تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

همراه با لینک دانلود بازی valorant و معرفی شخصیت‌‎ها

نبرد با قدرت فوق بشری در بازی ولورانت

اخبار تصلا
بازی valorant برای افرادی که به بازی‌های تیراندازی فانتزی علاقه دارند، بسیار هیجان‌انگیز است و قدرت‌های ماورایی شخصیت‌های این بازی و توانایی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها هیجان بازی را دوچندان می‌کند. در این مقاله با شخصیت های بازی و داستان بازی ولورانت و روش دانلود بازی valorant آشنا می شوید.

تصلا– بازی ولورانت یک بازی تیراندازی چند نفره تاکتیکال محسوب می‌شود و یک قهرمان اول‌شخص شخصیت اصلی بازی است. این بازی جذاب و هیجان‌انگیز که تنها از چند ماه از انتشار آن می‌گذرد، در ماه ژوئن ۲۰۲۰ منتشر شد. متأسفانه در حال حاضر بازی valorant تنها برای سیستم‌عامل ویندوز عرضه شده است و برای دانلود بازی valorant نیاز به سیستمی دارید که سی پی یو  intel i3-370M و Intel i3-4150 را داشته باشد.

بازی ولورانت به عنوان یکی از بهترین بازی های ps4 2021 دارای گرافیک نسبتاً قابل‌قبولی است و بازیکنان در حین بازی صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز زیادی را تجربه می‌کنند. برای دانلود بازی valorant ، کارت گرافیک Geforce GT 730 و GeForce GTX Ti لازم است. موسیقی متن جذاب این بازی نیز جذابیت و هیجان آن را دوچندان کرده است. یکی از ویژگی‌های خاص این بازی که حقیقتاً آن را هیجان‌انگیز کرده است، برخورداری شخصیت‌های مختلف از قابلیت‌های خاص است.

داستان بازی ولورانت

گیم پلی بازی valorant یک بازی تیراندازی تیم محور به‌شمار می‌رود و نسخه‌ای از آن دارای نیز ژانر تیراندازی اول‌شخص است که در آینده نزدیک منتشر می‌شود. گیمر در این بازی با یکی از افراد گروه مبارزه می‌کند. شخصیت‌های بازی دارای چند ملیت مختلف و فرهنگ‌های متفاوت از سراسر جهان هستند. در حالت اصلی بازی گیمرها به گروهای پنج نفره‌ای می‌پیوندند که یا جزو گروه‌های مبارز هستند و یا گروه‌های مدافع محسوب می‌شوند.

هر یک از شخصیت‌ها و افراد توانایی‌های خاصی برای مبارزه دارند و در بازی به هرکدام از آن‌ها متناسب با توانایی‌های خاص‌شان مأموریت‌های خاصی در رابطه با قتل، مرگ یا حمله به افراد با مین‌گذاری واگذار می‌شود.

هر یک از بازیکنان بازی را با یک تپانچه قدیمی و کلاسیک آغاز می‌کند و متناسب با توانایی‌های منحصربه‌فردش یک یا دو مأموریت خاص به او واگذار می‌شود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از پول سپرده‌شده در سیستم اقتصادی که در مراحل قبل به‌عنوان پاداش به آن‌ها پرداخت شده است، مأموریت‌ها را بخرند. گیمر برای تک‌تک تمام قتل‌ها یا حملات موشکی مسئول است.

بازی valorant سلاح‌های طبقه‌بندی شده‌اند که شامل تفنگ‌ها و سلاح‌های مکمل مانند اسلحه کمری، مسلسل‌های دستی و مسلسل‌های معمولی، تفنگ‌های ساچمه‌زنی، تفنگ تهاجمی و تفنگ‌های تک تیراندازی یا تفنگ‌های دوربرد می‌شود.

در این بازی سلاح‌های خودکار و نیمه‌خودکار زیادی وجود دارد که دارای الگوی تیراندازی خاصی هستند و بازیکن باید برای تیراندازی دقیق با آن‌ها، این سلاح‌ها را به شکل صحیحی کنترل کند. نیروهای نظامی به گیمرها کمک می‌کنند برای قرار دادن موشک‌ها در بهترین موقعیت یا مقابله‌به‌مثل کردن با دشمن با جنگ‌افزارها به روش‌های بیشتری دست پیدا کنند. در کل در این بازی دستور یا پیشنهادی را که از سوی کارگزاران نظامی مطرح می‌شود، باید دنبال کنید.

