تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید انواع بخاری گازی

بخاری گازی چی بخریم؟ + قیمت بخاری گازی و فندار

راهنمای خرید
با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان؛ انواع بخاری و شومینه جای خود را در خانه‌های ما باز می‌کنند. با توجه به کارایی رادیاتور، همچنان بسیاری از خانواده‌ها، فضای خانه خود را با بخاری گرم نگه می‌دارند. در این مقاله درباره بخاری گازی فن دار ، هیتر گازی فن دار و قیمت بخاری گازی بدون دودکش تا در هنگام خرید بخاری گازی دچار سردرگمی نشوید.

تصلا– انواع بخاری در دو دسته گازی و برقی تولید می‌شود که بخاری‌های گازی در طرح‌های بدون دودکش و دودکش دار طراحی می‌شوند. هنگام خرید بخاری، موارد متعددی وجود دارد که شما باید برای خریدی مطمئن و باکیفیت به آن‌ها توجه داشته باشید. در این مطلب راهنمای خرید بخاری گازی و لیست قیمت بخاری گازی بدون دودکش و قیمت بخاری برقی فن دار و قیمت هیتر گازی فن دار و.. عنوان کرده ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک بخاری گازی ایرانی چیست؟

هنگام خرید بخاری به چه نکاتی توجه کنیم؟

بخاری گازی

فضای موجود و نوع مصرف

در ابتدا شما باید متراژ خانه یا اتاق خود را برای انتخاب بخاری در نظر داشته باشید. انواع بخاری با ظرفیت‌های مختلف بر اساس فضای موجود مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال برای یک اتاق کوچک شما نیاز به بخاری با میزان گرمادهی بالا ندارید.

در مورد نوع مصرف نیز باید به مکان قرارگیری بخاری توجه کنید. بعضی از انواع بخاری، هیترهای گازی و برقی با توجه به نوع کاربری در مصارف مسکونی، تجاری، صنعتی، کارگاهی و… کاربرد دارند.

گواهینامه استاندارد

شرکت‌های تولیدکننده وسایل گرمایشی و سرمایشی در بازدید سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی، گواهینامه استاندارد دریافت می‌کنند. شما باید هنگام خرید به برچسب انرژی بخاری توجه داشته باشید. انواع بخاری با کیفیت مطلوب و رعایت استاندارها در رده انرژی C و D قرار دارند.

محصولات با رده انرژی A و B معمولاً در ایران تولید نمی‌شوند. توجه داشته باشید که از خرید بخاری‌هایی که برچسب انرژی ندارند و رده‌بندی نشده‌اند، خودداری کنید.

بخاری گازی بدون دودکش

یکی از نکات مهم هنگام خرید بخاری توجه به قابلیت نصب بخاری توسط دودکش است. برخی از افراد بخاری گازی بدون دودکش را به بخاری دودکش دار ترجیح می‌دهند. با این حال بعضی از محیط‌های بسته قابلیت استفاده از بخاری بدون دودکش را ندارند.

اگر قصد خرید بخاری بدون دودکش را دارید باید به سیستم تهویه اتاق یا مکان مورد نظر خود توجه داشته باشید. این مدل از بخاری‌ها را باید در مکانی نصب کرد که هوا به خوبی جریان داشته باشد. اگر اکسیژن کافی برای سوختن گاز وجود نداشته باشد، به دلیل کمبود هوا دی اکسید کربن و مونوکسید کربن تولید شده و منجر به گازگرفتگی می‌شود.

در حال حاضر بیشتر برندهای تولیدکننده محصولات گرمایشی، انواع بخاری بدون دودکش خود را به سیستم کنترل میزان اکسیژن مجهز کرده‌اند. شما نیز به هنگام خرید این ویژگی را در نظر داشته باشید. این سیستم ایمنی هنگام کاهش اکسیژن تا ۱۸ درصد به صورت اتوماتیک اقدام به قطع کردن جریان گاز ورودی خواهد کرد.

سیستم ایمنی ترموکوپل

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در انتخاب بخاری گازی، سیستم ایمنی ترموکوپل است. بخاری که به این سیستم مجهز شده، در صورت خاموش شدن ناگهانی بخاری، بلافاصله جریان گاز را به شکل اتوماتیک قطع می‌کند.

