تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

حضور پررنگ استارت‌آپ‌‎ها در نمایشگاه CES ۲۰۲۱

رونمایی از عینک هوشمند لنوو در CES ۲۰۲۱

اخبار تصلا
نمایشگاه CES سال 2021 میلادی در دومین روز برگزاری خود جایگاه جولان شرکت‌های خودروسازی به خصوص تولیدکنندگان خودروهای برقی، تولیدکنندگان لپ‌تاپ، تجهیزات کامپیوتری و عطر و ادکلن بود.

تصلا – در روز دوم برگزاری نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ که روز سه شنبه ۱۲ ژانویه برگزار شد، شرکت‌های مختلف جدیدترین محصولات تولیدی خود را به صورت مجازی و از طریق پلتفرم مایکروسافت که مخصوص برگزاری این نمایشگاه طراحی شده است، به علاقه‌مندان و داوران معرفی کردند.

همچنین برندهای مطرحی از جمله لنوو، مایکروسافت نیز کنفرانس‌های مطبوعاتی برگزار کردند. در ادامه این مطلب به معرفی محصولاتی که در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ میلادی از آن‌ها رونمایی شد،خواهیم پرداخت.

معرفی خودروی برقی مجهز به پنل‌های خورشیدی

برند Sono Motors  در دومین روز از برگزاری نمایشگاه CES از خودرو برقی رونمایی کرد. این خودرو Sion نام دارد و  ظاهر آن شبیه به یک ون کوچک است. موضوعی که باعث شده تا این خودرو نسبت به سایر خودروهای بری منحصر به فرد باشد، استفاده از ۲۴۸ پنل پلیمری در قسمت درب‌ها، سقف و لوله اگزوز این خودرو است.

این پنل‌های پلیمری در این خودرو نقش پنل‌های خورشیدی در تولید برق را ایفا می‌کنند. در این خودرو یک باتری ۳۵ کیلو ولتی تعبیه شده است که با استفاده از یک شارژر EV شارژ می‌شود.

طول عمر باتری این خودرو در هر بار شارژ چیزی در حدود ۱۵۸ مایل است اما نکته مهم این است که در روزهای آفتابی، این خودرو می‌تواند باتری خود را تا ۲۱٫۷ مایل شارژ کند.

تصویر خودرو برقی برند سونو در نمایشگاه CES سال 2021

حداکثر سرعت خودرو Sion در حدود ۸۷ مایل بر ساعت است و به همین دلیل به راحتی می‌توان از آن برای حرکت در جاده‌ها بدون بروز مشکل و خطری استفاده کرد.

از آنجایی که در درب‌های این خودرو از پنل‌های خورشیدی استفاده شده است، این خودرو می‌تواند حتی در مواقعی که خورشید به صورت مستقیم نمی‌تابد و جهت تابش خورشید به صورت مایل است، نور خورشید را جذب کرده و از آن برای تولید انرژی مورد نیاز این خودرو استفاده کنند.

بر اساس گفته‌های برند Sono در صورت بروز هرگونه تصادف و آسیب دیدن درب‌های این خودرو، امکان تعمیر، جایگزینی و تعویض پنل‌های خورشیدی برای آن وجود دارد. از همه مهم‌تر اینکه هزینه تعمیر پنل‌های خورشیدی با هزینه تعویض درب در خودروهای معمولی یکسان است.

این خودرو قرار است در ابتدا در کشورهای اروپایی عرضه شود و تاکنون بیش از ۱۲۶۰۰ مورد پیش ثبت نام برای خرید این خودرو ثبت شده است. بعد از عرضه این خودرو در کشورهای اروپایی امکان فروش آن در آمریکا ایجاد می‌شود. قیمت فعلی این خودرو چیزی در حدود ۲۶ هزار دلار است. 

طراحی اپلیکیشن عطر و رونمایی از آن در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱

هر چند در سال‌های گذشته تکنولوژی و استفاده از آن در تسخیر برندهای مطرحی مثل سامسونگ، ال‌جی و اپل بوده است و این برندها بیشترین استفاده را از فضای نمایشگاه CES برای معرفی محصولات خود کرده‌اند، اما در نمایشگاه امسال استارتاپ‌های کوچک نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

یکی از استارتاپ‌هایی که محصول جالبی را معرفی کرد، استارتاپ تولید عطر است که تمرکز خود را بر روی تولید رایحه‌های مختلف با استفاده از فناوری و تکنولوژی قرار داده است.

