تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین ماشین لباسشویی چه ویژگی‌هایی دارد؟

معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی داخلی و خارجی

راهنمای خرید
بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی کدام مدل و برند است؟ انتخاب چه مدلی برای شما مناسب است که علاوه بر کارایی بالا، ظاهری شیک داشته باشد و با سایر وسایل منزل شما هماهنگ باشد؟ دانستن همه نکات در مورد لباسشویی چه از نظر شناخت بهترین تولیدکنندگان و چه از نظر ویژگی‌ها و کارایی‌ها به شما در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب کمک می‌کند؟

 ماشین‌های لباسشویی یکی از انواع لوازم‌خانگی است که اختراع آن سبک زندگی بسیاری را تغییر داده است. امروزه برندهای زیادی در حال تولید مدل‌های متنوع و مختلف ماشین لباسشویی هستند. این تجهیزات کاربردی در حال حاضر در دو نوع تولید می‌شوند. ماشین‌های لباسشویی که در آن‌ها در قسمت بالای دستگاه قرار دارد و به اصطلاح به ماشین‌های لباسشویی Top Load یا بشکه‌ای معروف هستند و ماشین‌های لباسشویی که در آن‌ها جلو دستگاه قرار دارد و به ماشین‌های لباسشویی Front Load مشهور هستند. حال ببینیم بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی کدام است؟ پس با سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس همراه باشید.

تصویر ماشین لباسشویی Front Load و top Load

بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی Top Load کدام است؟

در حال حاضر ماشین‌های لباسشویی که در آن‌ها از بالا باز می‌شود یکی از پر استفاده‌ترین ماشین‌های لباسشویی است که در خانه‌های مدرن امروزی در اتاق لباسشویی تعبیه می‌شوند. نگهداری و استفاده از این ماشین‌های لباسشویی بسیار ساده و آن است.

از طرفی توانایی آن‌ها در شستن حجم زیادی از لباس‌ها بسیار بالا است. این دو قابلیت باعث شده است که این نوع از ماشین‌های لباسشویی طرفداران زیادی داشته باشد. به عقیده بسیاری از کاربران این ماشین‌های لباسشویی چه از نظر مصرف آب و چه از نظر مصرف انرژی، بسیار کم مصرف و به صرفه هستند.

حجم مخزن این ماشین‌های لباسشویی از ۲ تا ۶ قوت مربع متغیر است. نمونه‌های امروزی این ماشین‌های لباسشویی قابلیت اتصال به وای فای را دارند و می‌توان از آن‌ها به عنوان یکی از تجهیزات خانه‌های هوشمند استفاده کرد.

در ادامه برترین ماشین‌های لباسشویی Top Load در سال ۲۰۲۰ معرفی می کنیم:

بیشتر بخوانید: راهنماي خريد ماشين لباسشويي/ معرفی پرفروش ترین لباسشویی بازار

ماشین لباسشویی Whirlpool مدل WTW5000DW

بسیاری از خریداران ماشین‌های لباسشویی به خصوص آن دسته از افرادی که به دنبال ماشین‌های لباسشویی از نوع Top Load هستند به دنبال کیفیت، سادگی استفاده و همچنین قابلیت ماشین برای شستن انبوهی از لباس‌ها به صورت هم‌زمان هستند.

ماشین لباسشویی Whirlpool WTW5000DW یکی از انواع این نوع ماشین‌های لباسشویی است که چرخه شستشو در آن شامل مراحل زیادی است.

در این مدل از ماشین لباسشویی به جای استفاده از همزن برای شستن لباس‌ها از بشقاب گردشی یا پروانه‌ای استفاده شده است و به همین دلیل احتمال پیچیدن لباس‌ها رو میله و پاره شدن آن‌ها در حین شستشو به صفر رسیده است.

همچنین برای اینکه میزان آب مناسبی نسبت به حجم لباس برای شستشو استفاده شود، در لگن این ماشین لباسشویی سنسورهایی تعبیه شده است. وجود این سنسورها باعث صرفه‌جویی در آب مصرفی برای شستشوی لباس‌ها می‌شود. چرخه شستشو در این دستگاه دارای ۱۱ مرحله است.

