تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

به همراه لینک خرید بازی injustice 2 و اینجاستیس 1

سفر به دنیای ابرقهرمانان با دانلود بازی injustice 2

اخبار تصلا
اگر به بازی‌های فانتزی مبارزه‌ای با موضوع ابرقهرمانان علاقه‌مند هستید با دانلود بازی injustice 2 و دانلود بازی اینجاستیس 1  می‌توانید اوقات بسیار هیجان‌انگیزی را داشته باشید. این دو بازی از زمان عرضه خود تاکنون جزو محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای بوده‌اند.

تصلا – در این مطلب قصد داریم به معرفی بازی اینجاستیس(بی‌عدالتی: خدایان میان ما) و روش های دانلود بازی اینجاستیس ۱ و دانلود بازی injustice 2 برای کامپیوتر و سایر وسایل می پردازیم.

معرفی اینجاستیس ۱ Injustice 1:Gods among us

بازی injustice 1 یک بازی مبارزه‌ای بر اساس دنیای خیالی و تخیلی مجله‌های کمیک DC است. این بازی برای سه پلتفرم کنسول، کامپیوتر و موبایل عرضه شده است. اینجاستیس ۱ را کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا و ایکس باکس ۳۶۰، کامپیوترهای ویندوز (تنها نسخه های ویستا، ۷، ۸ و ۱۰) و دستگاه‌های اندروید و iOS قابل‌ اجرا است.

در این بازی بازیکنان باید یکی از شخصیت‌های دنیای خیالی را از بین ابرقهرمانان یا اشرار انتخاب کنند و حریف خود را شکست دهند.

بازی در یک محیط ۲٫۵ بعدی اجرا می‌شود. مدل شخصیت‌ها و پس‌زمینه محیط با گرافیک سه‌بعدی رندر شده است و محیط‌هایی که شخصیت‌ها در آن با یکدیگر مبارزه می‌کنند، محیط‌هایی دوبعدی است.

این بازی از جنبه‌های زیادی ازجمله عوامل کنترل‌کننده بازی، مکانیزم‌های بازی، راوی محور بودن بازی و آنلاین بودن برخی از بخش‌های بازی، شبیه بازی محبوب Mortal Combat است.

داستان بازی injustice 1

داستان بازی به این صورت است که سوپرمن تبدیل به فرمانروایی ستمگر و ویرانگر تبدیل شده است و قصد ایجاد یک نظام نوین جهانی را دارد.

سوپرمن قبل از اینکه به چنین شخصیتی تبدیل شود، توسط جوکر فریب خورده است و حتی جوکر او را به کشتن همسرش و نابودی شهر خیالی متروپلیس با بمب اتم ترغیب کرده است.

بتمن پس از مشاهده چنین وضعیتی تمام متحدان خود را از دنیای دیگری احضار می‌کند تا به این شرارت و فرمانروای ظالمانه پایان دهد.

نظر منتقدان درمورد اینجاستیس ۱ و میزان محبوبیت این بازی

اینجاستیس ۱ که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده، امتیاز خوبی را از منتقدان دریافت کرده است و منتقدان داستان بازی، مکانیزم‌های آن و بهره‌مندی از شخصیت‌ها، داستان و دنیای خیالی خلق‌شده مجله خیالی DC را تحسین کرده‌اند.

اینجاستیس ۱ در مدت کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد و در تنها در همان ماه اولی که عرضه آن آغاز شد، توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی آمریکا و بریتانیا را از آن خود کند و تاکنون موفق به دریافت جوایز زیادی شده است.

تفاوت بازی injustice 2 با بازی اینجاستیس ۱

در سال ۲۰۱۷ نسخه جدیدی بازی از این بازی به نام injustice 2 منتشر شد که روی سیستم‌‌عامل‌های ویندوز، اندروید، iOS و کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قابل اجرا است.

هسته اولیه و اصلی بازی injustice 2 نیز مانند اینجاستیس ۱ است؛ البته تغییراتی در ماهیت اصلی این بازی نیز صورت گرفته است. در سری جدید بازی ویژگی جدیدی تحت عنوان Gear System نیز ایجاد شده است.

بازیکنان با استفاده از این سیستم می‌توانند به هدایا و پاداش‌های مختلفی دست پیدا کنند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند ظاهر شخصیت‌های خود را تغییر دهند یا توانایی‌های جدیدی به دست آورند.

