تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

لیست قیمت اتو بخار و انواع آن

نکاتی که درباره خرید اتو مخزن‌دار نمی‌دانید

راهنمای خرید
شاید وقتی می گویید می خواهم اتو بخرم، یکی اتو فیلیپس را پیشنهاد دهد، یکی نفر دیگر اتو تفال یا اتو پارس خزر. نظرات افراد مهم است اما از مهمترین ویژگی‌هایی که باید در خرید اتو بخار به آن توجه کنید، قابلیت قطع اتوماتیک است. موارد زیادی مشاهده شده است که شخص فراموش کرده اتو را خاموش کند یا برای چند لحظه مجبور به ترک مکانی شده که اتو در آن قرار داشته است. حال ببینیم اتو مخزن دار نسبت به اتو بخار معمولی چه مزیتی دارد؟ 

تصلا– اگر شما هم به جذابیت ظاهری و پوشیدن لباس‌هایی بدون کمترین چروک اهمیت می‌دهید، با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم درباره لوازم خانگی مهم خانه یعنی انواع اتو بخار اعم از اتو بخار ساده و اتو بخار مخزن دار صحبت کنیم و قیمت اتو بخار از ارزان ترین تا گران ترین را بررسی کنیم تا در زمان خرید اتو ، بهترین مارک اتو بخار را انتخاب کنید.

انواع اتو بخار

در خرید اتو بخار چه ویژگی‌هایی اهمیت دارد؟

قابلیت قطع یا خاموش شدن اتوماتیک

سیستم قطع اتوماتیک این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت بروز چنین مواردی، به صورت اتوماتیک جریان برق قطع شده و اتو خاموش شود. این ویژگی منجر به ایجاد امنیت شده و همچنین دیگر جای نگرانی برای سوختگی بر روی لباس وجود ندارد.

سیستم بخاردهی عمودی

این قابلیت اتو کردن پرده‌ها و لباس‌هایی که به حالت عمودی آویزان شده‌اند را آسان می‌کند. همچنین سیستم بخاردهی عمودی کیفیت و کارایی دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.

قابلیت تنظیم میزان بخاردهی

بر اساس این قابلیت امکان تنظیم درجه حرارت وجود دارد. شما می‌توانید برای پارچه‌های مختلف با جنس‌هایی متفاوت مانند حریر یا کتان، درجه حرارت مشخصی را تنظیم کنید. بعضی از مدل‌های جدید اتو بخار نیز به سیستمی پیشرفته مجهز هستند که دستگاه به صورت اتوماتیک درجه حرارت را تنظیم می‌کند.

انواع اتو بخار

میزان و نوع بخاردهی

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید اتو بخار به آن توجه داشته باشید، نوع بخاردهی است. انواع اتو بخار به دو حالت بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه‌ای، بخار تولید می‌کنند. میزان بخاردهی در این دو حالت نقش مهمی در کیفیت اتو شدن لباس‌ها دارد.

میزان بخاردهی گرم بر هر دقیقه است که با افزایش این مقدار، میزان بخار، قدرت و شدت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

سیستم ضد رسوب

آب و املاح موجود در آن باعث تجمع رسوب درون مخزن اتو بخار و سوراخ‌های کفی آن می‌شود. هنگام خرید حتماً این ویژگی را در نظر داشته باشید زیرا سیستم ضد رسوب در طولانی مدت به حفظ طول عمر دستگاه کمک خواهد کرد.

بعضی از انواع اتو بخار به فناوری Self-Clean مجهز شده‌اند. بر اساس این فناوری دستگاه به صورت اتوماتیک خود را تمیز کرده و تمام رسوبات را از بین می‌برد.

سیستم ضدچکه

اگر اتو بخار شما به سیستم ضد چکه مجهز نشده باشد، هنگام اتو کشیدن قطره‌های آب بر روی لباس ریخته و بر روی آن لکه ایجاد می‌کند. این امر کار شما را دشوارتر کرده و مجبور به برطرف کردن لکه‌های آب خواهید شد. سیستم ضد چکه از بروز این امر جلوگیری می‌کند.

انواع اتو بخار

جنس کفی اتو بخار

مهمترین بخش در یک دستگاه اتو بخار کفی آن است. جنس کفی باید به شکلی باشد که بر روی لباس به راحتی حرکت کند. همچنین کفی اتو بخار نباید بر روی پارچه برق بیندازد. در واقع کفی اگر از جنس خوبی ساخته شده باشد کمترین میزان اصطکاک را بر روی لباس ایجاد می‌کند.

بهترین متریال برای کفی اتو بخار سرامیک و استیل ضدزنگ است. بیشتر برندهای موجود در بازار از سرامیک برای کفی اتو بخار استفاده کرده‌اند که در ادامه نیز با انواع اتو بخار از برندهای مختلف آشنا خواهیم شد.