حالت‌های مختلف بازی ولورانت

Unrated (رده‌بندی‌نشده)

این حالت فاقد رده‌بندی شخصیت‌‌ها است. در این مرحله بازیکن به‌عنوان یکی از اعضای گروه برتر مبارزه می‌کند تا ۱۳ مرحله بازی را ببرد. اعضای گروه مبارز سلاحی شبیه به بمب به نام اسپایک (Spike) در اختیار دارند. آن‌ها باید اسپایک را در یکی از مکان‌های مشخص‌شده که به‌عنوان bomb sites شناخته می‌شوند، قرار دهند و آن را فعال کنند.

در صورتی‌ که اعضای تیم مبارز تنها به مدت ۴۵ ثانیه از بمب فعال‌شده خود محافظت کنند، آن بمب منفجر می‌شود و هر آنچه را که در آن ناحیه خاص قرار دارد، تخریب می‌کند و تیم مبارز امتیاز می‌گیرد؛ درصورتی‌که اعضای تیم مدافع موفق شوند اسپایک را خنثی کنند، یا در یک مرحله ۱۰۰ ثانیه‌ای اعضای تیم مبارز هیچ حمله‌ای به آن‌ها نکنند، امتیاز بازی به تیم مدافع تعلق می‌گیرد.

در صورتی ‌که تمام اعضای مبارز قبل از فعال کردن بمب کشته و از بازی حذف شود یا پس از فعال کردن بمب، تمام اعضای تیم مدافع از بین بروند، امتیاز بازی به تیم مقابل تعلق می‌گیرد. درصورتی‌که هر دو تیم ۱۲ مرحله را ببرند، تمام افراد درگیر در بازی کشته می‌شوند و تیمی برنده نهایی محسوب می‌شود که در آن مرحله برنده شود.

لازم به توضیح است در این مرحله محدودیت زمانی یا حالت رقابتی وجود ندارد. علاوه بر این پس از گذشت ۴ مرحله، چنانچه اعضای تیمی متمایل به انصراف دادن از بازی باشند، باید درخواست تسلیم شدن خود را اعلام کنند، در صورتی‌که تمام افراد حاضر در بازی این درخواست را بپذیرند، تمام اعتبارات و پول‌های هر مرحله که برای رسیدن اعضای تیم برنده به مرحله نهایی (۱۳) لازم است، به اعضای این گروه اعطا می‌شود. هر فرد تنها دو بار می‌تواند درخواست تسلیم بدهد، یک بار زمانی که در موضع حمله قرار دارد و یک بار هم‌ زمان دفاع کردن از خود.

حمله موشکی (Spike Rush)

در این حالت بازی در ۷ مرحله صورت می‌گیرد، هر تیمی موفق شد چهار مرحله از این هفت مرحله را زودتر ببرد، برنده بازی است، در این حالت افراد هر مرحله را با توانایی‌های کامل خود آغاز می‌کنند و نوار مربوط به حداکثر میزان توانایی آن‌ها، دو برابر سریع‌تر از زمانی که بازی در حالت استاندارد قرار دارد، شارژ می‌شود.

تمام اعضای تیم مبارز اسپایکی را با خود جابجا می‌کنند؛ اما در هر مرحله تنها امکان فعال‌سازی یک اسپایک وجود دارد. تفنگ‌ها در هر مرحله به‌صورت تصادفی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و هر یک از بازیکنان بازی را با همان تفنگی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، شروع می‌کنند. در این حالت هم گوی مربوط به امتیاز نهایی نمایش داده می‌شود؛ اما با این تفاوت که چند عدد از این گوی‌ها را مشاهده می‌کنید.

حالت رقابتی (Competitive)

این حالت نیز شبیه حالت استاندارد (unranked) است. هر یک از بازیکنان پس از ۵ مرحله بازی بر اساس میزان بردشان رتبه‌بندی می‌شوند. قبل از آغاز بازی در این حالت باید در حالت رده‌بندی ۱۰ مرحله را ببرید تا بتوانید وارد این حالت شوید. در ماه جولای سال ۲۰۲۰ شرکت سازنده بازی یعنی شرکت  Riot Games شکل جدیدی از بازی‌های رقابتی تحت عنوان (Win by Two) را معرفی کرد.

در این حالت بازیکنان به‌جای اینکه در مراحل دوازده‌گانه به‌عنوان اعضای تیم مبارز یا تیم مدافع بازی کنند، بازی را در مراحل دارای محدودیت زمانی به‌عنوان اعضای تیم مبارز یا مدافع تا زمانی ادامه می‌دهند که یکی از تیم‌ها دو مرحله را ببرد. در ابتدای هر یک از این مراحل دارای محدودیت زمانی به بازیکنان به یک میزان پول داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند تفنگ‌های جدید بخرند یا توانایی‌های خود را ارتقا دهند.

در ضمن در ابتدای هر مرحله نصف میزان حداکثر توانایی بازیکنان شارژ می‌شود. پس از اینکه اعضای هر یک از گروه‌ها دو مرحله بازی کردند، ممکن است آن‌ها درخواست خود را برای پایان بازی با وضعیت مساوی برای هر دو گروه پایان یابد.

