تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید شومینه برقی

مشخصات و لیست قیمت شومینه برقی در مدل‌های مختلف

راهنمای خرید
بیشتر وسایل گرمایشی به دو دسته گازی و برقی تقسیم می‌شوند و با انتخاب هر کدام از این دسته‌بندی‌ها، با مزایا و معایب غیرقابل‌انکاری روبرو خواهیم شد. در این مطلب قصد داریم به نحوه عملکرد، مزایا و معایب و قیمت شومینه برقی بپردازیم.

تصلا- اگر شومینه برقی را برای گرم کردن خانه یا اتاق خود انتخاب کرده‌اید، با هر بار باز و بسته شدن درب و پنجره‌های اتاق، به مراتب گرمای بیشتری هدر خواهد رفت. در این مقاله لیست  قیمت شومینه برقی از ارزان ترین تا گرانترین بررسی شده و مدل های مختلف شومینه برقی دیواری ، مدرن معرفی شده تا بتوانید یک وسیله گرمایشی خوب برای خانه تان انتخاب کنید.

شومینه برقی چگونه کار می‌کند؟

شومینه برقی

قبل از ایده طراحی و ساخت شومینه برقی، برای تولید گرمای بیشتر از تکه‌های چوب استفاده می‌شد که تا به امروز نیز این نوع از شومینه طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به موضوع مهم حفظ محیط ‌زیست، بسیاری از تولیدکنندگان ایده شومینه برقی و جایگزین کردن برق به جای چوب را مطرح کردند. در سیستم گرمایشی این دستگاه باید به شرایط استاندارد حرارت و گرمای مورد نیاز برای یک مکان توجه داشته باشیم.

شومینه برقی های جدید بدون آلوده کردن محیط توسط سیستمی الکتریکی، گرمای لازم برای مکان مورد نظر شما را فراهم می‌کند. انواع شومینه برقی دارای هیتری برقی هستند که وظیفه گرم کردن محیط را بر عهده دارند. بیشتر مدل‌های مختلف شومینه برقی فضایی حدود ۱۰۰ متر مربع را گرم می‌کنند.

با توجه به میزان حرارت دهی شومینه برقی نسبت به دیگر وسایل گرمایشی، شما می‌توانید برای فضاهای بزرگ از شومینه برقی به عنوان وسیله‌ای مکمل استفاده کنید.

از هیزم‌های مصنوعی مانند کامپوزیت و لامپ‌های LED برای نزدیک کردن شکل ظاهری شومینه برقی به شومینه‌های قدیمی استفاده می‌شود.

همچنین بعضی از انواع شومینه برقی به سیستم RGB LED مجهز هستند که توسط این ویژگی رنگ شعله شومینه قابل تغییر خواهد بود.

سیستم کانوکشن موجود در انواع شومینه برقی گرما را به صورت یکنواخت در مکان مورد نظر پخش کرده و ثابت نگه می‌دارد. در واقع برای افزایش عملکرد بهینه شومینه برقی توسط هیتر، این وسیله به سیستم فن کانوکشن مجهز شده است. گرمایی که از اجاقک تولید می‌شود توسط این سیستم با سرعت خروجی حدود ۱۳۰ متر مکعب در ساعت به محیط مورد نظر منتقل می‌شود.

بعضی از مدل‌های مدرن از این دستگاه گرمایشی به سیستمی هوشمند مجهز شده‌اند. شما با نصب برنامه مخصوص در تلفن همراه خود، می‌توانید روشن و خاموش کردن شومینه و همچنین انتخاب رنگ و تغییر درجه حرارت را کنترل کنید.

انواع شومینه برقی

شومینه برقی

انواع شومینه برقی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. تولیدکنندگان با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتری از فریم‌های متفاوتی همچون طرح چوب یا سنگ برای تولید انواع شومینه برقی استفاده می‌کنند.

نوعی از شومینه‌های برقی نیز از چدن ساخته می‌شوند که نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار قیمت بیشتری دارند. تنوع موجود در طراحی و تولید انواع شومینه برقی این امکان را فراهم کرده تا شما به صورت شومینه زمینی، شومينه ديواري و شومینه دو طرفه از این وسیله گرمایشی استفاده کنید.

