تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی جدیدترین مانیتور ایسر در سال 2021

رونمایی Acer از مانیتور مخصوص گیمینگ در CES

بدون عنوان
برند اِیسر یکی از برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری است که اخیراً توانسته پیشرفت‌های زیادی در خصوص تولید انواع مانیتور مخصوص گیمینگ از خود نشان دهد.

تصلا – برند ایسر همواره یکی از برندهای فعال در نمایشگاه CES است که توانسته محصولات موفق و منحصر به فردی را در این نمایشگاه عرضه کند. در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ برند Acer قصد دارد جدیدترین انواع مانیتور مخصوص گیمینگ خود را در این نمایشگاه معرفی کند.

یکی از صفحه نمایش‌هایی که این برند قصد دارد در نمایشگاه CES امسال معرفی کند، مانیتور مخصوص گیمینگ ۲۸ اینچ و اجرای بازی‌های کامپیوتری است.

این صفحه نمایش های مانیتور با نام Nitro معرفی خواهند شد که از ورودی HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند به همین دلیل امکان اتصال به کنسول‌های بازی VRR برای اجرای بازی‌های مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده وجود دارد.

صفحه ‌نمایش‌های گیمینگ برند ایسر مجهز به برخی از تکنولوژی‌هایی هستند که برند Acer صفحه نمایش‌های Predator خود ارائه کرده است.

این تکنولوژی‌ها به همراه قابلیت Relex Latency Analyzer که برای بررسی زمان تأخیر در کارت‌های گرافیکی Nvidia ارائه شده است، به افزایش کیفیت نمایش و اجرای بهینه گرافیک بازی‌ها روی این مانیتور گیمینگ کمک می‌کند.

رونمایی ایسر از سه مدل از مانیتورهای گیمینگ

صفحه نمایش گیمینگ برند اِیسر

براساس آخرین اخبار منتشر شده برند ایسر قصد دارد در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱، سه مدل از مانیتور مخصوص گیمینگ خود را که یکی از آن‌ها  Nitro نام دارد، معرفی کند.

همه این مانیتورها به غیر از گران‌ترین آن‌ها مجهز به قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDMI 2.1 هستند. اما نکته مهم این است که با وجود اینکه برند Acer اعلام کرده از این تکنولوژی در مانیتورهای گیمینگ این برند پشتیبانی می‌شود اما هنوز استفاده از این استاندارد در مانیتورهای صفحه نمایش‌های مخصوص کامپیوترهای دسکتاپ باب نیست و چندان از اولویت قابل توجهی در انتخاب مانیتور برای کاربران برخوردار نیست.

در حال حاضر در مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار از تکنولوژی جدیدی به نام FreeSync  استفاده می‌شود که توسط برند AMD عرضه شده است. اما با پیشرفت تکنولوژی اخیراً صفحه نمایش‌ها با قابلیت‌های مختلف و گوناگون در بسیاری از موارد جایگزین تلویزیون‌ها شده‌اند و به نظر می‌رسد در آینده نه چندان دور این تجهیزات جایگزین تلویزیون‌های امروزی شوند.

از این رو برندهای سازنده مانیتور و صفحه نمایش سعی می‌کنند همه قابلیت‌هایی که می‌توان روی تلویزیون‌ها به آن‌ها دسترسی داشت را ارائه دهند. معرفی صفحه نمایش‌های ایسر با قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDMI 2.1 نیز بیشتر به همین دلیل صورت گرفته است.

مانیتور مخصوص گیمینگ ۲۸ اینچ ایسر

در اخبار منتشر شده توسط برند ایسر این شرکت فقط مشخصات دو نمونه از سه صفحه نمایشی را که قرار است در نمایشگاه CES 2021 میلادی عرضه کند، ذکر کرده است.

یکی از صفحه نمایش‌هایی که قرار است در نمایشگاه CES امسال توسط این برند معرفی شود، یک مانیتور ۲۸ اینچ با عنوان Nitro XV282KKV است که قیمت مانیتور ۲۸ اینچ ایسر حدود ۹۰۰ دلار است و این مانیتور مخصوص گیمینگ و گیمرها است.

همان‌‌طور که گفته شد امکان اتصال کنسول‌های بازی VRR به این صفحه نمایش‌ها وجود دارد. از همه مهم‌تر که مانیتورهای Nitro XV282KKV برند Acer مجهز به تکنولوژی ۴K هستند و نرخ نوسازی فریم در آن‌ها ۱۴۴ هرتز است. از آنجایی که در این مانیتور ‌ها ورودی HDMI 2.1 تعبیه شده است، به همین دلیل امکان اتصال کنسول‌های بازی Xbox سری X و همچنین پلی‌استیشن ۵ به این صفحه‌نمایش‌ها وجود دارد.

حداکثر نرخ نوسازی فریم قابل پشتیبانی در مانیتور Nitro XV282KKV حدود ۱۲۰ هرتز است. این صفحه نمایش از تکنولوژی FreeSync برند AMD در هنگام اتصال به کامپیوتر شخصی پشتیبانی می‌کند.

برند اِیسِر در تولید کامپیوترهای خود گواهینامه جدیدی با عنوان DisplayHDR 400 و تکنولوژی جدیدی به اسم Agile Splendor عرضه کرده است که هر سه صفحه نمایش این برند که قرار است در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی و رونمایی شوند از آن پشتیبانی می‌کنند. این تکنولوژی‌ها در کنار هم به کاهش زمان پاسخگویی پیکسل‌ها صفحه نمایش برای نمایش تصویر کمک می‌کنند.