بر اساس دیدگاه‌های مصرف کنندگان بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی از نوع Top Load ، ماشین لباسشویی Whirlpool WTW5000DW است.

تنها ایراد این مدل از ماشین لباسشویی عدم وجود دستگاه پخش خودکار مایع نرم کننده و سفیده کننده است و کاربر باید به صورت دستی مایع سفیدکننده و نرم‌ کننده را اضافه کند. قیمت این ماشین لباسشویی در حدود ۶۷۵ دلار است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید

ماشین لباسشویی Samsung WA50R5400AV

ماشین لباسشویی Samsung WA50R5400AV در بین مصرف‌کنندگان آن به عنوان یکی از ماشین‌های لباسشویی پرقدرت و سریع شناخته شده است. توانایی شستن لباس‌ها در این ماشین بسیار زیاد و با سرعت است و به همین دلیل برای افرادی که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن کار شستشوی لباس‌های خود را انجام دهند انتخاب و گزینه مناسبی است.

حجم لگن این ماشین لباسشویی ۵٫۰ فوت مربع است و به همین دلیل می‌تواند حجم زیادی از لباس‌ها را هم‌زمان بشوید. این ماشین لباسشویی برای شستم ملحفه و پتو انتخاب بسیار مناسبی است. مدت زمان شستن لباس‌ها در این ماشین چیزی در حدود ۳۶ دقیقه است.

علاوه بر این، در ماشین لباسشویی Samsung WA50R5400AV یک دستگاه شیر آب با فشار بالا تعبیه شده است که برای از بین بردن لکه‌های روی لباس بسیار کاربردی است.

در این ماشین لباسشویی سرعت چرخه شستشو به صورت دستی انجام می‌شود و از همه مهم‌تر توانایی آن برای شستن و تمیز کردن لباس‌ها و از بین بردن لکه‌ها است و از این نظر بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی است و این قابلیت باعث شده که این دستگاه طرفداران زیادی داشته باشد. قیمت این ماشین لباسشویی پرسرعت و پرقدرت چیزی در حدود ۹۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

ماشین لباسشویی LG WT7300

ماشین لباسشویی LG WT7300 یکی از انواع ماشین‌های لباسشویی Top Load است که در بین کاربران آن به ماشین لباسشویی کم مصرف مشهور است. با وجود اینکه حجم لگن در این دستگاه در حدود ۵ فوت مربع است اما فضای زیادی اشغال نمی‌کند و از طرفی مصرف آب و انرژی در آن بسیار کم است.

بر اساس توضیحات کارخانه سازنده این ماشین لباسشویی، مصرف آب در این ماشین لباسشویی تقریباً نصف مصرف آب در سایر ماشین‌های لباسشویی است. همچنین صرف انرژی در این ماشین نسبت به مصرف انرژی در سایر ماشین‌های لباسشویی ۳۰ درصد کمتر است.

مصرف کم آب و انرژی در ماشین لباسشویی LG WT7300 به معنای پایین بودن کیفیت شستشو در آن نیست. بر اساس نظرات کاربران این ماشین لباسشویی، عملکرد آن در شستشوی لباس بسیار بالا است.

قابلیت‌هایی مثل استفاده از موتور توربو برای ماشین لباسشویی LG WT7300 باعث شده است تا قدرت آن برای شستن لباس‌ها در آن افزایش یابد. تکنولوژی شستشو با آب سرد باعث شده تا برای گرم کردن آب و شستشوی لباس‌ها با آن انرژی اضافی هدر نرود.

چرخه شستشو در این ماشین لباسشویی به گونه‌ای طراحی شده است که لباس‌ها کاملاً پاک و تمیز می‌شوند. قیمت این ماشین لباسشویی ۸۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و هر چیزی که باید بدانید 

ماشین لباسشویی LG WT7900HBA

ماشین لباسشویی LG WT7900HBA یک دستگاه مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت است. از آنجایی که حجم لگن این ماشین لباسشویی بسیار زیاد یعنی حدود ۵٫۵ فوت مربع است با استفاده از آن می‌توان مقدار زیادی لباس را هم‌زمان شست. قدرت شستشو در این ماشین لباسشویی بسیار زیاد است و با وجود حجم بالای لگن آن مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی بهینه و کم است.

