تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

هر آنچه لازم است در مورد اثاث کشی بدانید

ترفندهایی برای اسباب‌کشی و بسته بندی اثاث منزل

راهنمای تعمیر و نگهداری
اسباب‌کشی بدون شک سخت و طاقت‌فرسات. اما اگر یکسری ترفندها را بدانید و با رعایت یکسری اصول و نکات کاربردی پیش بروید، مطمئنا سختی آن کمتر می‌شود. در این حالت اسباب‌کشی لزوما نیاز به هفته‌ها زمان ندارد، لازم است چک لیست تهیه کنید، وسایل را تفکیک و سپس بسته‌بندی کنید.

تصلا– اسباب‌کشی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که هر فردی به خصوص آن‌هایی که مجبورند هر سال خانه خود را عوض کنند با آن مواجه می‌شوند.  اسباب‌کشی مراحل مختلفی دارد و برای رد شدن از هر مرحله باید با برنامه‌ریزی پیش رفت.

در این مقاله قصد داریم تا همه نکات و ترفندهای ریز و درشت مربوط به اسباب‌کشی چه آن دسته از نکات و ترفندهایی که مربوط به بسته‌بندی وسایل است و چه آن‌هایی که مربوط به زمان مناسب برای اسباب‌کش است را توضیح دهیم.

کارهایی که قبل از بسته‌بندی وسایل باید انجام دهید

قبل از اسباب‌کشی و شروع به کار برای بسته‌بندی وسایل حتماً یک لیست از وسایلی که باید بسته‌بندی شوند، تهیه کنید. با این کار هم می‌توانید وسایلی که به درد نمی‌خورند را دور بیندازید و یا به نیازمندان هدیه کنید و هم اینکه تعداد کارتن و اندازه کارتن‌هایی را که نیاز دارید و باید برای هر وسیله انتخاب کنید، می‌دانید.

از طرفی نیاز نیست همه وسایل را بسته‌بندی کنید به خانه نو انتقال دهید. حتماً در میان وسایل شما لوازمی وجود دارد که هرگز از آن‌ها استفاده نکرده‌اید و یا دیگر به درد شما نمی‌خورند. بهتر است این وسایل را به افرادی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارند، هدیه کنید.

نکته مهم دیگر این است که زمان مناسبی برای اسباب‌کشی انتخاب کنید. بهتر است اسباب‌کشی را در فصولی مثل بهار و تابستان انجام دهید. اگر فرزندان‌‎تان به مدرسه می‌روند، اواخر شهریور و یا اوایل تیر زمان مناسبی برای اسباب‌کشی است. حمل‌ونقل وسایل را نیز در روزهای تعطیل انجام دهید.

جمع‌کردن و بسته‌بندی وسایل در اسباب‌کشی

یکی از سخت‌ترین قسمت‌های اسباب‌کشی بسته‌بندی و جمع‌کردن اسباب و اثاثیه به نحوی است که کوچک‌ترین آسیبی نبینند. جا افتادن و به اصطلاح جاگیر شدن در خانه جدید و چیدن وسایل در اسرع وقت تا حد زیادی وابسته به نحوه بسته‌بندی وسایل و قرار دادن آن‌ها در کارتن‌های جداگانه است.

به عبارت دیگر بسته‌بندی درست اسباب و اثاثیه در خانه قدیمی می‌تواند تا حد قابل‌توجهی به سرعت بخشیدن در چیدمان خانه جدید کمک کند. درست بسته‌بندی کردن وسایل در هنگام جمع‌کردن آن‌ها نه‌تنها به چیدمان سریع آن‌ها در خانه نو کمک می‌کند، بلکه تضمین‌کننده حمل‌ونقل آسان و سریع است.

دسته‌بندی وسایل موقع اسباب‌کشی

باید این نکته را به یاد داشته باشید که بسته‌بندی صحیح و درست اسباب و وسایل تا حد زیادی نیاز به مهارت و تجربه دارد. به‌ویژه بسته‌بندی وسایل شکستنی باید با مهارت انجام شود. بسته‌بندی این وسایل باید به نحوی انجام شود که هنگام حمل‌ونقل کوچک‌ترین آسیبی نبینند. توصیه ما به شما این است که در هنگام بسته‌بندی وسایل به نکات زیر توجه کنید.