این استارتاپ Ninu نام دارد و نام آن از روی اسم اولین شیمیدان‌های این شرکت به نام‌های  Tapputi و  Ninu گرفته شده است. محصول تولید شده توسط این استارتاپ یک دستگاه کوچک به اندازه کیف پول است که بر روی آن اپلیکیشنی نصب شده است که عملکرد آن توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی و اپلیکیشن مبتنی بر آن کنترل می‌شود.

طراحی اپلیکیشن عطر در نمایشگاه CES سال 2021

در این دستگاه که شبیه به یک استوانه است، سه عدد شیشه که محتوی رایحه‌ها و اسانس‌های کاملاً گیاهی هستد، قرار داده شده است. این شیشه‌ها قابل بازیابی هستند. کاربران بسته به حالات روحی و به عبارتی مود خود می‌توانند از رایحه‌های قرار داده شده در این شیشه‌ها استفاده کنند.

برای مثال اگر می‌خواهید در شب از عطرها و رایحه‌های این دستگاه استفاده کنید، می‌توانید از رایحه‌ تند و تیزتر آن استفاده کنید. برای فصل تابستان می‌توانید رایحه‌های شیرین‌تر را انتخاب کنید.

نکته مهم این است که رایحه‌ها با استفاده از اپلیکیشن تعبیه شده روی این دستگاه قابل تغییر و دست‌کاری هستند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده شده در این اپلیکیشن می‌توانند سلیقه شما را در انتخاب عطر تشخیص دهند و سپس به اپلیکیشن برای تغییر رایحه‌ها درصدی که باید از هر اسانس در ساخت عطر مورد علاقه شما استفاده شود، کمک می‌کنند.

بر اساس اعلام مارکو ماتیجویک، مؤسس این استارتاپ، این شرکت در حال تولید رایحه‌ها و نوت‌های اصلی بیشتری برای این دستگاه است تا بتواند سلیقه‌های بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد. البته مؤسس و مدیر عامل این استارتاپ گفته است که بیشتر از گیاهان سبز برای تولید رایحه‌ها و نوت‌های مورد استفاده در این دستگاه استفاده خواهد شد.

این دستگاه در دو نمونه یکی برای زنان و دیگری برای مردان طراحی و تولید می‌شود. در طراحی این دستگاه سعی شده تا حد ممکن از شیشه‌ها و بدنه قابل بازیافت استفاده شود. هدف اصلی این برند برای استفاده از مواد قابل بازیافت کمک به صنعت عطرسازی برای تبدیل شدن به یک صنعت دوستدار طبیعت است.

هنوز مشخص نیست پیش فروش این دستگاه چه زمانی انجام خواهد شد اما بر اساس اعلام استارتاپ تولیدکننده این محصول، قرار است تا پایان ماه مارچ امکان پیش‌فروش آن برای علاقه‌مندان به این محصول ایجاد شود. البته تاکنون برخی از محصولاتی که در نمایشگاه CES معرفی شده‌اند، هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسیده‌اند.

 معرفی عینک هوشمند توسط برند لنوو در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱

در دومین روز از برگزاری نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ میلادی برند مشهور لنوو با معرفی عینک هوشمند کار خود را آغاز کرد. این عینک هوشمند کهThink Reality A3 نام دارد، قابلیت اتصال به کامپیوتر و همچنین مانیتورهای هوشمند را دارد و می‌تواند به عنوان یک نمایشگر تصاویر نمایش داده شده در کامپیوتر و یا مانیتور را در حالت سه بعدی به کاربر نمایش دهد. 

در این عینک هوشمند از پردازنده‌های Qualcom Snapdragon استفاده شده است. نکته مهم و قابل توجه در خصوص این عینک‌های هوشمند این است که دو نسخه از این عینک‌های هوشمند با دو مدل از پردازنده‌های Qualcom Snapdragon توسط برند لنوو تولید شده است. تنها تفاوت این دو نسخه از عینک‌ها طراحی ظاهری آن‌هاست اما عملکرد آن‌ها کاملاً یکسان و مشابه است.

تصویر عینک هوشمند لنوو مدل Think Relity A3 در نمایشگاه CES سال 2021

لنوو سعی کرده است که در تولید این عینک‌ها بیشترین تمرکز خود را بر روی قابلیت‌ها و امکانات آن به جای ظاهر عینک قرار دهد. از طرفی ظاهر این عینک شبیه به عینک‌های آفتابی نیست. در واقع لنوو با طراحی این عینک سعی کرده است به این موضوع اشاره کند که چیزی که مهم است کاربرد وسایل به خصوص تجهیزات هوشمند است.