از ماشین لباسشویی LG WT7900HBA می‌توان برای شستن ملحفه و پتو نیز استفاده کرد. در این ماشین به جای همزن برای شستشوی لباس‌ها از بشقاب پروانه‌ای استفاده شده است و همین ویژگی باعث شده تا حجم بیشتری از لباس را بتوان با آن شست.

نکته مهم در خصوص این ماشین لباسشویی این است که بدنه لگن آن به شکلی طراحی شده است که در حین شستشو لرزش ایجاد می‌کند و همین امر باعث می‌شود چرخش آب در لگن افزایش یابد و شستشوی لباس‌ها بهتر انجام شود.

همچنین موتور آب‌پاش این لباسشویی بسیار پر قدرت عمل می‌کند و این ویژگی نیز یکی دیگر از عواملی است که به شستشوی بهتر لباس‌ها در این دستگاه کمک می‌کند و از این نظر بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی LG محسوب می شود. قیمت این ماشین لباسشویی ۱۰۰۰ دلار است.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لباسشویی ال جی چه ویژگی‌های دارد؟

ماشین لباسشویی Samsung WA54R7600AW

اگر می‌خواهید از قدرت بخار آب در کنار قدرت آب برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید ماشین لباسشویی Samsung WA54R7600AW انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

در این ماشین لباسشویی آپشن‌ها و گزینه‌های زیادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن‌ها لباس‌های خود را بهتر و تمیزتر بشوید. یکی از این قابلیت‌ها استفاده از قدرت بخار آب است.

در ماشین لباسشویی Samsung WA54R7600AW یک گرم‌کن داخلی تعبیه شده است که از آن برای از بین بردن بوی لباس و آلودگی‌‌ها استفاده می‌شود. استفاده از بخار آب برای شستشوی لباس‌ها نه تنها باعث ضدعفونی کردن آن‌ها می‌شود بلکه هرگونه لکه و آلودگی را از روی لباس پاک می‌کند. شاید می توان گفت بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی برای روزهای کرونایی است.

چرخه شستشو در این ماشین لباسشویی بسته به سلیقه و نیاز کاربر قابل تنظیم است و می‌توان آن را نسبت به میزان کثیفی لباس‌ها تغییر داد. این ماشین لباسشویی با قیمت ۱۰۹۹ دلار در بازار عرضه شده است.

معرفی بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی Front Load

تصویر میانی متن بالای ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی Front Load که در آن‌ها جلو دستگاه قرار دارد در دنیا به عنوان ماشین‌های لباسشویی مدرن و کم مصرف شناخته می‌شوند که احتمال پاره شدن و آسیب دیدن لباس‌ها در آن‌ها تقریباً صفر است.

طراحی موتور در همه این ماشین‌های لباسشویی یکسان نیست و از این رو هر کدام از آن‌ها مختصات و مشخصات خاص خود را دارند. برای مثال برخی از این ماشین‌های لباسشویی دیگ کوچکی دارند و فضای کمتری اشغال می‌کنند از این رو برای استفاده در مکان‌هایی که محدودیت فضا وجود دارد مناسب هستند.

برخی دیگر حجم لگن بزرگ‌تری دارند و برای شستن هم‌زمان حجم انبوهی از لباس‌ها کاربرد دارند. برخی از این ماشین‌های لباس‌شویی برای استفاده در اماکنی مثل هتل‌ها و از این دست کاربرد دارند. همچنین انواع زیادی از ماشین‌های لباسشویی وجود دارد که مجهز به قابلیت خشک‌کن لباس‌ها هستند.

