تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

لیست قیمت محصولات ایکس ویژن از ارزان ترین تا گرانترین

ایکس ویژن چه محصولاتی تولید می‌کند؟

راهنمای خرید
تلویزیون ایکس ویژن یکی از اولین محصولات این برند است که به بازار عرضه شد. تلویزیون‌های ساخت این شرکت همگی قیمت‌های مناسب و در عین حال کیفیت بالایی داشتند و به همین دلیل مورد استقبال خریدارانی که به دنبال تلویزیون‌های با کیفیت و در عین حال خوش قیمت بودند، قرار گرفت. در حال حاضر برند ایکس ویژن جز سه برند مطرح تولید لوازم‌خانگی به خصوص لوازم صوتی و تصویری است.

تصلا –  تلویزیون‌های ایکس ویژن از جمله تلویزیون‌های پرفروش و با کیفیت بازار لوازم‌خانگی به شما می‌آیند چون دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هستند. برند ایکس‌ویژن بعد از تولید تلویزیون به فکر تولید لوازم‌خانگی دیگر مثل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی افتاد و خوشبختانه در این حوزه نیز موفق عمل کرد.

طی چند سال گذشته محصولات ایکس ویژن متنوع‌تر شده و لوازم مرتبط با کامپیوتر مثل صفحه‌نمایش، تبلت و گیرنده دیجیتال را که در تولید آن‌ها از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند، به فهرست محصولی خود اضافه کرده است. از آنجایی که خط تولید محصولات ایکس ویژن در داخل کشور قرار دارد از این رو هزینه حمل کالا از خارج به داخل ایران حذف می‌شود و در نتیجه محصول با قیمت کمتری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

در ادامه محصولات ایکس ویژن در دسته‌های محصولی صوتی و لوازم‌خانگی و محصولات مرتبط با کامپیوتر معرفی می‌کنیم.

معرفی محصولات ایکس ویژن

برند ایکس ویژن انواع مختلف تلویزیون‌های ال‌ای‌دی هوشمند را با قابلیت‌ها و اندازه‌های مختلف مثل ۶۵، ۵۵، ۴۹، ۴۳، ۳۲ و ۲۴ اینچ  به بازار لوازم دیجیتال معرفی کرده است.

از جمله ویژگی‌های مشترک در تلویزیون‌های برند ایکس ویژن می‌توان به مواردی مثل صدای دالبی، ماشین زمان یا همان Time Shift (هنگام ضبط برنامه و تماشا، روی برنامه در حال ضبط به زمان عقب‌تری برگشت و همچنین برنامه‌های ضبط شده قبلی را مشاهده کرد)، ورودی HDMI، درگاه USB و امکان ضبط برنامه‌های تلویزیون در حافظه تلویزیون اشاره کرد.

کیفیت تصویر در تلویزیون‌های برند ایکس ویژن بسیار بالاست و از استاندارد Full HD پشتیبانی می‌کند. برند ایکس‌ویژن علاوه بر انواع مختلف تلویزیون‌ها در فهرست تجهیزات صوتی و تصویری خود انواع متنوعی از ساندبارها (Sound Bars) و گیرنده‌های دیجیتال را عرضه کرده است.

چند نمونه از برترین تلویزیون‌های xvision و لیست قیمت تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ ال‌ای‌دی مدل ۵۵XT540

کیفیت تصویر در تلویزیون ال‌ای‌دی ۵۵ اینچ مدل ۵۵XT540 برند ایکس‌ویژن به صورت Full HD است. این تلویزیون‌ها مجهز به صفحه‌نمایش تخت و دو ورودی USB هستند. متأسفانه امکان اتصال به بلوتوث و وای‌فای برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته نشده است.