اول اینکه باید به خاطر داشته باشید که وسایل خانه به چند دسته اصلی از جمله وسایل آشپزخانه، وسایل شکستنی تزیینی، وسایل اتاق پذیرایی که شامل مبلمان و دکورها هستند، لوازم برقی، وسایل اتاق خواب مثل تخت و کمد و لوسترها و چراغ‌ها تقسیم می‌شوند.

در این میان وسایل آشپزخانه نیز به چند دسته وسایل ریز مثل ظروف و قابلمه و وسایل درشت مثل یخچال و فریز و گاز تقسیم می‌شوند. معمولاً حساسیت همه خانم‌ها روی وسایل آشپزخانه به خصوص ظروف بسیار زیاد است.

چند قانون کلی در بسته‌بندی اصولی در اسباب‌کشی

کارتن وسایل برای اسباب کشی آنلاین

معمولاً برای بسته‌بندی اصولی و صحیح وسایل در اسباب‌کشی چند قانون کلی وجود دارد.

۱- مکانی که در آن بسته‌بندی وسایل را انجام می‌دهید باید به دور از رفت و آمد باشد. مشاوران و متخصصان حرفه‌ای در زمینه اسباب‌کشی همیشه توصیه می‌کنند در هنگام اسباب‌کشی بسته‌بندی وسایل به خصوص آن دسته از وسایلی که احتمال شکستن آن وجود دارد باید در مکانی انجام شود که رفت و آمد کمتری در آن رخ می‌دهد. مثلاً بهتر است از یک میز بزرگ که از سطح زمین فاصله دارد برای بسته‌بندی وسایل استفاده کنید. چون مکن است افراد هنگام رفت و آمد به وسایل تنه بزنند.

۲- وسایل را هنگام بسته‌بندی حتماً تمیز کنید و آن‌ها را دور از گرد و غبار نگه دارید. تمیز کردن وسایل و قرار دادن آن‌ها در جایی به دور از گرد و غبار باعث می‌شود که شما هنگام چیدمان آن‌ها در خانه جدید مجبور به تمیز کردنشان نباشید و همین مسئله سرعت چیدن خانه نو را بیشتر می‌کند.

۳- برای بسته‌بندی از کارتن‌های متوسط یا کوچک استفاده کنید. همیشه هنگام اسباب‌کشی در دسترس داشتن تعداد زیادی کارتن در اندازه‌های مختلف به خصوص اندازه کوچک و متوسط لازم است. بهتر است اسباب‌ها را در کارتن‌های کوچک و یا نهایتاً کارتن‌های متوسط قرار دهید چون قرار دادن حجم زیادی از وسایل در کارتن‌های بزرگ احتمال پاره شدن و ازهم‌پاشیدگی کارتن‌ها را حین جابجایی کارتن‌ها افزایش می‌دهد.

۴- بین ظروف و وسایل شکستنی حتی‌الامکان از نایلون حباب‌دار یا روزنامه استفاده کنید. با استفاده از نایلون حباب‌دار و یا روزنامه بین ظروف شکستنی و یا وسایلی که احتمال آسیب دیدن آن‌ها زیاد است تا حد زیادی جلو شکستن آن را در هنگام جابجایی می‌گیرید. بسته‌بندی وسایل شکستنی و زینتی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

۵- در بسته‌بندی مبلمان به مواردی از جمله جنس مبل توجه کنید. بهتر است پایه‌های مبل و میز را با ابرهای نازک بپوشانید. یا اینکه از پارچه ضخیم برای پوشاندن آن‌ها استفاده کنید. همچنین در هنگام بسته‌بندی مبلمان حتماً به رنگ آن‌ توجه کنید بعضی از رنگ‌ها در هنگام تماس با وسیله دیگر می‌ریزند. رنگ رویه مبل نیز مورد است که باید به آن دقت کنید. اگر رنگ مبلمان شما روشن است حتماً پارچه مبل را با پلاستیک حبابدار تمیز بپوشانید.