شومینه برقی دو طرفه با توجه به شکل ظاهری آن، قابلیت گرم کردن دو فضای مجزا از یک مکان را دارد. انواع شومینه برقی قابلیت نصب در مکان‌های مختلف را دارند با این شرط که از نصب آن‌ها در مکان‌های مرطوب مانند حمام یا دستشویی خودداری کنید.

همچنین شومینه برقی را در نزدیکی درب و پنجره‌هایی که مرتب باز و بسته می‌شوند نیز قرار ندهید.

مزایای استفاده از شومینه برقی

نصب آسان

مهمترین ویژگی استفاده از شومینه برقی، سهولت در نصب آن است. برخلاف وسایل گرمایشی گازسوز، این دستگاه برای کارکرد بهتر نیاز به هیچ ابزار جانبی مانند دودکش ندارد. تنها کافیست کابل اتصال شومینه برقی را به پریز برق متصل کرده و از گرمای آن لذت ببرید.

انتقال مناسب گرما

انواع شومینه برقی در دو حالت گرمایش از رو به رو و گرمایش از پایین، حرارت لازم را انتقال می‌دهند. با توجه به این موضوع و گرمای تولید شده توسط شومینه برقی، شما می‌توانید بر روی قابلیت این دستگاه برای گرم کردن اتاق یا خانه خود حساب کنید.

کنترل هوشمند

بعضی از مدل‌های مدرن شومینه برقی به سیستم کنترل از راه دور مجهز شده‌اند. این ویژگی استفاده و کنترل عملکرد این دستگاه را آسان کرده و شما به راحتی می‌توانید حرارت مورد نظر خود را تنظیم کنید.

ایمنی در استفاده از شومینه برقی

با توجه به تبدیل جریان الکتریکی به گرمایی، دیگر هیچ جای نگرانی برای انتشار گازهای سمی همچون دی‌اکسید کربن وجود نخواهد داشت.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

شومینه‌های برقی این امکان را فراهم می‌کنند تا تنها مناطقی از خانه که شما بیشترین استفاده از آن را دارید، گرم نگه داشته شود. در این صورت هزینه‌ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی شود.

معایب استفاده از شومینه برقی

مهمترین عیب شومینه برقی، مصرف برق در استفاده از این وسیله گرمایشی است. با توجه به اینکه این دستگاه با برق کار می‌کند باید نسبت به مصرف برق آن آگاه باشیم.

همچنین میزان تولید گرمای شومینه برقی با بخاری‌های گازسوز یا شومینه‌های معمولی قابل مقایسه نیست. معمولاً انواع شومینه برقی فضای مشخصی در اطراف خود را گرم می‌کنند و اگر شما قصد گرم کردن کل خانه با متراژ بالا را دارید، استفاده از شومینه برقی گزینه مناسبی نخواهد بود.

از دیگر معایب شومینه برقی که نمی‌توان به عنوان عیب از آن یاد کرد، حس نکردن گرمای ناشی از آتش واقعی است. افرادی که به چوب و آتش شومینه‌های معمولی علاقه دارند، حسی واقعی از سوختن چوب را با شومینه برقی درک نخواهند کرد.

قیمت شومینه برقی تابان

شرکت تابان یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه انواع شومینه برقی است که شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین دما تجهیز می‌توانید از تولیدات این شرکت دیدن کنید.

شومینه تابان دیواری برقی است و  شکل ظاهری یکسانی دارند و تنها تفاوت موجود در ابعاد آن‌ها بر روی قیمت این وسیله گرمایشی تأثیر می‌گذارد.

انواع شومینه تابان دارای ریموت کنترل هستند و شما می‌توانید از راه دور وضعیت دستگاه را کنترل و مدیریت کنید. شومینه‌های تابان به قابلیت تنظیم دما مجهز شده‌اند و توسط هیتری برقی انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود.

شما می‌توانید نسبت به سلیقه خود شومینه تابان را با قابلیت تغییر رنگ شعله سفارش دهید. انواع شومينه ديواري تابان با یک سال گارانتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌گیرند.

قیمت شومینه آوالون

شرکت صنعتی آوالون یکی دیگر از تولیدکنندگان معتبر در زمینه تولید انواع شومینه برقی و گازی است که فعالیت رسمی خود در این زمینه را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد.

انواع شومینه برقی دیواری آوالون بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته شده‌اند. شومینه آوالون توسط هیترهایی مجهز به سیستم فن کانوکشن، گرما را به صورت یکنواخت به محیط منتقل می‌کنند.