وزن اتو بخار

در آخر نیز باید به وزن اتو بخار اشاره کنیم که نقش مهمی در بهتر اتو شدن لباس‌ها دارد. اتو باید از وزن معقولی برخوردار باشد به این معنی که نه بسیار سنگین و نه خیلی سبک باشد. اتو بخار اگر بیش از اندازه سبک باشد این قدرت را ندارد تا عمیق‌ترین چروک را از بین ببرد.

همچنین اتوی سنگین نیز مشکلاتی در حمل و استفاده از اتو به وجود می‌آورد. هنگام خرید اتوی مورد نظر را در دست گرفته و قبل از خرید به این نکته توجه کنید.

انواع اتو بخار

قیمت انواع اتو بخار

اتو بخار تفال مدل FV9745

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های اتو بخار از برند تفال، مدل FV9745 است که در رنگ مشکی تولید می‌شود. کفی این اتو از جنس سرامیک کاتالیزور باکیفیت بوده و بر روی آن رسوب ایجاد نمی‌شود.

عدم تشکیل رسوب بر روی کفی به سیستم ضد رسوب این اتو مربوط می‌شود که به صورت اتوماتیک عمل رسوب‌زدایی را انجام می‌دهد.

اتو بخار تفال مدل 9745

اتو بخار تفال به شکلی طراحی شده که به صورت پیوسته و لحظه‌ای بخاردهی انجام می‌دهد. همچنین از سیستم بخاردهی عمودی نیز برخوردار است که به بهتر اتو شدن لباس‌ها کمک بسیاری می‌کند. از دیگر ویژگی‌های شاخص این اتو قابلیت تنظیم میزان بخاردهی آن است.

همچنین باید به سیستم قطع اتوماتیک اتو بخار تفال نیز اشاره کنیم که در صورت داغ شدن بیش از اندازه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

  • توان مصرفی ۲۸۰۰ وات
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • دارای اسپری آب
  • طول کابل برق؛ ۲٫۵ متر

در حال حاضر قیمت اتو تفال مدل FV9745 تقریبا بین ۲،۵۴۸،۰۰۰ تا ۲،۹۶۷،۰۰۰ تومان است.

اتو بخار تفال مدل FV5648

میزان بخاری که این اتو بخار از برند تفال تولید می‌کند بسیار زیاد و پرقدرت است. شما می‌توانید چروک عمیق ایجاد شده بر روی انواع لباس را توسط اتو بخار تفال مدل FV5648 به آسانی صاف کنید.

اتو بخار تفال مدل 5648

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک اتو بخار خوب، برخورداری از مخزن رسوب و سیستم ضد رسوب است. این ویژگی از ایجاد رسوب بر روی کفی اتو جلوگیری می‌کند. اتو بخار تفال به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است. در صورت عدم استفاده از اتو در حالت روشن بعد از ۸ دقیقه، اتو به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

قابلیت تنظیم مقدار بخار نیز به شما این امکان را می‌دهد تا میزان بخاردهی را به دلخواه خود تنظیم کنید. همچنین باید به سیستم بخاردهی اتوماتیک آن نیز اشاره کنیم.

  • توان مصرفی ۲۶۰۰ وات
  • جنس کفی از سرامیک
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • دارای اسپری آب
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • بخار دهی لحظه‌ای؛ ۲۲۰ گرم در دقیقه
  • بخاردهی پیوسته؛ ۵۰ گرم در دقیقه
  • طول کابل برق؛ ۲ متر

قیمت اتو تفال مدل FV5648 از ۱،۷۲۰،۰۰۰ تا ۲،۱۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو فیلیپس مدل GC2998/80

این مدل از اتو بخارهای فیلیپس فروش قابل توجهی داشته و در سه رنگ مشکی، مشکی براق و مشکی مات تولید می‌شود.

برند فیلیپس از سرامیک استیم گلاید برای کفی این اتو استفاده کرده است. این کفی باعث می‌شود تا اتو به راحتی و بسیار سبک بر روی لباس حرکت کند. همچنین کفی به دلیل کیفیت بالا در برابر خط‌خوردگی و خش محافظت می‌شود.

اتو بخار فیلیپس مدل 2998

قابلیت بخاردهی لحظه‌ای که در این اتو وجود دارد سبب می‌شود تا لباس‌ها با حجم بخار زیاد و فشاری بالا، به خوبی اتو شده و صاف شوند. قابلیت بخاردهی عمودی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این اتو از برند فیلیپس است.

