تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال+ قیمت

سرویس قاشق چنگال چه مارکی بخریم؟

راهنمای خرید
آیا تا به حال به جزئیات لوازمی که هر روز با آن‌ها سروکار دارید توجه کرده‌اید؟ قاشق و چنگال یکی از این لوازم مورد استفاده روزمره است که شاید بسیاری از ما به جزئیات مانند جنس یا کیفیت آن‌ها توجه کافی نداشته‌ایم. در این مطلب با مدل های سرویس قاشق چنگال پرطرفدار و پر کاربرد  آشنا می شوید. 

تصلا– یکی از نکات مهم هنگام خرید انواع لوازم آشپزخانه توجه به کیفیت است که با طول عمر آن وسیله ارتباط مستقیم دارد. در مورد انواع سرویس قاشق چنگال نیز این موضوع اهمیت دارد. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از سرویس‌های قاشق و چنگال از برندهای مختلف در بازار موجود است که قدرت انتخاب بیشتری برای خرید به ما می‌دهد.

قاشق و چنگال در طول شبانه‌روز چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرند پس انتخاب و خرید آن‌ها باید با دقت و وسواس بیشتری همراه باشد. اگر یک بار برای همیشه یک سرویس قاشق و چنگال باکیفیت و خوب تهیه کنیم دیگر نیاز به تعویض آن‌ها در طول یک سال نخواهیم داشت.

هنگام خرید سرویس قاشق چنگال به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب رنگ، طرح یا شکل مورد علاقه امری کاملاً سلیقه‌ای است اما در مبحث کیفیت و توجه به نکات مهم در خرید، این موضوع برای همه عمومیت پیدا می‌کند.

جنس

قیمت قاشق و چنگال نسبت به مواد اولیه‌ای که در ساخت آن‌ها به کار رفته، تغییر می‌کند. اکثر سرویس‌های قاشق و چنگال موجود در بازار از جنس استیل ضدزنگ هستند. در واقع می‌توان فولاد ضدزنگ را بهترین جنس برای خرید یک سرویس باکیفیت نامید.

وانادیوم و تیتانیوم از دیگر عناصر کاربردی در ساخت قاشق و چنگال هستند که به منظور ایجاد مقاومت بیشتر در ساختار استیل از آن‌ها استفاده می‌شود. دو عنصر کروم و نیکل نیز برای جلوگیری از زنگ‌زدگی استیل و ایجاد درخشندگی بر روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزن و کیفیت

برخی از افراد تصور می‌کنند هر چه قاشق یا چنگال سبک‌تر باشد، کیفیت آن نیز به مراتب بهتر خواهد بود. این موضوع در مورد همه سرویس‌های قاشق و چنگال صدق نمی‌کند. معمولاً قاشق و چنگالی که وزن سنگین‌تری دارند به همان اندازه نیز از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

بعضی از مدل‌های قاشق و چنگال که وزن کمی داشته و در اصطلاح نازک هستند بعد از مدت زمانی کوتاه ممکن است شکسته یا خم شوند.

از دیگر موارد مهمی که باید به آن اشاره کنیم، سیاه نشدن قاشق و چنگال است. اگر سرویسی که تهیه کرده‌اید از موادی مرغوب ساخته شده باشد، دیگر لزومی ندارد برای سیاه شدن یا خش برداشتن قاشق و چنگال نگران باشید. همچنین سرویس باکیفیت محدودیتی برای شستشو در ماشین ظرفشویی نیز ندارد.

معمولاً بر روی بدنه قاشق و چنگال اعدادی درج شده‌ است که نشان‌دهنده کیفیت آن‌هاست. این اعداد میزان کروم و نیکل استفاده شده در ساخت قاشق و چنگال را نمایش می‌دهند. به عنوان مثال اعداد ۱۰/۱۸ نشان‌دهنده کیفیت ممتاز قاشق و چنگال است، ۱۰ درصد نیکل و ۱۸ درصد کروم به کار رفته در ساخت آن سرویس است.

اجزای تشکیل‌دهنده سرویس قاشق و چنگال

سرویس قاشق و چنگال

سرویس‌های قاشق و چنگال در بسته‌بندی‌های مختلفی مانند کنسولی یا سامسونتی با توجه به نیاز و فضای کافی در آشپزخانه تولید می‌شوند. اگر در آشپزخانه یا قسمتی از خانه خود فضای کافی وجود دارد، می‌توانید از سرویسی‌های کنسولی که شبیه به یک میز کنسول تولید می‌شوند، استفاده کنید.

بعضی از سرویس‌ها نیز در بسته‌بندی‌های جعبه‌ای، پارچه‌ای یا چرمی تولید می‌شوند که جابجایی آن‌ها آسان‌تر بوده و فضای کمتری نیز اشغال می‌کنند.

