تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

رونمایی از نسل جدید ایربادز سامسونگ با نام Buds Pro

امکانات شگفت‌انگیز ایربادز جدید سامسونگ

اخبار تصلا
ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds نام هدفون بی سیم سامسونگ است که بالاخره پس از فراز و نشیب‌های زیاد معرفی شدند. برند سامسونگ همراه با رونمایی از گوشی‌های گلکسی s21 از این ایربادز رونمایی کرد.

تصلا– ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Bunds مجهز به تکنولوژی صدای فراگیر هستند. این تکنولوژی باعث افزایش کیفیت تماس و پخش موسیقی می‌شود. همچنین این ایربادها مجهز به سیستم ANC هوشمند و قابلیت اتصال بهتر با بیشتر دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها و کامپیوترها هستند.

طراحی این ایربادز بسیار زیبا و مدرن انجام شده است. ایربادز سامسونگ گلکسی Buds Pro از جمله پیشرفته‌ترین ایربادز هستند که منظور بهبود تجربه کاربر و ایجاد سرگرمی برای او تولید شده‌اند. مدیرعامل شرکت سامسونگ، تی‌ام رو، گفته است که در حال حاضر اکثر مردم دنیا و کاربران تجهیزات الکترونیکی به دنبال فناوری‌هایی هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا به سازگاری با سبک زندگی جدید و مدرن امروزی برسند.

 طی چند سال اخیر استفاده از ایربادزهای بی‌سیم رشد رواج بسیار زیاد و چشم‌گیری داشته است. به عبارت دیگر بازار این نوع تجهیزات رونق زیادی دارد و از این رو انتظارات کاربران این نوع تجهیزات نیز تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.

او در ادامه توضیح داده است که معرفی گلگسی پرو Buds نه تنها باعث شده تا نیاز و انتظارات مصرف‌کنندگان به نوعی تأمین شود، بلکه دستاوردی بزرگ برای برند سامسونگ به حساب می‌آید که باعث شده تا محصولی با پیچیده‌ترین طراحی را در یک فضای کوچک بگنجاند و به کاربر این امکان را بدهد تا بتواند تجربه صوتی بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

به گفته سامسونگ استفاده از این ایربادها به شما کمک می‌کند تا همه کارهایی را که در طول روز انجام می‌دهید به یک ماجراجویی واقعی تبدیل کنید.

تکنولوژی های جالب ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds

ایربادزهای جدید برند سامسونگ قابلیت‌های بسیار خاص و ویژه‌ای دارند که در ادامه به معرفی و بررسی هرکدام از این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت.

بهبود کیفیت صدا و برقراری تماس صوتی با کیفیت بسیار عالی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایربادزها و به طور کلی هدفون‌های بی‌سیم که همیشه در نگاه اول مورد توجه کاربران و مصرف کنندگان قرار می‌گیرد، توانایی این دستگاه‌ها در پخش صداست.

از طرفی بسیاری از ما از ایربادزها برای شنیدن صدا و یا موسیقی در حال حرکت، ورزش کردن و یا دویدن استفاده می‌کنیم. از این رو کیفیت پخش صدا به خصوص در این مواقع اهمیت بسیار زیادی دارد. برند سامسونگ در طراحی ایربادزهای جدید خود سعی کرده است تا به نوعی به این ویژگی توجه بسیار زیادی نشان دهد.

در گلکسی Buds Pro  معرفی شده توسط برند سامسونگ از یک ووفر ۱۱ میلی‌متری استفاده شده است. این ووفر برای تولید صدای باس در این ایربادزها استفاده شده است.

از طرفی در کنار ووفرها برای تولید صدای زیر، از یکسری توییتر ۶٫۵ میلی‌متری استفاده شده است. استفاده از این تجهیزات در ایربادزهای گلکسی Buds Pro باعث شده صداها با کیفیت بسیار بالا و با کمترین اختلال به گوش کاربر برسد.

طراحی این ایربادزها به این شکل باعث شده تا کاربر بتواند از این تجهیزات برای شنیدن انواع موسیقی‌ها از هیپ‌هاپ گرفته تا ملودی‌های کلاسیک استفاده کند و صدای تولید شده در هر موسیقی را دقیقاً شبیه به همان چیزی که در واقعیت تولید شده است، بشنود.