۶- وسایلی که قابلیت جدا شدن را دارند، قبل از بسته‌بندی حتماً جدا کنید. اگر مبل شما یا هر دستگاه دیگری که دارید قابلیت این را دارد که اتصالات آن را از هم جدا کنید حتماً این کار را انجام دهید. بعد از جدا کردن هر قسمت حتماً آن‌ها در نایلون حبابدار قرار دهید.

۷- برای بسته‌بندی فرش‌ها اول به هیچ عنوان آن را تا نکنید. در هنگام جمع‌کردن فرش حتماً آن را لوله کندی. تا کردن فرش باعث آسیب دیدن بافت فرش و در بسیاری از موارد باعث ایجاد شکستی در فرش می‌شود.

۸- نکته مهم در بسته‌بندی نوشتن محتویات کارتن‌ها روی هر کدام از کارتن‌ها است. این کار به شما کمک می‌کند تا در هنگام باز کردن بسته‌ها در خانه نو وسایل هر اتاق را سر جای خود قرار دهید و در پیدا کردن هر وسیله دچار مشکل نشوید.

۹- برای بسته‌بندی لوازم خانگی درشت مثل گاز و تلویزیون بهتر است از کارتن‌های خودشان استفاده کنید. اگر کارتن‌های آن‌ها دور انداخته‌اید این وسایل را با نایلون‌های حباب‌دار و یا پارچه‌های ضخیم کاملاً بپوشانید. سعی کنید در اسباب‌کشی همه این وسایل را با هم و جدا از سایر اسباب و اثاثیه‌ها به خصوص مبلمان به محل جدید انتقال دهید.

۱۰- وسایل ریز و کوچک را در کارتن‌های جداگانه قرار دهید. معمولاً در زمان اسباب‌کشی و جمع‌آوری وسایل، احتمال گم شدن وسایل کوچک و ریز وجود دارد. حتماً از یک کارتن جداگانه برای بسته‌بندی این وسایل استفاده کنید.

اولویت‌بندی در بسته‌بندی لوازم در اسباب‌‌کشی

وسایل بسته بندی اسباب کشی منزل

یکی از موارد مهمی که در هنگام بسته‌بندی وسایل در زمان اسباب‌کشی باید به آن توجه داشته باشید اولویت‌بندی است. توجه به این مسئله نه‌تنها باعث سریع‌تر پیش رفتن و آسان‌تر شدن روند بسته‌بندی وسایل می‌شود بلکه تا حد زیادی استرس و فشار عصبی ناشی از اسباب‌کشی را کاهش می‌دهد.

برای انتخاب اتاقی که باید وسایل آن زودتر از بقیه قسمت‌های خانه جمع آوری شود باید به چند نکته مهم توجه کرد.

۱- معمولاً وسایل اتاقی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد را زودتر بسته‌بندی کنید. این کار باعث می‌شود در روند زندگی روزانه شما اختلال کمتری ایجاد شود.

۲- وسایل اتاقی را که سخت‌تر از بقیه مکان‌های خانه است زودتر جمع کنید. در واقع در بعضی از اتاق‌ها وسایل ریز و درشت بیشتری قرار دارد. سعی کنید اول این وسایل را که برای بسته‌بندی نیاز به انرژی بیشتری دارند، جمع‌آوری کنید. مثلاً اتاق پذیرایی از این دست اتاق‌ها به حساب می‌آید.

برای اولویت‌بندی در جمع‌آوری و بسته‌بندی وسایل هر اتاق بهتر است به توصیه‌های زیر توجه کنید.
۱- ابتدا وسایل تزیینی و شکستنی را بسته‌بندی کنید و سپس مبلمانی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد را جمع کنید.

۲- بعد از اتاق پذیرایی، آشپزخانه دومین مکانی است که هنگام اسباب‌کشی باید وسایل آن باید جمع‌آوری شود. در آشپزخانه هم یکسری وسایل هستند که بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثلاً قابلمه‌ای که معمولاً در آن غذا می‌پزید را بعد از سایر وسایل بسته‌بندی کنید.

معمولاً در آشپزخانه‌های ایرانی چند دست ظرف و ظروف و قابلمه ماهیتابه وجود دارند که استفاده کمتری دارند. این وسایل همان وسایلی هستند که باید زودتر از سایر وسایل بسته شوند. همچنین قاشق چنگال‌ها و ست کفگیر و ملاقه که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز باید زودتر از سایر وسایل دسته‌بندی شوند.

