تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بازی گرگی در میان ما؛ ماجراجویی در کنار شخصیت‌های خیالی

اخبار تصلا
بازی گرگی در میان ما در دنیای خیالی با شخصیت‌های خیالی محبوبی مثل گرگینه، سفیدبرفی و دیو و دلبر اتفاق می‌افتد و باید شمی کارگاهی داشته باشید تا بتوانید قاتل سریالی داستان بازی را از میان مظنونان متعدد شناسایی کنید.این بازی برای ایکس باکس، ps4 و بازی پلی استیشن 3 است. لینک دانلود بازی the wolf among us برای pc و دانلود بازی the wolf among us برای اندروید در پایان آمده است.

تصلا – بازی the wolf is among us یا گرگی در میان ما یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ژانر وحشت است. این بازی یک بازی اپیزودیک ماجراجویانه محسوب می‌شود که بر پایه سری کتاب های کمیک Fables (افسانه‌ها) ساخته شده است (Fables در زبان انگلیسی به افسانه‌هایی گفته می‌شود که شخصیت‌های آن‌ها حیوانات هستند و غالباً نکته‌ای اخلاقی دارند).

بازی the wolf is among us که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده، از پنج قسمت مختلف تشکیل شده است. این بازی برای پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا، ایکس باکس ۳۶۰ ایکس باکس وان عرضه شده است. بازی هیجان انگیز the wolf is among us نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اگر به دنیای شخصیت‌های خیالی و افسانه علاقه‌مند هستید، این بازی می‌تواند رضایت شما را جلب کند. در the wolf is among us علاوه بر گرگینه افسانه‌ای که همان بیگبی است، با شخصیت‌های خیالی دیگری نظیر سفیدبرفی و دیو و دلبر نیز مواجه می‌شوید و این شخصیت‌ها در بطن داستان قرار دارند.

درضمن این بازی می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های معمایی نیز بسیار جذاب باشد و در طول داستان با اتفاقات و سرنخ‌های پیچیده‌ای روبه‌رو خواهید شد که باید برای باز کردن گره اصلی داستان، پرده از رازهای سربه‌مهر نهفته در این سرنخ‌ها و وقایع پیچیده بردارید.

چنانچه با بازی مردگان متحرک Walking dead آشنا باشید، می‌توانید سبک و ساختار بازی را کاملاً درک کنید و با انتخاب اشیای مختلف یا اتخاذ تصمیم‌های مختلف به‌راحتی در مسیر پیچیده بازی پیش بروید و به جواب معمای بزرگ بازی یعنی شناسایی قاتلی خطرناک دست پیدا کنید.

نسخه ۲ این بازی یعنی ۲ the wolf is among us قرار بود در دسامبر سال ۲۰۱۹ معرفی و منتشر شود؛ اما به دلیل تغییرات کلی که در آن صورت گرفت، انتشار و عرضه آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

داستان بازی گرگی در میان ما

همانطور که گفتیم این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ps4 d یک بازی گرافیکی ماجراجویانه‌ای است که از دید سوم شخص اجرا می‌شود. بازیکن در این بازی کنترل شخصیت اصلی و قهرمان داستان یعنی بیگ بای ولف (Bigby Wolf) را بر عهده می‌گیرد که باید در مورد قتل یک زن تحقیق کند. در طول بازی گیمر با محیط‌های سه‌بعدی مختلف مثل آپارتمان مواجه می‌شود. زمانی که او در این محیط‌ها به تحقیق و بررسی می‌پردازد، ممکن است شی ای را پیدا و با آن تعامل برقرار کند.

گیمرها باید برای برقراری ارتباط با اشیایی که پیدا می کنند و امتحان کردن آن، نشانگر موس را به سمت آن ببرند. اشیای موردعلاقه در یک فهرست نمایش داده می‌شوند و ممکن است بعدا در بازی مفید واقع شوند و بتوانند کمک بزرگی به گیمر کنند. در ضمن گیمر در حین بازی با شخصیت‌های دیگری مواجه می‌شود که باید با آن‌ها صحبت کند و دیالوگ‌ها به شکل یک نمودار درختی نمایش داده می‌شوند.