نمای این شومینه‌ها از جنس شیشه سکوریت بوده و در برابر شوک‌های حرارتی بسیار مقاوم عمل می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های انواع شومینه برقی آوالون باید به سیستم RGB LED اشاره کنیم که امکان تغییر رنگ شعله را برای مشتری فراهم می‌کند.

شومینه آوالون از تکنولوژی هوشمند برخوردار بوده و شما از طریق کنترل پنل لمسی می‌توانید وضعیت شومینه را تغییر داده یا کنترل کنید. همچنین گروه صنعتی آوالون برای کیفیت عملکرد این دستگاه گرمایشی از تایمر هوشمند برای روشن و خاموش کردن شومینه استفاده کرده است.

ویژگی هوشمند بودن شومینه آوالون این امکان را فراهم کرده تا شما توسط تلفن همراه خود وضعیت شومینه را کنترل کنید. ریموت کنترل و ترموستات جهت تنظیم دما از دیگر امکانات موجود در ساختار انواع شومینه آوالون هستند.

گروه صنعتی آوالون یک سال گارانتی جهت تعویض محصول و سه سال خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

شما می‌توانید تولیدات شرکت آوالون را در فروشگاه اینترنتی دما تجهیز مشاهده کرده و خریداری کنید.

قیمت شومینه برقی بیستون

شرکت بیستون از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید انواع شومینه برقی و گازی در حال فعالیت است. شرکت بیستون در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی به تولید مشغول بوده و از سال ۱۳۹۰ نیز بخش صادرات را به حیطه فعالیت خود افزوده است.

انواع شومینه برقی بیستون قابلیت نصب به صورت روکار و توکار بر روی دیوار را دارد. همچنین شما می‌توانید قاب و شعله شومینه را به دلخواه خود انتخاب کرده و سفارش دهید. همچنین نوع هیزم و سنگ داخل شومینه نیز بر اساس سلیقه مشتری قابل تغییر است.

شومینه‌های برقی بیستون قابلیت تنظیم دما داشته و شما با استفاده از ریموت کنترلی که برای این وسایل در نظر گرفته شده، می‌توانید وضعیت شومینه را مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های شومینه برقی بیستون استفاده از LED کم مصرف است که به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

انواع شومینه برقی بیستون در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شود و تا ۳ سال خریدار می‌تواند از خدمات پس از فروش محصولات بیستون بهره‌مند شوید. همچنین این شرکت ۳۶ ماه گارانتی را برای تولیدات خود در نظر گرفته است.

در حال حاضر به دلیل عدم موجودی انواع شومینه برقی بیستون در سایت‌های اینترنتی، قیمت مشخصی برای محصولات این برند وجود ندارد.

قیمت شومینه برقی سایا پارس خزر مدل FL-1500

برند ایرانی پارس خزر یکی از برترین تولیدکنندگان انواع لوازم خانگی در ایران است که به تازگی محصول جدیدی روانه بازار کرده است.

شومینه برقی پارس خزر مدل سایا FL-1500 با نمای هیزمی، به عنوان یک وسیله گرمایشی مکمل فضای اتاق شما را به خوبی گرم خواهد کرد. با توجه به ابعاد و قدرت گرمادهی، شومینه برقی پارس خزر قابلیت گرم کردن مکان‌های کوچک را دارد.

از ویژگی‌های این شومینه برقی کوچک باید به سیستم قطع اتوماتیک آن اشاره کنیم که در صورت بروز هر حادثه ناگهانی، شومینه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. جنس این شومینه برقی از پلاستیک مرغوب بوده و در برابر حرارت و ضربه مقاوم عمل می‌کند.

  • حداقل و حداکثر توان گرمایشی؛ ۱۵۰۰-۷۵۰ وات
  • مجهز به سوئیچ در دو حالت برای خاموش و روشن کردن دستگاه
  • مجهز به المنت حرارتی PTC
  • سیستم کنترل وضعیت دما
  • مجهز به فیوز حرارتی