این تلویزیون‌ها بیشتر برای استفاده در اتاق‌ها و فضاهای بزرگ مناسب هستند. برای افزودن امکانات این تلویزیون می‌توانید از اندروید باکس استفاده کنید. قیمت تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ ال ای دی در بازار لوازم‌خانگی حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تلویزیون ایکس ویژن ۴۹ اینچ ال‌ای‌دی مدل ۴۹XTU735

تلویزیون ۴۹ اینچ ال‌ای‌دی برند ایکس ویژن تنها تلویزیون این برند است که از استاندارد Ultra HD 4K پشتیبانی می‌کند. برای این تلویزیون دو پورت ورودی USB و رابط هوشمندسازی برای اتصال به هاب‌های هوشمندسازی خانه در نظر گرفته شده است.

صفحه‌نمایش این تلویزیون تخت است. این تلویزیون مجهز به قابلیت اتصال به وای‌فای است. تلویزیون ۴۹ اینچ ال‌ای‌دی برند ایکس ویژن مدل ۴۹XTU735 از تکنولوژی ۳D پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین امکان اتصال به بلوتوث برای آن در نظر گرفته نشده است. این تلویزیون فاقد امکاناتی مثل اسکرین میرورینگ و SIMOLINK است. قیمت تلویزیون ایکس ویژن ۴۹ اینچ مدل۴۹XTU735  حدود ۹ میلیون تومان است.

تلویزیون ایکس ویژن ۴۳ اینچ ال‌ای‌دی مدل ۴۳XK570

کیفیت تصویر در تلویزیون ایکس ویژن ۴۳ اینچ ال‌ای‌دی به صورت Full HD است. این تلویزیون‌ها مجهز به دو درگاه USB و فاقد رابط هوشمندسازی تلویزیون هستند. صفحه‌نمایش این تلویزیون‌ها تخت است و فاقد استاندارد HDR و ۳D هستند.

بنابراین نمی‌توان روی این تلویزیون‌ها از هدست‌های واقعیت مجازی استفاده کرد. متأسفانه امکان اتصال به وای فای، بلوتوث، اسکرین میرورینگ و SIMPLINK در این تلویزیون‌ها وجود ندارد. به طور کلی نقطه قوت این تلویزیون‌ها وجود بورد دیجیتال در آن‌هاست که باعث شده بتوان از طریق این تلوزیون‌ها به همه کانال‌های تلویزیونی دسترسی داشت.

وزن سبک نیز یکی از ویژگی‌های عالی این تلویزیون‌ها است. تلویزیون ایکس ویژن ۴۳ اینچ ال‌ای‌دی دارای گارانتی ۲۴ ماهه است. قیمت تلویزیون ایکس ویژن ۴۳ اینچ حدود ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

تلویزیون ایکس ویژن ۳۲ اینچ ال ای دی مدل ۳۲XT530

تلویزیون ایکس ویژن ۳۲ اینچ یک تلویزیون جمع و جور و مناسب برای فضاها، سالن‌ها و اتاق‌های خواب است. وزن این تلویزیون حدود ۴٫۰۵ کیلوگرم است و نسبتاً سبک است.

تلویزیون ۳۲ اینچ ایکس ویژن مدل ۳۲XT530 مجهز به یک پنل IPS LED است. تکنولوژی IPS LED به طور کلی باعث مقاوم شدن صفحه‌نمایش نسبت به ضربه می‌شود و از طرفی طیف رنگی گسترده‌تر و تضاد رنگی بیشتری را نمایش می‌دهد.

زاویه دید در تلویزیون‌های ۳۲ اینچ برند ایکس ویژن حدود ۱۷۸ درجه است. کیفیت تصویر در این صفحه‌نمایش از نوع HD است. این تلویزیون از فرمت تصویری Ultra HD 4K پشتیبانی می‌کند. و امکان ضبط برنامه‌های تلویزیون در آن وجود دارد.

این مدل تلویزیون‌ها مجهز به دو ورودی USB و دو ورودی HDMI هستند. این تلویزیون‌ها مجهز به یک تیونر DVB-T2 است که با استفاده از آن امکان دسترسی به همه کانال‌های تلویزیون داخلی وجود دارد. قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ ایکس ویژن حدود ۷ میلیون تومان است.

