تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید هدفون‌ و هدست‌ ارزان‌ قیمت موجود در بازار

هر آنچه پیش از خرید هدفون باید بدانید

راهنمای خرید
هدفون و هدست خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا اینکه از یک برند معروف خرید کنیم و هزینه زیادی پرداخت کنیم، تضمین‌کننده کیفیت بهتر هدفون است؟ هدفون‌های متنوعی در بازار موجود است. همین موضوع بسیاری از افراد در انتخاب یک هدفون مناسب دچار سردرگمی می‌کند. راهنمای خرید هدفون با اطلاعات کاربردی را در این مطلب بخوانید.

 یکی از مسائل مهم در راهنمای خرید هدفون این است که این باور غلط را در خود از بین ببرید که هدفون‌های گران‌قیمت همیشه و در تمام گوشی‌ها کیفیت صدای بی‌نظیری نسبت به هدفون‌های ارزان‌قیمت دارند.

در واقع اگر می‌خواهید از هدفون برای لذت بردن و شنیدن موسیقی استفاده کنید، این را به خاطر داشته باشید که لزوما همه هدفون‌های گران‌قیمت کیفیت چندان مناسبی ندارند و ممکن است به دلیل آنکه به سیستم گوشی شما نمی‌خورد، از کیفیت صدای بسیار پایینی برخوردار باشند.

در هنگام خرید یک هدفون، به نکاتی مانند قیمت، جنس بدنه، نویز یا قدرت عبور صدا از محیط به داخل گوش را توجه داشته باشید. هدست‌های بازی باید کیفیت میکروفون مناسبی داشته باشد یا هدفون‌هایی که برای گوش کردن موسیقی است حتما باید با مدل گوشی هماهنگ باشد

در صورت امکان پیش از خرید حداقل یک بار با آن به شنیدن موسیقی بپردازید و یا با یک فرد متخصص مشورت کنید. خرید این محصول باید از مراکز معتبر صورت گیرد؛ زیرا این مراکز خدمات پس از فروش و یا گارانتی برای کالاهای خود در نظر می‌گیرند و در صورت بروز مشکل در آن، می‎توانید به راحتی نزد آنها مراجعه کنید و از آنها کمک بگیرید.

در هنگام خرید این محصول یک کیف مناسب برای آن تهیه کنید تا در هنگام انتقال و جابه‌جایی، در اثر ضربه، آسیب نبیند. در نهایت پیش از خرید میزان بودجه‌ی خود را تعیین کنید و بهترین هدفون در آن قیمت را تهیه کنید. تا این قسمت با راهنمای خرید هدفون سایت اخبار لوازم خانگی تصلا آشنا شدید.

راهنمای خرید بهترین هدفون

در حالت کلی بهترین هدفون‎ها ویژگی‌‎های نگهداری مدت زمان بیشتر شارژ یا باتری، کاهش صدای محیط اطراف، جنس بدنه‌ی با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته چون بلوتوث را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: بررسی اسپیکرها و قیمت انواع ساندبار جی پلاس  

بهترین و ارزان‌ترین هدفون‌های بازار تا قیمت ۳۰۰ هزار تومان

هدفون NIA  Q1

در راهنمای خرید هدفون باید گفت یکی از بهترین و ارزان‌ترین هدفون‌های موجود در بازار، هدفون ۱NIA Q است. این محصول از کیفیت بدنه‌ی مناسب و خوبی برخوردار است و نیاز شما را برای شنیدن یک صدای مطلوب تا حد زیادی برطرف می‌کند.

از نقاط مثبت این محصول می‌توان به قابلیت اتصال بدون سیم و با سیم آن اشاره کرد و اتصال بلوتوث آن تا ۱۰ متر امکان‌پذیر است. در حال حاضر قیمت این محصول در بازار بین ۱۸۵ تا ۲۹۸ هزار تومان است که با توجه به امکانات گارانتی یا خدمات پس از فروش، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل‌های اسپیکر رومیزی یا اسپیکر بلوتوثی  

 هدفون مدل SD1002

در راهنمای خرید هدفون نوع دیگری از هدفون که بسیار مناسب و کاربردی است، مدل سودو SD1002 است. شاید نام این هدفون برای خیلی‌ها ناشناخته باشد؛ اما این محصول یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار است.