در ادامه چند مدل برتر از ماشین‌های لباس‌شویی Front Load  در سال ۲۰۲۰ را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی انواع لباسشویی بوش (Bosch)

ماشین لباسشویی LG 4.5 CU. Ft Ultra Large

ماشین لباسشویی LG ULTRA-Large از جمله ماشین‌های لباسشویی با لگن حجم بالا است که قابلیت اتصال به وای فای را دارد و به همین دلیل می‌توان از آن برای تجهیز خانه‌های هوشمند استفاده کرد.

در این ماشین لباسشویی از تکنولوژی LoDecible استفاده شده است و به همین دلیل هنگام شستشوی لباس بسیار بی صدا است.

برای شستشوی لباس‌ها در این ماشین لباسشویی ۱۲ برنامه در نظر گرفته شده است که همراه با ۱۱ گزینه برای شستشو، عملکرد آن برای شستن لباس‌ها بسیار خوب است. لگن این ماشین لباسشویی در ۶ جهت مختلف حرکت می‌کند و به همین دلیل لباس‌ها و پارچه‌های ضخیم در این ماشین لباسشویی به خوبی شسته و تمیز می‌شوند.

با وجود اینکه حجم لگن در ماشین لباسشویی LG ULTRA-Large بسیار زیاد است اما عرض آن در حدود ۳۰ اینچ است و به همین دلیل فضای زیادی اشغال نمی‌کند. پنل کنترلی تعبیه شده در این ماشین لباسشویی لمسی است و عمده مشکلاتی که کاربران درباره این ماشین لباسشویی مطرح کرده‌اند مربوط به همین پنل کنترلی لمسی است.

با این وجود میزان رضایت از عملکرد ماشین لباسشویی LG ULTRA-Large بسیار زیاد گزارش شده است و با توجه به قابلیت هایش از نظر کاربر بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی LG است. قیمت این ماشین لباسشویی در حدود ۸۹۸ دلار است.

ماشین لباسشویی   Samsung 4.2 Cu. Ft

 

معمولاً قیمت ماشین‌های لباسشویی Front Load ماشین‌های لباسشویی Top Load بیشتر است و برای خرید آن‌ها باید هزینه بیشتری پرداخت شود. اما ماشین لباسشویی Samsung 4.2 Cu. Ft. یک استثنا است.

با وجود قدرت بالای موتور در این ماشین لباسشویی، هزینه خرید آن زیاد نیست. حجم لگن در این ماشین لباسشویی حدود ۴٫۲ فوت مربع است و به همین دلیل برای شستن لباس‌های پر حجم مناسب است.

برای شستن لباس‌ها در این ماشین لباسشویی ۸ برنامه شستشو د نظر گرفته شده است. همچنین تنظیمات دیگری برای دمای آب، میزان آلودگی و چرکی لباس‌ها و همچنین میزان لکه‌دار بودن لباس‌ها در اختیار کاربر قرار دارد. در این ماشین لباسشویی خبری از قابلیت‌هایی مثل اتصال به وای فای و یا شستشوی لباس با بخار آب وجود ندارد. اما چرخه شستشوی لباس در آن کامل است و لباس‌ها به خوبی تمیز می‌شوند. قیمت ای ماشین لباسشویی چیزی در حدود ۶۰۰ دلار است.

ماشین لباسشویی ۵٫۸ Cu. Ft.  LG signature

ماشین لباسشویی LG Signature 5.8 Cu. Ft. یکی از ماشین‌های لباسشویی حجیم است که قابلیت اتصال به وای فای را دارد و می‌تواند در خانه‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. به گفته شرکت LG این ماشین لباسشویی توانایی و قابلیت شستن لباس‌های ضخیم . ملحفه  پتوها را به صورت هم‌زمان دارد.

طراحی این ماشین لباسشویی بسیار هوشمند انجام شده است به نحوی که در آن نسبت به نمونه‌های مشابه ۱۵ درصد بزرگ‌تر است. از طرفی لگن آن با زاویه ۱۰ درجه نسبت به خط افقی تعبیه شده است و به همین دلیل ریختن و در آوردن لباس‌ها در آن بسیار ساده و راحت است. این ماشین لباسشویی برای مصارف خانگی و حتی مکان‌های بزرگ گزینه بسیار مناسبی است.