  • توان مصرفی ۲۴۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۲۰ میلی‌لیتر
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • سیستم قطع اتوماتیک
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • سیستم رسوب‌زدایی
  • بخاردهی پیوسته؛ ۴۵ گرم در دقیقه
  • دارای اسپری آب
  • طول کابل برق؛ ۱٫۵ متر

قیمت اتو بخار فیلیپس بین ۱،۳۷۰،۰۰۰ تا ۲،۶۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو بخار فیلیپس مدل GC4532

با استفاده از اتو بخار فیلیپس شما می‌توانید با توجه به نوع و جنس لباس، درجه حرارت مشخصی را انتخاب کرده و تنظیم کنید. کفی این اتو از جنس استیم گلاید بوده و از کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

اتو بخار فیلیپس مدل 4532

یک اتو برای ایجاد کارایی بهتر باید از قابلیت بخاردهی پیوسته و لحظه‌ای برخوردار باشد که اتو بخار فیلیپس نیز به این ویژگی مجهز شده است. همچنین باید به قابلیت بخاردهی عمودی نیز اشاره کنیم که تأثیر بسیاری در بهتر اتو شدن لباس‌ها دارد.

اسپری آب نیز از دیگر گزینه‌های مشترک بین تمام مدل‌های اتو بخار است. سیستم ضد چکه‌ای که برای اتو بخار فیلیپس در نظر گرفته شده باعث می‌شود تا هنگام اتو کردن قطره‌های آب بر روی لباس چکه نکند.

  • توان مصرفی ۲۴۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • طول کابل برق؛ یک متر
  • مجهز به فیلتر ضد رسوب

قیمت اتو بخار فیلیپس از ۱،۲۸۶،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار است.

اتو فیلیپس مدل GC5037

اتو بخار مدل GC5037 از برند فیلیپس در دو رنگ مشکی و مشکی براق تولید و عرضه می‌شود. این اتو بخار از پرطرفدارترین مدل‌های تولید شده از برند فیلیپس است. سهولت در استفاده از مهمترین مزایای این محصول است که از طراحی ارگونومی آن حاصل می‌شود.

اتو بخار فیلیپس مدل 5037

اتو بخار فیلیپس به تکنولوژی Optimal Temp مجهز شده است. بر اساس این فناوری اتو به صورت اتوماتیک دمایی مناسب برای صاف کردن لباس‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این ویژگی مصرف‌کننده به قابلیت تنظیم دما احتیاجی ندارد.

میزان و حجم بخار تولید شده از این اتو نیز قدرت و فشار قابل توجهی دارد که نشان‌دهنده کیفیت و امتیاز محصول است. کفی اتو از جنس تیتانیوم اکسید بوده که کارایی دستگاه را دو برابر کرده است. اتو بخار فیلیپس به سیستم ضد رسوب مجهز شده اما در دستگاه مخزن رسوب تعبیه نشده است. این ویژگی در کوتاه‌ترین زمان عمل رسوب‌زدایی را انجام می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول باید به تکنولوژی کنترل هوشمند میزان بخار آب نیز اشاره کنیم.

  • توان مصرفی ۳۰۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • دارای اسپری آب
  • سیستم ضد چکه
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • طول کابل برق؛ ۲٫۵ متر
  • قابلیت تولید بخار یونیزه جهت ضدعفونی شدن لباس
  • بخاردهی لحظه‌ای؛ ۲۶۰ گرم در دقیقه
  • بخاردهی پیوسته؛ ۷۰ گرم در دقیقه

قیمت اتو بخار فیلیپس از ۳،۱۵۰،۰۰۰ تا ۴،۹۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو بخار بوش مدل TDA5030110

اتو بخار بوش مدل 5030110

اتو بخار بوش نیز همچون بیشتر مدل‌های موجود در بازار به قابلیت تنظیم میزان بخاردهی مجهز شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا شما هر لباس را با توجه به میزان چروک بودن و جنس آن، با دمای مناسبی اتو کشیده و صاف کنید.

بخاردهی در اتوی بخار برای استفاده بهینه از آن باید به صورت عمودی انجام شود که اتو بخار بوش به این ویژگی مجهز شده است. همچنین این اتو قابلیت بخاردهی لحظه‌ای و پیوسته نیز دارد.

برای اتو بخار بوش مدل TDA5030110 پوششی طراحی شده که با قرار گرفتن بر روی صفحه اتو از تار و پود پارچه محافظت می‌شود. سیستم ضد رسوب از دیگر قابلیت‌های این اتو است که توسط مایع ضد رسوب به کیفیت عملکرد و حفظ طول عمر دستگاه کمک می‌کند.