پس از پایان ست اول ۶ بازیکن باید با پذیرفته شدن این درخواست موافقت کنند، پس از پایان ست دوم سه بازیکن باید با این درخواست موافقت کنند و پس از پایان آخرین ست تنها یک بازیکن برای پذیرفته شدن این درخواست، موافقت کند.

مسابقه مرگ (Deathmatch)

حالت Deathmatch در اوت سال ۲۰۲۰ معرفی شد. در این حالت ۱۴ بازیکن به مدت ۱۰ دقیقه با یکدیگر مسابقه می‌دهند. فردی که بتواند چهل نفر را بکشد یا هر بازیکنی که تعداد بیشتری از افراد را کشته باشد، برنده این میدان رقابت مرگبار می‌شود.

در این حالت بازیکنان به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و تمام قابلیت‌های آن‌ها غیرفعال می‌شود؛ بنابراین بازیکنان تنها با تفنگ‌هایشان به جنگ یکدیگر می‌روند.

حواشی مربوط به نرم‌افزار ضد تقلب

بازی valorant دارای یک نرم‌افزار ضد تقلب است که می‌تواند امکان دسترسی به سیستم کاربر برای شرکت سازنده را فراهم کند و زمینه‌ساز جاسوسی کاربران شود؛ البته ریوت گیمز مدعی است این نرم‌افزار هیچ اطلاعاتی را برای شرکت سازنده ارسال نمی‌کند و هیچ شخص ثالثی هم نمی‌تواند به این برنامه نفوذ کند و از آن سوءاستفاده کند.

در ضمن ریوت گیمز برنامه‌های تحت عنوان bug bounty program معرفی کرده است که افراد می‌توانند از طریق آن باک‌های نرم‌افزار ضد تقلب valorant را گزارش کنند و درصورتی‌که وجود این باگ‌ها واقعاً ثابت شود، پاداشی به آن‌ها تعلق می‌گیرد

معرفی شخصیت‌های بازی ولورانت

در این بازی یازده شخصیت با ملیت مختلف وجود دارد که هر یک از آن‌ها توانایی‌های خاصی دارند و از شیوه خاصی برای مبارزه استفاده می‌کنند. در ادامه این شخصیت‌ها را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

جت (Jett)

جت متعلق به کره جنوبی و با حرکات بسیار سریع خود به‌صورت دایره‌وار دور دشمن می‌چرخد و قبل از اینکه دشمنش بفهمد با چه کسی در حال مبارزه است با سلاح سرد تکه‌تکه می‌شود.

بریم استون (Brimstone)

این شخصیت بازی ولورانت در واقع یک فرمانده نظامی آمریکایی است که انبار مهمات بزرگی را در اختیار دارد و می‌تواند این مهمات را از فاصله دور و به‌دقت به نیروهای تحت امر خود برساند؛ بنابراین فرماندهی بی‌نظیر محسوب می‌شود.

فونکس (Phoenix)

این شخصیت بازی ولورانت اهل انگلستان است و با گلوله‌های آتشین درخشان خود صحنه نبرد را به آتش می‌کشد. (کلمه Phonix در زبان انگلیسی به معنی ققنوس است)

سیج (Sage)

این شخصیت سربازی چینی است که از دوستان و یاران خود دفاع می‌کند و یک سرباز گارد محسوب می‌شود. او نیز گوی‌های آبی‌رنگ درخشانی در اختیار دارد که با پرتاب کردن آن‌ها روی زمین از حملات احتمالی جلوگیری می‌کند و یک منطقه امن برای خود ایجاد می‌کند.

سوا (Sova)

این شخصیت بازی ولورانت اهل جنگل‌های توندرای روسیه با سرمای استخوان سوز است. او می‌تواند دشمنان خود را با هوشیاری و البته با بی‌رحمی کامل نابود کند. او با تیر و کمان جادویی و هوش و ذکاوت خود می‌تواند تمام دشمنانش را ردیابی کند و از بین ببرد؛ حتی اگر دشمنان خود را پنهان کرده باشند و یا در حال فرار باشند.

وایپر (Viper)

وایپر شیمیدانی آمریکایی است که با تجهیزات شیمیایی مختلفی که ساخته است، می‌تواند کنترل کامل میدان نبرد را در دست بگیرد و دید دشمن را کور کند. او فرد بسیار باهوشی است.

سایفر (Cypher)

سایفر در جمع‌آوری اطلاعات مهارت خاصی دارد و به‌تنهایی می‌تواند کار یک گروه نظارت و جمع ‌آوری اطلاعات را انجام دهد. هیچ یک از حرکات و مانورهای دشمن از چشم او پنهان نمی‌ماند و به تمام اطلاعات محرمانه و رازها دست پیدا می‌کند.