تلويزيون ايكس ويژن ۲۴ اینچ ال‌ای‌دی مدل ۲۴XS460

تلویزیون ۲۴ اینچ ایکس ویژن کوچک‌ترین تلویزیون تولیدشده توسط برند ایکس ویژن است که بیشتر برای استفاده در دفتر کار و یا اتاق خواب استفاده می‌شود.

این مدل تلویزیون‌ها مجهز به دو پورت USB و دو پورت HDMI است. امکان پخش فیلم‌ها و محتوای تصویری full HD با استفاده از این تلویزیون برای کاربر وجود دارد. وزن تلويزيون ايكس ويژن ۲۴ اینچ ال‌ای‌دی بسیار سبک است.

امکان اتصال به وای‌فای و بلوتوث در این تلویزیون‌ها وجود ندارد و همچنین امکان ارتباط با هاب هوشمند نیز برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته نشده است. از این تلویزیون می‌توان به عنوان صفحه‌نمایش برای کامپیوترهای خانگی نیز استفاده کرد. قیمت تلویزیون ۲۴ اینچ برند ایکس ویژن حدود ۵ میلیون تومان است.

نکته مهمی که در خصوص تلویزیون‌های برند ایکس ویژن باید به آن‌ توجه کنید این است که به طور کلی پایه‌های تلویزیون‌های برند ایکس‌ویژن به شکل هشتی ساخته می‌شوند و همه تلویزیون‌های برند ایکس ویژن دارای این پایه‌ها هستند.

ماشین‌های لباسشویی xvision و لیست قیمت لباسشویی ایکس ویژن

ماشین لباسشویی یکی از انواع تجهیزات لوازم‌خانگی است که برند ایکس ویژن در فهرست محصولات خود ارائه داده‌ است. ماشین‌های لباسشویی برند ایکس‌ویژن در اندازه‌های ۹، ۸ و ۷ کیلویی تولید می‌شوند.

همه این ماشین‌های لباسشویی از نوع درب از جلو هستند و قابلیت‌های متنوعی دارند. قیمت این محصولات از حدود ۸ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان بسته به اندازه کالا متفاوت است. در ادامه چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباسشویی برند ایکس ویژن را معرفی می‌کنیم.

لباسشویی ایکس ویژن ۹ کیلویی مدل WH94-ASI

لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-ASI بزرگ‌ترین ماشین لباسشویی برند ایکس ویژن است که ظرفیتی برابر با ۹ کیلوگرم دارد. نمودار مصرف انرژی این ماشین لباسشویی A+++ است.

این ماشین لباسشویی مجهز به موتور اینورتر است و سرعت موتور آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این ماشین لباسشویی مانند نمونه‌های خارجی آن مجهز به صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی  است که با استفاده از این صفحه‌نمایش می‌توان ۱۴ برنامه شستشوی لباس را برای این ماشین لباسشویی تنظیم کرد.

طراحی این ماشین لباسشویی بسیار خاص است و سعی شده است در آن از دنباله فیبوناتچی الهام گرفته شود. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند ایکس ویژن مجهز به درام Cobbelstone و لامپ داخل درام است.

همچنین برای این ماشین لباسشویی سیستم کنترل هوشمند دمای آب در نظر گرفته شده است. در بین برنامه‌های شستشوی لباس در این ماشین لباسشویی، برنامه شستشوی لباس سریع نیز وجود دارد. امکان افزودن لباس در حین شستشوی لباس به محفظه ماشین لباسشویی وجود دارد.

علاوه بر همه این امکانات در صورتی که حین شستشوی لباس برق قطع و مجددا وصل شود، برنامه شستشوی لباس ادامه پیدا می‌کند. این ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرمی در رنگ نقره‌ای تولید و به بازار عرضه می‌شود.

قیمت لباسشویی ایکس ویژن ۹ کیلوگرمی حدود ۱۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است.