قیمت انواع بخاری گازی

در این مطلب به معرفی برندهایی می‌پردازیم که در زمینه تولید بخاری در مدل‌ها و طرح‌های مختلف، تخصص دارند. اگر شما هم قصد خرید بخاری دارید با ما همراه باشید.

بخاری گازی بدون دودکش آبسال مدل ۴۸۱

شرکت سهامی عام آبسال فعالیت خود را از سال ۱۳۳۵، با سرمایه‌ای اندک تحت عنوان شرکت سهامی لعاب ایران شروع کرد. در سال ۱۳۴۲ این شرکت به عنوان اونیورسال تغییر نام داد و در نهایت سال ۱۳۶۲ با نام فعلی آبسال به فعالیت خود ادامه داد.

شرکت لوازم خانگی آبسال محصولات مختلفی مانند کولرآبی، بخاری، اجاق‌گاز، ماشین ظرفشویی و لباسشویی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. انواع بخاری گازی آبسال در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

کارکرد بخاری گازی آبسال مدل ۴۸۱ بدون نیاز به دودکش انجام می‌شود. نوع سوخت قابل استفاده برای این بخاری از گاز شهری است. مهمترین ویژگی این بخاری قابلیت نصب آن است که می‌توانید بر روی دیوار و زمین از آن استفاده کنید.

حداقل ظرفیتی که برای گرمادهی این بخاری در نظر گرفته شده حدود ۲۲۰۰ کیلوکالری است. از دیگر ویژگی‌های این بخاری باید به رگلاتور آن اشاره کنیم که جهت ثابت کردن نوسان گاز ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله
  • مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط
  • دارای شیشه سکوریت که در برابر شوک حرارتی مقاوم‌سازی شده است.

قیمت بخاری گازی بدون دودکش آبسال مدل ۴۸۱ بین ۸۶۳،۰۰۰ تا ۱،۰۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: انواع بخاری جیبی و قیمت آن در بازار

بخاری گازی آبسال مدل ۴۶۳

بخاری گازی آبسال مدل ۴۶۳ مانند مدل ۴۸۱، قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. شما می‌توانید بر اساس فضای موجود در خانه خود، یکی از این حالت‌های نصب را انتخاب کنید. شما برای استفاده از بخاری آبسال مدل ۴۶۳ نیاز به دودکش دارید.

این مدل از بخاری‌های آبسال به عنوان اولین بخاری دودکش دار استاندارد در ایران شناخته شده است. در ادامه با دیگر ویژگی‌های این بخاری آشنا می‌شویم.

  • حداقل ظرفیت گرمادهی حدود ۱۹۰۰ کیلوکالری
  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله
  • مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل
  • این بخاری برای تعدیل جریان در قسمت پشتی بخاری به کلاهک مجهز شده است.
  • قابلیت انتقال حرارت در دو حالت جابجایی و تابشی
  • مجهز به سیستم کنترل اکسیژن

قیمت بخاری گازی آبسال مدل ۴۶۳ متغیر بین ۱،۰۷۰،۰۰۰ تا ۱،۳۵۰،۰۰۰ تومان است.

 

بیشتر بخوانید: نصب و تعمیر بخاری گازی با رعایت چند نکته مهم

بخاری گازی نیک کالا مدل آفتاب AF18000

خانواده بزرگ سلیمانی فعالیت خود در زمینه تولید لوازم گرمایشی و گازسوز را از سال ۱۳۴۲ شروع کردند. فعالیت رسمی این برند قدیمی در خصوص تولید بخاری‌های گازی و شومینه گازسوز به سال ۱۳۶۱ برمی‌گردد. نیک کالا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع بخاری و شومینه گازسوز در ایران است که بیش از ۵۰ سال در این صنعت سابقه دارد.

بخاری گازی نیک کالا مدل آفتاب با توجه به عملکرد و بازده بالایی که دارد حدود ۲۰ درصد مصرف گاز را کاهش می‌دهد. همچنین این بخاری به سیستم OSD مجهز شده و به صورت اتوماتیک اکسیژن محیط را کنترل می‌کند.

این سیستم در صورتی که اکسیژن تا حدود ۱۸ درصد کاهش پیدا کند، به صورت اتوماتیک جریان گاز ورودی به بخاری را قطع می‌کند.