این دیالوگ‌ها می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی در مورد نگرش سایر شخصیت‌ها نسبت به بیگبای ولف داشته باشد. همچنین آن‌ها در مواجهه با شخصیت اصلی داستان برداشت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند که ممکن است اتفاقات آینده داستان را تحت تأثیر قرار دهد

برخی از صحنه‌های بازی بیشتر اکشن محور هستند و بازیکن را وادار به واکنش‌های سریع به رویدادها و اتفاقات سریع می‌کند؛ البته از بازیکنان خواسته نمی‌شود به تمام این اتفاقات و رویدادهای سریع واکنش نشان دهد و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را رد کند؛ اما رد کردن این رویدادها می‌تواند آینده بازی را تحت تأثیر قرار دهد،

اجازه دهید داستان بازی را از ابتدا با یکدیگر مرور کنیم. داستان در دهه ۱۹۸۰ رخ می‌دهد. بیگبای در حقیقت یک گرگ انسان‌نما است که از دنیای خیالی با شخصیت‌های پری گونه که در نیویورک دهه ۱۹۸۰ مخفی شده است، وارد داستان می‌شود.

او پس از دریافت تماسی از شخصی به نام اقای تد مأمور می‌شود از زنی در مقابل یک جنگلبان لاابالی و دائم‌الخمر محافظت کند. آن زن مدتی پیش آن جنگلبان بوده و وقتی می‌خواسته از پیش او برود، به او گفته است که او آن‌طور که همه می‌گویند، بد نیست؛ اما وقتی می‌خواسته او را ترک کند، جنگل‌بان او را می‌کشد و سر از تنش جدا می‌کند.

این اتفاق نقطه آغاز بازی محسوب می‌شود و او و سفیدبرفی (یکی از شخصیت‌های اصلی بازی) مأمور کشف راز قتل می‌شوند؛ بیگبی پس از این اتفاق سفیدبرفی را تنها می‌گذارد و به دنبال سرنخ‌ها می‌رود؛ اما زمانی که به جنگل بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که جنگل توسط نیروهای پلیس محاصره‌شده و سفیدبرفی نیز درست مانند آن زن به شکل فجیعی به قتل رسیده است.

پس از این اتفاق بیگبی به بخش‌های مختلف می‌رود و با مظنونان قتل آن زن گفت‌وگو می‌کند. تشخیص راست یا دروغ بودن گفته‌های این افراد بر عهده گیمر است. در ضمن در طول بازی گیمر باید تصمیم‌های مهمی را اتخاذ کند.

یکی از جذابیت‌های این بازی این است که بیگبی با بهره‌مندی از قابلیت‌های گرگینه‌ای خود با دشمنانش مبارزه می‌کند یا از این توانایی‌های ماورایی برای دفاع از خود و یارانش استفاده می‌کند.

ساختار گیم پلی بازی گرگی در میان ما

نسخه اول بازی the wolf is among us در پنج بخش انجام می‌شود که به شرح زیر هستند:

بخش اول: Faith (ایمان)

در این فصل نخستین مقتول داستان سعی می‌کند با ارائه سرنخ‌های مختلف بیگبای را به سمت قاتل اصلی هدایت کند!

بخش دوم: Smoke and Mirrors (دود و آینه‌ها)

در این بخش بیگبای درحالی‌که در خیابان‌های سرزمین افسانه‌ای پنهان‌شده در نیویورک قدم می‌زند، به تحقیقات خود در مورد قتل‌های سریالی ادامه می‌دهد و درعین‌حال با ماجراها و کشمکش‌های بین دو شخصیت محبوب خیالی یعنی دیو و دلبر درگیر می‌شود.

بخش سوم: A Crooked Mile (مسیر انحرافی)

بیگبای به حقیقت شوکه کننده‌ای پی می‌برد و تعقیب قاتل این دو زن را که خود را پنهان کرده است، آغاز می‌کند.

بخش چهارم: In Sheep’s clothing (در لباسمیش)

می‌توان گفت این بخش هیجان‌انگیزترین بخش بازی محسوب می‌شود و نفس را در سینه شما حفظ می‌کند. در این بخش بیگبی وارد دنیای زیرزمینی مجرمان می‌شود تا قاتل را که خود را در لباس میش پنهان کرده است، پیدا کند!