لباسشویی ایکس ویژن ۸ کیلوگرمی مدل WE82-ASI

ظرفیت ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WE82-ASI دارای ظرفیت ۸ کیلوگرم است. نمودار مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی به صورت A+++ است. این ماشین لباسشویی مجهز به موتور اینورتر است و سرعت چرخش موتور آن در حدود ۱۲۰۰ دور در دقیقه است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WE82-ASI مجهز به صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی است که می‌توان از آن برای تنظیم برنامه‌های شستشوی لباس در ماشین لباسشویی استفاده کرد. این ماشین لباسشویی مجهز به ۱۶ برنامه شستشوی لباس است که در بین آن‌ها برنامه شستشوی سریع لباس در عرض ۱۵ دقیقه نیز وجود دارد. در

طراحی ظاهری این ماشین لباسشویی نیز مانند ماشین‌های لباسشویی ۹ کیلویی برند ایکس ویژن از توالی فیبوناتچی الهام گرفته شده است. این ماشین لباسشویی مجهز به لامپ داخل درام و درام Cobbelstone است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند ایکس ویژن دارای سیستم کنترل هوشمند آب است به این صورت که دمای آب بسته به نوع لباس و برنامه شستشوی آن به صورت هوشمند تغییر می‌کند. امکان اضافه کردن لباس به داخل ماشین لباسشویی در حین کار کردن ماشین لباسشویی وجود دارد.

این لباسشویی قادر است عملیات شستن را بعد از قطع و وصل شدن جریان برق ادامه دهد. قیمت لباسشویی ایکس ویژن ۸ کیلویی مدل WE82-ASI حدود ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و در دو رنگ نقره‌ای و سفید تولید می‌شود.

لباسشویی ایکس ویژن ۷ کیلویی مدل TM72-AWBL

لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72-AWBL ظرفیتی برابر با ۷ کیلوگرم دارد و بیشتر برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه مناسبی است. نمودار مصرف انرژی برای این ماشین لباسشویی برابر با A+++ است.

ماشین لباسشویی TM72-AWBL برند ایکس ویژن مجهز به موتور اینورتور BLDC است و عملکرد، راندمان و طول عمر آن نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و برخی از ماشین‌های لباسشویی خارجی بسیار بالا و با کیفیت است.

سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی برابر ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. این ماشین لباسشویی مجهز به صفحه‌نمایش LED است و برای آن ۱۶ برنامه شستشو در نظر گرفته شده است. در بین برنامه‌های شستشوی متنوع این ماشین لباسشویی برنامه شستشوی سریع نیز در نظر گرفته شده است.

این ماشین لباسشویی قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایر ماشین‌های لباسشویی ۹ و ۸ کیلویی برند ایکس ویژن دارد. برای مثال ماشین لباسشویی ۷ کیلویی برند ایکس‌ویژن مجهز به سیستم کنترل سر ریز آب یا همان Over Flow است.

درام این ماشین لباسشویی از نوع کریستالی است. درام کریستالی در ماشین‌های لباسشویی به منظور محافظت از الیاف پارچه استفاده می‌شود. این ماشین لباسشویی مجهز به برنامه خودکار شستشوی دیگ است و امکان اضافه کردن لباس در حین شستشوی لباس در ماشین لباس‌شویی وجود دارد.

همچنین این ماشین لباسشویی قادر به ادامه برنامه شستشوی لباس حتی بعد از قطع و وصل شدن جریان برق است. ماشین لباسشویی TM72-AWBL در رنگ سفید و نقره‌ای  تولید می‌شود که قیمت رنگ سفید آن حدود ۹ میلیون تومان و قیمت رنگ نقره‌ای حدود ۸ میلیون تومان است.

برند ایکس ویژن مدل‌های دیگر ماشین لباسشویی ۸ و ۹ کیلوگرمی نیز دارد. برای مثال لباسشویی ایکس ویژن ۹ کیلوگرمی مدل WH94-AWI یکی از انواع ماشین‌های لباسشویی برند ایکس ویژن است که در رنگ سفید تولید می‌شود.