داستان بازی بی عدالتی ۲

داستان اینجاستیس ۲ دنباله داستان Injustice 1 است و بتمن که موفق به براندازی حکومت ستمگر سوپرمن شده است، تلاش می‌کند درباره جامعه دنیای خیالی داستان را احیا کند؛ البته در این بازی هم ابر شروران جدید و متحدان آن‌ها بتمن را وادار می‌کنند تا سوپرمن را را از زندان آزاد کند تا بار دیگر به کمک نابودگران بیاید.

نظر منتقدان درمورد اینجاستیس ۲

سری دوم این بازی نیز نظر منتقدان را جلب کرده است و آن‌ها داستان این بازی، نحوه ارائه آن، مکانیزم‌های بهبودیافته gameplay، غنی بودن محتوا و گزینه‌های ایجادشده برای سفارشی‌سازی شخصیت داستان را نیز تحسین کرده‌اند.

طبق گزارش‌های ارائه‌شده دانلود بازی injustice 2 برای اندروید در گوگل پلی استور  از ابتدای انتشار آن تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار انجام شده است.

ساختار و گیم پلی هر دو بازی

در کل در بازی Injustice 1 و اینجاستیس ۲ شخصیت‌های مبارزه بسیار متنوعی وجود دارند که هریک از آن‌ها دارای قابلیت‌های خاصی برای مبارز هستند و می‌توانند مبارزه را برای شما به طرز وصف‌ناپذیری هیجان‌انگیز کنند.

در این دو بازی علاوه بر سوپرمن و بتمن بسیاری از ابرقهرمانان معروف و محبوب دنیای هالیوود مثل واندر وومن (Wonder Woman)، کاپیتان آمریکا (Captain America)، سوپر گیرل (Super Girl) و… حضور دارند.

اگر هم می‌خواهید همچنین با مبارزه سخت با حیوانات عجیب‌الخلقه و عظیم‌الجثه مثل گوریلا گراد (Gorill Grodd) آدرنالین زیادی سراسر وجود شما را فرا می‌گیرد.

برخی از شخصیت‌ها مانند سوپرمن از اشعه لیزر که از چشم‌هایش می‌تابد و شعله‌های آتش برای مبارزه با دشمنان خود استفاده می‌کند و برخی دیگر نیز مانند کاپتیان آمریکا حریفان خود را منجمد می‌کند.

برخی از شخصیت‌ها نیز توانایی‌های ماورایی و قدرت تخریب غیرقابل‌توصیفی دارند که لرزه بر اندام شما می‌اندازند. بدن برخی از شخصیت‌ها دارای قابلیت‌های ژنتیکی خاصی است که باعث می شود مبارزه با آن‌ها بسیار دشوار شود. برخی از شخصیت‌ها نیز از موجودات بیگانه فضایی کمک می‌گیرند و تقریباً شکست‌ناپذیر هستند.

همان‌طور که قبلاً گفتیم Gear system یا Equip Gear یکی از ویژگی‌های جدید اینجاستیس ۲ است که با استفاده از آن می‌توانید ظاهر شخصیت انتخابی خود را درست مطابق میل تان تغییر دهید و یا می‌توانید قابلیت‌ها و حرکات خاصی را برای شخصیت‌های موردنظر خود ایجاد کنید تا بتوانید راحت‌ترین آن‌ها را کنترل کنید.

قابلیت Gear system آپشن‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با پیروزی در هر نبرد به تعداد و تنوع این آپشن‌ها افزوده می‌شود.

آیتم‌ها و گزینه‌هایی که بازیکنان می‌توانند از طریق سیستم Gear System به آن دست پیدا کنند، به چهار دسته تقسیم می‌شوند که شامل ویژگی‌های مربوط به افزایش قدرت، ویژگی‌های تقویت‌کننده توانایی‌های دفاعی، میزان جان شخصیت‌ها و سایر توانایی‌های آن‌ها می‌شود.

بازیکنان می‌توانند با پیروزی در هر نبرد سطح خود را افزایش دهند و دسترسی بیشتری به این ویژگی‌ها داشته باشند. همچنین بازیکنان می‌توانند با پرداخت پول واقعی برخی از این ویژگی‌ها را بخرند و آزاد کنند. همچنین در این بازی هدایایی به بازیکن تعلق می‌گیرد که بازیکن با بهره‌مندی از آن‌ها می‌تواند به این ویژگی‌ها دسترسی بیشتری داشته باشند.

از ویژگی‌های جالب بازی injustice 2 این است که در حالت بازی آنلاین می‌توان قابلیت Gear System را غیرفعال کرد تمام ویژگی‌های ظاهری یا توانایی‌ها و قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی که به‌واسطه این ویژگی شخصیت‌ها اضافه شده‌اند، حذف کرد تا تمام بازیکنان در یک سطح قرار گیرند.