۳- اگر در اتاق‌خواب خود کتابخانه دارید، هنگام جمع‌آوری وسایل برای اسباب‌کشی بعد از وسایل غیر ضروری در آشپزخانه، کتاب‌های کتابخانه را جمع‌آوری کنید.

۴- بعد از کتابخانه نوبت به جمع‌آوری و بسته‌بندی لباس‌های داخل کمد می‌رسد. در اسباب‌کشی اول لباس‌هایی را جمع کنید که از آن‌ها کمتر استفاده می‌کنید.

۵- در پایان و روزهای انتهایی وسایلی را جمع کنید که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنید مثل حوله حمام یا لوازم شخصی

چند توصیه مهم برای آمادگی هرچه بیشتر برای اسباب‌کشی

دو کارگر در حال خدمات اسباب کشی

اول از همه اگر می‌خواهید اسباب‌کشی موفق و بی‌دردسری داشته باشید، به سلامت خود توجه کنید. سعی کنید خود را از نظر روحی و روانی برای گذراندن چند روز و یا حتی چند هفته پرمشغله و شلوغ آماده کنید.

معمولاً اسباب‌کشی به خصوص برای اجاره‌نشین‌ها یک کابوس بزرگ و تمام نشدنی است. افرادی که مجبورند هر سال چند هفته خانه به دوش باشند، معمولاً آسیب روانی زیادی متحمل می‌شوند.
سلامت جسمی و روانی اولین سلاح‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای شکست دادن غول اسباب‌کشی استفاده کنید، پس برای حفظ سلامت خود و سایر افراد خانواده به هیچ عنوان به خود و دیگران فشار بیش از حد وارد نکنید.

تغذیه مناسب داشته باشید و از سایر اعضای خانواده برای جنگ با غول اسباب‌کشی کمک بخواهید. سایر اعضای خانواده وظیفه دارند به شما در امر اسباب‌کشی کمک کنند چون این فقط شما نیستید که محل زندگی خود را تغییر می‌دهید، بلکه محل زندگی و خانه آن‌ها نیز تغییر داده می‌شود.

به جای اینکه به سختی‌های اسباب‌کشی توجه کنید به نکات مثبت آن فکر کنید. مثلاً اینکه چه اتفاقات جدیدی را در روزهای آینده تجربه می‌کنید و یا اینکه با تغییر محل زندگی قطعاً تجربه‌های نو جدیدی به دست خواهید آورد.

خود را در خانه جدید و یا دفتر کار جدید در حالی که یک لیوان نوشیدنی در دست دارید و از فضای جدید آنجا لذت می‌برید تصور کنید. سعی کنید به موارد مثبتی که با اسباب‌کشی و نقل مکان به خانه یا دفتر جدید در پیش روی شما خواهد بود فکر کنید. همسایگان جدید، فضای جدید و موقعیت‌های جدید که قرار است با آن‌ها روبرو شوید، همگی به اندازه کافی هیجان‌انگیز و جذاب هستند.

سعی کنید لیستی از وسایلی که باید قبل از بسته‌بندی بخرید، تهیه کنید. همین‌طور لیستی از وسایلی که در خانه جدید و یا محل کار جدید خود به آن نیاز دارید، تهیه کنید و قبل از اسباب‌کشی همه آن‌ها را تهیه کنید. این کار باعث افزایش سرعت عمل شما در جمع‌آوری وسایل و همچنین سریع‌تر چیدن مکان نو و جدید خواهد شد.

مدت زمانی را که برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه برای اسباب‌کشی نیاز دارید با توجه به روحیه و توان بدنی خود و سایرین تنظیم کنید. مثلاً اگر از آن دسته افرادی هستید که اگر کاری بیش از حد به طول بینجامد از آن خسته می‌شوید، حتماً مدت زمان کمتری را برای جمع‌کردن و بسته‌بندی کردن وسایل خانه اختصاص دهید.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که در مواردی مثل اسباب‌کشی با عجله کردن تمرکز خود را از دست می‌دهید، بهتر است زمان بیشتری را برای بسته‌بندی و جمع‌آوری وسایل در نظر بگیرید تا با آرامش خیال کار بسته‌بندی لوازم را انجام دهید.
از اینکه قرار است وارد محیط جدیدی بشوید، نترسید. به هیچ عنوان دلهره و اضطراب به خود راه ندهید. اگر قرار است کمدهای خود را به محل جدید منتقل کنید می‌توانید وسایل داخل آن‌ها در صورتی که شکستنی نیستند خارج نکنید.
مثلاً می‌توانید لباس‌ها را به جای اینکه در کارتن قرار دهید در همان کمد بگذارید. تا زمانی که همه وسایل را به محل جدید خود منتقل نکرده‌اید به هیچ عنوان کارتن‌های وسایل را باز نکنید.