ایربادزها فقط برای سرگرم کردن کاربران و مصرف‌‌کنندگان نیستند. به عبارت دیگر این دستگاه‌ها در حال حاضر بیشتر از اینکه برای گوش دادن به موسیقی و پادکست مورد استفاده قرار بگیرند، برای برقراری تماس در حین رانندگی و یا انجام کارهای دیگر به کار می‌روند.

به همین دلیل کیفیت برقراری تماس و ارسال و دریافت صدا در آن توسط ایربادزها یکی از ویژگی‌های کلیدی در انتخاب این تجهیزات است. برند سامسونگ به منظور ارتقاء و بهبود کیفیت صدا در حین برقراری تماس صوتی در گلکسی Buds Pro، از سه عدد میکروفون و یک واحد تفکیک صدا یعنی VPU استفاده کرده است.

این واحد تفکیک صدا برای جدا کردن صدای کاربر از صداهای محیطی که در اطراف آن قرار دارد، استفاده می‌شود. تفکیک صدای محیط از صدای کاربر باعث می‌شود صدا با بیشترین و بالاترین حد از وضوح ارسال شود.

یکی از میکروفون‌هایی که در گلکسی Buds Pro استفاده شده است، مجهز به سیستم شناسایی نویز محیط است و حساسیت بیشتری دارد و می‌تواند نویز محیط را تا حد قابل توجهی حذف کند.

بنابراین گلکسی Buds Pro برند سامسونگ مجهز به قابلیت حذف نویز محیط در هنگام برقراری تماس صوتی نیز هست.

برند سامسونگ در تولید ایربادزهای گلکسی Buds Pro خود از یکی از تکنولوژی‌های جدید خود با نام Wind Sheild استفاده کرده است. این فناوری به منظور حذف صدای باد در برخورد با دستگاه طراحی شده است.

زمانی که شما از یک دستگاه مثل گوشی تلفن همراه خود در فضای باز به خصوص زمانی که وزش باد وجود دارد، استفاده می‌کنید، برخورد باد با میکروفون دستگاه باعث ایجاد و تولید صدای باد می‌شود.

این فناوری صدای باد و انعکاس آن را حذف می‌کند. هر چند ایربادزهای گلگسی پرو Buds برند سامسونگ ابعاد کوچکی دارند و سطح تماس باد با آن‌ها بسیار محدود است اما در طراحی این تجهیزات نیز فناوری Wind Sheild استفاده شده است.

به همین منظور در این هدفون‌های بی‌سیم یک محفظه مخصوص و یکسری فیلتر به کار رفته است که باعث می‌شود میزان تداخل باد و صدای تولید شده توسط آن با صدای کاربر تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

با این روش صدای شما در حین برقراری تماس صوتی حتی زمانی که وزش باد بسیار زیاد باشد، نیز به صورت کاملاً واضح به مخاطب ارسال می‌شود.

استفاده از هوشمندترین فناوری ANC بر روی ایربادزهای گلگسی پرو Buds

برند سامسونگ در طراحی و تولید گلکسی Buds Pro سعی کرده تمرکز خود را بیشتر بر پخش صداهایی که شما دوست دارید، بشنوید قرار دهد تا صداهایی که تمایلی به شنیدن آن‌ها ندارید.

هیچ کدام از ما دوست نداریم در حین برقراری تماس صوتی و یا گوش دادن به موسیقی دلخواه خود صدای نویز اطراف را بشنویم.

از این رو برند سامسونگ همواره سعی کرده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای حذف نویز محیط که به نویز فعال معروف است، استفاده کند.

حذف نویز محیط در تجهیزات سامسونگ به خصوص ایربادزهای این شرکت با فناوری به نام ANC انجام می‌شود.

فناوری ANC استفاده شده در ایربادزهای گلگسی پرو Buds از جمله پیشرفته‌ترین و هوشمندترین فناوری‌های ANC است که در تولید ایربادزها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حذف نویز محیط تا ۹۹ درصد

در ایربادزهای گلگسی پرو Buds برند سامسونگ امکانی وجود دارد که از آن می‌توان برای حذف نویز محیط تا ۹۹ درصد استفاده کرد. این قابلیت Ambient Sound نام دارد که با استفاده از آن کاربر می‌تواند صداهای نزدیک را تا ۲۰ دسی‌بل تقویت کند.

به عبارت دیگر شما به عنوان کاربر این ایربادزها می‌توانید تنظیمات مربوط به صدا و شخصی‌سازی آن را بر اساس نیازی که دارید انجام دهید.