سیستم ایمنی ترموکوپل از دیگر ویژگی‌های این بخاری از برند نیک کالاست. زمانی که پیلوت بخاری به صورت تصادفی خاموش شود، سیستم ایمنی ترموکوپل جریان گاز را قطع خواهد کرد. همچنین این بخاری برای استفاده نیاز به دودکش دارد.

  • حداقل ظرفیت گرمادهی حدود ۳۸۰۰ کیلوکالری
  • قابلیت نصب بر روی زمین
  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله
  • دارای شیشه مقاوم در برابر حرارت

قیمت بخاری گازی نیک کالا مدل آفتاب AF18000 حدود ۲،۰۶۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری گازی شومینه‌ای نیک کالا مدل سیما MC22

بخاری سیما به شکل بخاری گازی شومینه‌ای طراحی شده است. این بخاری دارای ۸ تکه هیزم سرامیکی است که حرارت لازم توسط این هیزم‌های سرامیکی تولید می‌شود. مهمترین مزیت هیزم سرامیکی تولید حرارت مطبوع و کافی از بخاری است.

بخاری گازی سیما بر اساس استانداردهای CE و TSE ساخته شده و به سیستم کنترل اکسیژن محیط نیز مجهز شده است. بخاری شومینه‌ای نیک کالا توسط دودکش مورد استفاده قرار می‌گیرد و حداقل ظرفیت گرمادهی آن ۲۹۰۰ کیلوکالری است.

  • ۱۰۰ میلی‌متر قطر دودکش
  • قابلیت نصب بر روی زمین
  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله
  • تثبیت‌کننده فشار گاز گاورنر
  • دارای شیشه مقاوم در برابر شوک حرارتی

قیمت بخاری شومینهای نیک کالا ۲،۲۵۴،۰۰۰ تا ۲،۵۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: بخاری‌های بدون دودکش شرکت ایران شرق به بازار می‌آید

بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7

بخاری نیک کالا مدل هوشمند با وزن ۱۵ کیلوگرم در شکل و اندازه‌ای کوچک طراحی شده است. قابلیت نصب این بخاری بر روی زمین بوده و انتخابی مناسب برای اتاق‌های کوچک است.

حداکثر ظرفیت گرمادهی بخاری هوشمند ۳۵۰۰ کیلوکالری است. شما با استفاده از دودکش به قطر ۱۰۰ میلی‌متر می‌توانید این بخاری را نصب کرده و استفاده کنید. این بخاری با وجود ابعاد کوچک از ویژگی‌های معمول یک بخاری باکیفیت برخوردار است.

  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله
  • دارای شیشه مقاوم در برابر شوک حرارتی
  • دارای سیستم ایمنی ترموکوپل
  • مجهز به سیستم کنترل سطح میزان اکسیژن محیط
  • تنظیم فشار گاز توسط گاورنر

قیمت بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند AB7 از ۱،۳۰۹،۰۰۰ تا ۱،۵۹۸،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی جهان افروز مدل JAH65

شرکت تولیدی جهان افروز فعالیت خود را با هدف تولید انواع کولرآبی، بخاری گازی، پکیج، اجاق‌گاز و آبگرمکن در سال ۱۳۵۴ شروع کرد.

یکی از بخاری‌های تولید شده از برند جهان افروز مدل JAH65 است که قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. شما برای استفاده از این بخاری نیاز به دودکش داشته و قطر دودکش آن حدود ۱۰۰ میلی‌متر است.

حداقل ظرفیت گرمادهی که از این دستگاه گرمایشی می‌توان انتظار داشت ۲۳۰۰ کیلوکالری است. شیشه‌ای که برای این بخاری در نظر گرفته شده در برابر حرارت مقاوم است.

  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله
  • مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل

قیمت بخاری گازی جهان افروز بین ۹۹۰،۰۰۰ تا ۱،۲۰۲،۶۰۰ تومان متغیر است.

بخاری جهان افروز مدل JAH 100A

بدنه و اجزای داخلی این بخاری گازی از ورق‌های فولادی مقاوم ساخته شده است. بعضی از بخاری‌ها هنگام روشن کردن بویی از خود ساطع می‌کنند که بخاری گازی جهان افروز به سبب ورق‌های فولادی شامل این مورد نمی‌شود.