این محصول نیاز شما را تا حد بسیار زیادی رفع خواهد کرد. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به رنگ‌بندی های زیبا و جذاب و صدای مطلوب آن اشاره کرد و نسخه‌ی بلوتوث آن ۵٫۰ است.  قیمت این دستگاه در بازار از ۱۷۰ تا ۲۶۵ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اسپیکر بلوتوثی و رومیزی چه برندی بخریم؟

راهنمای خرید هندزفری باکیفیت و کاربردی

ممکن است شما بخواهید یک هندزفری خریداری کنید. در حال حاضر بیش از چندین هزار هندزفری در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود است. پیش از خرید آن توجه کنید که می‌خواهید آن را در چه مکانی مورد استفاده قرار دهید.

زیرا بعضی از هندزفری‌های موجود در بازار برای مکان‌های عمومی و برخی برای انجام ورزش طراحی شده‌اند. پس از تعیین کاربرد آن، به این توجه کنید که چه نوعی از آن را می‌خواهید؟

در بازار مدل‌های بی‌سیم و باسیم وجود دارند که انتخاب این موضوع کاملا به سلیقه‌ی و نظر شخصی شما بستگی دارد.

در کنار راهنمای خرید هدفون، به سری‌های هندزفری توجه داشته باشید. به خاطر داشته باشید که هندزفری گجتی است که باید به طور مناسب در حد فاصل معینی از پرده‌ی گوش شما قرار گیرد و به نوع سری آن که در گوش شما به راحتی قرار گیرد توجه داشته باشید.

نکته‌ی دیگری که بسیار اهمیت دارد، مقاومت هندزفری در برابر آب است. برخی از آنها در اثر برخورد با آب آسیب نمی‌بینند و به منظور لذت بردن از موسیقی برای ورزشکاران یک گزینه‌ی بسیار مناسب است.

در هنگام خرید به سراغ یک هندزفری بروید که سبک باشد و گوش شما را اذیت نکند و این را به خاطر داشته باشید که هندزفری‌های گران‌تر لزوما کیفیت فوق العاده‌ای برای شما به همراه نخواهند داشت و شما می‌توانید با پرداخت کمترین هزینه، کیفیت مناسبی از صدا را تجربه کنید.

در این ادامه بهترین و ارزان‌ترین مدل‌های هندزفری سیمی، گیمینگ و ورزشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین و ارزان ترین هندزفری های موجود در بازار

هندزفری مدل سلبریت ۱D

هندزفری سلبریت مدل D1

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هندزفری‌های موجود در بازار مدل سلبریت ۱D است. نوع اتصال این مدل با سیم است و کیفیت صدای بسیار مطلوبی را برای شما فراهم می‌کند.

از نقاط مثبت این وسیله گره نخوردن آن و ظاهری جذاب است. این محصول قابلیت مکالمه در هنگام استفاده از آن را دارا است. قیمت این هندزفری کاربردی و زیبا در بازار بین ۴۳ تا ۴۶ هزار تومان است.

هندزفری مدل SP 01

هندزفری مدل SP01

نوع دیگری از یک هندزفری با کیفیت بسیار عالی، مدل sp01 است. این محصول کیفیت صدای فوق‌العاده مناسبی دارد و وضوح آن بسیار مناسب است. این نوع از هندزفری برای ورزش کردن، صحبت کردن و استفاده‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید این وسیله اتصال بدون سیم دارد و قابل شارژ است و میزان صدای محیط اطراف را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. از مزیت‌های دیگر این محصول، گوشی‌های آن است که دارای آهن‌ربا هستند؛ این نکته باعث می‌شود به راحتی از گردن شما نیفتد. قیمت این هندزفری در حال حاضر ۴۰ هزار تومان است.