این ویژگی به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که همزمان چند کار از جمله گوش دادن به موسیقی و یا برقراری تماس صوتی را در حین انجام کارهای دیگر انجام می‌دهند، مفید است.

مثلاً فرض کنید که شما در خانه مشغول جاروبرقی زدن هستید و می‌خواهید تماس صوتی نیز برقرار کنید. در این حالت می‌توانید نویز محیط را با استفاده از این ایربادزها فیلتر کنید.

نکته مهم در خصوص استفاده از تکنولوژی ANC و Ambient Sound این است که این دو تکنولوژی با یکدیگر کار می‌کنند.

از آنجایی که ارائه این تکنولوژی‌ها در این ایربادزها بیشتر به منظور بهبود و ارتقای تجربه کاربری است، این تکنولوژی در کنار یکدیگر برای تنظیم صداهای محیطی کار می‌کنند.

زمانی که کاربر در حال برقراری تماس صوتی با استفاده از گلکسی Buds Pro است، این دستگاه به صورت خودکار بین دو حالت حذف نویزهای محیطی و تقویت صدای کاربر و مخاطب جابجا می‌شود.

حتی در مواقعی که کاربر قابلیت‌های ANC و Ambient Sound را غیرفعال کرده باشد و در حین گوش دادن به موسیقی، اگر گوشی شما زنگ بخورد در این صورت صدای موسیقی به صورت خودکار کم می‌شود تا کاربر بتواند بهتر با دیگران صحبت کند و با آن‌ها تعامل داشته باشد.

این قابلیت‌ها در گلکسی Buds Pro به نوعی باعث شده این هدفون‌های بی‌سیم به عنوان یک ابزار کاربردی برای برقراری تماس و شنیدن موسیقی به صورت روزانه در اختیار کاربران قرار گیرد.

افزایش قابلیت‌های گوشی‌های تلفن همراه گلکسی سامسونگ با استفاده از گلکسی Buds Pro

تصویر کیس ایربادز گلکسی Buds Pro

به گفته برند سامسونگ، ایربادزهای گلکسی Buds Pro یکی از مهم‌ترین اعضای اکوسیستم گلکسی هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان تجربه بهتری در استفاده از گوشی‌های تلفن همراه کسب کرد.

طبق گفته سامسونگ، گلکسی Buds Pro از جمله جدیدترین و بهترین ایربادز سامسونگ است که در اختیار کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران محصولات سامسونگ هم از گوشی‌های تلفن همراه این برند استفاده می‌کنند و هم از تبلت‌های تولید سامسونگ.

از این رو برند سامسونگ به منظور راحت‌تر کردن کار این کاربران قابلیتی با نام Auto Switch یا جابجایی خودکار را در گلکسی Buds Pro در نظر گرفته است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند اتصال ایربادزها بین گوشی و تبلت را به راحتی و بدون نیاز به تغییر تنظیمات به صورت دستی، جابجا کند.

برای مثال تصور کنید در حال تماشای یک فیلم روی تبلت گلکسی خود هستید و صدای آن را با استفاده از ایربادزهای گلگسی پرو Buds می‌شنوید.

در همین حالت ناگهان گوشی گلکسی شما زنگ می‌خورد. قابلیت Auto Switch این امکان را به شما می‌دهد تا اول از همه ویدئو را متوقف کنید و سپس با استفاده از ایربادزهای گلگسی پرو Buds  به تماس دریافتی خود پاسخ دهید.

نکته جالب در خصوص قابلیت Auto Switch این است که بلافاصله بعد از قطع تماس صوتی و پلی کردن ویدئو، ایربادزها شروع به پخش صدای ویدئو از روی تبلت خواهند کرد.

شما می‌توانید از گلکسی Buds Pro در کنار سایر محصولات برند سامسونگ نیز استفاده کنید و تجربه صوتی لذت‌بخشی را داشته باشید.

در گلکسی Buds Pro از تکنولوژی‌های Audio 360 و Dolby Heald Tracking استفاده شده است. این فناوری‌ها باعث ایجاد صدای واقعی و فراگیر در ایربادزهای گلکسی Buds Pro می‌شوند.

هدفون‌های گلکسیBuds Pro برای بلاگرها و تولیدکنندگان محتواهای ویدیوئی نیز یک وسیله کاربردی به حساب می‌آید.