حداقل ظرفیت گرمادهی این بخاری گازی ۲۳۰۰ کیلوکالری است و عملکرد آن نیز توسط دودکش انجام می‌شود. شیشه به کار رفته در این محصول گرمایشی از جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت است. از دیگر ویژگی‌های بخاری جهان افروز باید به جرقه زن و قابلیت تنظیم شعله اشاره کنیم. همچنین این دستگاه به سیستم ایمنی ترموکوپل نیز مجهز شده است.

قیمت بخاری گازی جهان افروز از ۱،۱۵۰،۰۰۰ تا ۱،۴۷۷،۰۰۰ تومان است.

بخاری گازی بدون دودکش پلار مدل ۲۰KN

برند پلار یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۳۱ شروع کرد. انواع بخاری گازی نیز در لیست محصولات این برند جای دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN بدون نیاز به دودکش، قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. با توجه به اینکه برای استفاده از بخاری پلار به دودکش نیاز ندارید، فضای کمتری در منزل شما نیز اشغال خواهد شد.

  • حداکثر ظرفیت گرمادهی ۵۰۰۰ کیلوکالری
  • قابلیت تنظیم شعله در دو حالت
  • مجهز به سیستم کنترل اکسیژن
  • سیستم کنترل شعله
  • دارای گاورنر جهت تنظیم فشار گاز
  • مجهز به مشعل استینلس استیل

قیمت بخاری گازی بدون دودکش پلار بین ۹۷۵،۰۰۰ تا ۹۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی پلار مدل ۵PN

بخاری گازی مدل ۵PN یکی دیگر از محصولات پلار است قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. مهمترین ویژگی این بخاری انتقال گرمای آن است که در دو حالت جابجایی و تابشی صورت می‌گیرد.

شما برای استفاده از این دستگاه گرمایشی احتیاج به نصب دودکش نخواهید داشت. از دیگر مشخصات آن نیز باید به موارد زیر اشاره کنیم.

  • حداکثر ظرفیت گرمادهی ۴۵۰۰ کیلوکالری
  • مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط
  • سیستم نظارت بر شعله
  • دارای گاورنر جهت تنظیم فشار گاز

قیمت بخاری گازی بدون دودکش پلار تقریبا ۱،۴۷۹،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار است.

هیتر گازی فن دار انرژی مدل GH0618

شرکت انرژی اولین محصولات خود که به بخاری‌های کارگاهی، هیتر نفتی و آبگرمکن محدود می‌شد، در سال ۱۳۵۰ روانه بازار کرد. در سال ۱۳۸۶ شرکت انرژی برای تولیدات خود تصمیم به استفاده از تکنولوژی روز دنیا گرفت. این اتفاق منجر به تولید اولین یونیت هیتر گازی شد و در سال‌های متوالی نیز لیست محصولات برند انرژی شکل دیگری به خود گرفت.

برند انرژی در سه بخش خانگی، تجاری و صنعتی انواع هیتر و کولر سلولزی تولید می‌کند که در ادامه با چند مدل از هیترهای گازی این برند آشنا خواهیم شد.

بخاری فن دار مدل GH0618 یکی از محصولات جدید این برند است که برای مکان‌های مسکونی و تجاری گزینه مناسبی است. بخاری‌های فن دار انرژی معمولاً در محیط‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز به کنترل وضعیت دما ضرورت دارد.

این هیتر فن دار ۴۵ کیلوگرم وزن داشته و قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد. شما برای راه‌اندازی این بخاری از برند انرژی احتیاج به دودکش با قطر ۱۰۰ میلی‌متر دارید. توجه داشته باشید که نصب بخاری فن دار انرژی باید توسط نیروی متخصص و بر روی پایه‌ای استاندارد انجام شود.

  • حداکثر ظرفیت گرمادهی ۱۸۰۰۰ کیلوکالری
  • مجهز به جرقه زن
  • این بخاری تنها در یک حالت شعله تنظیم می‌شود.
  • دارای شیر کنترل تمام اتوماتیک
  • مجهز به سنسور جهت کنترل فشار گاز

قیمت هیتر گازی فن دار تقریبا بین ۹،۰۵۰،۰۰۰ تا ۹،۲۶۵،۰۰۰ تومان است.