از آنجایی که حجم لگن این ماشین ظرف‌شویی بسیار بزرگ است بنابراین برای خانواده‌های پر جمعیت که میزان شستشوی لباس در آن‌ها در طول هفته بسیار زیاد است گزینه و انتخاب مناسبی است.

موتور این ماشین لباسشویی مجهز به موتور توربو است که باعث شده زمان لازم برای انجام کامل چرخه شستشو در این ماشین لباس‌شویی کمتر از ۳۰ دقیقه باشد. شرکت LG برای استفاده از این ماشین لباسشویی و کار با آن از طریق گوشی تلفن همراه اپلیکیشن ویژه‌ای طراحی کرده است.

ماشین لباسشویی LG Signature با قیمت ۱۷۹۸ دلار در بازار عرضه شده است.

ماشین لباسشویی Samsung 5.0 Cu. Ft

شرکت سامسونگ برای ساخت ماشین لباسشویی هوشمند Samsung 5.0 Cu. Ft. از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کرده است. همچنین این ماشین لباسشویی برای شستن لباس‌ها از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند.

برای مثال این ماشین لباسشویی قابلیت همسان‌سازی با دستیار هوشمند سامسونگ یعنی Bixby را دارد به این شکل که با استفاده از این دستیار هوشمند می‌توان چرخه شستشو در این ماشین لباسشویی را مدیریت کرد. از طرفی شرکت سامسونگ اپلیکیشن مخصوصی برای کار با این ماشین لباسشویی هوشمند طراحی کرده است که با نصب آن روی گوشی تلفن همراه می‌توان چرخه و زمان شستشو را در آن حتی زمانی که فرد در خانه نیست برنامه‌ریزی کرد.

برای شستشوی لباس با استفاده از این ماشین لباسشویی چندین برنامه و چرخه مختلف وجود دارد که در هر کدام می‌توان دمای آب، میزان چرکی لباس‌ها و سرعت چرخش را تنظیم کرد. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشوی لباس با بخار آب نیز هست. قیمت این ماشین لباسشویی در بازارهای مختلف در حدود ۹۹۸ دلار است.

ماشین لباسشویی Bosch WAT28401UC 500 2.2 Cu. Ft

ماشین لباسشویی بوش اصل آلمان

ماشین لباسشویی Bosch سری ۵۰۰ یکی از قدرتمندترین ماشین‌های لباسشویی روز دنیا است. شرکت Bosch در طراحی این ماشین لباسشویی سعی کرده است حداکثر توان را برای ماشینی با ابعاد کوچک و کم حجم در نظر بگیرد.

ابعاد این ماشین لباسشویی ۲۴ اینچ در ۲۵ اینچ است و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای افرادی است که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. اما بر خلاف ابعاد کوچک آن، این ماشین لباسشویی قدرت بالایی در تمیز کردن لباس‌ها دارد و از این نظر بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی بوش آلمان محسوب می شود.

لگن تعبیه شده در ماشین لباسشویی Bosch سری ۵۰۰  حجمی برای ۲٫۲ فوت مربع دارد . از جنس استیل ساخته شده است. ۱۸ برنامه شستشو برای شستشوی انواع لباس‌ها مثل حوله، لباس‌های پشمی، جین و لباس‌های رنگی دارد. از طرفی امکان تنظیم درجه حرارت آب نیز وجود دارد.

نکته مهم در خصوص قابلیت‌های این ماشین لباسشویی این است که به دلیل قابلیت شستشو با آب با دمای بالا، امکان ضدعفونی کردن لباس‌ها با این ماشین لباسشویی وجود دارد.

به طور کلی برندBosch  یکی از برترین برند‌های تولید لوازم‌خانگی در دنیا است و ماشین‌های لباسشویی ساخت این شرکت از جمله برترین ماشین‌های لباسشویی شناخته شده در کل دنیا به حساب می‌آیند.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده این ماشین لباسشویی یک گزینه و انتخاب مناسب برای استفاده در آپارتمان‌های کوچک، و یا کلاً خانه‌هایی که محدودیت فضایی دارند است.