بخش پنجم Cry Wolf

در این بخش تمام رازها برملا می‌شوند و تصمیماتی گرفته می‌شود که باعث می‌شوند بیگبای بیشتر برای مبارزه با قاتل اصلی تحریک شود و با تمام افراد شرور مرگ‌آفرین تحت فرمان او مقابله می‌کند. بیگبای هرچه بیشتر در این مسیر پیش می‌رود، بیشتر به رازهای مربوط به قتل آن دو زن و سایر رازهای مجرمانه دیگر پی می‌برد.

نسخه موبایل بازی گرگی در میان ما

نسخه موبایل این بازی نیز دقیقا شبیه نسخه دسکتاپ و کنسول آن است و از ۵ پخش تشکیل شده است (البته بخش ۲ تا ۵ باید در بازی خریداری شود). نسخه موبابل The Wolf Among Us برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شده است. حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای این بازی روی گوشی‌های اندرویدی به شرح زیر است:

  • پردازنده اصلی (CPU): دو هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی
  • پردازنده گرافیکی (GPU): آدرنو (Adreno) سری ۳۰۰، مالی (Mali) سری ۶۰۰، Power VR SGX544 یا Tegra 4
  • حافظه مورد نیاز: یک گیگابایت

بازی The Wolf Among US 2

متاسفانه یا خوشبختانه پایان نسخه اول مشخص نیست و در حقیقت بازی پایان بازی دارد. در نسخه دوم هم پایان بازی مشخص نشده است و در حقیقت در این نسخه دنبال داستان بیگبای و سفیدبرفی روایت شده است و داستان جدیدی در آن رقم می‌خورد. در نسخه جدید برخلاف نسخه قبلی بازی تنها بر پایه ژانر درام ایجاد نشده است و گیمر کمی هم در صحنه‌های اکشن‌گونه قرار می‌‌گیرد. بازی The Wolf Among US 2 هنوز برای هیچ یک از پلتفرم‌های ذکرشده منتشر نشده است.

حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی گرگی در میان ما

  • پردازنده (CPU): پنتیوم ۴ ۲ گیگاهرتز یا معادل این پردازنده
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک انویدیا یا ATI دارای حداقل ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی (اجرای بازی تنها با پردازنده گرافیکی ادغام‌شده در پردازنده اینتل توصیه نمی‌شود)
  • رم: ۳ گیگابایت
  • سیستم‌عامل: ویندوز XP
  • نرم‌افزار Pixel Shader: نسخه ۳٫۰
  • نرم‌افزلر Vertix Shader: نسخه ۳٫۰
  • حداقل فضای مورد نیاز هارد: ۲ گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی گرگی در میان ما

  • پردازنده (CPU): پردازنده Core 2 Due با فرکانس ۲ گیگاهرتز یا پردازنده معادل
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک انویدیا یا ATI دارای حداقل یک گیکابایت حافظه داخلی (اجرای بازی تنها با پردازنده گرافیکی ادغام‌شده در پردازنده اینتل توصیه نمی‌شود)
  • رم: ۳ گیگابایت
  • سیستم‌عامل: ویندوز ۷
  • نرم‌افزار Pixel Shader: نسخه ۴٫۰
  • نرم‌افزار Vertix Shader: نسخه  ۴٫۰
  • حداقل فضای مورد نیاز هارد: ۲ گیگابایت

حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی The Wolf Among Us 2

  • پردازنده (CPU): پردازنده Core 2 Due با فرکانس ۲ گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک انویدیا GTS 450 با حداقل یک گیکابایت حافظه داخلی همراه با VRAM (رم مختص ذخیره‌سازی و دسترسی به داده‌های گرافیکی) و جدیدترین درایور
  • رم: ۳ گیگابایت
  • سیستم‌عامل: ویندوز ۷ نسخه ۳۲ گیکابایتی
  • نرم‌افزار Pixel Shader: نسخه ۵٫۰
  • نرم‌افزار Vertix Shader: نسخه  ۵٫۰

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی ۲ The Wolf Among Us

مشخصات سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی هنوز در هیچ منبعی ذکر نشده است.

دانلود بازی the wolf among us

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!