هیتر برقی فن دار انرژی مدل EH0045

هیتر تک فاز انرژی مناسب برای فضاهای کوچک بوده و کنترل دمای محیط توسط ترموستاتی که در این دستگاه تعبیه شده تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد قابلیت تنظیم دارد.

هیتر برقی انرژی دارای سه المنت حرارتی است که بازدهی بسیار بالایی دارد. ترموستات ایمنی این دستگاه گرمایشی، در صورتی که دمای المنت‌ها افزایش پیدا کند، به صورت اتوماتیک دمای دستگاه را کاهش می‌دهد.

همچنین فن سانتریفیوژ هیتر برقی انرژی با توجه به ظرفیت حرارتی که شما انتخاب می‌کنید، در دو حالت تغییر می‌کند.

  • قابلیت نصب به صورت رومیزی و بر روی زمین و دیوار؛ حداکثر ارتفاع لازم برای نصب ۲ متر است.
  • حداکثر توان گرمایشی حدود ۴۵۰۰ وات
  • قابلیت تنظیم حرارت با ترموستات داخلی

قیمت هیتر برقی فن دار انرژی تقریبی ۳،۴۴۴،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی فن دار انرژی مدل GH0625

بخاری‌های بزرگ یا سالنی انرژی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند هستند که در فضاهای مختلف تجاری، بانک، فروشگاه، رستوران و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید که بخاری سالنی انرژی باید در محیط‌های نصب شود که نسبت به درزگیری شکاف‌ها، اقدامات لازم انجام شده باشد. همچنین محیط باید قابلیت نصب دودکش را نیز داشته باشد.

فن آکسیال که در طراحی این دستگاه به کار رفته بازدهی بسیار بالایی داشته و صدای تولید شده توسط آن نیز کم بوده و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این هیتر فن دار باید به ترموستات کنترل فن اشاره کنیم که از سیستم ایمنی بالایی برخوردار است.

بخاری سالنی انرژی با ۶۵ کیلوگرم وزن قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین را دارد.

  • حداکثر ظرفیت گرمادهی ۲۵۰۰۰ کیلوکالری
  • مجهز به شیر کنترل تمام اتوماتیک
  • مجهز به جرقه زن
  • شعله این هیتر تنها در یک حالت قابلیت تنظیم دارد.
  • راندمان حرارتی بالا
  • قابلیت کنترل ترموستاتیک به همراه مصرف سوخت کم در سال

در حال حاضر بخاری گازی فن دار انرژی با قیمت بین ۹،۵۳۰،۰۰۰ تا ۹،۸۱۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری آذر درخشان مدل ۷۰۰۰

برند آذر درخشان یکی دیگر از تولیدکنندگان باکیفیت انواع بخاری گازی است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در شهر تبریز شروع کرد.

اگر برای اتاق خانه خود که فضای کوچکی دارد، احتیاج به بخاری دارید؛ بخاری گازی آذر درخشان مدل ۷۰۰۰ انتخاب مناسبی است. این بخاری کوچک به سیستم ایمنی کنترل سطح اکسیژن مجهز شده است.

  • قابلیت نصب با دودکش
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی ۴۰۰۰ کیلوکالری
  • مجهز به جرقه زن
  • دارای شیر کنترل تمام اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم شعله
  • مجهز به ترموکوپل

شما می‌توانید بخاری آذر درخشان را در رنگ مشکی با قیمتی حدود ۱،۲۵۰،۰۰۰ تومان خریداری کنید.

بخاری شومینه گازی آذر درخشان مدل کلبه ۲۲۰۰۰

بخاری گازی طرح کلبه آذر درخشان به شکل شومینه طراحی شده و گرمادهی آن در فضاهای بزرگ بسیار مطلوب است.

حداقل ظرفیت گرمادهی که برای این شومینه گازی در نظر گرفته شده ۳۵۰۰ کیلوکالری است. شیشه به کار رفته در آن نیز در برابر حرارت بسیار مقاوم عمل می‌کند. نوع شیر کنترل بخاری گازی آذر درخشان، تمام اتوماتیک بوده و به جرقه زن نیز مجهز شده است.