یکی از ویژگی‌های جذاب این ماشین لباسشویی کم صدا بودن آن است. برای استفاده از این ماشین لباسشویی باید از برق ۲۴۰ ولت استفاده کرد.

ماشین لباسشویی Bosch سری ۵۰۰ در حال حاضر با قیمت ۱۱۲۴ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

برترین برندهای تولید کننده ماشین‌های لباسشویی در ایران

برندهای خارجی تولید کننده ماشین‌های لباسشویی مثل ال‌جی، سامسونگ و بوش معمولاً در همه دنیا طرفداران خاص خود را دارند و به جرات می‌توان گفت ماشین‌های لباسشویی ساخت این شرکت‌ها از جمله پرطرفدارترین ماشین‌های لباسشویی به حساب می‌آیند.

اما با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت دلار و گرانی‌های فعلی همه خانواده‌های ایرانی امکان خرید ماشین‌های لباسشویی ساخت این برندها را ندارند. به همین دلیل در این قیمت از این مقاله ما برترین برندهای داخلی تولید‌کننده ماشین لباسشویی را معرفی می‌کنیم.

ماشین لباسشویی پاکشوما

تصویر ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از کارخانه‌های تولید کننده ماشین لباسشویی در ایران است. “همیشه با شما” شعار پاکشوما برای تولید ماشین‌های لباسشویی است. به طور کلی پاکشوما یک برند ایرانی در تولید لوازم‌خانگی است و ادعا می‌کند از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولاتش بهره می‌برد.

شروع فعالیت شرکت پاکشوما از سال ۱۳۵۴ کلید خورده است اما از سال ۱۳۷۶، ماشین‌های لباسشویی تمام خودکار به عنوان یکی از محصولات اصلی این شرکت به بازار عرضه شده است. شرکت پاکشوما دارای گواهینامه استاندارد است.

ماشین لباسشویی تمام خودکار Front Load پاکشوما صدای موتور نسبتاً متوسطی دارد و از طرفی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش آن مثبت گزارش شده است. گارانتی این نوع ماشین لباسشویی پاکشوما ۲۴ ماه است.

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی تولید داخل هستید، پاکشوما یک گزینه مناسب است. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، ماشین لباسشویی پاکشوما از نگاه مصرف‌کنندگان قدرت شستشوی بالایی دارد. از طرفی طراحی و قیمت آن نسبت به نمونه‌های خارجی مشابه مناسب است.  قیمت این ماشین لباسشویی بسته به اندازه لگن آن متفاوت است.

مثلاً قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما با لگن ۹ کیلویی ۷ میلیون تومان و برای ماشین‌های لباسشویی با لگن‌های ۸ و ۷ کیلویی به ترتیب ۶ و ۵ میلیون تومان است. ارزان‌ترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما مدل دو قلوی ‌آن است که از نوع ماشین‌های لباسشویی Top Load است و از نظر قیمت بهترین مدل ماشین‌ لباسشویی محسوب می شود.

مدل ۷ کیلویی با قیمتی معادل یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. مدت گارانتی این ماشین لباسشویی در حدود ۱۸ ماه است.

ماشین لباسشویی آبسال

تصویر ماشین لباسشویی آبسال

آبسال یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم‌خانگی در ایران است. این کارخانه در سال ۱۳۳۵ با نام یونیورسال فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم‌خانگی آغاز کرده است. ظرفیت لگن در ماشین‌های لباسشوییFront Load تولید شرکت آبسال ۵ تا ۸ کیلوگرم است و دارای ضمانت مرجوعی تا ۲۸ روز است.

بنابر نظرات کاربران که در سایت‌های مختلف منتشر شده است، کیفیت شستشوی لباس در این ماشین لباسشویی متوسط است. یکی از مواردی که کاربران زیادی از آن شکایت کرده‌اند سر و صدای زیاد موتور در هنگام شستشو است.

قیمت این ماشین لباسشویی بسته به حجم لگن آن چیزی در حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان است. مثلاً ماشین‌های لباسشویی با لگن ۷ کیلویی با قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند. لباسشویی آبسال گارانتی ۲۴ ماهه‌ این شرکت را به همراه دارد.

