تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

محبوب ترین پارچ تصفیه آب در بازار ایران کدام است؟

راهنمای خرید
پارچ تصفیه آب دستگاهی است که به منظور تأمین آب نوشیدنی سالم و بهداشتی مورد نیاز افراد به خصوص در مکان ‌هایی که سلامت آب آشامیدنی در آن‌ها از چندان مورد تایید نیست استفاده می‌شود. در این مطلب به معرفی بهترین نمونه ‌های موجود از پارچ‌ های تصفیه آب که دارای فیلتر تصفیه آب مرغوب هستند، می‌پردازیم.

تصلا – پارچ تصفیه آب برای افرادی مفید است که امکان استفاده از دستگاه‌ های تصفیه آب اسمزی در خانه خود را به هر دلیلی ندارند و یا دائم در حال سفر هستند. همچنین این دستگاه‌ها برای افرادی که آب ‌لوله‌ کشی شهری کدر است و یا بوی خاصی می‌دهد مناسب هستند. اکثر پارچ‌ های تصفیه آب موجود در بازار ایران با توجه به فیلتر تصفیه آب توانایی از بین بردن میکروب‌ها و مواد مضر اصلی آب را دارند.

هر چند قابلیت‌های برخی از این دستگاه‌ها نسبت به قابلیت‌هایی که نمونه‌های دیگر پارچ‌ های تصفیه آب ارائه می‌کنند بیشتر و بهتر است اما در کل عملکرد اکثر پارچ ‌های تصفیه که در بازار لوازم‌خانگی ایران موجود هستند در حذف مواد مضر و سموم آب قابل قبول است.

با وجود اینکه آب آشامیدنی در تصفیه خانه‌های مرکزی شهرها تصفیه می‌شود و سپس وارد لوله‌های خانه‌های ما می‌شود اما در مسیر انتقال آب به داخل لوله‌ های خانه‌ها و همچنین و در داخل خود لوله ‌ها ممکن است آلاینده ‌هایی به آب نفوذ کنند و باعث آلوده شدن آب آشامیدنی تصفیه شده شوند.

معمولاً لوله‌های انتقال آب چه لوله‌ های انتقال آب از تصفیه خانه و لوله‌های موجود در خانه‌های در اثر مرور زمان بعد از چند سال دچار فرسودگی و پوسیدگی می‌شوند. این آسیب‌ها باعث نشت ناخالصی‌های زیادی به داخل آب آشامیدنی می‌شود. اکثر این آلاینده‌ها سمی هستند و برای سلامت ما مضرند.

نکته جالب این است که بیشتر ذرات سمی موجود در آب آشامیدنی که به خصوص برای سلامت بدن ما انسان‌ها بسیار مضر هستند با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند.

به عبارت دیگر ممکن است ظاهر آب آشامیدنی که مستقیم از لوله‌های خانه برداشت می‌شود شفاف باشد اما ممکن است حاوی ذرات و میکروب‌های مضر برای انسان باشد. با توجه به این آنچه گفته شد و اهمیت سلامت و بهداشت آب آشامیدنی، تولیدکنندگان اقدام به دستگاه‌های تصفیه آب خانگی کرده‌اند. دستگاه ‌های تصفیه آب خانگی دستگاه‌هایی هستند که معمولاً در سینک ظرف‌شویی تعبیه می‌شوند و آبی که از لوله انتقال آب به شیر می‌رسد را تصفیه می‌کنند.

این دستگاه‌ ها ثابت هستند و نصب آن‌ها در خانه‌ها کمی دردسر دارد. از این رو طی سال‌های اخیر کارخانه‌های تولید دستگاه‌های تصفیه آب اقدام به طراحی و تولید پارچ آب تصفیه کن کرده‌اند. این پارچ‌ها ظاهری شبیه به پارچ آب معمولی دارند اما در داخل آن‌ها یک فیلتر تصفیه تعبیه شده است. انواع مختلفی از این پارچ‌های تصفیه آب وجود دارد که در مطلب قبلی نمونه‌های پیشرفته‌ای از آن‌ها را معرفی کردیم.