  • توان مصرفی ۳۰۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • مجهز به سیستم قطع خودکار
  • جنس کفی از استیل
  • دارای اسپری آب
  • سیستم ضد چکه
  • قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک
  • طول کابل برق؛ یک متر

قیمت اتو بخار بوش مدل TDA5030110 بین ۱،۴۴۷،۰۰۰ تا ۲،۳۵۰،۰۰۰ تومان است.

اتو بخار بوش مدل TDA3022GB

وجه تمایز اتو بخار بوش مدل TDA3022GB با اتو بوش مدل TDA5030110 در جنس کفه آن است. جنس کفی مدل TDA3022GB سرامیک سرانیوم گلس است.

اتو بخار بوش مدل 3022

ویژگی‌ها و قابلیت‌های موجود در هر دو مدل یکسان بوده و در موارد جزئی همچون توان مصرفی با یکدیگر متفاوت هستند. توان مصرفی این اتو بخار ۲۸۵۰ وات است که تا ۳۲۰۰ وات نیز محدوده مصرفی دارد. طول کابل برق این مدل اتو از برند بوش نسبت به مدل TDA5030110 بیشتر بوده و تا ۳ متر طول دارد.

  • سیستم قطع اتوماتیک
  • سیستم ضدچکه
  • قابلیت بخاردهی عمودی، لحظه‌ای و پیوسته
  • سیستم ضد رسوب
  • قابلیت تنظیم و کنترل دما

قیمت اتو بخار بوش مدل TDA3022GB تقریبا از ۲،۲۰۰،۰۰۰ تا ۲،۴۸۰،۰۰۰ تومان در بازار است.

اتو پاناسونیک مدل NI-GW660

اتو بخار پاناسونیک مدل 660

اتو بخار پاناسونیک با توجه به سیستم رسوب‌زدایی از مخزن رسوب برخوردار نبوده و تنها دارای مخزن آب است. از دیگر ویژگی‌های این اتو باید به بخاردهی عمودی نیز اشاره کنیم. تنها عیبی که می‌توان به این دستگاه وارد کرد عدم برخورداری از سیستم قطع اتوماتیک است.

در انتهای اتو نیز پایه‌ای طراحی شده که قرارگیری آن بر روی زمین یا میز اتو را آسان کرده است.

  • توان مصرفی ۲۲۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از تیتانیوم
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • دارای اسپری آب
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • سیستم ضد رسوب
  • طول کابل برق؛ ۱٫۵ متر

قیمت اتو بخار پاناسونیک مدل NI-GW660 از ۱،۷۳۰،۰۰۰ تا ۲،۰۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو بخار فلر مدل SI 240

اتو بخار فلر مدل 240

اتو بخار فلر بدون وجود مخزن رسوب به سیستم رسوب‌زدایی مجهز شده است. سیستم قطع اتوماتیک موجود در این اتو جهت برقراری ایمنی در صورتی که از دستگاه در حالت روشن استفاده نشود، اتو را خاموش خواهد کرد. معمولاً بعد از ۸ دقیقه در حالت عمودی و ۳۰ ثانیه در حالت افقی اتو به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

بخاردهی عمودی از دیگر ویژگی‌های اتو بخار فلر است که امکان اتو شدن لباس‌هایی که پارچه سنگین داشته یا از ظرافت زیادی برخوردار هستند، آسان‌تر انجام می‌شود. مخزن آب تعبیه شده در این اتو قابلیت جداسازی دارد.

  • توان مصرفی ۲۴۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • بخاردهی لحظه‌ای؛ ۱۵۰ گرم در دقیقه
  • بخاردهی پیوسته؛ ۲۰ گرم در دقیقه
  • سیستم ضد چکه
  • طول کابل برق؛ ۲٫۵ متر

قیمت اتو بخار فلر از ۱،۱۹۹،۰۰۰ تا ۱،۳۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو بخار عرشیا مدل SI229-2135

اتو بخار عرشیا مدل 229-2135

اتو بخار عرشیا به سیستم قطع اتوماتیک مجهز شده و قدرت این دستگاه و نحوه تولید بخار به کیفیت عملکرد آن کمک کرده است. بخار در این دستگاه به صورت مداوم و لحظه‌ای تولید می‌شود. بخار دهی عمودی نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این اتو بخار است.

قابلیت رسوب‌زدایی از مهمترین نکات در تهیه انواع اتو بخار است که در حفظ طول عمر دستگاه نیز تأثیر بسزایی دارد. سیستم ضد چکه طراحی شده بر روی این اتو نیز از چکه کردن آب از منافذ کف اتو بخار جلوگیری می‌کند.

  • ۲۴۰۰ وات توان مصرفی
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • دارای اسپری آب
  • طول کابل برق؛ ۳ متر

قیمت اتو بخار عرشیا مدل SI229-2135 تقریبا ۱،۱۲۰،۰۰۰ تومان است. با توجه به نوسان بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد.