بهترین فصل‌ها برای اسباب‌کشی

کارتن و لوازم بسته بندی اسباب کشی

معمولاً افرادی که قصد اسباب‌کشی دارند همیشه به دنبال پاسخ به این سؤال هستند که بهترین زمان برای اسباب‌کشی چه موقع است. زمانی می‌توان گفت که اسباب‌کشی با موفقیت به پایان رسیده است که وسایل در طول جابجایی از مبدأ به مقصد، با سلامت کامل و بدون هیچ دردسری به مکان مورد نظر منتقل شده باشند.

برای اسباب‌کشی موفق چند عامل و فاکتور اساسی باید در نظر گرفته شود. یکی از این عوامل فصل مناسب اسباب‌کشی است. که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

سته به شرایط هر فرد و خانواده او زمان مناسب برای اسباب‌کشی متفاوت است. مثلاً برخی تابستان را بهترین فصل برای اسباب‌کشی می‌دانند در حالی که برای برخی دیگر پاییز زمان مناسب برای نقل مکان به حساب می‌آید. اما به طور کلی می‌توان گفت چند فاکتور عمده و اساسی برای انتخاب زمان و فصل مناسب اسباب‌کشی باید مورد توجه قرار گیرد.

۱- آب وهوا یکی از آن مواردی است که باید در صدر فهرست مواردی باشد که زمان اسباب‌کشی باید به آن توجه کرد. میزان بارندگی در بسیاری از مناطق در فصل‌های پاییز و زمستان، بسیار زیاد است و بنابراین در این مناطق زمان مناسب برای اسباب‌کشی اواخر فصل بهار و تابستان است.

اما در برخی نواحی دیگر، گرمی هوا که از اواسط بهار تا اواخر تابستان ادامه دارد، این گرما آن‌قدر شدید است که عملاً انجام کارهای سختی مثل اسباب‌کشی در این زمان‌ها تقریباً غیرممکن است.

از طرفی در این مناطق، در فصل‌های پاییز و زمستان میزان بارندگی چندان زیاد نیست و هوا معتدل و نسبتاً بهاری است. پس بهترین فصل اسباب‌کشی در این مناطق همان فصل پاییز و زمستان است.

۲- اگر فرزندتان به مدرسه می‌رود، تعطیلات تابستان بهترین زمان اسباب‌کشی برای شما است. تغییر مکان برای بچه‌ها کمی دلهره‌آور و استرس‌زا است. این استرس می‌تواند بر روی نحوه درس خواندن و تحصیل آن‌ها اثر گذار باشد.

از طرفی گاهی محل جدید زندگی از مدرسه فاصله زیادی دارد و به همین دلیل نیاز به تغییر مدرسه وجود دارد. تغییر مدرسه، آن هم در اواسط سال تحصیلی نه‌تنها برای دانش‌آموز استرس‌زا است، بلکه دردسرهای زیادی به همراه دارد.

از این رو بسیاری از کارشناسان به پدر و مادرهای این بچه‌ها توصیه می‌کنند که برای اسباب‌کشی، فصل تابستان را انتخاب کنند. چون در این فصل مدارس تعطیل هستند و از طرفی شانس اینکه دانش‌آموز در همان مدرسه سال تحصیلی را تمام کند، بسیار زیاد است.

۳- اگر پدر و مادر خانواده هر دو شاغل هستند، اسباب‌کشی را باید زمانی که احتمال موافقت با مرخصی چند روزه آن‌ها بیشتر است انجام دهند. فصل تابستان برای معلم‌های عزیز و دوست‌داشتنی بهترین زمان برای اسباب‌کشی است. در حالی که برخی دیگر شانس گرفتن مرخصی بیشتری در فصل‌های پاییز و زمستان دارند.