قیمت لباسشویی ایکس ویژن ۹ کیلویی حدود ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. تنها تفاوت این ماشین لباسشویی با نمونه توضیح داده شده رنگ آن است و همین امر باعث شده قیمت آن در حدود ۸۰ هزار تومان ارزان‌تر باشد.

انواع یخچال فریزر xvision

برند ایکس ویژن علاوه بر تولید تلویزیون و ماشین لباسشویی یخچال فریزر که یکی از اقلام مهم در فهرست لوزام خانگی مورد نیاز در هر خانه‌ای است، نیز تولید می‌کند.

یخچال فریزرهای این برند به صورت دو طبقه یا بالا و پایین، چهار درب و ساید بای ساید تولید و عرضه می‌شوند. یخچال فریزرهای این برند طراحی و مدل‌های متنوعی دارند و تقریباً پاسخگوی نیاز اکثر خریداران هستند.

در این یخچال و فریزرهای سعی شده است از جدیدترین و به روزترین فناوری‌های دنیا نهایت استفاده برده شود. در همه یخچال و فریزرهای برند ایکس ویژن از سیستم نوفراست یا ضدبرفک استفاده شده است.

یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD

یخچال فریزر ساید بای ساید برند ایکس ویژن مدل TS550-AWD دارای ظرفیت کل ۴۴۸لیتر است که ۳۳۲ لیتر برای یخچال و ۱۳۱ لیتر برای فریزر در نظر گرفته شده است.

این یخچال‌ها مجهز به صفحه‌نمایش LED با پنل لمسی هستند. مصرف انرژی این یخچال‌ها در رده A+ قرار دارد و نسبتاً کم مصرف است. برای این یخچال‌ها از سیستم نوفراست یا سیستم ضد برفک استفاده شده است.

یخچال‌های ساید بای ساید برند ایکس ویژن مدل TS550-AWD مجهز به آبریز و یخ‌ساز دستی هستند به این معنی که امکان اتصال یخچال به آب شهری وجود ندارد و باید به صورت دستی در محفظه آبریز یخچال آب ریخته شود. در این یخچال‌ها از سیستم گردش هوا یا Swing Flow استفاده شده است که باعث می‌شود محفظه یخچال به هیچ عنوان بو نگیرد.

یخچال‌های ساید بای ساید برند ایکس ویژن مجهز به محفظه ویژه میوه و سبزیجات است و جنس طبقات آن بسیار محکم طراحی شده است به همین دلیل می‌تواند بار سنگین را به راحتی تحمل کند. برای یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD سیستم سرمایش و انجماد سریع در نظر گرفته شده است.

ابعاد این یخچال فریزر ساید بای ساید ۹۲ * ۶۳ * ۱۷۶٫۵ سانتی‌متر و وزن آن برابر ۸۴ کیلوگرم است. تعداد کشوهای یخچال یک عدد است و دارای ۵ طبقه است. فریزر این یخچال و فریزر ساید بای ساید نیز دارای یک کشو و ۵ طبقه است. میزان صدای تولید شده توسط این یخچال فریزر در حدود ۴۲ دسی‌بل است.

این یخچال در رنگ سفید تولید و به بازار عرضه می‌شود و قیمت یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن در حدود ۱۶ میلیون تومان است.

یخچال فریزر xvision مدل XTR-T862WD

یخچال فریز بالا به پایین برند ایکس‌ویژن مدل XTR-T862WD دارای ظرفیت ناخالص ۵۷۶ لیتر که ۱۲۳ لیتر ظرفیت یخچال و ۳۹۵ لیتر برای فریزر در نظر گرفته شده است.
نمودار مصرف انرژی برای این یخچال و فریزر بالا و پایین A است. این یخچال فریزر نیز مانند سایر یخچال فریزرهای برند ایکس ویژن مجهز به سیستم نوفراست یا همان سیستم ضدبرفک است.
تعبیه صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی همراه با پنل لمسی روی درب یخچال، مجهز بودن سیستم کنترل هوشمند دما، وجود آبریز و یخ‌ساز دست نیز از دیگر ویژگی‌های این یخچال و فریزر بالا به پایین است. برای این یخچال و فریزر بالا و پایین برند ایکس ویژن، سیستم گردش هوای چند‌گانه، سیستم سرمایش سریع، سیستم انجماد سریع در نظر گرفته شده  است.