اتو بخار بلک اند دکر مدل X2050

اتو بخار بلک اند دکر مدل 2050

اتو بخار مدل ۲۰۵۰ از برند بلک اند دکر با توان مصرفی ۱۷۵۰ وات طراحی و تولید شده است. مخزن این اتو حدود ۳۸۰ میلی‌لیتر ظرفیت داشته و به اسپری آب نیز مجهز شده است.

این اتو بخار به سیستم ضد چکه و ضد رسوب مجهز شده است. این ویژگی‌ها کیفیت و عملکرد دستگاه را افزایش داده و به حفظ طول عمر اتو نیز کمک می‌کند.

اندازه طول کابل برق با توجه به مکان قرارگیری اتوی بخار و استفاده از آن اهمیت پیدا می‌کند. طول کابل برق اتو بخار بلک اند دکر یک متر است که تا دو متر نیز استفاده از آن امکان‌پذیر است.

  • جنس کفی از سرامیک
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • قابلیت بخاردهی عمودی

قیمت اتو بخار بلک اند دکر حدود ۲،۶۳۹،۰۰۰ تومان است.

انواع اتو بخار ارزان قیمت

اتو بخار پارس خزر si 702

اتو بخار پارس خزر مدل 702

از میان مدل‌های مختلف اتو بخار از برند پارس خزر، مدل SI-702 امتیاز خوبی بین نظرات مصرف‌کنندگان کسب کرده است. طراحی ظاهری این اتو توجه افراد بسیاری را جلب کرده است. پارس خزر این اتو را به سیستم ضد رسوب و بخاردهی پیشرفته با قدرت بالا مجهز کرده است. بخاردهی پیوسته در این محصول به صورت ۴۰ گرم در دقیقه انجام می‌شود.

همچنین بخاردهی به صورت افقی و عمودی نیز در حالت ۱۲۰ گرم در دقیقه، کارایی این دستگاه را افزایش داده است. سیم اتو بخار پارس خزر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشته و در بخش انتهایی اتو نیز پایه‌ای برای سهولت در انجام کار طراحی شده است.

  • توان مصرفی ۲۴۰۰ وات
  • جنس کفی از استیل و الماسه
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • سیستم ضد چکه
  • طول کابل برق ۳ متر

قیمت اتو پارس خزر si 702 از ۷۲۸،۰۰۰ تا ۹۴۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

اتو بخار پارس خزر si 602

اتو بخار پارس خزر مدل 602

اتو بخار پارس خزر si 602 ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشابهی با اتو بخار پارس خزر ۷۰۲ دارد. این محصول نیز از سیستم قطع اتوماتیک، سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب برخوردار است.

همچنین جنس کفی این محصول نیز همچون اتو بخار پارس خزر ۷۰۲  ترکیبی از الماسه و استیل است. هر دو این محصولات از برند پارس خزر دارای دسته‌ای با طراحی ارگونومی هستند که از پوششی نرم برخوردار است.

اتو بخار پارس خزر با توزیع یکپارچه و یکسان دما به تمام سطح لباس، کیفیت کار را افزایش داده و از برق افتادن بر روی لباس جلوگیری می‌کند. بخاردهی عمودی و افقی و عدم وجود مخزن رسوب در دستگاه از دیگر ویژگی‌های مشترک اتو بخار پارس خزر si 602 با مدل اتو بخار پارس خزر ۷۰۲ است.

  • توان مصرفی ۲۴۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • دارای اسپری آب
  • بخاردهی لحظه‌ای؛ ۹۵ گرم در دقیقه
  • بخاردهی پیوسته؛ ۴۰ گرم در دقیقه
  • طول کابل برق؛ ۲٫۵ متر

قیمت اتو بخار پارس خزر si 602 از ۴۷۹،۲۰۰ تا ۷۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو پاناسونیک مدل NI-E410T

اتو بخار پاناسونیک مدل 410

اتو بخار پاناسونیک در میان محصولات ارزان قیمت، از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار است. این اتو ۱۸۰۰ وات توان مصرفی داشته و این توانایی را دارد که ۲۵ گرم در هر دقیقه به صورت پیوسته بخار تولید کند.

  • ظرفیت مخزن آب؛ ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از تیتانیوم
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • بخاردهی عمودی
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • سیستم قطع اتوماتیک
  • دارای اسپری آب
  • طول کابل برق؛ ۱٫۵ متر

قیمت اتو پاناسونیک مدل NI-E410T بین ۸۸۰،۰۰۰ تا ۹۸۰،۰۰۰ تومان است.