همچنین اینجاستیس ۱ حالتی به نام Multiverse وجود دارد که در آن باید در محیط‌های مختلف یا همان دنیاهای تخیلی مختلف بهتر با دشمنان خود مبارزه کنید و سطح خود را ارتقا دهید.

سبک مبارزات اینجاستیس ۱ و بازی injustice 2 مانند سایر بازی‌های مبارزه‌ای است و نبردی سخت و خشن بین دو شخصیت در محیط‌های متنوع دوبعدی انجام می‌شود. شما می‌توانید شدت سختی بازی را در ۳ سطح آسان (Light)، متوسط (Medium) و سخت (heavy) تنظیم کنید.

در بازی اینجاستیس ۱ دکمه‌ای تحت عنوان “character trait” وجود دارد که با انتخاب آن شخصیت در حال بازی قابلیت منحصربه‌فردی پیدا می‌کند؛ مثلاً با زدن این دکمه برای سوپرمن، قدرت این ابرقهرمان برای چند لحظه بسیار افزایش می‌یابد و بتمن هم تعداد زیادی از خفاش‌های رباتیک را احضار می‌کند.

نکته دیگری که در رابطه با شخصیت‌ها باید بیان کنیم این است که شخصیت‌ها از لحاظ قابلیت‌های مبارزه‌ای در دو تیپ ایجاد شده‌اند.

برخی از شخصیت‌ها از قدرت بی‌نهایت و توانایی‌های ذاتی خود برای مبارزه استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر که شخصیت‌های گجتی نام دارند، از سلاح‌ها و سایر امکانات پیشرفته برای مبارزه یا دفاع از خود استفاده می‌کنند. به‌عنوان‌مثال بتمن می‌تواند در خودرو بمب بیندازد تا منفجر شود یا سوپرمن می‌تواند خودروی بزرگی را با دستان خود بردارد و آن را محکم به دشمنان خود بکوبد.

همانطور که قبلا گفتیم شخصیت‌های این بازی با انجام حرکت‌های خاصی می‌توانند چه از لحاظ مبارزه‌ای و چه از لحاظ دفاعی بر حریفان خود برتری محسوسی پیدا کنند.

در Injustice 1 حالتی به نام حرکت فوق‌العاده (Super meters) وجود دارد که در حقیقت یک نوار پرشونده با بخش‌های مختلف است.

زمانی که بازیکن با انجام حرکات خاصی(مثلا حرکت چرخشی پا روبه‌جلو) با انجام حرکات تهاجمی از سوی دشمن مقابله می‌کند یا با انجام حرکات خاصی به دشمن ضربات سختی را وارد می‌کند، این نوار به‌تدریج پر می‌شود و با تکمیل هر بخش بازیکن می‌تواند حرکات خاص تقویت‌شده‌ای را انجام دهد یا با دشمن مقابله کند. زمانی که این نوار تکمیل شد، شخصیت‌ها می‌توانند با با نهایت قدرت خود به دشمن حمله کنند و او را از پای درآورند.

بازی Injustice 1 علاوه بر حالت نبرد بین دو شخصیت دارای حالت داستانی یا Story mode است. در این حالت هنگامی‌که راوی در حال روایت داستان است بازیکنان می‌توانند بین شخصیت‌های مختلف سوئیچ کنند.

در حالت داستان، حالتی به نام مینی گیم (Mini Game) وجود دارد که در آن جان شما نسبت به حریف کامپیوتری‌تان بیشتر می‌شود. سایر حالت‌های بازی شامل حالت نبرد (Battle Mode)، حالت مقابله با حریف (Versus Mode) و حالت آموزشی (Training Mode) است.

در حالت آموزشی ۲۴۰ چالش مختلف با دشواری‌های متفاوت وجود دارد که بر اساس توانایی‌های شخصیت‌های مختلف طراحی شده‌اند.

در حالت آنلاین هشت بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند هنگامی‌که منتظر نوبت خود هستند تا بازی را آغاز کنند، بازی سایر بازیکنان را تماشا کنند. برنده هر بازی می‌تواند در هر مرحله شخصیت متفاوتی را انتخاب کند.

در حالت بازی آنلاین گیمرها می‌توانند اهداف دلخواهی را برای خود انتخاب کنند و با برنده شدن در هر نبرد می‌توانند گزینه‌های سفارشی‌سازی‌شده، ترک‌های موسیقی مختلف، عناصر مربوط به هنر مفهومی و سایر آیتم‌های پاداشی را آزاد کنند.

