید طول آن را کم یا زیاد کنید.

کابل برق چای‌ساز در قسمت زیرین دستگاه قرار دارد که کل سیم درون این محفظه جای می‌گیرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های انواع چای‌ساز تفال قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه آن است که در این مدل نیز وجود دارد.

المنت حرارتی که درون چای‌سازهای تفال تعبیه شده، کیفیت کارایی دستگاه را به شکلی مطلوبی افزایش داده است. ظرفیتی که برای کتری و قوری انواع چای‌ساز تفال در نظر گرفته شده نسبت به دیگر برندها توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. ظرفیت کتری این مدل ۱٫۹ لیتر است.

بیشتر چای‌سازهای تفال به نمایشگر مجهز شده‌اند تا مصرف‌کننده از جوش آمدن آب و حالت گرم نگهدارنده مطلع شوند. همچنین بر روی دسته این چای‌ساز کلیدی طراحی شده که شما می‌توانید یکی از این دو حالت را انتخاب کنید.

از دیگر مشخصات چای‌ساز تفال مدل BJ201F41 باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ۱۷۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس کتری از پلاستیک مرغوب
  • جنس قوری از شیشه پیرکس
  • جنس کفی داخل کتری از استیل ضدزنگ
  • جنس توری از استیل
  • قابلیت گرم نگهدارنده
  • سیستم ایمنی قطع اتوماتیک
  • قفل ایمنی درپوش

قیمت این محصول از ۱،۷۰۰،۰۰۰ تا ۲،۷۵۷،۰۰۰ تومان متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سرویس قاشق چنگال چه مارکی بخریم؟

چای ساز تفال مدل bj500d10

تفال و فلر از برندهای مطرح در تولید انواع چای‌ساز هستند که کیفیت آن‌ها با مدل‌ها و برندهای دیگر قابل‌مقایسه نیست. در کنار مشخصات فنی که توجه به آن‌ها ضروری است، کیفیت بدنه دستگاه نیز از مواردی است نباید از آن غافل شد.

ویژگی که چای‌ساز تفال را از برندهای دیگر متمایز می‌کند، جنس بدنه کتری و قوری آن است که از بهترین مواد در ساخت آن‌ها استفاده شده است. جنس کتری چای‌ساز تفال مدل BJ500D10 از استیل ضدزنگ است که در کارایی و طول عمر دستگاه اثر قابل توجهی دارد.

در بیشتر مدل‌های تولید شده از برند تفال، کتری و قوری بر روی هم قرار می‌گیرند. با توجه به کیفیت طعم چای، این مدل طرفداران بیشتری دارد. ظرفیت بالای کتری و قوری این مدل نیز از دیگر ویژگی‌های انواع چای‌ساز تفال است.

  • ۱۶۵۰ وات توان مصرفی
  • جنس قوری از شیشه مقاوم
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • سیستم ایمنی قطع اتوماتیک

اگر به جنس استیل برای لوازم خانگی علاقه دارید، انتخاب چای‌ساز تفال مدل BJ500D10 گزینه مناسبی است.

قیمت چای ساز تفال مدل bj500d10 تقریبا ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

چای ساز تفال bk511

چای‌ساز مدل BK511 در مقایسه با دیگر مدل‌های تفال و برندهای دیگر از کیفیت عملکرد بهتری با توجه به نوع المنت آن برخوردار است. المنت این چای‌ساز به صورت یکپارچه طراحی شده و جنس آن نیز تمام استیل ضدزنگ است.

از دیگر ویژگی‌های آن باید به عایق حرارتی دسته کتری و قوری اشاره کرد. چراغ نشانگر تعبیه شده در دستگاه نیز وضعیت جوش آمدن آب و حالت گرم نگهدارنده را مشخص می‌کند. قابلیت گرم نگهدارنده مهمترین ویژگی مدل‌های مختلف چای‌ساز تفال است که برای این مدل نیز در نظر گرفته شده است.

کتری دستگاه ۲ لیتر و قوری آن تا ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد که نسبت به مدل‌های دیگر ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.