اتو بخار سایا مدل رینیوم

اتو بخار سایا مدل رینیوم

وزن سبک این اتو استفاده از آن را آسان‌تر کرده و قابلیت رسوب‌زدایی طراحی شده برای این محصول، کیفیت و کارایی آن را افزایش داده است. این اتو به سیستم قطع اتوماتیک مجهز نشده و شما هنگام استفاده باید موارد ایمنی را رعایت کنید.

از مهمترین ویژگی‌های اتو بخار سایا مدل رینیوم باید به قابلیت تنظیم میزان بخاردهی، سیستم ضد چکه و حالت بخاردهی عمودی اشاره کنیم.

  • توان مصرفی ۲۲۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۲۲۰ میلی‌لیتر
  • دارای اسپری آب
  • جنس کفی از سرامیک
  • مجهز به سیستم Self-Clean یا خود تمیز شونده
  • طول کابل برق؛ ۱٫۸ متر

قیمت اتو بخار سایا مدل رینیوم بین ۴۷۷،۰۰۰ تا ۵۵۰،۰۰۰ تومان است.

اتو بخار سایا مدل برلیوم

اتو بخار سایا مدل برلیوم

اتو بخار برلیوم از محصولات باکیفیت و پرفروش برند سایا است که ویژگی‌هایی مشترک با اتو بخار مدل رینیوم دارد. اتو بخار برلیوم از قابلیت بخاردهی عمودی و افقی برخوردار است و همچنین به صورت پیوسته نیز بخار تولید می‌کند. بخاردهی لحظه‌ای نیز کار شما را برای اتو کردن لباس با چروک عمیق آسان‌تر خواهد کرد.

اتو بخار مدل برلیوم همچون مدل رینیوم از قابلیت تنظیم میزان بخاردهی برخوردار است. بر اساس این ویژگی شما می‌توانید برای اتو کردن لباس با الیاف مختلف، از درجه حرارت مشخصی استفاده کنید.

  • توان مصرفی ۲۲۰۰ وات
  • جنس کفی از سرامیک
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • دارای اسپری آب
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • طول کابل برق؛ ۱٫۸ متر
  • مجهز به سیستم Self-Clean یا خود تمیز شونده

قیمت اتو بخار سایا مدل برلیوم بین ۵۹۰،۰۰۰ تا ۷۳۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو بخار بایترون مدل BPV-E40

اتو بخار بایترون مدل 40

اتو بخار بایترون با مجهز شدن به بخاردهی پیوسته و بخاردهی عمودی، کیفیت عملکرد دستگاه را افزایش داده است. همچنین شما می‌توانید از قابلیت تنظیم میزان بخاردهی اتو بخار بایترون برای اتو کردن پارچه‌های مختلف استفاده کنید.

  • توان مصرفی ۲۲۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • سیستم ضد رسوب
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • طول کابل برق؛ ۱٫۸ متر

قیمت اتو بخار بایترون از ۷۴۰،۰۰۰ تا ۸۸۰،۰۰۰ تومان است.

اتو بخار مایر مدل MR-1044

اتو بخار مایر مدل 1044

ویژگی خاموش شدن اتوماتیک یکی از مهمترین قابلیت‌های اتو بخار مایر است. بر اساس این ویژگی اگر اتو به مدت ۸ دقیقه بر روی پایه بدون استفاده و در حالت روشن باقی بماند، به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. همچنین اگر اتو بر روی لباس باشد و تا ۳۰ ثانیه از آن استفاده نشود نیز جریان برق در آن قطع می‌شود.

اتو بخار مایر تولید بخار پرفشار و پرقدرتی داشته و با قابلیت تنظیم میزان بخاردهی نیز اتو کردن لباس‌های مختلف آسان‌تر صورت می‌گیرد. برای اتو بخار مایر سه حالت تنظیم حرارت در نظر گرفته شده است که انواع پارچه‌های ابریشمی، کتان و پشمی توسط این ویژگی به خوبی اتو شده و صاف می‌شوند.

  • توان مصرفی ۲۲۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۳۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • دارای اسپری آب
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • سیستم ضد رسوب اتوماتیک به همراه مخزن رسوب
  • طول کابل برق؛ ۲ متر

قیمت اتو بخار مایر تقریبا ۸۹۰ هزار تومان است.

اتو بخار مایر مدل ۱۰۶۱

بخاردهی عمودی، سیستم قطع اتوماتیک، سیستم ضد رسوب و سیستم ضد چکه، از مهمترین امکاناتی است که در تولید یک اتوی بخار جهت افزایش کارایی باید در نظر داشت.