بنابراین با توجه به آنچه گفته شد، بهترین زمان برای اسباب‌کشی زمانی است که نه‌تنها شرایط جوی مساعد باشد بلکه شرایط خانواده از همه نظر مهیا باشد.
به عبارت دیگر بهترین زمان برای اسباب‌کشی زمانی است که همه اعضای خانواده با آرامش خیال و بدون هر گونه استرس و ناراحتی بتوانند در کنار هم با این چالش بزرگ روبرو شوند و بر آن غلبه کنند.

نکات عمومی که در هنگام اسباب‌کشی باید به آن‌ها توجه کنید

دو کارگر در حال جا به جایی وسایل بسته بندی شده

حداقل دو ماه قبل از اسباب‌کشی خانه و محل جدید را انتخاب کنید. برخی از مکان‌ها نیاز به تعمیرات جزئی دارند. در این مدت زمان دو ماهه می‌توانید تغییراتی که نیاز است را قبل از انتقال وسایل به محل جدید انجام دهید. تسویه حساب را حتماً قبل از اسباب‌کشی انجام دهید.

اگر در خانه قدیمی مستأجر بوده‌اید، سعی کنید حتماً پول رهن خانه را قبل از تخلیه کامل خانه از موجر دریافت کنید. چون بسیاری از دعواها میان مالک و مستأجر بر سر همین تسویه حساب و بازپس‌گیری پول رهنی به وجود می‌آید.

اگر صاحب‌خانه هستید و خانه را فروخته‌اید نیز قبل از تخلیه و قرار دادن خانه در اختیار مالک جدید، تمامی پول خانه را از خریدار دریافت کنید و بعد خانه را تحویل دهید.
حداقل ۱ یا ۲ ماه برای بسته‌بندی و حمل‌ونقل وسایل از محل قدیمی به محل جدید زمان اختصاص دهید. در زمان‌هایی را که بار ترافیکی خیابان‌ها کمتر است برای اسباب‌کشی در نظر بگیرید.

خدمات اسباب‌کشی آنلاین با استفاده از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات عمده در سبک زندگی مردم اسباب‌کشی به روش سنتی جوابگوی نیازهای مردم نیست از این رو بسیاری از شرکت‌های باربری و اسباب‌کشی خدمات خود را به صورت آنلاین به مردن ارائه می‌کنند.

استفاده از این خدمات آنلاین به خصوص در این روزها که مردم با چالش بزرگی به نام همه‌گیری کرونا دست‌وپنجه نرم ‌می‌کنند استفاده از این خدمات مزایای زیادی دارد.
مزایای استفاده از خدمات اسباب‌کشی آنلاین باربری عبارت است از:
۱- عدم نیاز به گشت‌وگذار در خیابان‌ها و جلوگیری از هدر رفت هزینه و انرژی
۲- شفاف‌سازی در مبلغ تمام شده خدمات
۳- حمل بار و اثاثیه در زمان مشخص شده بودن تأخیر
۴- انتخاب بهترین و امن‌ترین مسیر برای حمل بار و اسباب و اثاثیه
۵- امکان مشاهده موقعیت بار در هر لحظه توسط کارفرما

اپلیکیشن و خدمات نوبار برای اسباب‌کشی

پوستر تبلیغاتی اسباب کشی آنلاین اپلیکیشن نوبار

https://nobaar.com/
اپلیکیشن نوبار یک اپلیکیشن کاربردی و بسیار حرفه‌ای برای انجام اسباب‌کشی است. خدمات این اپلیکیشن شامل انجام صفر تا صد امور جابجایی، بسته‌بندی، چیدمان و نصب اسباب و اثاثیه است.
در این اپلیکیشن امور مربوط به باربری به صورت حرفه‌ای و بدون آسیب انجام می‌شود.

از طرفی تیم پشتیبانی قدرتمندی در پشت این اپلیکیشن قرار دارد و کلیه امور مربوط به مشتریان را هدایت و راهنمایی می‌کنند.