تکنولوژی‌های استفاده شده در این تجهیزات باعث می‌شود تولیدکنندگان محتواهای ویدئویی بتوانند با تنظیم میکروفون‌های تعبیه شده روی گلکسی Buds Pro و همچنین سر جدید گوشی‌های گلکسی که با عنوان گلکسی s21 معرفی شده‌اند، هم صدای خودشان را با وضوح کامل بشنوند و هم عملیات فیلترینگ محیط را بر اساس فاکتورهای قابل قبول برای خودشان تنظیم کنند.

ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds مجهز به قابلیتی به نام Game با بازی است. که برای استفاده ایربادزها در حین انجام بازی کاربرد دارد. این قابلیت باعث می‌شود تا تأخیر صدا در حین انجام بازی روی گوشی به خصوص گوشی‌های گلکسی S21 تا حد ممکن کاهش یابد.

در صورتی که این گلگسی پرو Buds  با نمایشگر و گوشی گلکسی S21 به درستی جفت شود، تجربه کاربر از انجام بازی و گوش دادن به صدای آن با استفاده از این هدفون‌ها تا حد قابل توجهی ارتقا می‌یابد.

باتری‌های با کیفیت با طول عمر بالا

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds  استفاده از باتری‌های با کیفیت با طول عمر بالا در هر بار شارژ است. طول عمر باتری‌های این هدفون‌های بی‌سیم در هر بار شارژ چیزی در حدود هشت ساعت کار بدون توقف است.

از طرفی مدت زمان نگهداری شارژ در جعبه یا کاور هدفون بی سیم سامسونگ در حدود ۲۰ ساعت است. زمانی که قابلیت ANC را در این ایربادزها فعال می‌کنید، عمر باتری این هدفون‌ها چیزی در حدود پنج ساعت خواهد بود و کیس آن هم در حدود سیزده ساعت شارژ در خود نگه خواهد داشت.

اگر در حین انجام کارهای خود شارژ این هدفون‌ها تمام شد، می‌تواند در هر پنج دقیقه شارژ یک ساعت با گلکسی Buds Pro کار کنید.

استفاده از طراحی‌های زیبا و هدفمند برای گلکسی Buds Pro

طراحی هدفون‌های گلگسی پرو Buds نه تنها از نظر فنی بسیار عالی انجام شده است بلکه از نظر ظاهری نیز طراحی منحصر به فردی دارد. در طراحی ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds سعی شده به نوعی از طراحی گلکسی Buds Live که نسخه قدیمی ایربادزهای برند سامسونگ است، الهام گرفته شود.

البته در طراحی ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds سعی شده به مواردی از جمله بهینه بودن طراحی و همچنین رعایت قالب‌های ارگونومیک بیشتر توجه شود.

طراحی ظاهری ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds  شبیه به حفره گوش انسان انجام شده است. این مسئله موجب شده کیفیت صدا در آن‌ها ارتقاء یابد و از فنی ظاهر این هدفون‌ها در هنگام قرار گرفتن در گوش زیباتر و طبیعی‌تر جلوه کند.

این نوع طراحی باعث شده فضای بین گوش و هدفون‌ها تا حد قابل توجهی کاهش یابد. به عبارت دیگر اتصال گوش و ایربادزها بهتر انجام شود و احتمال افتادن آن‌ها از گوش کاربر تا حد ممکن کاهش یابد.

ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds مجهز به استاندارد ضدآب و مقاومت در برابر نفوذ آب  IPX7 هستند. این محصولات از بالاترین سطح مقاومت در مقابل نفوذ آب در بین سایر محصولات خانواده گلکسی برند سامسونگ برخوردار هستند.

در این هدفون‌های بی‌سیم قابلیتی با عنوان smartThings Find ارائه شده است که به نوعی باعث جلوگیری از گم شدن هر  کدام از ایربادزها حتی زمانی که از محدوده اتصال بلوتوث خارج شده باشند، می‌شود.

این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی محلی که گلکسی Buds Pro در آن افتاده است را حتی اگر در جایی دور و خارج از دید باشد، پیدا کند.

در ساخت گلکسی Buds Pro از مواد قابل استفاده بعد از مصرف یا PCM استفاده شده است. برند سامسونگ گفته است که این کار به منظور کاهش پسماندها و زباله‌های الکترونیک است.

ایربادز سامسونگ گلگسی پرو Buds در سه زنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این رنگ‌ها همان رنگ‌هایی هستند که در طراحی و تولید گوشی‌های گلکسی S21 از آن‌ها استفاده شده است. این هدفون‌های بی‌سیم از روز ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شده‌اند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!