پارچ تصفیه اکسل

تصویر پارچ تصفیه آب اکسل

پارچ تصفیه آب اکسل که توسط شرکت مادیران در بازار لوازم‌خانگی ایران توزیع شده است بسیار سبک است. گنجایش این پارچ در حدود دو و نیم لیتر آب است و قادر به تصفیه آب در مدت زمان ۵ دقیقه است. طراحی ظاهری این پارچ بسیار زیبا انجام شده است. باریک بودن بدنه پارچ تصفیه آب اکسل باعث می‌شود که به راحتی بتوان آن را در قفسه‌های روی درب یخچال جا داد.

از جمله ویژگی‌های پارچ آب تصفیه کن اکسل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نشانگر تعویض فیلتر که برای نشان دادن زمان تعویض فیلتر استفاده می‌شود.
  • وجود دریچه روی درب پارچ برای پر کردن پارچ آب
  • وجود قیف برای ریختن آب از پارچ
  • وجود فیلتر دو مرحله‌ای

فیلتر تعبیه شده در پارچ تصفیه آب اکسل قادر به حذف فلزات سنگین مضر محلول در آب از جمله سرب و جیوه است. همچنین این محلول می‌تواند کلیه آلاینده‌های محلول در آب را که برای سلامت بدن مضر هستند به خصوص آن دسته از مواد سمی که سرطان‌زا بودن آن‌ها تائید شده است را از آب جدا کند.

از آنجایی که فیلتر تعبیه شده در این پارچ قادر به کاهش کلر و املاح آهکی نامطلوب آب است، آبی که در اثر اعمال عملیات فیلتراسیون در این پارچ تولید می‌شود دارای طعم و بوی بسیار مطلوبی است.

فیلتر تعبیه شده در پارچ تصفیه آب اکسل به نحوی طراحی شده است که قادر به حفظ کلسیم مفید محلول در آب است. همچنین این فیلتر می‌تواند ناخالصی‌های ناشی از استفاده از آفت‌کش‌ها و سایر حلال‌ها که در حین انجام عملیات تصفیه روی آب به آن اضافه می‌شود را دارند. طول عمر فیلتر پارچ تصفیه آب اکسل معادل تصفیه ۱۲۵ لیتر آب‌لوله‌کشی شهری است.

نکته بسیار مهم در خصوص فیلتر پارچ تصفیه آب اکسل این است که بر اساس اعلام شرکت مادیران فیلتر این دستگاه همیشه موجود است و مصرف‌کنندگان نباید نسبت به عدم موجودی فیلتر یدکی در صورت تمام شدن عمر آن نگرانی داشته باشند. روی درب این پارچ تصفیه یک دریچه تعبیه شده است که برای پر کردن پارچ با آب کاربرد دارد.

در واقع کاربر نیازی به باز کردن درب آن برای پر کردن پارچ ندارد. همچنین روی درب پارچ تصفیه آب اکسل یک نشانگر قرار داده شده است که برای یادآوری زمان تعویض فیلتر کاربرد دارد. جنس بدنه محفظه نگهدارنده آب در این پارچ از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت است و به همین دلیل می‌توان به راحتی این پارچ آب را با استفاده از ماشین ظرف‌شویی بدون هیچ مشکلی شستشو داد.

در فیلتر تعبیه شده روی پارچ تصفیه آب اکسل از کربن فعال گیاهی استفاده شده است که قادر به جذب و جدا کردن ترکیبات روغنی، بو و طعم و مزه ناشی از این ترکیبات از آب است. همچنین مجهز به رزین با قابلیت تبادل یونی است که قادر به جذب دائمی و همیشگی فلزات سنگین در آب است. بر اساس بررسی‌های انجام شده عمر مفید فیلتر پارچ تصفیه آب اکسل سه برابر عمر مفید فیلترهای مشابه اروپایی است.

فیلترهای تعبیه شده در پارچ ‌های تصفیه آب قدیمی چه ایرانی و چه اروپایی از ترکیب کربن آنتراسیت استفاده می‌شده است که متأسفانه برای آب ‌لوله‌کشی در شهرهای ایران کاربرد چندانی ندارد. به عبارت دیگر قادر به تصفیه آب‌ لوله‌کشی در ایران نیستند. اما شرکت مادیران در فیلتر پارچ تصفیه آب اکسل از نوعی کربن فعال گیاهی که از پوست میوه‌هایی مانند نارگیل ساخته شده است استفاده کرده است که باعث گندزدایی تحت فرآیند بسیار خاص و ویژه‌ای می‌شود.