محیط ‌های بازی در هر دو نسخه

در هر دو بازی محیط‌های مختلفی طراحی شده است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و چالش‌های جدیدی را برای گیمر ایجاد می‌کند؛ مثلاً یکی از این محیط‌ها سیاره‌ای که در هنگام حضور در آن خود را باید برای مواجهه با شهاب‌سنگ‌ها آماده کنید.

اگرچه صحنه‌های نبرد بین شخصیت‌ها متنوع هستند؛ اما متاسفانه همانطور که گفتیم بسیاری این صحنه‌ها به‌صورت دو بعدی طراحی شده‌اند و جذابیت چندانی ندارند.

نسخه موبایل هر دو بازی

نسخه‌های موبایل هر دو بازی رایگان است و برخی از مکانیزم‌های گیم پلی طراحی‌شده برای نسخه‌های عرضه‌شده برای کنسول و کامپیوتر، در این نسخه ها نیز دیده می‌شود؛ مثلاً در نسخه موبایل بازی injustice 2 مکانیزم‌های مبارزه‌ای مبتنی بر سوایپ و حالت جمع‌آوری کارت‌ها (card collection) می‌شود.

در نسخه موبایل بازی injustice 2 بازیکنان در حین مبارزه می‌تواند آزادانه در اطراف صحنه حرکت و از حرکات پرشی و خم شدن برای مبارزه استفاده کنند. نوار جان گیمر پس از هر بازی خالی می‌شود. در ضمن میزان جان بازیکنان در نسخه بازی injustice 2 نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته است.

قابلیت Gear System در نسخه موبایل نیز وجود دارد و در این نسخه نیز پاداش‌هایی به گیمر داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌تواند سطح قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را افزایش دهد. در ضمن در نسخه موبایل Injustice 2 نیز Story Mode وجود دارد که فصل به فصل باز می‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی injustice 1

  • سی پی یو: یا intel Core 2 Due 2.4 GHz or AMD Athlon X2.2.8 GHz
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 8800 GTS یا AMD Radeon HD 3850
  • رم: ۲ گیگابایت
  • سیستم‌عامل: ویندوز ویستا، ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۱۰
  • نرم‌افزار Pixel shader: نسخه ۴٫۰
  • نرم‌افزار Vertix shader: نسخه ۴٫۰
  • حداقل فضای هارد لازم: ۱ گیگابایت
  • حداقل حافظه کارت گرافیک: ۲۵۶ مگابایت

سیستم پیشنهادی برای Injustice 1: Gods Among Us

  • سی پی یو: intel core i5-720، ۲٫۶۷ GHz یا Phenom II X.965 3.4 GHZ یا بالاتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 560 یا AMD Radeon HD 6950
  • رم: ۴ گیگابایت
  • سیستم‌عامل، ویندوز ویستا، ویندوز ۷، ویندوز ۸ یا ویندوز ۱۰
  • نرم‌افزار Pixel Shader: نسخه ۵٫۰
  • نرم‌افزار Vertex Shader: نسخه ۵٫۰
  • حداقل فضای لازم هارد: ۲۱ گیگابایت
  • حداقل حافظه کارت گرافیک: یک گیگابایت

حداقل سیستم موردنیاز برای بازی injustice 2

  • سی پی یو: Intel Core i5-750, 2.66 GHz یا AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz یا MD Ryzen™ ۳ ۱۲۰۰, ۳٫۱ GHz
  • رم: ۸ گیگابایت
  • سیستم‌عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ یا ویندوز ۱۰
  • کارت گرافیک: NVIDIA® GeForce™ GTX 570 یا NVIDIA® GeForce™ GTX 1050 یا AMD® Radeon™ HD 7850 یا  AMD® Radeon™ RX 550
  • نرم‌افزار Pixel Shader: نسخه ۵٫۰
  • نرم‌افزار Vertex Shader: نسخه ۵٫۰
  • حداقل فضای لازم هارد: ۶۰ گیگابایت
  • حداقل حافظه کارت گرافیک: یک گیگابایت

سیستم مورد نیاز injustice 2

  • سی پی یو: Intel Core i3-2100, 3.10 GHz یا AMD FX-6300, 3.5 GHz یا  AMD Ryzen™ ۵ ۱۴۰۰, ۳٫۲ GHz
  • رم: ۴ تا ۸ گیگابایت
  • سیستم‌عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ یا ویندوز ۱۰
  • کارت گرافیک:  NVIDIA® GeForce™ GTX 780 یا AMD® Radeon™ R9 290 یا RX 570
  • نرم‌افزار Pixel Shader: نسخه ۵٫۰
  • نرم‌افزار Vertex Shader: نسخه ۵٫۰
  • حداقل فضای لازم هارد: ۶۰ گیگابایت
  • حداقل حافظه کارت گرافیک: ۳ گیگابایت

در ضمن نرم‌افزارهای Ultra ISO و Winrar و Direct X 11 را نیز باید حتماً روی سیستم خود نصب کنید. درصورتی‌که اپلیکیشن دانلود منیجر روی سیستم شما نصب نشده است، توصیه می‌کنیم این اپلیکیشن را نیز نصب کنید تا فایل‌ نصبی بازی سریع‌تر دانلود شود.