قیمت شومینه برقی جیسان مدل F3

شومينه ديواري جیسان در ابعادی کوچک قابلیت گرم کردن فضایی با ابعاد ۱۵ تا ۲۰ متر را دارد. شما می‌توانید این شومینه را در حالت‌های رومیزی، زمینی و دیواری نصب کرده و از گرمای آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ترموستات ایمنی
  • قابلیت تنظیم دما و حرارت
  • حداقل و حداکثر توان گرمایشی؛ ۱۵۰۰-۷۵۰ وات
  • مجهز به سیستم محافظ جهت کنترل گرمای بیش از اندازه
  • قابلیت استفاده از دستگاه به صورت فن بدون حرارت

در حال حاضر قیمت شومینه برقی جیسان این وسیله گرمایشی برقی در رنگ نقره‌ای حدودا ۱،۰۴۶،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت شومینه برقی آراسته مدل EFPA2000W

شومینه برقی آراسته در دو رنگ مشکی و مشکی مات تولید می‌شود. شما می‌توانید از این شومینه در دو حالت نصب زمینی و رومیزی استفاده کنید.

  • حداقل و حداکثر توان گرمایشی؛ ۲۰۰۰-۱۰۰۰ وات
  • قابلیت تنظیم دما و حرارت
  • مجهز به ترموستات ایمنی
  • مجهز به سیستم خاموش شدن اتوماتیک

قیمت شومینه برقی آراسته حدودا ۱،۳۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قیمت شومینه برقی مگامکس مدل ۷۲۶۴

طراحی شومینه برقی مگامکس شبیه به بخاری‌ها و شومینه چدنی بوده و در یک رنگ مشکی تولید می‌شود. تنها حالت نصب این شومینه بر روی زمین است و قابلیت نصب بر روی دیوار را ندارد.

شومینه مگامکس با حداکثر توان گرمایشی ۲۰۰۰ وات فضای مورد نظر شما را گرم خواهد کرد.

  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم حرارت و دما در دو حالت
  • مجهز به ترموستات ایمنی
  • نمای آتش متحرک برای زیبایی ظاهری دستگاه
  • قابلیت تنظیم میزان روشنایی شعله

قیمت شومینه برقی مگامکس حدودا ۳،۷۵۰،۰۰۰ تومان است.

قیمت شومینه برقی لورنزا مدل TOUCH011

شومینه برقی لورنزا با قابلیت نصب بر روی دیوار فضایی حدود ۱۵ متر مربع را تحت پوشش گرمایی خود قرار می‌دهد. قابلیت نصب این شومینه بر روی دیوار به صورت روکار و توکار وجود دارد. یکی از ویژگی‌های شومینه برقی لورنزا استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی است.

این شومینه بدون ایجاد حرارت، قابلیت نمایش شعله جهت زیباتر کردن فضای داخلی خانه را دارد. در مقابل نیز بدون نمایش شعله نیز شما می‌توانید از حرارت این دستگاه بهره‌مند شوید.

  • حداقل و حداکثر توان گرمایشی؛ ۱۸۰۰-۸۰۰ وات
  • قابلیت تنظیم حرارت
  • مجهز به سیستم یون‌ساز
  • دارای ریموت کنترل
  • مجهز به پنل لمسی
  • قابلیت تغییر رنگ شعله

متأسفانه به دلیل عدم موجودی قیمتی برای این محصول در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

قیمت شومینه برقی مدل WF352

این مدل شومینه برقی تولیدی از برند راد سیستم بوده که در رنگ سفید طراحی و تولید می‌شود. شکل ظاهری و امکانات این شومینه برقی بر روی قیمت آن تأثیرگذار بوده است. در ادامه به مشخصات این دستگاه گرمایشی اشاره می‌کنیم.

  • حداقل و حداکثر توان گرمایشی؛ ۱۶۰۰-۸۰۰ وات
  • قابلیت تنظیم دما
  • مدیریت وضعیت کارکرد شومینه توسط ریموت کنترل و دستی از روی دستگاه
  • دیمر تنظیم نور
  • مجهز به فنر گرمایش در سه حالت کم، متوسط و زیاد
  • مجهز به تایمر اتوماتیک جهت روشن و خاموش کردن شومینه
  • آتش و رقص نور جهت ایجاد نمایش شعله

قیمت شومینه برقی مدل WF352 حدودا  ۹،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

برای خرید انواع شومینه برقی متقاضیان می‌توانند به سایت‌های مختلفی مانند دیجی کالا و ترب مراجعه کنند. همچنین فروشگاه آنلاین دما تجهیز که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، منبع مناسبی برای خرید انواع شومینه برقی و گازی محسوب می‌شود.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!