این فیلتر به نوعی در جذب انواع فلزات سنگین مثل سرب، جیوه، کادمیوم، روی، آهن و ترکیبات مضر دیگری مثل نیترات و سولفات به صورت هوشمند عمل می‌کند. یعنی علی‌رغم حذف این مواد و آلاینده‌های سمی ترکیبات مفید آّن از جمله کلسیم محلول در آب باقی می‌ ماند.

در جدول زیر می‌توانید املاحی  را که در آب تصفیه شده شهری وجود دارد و املاحی که در آب شهری تصفیه شده با پارچ تصفیه آب اکسل تولید شده است مقایسه کنید.

 

آب شهری تهران

آب تصفیه شده در پارچ تصفیه آب اکسل

کاهش

کلسیم (Ca)

۰۷/۲۶

۲۳/۲۴

۷%

کلراید (CL)

۵۰/۱۹

۸۰/۱۶

۱۴%

سولفات (SO4)

۰۰/۳۱

۰۰/۲۶

۱۶%

نیترات (NO3)

۲۸/۵

۹۳/۲

۴۳%

جیوه (Hg)

۶۴۵/۱

۰۸۹/۰

۹۵%

سرب (Pb)

۰۶۱/۰

۰۰۱/۰

۹۸%

روی (Zn)

۰۲۱/۰

۰۰۰/۰

۱۰۰%

 

پارچ تصفیه آب لایکا ۲٫۳ لیتری مدل Clear

پارچ تصفیه آب لایکا مدل Clear یکی از بهترین‌ پارچ‌های تصفیه است که در بازار لوازم‌خانگی ایران موجود است. پارچ تصفیه آب لایکا ساخت کشور ایتالیا است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که دارای استاندارد BPA-Free است. از طرفی می‌توان به راحتی این پارچ تصفیه را در ماشین ظرفشویی قرار داد و آن را شست چون نسبت به آب داغ مقاوم است.

گنجایش ظرف نگهدارنده آب این پارچ آب تصفیه کن حدود ۲٫۳ لیتر است و به همین دلیل برای مصرف خانواده‌های دو و سه نفره مناسب است. ابعاد این پارچ تصفیه   ۲۲٫۵ * ۲۶٫۵ * ۹ سانتی‌متر است. از آنجایی که وزن این پارچ تصفیه نسبتاً سبک و حدود ۵۲۰ گرم است به راحتی می‌توان آن را حمل کرد و در هر جایی که می‌خواهید بروید از جمله سفر و پیکنیک به همراه داشته باشید.

برای پارچ تصفیه آب لایکا یک دستگیره ارگونومیک روی بدنه در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود جابجایی آن ساده ‌تر و آسان‌ تر انجام شود. این پارچ تصفیه دارای فیلتر تصفیه آب بسیار پیشرفته است که قادر به جذب آلاینده‌های موجود در آب از جمله فلزات سنگین مثل سرب، مس و جیوه است. همچنین این دستگاه می‌تواند کلر موجود در آب را که در حین انجام عملیات تصفیه روی آب به آن اضافه می‌شود جذب کند.

همچنین این فیلتر قادر به جذب مواد شیمیایی و آفت ‌کش‌ های اضافه شده به آب و همچنین بوی بد آب است. طول عمر فیلتر این دستگاه معادل با تصفیه ۱۵۰ لیتر آب یعنی در حدود یک ماه مصرف مداوم است. این دستگاه در رنگ‌های متنوع زرد، سفید، آبی، سبز، بنفش و نارنجی تولید می‌شود.

متأسفانه برای پارچ تصفیه آب لایکا مدل Clear هیچ نوع نشانگری برای یادآوری زمان تعویض فیلتر تعبیه نشده است و این موضوع یکی از معایب عمده این پارچ تصفیه آب به شما می‌شود.

قیمت پارچ تصفیه آب لایکا ۲۱۵ هزار تومان است..