اتو بخار مایر مدل ۱۰۶۱ به تمام این ویژگی‌ها مجهز شده است. مدل ۱۰۶۱ قابلیت‌های یکسانی با اتو بخار مایر مدل ۱۰۴۴ دارد. وجه تمایز این دو محصول از برند مایر به ظرفیت مخزن آب آن‌ها برمی‌گردد. مدل ۱۰۶۱ برخلاف اتو بخار مدل ۱۰۴۴ با مقدار ۳۹۰ میلی‌لیتر، گنجایش بیشتری دارد.

جنس کفی اتو بخار مایر مدل ۱۰۶۱ از سرامیک نانو بوده و تا ۲۴۰۰ وات محدوده توان مصرفی دارد. طول کابل برق این اتو نیز ۱٫۴ متر است.

قیمت اتو بخار مایر مدل ۱۰۶۱ برابر با ۷۹۹،۰۰۰ تومان است.

اتو بخار فوما مدل ۲۰۰۴

  • ۲۸۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس کفی از سرامیک
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • سیستم ضد چکه
  • مجهز به قابلیت قطع اتوماتیک
  • طول کابل برق؛ یک متر

قیمت اتو فوما از ۸۸۰،۰۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان متغیر است.

اتو گاسونیک مدل GSI-300

اتو بخار گوسونیک مدل 300

اتو بخار گوسونیک در رنگ‌های مشکی، بنفش و سفید تولید می‌شود. این اتو به سیستم قطع اتوماتیک مجهز نشده است و از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت بخاردهی عمودی اشاره کرد. همچنین قابلیت تنظیم میزان بخاردهی نیز از مزایای این اتو بخار از برند گوسونیک محسوب می‌شود.

  • ۳۰۰۰ وات توان مصرفی
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۴۵۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • سیستم ضد رسوب بدون مخزن رسوب
  • دارای اسپری آب
  • طول کابل برق؛ ۱٫۲۷ متر

قیمت اتو گاسونیک مدل GSI-300 بین ۴۷۰،۰۰۰ تا ۶۳۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

اتو بخار متئو مدل MSI 22

اتو بخار متئو مدل 22

اتو بخار متئو رنگ‌بندی شاد و متنوعی داشته و در گروه اتو بخارهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد. با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه این اتو بخار، کارایی آن قابل توجه بوده و به ویژگی‌های مهمی مجهز شده است.

بخار دهی پیوسته در این اتو ۲۵ گرم در هر دقیقه انجام می‌شود. همچنین این محصول از سیستم بخاردهی لحظه‌ای نیز برخوردار است. تنظیم میزان بخاردهی توسط این اتو امکان پذیر بوده و در دو حالت بخار و خشک قابل استفاده است.

  • توان مصرفی ۲۰۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۳۶۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • سیستم ضد چکه
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • دارای اسپری آب
  • مجهز به سیستم خود تمیز شونده یا Self-Clean
  • طول کابل برق؛ ۲ متر

قیمت اتو بخار متئو مدل MSI 22 بین ۴۰۰،۰۰۰ تا ۶۷۰،۰۰۰ تومان است.

قیمت انواع اتو مخزن دار

اتو مخزن دار فیلیپس مدل GC8650/80

اتو بخار مخزن دار از برند فیلیپس به تکنولوژی Optimal Temp مجهز شده است. بر اساس این ویژگی اتو هنگام کار به صورت اتوماتیک تنظیمات مربوط به دما را کنترل می‌کند. در واقع تنظیم حرارت و تولید بخار به صورت خودکار انجام می‌شود.

اتو بخار مخزن دار فیلیپس مدل8650

از مهمترین قابلیت‌های اتو بخار مخزن دار فیلیپس باید به حالت بخاردهی عمودی، حالت اکو و قابلیت قطع اتوماتیک اشاره کنیم. در حالت اکو در مصرف انرژی و برق به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود.

بخاردهی پیوسته در این اتو ۱۲۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای ۳۳۰ گرم در دقیقه انجام می‌شود. فشار بخار نیز برابر با ۶٫۲ بار است.

برای استفاده از این اتوی مخزن دار تنها به دو دقیقه زمان احتیاج دارید تا دستگاه گرم شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول سیستم آلارم یا هشدار آن است. زمانی که آب داخل مخزن کم باشد، دستگاه به شما هشدار می‌دهد. همچنین برای رسوب‌زدایی نیز حالت آلارم یا یادآوری وجود دارد.

  • ۲۴۰۰ وات توان مصرفی
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۲۵۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • سیستم ضد رسوب
  • طول کابل برق؛ ۱٫۸ متر

در حال حاضر قیمت اتو مخزن دار فیلیپس از ۵،۶۵۰،۰۰۰ تا ۶،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

اتو مخزن دار تفال مدل GV8931

اتو بخار مخزن دار تفال مدل 8931

جنس کفی اتو بخار مخزن دار تفال از سرامیک است و این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک تمیز شود. این اتوی مخزن دار به سیستمی تمام اتوماتیک مجهز شده که برای سه جنس پارچه تنظیمات مشخصی در نظر گرفته است.