برای ثبت سفارش در این اپلیکیشن ابتدا اپلیکیشن نوبار را از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن مثل بازار و گوگل پلی دانلود کنید. سپس در این اپلیکیشن ثبت‌نام خود را انجام دهید. نوع ماشین و تعداد کارگر مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سپس ساعت و تاریخ باربری را مشخص کنید. مبدأ و مقصد را روی نقشه انتخاب کنید. سفرتان را ثبت کنید و منتظر پیام تائید راننده بمانید. همه این مراحل را می‌توانید از طریق وب‌سایت نوبار نیز انجام دهید.

وب‌سایت باربری اسباب‌کشی آچاره

اپلیکیشن اسباب کشی آچاره

https://achareh.ir/moving
آچاره برای انجام خدمات اسباب‌کشی در اختیار افرادی است که نیاز به اسباب‌کشی دارند. این سرویس با ارائه انواع خدمات توسط باربری‌های معتبر و افراد با تجربه در زمینه اسباب‌کشی تمام امور مربوط به اسباب‌کشی را انجام می‌دهد.

برای استفاده از خدمات این وب‌سایت باید تاریخ مورد نظر خود برای اسباب‌کشی در این وب‌سایت ثبت کنید. پشتیبانان آچاره ۱۲ ساعت از شبانه‌روز را به بررسی، پیگیری نظرات و پاسخ‌گویی به سؤالات شما اختصاص داده‌اند.

ثبت درخواست در آچاره بسیار ساده است. ابتدا وارد وب‌سایت شده و گزینه اسباب‌کشی را انتخاب کنید. در صفحه باز شده مواردی مثل اسباب‌کشی درون‌شهری، اسباب‌کشی برون‌شهری، سرویس ویژه جابه‌جایی، کارگر برای جابه‌جایی، حمل بار درون شهری و برون‌شهری و خدمات پستی نمایش داده می‌شود.

از بین این گزینه‌ها سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. مثلاً گزینه اسباب‌کشی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب سرویس مورد نظر تخصص مورد نظر خود را با توجه به سرویس انتخابی، پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. پس از مطالعه دقیق موارد مربوط به آن سرویس که شامل نوع خدمت و نحوه محاسبه هزینه است، روی دکمه شروع کلیک کنید و مرحله بعدی را انتخاب کنید.

در مرحله سوم خودروی مناسب را انتخاب کنید. خودرو را باید بر اساس حجم بار خود انتخاب کنید. خودروهایی که می‌توانید در اختیار داشته باشید شامل نیسان و خاور است. اگر نمی‌دانید کدام خودرو برای شما مناسب است گزینه مشورت با متخصص را انتخاب کنید.

اپلیکیشن خدمت از ما برای اسباب‌کشی

فردی در حال استفاده از اپلیکیشن خدمت از ما

https://khedmatazma.com/mag/moving-app
با استفاده از اپلیکیشن “خدمت از ما” می‌توانید کلیه امور مربوط به اسباب‌کشی را با متخصصانی که با سرویسهای این اپلیکیشن همکاری دارند، انجام دهید.

هزینه اسباب‌کشی بر اساس مسافت و خدماتی که انجام می‌شود به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود. نکته مهم این است که تعرفه هزینه اسباب‌کشی و کرایه حمل‌ونقل بدون توجه به ارزش ملک محاسبه می‌شود.
تعداد طبقات، حجم بار و دوری مسافت جزو عوامل مؤثر بر هزینه باربری و اسباب‌کشی است. هزینه باربری و دستمزد کارگر اسباب‌کشی در ایام تعطیل نیز بدون تغییر است اما برای اسباب‌کشی در این روزها باید از قبل هماهنگی‌های لازم و رزرو نوبت انجام شود.

برای کار با اپلیکیشن اسباب‌کشی و باربری “خدمت از ما” ابتدا این اپلیکیشن را از گوگل پلی و یا بازار دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن درخواست خود را در آن ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست متخصصین اسباب‌کشی با بررسی درخواست شما و توضیحاتی که هنگام ثبت درخواست وارد کرده‌اید، قیمت پیشنهادی خود برای انجام امور مربوط به درخواست شما ارسال می‌کنند.