پارچ تصفیه آب شیائومی مدل  VH1Z-A

پارچ تصفیه ویومی VH1Z-A محصول برند شیائومی است. این پارچ آب تصفیه کن مجهز به شاخص یا نمایشگر عمر فیلتر است که با استفاده از آن متوجه می‌شوید زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است و باید هرچه سریع‌تر آن را تعویض کنید.

بدنه این پارچ تصفیه از پلاستیک با کیفیت دارای استاندارد BPA-Free ساخته شده است و به همین دلیل سازگار با محیط زیست است. اگر مسائل مربوط به محیط زیست و حفظ آن برای شما اهمیت دارد به شما توصیه می‌کنیم که این پارچ تصفیه را خریداری کنید. همچنین پلاستیک استفاده شده در ساخت بدنه این پارچ تصفیه از موادی با استاندارد فود گرید AS و ABS ساخته شده است.

فیلتر تعبیه شده در پارچ تصفیه آب شیائومی قادر به حذف بیش از ۹۹ درصد از انواع باکتری‌های اشریشیا کلی، باکتری استافیولوک ائوروس، باکتری کلبسیلا پنومونیه و سایر باکتری‌ها و سموم موجود در آب است. این پارچ تصفیه مجهز به فیلتر هفت مرحله‌ای است. از این رو سیستم فیلتر و تصفیه آب توسط این پارچ‌های تصفیه بسیار کامل‌تر از سایر پارچ ‌های تصفیه انجام می‌شود.

با استفاده از این سیستم هفت مرحله‌ای تصفیه آب، انواع مختلفی از فلزات سنگین مثل جیوه، سرب، آلومینیوم، روی، کلر و مواد شیمایی از آب جذب و جدا می‌شود. از آنجایی که این فلزات از آب حذف می‌شوند، طعم و مزه آب بهبود می‌یابد. از طرفی با وجود اینکه عملیات فیلتراسیون آب در این پارچ تصفیه به صورت کامل و بسیار قوی انجام می‌شود اما املاح معدنی مفید آب از جمله کلسیم و فلوراید مفید آب حذف نمی‌شود.

فیلتراسیون هفت مرحله‌ای در پارچ تصفیه آب VH1Z-A باعث می‌شود حدود ۹۹ درصد از کلر آب که در حین انجام عمل تصفیه در تصفیه خانه مرکزی به آن اضافه شده است از بین برود. همچنین باعث حذف ۹۸٫۵ درصد مواد جامد، ۹۹ درصد سرب، ۹۹ درصد مس و ۹۹ درصد کادمیوم از آب می‌شود.

برای از بین برد باکتری‌های آب از فیلترینگ آنتی‌باکتریال در این پارچ آب استفاده می‌شود. در این روش از کربن فعال استفاده می‌شود که در آن روزنه‌‌هایی به منظور ایجاد تونل‌های ریز برای رد شد آب و جلوگیری از رشد باکتری‌های آب ایجاد شده‌اند. فیلتراسیون در این پارچ تصفیه به صورت ۳۶۰ درجه انجام می‌شود و همین مسئله باعث می‌شود هر دانه از فیلتر کربن تعبیه شده در این پارچ آب تصفیه کن استفاده شود و هدر نرود.

نشانگر تعبیه شده روی بدنه پارچ تصفیه آب شیائومی اعداد ۱۰۰، ۷۵، ۵۰ و ۲۵ درصد را نمایش می‌دهد. این اعداد نشان دهنده عمر باقی‌مانده فیلتر است و زمانی که عدد نشانگر به ۲۵ درصد برسد باید فیلتر ظرف را عوض کنید. طول عمر فیلتر تعبیه شده در این پارچ تصفیه چیزی در حدود چهار هفته یا یک ماه است. البته بسته به میزان دفعات استفاده از پارچ در طول روز عمر مفید فیلتر آن نیز می‌تواند متفاوت باشد.

در فیلتر پارچ تصفیه آب شیائومی یک دستگاه تولید اشعه فرابنفش تعبیه شده است که برای ضدعفونی کردن آب و از بین بردن ویروس‌های موجود در آن استفاده می‌شود. البته از آنجایی که تولید و طراحی این پارچ تصفیه قبل از همه‌گیری ویروس کرونا انجام شده است مشخص نیست که آیا این دستگاه ضدعفونی کننده قادر به از بین بردن ویروس کرونا هست یا خیر.