از آنجایی که این روزها اکثر مردم نیمی از ساعات روز را پای لپ‌تاپ، کامپیوتر و یا گوشی‌های تلفن همراه می‌گذرانند از این رو این شرکت سعی کرده است تا تمرکز خود را بیشتر روی خواستههای کاربران و مصرف کنندگان قرار دهد تا مسائلی مثل ظاهر تجهیزات.

مهم‌ترین قابلیت عینک‌های لنوو Think reality A3 این است که نه تنها می‌توان این عینک‌ها را به کامپیوتر متصل کرد، بلکه قابلیت اتصال به ۵ صفحه‌نمایش به صورت همزمان را دارد. به عبارت دیگر با استفاده از این عینک می‌توان همزمان محتوای پنج صفحه‌نمایش را مشاهده کرد.

یکی از مدل‌های عینک Think Reality A3 که توسط برند لنوو ارائه شده است، بیشتر برای اتصال به گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده است. در این عینک از پردازنده SnapDragon 800 استفاده شده است. استفاده از این نوع پردازنده در این عینک‌های هوشمند باعث شده است تا بتوان از آن برای کار با اپلیکیشن‌های روی گوشی استفاده کرد.

صفحه‌نمایش استفاده شده برای هر دو عینک در اندازه ۱۰۸۰ پیکسل ساخته شده است. این عینک‌ها مجهز به دوربین دوگانه ۶DoF و یک دوربین ۸ مگا پیکسلی است که برای عکاسی، ثبت فیلم و همچنین برقراری تماس‌های تصویری استفاده می‌شود.

در این عینک‌ها از یک بلندگو با سه میکروفون استفاده شده است. متأسفانه برای این عینک‌ها هیچ گونه باتری و یا سیستم پشتیبانی انرژی مصرفی در نظر گرفته نشده است. برند لنوو در مدل قدیمی عینک‌های هوشمند Think Reality A6 از باتری‌های قابل شارژ استفاده کرده بود که باعث شده بود وزن این عینک‌ها کمی سنگین باشد.

حذف باتری در عینک هوشمند مدل Think Reality A6 باعث شده تا وزن آن سبک‌تر شود. فریم استفاده شده در عینک‌های لنوو Think Reality انعطاف‌پذیر و تاشو هستند. از طرفی با کشیدن و جمع کردن بدنه عینک می‌توان اندازه آن را کوچک یا بزرگ کرد.

از آنجایی که امکان استفاده از لنزهای طبی مخصوص بر روی این عینک‌ها وجود دارد، بنابراین استفاده از آن برای افراد عینکی بلامانع است. در واقع می‌توان لنزهای این عینک را بر اساس شماره ضعیفی چشم افراد مختلف طراحی کرد.

معرفی جاروبرقی هوشمند Roborock S7 توسط برند شیائومی در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱

برند شیائومی از جاروبرقی هوشمند Roborock S7 در روز دوم برگزاری نمایشگاه CES سال جاری میلادی رونمایی کرد. این جاروبرقی هوشمند مجهز به موتور قدرتمند Sonic Mopping است که قدرت مکش آن چیزی در حدود ۲۵۵۰ Pa است و در ساخت آن از تکنولوژی VibraRise استفاده شده است.

برند شیائومی پیش از این نیز جاروبرقی‌های رباتی زیاد تولید کرده بود اما قابلیت‌های این جاروبرقی بسیار بیشتر از نمونه‌های قبلی است. برای مثال جاروبرقی هوشمند Robrock S7 قادر به بالا رفتن تا ارتفاع ۵ میلی‌متر است که باعث می‌شود به صورت خودکار روی دستگاه شارژر خود قرار گیرد.

این قابلیت همچنین باعث می‌شود جاروبرقی به راحتی از روی سطح کف‌پوش زمین روی سطح فرش یا موکت حرکت کند.

تصویر جاروبرقی رباتی برند شیائومی در نمایشگاه CES سال 2021

برای جاروبرقی Roborock S7 یک محفظه ۴۷۰ میلی‌لیتری برای جمع‌آوری گرد و خاک در نظر گرفته شده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این جاروبرقی امکان تمیز کردن سطوح با استفاده از آب است. به همین منظور برای این جاروبرقی یک محفظه آب نیز در نظر گرفته شده است.