ابعاد این یخچال  ۱۸۵ * ۶۷ * ۸۴ سانتی‌متر است. تعداد کشوهای یخچال ۲ عدد و تعداد طبقات آن ۳ تا است. برای فریزر نیز یک طبقه با دو قفسه روی درب فریزر در نظر گرفته شده است. میزان صدای تولید شده توسط این یخچال و فریزر در حدود ۴۳ دسی‌بل است و در آن از گاز مبرد R600a استفاده شده است.

این یخچال مجهز به قفل کودک است. در حال حاضر قیمت یخچال فریزر ایکس ویژن یخچال و فریزر بالا و پایین مدل XTR-T862WD حدود ۱۰ میلیون تومان است و در دو رنگ نقره‌ای و سفید تولید و به بازار لوازم‌خانگی عرضه می‌شود. قیمت رنگ نقره‌ای این یخچال‌ها در حدود ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر است.

یخچال چهار درب ایکس ویژن مدل XTR-486SD

ظرفیت یخچال و فریزر چهار درب ایکس‌ویژن مدل XTR-486SD حدود ۵۴۱ لیتر است. نمودار مصرف انرژی برای این یخچال و فریزر در رده A  ثبت شده است. روی درب یخچال این یخچال فریزر چهار درب از پنل لمسی و صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی استفاده شده است.

این یخچال و فریزر نیز مجهز به سیستم نوفراست ضدبرفک، سیستم کنترل دمای هوشمند، آب‌ریز و یخ‌ساز دستی، سیستم انجماد سریع، سیستم سرد کن سریع و سیستم گردش هوای چندگانه است. سیستم سرمایش تعبیه شده در این یخچال و فریزر باعث می‌شود میوه‌ها و سبزیجات برای مدت زمان بیشتری تازه نگه داشته شوند.

این سیستم مجهز به قابلیت جریان چندگانه هوا است که با استفاده از آن برای هر طبقه به صورت جداگانه هوای سرد تولید می‌شود. حتی زمانی که طبقات یخچال پر است و فضای خالی کمی وجود دارد، دما ثابت و یکنواخت نگه داشته می‌شود. این یخچال در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید می‌شود.

در این قسمت سعی شده بهترین یخچال فریزرهای برند ایکس ویژن در هر سه مدل ساید بای ساید، بالا و پایین و چهار درب معرفی شوند.

مانیتور ایکس ویژن xvision

برند ایکس‌ویژن در کارنامه محصولی خود، تولید مانیتور یا نمایشگرهای مختلف در ابعاد متنوع را نیز ثبت کرده است. مانیتورهای برند ایکس‌ویژن در سه اندازه‌های ۲۴، ۲۲ و ۲۰ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه این بخش ۳ نمونه از نمایشگرهای برند ایکس‌ویژن را معرفی می‌کنیم.

مانیتور ایکس ویژن ۲۴ اینچ مدل XK2410H

مانیتور ایکس ویژن ۲۴ اینچ مدل XK2410H بزرگ‌ترین نمایشگر برند ایکس‌ویژن است. بدنه این مانیتور بسیار باریک طراحی شده است و به همین دلیل در دسته Slim Frame قرار می‌گیرد.

صفحه‌نمایش این مانیتور از نوع ال‌ای‌دی است و وضوح تصویر در آن از نوع Full HD و ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰  است. زاویه دید این نمایشگر ۱۷۸ * ۱۷۸ درجه است و زمان تأخیر در آن حدود ۱۶ میلی‌ثانیه است.