غیرفعال کردن قابلیت Real time protection در ویندوز دیفندر (Windows Defender)

با توجه به اینکه فایل نصبی این دو بازی و اکثر فایل‌های نسبی سایر بازی‌ها همراه با فایل کرک منتشر می‌شوند و ویندوز دیفندر در ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰، معمولاً این فایل‌ها را شناسایی و به‌عنوان فایل خطرناک بلاک می‌کند و مانع استفاده از این فایل‌ها می‌شود.

با توجه به اینکه بسیاری از این فایل‌ها کاملاً امن هستند و هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند؛ بنابراین بلاک کردن آن‌ها ضرورتی ندارد و تنها مانع کرک کردن بازی می‌شود (بازی در صورت کرک نشدن اجرا نمی‌شود). به همین دلیل باید قابلیت محافظت آنی یا Real time protection را در ویندوز دیفندر کاملاً غیرفعال کنید.

برای انجام این کار در ویندوز ۱۰ مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. منوی استارت را باز کنید
  2. عبارت Windows Security را در کادر جستجو تایپ و با زدن دکمه اینتر، این عبارت را جستجو کنید. پس از یافتن اپلیکیشنی با همین نام، روی آن کلیک و آن را باز کنید.
  3. روی گزینه Virus & threat protection کلیک کنید.
  4. در زیر بخش Virus & threat protection روی گزینه Manage settings کلیک کنید.
  5. گزینه Real Time protection را غیرفعال کنید.

با غیرفعال کردن این گزینه می‌توانید فایل کرک خود را به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی اجرا کنید. توصیه می‌کنیم پس از اجرای فایل کرک و نصب و اجرای بازی، قابلیت Real time protection را دوباره فعال کنید تا امنیت سیستم شما در برابر ویروس‌ها، تروجان‌ها. بدافزارها و فایل‌های مخرب حفظ شود. برای فعال کردن مجدد این قابلیت یا باید کامپیوتر را ریست کنید یا مراحل ذکرشده را دوباره انجام دهیم و این بار به‌جایغیرفعال کردن قابلیت Real Time protection، آن را فعال کنید.

برای غیرفعال کردن قابلیت Real Time protection در ویندوز ۷ و ۸ نیز تنها کافی است روی منوی استارت راست کلیک کنید و عبارت Windows Defender را در کادر جستجو تایپ و آن را جستجو کنید.

پس از یافتن ویندوز دیفندر و باز کردن آن، ابتدا روی گزینه tools در بالای پنجره و سپس روی گزینه Options در قسمت Settings کلیک کنید.

پس از کلیک روی این گزینه، پنجره‌ای باز می‌شود که باید روی گزینه Administrator در کادر سمت چپ پنجره کلیک کنید و تیک گزینه Use this program را بردارید و برای ذخیره تنظیمات گزینه Save را بزنید در پایان هم گزینه Close را بزنید و پنجره را ببندید.

دانلود بازی injustice 2 و دانلود بازی injustice 1 برای کامپیوتر ، اندروید و iOS

در این بخش علاوه بر لینک‌های دانلود، لینک خرید بازی اینجاستیس ۱ و injustice 2 برای کامپیوتر و برای پلی استیشن ۳ و ۴ و ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان نیز ارائه شده است.

دانلود بازی Injustice 1: Gods Among us برای کامپیوتر

دانلود بازی Injustice 1: Gods Among us برای اندروید

دانلود بازی Injustice 1: Gods Among us برای iOS

دانلود بازی Injustice 1: Gods Among us برای پلی استیشن ۳

خرید بازی Injustice 1: Gods Among us برای پلی استیشن ۴

خرید بازی Injustice 1: Gods Among us برای ایکس باکس ۳۶۰

دانلود بازی injustice 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Injustice 2 برای اندروید

دانلود بازی Injustice 2 برای iOS

خرید بازی Injustice 2 برای پلی استیشن ۴

دانلود بازی Injustice 2 برای ایکس باکس وان 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!