رینا (Reyna)

این سرباز از مکزیک وارد صحنه نبرد شده است. او در نبردهای تن‌به‌تن و دوئل بسیار موفق است و می‌تواند با قدرت ماورایی خود دشمنانش را بی‌حرکت کند و آن‌ها را از پای درآورد.

کیل جوی (Killjoy)

او نابغه‌ای آلمانی است و می‌تواند با گجت‌های مبتکرانه خود کنترل میدان نبرد را کامل در دست بگیرد. چنانچه کیل جوی نتوانست با سلاح‌های در اختیار خود دشمنانش را از بین ببرد، از ربات‌هایش کمک می‌گیرد و ربات‌هایش مدت کوتاهی به یاری او می‌آیند و دشمنانش را تار و مار می‌کنند.

بریچ (Breach)

بریچ در حقیقت رباتی انسان‌نما است که با انفجارهای بسیار بزرگی که ایجاد می‌کند مسیرش را از دشمنانش پاک می‌کند. او یکی از شخصیت‌های بسیار قدرتمند بازی محسوب می‌شود و نبرد با او کاملاً ناعادلانه است.

اومن (Omen)

این شخصیت بازی ولورانت موجودی غیرانسانی است که مانند شبحی ترسناک سایه‌ها را می‌دزدد. اومن می‌تواند دشمنانش را از راه دور کور کند و طوری روان آن‌ها را تسخیر می‌کند که تصور ‌می‌کنند همیشه باید مراقب حملات او باشند.

ریز (Raze)

این شخصیت برزیلی می‌تواند با بمب‌های کوچک ویرانگری که در اختیار دارد تمام دشمنانش را از سر راهش بردارد و مسیر مقابل خود را پاک‌سازی کند.

اسکای (Skye)

این شخصیت بازی ولورانت ، بسیار عجیب‌وغریب و مرموز اهل استرالیا است. اسکای موجودات عجیب‌الخلقه‌ای را در اختیار دارد که با کمک آن‌ها می‌تواند تمام دشمنانش را از صحنه روزگار محو کند. در زمان می‌تواند جراحت و زخم یارانش را که در جنگ آسیب دیده‌اند، التیام ببخشد و بهبود دهد؛ بنابراین او و یارانش قوی‌ترین گروه بازی  valorant هستند.

یورو (yoru)

این شخصیت ژاپنی می‌توانپد بدون اینکه هیچ رد و اثر و نشانه‌ای از او باقی بماند وارد محدوده دشمن شود و با گوی‌های جادویی‌اش، خود را کاملاً آهسته و بدون جلب‌توجه به دشمنانش نزدیک کند.

سیستم موردنیاز برای دانلود بازی valorant

شما می‌توانید valorant را با ۳۰، ۶۰ و ۱۴۴ فریم در ثانیه اجرا کنید.

حداقل سیستم، سیستم پیشنهادی و سیستم کاملاً قابل‌قبول و مناسب برای اجرای این بازی به شرح زیر است:

حداقل سیستم موردنیاز (اجرای بازی با ۳۰ فریم در ثانیه)

CPU (پردازنده): intel i3-370M

GPU (پردازنده گرافیکی): intel HD 3000

سیستم پیشنهادی (اجرای بازی با ۶۰ فریم بر ثانیه)

CPU (پردازنده): Intel i3-4150

کارت گرافیک:  Geforce GT 730

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی به بهترین شکل ممکن

پردازنده: Intel i5 4460 3.2GHz

کارت گرافیک: GeForce GTX Ti

توجه: برای اجرای بازی در هر سه حالت سیستم شما باید حداقل دارای ویندوز ۷ یا ۸ یا ۱۰ (نسخه ۶۴ بیت)، رم ۴ گیگابایتی و کارت گرافیک یک گیگابایتی و یک تا دو گیگابایت فضای آزاد حافظه باشد.

دانلود بازی valorant

برای دانلود بازی valorant ابتدا باید به سایت valorant مراجعه کنید و حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید یا وارد حساب کاربری جدید خود شوید. پس از ورود به حساب کاربری صحفه‌ای را مشاهده خواهید کرد.

در آن صفحه روی گزینه Download کلیک کنید و پس از دریافت فایل نصبی با نام Install VALORANT .exe آن را نصب و اجرا کنی. دستورالعمل‌های لازم در حین نصب به شما داده می شود.

درضمن در هنگام نصب بازی از شما خواسته می‌شود که نرم‌افزار ضد تقلب را نیز نصب کنید. این نرم‌افزار در هنگام اجرای بازی در پس‌زمینه سیستم اجرا می شود.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!