این دستگاه گرمایشی دارای ترموکوپل است و شما می‌توانید حالت تنظیم شعله را به دلخواه تغییر دهید.

قیمت بخاری گازی شومینه ای آذر درخشان مدل کلبه ۲۲۰۰۰ تقریبا ۲،۳۵۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250

شرکت ایران شرق با تخصص در زمینه تولید انواع آبگرمکن دیواری و ایستاده از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در شهر نیشابور آغاز کرد. از دیگر محصولات این برند باید به انواع بخاری و شومینه نیز اشاره کرد. همچنین در سال ۹۲ نیز ایران شرق حوزه فعالیت خود را با تولید کولرآبی و یخچال فریزر گسترش داد.

یکی از مدل‌های زیبای بخاری ایران شرق طرح بنیامین است که از بدنه‌ای لعابی و باکیفیت ساخته شده است. این بخاری به صورت شومینه‌ای طراحی شده و شیشه آن نیز در برابر شوک‌های حرارتی مقاوم است.

  • قابلیت نصب با دودکش به قطر ۱۰۰ میلی‌متر
  • مجهز به ترموسوئیچ جهت قطع اتوماتیک سیستم گاز در صورت مسدود شدن دودکش
  • مجهز به سیستم کنترل اکسیژن محیط
  • دارای گاورنر جهت تنظیم فشار گاز ورودی
  • حداقل ظرفیت گرمادهی ۲۶۰۰ کیلوکالری
  • مجهز به جرقه زن
  • قابلیت تنظیم شعله در دو حالت
  • دارای سنسور حرارتی

قیمت بخاری گازی ایران شرق حدود ۱،۸۵۶،۰۰۰ تا ۲،۳۶۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری گازی مروارید سوز شرق مدل ۹۰۰۰ طرح Royal Fireplace

شرکت مروارید سوز شرق یکی از تولیدکنندگان عمده انواع بخاری است که با بیش از ۳۰ فعالیت در این عرصه به تولید محصولاتی باکیفیت مشغول بوده است.

بخاری گازی مروارید سوز با حداقل ظرفیت گرمادهی ۲۶۰۰ کیلوکالری طراحی و تولید شده است. شما برای نصب این بخاری نیاز به دودکش داشته و راندمان حرارتی آن نیز حدود ۶۹ درصد است.

این بخاری نیز مانند بیشتر محصولات معرفی شده به جرقه زن مجهز شده است. همچنین قابلیت تنظیم شعله نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم کنترل میزان اکسیژن و سیستم تنظیم‌کننده میزان فشارگاز از دیگر ویژگی‌های این مدل بخاری از برند مروارید سوز شرق هستند.

قیمت بخاری گازی مروارید سوز شرق ، این بخاری ترموکوپل دار با قیمت تقریبی ۱،۱۵۰،۰۰۰ تا ۱،۳۹۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سوالات متداول

بخاری گازی بهتر است یا بخاری برقی؟

همیشه وسایل گرمایشی گازی نسبت به وسایل برقی، سریع‌تر خانه را گرم می کنند. همچنین برای مناطق آب و هوایی سرد، بخاری گازی کارآمدتر از نوع برقی است. زیرا سیستم گاز در دمای شدید نسبت به بخاری برقی، سریع تر به نقطه گرما می رسد. بخاری های برقی فقط در آب و هوای خشک و با دمای گرم یا معتدل مناسب هستند.

آیا بخاری گازی امنیت دارد؟

استفاده از بخاری گازی بی‌خطر است. البته تا زمانی که اصول ایمنی مربوط به لوله های خروج گاز تست شوند. به طوری که دی اکسید کربن ناشی از سوخت وارد محیط بسته نشود. بخاری گازی به لوله نیاز دارد و برای اتاق های بزرگ مناسب تر است.

بخاری گازی ارزان تر است یا بخاری برقی؟

هزینه کار با گاز نسبت به برق کمتر است. از سوی دیگر میزان سوخت و انرژی تولیدشده گاز کمتر از برق است. بنابراین از نظر مالی بخاری گازی موجه‌تر است. البته قیمت بخاری گازی نسبت به بخاری های برقی گرانتر است. اما سوخت آن ارزانتر محاسبه می شود. قیمت بخاری گازی را می توانید در این مطلب تصلا کامل بخوانید.

 

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!