به طور کلی سرویس‌های قاشق و چنگال از ۱۲ پارچه شروع شده و تا ۱۴۸ پارچه برای خانواده‌های پرجمعیت یا جشن‌ها و مهمانی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین قاشق و چنگال به صورت عددی و دستی نیز با تعداد کمتر در بازار موجود است.

انواع قاشق، چنگال و کارد از اصلی‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده یک سرویس قاشق و چنگال هستند که به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. ملاقه، کفگیر یا گیره سالاد از دیگر مواردی هستند که به اجزای اصلی اضافه می‌شوند و در بیشتر سرویس‌ها موجود هستند.

انواع قاشق

قاشق غذاخوری اصلی‌ترین نوع قاشق در سرویس است. قاشق سوپ‌خوری، قاشق شربت‌خوری، قاشق چای‌خوری یا قهوه‌خوری، قاشق بستنی‌خوری و قاشق دسر از دیگر انواع قاشق موجود در یک سرویس کامل است.

هر کدام از این قاشق‌ها با توجه به کاربردی که دارند در سایز و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

انواع چنگال

چنگال غذاخوری نسبت به دیگر چنگال‌ها سایز بزرگ‌تر، دسته و شاخه بزرگ‌تری نیز دارد. چنگال سالاد گزینه بعدی است که سایز آن نسبت به چنگال غذاخوری کوچک‌تر است.

چنگال دسر و چنگال سرو ماهی نیز از دیگر انواع چنگال سرویس هستند. اندازه چنگال غذاخوری و چنگال سرو ماهی معمولاً یکسان است با این تفاوت که چنگال مخصوص سرو ماهی کمی نازک‌تر طراحی شده است.

انواع کارد

انواع کارد

  • کارد غذاخوری
  • کارد مخصوص برش کره و پنیر
  • کارد استیک
  • کارد مخصوص سرو ماهی

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال

برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند که با توجه به نوع برند و کیفیت قیمت‌های متفاوتی دارند. برندهایی همچون یونیک، ام جی اس، بوگاتی، زولینگن، اشمیتز، فیلیکس، سولایتر، نیولایف و… از برندهای خارجی هستند که نسبت به طرح‌های ایرانی قیمت بیشتری دارند.

از برندهای ایرانی برتر موجود در بازار نیز باید به ناب استیل، استیل ایران، زرناب، استیل پاشا و… اشاره کرد.

در ادامه به معرفی بهترین مارک سرویس قاشق چنگال مشخصات و قیمت آن‌ها می‌پردازیم تا به نوعی راهنمای شما در انتخاب و خرید باشیم.

سرویس قاشق چنگال عرشیا مدل ۱۴۰۱-۲۰۸۱

عرشیا یکی از تولیدکنندگان و بهترین مارک سرویس قاشق چنگال است که بین محصولات آن انواع سرویس قاشق و چنگال نیز مشاهده می‌شود.

این سرویس قاشق و چنگال عرشیا ۲۴ پارچه بوده و بسته‌بندی آن نیز به صورت سامسونتی با دو کشو طراحی شده است. جنس این سرویس از استیل ضدزنگ به رنگ مات است. این سرویس ۲۴ پارچه با درج ۱۰/۱۸ میزان کیفیت و خلوص مواد به کار رفته در ساخت آن را تضمین می‌کند.

این سرویس شامل ۶ قاشق غذاخوری، ۶ چنگال غذاخوری، ۶ کارد غذاخوری و ۶ قاشق شربت‌خوری می‌شود.

شما می‌توانید این سرویس قاشق و چنگال استیل را با قیمت تقریبی ۸۲۰،۰۰۰ تومان خریداری کنید.

سرویس قاشق و چنگال عرشیا مدل ۰۱۴-۲۵۲۷

قاشق و چنگال عرشیا مدل 014-2527

یکی دیگر از بهترین مارک سرویس قاشق چنگال محصولات عرشیا سرویس قاشق و چنگال ۲۴ پارچه استیل مشکی است. جنس این سرویس از استیل مقاوم و ضدزنگ بوده و دسته‌های آن به رنگ مشکی طراحی شده است.

در این سرویس نیز از قاشق، چنگال، کارد غذاخوری و قاشق شربت‌خوری ۶ عدد وجود دارد. در حال حاضر سرویس قاشق و چنگال استیل مشکی عرشیا با قیمت ۱،۹۸۵،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرویس قاشق چنگال ناب استیل مدل فلورانس

گروه صنعتی ناب استیل یکی از تولیدکنندگان برتر داخلی و بهترین مارک سرویس قاشق چنگال است. ناب استیل در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین برندها در زمینه ساخت و تولید سرویس‌های قاشق و چنگال تبدیل شده است.