نمایشگر ۲۴ اینچ برند ایکس‌ویژن مدل XK2410H مجهز به ورودی‌های HDMI و VGA است؛ بنابراین از این مانیتور می‌توانید برای کنسول‌های بازی مجهز به خروجی HDMI نیز استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به مواردی مثل تضاد رنگی پویا، تضاد رنگی استاتیک و شدت روشنایی ۲۵۰ نیت اشاره کرد. نمایشگر ۲۴ اینچ برند ایکس‌ویژن مدل XK2410H قادر به نمایش ۱۶٫۷ میلیون طیف رنگی مختلف است.

نکته مهم در خصوص این نمایشگر این است که خروجی صدا برای آن در نظر گرفته نشده است و برای آن باید از منبع تغذیه AC 100V-240V 50/60Hz استفاده کرد. قیمت  قیمت مانیتور ۲۴ اینچ ایکس ویژن ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

مانیتور ایکس ویژن ۲۲ اینچ مدل XL2220AIH

مانیتور ایکس ویژن ۲۲ اینچ مدل XL2220AIH مجهز به پنل عرض یا واید ۲۱٫۵ اینچ است. وضوح تصویر در این نمایشگر از نوع Full HD و ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ است.

تضاد رنگی برای این نمایشگر در حدود ۱۲ میلیون بر ۱ است. زمان تأخیر نمایش در پیکسل‌های این مانیتور در حدود ۲ میلی‌ثانیه ثبت شده است.

مانیتور ایکس ویژن ۲۲ اینچ مدل XL2220AIH مجهز به ورودی HDMI و DVI است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صفحه‌نمایش تعبیه بلندگوهای استریو در آن است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید از آن به عنوان تلویزیون برای مشاهده فیلم‌های مختلف استفاده کنید.

این نمایشگر قادر به نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ متفاوت است. این نمایشگر پورت USB ندارد. قیمت مانیتور xvision 22 مدل XL2220AIH در حدود ۴ میلیون تومان است.

مانیتور ۲۰ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI

مانیتور ۲۰ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI ارزان ‌ترین مانیتور تولید شده توسط برند ایکس‌ویژن است. در حال حاضر مانیتور ۲۰ اینچ ایکس ویژن با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار لوازم‌خانگی به فروش می‌رسد.

این نمایشگر مجهز به صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی و کیفیت تصویر HD+ است. طراحی ساده و بسیار شیک از قابلیت‌های این صفحه‌نمایش است که باعث شده توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

اندازه واقعی صفحه‌نمایش این مانیتور ۱۹٫۵ اینچ است و دارای قابلیت Wide View است. وضوح تصویر نمایشگر ۲۰ اینچ برند ایکس‌ویژن مدل XL2020AI 16– * 900 است و تضاد رنگی آن ۱ میلیون به ۱ است.

این نمایشگر مجهز به پورت‌های VGA و DVI است و متأسفانه از پورت HDMI پشتیبانی نمی‌کند. زاویه دید برای این مانیتور حدود ۱۷۰ درجه در حالت افقی و ۱۶۰ درجه در حالت عمودی است.

مهم‌ترین مزیت این نمایشگر وجود بلندگو‌های با کیفیت است و به این ترتیب کاربر نیازی به استفاده از بلندگوهای جانبی برای این نمایشگر ندارد.

نمایشگر ۲۰ اینچ برند ایکس ویژن مدل XL2020AI از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده است و به همین دلیل وزن بسیار سبکی در حدود ۲٫۸ کیلوگرم دارد.

معرفی تجهیزات کامپیوتری xvision

برند ایکس ‌ویژن در فهرست محصولات خود اسکنر و تبلت نیز عرضه کرده است. در این بخش از هر محصول یک نمونه از بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم.