ظرفیت ظرف نگهدارنده آب پارچ تصفیه VH1Z-A چیزی حدود ۱٫۵ لیتر است و فیلتر آن قادر به تصفیه چیزی در حدود ۵۰ لیتر آب است. قطعات این پارچ تصفیه شامل مواردی مثل درب مخزن، کلاهک ضد گرد و غبار، فیلتر، مخزن، پارچ، دستگاه ضدعفونی کننده ماورا بنفش، شاخص نشان‌دهنده عمر فیلتر و دکمه ریست است. در جعبه این پارچ یک دستگاه USB و یک فیلتر قرار داده شده است.

پارچ تصفیه آب بیز

پارچ تصفیه آب بیز یکی از انواع پارچ‌های تصفیه موجود در بازار ایران است که در آن فیلتر آب قوی و قدرتمندی تعبیه شده است. این فیلتر می‌تواند هرگونه میکروب را از آب تصفیه شده شهری حذف کند. پارچ تصفیه آب بیز توسط گروه صنعتی دکتر بیز ساخته شده است و توسط شرکت ایزی ول در ایران توزیع می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارچ تصفیه آب بیز که در نمونه‌های مشابه خارجی آن نیز وجود دارد وجود نشانگر تعویض فیلتر روی درب پارچ است. از طرفی مدت زمانی که برای تصفیه آب در پارچ تصفیه آب طول می‌کشد بسیار کم است و عملیات تصفیه به سرعت انجام می‌شود. زمان تعویض پارچ تصفیه آب بیز معمولاً بین ۶ هفته تا ۳ ماه است. البته زمان تعویض فیلتر بسته به میزان استفاده از پارچ تصفیه آب در طول روز می‌تواند متفاوت باشد.

عملیات تصفیه آب در پارچ تصفیه آب بیز به صورتی انجام می‌شود که کلیه املاح و سموم مضر آب از آن حذف می‌شود با این وجود املاح مفید از جمله کلسیم و فلوراید در آن باقی می‌ماند. پارچ‌های تصفیه بیز در چند نوع متفاوت از جمله ۲ لیتری و ۵ لیتری وجود دارد که بسته به تعداد افراد خانواده خود می‌توانید نمونه مناسب آن را انتخاب کنید. فیلتر تعبیه شده در این پارچ تصفیه آب می‌تواند کلر، سولفید هیدروژن، مس، جیوه، سرب، کدری آب و کیست‌های درون آب را از بین ببرد. فیلتر این پارچ قادر به کنترل PH آب است و می‌تواند محیط آب را قلیایی کند. قلیایی شدن محیط آب باعث می‌شود که کفیت آب سالم‌تر باشد و از طرفی عوامل بیماری‌زا در آن از بین برود. هرچه محیط آب آشامیدنی قلیایی‌تر باشد فرد با نوشیدن آب احساس نشاط بیشتری خواهد داشت. از طرفی مصرف آب قلیایی باعث از بین رفتن بیماری‌های و مشکلات گوارشی از جمله رفلکس معده و کاهش فشار خون افراد مبتلا به فشار خون می‌شود.

نحوه استفاده از پارچ تصفیه آب بیز به این صورت است که ابتدا ذغال فعال در فیلتر دستگاه پارچ تصفیه آب را شسته و ضدعفونی کنید سپس ذغال فعال را در داخل پارچ در جای مناسب قرار دهید و سپس آب را درون پارچ بریزید. نکته مهم در خصوص پارچ تصفیه آب بیز این است که هر زمانی که می‌خواهید از آن برای تصفیه آب استفاده کنید باید به عمر فیلتر آن توجه کنید. اگر از عمر فیلتر دستگاه پارچ تصفیه گذشته باشد و همچنان از آن برای تصفیه آب استفاده کنید، کیفیت آب تولید شده بسیار پایین خواهد بود.