هر آنچه پیش از خرید هدست باید بدانید

هدست سیم آبی رنگ

در این بخش راهنمای خرید هدفون می‌خواهیم به نکات خرید یک هدست مناسب برای گیمینگ بپردازیم. گیمر‌های حرفه‎ای می‌دانند بیش از نیمی از لذت بازی از طریق صدای آن ایجاد می‌شود و هرگز گوش دادن به صدای بازی از طریق اسپیکر به پای هدست نمی‌رسد.

برای خرید یک هدفون پیش از خرید به نکات زیر توجه کنید. تمامی هدست‌ها دارای قطعه‌ای به نام درایو هستند که کیفیت صدای آن به میزان قطر این قطعه بستگی دارد. در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید. هدفون‌های مناسب از ۲ تا ۷ درایو است.

از نکات مهم در راهنمای خرید هدفون و هدست این است که این محصول در سه مدل In Ear و یا داخل گوشی، On Ear و یا روی گوشی و Over Ear یا دور گوشی تقسیم‌بندی می‌شوند.

در مدل‌های داخل گوشی، در نزدیک‌ترین قسمت پرده‌ی گوش قرار می‌گیرد و صدای آن بسیار واضح و رسا است. از مزیت‌های این نوع از هدست، قابلیت حمل آسان به دلیل کوچکی آن و عدم ورود هیچ گونه صدای اضافی به داخل پرده‌ی گوش است.

اگر شما به دنبال خرید یک هدست با کیفیت و ارزان هستید، این مدل بسیار مناسب است. توجه داشته باشید استفاده از این مدل هدست، برای مدت طولانی باعث خستگی گوش می‌شود و امکان آسیب به پرده‌ی گوش شما وجود دارد.

هدست بی سیم در رنگ آبی و قرمز

در راهنمای خرید هدفون به این مسئله توجه داشته باشید که سایز درایوهای هدست‌های رو گوشی به مراتب بیشتر از مدل‌های داخل گوشی است. به همین دلیل صدای بسیار زیادی از خود تولید می‌کنند.

این درایوها توسط یک کاپ به صورت کامل روی گوش قرار می‌گیرند. اما از معایب این مدل این است که چون به طور کامل روی پرده‌ی گوش فیکس نمی‌شود، تا حدی صدای محیط اطراف را به داخل گوش انتقال می‌دهد.

همچنین صدای آن تا حدی به محیط بیرون منتقل می‌شود. با توجه به اندازه‌ی این وسیله دقت داشته باشید که در مقابل مدل‌های داخل گوشی، به راحتی نمی‌توان آن را جابجا کرد.

در مورد هدست‌های دور گوشی باید توجه داشت این مدل، بیشترین میزان صدا را تولید می‌کند و درایورهای آن بزرگ‌تر از مدل‌های دیگر است. این مدل به طور کامل روی گوش را می‌پوشاند و صدای محیط را به داخل گوش انتقال نمی‌دهد.

این وسیله کیفیت فوق‌العاده‌ای از صدا را برای شما به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید این هدست‌ها چندان ارزان نیستند و حمل آنها به راحتی مدل‌های قبلی نیست.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | جبران هزینه فناوری جدید ۵G در آیفون با باتری ارزان‌تر
    آگوست 24, 2020

    […] فناوری پرسرعت ۵G نیز دست بکشد، پس از شایعات حذف شارژر و هندزفری از جعبه‌ی این گوشی‌ها به ‌نظر می‌رسد دیواری […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | ۱۵ گجت مناسب سفر که به آن نیاز دارید
    آگوست 27, 2020

    […] هوایی مربوط به شغلش طی می‌کند، معتقد است خرید یک هدفون با قابلیت حذف نویز، بهترین سرمایه‌گذاری او برای سفر […]

لینک کپی شد!