اسکنر ای ویژن ad240

اسکنر ای ویژن ad240 یک اسکنر ایرانی حرفه‌ای است که قابلیت‌های آن قابل رقابت با ویژگی‌ها و امکانات نمونه‌های خارجی است. این اسکنر را می‌توانید برای استفاده در اداره‌ها استفاده کنید.

اسکنر حرفه‌ ای ایکس‌ویژن مدل AD240 قادر به اسکن هم‌زمان دو طرف برگه به صورت رنگی با سرعت اسکن ۶۰ سند به صورت یک رو و رنگی، ۱۲۰ سند به صورت سیاه و سفید در یک دقیقه است.

دقت این اسکنر ۱۰۰ تا ۶۰۰ پیکسل بر هر اینچ است. ظرفیت فیدر آن ۸۰ برگ است. این اسکنر قادر است به راحتی برگه‌های A4 را اسکن کند. اگر بخواهید از این اسکنر برای اسکن برگه‌های A3 استفاده کنید باید برگه را طول تا کنید.

اسکنر حرفه‌ای ایکس ‌ویژن مدل AD240 قادر به اسکن ۶ هزار برگ در طول روز است. اتصال اسکنر به دستگاه از طریق پورت USB2 انجام می‌شود. همچنین برای این اسکنر اپلیکیشن فصل‌بندی نیز طراحی شده است.

از دیگر قابلیت‌های اسکنر حرفه‌ای ایکس ‌ویژن مدل AD240 می‌توان به مواردی مثل تمیز کردن برگه، پر رنگ‌تر کردن متن، کم‌رنگ کردن زمینه، تنظیم خودکار ابعاد برگه، حذف حاشیه سیاه ایجاد شده روی تصویر، حذف خودکار نویز، تشخیص سند رنگی و ایجاد اسکن رنگی از روی سند و تصحیح متن و تصاویر اسکن شده با استفاده از چاپگر سوزنی است.

این اسکنر می‌تواند تصاویر اسکن شده را در قالب فایل‌های با فرمت PDF، JPG، TIFF  ذخیره کند. همچنین امکان حذف نور سبز و قرمز در تصویر اسکن شده توسط این اسکنر وجود دارد. قیمت اسکنر ای ویژن ad240 حدود ۱۲ میلیون تومان است.

تبلت ایکس ویژن مدل X70-Xz7080LC

ابعاد تبلت ایکس ویژن مدل X70-Xz7080LC در حدود ۱۸۳٫۳ * ۹۶٫۸ * ۸٫۹ با وزن ۲۴۲ گرم است. در این تبلت از پردازنده Qualcomm MSM 8926 با چیپست Quad-Core استفاده شده است.

حافظه رم این تبلت ۱ گیگا بایت است و ظرفیت حافظه داخلی آن چیزی در حدود ۱۶ گیگا بایت است. این تبلت قادر به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو ‌اس‌دی تا حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگا بایت است.

صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای تبلت ایکس‌ ویژن مدل X70-Xz7080LC از نوع LED با اندازه ۶٫۹ اینچ است. وضوح تصویر در این تبلت ۱۲۸۰ * ۷۲۰ است و تراکم پیکسلی آن چیزی در دود ۱۲۲ پیکسل بر یک اینچ است.

این تبلت مجهز به قابلیت اتصال به وای‌فای و امکان پشتیبانی از شبکه‌های ۲G و ۳G است. همچنین برای این تبلت ویژگی‌هایی مثل اتصال به بلوتوث، EDGE، GPRS، و اتصال OTG در نظر گرفته شده است.

این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴ است و کیفیت دوربین آن ۸ مگا پیکسل است. خوشبختانه برای این تبلت یک دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. البته قیمت تبلت ایکس ویژن در حال حاضر در بازار موجود نیست و اطلاعاتی در خصوص قیمت آن وجود ندارد.

نکته مهم در خصوص قیمت‌های ارائه شده در این مطلب این است که همه این قیمت‌ها تا تاریخ ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۹ به روز رسانی شده‌اند و به دلیل نوسانات دلار ممکن است قیمت‌ها تغییر کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!