ماشین لباسشویی اسنوا

تصویر ماشین لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا یکی از کارخانه‌های تولید لوازم‌خانگی تازه تأسیس در ایران است. “روی ما حساب کنید”   شعار این شرکت در تولید لوازم‌خانگی است.

ماشین‌های لباسشویی تولید این کارخانه از نوع Front Load است و دارای حجم لگن‌های ۵ تا ۸ کیلوگرم هستند. ماشین‌های لباسشویی تولید این شرکت دارای قابلیت خشک‌کن هستند و این یک مزیت برای ماشین لباسشویی ایرانی محسوب می‌شود.

متأسفانه این برند در شبکه‌های اجتماعی چندان فعال نیست و اطلاعات زیادی در خصوص ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی ساخت این شرکت در اینترنت موجود نیست.

به عقیده کاربران این کیفیت تولیدات این برند چندان عالی نیست اما قابل قبول است. قیمت تولیدات این کارخانه رقابتی است و به همین دلیل خرید محصولات این شرکت به صرفه است.

یکی از مواردی که کاربران این دستگاه‌ها نسبت به آن گله داشته‌اند سروصدای زیاد این دستگاه هنگام شستشوی لباس است. از طرفی پاک نشدن لکه‌ها در شستشوی لباس توسط این ماشین لباسشویی از دیگر ایرادات وارده از سوی کاربران این ماشین لباسشویی است.

ماشین‌های لباسشویی اسنوا بسته به حجم لگن با قیمتی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شوند.

گران‌ترین محصول اسنوا یک ماشین لباسشویی با لگن ۸ کیلوگرمی است که ۷ میلیون و ۳۵۰ قیمت دارد. ارزان‌ترین ماشین لباسشویی برند اسنوا از بین مدل‌های دوقلوست که می‌توان آن‌ را به قیمت ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان خرید.

ماشین لباسشویی پارس خزر

تصویر ماشین لباسشویی پارس خزر

شرکت پارس خزر نیز یکی از برندهای تولیدکننده لوازم‌خانگی است که با شعار “برای یک عمر”  محصولات ایرانی با کیفیتی را تولید و عرضه می‌کند. انواع مدل‌های محصولات این شرکت از جمله ماشین‌های لباسشویی آن در وب سایت پارس خزر قابل مشاهده است. رتبه انرژی برای ماشین‌های لباسشویی ۷ کیلویی پارس خزر A است.

چرخش موتور در این ماشین‌های لباسشویی ۱۲۰۰ بار در دقیقه است. دامنه قیمت برای این ماشین‌های لباسشویی از ۵ تا ۶ میلیون تومان متغیر است.

خوشبختانه برای ماشین‌های لباسشویی پارس خزر گارانتی ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است و نصب این دستگاه‌ها نیز رایگان است. با وجود اینکه دیدگاه کاربران نسبت به محصولات شرکت پارس خزر مثبت است اما ماشین‌های لباسشویی ساخت این شرکت با استقبال کمتری نسبت به محصولات برندهایی مثل پاکشوما و اسنوا مواجه شده است.

متأسفانه طراحی ماشین‌های لباسشویی پارس خزر بسیار ساده و غیرخلاقانه است. کیفیت شستشوی لباس در آن معمولی است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | ثبت سفارش ۴ کالای لوازم خانگی منوط به اخذ شناسه شد
    آگوست 13, 2020

    […] لوازم خانگی شامل کولر، یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماکروویو، جاروبرقی تدوین شد که در ابلاغیه سال گذشته […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | لیست جهیزیه عروس از برندهای ایرانی
    آگوست 16, 2020

    […] اطلاعات کامل‌تر در خصوص ماشین‌های لباسشویی به این مطلب مراجعه […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه شور
    آگوست 11, 2021

    […] بیشتر بخوانید معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | نقد و بررسی انواع لباسشویی بوش (Bosch)
    آگوست 11, 2021

    […] بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی […]

لینک کپی شد!