در استفاده از پارچ تصفیه آب بیز باید به چند نکته مهم توجه کنید. اول اینکه پارچ تصفیه آب بیز به منظور تصفیه آب‌های لوله کشی طراحی و تولید شده است و امکان استفاده از آن برای تصفیه آب‌های زیر‌زمینی و یا آ‌هایی که رودخانه‌ها جاری و روان است وجود ندارد. از طرفی اگر در منطقه‌ای هستید که امکان آلودگی شیمیایی آب در آن وجود دارد بهتر است از این پارچ تصفیه برای تصفیه آب استفاده نکنید. ین مسئله باعث می‌شود که فیلتر تصفیه آب پارچ تصفیه بیز آسیب ببیند. حتماً در فاصله زمانی یک روز و یا هفته‌ای یک بار بسته به میزان مصرف از پارچ تصفیه آب، فیلتر پارچ را کاملاً بشورید. از آب تصفیه شده توسط پارچ تصفیه همان لحظه استفاده کنید در غیر این‌صورت حتماً ان را در یک ظرف دربسته و درون یخچال نگهداری کنید. به هیچ عنوان در پارچ دستگاه از آب جوش استفاده نکنید. اگر از پارچ تصفیه آب برای چند روز استفاده نکردید قبل از استفاده مجدد آب درون پارچ را خالی کنید و آب تمیز درون آن بریزید. از همه مهم‌تر اینکه در اولین بار استفاده از پارچ تصفیه آب بیز حتماً ۲ الی ۳ باز آب را در پارچ تصفیه کنید و آب تصفیه شده را دور بریزید و سپس از آب درون پارچ برای آشامیدن استفاده کنید.

پارچ تصفیه آب یزد گل

پارچ تصفیه آب یزدگل محصول کارخانجات یزدگل است و به عنوان یک پارچ تصفیه آب ایرانی شناخته می‌شود. این پارچ تصفیه آب با قیمت حدود ۵۰ هزار تومان در بازار وجود دارد. نکته مهم در خصوص فیلتر تعبیه شده در این پارچ تصفیه آب این است که با وجود اینکه می‌تواند همه باکتری‌ها ، سموم، فلزات سنگین و انواع مختلف آلاینده‌های مضر موجود در آب را از بین ببرد اما قادر به حفظ املاح مفید آب از جمله گلسیم و فلوراید مفید آب است.

تصویر پارچ تصفیه آب

استفاده از پارچ تصفیه آب یزدگل بسیار ساده و آسان است. کافی است آب تصفیه شده لوه کشی را درون پارچ تصفیه آب بریزید. زمانی که آب از فیلتر عبور می‌کند عملیات تصفیه روی آن صورت می‌گیرد. بدنه پارچ تصفیه آب یزدگل از مواد اولیه و دارای استاندارد BPA-Free ساخته شده است. فیلتر این دستگاه قابل تعویض است و نکته مهم این است که همیشه فیلتر این پارچ تصفیه در بازار موجود است. ابعاد این پارچ تصفیه ۲۸ در ۲۳ سانتی‌متر است و به راحتی می‌توان در درب یخچال آن را قرار داد. حجم این پارچ حدود ۲٫۳ لیتر است و برای مصرف روزانه خانواده‌های دو نفری مناسب است. فیلتر تعبیه شده در این پارچ تصفیه آب قادر به از بین بردن میکروب‌های درون آب است. فیلتر این دستگاه را باید هر ۱ ماه یکبار بسته به میزان مصرف آن تعویض کنید.

متأسفانه در پارچ تصفیه آب یزد گل هیچ نشانگری برای نمایش طول عمر فیلتر پارچ وجود ندارد و شما باید با یادداشت کردن تاریخ تعویض فیلتر، زمان تعویض این فیلتر را متوجه بشوید. قیمت این پارچ تصفیه آب نسبت به سایر پارچ‌های تصفیه آب موجود در بازار لوازم‌خانگی ایران بسیار مناسب است و اکثر خانواده‌ها به راحتی می‌توانند آن را تهیه کنند و از آشامیدن آب تصفیه شده لذت ببرند. نکته مهم دیگر در خصوص این پارچ تصفیه این است که به هیچ عنوان نباید از آن برای تصفیه آبی به غیر از آب تصفیه لوله‌کشی استفاده کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!