  • ۲۲۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس کتری از استیل
  • جنس قوری از شیشه مقاوم
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • قابلیت خاموش شدن اتوماتیک

قیمت چای ساز تفال bk511 پرفروش ترین مدل تفال از ۴،۰۹۰،۰۰۰ تا ۴،۵۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: فهرستی جامع از لیست قیمت انواع چای‌ساز

چای‌ ساز تفال مدل BJ201541

همان‌طور که در این مطلب ذکر کردیم، محصولات تفال تنوع طرح و رنگ بسیاری دارند. چای‌ساز تفال مدل BJ201541 یکی از این محصولات متنوع است که در رنگی جذاب تولید و عرضه می‌شود. این محصول برخلاف دیگر مدل‌ها برای بدنه کتری، صافی و درپوش از پلاستیک استفاده کرده است.

ظاهر فانتزی دستگاه شاید شما را نسبت به کیفیت و کارایی دستگاه به اشتباه بیندازد اما این مدل نیز از قابلیت‌های مهمی برخوردار است. در صورت استفاده نشدن از دستگاه به مدت ۲ ساعت یا تمام شدن آب کتری، سیستم قطع اتوماتیک فعال شده و دستگاه را خاموش می‌کند.

گرم نگهدارنده اتوماتیک و چرخش ۳۶۰ درجه نیز از دیگر قابلیت‌های این مدل چای‌ساز هستند. این دستگاه با توان مصرفی ۱۵۰۰ وات با قیمت چای ساز تفال مدل BJ201541 حدود ۱،۸۸۹،۴۸۱ تومان به فروش می‌رسد.

چای‌ ساز تفال مدل BJ505

جنس بدنه کتری و قوری این مدل چای‌ساز تفال از استیل ضدزنگ است که برای طرفداران لوازم خانگی استیل انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این مدل با توان مصرفی مطلوبی که دارد سرعت جوش آمدن آب و تهیه چای را افزایش می‌دهد.

محصولات تفال همگی از قابلیت گرم نگهدارنده و سیستم ایمنی برخوردار هستند که موجب برتری برند تفال نسبت به دیگر برندهای متفرقه موجود در بازار شده است.

  • ۱۶۵۰ وات
  • ظرفیت کتری ۲ لیتر
  • ظرفیت قوری یک لیتر
  • جنس کفی داخل کتری از استیل ضدزنگ
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • جنس توری از استیل
  • قفل ایمنی درپوش
  • مجهز به چراغ نشانگر که حالت جوش آمدن آب و گرم نگهدارنده را نشان می‌دهد.

در حال حاضر قیمت چای ساز تفال BJ505 حدودا ۵،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی انواع غذاساز + قیمت

چای‌ساز تفال مدل BJ509

این مدل از چای‌ساز تفال به فیلتری متحرک مجهز شده که از ورود رسوب به داخل آب جلوگیری می‌کند. نکته‌ای که برای خرید محصولات تفال باید مدنظر داشته باشیم، مصرف برق آن است که در کنترل هزینه و مصرف انرژی به شما کمک می‌کند.

بعضی از مدل‌های چای‌ساز دارای سبدی کوچک برای دم کردن چای هستند که ظرفیت چندانی ندارد. برای چای‌سازهای تفال سبدی بزرگ در نظر گرفته شده تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کننده باشد.

کتری و قوری این مدل از جنس استیل باکیفیت است. این محصول نیز مانند دیگر مدل‌های چای‌ساز تفال از ظرفیت مناسبی برخوردار است. توان مصرفی این دستگاه ۱۶۵۰ وات است.

قیمت چای ساز تفال bj 509  حدودا ۴،۶۵۰،۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین چرخ گوشت و بهترین مارک در بازار

چای ساز تفال tf200

این مدل چای‌ساز بین دیگر محصولات تفال از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و این دلیل باعث فروش بالای آن نیز بوده است. با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه، چای‌ساز تفال مدل TF-2000 شامل بعضی از ویژگی‌های مدل‌های دیگر نمی‌شود.

صفحه گرم نگهدارنده و ظرفیت بالای این چای‌ساز نیز نسبت به قیمت توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ظرفیت کتری ۲ لیتر و قوری ۱٫۵ لیتر است.

  • ۱۸۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس کتری از استیل
  • جنس قوری از شیشه
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

در حال حاضر قیمت چای ساز تفال مدل tf200حدود ۴۷۱،۰۰۰ تومان تخمین زده می‌شود که با توجه به نوسان بازار امکان تغییر آن وجود دارد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | سماور برقی چه مارکی بخریم؟
    جولای 1, 2021

    […] معمولاً سماورهای برقی نسبت به چای ساز با گنجایش بالایی تولید می‌شوند و این نکته مزیت […]

لینک کپی شد!