سرویس قاشق و چنگال مدل فلورانس ۱۳۶ پارچه است که در رنگ‌های استیل، نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود. بسته‌بندی این سرویس به صورت کنسولی طراحی شده است. جنس این سرویس از استیل ضدزنگ بوده که در ادامه به اجزای تشکیل‌دهنده آن اشاره می‌کنیم.

  • ۱۸ عدد قاشق غذاخوری
  • ۱۸ عدد چنگال غذاخوری
  • ۱۲ عدد قاشق قهوه‌خوری
  • ۱۲ عدد قاشق چای‌خوری
  • ۱۲ عدد قاشق بستنی‌خوری
  • ۱۲ عدد قاشق شربت‌خوری
  • ۱۲ عدد چنگال میوه‌خوری و ۱۲ عدد کارد میوه‌خوری
  • ۱۲ عدد کارد غذاخوری
  • ۲ عدد کفگیر
  • یک عدد کفگیر مخصوص سرو کیک
  • ۲ عدد ملاقه سرو سوپ
  • یک عدد ملاقه سس
  • ۲ عدد قاشق سرو خورشت و ۲ عدد چنگال گوشت
  • یک عدد قاشق و یک عدد چنگال سالاد
  • یک عدد کارد استیک و یک عدد چنگال استیک
  • یک عدد قاشق خامه و یک عدد انبر

سرویس ۱۳۶ پارچه ناب استیل مدل فلورانس با قیمت تقریبی ۵،۵۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قیمت سرویس قاشق و چنگال ناب استیل مدل فلورانس با توجه به تعداد اجزای تشکیل‌دهنده آن متغیر است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

قاشق و چنگال ناب استیل مدل پالرمو

سرویس قاشق و چنگال پالرمو ۱۱۶ پارچه ناب استیل در رنگ‌های نقره‌ای و استیل تولید شده است. این سرویس نیز مانند دیگر محصولات ناب استیل از فولاد ضدزنگ و مقاوم ساخته شده است. این سرویس پالرمو شامل انواع قاشق، انواع چنگال و کارد، کفگیر و ملاقه می‌شود.

توجه داشته باشید تمام محصولات برند ناب استیل قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

قیمت قاشق چنگال ناب استیل مدل پالرمو تقریبا ۳،۷۶۸،۰۰۰ تومان است.

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال ناب استیل مدل امپریال

انواع سرویس ناب استیل در طرح‌های متنوع و مطابق با سلیقه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. یکی از این محصولات قاشق و چنگال ۱۲ نفره ناب استیل مدل امپریال است که با طراحی گل بر روی دسته در سه رنگ نقره‌ای، استیل و طلایی تولید شده است.

این سرویس ۱۲ نفره قاشق و چنگال از جنس استیل ضدزنگ بوده و شامل ۶ عدد قاشق غذاخوری و ۶ عدد چنگال غذاخوری می‌شود.

قیمت قاشق چنگال ناب استیل ۴۸۰،۰۰۰ تومان است.

سرویس قاشق چنگال ام جی اس مدل Elbe

ام جی اس، برندی آلمانی که جز بهترین مارک سرویس قاشق چنگال است که سرویس‌های قاشق و چنگال آن تحت لیسانس این برند در چین تولید می‌شوند. محصولات ام جی اس از استیل خالص و مرغوب تولید می‌شوند و همچنین قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند. این سرویس ۱۴۷ پارچه از قاشق و چنگال‌های ام جی اس شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۳۰ عدد قاشق غذاخوری و ۳۰ عدد چنگال غذاخوری
  • ۱۲ عدد قاشق مرباخوری و ۱۲ عدد قاشق چای‌خوری
  • ۳ عدد کفگیر و ۲ عدد ملاقه
  • ۳ عدد قاشق عسل و ۶ عدد قاشق شربت‌خوری
  • ۱۲ عدد نی شربت
  • ۱ عدد کارد بزرگ و ۱ عدد چنگال بزرگ
  • یک عدد انبر سالاد و یک عدد انبر یخ
  • ۶ عدد قاشق سوپ‌خوری
  • ۲ عدد قاشق بزرگ
  • ۱۲ عدد چنگال میوه‌خوری و ۱۲ عدد کارد میوه‌خوری

این سرویس۱۴۷ پارچه ام جی اس در یک کنسول چوبی در رنگ‌های قهوه‌ای و سفید قرارگرفته‌اند.

شما می‌توانید این سرویس را با قیمت تقریبی ۳،۶۵۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

سرویس قاشق و چنگال یونیک مدل دونا

سرویس قاشق و چنگال یونیک مدل دونا

مدل دونا از بهترین مارک سرویس قاشق چنگال المانی یونیک ۱۱۲ پارچه و مناسب برای ۲۴ نفر است. این سرویس از استیل ضدزنگ ساخته شده و قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نیز دارد. در کنار کیفیت ساخت این سرویس به شکلی ارگونومیک طراحی شده است.