اتو بخار مخزن دار تفال به سیستم ضد رسوب و مخزن رسوب مجهز شده است. قدرت و فشار بخار تولید شده از این اتو بسیار بالا بوده و در حالت‌های مختلف عمودی، پیوسته و لحظه‌ای تولید بخار می‌کند.

سیستم قطع اتوماتیک و سیستم ضد چکه نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه هستند.

  • ۲۴۰۰ وات توان مصرفی
  • فشار بخار برابر با ۶٫۵ بار
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۱۶۰۰ میلی‌لیتر
  • بخاردهی پیوسته؛ ۱۲۰ گرم در دقیقه
  • بخاردهی لحظه‌ای؛ ۴۰۰ گرم در دقیقه
  • طول کابل برق؛ ۳ متر

قیمت اتو مخزن دار تفال مدل GV8931 از ۶،۳۹۰،۰۰۰ تا ۶،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو مخزن دار بوش مدل TDS3831104

اتو بخار مخزن دار بوش مدل 3831104

اتوی مخزن دار بوش به پایه‌ای ضد لغزش مجهز شده که استفاده و جابجایی از این دستگاه را آسان‌تر کرده است. همچنین هنگام جابجایی اتو به خوبی بر روی مخزن قرار گرفته و ثابت می‌ماند.

این اتو به سیستم ضد رسوبی کاربردی جهت تمیز کردن اتو و مخزن مجهز شده است. همچنین آلارمی جهت یادآوری زمان تمیز کردن نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

اگر شما اتو بخار مخزن دار بوش را در حالت روشن قرار داده و فراموش کنید آن را خاموش کنید، اتو به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این اتوی مخزن دار باید به برنامه Hygienic Steam اشاره کنیم که هنگام اتو کردن باکتری‌های موجود بر روی پارچه‌ها را نیز از بین می‌برد. این دستگاه به دو دقیقه زمان نیاز دارد تا گرم شود.

این اتو بخار مخزن دار نیز همچون اتوی مخزن دار فیلیپس مدل GC8650/80 به فناوری Optimal Temp مجهز شده است. این تکنولوژی پیشرفته، حرارتی یکسان و مطلوب برای البسه با الیاف مختلف فراهم می‌کند.

حالت اکو نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این اتو از برند بوش است که در مصرف آب و انرژی برق صرفه‌جویی می‌کند.

  • ۳۱۰۰ وات توان مصرفی
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۱۴۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • بخاردهی لحظه‌ای؛ ۴۰۰ گرم در دقیقه
  • فشار بخار برابر با ۶٫۵ بار
  • طول کابل برق؛ ۱٫۵ متر

قیمت اتو مخزن دار بوش از ۷،۵۷۹،۰۰۰ تا ۱۰،۸۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو مخزن دار ناسا الکتریک مدل NS-57

اتو بخار مخزن دار ناسا الکتریک مدل 57

  • ۲۴۰۰ وات توان مصرفی
  • ظرفیت مخزن آب؛ ۱۲۰۰ میلی‌لیتر
  • جنس کفی از سرامیک
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • سیستم ضد رسوب بدون مخزن رسوب
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • طول کابل برق؛ ۳ متر

قیمت اتو بخار ناسا بین ۲،۷۵۵،۰۰۰ تا ۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار است.

اتو مخزن دار سیلتر مدل ۲۰۳۵

اتو بخار مخزن دار سیلتر مدل 2035

سیلتر برندی ترکیه ای است که بیشتر در زمینه تولید اتوهای صنعتی فعالیت دارد. یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی سیلتر اتو بخار مخزن دار آن است که مخزن آب آن حدود ۳۵۰۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد.

اتو بخار مخزن دار سیلتر قدرت تولید بخار بالایی داشته و فشار بخار در این دستگاه نیز کیفیت قابل توجهی دارد. شما با استفاده از اتوی مخزن دار سیلتر می‌توانید هر نوع پارچه با الیاف مختلف را به آسانی با بخار آب یا بدون بخار اتو کنید.

مخزن این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و در طول مصرف رسوب نمی‌گیرد. همچنین این اتوی مخزن دار به یک فشارسنج نیز مجهز شده است.

  • توان مصرفی ۱۶۰۰ وات
  • جنس کفی از تفلون
  • سیستم قطع اتوماتیک
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • قابلیت بخاردهی عمودی
  • فشار بخار برابر با ۴ بار
  • طول کابل برق؛ ۲ متر

قیمت اتو مخزن دار سیلتر از ۵،۵۹۹،۰۰۰ تا ۵،۷۵۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!