این جاروبرقی مجهز به یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری است که طول عمر آن در هر بار شارژ حدود ۳ ساعت کارکرد است.

جاروبرقی RoboRock S7 برند شیائومی مجهز به قابلیت تمیز کردن خودکار است. در واقع زباله‌های موجود در این جاروبرقی به صورت خودکار خالی می‌شود. امکان کنترل دستی این جاروبرقی نیز وجود دارد. یعنی کاربر می‌تواند با اعمال برخی از تنظیمات روی آن، به صورت دستی حرکت‌ها و مسیر حرکت جاروبرقی را کنترل کند.

برای این جاروبرقی هوشمند امکان اتصال و سینک شدن با برنامه Mi Home برند شیائومی فراهم آمده است. همچنین امکان کنترل عملکرد آن با استفاده از دستیارهای الکسا آمازون، دستیار گوگل و دستیار Siri اپل نیز وجود دارد. این جاروبرقی در تاریخ ۲۴ مارس به بازار عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت آمازون اقدام به خرید این جاروبرقی با قیمت ۶۴۹ دلار کنند.

معرفی ماسک هوشمند N95 توسط برند Razer در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱

برند Razer یکی از برندهای فعال در حوزه تولید محصولات مرتبط با بازی‌های کامپیوتری است. اما این برند در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ میلادی بر خلاف تصویر عموم با محصولی نامرتبط با دنیای بازی فعالیت خود را آغاز کرد.

پیش از این خبرهای آغاز به کار پروژه Project Hazel که در آن برند Razer اقدام به طراحی ماسک‌های N95 کرده بود منتشر شده بود. اما شایعات زیادی به دنبال انتشار این اخبار در فضای مجازی منتشر شده بود که خوشبختانه با معرفی این ماسک‌ها توسط برندRazer  در نمایشگاه CES همه شایعات رد شد.

تصویر ماسک های هشومند برند Razer در نمایشگاه CES سال 2021

ماسک‌های هوشمند طراحی شده توسط برند Razer ظاهری شبیه به ماسک‌های معمولی دارند با این تفاوت که قابلیت‌های آن‌ها هوشمند است. برای مثال این ماسک قادر به تهویه هوشمند هوا و همچنین ضدعفونی کردن آن است. از جمله قابلیت‌های ماسک هوشمند Razer امکان شارژ بی‌سیم وهمچنین استفاده از اشعه ماوراء بنفش برای ضدعفونی کردن هوا است. در این ماسک‌ها از فیلترهایی استفاده شده است که قابلیت تعویض شدن دارند. دستگاه تهویه مطبوع هوا در این ماسک‌ها قابلیت شارژ شدن دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های ماسک‌های هوشمند تولید شده توسط برند Razer تعبیه لامپ‌های ال‌ای‌دی روی آن‌ها است. این چراغ‌ها فقط جنبه زیباسازی ظاهری ماسک را ندارند بلکه به نوعی نشان دهنده میزان شارژ ماسک هستند. از طرفی درون این ماسک‌ها نیز چراغ‌های ال‌ای‌دی تعبیه شده است که باعث می‌شود محدوده دهان شما در مواقعی که نور محیط کم است، روشن شود و مخاطب شما بهتر بتواند صحبت‌ها شما در زیر ماسک را متوجه بشود.

علاوه بر این ماسک‌های هوشمند ارائه شده توسط برند Razer در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱  مجهز به یک پردازنده است که قادر به اجرای الگوریتم‌های پردازش صوت برای پردازش صدای کاربر هستند. در واقع این الگوریتم‌ها به منظور واضح‌تر کردن صدای کاربر هنگامی که از ماسک استفاده می‌کند، هستند.

در اطراف این ماسک از پوشش سیلیکونی استفاده شده است. در بخشی از ماسک که روی بینی کاربر قرار می‌گیرد، از یک فلز قابل انعطاف استفاده شده است. بندهای این ماسک که به منظور ثابت کردن آن روی گوش به کار می‌روند، قابل تنظیم هستند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید سایز و اندازه ماسک را تغییر دهید.

برند Razer اولین برندی نیست که اقدام به تولید ماسک‌های هوشمند کرده است و پیش از این نیز برندهایی مثل ال‌جی نیز ماسک‌های هوشمند طراحی کرده‌اند. اما نکته مهم در خصوص ماسک‌های طراحی شده توسط برند Razer این است که نه تنها کارایی و قابلیت‌های این ماسک‌ها بسیار زیاد است بلکه از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا و خاص طراحی شده‌اند.

معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌هایDuo  Zenbook توسط برند اِیسوس در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱

برند ایسوس از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری Zenbook خود با نام Zenbook Duo در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها در ابعاد ۱۴ و ۱۵ اینچ تولید می‌شوند.

در نمایشگاه CES بسیاری از تولیدکنندگان کامپیوتر و لپ‌تاپ با معرفی محصولات مفهومی حضور پیدا می‌کنند. اما برند ایسوس با سنت شکنی هر ساله خود، در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۱ با معرفی لپ‌تاپ‌های سری Zenbook خود که عملکرد و قابلیت‌هایی ماورای تصور دیگران دارند، ظاهر شده است. این لپ‌تاپ‌ها آماده عرضه در بازار کامپیوتر هستند.

تصویر لپ تاپهای زن بوک برند ایسوس در نمایشگاه CES سال 2021

لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo برند ایسوس مجهز به صفحه‌نمایش‌ دوگانه هستند. با وجود تعبیه دو صفحه‌نمایش در لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo، نه تنها ابعاد آن‌ها کوچک‌تر شده است بلکه وزن آن‌ها نیز سبک‌تر از نسخه‌های قبلی لپ‌تاپ‌های سری Zenbook برند ایسوس است. در این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA و پردازنده‌های نسل ۱۱ برند اینتل استفاده شده است.

لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo در دو نسخه با عنوان‌های Pro Duo 15 OLED و Duo 14 تولید می‌شوند. در لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo مدلPro Duo 15 OLED از پردازنده‌های نسل ده Core i9 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3070 با حافظه کش ۳۲ گیگ استفاده شده است.

در لپ‌تاپ‌هایZenbook Duo 14  از پردازنده‌ها نسل ۱۱ Core i5 و Core i7 به همراه پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA Mx450 با حافظه کش ۳۲ گیگ استفاده شده است.

چیزی که باعث شده این لپ‌تاپ‌ها نسبت به لپ‌تاپ‌های دیگر متفاوت‌تر باشند، تعبیه دو صفحه‌نمایش در این لپ‌تاپ‌ها است. در لپ‌تاپ‌های Zenbook Pro Duo 15 یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی OLED  با وضوح تصویر ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ قرار گرفته است که مجهز به قابلیت Pantone-validate هستند و به طور کامل از اشباع رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

برای صفحه‌نمایش دوم در این لپ‌تاپ‌ها از یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ مجهز به استاندارد UHD استفاده شده است. هر دو این صفحه‌نمایش‌ها لمسی هستند. در لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo 14 از یک صفحه‌نمایش لمسی  ۱۴ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل به عنوان صفحه‌نمایش اصلی استفاده شده است. در حالی که از یک مانیتور ۱۲٫۶ اینچی لمسی با وضوح تصویر مشابه به صفحه‌نمایش اصلی استفاده شده است.

برند ایسوس، طراحی این لپ‌تاپ‌ها را به نحوی انجام داده است که از صفحه‌نمایش دوم می‌توان به عنوان یک پد لمسی استفاده کرد. همچنین امکان تنظیم صفحه‌نمایش دوم این لپ‌تاپ تا زاویه ۹٫۵ درجه نسبت به افق وجود دارد. تغییر زاویه صفحه‌نمایش دوم نسبت به افق باعث می‌شود تا کاربر دید بهتری نسبت به آن داشته باشد.

در سیستم‌عامل ویندوز صفحه‌نمایش دوم به عنوان پد لمسی شناخته می‌شود. از این رو شما می‌توانید از این صفحه‌نمایش برای انجام کارهای زیادی استفاده کنید. مثلاً می‌توانید از آن به عنوان پد اعداد استفاده کنید یا روی آن با استفاده از قلم نوری تصویر مورد نظر خود را رسم کنید.

برای لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo یک اپلیکیشن Control Pannel با قابلیت شخصی‌سازی ایجاد شده است که کار با اپلییکشن Adobe Creative Cloud را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.

قرار است لپ‌تاپ‌های Zenbook Pro Duo 15 تا ابتدای ماه آپریل در کشورهای آمریکای شمالی در اختیار کاربران قرار گیرد. هنوز مشخص نیست قیمت این لپ‌تاپ‌ها چه قدر خواهد بود. اما امکان پیش خرید لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo 14 با قیمت هزار دلار از طریق وب سایت ایسوس در اختیار کابران قرار گرفته است. 

 

 

 

 

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!