سرویس یونیک مدل دونا شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۲۴ عدد قاشق و ۲۴ عدد چنگال غذاخوری
  • ۱۲ عدد کارد و ۱۲ عدد چنگال میوه‌خوری
  • ۱۲ عدد قاشق مرباخوری
  • ۱۲ عدد قاشق شربت‌خوری
  • ۴ عدد کفگیر بزرگ
  • ۴ عدد ملاقه بزرگ و ۴ ملاقه کوچک
  • ۴ عدد قاشق بزرگ

قیمت سرویس قاشق و چنگال آلمانی تقریبا حدود ۱،۸۹۰،۰۰۰ تومان است.

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال المانی زولینگن مدل ۱۸۱۰

زولینگن برندی آلمانی در صنعت تولید انواع لوازم آشپزخانه است. زولینگن مدل ۱۸۱۰ سرویس ۱۲ پارچه قاشق و چنگال است که از ۶ عدد قاشق و چنگال غذاخوری تشکیل شده است. جنس این محصول از استیل مرغوب و خالص بوده که در رنگ استیل تولید شده است.

سرویس قاشق و چنگال زولینگن آلمان حدود ۳۵۰،۰۰۰ تومان است.

قاشق چنگال رزنتال طرح نیو برلیان

برند آلمانی رزنتال یکی از بهترین مارک سرویس قاشق چنگال المانی در جهان است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه نیز فعالیت دارد.

یکی از محصولات برند رزنتال سرویس قاشق و چنگال ۱۴۲ پارچه آن است که در بسته‌بندی کنسولی از جنس چوب تولید می‌شود. این سرویس به شکل براق و مات طراحی شده و جنس آن نیز از فولاد ضدزنگ است. محصولات رزنتال قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی داشته و سرویس بعد از استفاده طولانی مدت رنگ خود را از دست نداده و سیاه نمی‌شود.

این سرویس ۱۴۲ پارچه با قیمت ۴،۰۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرویس قاشق و چنگال پالرمو مدل ۰۲۱۲M

این مدل از سرویس قاشق و چنگال پالرمو ۱۴۶ پارچه و از جنس استیل ضدزنگ تولید شده است. سرویس پالرمو مدل ۰۲۱۲M شامل قاشق و چنگال غذاخوری، انواع قاشق شربت‌خوری و چای‌خوری، انبر سالاد و انبر یخ، کفگیر و ملاقه، انواع کارد میوه‌خوری و غذاخوری می‌شود.

بسته‌بندی سرویس قاشق و چنگال پالرمو به شکل یک کنسول بدون پایه و کشودار طراحی شده است. با توجه به کیفیت ساخت، این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

در حال حاضر این سرویس با قیمت تقریبی ۵،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قاشق چنگال پاشا مدل برشیا

رنگ این سرویس به صورت هفت رنگ طراحی شده و جنس آن نیز از استیل است. توجه داشته باشید که این سرویس ۱۲ پارچه قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را ندارد.

بهترین مارک سرویس قاشق چنگال شامل ۶ قاشق و ۶ چنگال غذاخوری می‌شود. قیمت قاشق و چنگال پاشا حدودا ۴۶۳،۰۰۰ تومان است.

قاشق چنگال ترامونتینا مدل ۲۲۳۶۲

این سرویس ۲۴ پارچه در یازده رنگ آبی، قرمز، بنفش، سفید، سرخابی، مشکی، طوسی، آبی روشن، فیروزه‌ای، زرشکی و یاسی تولید شده است. جنس سرویس قاشق و چنگال ترامونتینا از استیل ضدزنگ است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

اگر شما هم به قاشق و چنگال‌های فانتزی و رنگی علاقه دارید و در عین حال کیفیت محصول نیز برای شما اهمیت دارد. انتخاب سرویس قاشق و چنگال ترامونتینا گزینه مناسبی است.

در لیست قیمت محصولات ترامونتینا ، سرویس قاشق و چنگال ترامونتینا مدل ۲۲۳۶۲ با قیمت تقریبی ۷۴۵،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

هنگام خرید یک سرویس به تعداد و انواع قاشق و چنگال موجود در آن نسبت به نیاز و مصرف خود، توجه داشته باشید. گاهی اوقات شما به تمام موارد موجود در سرویس قاشق و چنگال نیاز ندارید. در این صورت می‌توانید به صورت جداگانه انواع قاشق، چنگال یا کارد غذاخوری، میوه‌خوری و… را تهیه کنید.

در حال حاضر برند ایرانی ناب استیل و برندهای یونیک و ام جی اس از پرفروش‌ترین تولیدات انواع سرویس قاشق و چنگال در بازار هستند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!