با بررسی قیمت پیشنهادی و مراجعه به پروفایل هر یک از آن‌ها می‌توانید از میزان تخصص و مهارت آن‌ها اطلاعات جامع و خوبی به دست آورید. همچنین با مشاهده نظرات و پیشنهاد‌ها مشتریان قبلی نیز می‌توانید از میزان رضایت و یا عدم رضایت مشتریان اطلاعات خوبی به دست آورید.

سپس مناسب‌ترین فرد را برای اسباب‌کشی منزل خود انتخاب کنید. هزینه حمل اثاثیه منزل هنگام ثبت درخواست اثاثیه منزل گفته می‌شود. اپلیکیشن اسباب‌کشی را به نام‌های متفاوتی همانند: اپلیکیشن باربری، اپلیکیشن اثاث‌کشی، اپلیکیشن حمل بار جهت دریافت خدمات اسباب‌کشی منزل استفاده می‌شود.

سایت و اپلیکیشن خدمات اسباب‌کشی بارکو

سامانه حمل بار اپلیکیشن بارکو

http://baarco.co/
اسباب‌کشی و حمل بار با استفاده از خدمات این وب‌سایت در اسرع وقت انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های خدمات و سرویس‌های این اپلیکیشن انجام باربری و خدمات اسباب‌کشی به صورت هوشمند است.

به طور کلی بارکو اپلیکیشن درخواست خودرو و حمل بار است که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید مبدأ و مقصد خود را مشخص کنید و خودرو باربری مورد نیاز خود را اعم از مینی‌وانت، وانت‌بار، مینی‌کامیونت و کامیونت انتخاب کنید. بارکو خدمات اسباب‌کشی را راحت و بدون دردسر انجام می‌دهد.

اپلیکیشن اثاث‌کشی

سامانه اثاث‌کشی یک سامانه هوشمند حمل کالا است که دارای مجوز نماد الکترونیک است. این اپلیکیشن برای رانندگان و یا صاحبان بار کاربرد زیادی دارد. در واقع در این اپلیکیشن رانندگان جویای کار نیز می‌توانند کار کنند.

محدودیت فعالیت سامانه اثا‌ث‌کشی سراسری است و همه استان‌ها و شهرها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. هزینه درون‌شهری و برون‌شهری حمل کالا و اسباب‌کشی در این اپلیکیشن و سامانه به صورت هوشمند انجام می‌شود و این موضوع یکی از مزایای این سامانه محسوب می‌شود.

برای استفاده از این سامانه اطلاعات مربوط به بار خود را در آن وارد کنید بعد از وارد کردن این اطلاعات هزینه و قیمت مقطوع حمل کالا محاسبه می‌شود. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از گزینه‌های توافقی و مناقصه‌ای مبالغ مورد نظر خودتان را جهت هزینه حمل اعمال کنید.

لازم به ذکر است امکان استفاده از خدمات این سامانه برای همه باربری‌ها و رانندگانی که دارای مجوز فعالیت هستند امکان‌پذیر است. نرخ خدمات در این اپلیکیشن به سه صورت مقطوع، مناقصه‌ای و توافقی انجام می‌شود. با انتخاب گزینه مقطوع کرایه حمل بار برای اسباب‌کشی توسط سامانه به صورت هوشمند و دقیق محاسبه می‌شود و با توجه به موافقت شما و راننده حمل کالا انجام می‌شود.

در صورت انتخاب کرایه به صورت مناقصه‌ای رانندگان و باربری‌ها با توجه به مبدأ، مقصد و توضیحات بار شما، کرایه پیشنهادی خود را درج می‌کنند و شما می‌توانید تصمیم بگیرید کدام راننده با شما تماس بگیرید.
در حالت کرایه توافقی، اولین راننده که درخواست ثبت‌شده شما را قبول کرد با شما تماس می‌گیرد و به صورت تلفنی در خصوص قیمت به توافق خواهید رسید. مبلغ مورد توافق در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود و به این ترتیب روند اسباب‌کشی شروع می‌شود.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۵/۰۴
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | نحوه جابجایی تلویزیون در اسباب کشی
    اکتبر 3, 2020

    […] صحیح وسایل حساس همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی در هنگام اسباب‌کشی است. تلویزیون مخصوصاً تلویزیون LED امروزی یکی از این […]

لینک کپی شد!