تکنولوژی Reflect Latency Analyzer برند Nvidia  در مانیتور مخصوص گیمینگ ایسر

در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ میلادی برند Acer قصد دارد نمونه‌ای دیگر از مانیتور ‌های Predator خود را نیز معرفی کند. صفحه نمایش‌های سری Predator از جمله گران قیمت‌ترین مانیتورهای تولیدشده توسط برند Acer هستند که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای چه از نظر کیفیت تصویر و چه از لحاظ تولید طیف وسیعی از رنگ‌‌ها دارند.

اخیراً برند Acer اعلام کرده قصد ندارد در مانیتورهای Predator خود که مخصوص اجرای بازی‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند و اخیراً به بازار معرفی شده بودند، امکان پشتیبانی از استاندارد HDMI 2.1 را ارائه کند.

مانیتورهای Predator این برند از نوع ۱۴۴۰P هستند و قیمت این مانیتور ایسر ۱۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده‌اند. گران‌ترینمانیتورهای Predator با عنوان Predator XB273U Nx قرار است در نمایشگاه CES امسال عرضه شوند که نرخ نوسازی فریم در آن‌ها حدود ۲۷۵ هرتز است.

نرخ نوسازی فریم در مانیتورهای گیمینگ معمولاً چیزی در حدود ۲۴۰ هرتز است که در صفحه‌نمایش‌های Predator جدید این برند به اصطلاح اورکلاک شده‌اند.

در این صفحه نمایش‌ها از تکنولوژی Reflect Latency Analyzer برند Nvidia که در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد، نیز پشتیبانی می‌شود.

تکنولوژی Reflect Latency Analyzer به منظور شناسایی محل و قطعه‌ای که تأخیر زمانی در نمایش فریم‌ها در آن رخ می‌دهد، توسط برند Nvidia یکی از غول‌های تولیدکننده کارت و پردازنده‌های گرافیکی معرفی شده ‌است. این تکنولوژی به تمامی کاربران و گیمرها این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دوربین‌های چند هزار دلاری گران قیمت، میزان تأخیر ورودی را اندازه گیری کنند.

برای درک بهتر این تکنولوژی تصور کنید شما با ماوس خود شی‌ای را روی صفحه نمایش حرکت می‌دهد. مدت زمانی که بین حرکت شی روی صفحه و حرکت ماوس طول می‌کشد، توسط این تکنولوژی شناسایی می‌شود و علت به وجود آمدن این گپ زمانی بررسی می‌شود.

در این بررسی مشخص می‌شود کدام قطعه باعث ایجاد این تأخیر زمانی شده است. این تأخیر زمانی می‌تواند بسیار کم باشد؛ با این وجود یک فاکتور مهم در کیفیت و قدرت مانیتور به حساب می‌آید.

صفحه نمایش‌های Predator برند Acer از قابلیت Nvidia G-Sync که برای تولید طیف وسیعی از رنگ‌ها در تصویر نیز پشتیبانی می‌کند.

predator xb3 گران قیمت ترین مانیتور گیمینگ ایسر

طبق گفته برخی از منابع خبری نسخه جدیدی از صفحه‌نمایش‌های Predator برند Acer که قرار است در نمایشگاه CES 2021 توسط این برند عرضه شوند، دارای ابعاد ۳۲ اینچ هستند و با نام Predator XB323QK NV معرفی می‌شوند.

قیمت این مانیتور ایسر حدود ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. نکته مهم در خصوص صفحه نمایش‌های Predator XB323QK NV این است که امکان پشتیبانی از تکنولوژی ۴K با نرخ نوسازی فریم ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از قابلیت Agile Splendor و گواهینامه DisplayHDR 400 نیز وجود دارد.

کیفیت و طیف رنگی تولیدشده در این مانیتور ‌ها از استاندارد ۹۰% P3 پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت G-Sync برد Nvidia نیز در این مانیتورهای گیمینگ نسبتاً گران‌قیمت شناخته می‌شود و قابل اجرا است. G-Sync قابلیتی است که کمپانی انویدیا ابداع کرده تا به وسیله آن مشکلات مربوط به پردازش تصاویر را کاهش دهد.

از آنجایی که مانیتورهای Predator XB323QK NV از تکنولوژی FreeSync برند AMD نیز پشتیبانی می‌کند، می‌توان آن‌ها را حتی به سیستم‌هایی که در آن‌ها از پردازنده‌های گرافیکی گران‌قیمت Nvidia نیز استفاده نشده است، نیز متصل کرد و از تماشای تصاویر با کیفیت در آن‌ها لذت برد.

نکته مهم در خصوص صفحه نمایش‌های Predator و Nitro که در این مطلب معرفی شدند، این است که هر دو این صفحه نمایش‌ها مجهز به قابلیت Acer VisionCare 4 هستند. این قابلیت امکان تنظیم خودکار میزان روشنایی و نور در صفحه نمایش‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | مزایا و معایب خرید تلویزیون ۸k
    جولای 1, 2021

    […] ضروری یک تلویزیون گیمینگ ۸K مناسب شامل موارد زیر […]

لینک کپی شد!