تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی لوازم خانگی و محصولات مادیران

شرکت مادیران از کجا شروع کرد؟

برندهای ایرانی
با شرکت مادیران و عرصه فعالیت‌های آن تا چه اندازه آشنایی دارید؟ آیا می‌دانستید مادیران اولین واردکننده ماشین حساب الکترونیکی از برند شارپ در ایران بوده است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با تیم مادیران، محصولات مادیران و نمایندگی مادیران در شهرهای مختلف آشنا شویم.

تصلا– گروه ماشین ‌های اداری ایران با نام تجاری مادیران از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه تولید، مونتاژ و فروش کالاهای وارداتی آغاز کرد. در حال حاضر مادیران در دسته ‌بندی‌ های مختلفی همچون لوازم خانگی، ماشین‌های اداری، صوتی و تصویری به تولید و فعالیت مشغول است و نمایندگی مادیران در بسیاری از شهرها فعال است.

پیشینه شرکت مادیران

شرکت امیری و شرکا نامی بود که آقای محمود امیری به همراه شرکای کاری، برای شرکت تازه تأسیس خود انتخاب کردند. این شراکت و راه‌اندازی شرکت، آغاز فعالیت رسمی گروه ماشین ‌های اداری ایران یا همان مادیران بود که قدمت آن به سال ۱۳۴۳ برمی‌گردد.

مادیران در ابتدای فعالیت بر روی وارد کردن ماشین‌های اداری تمرکز کرده بود. در سال‌هایی که برند شارپ در تولید ماشین حساب الکترونیکی حرف اول را می‌زد، مادیران نیز از غافله عقب نماند و توانست نمایندگی شارپ و Olivetti را دریافت کند. همچنین این گروه پرتلاش حق نمایندگی De La Rue «تولیدکننده دستگاه پول‌شمار» را نیز از آنِ خود کرد.

گروه مادیران

مسیر پیشرفت مادیران

گروه ماشین‌های اداری ایران مسیر پیشرفت را آهسته و پیوسته طی نمود و هر سال با برنامه‌هایی جدید حوزه فعالیت خود را گسترش می‌داد. در سال ۱۳۵۲ مادیران بیش از ۸۰ درصد از سهام بازار را در اختیار داشت.

از سال ۱۳۵۲ به بعد این گروه در زمینه واردات ابزارآلات و تجهیزات بانکی و اداری به جایگاه قابل قبولی رسید. در سال ۱۳۵۳ شرکت امیری و شرکا تصمیم به تغییر نام شرکت خود گرفت و عنوان مرکز ماشین‌های اداری ایران را انتخاب کرد.

ماشین تحریر از دیگر ماشین‌های اداری بود که شرکت مادیران توانست با شرکت هرمس Hermes همکاری کرده و نمایندگی انحصاری آن را دریافت کند. هرمس یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان ماشین تحریر در جهان بود.

سال ۱۳۵۶ زمینه‌ساز ورود مادیران به صنعت آی تی IT بود. در واقع مرکز ماشین‌های اداری ایران بود که اولین کامپیوترهای CTM و Nixdorf را وارد بازار ایران کرد. یکی دیگر از موفقیت‌های بزرگ مادیران در صنعت IT به سال ۱۳۶۳ برمی‌گردد. این گروه توانست درصد عظیمی از سهم بازار را با وارد کردن اولین کامپیوتر خانگی Commodore به ایران بر عهده بگیرد.

شرکت مادیران در سال ۱۳۶۳ توانست عنوان نخستین واردکننده را به نام خود کند. در این سال مادیران اولین دستگاه فاکس از برند شارپ را وارد بازار ایران کرد.

بعد از دستگاه فاکس نوبت به لپ‌تاپ رسیده بود. در سال ۱۳۶۸ این گروه اولین لپ‌تاپ، این بار نیز از برند شارپ را به بازار ایران معرفی کرد.

شرکت مادیران با دریافت نمایندگی برندهای مختلف مسیر رو به رشدی را طی می‌کرد. اپسون Epson یکی دیگر از دستاوردهای گروه ماشین‌های اداری ایران بود که در سال ۱۳۷۰ واردات جوهر افشان و چاپگرهای لیزری اپسون را به ایران شروع کرد.

رسیدن به مرحله تولید و مونتاژ

تأسیس شعبه جدید یکی از مهمترین تصمیمات گروه ماشین‌های اداری ایران بود که در واقع این ساختمان مرکزی مستقل و بزرگ جهت فروش ماشین‌های اداری و تجهیزات بانکی و حوزه IT بود.

اولین خط تولید این گروه به مانیتورهای CRT از برند ال جی مربوط می‌شود. خط تولید نیاز به راه‌اندازی کارخانه داشت. به همین جهت در سال ۱۳۷۳ مادیران کارخانه‌ای با نام صنایع ماشین‌های اداری ایران را در شهر صنعتی هشتگرد تأسیس کرد.

خط تولید مانیتورهای LCD و خط مونتاژ چاپگر از برندهای اپسون و Seikosha از دیگر موفقیت‌های این گروه در مرحله تولید و مونتاژ بود.

گروه مادیران

شرکت مادیران

گروه صنایع ماشینهای اداری ایران با راه‌اندازی سه شعبه و گسترش فعالیت در مسیری رو به پیشرفت، به عنوانی متفاوت و خاص برای تیم بزرگ خود احتیاج داشتند. در سال ۱۳۸۰ مرکز ماشین‌های اداری ایران به نام تجاری مادیران تغییر کرد.

با تغییر نام، مادیران وارد عرصه دیگری از فعالیت شد و توانست خط تولید تلویزیون ایکس ویژن را راه‌اندازی کند. سال ۱۳۸۵ زمینه‌ساز ورود مادیران به صنعت لوازم صوتی و تصویری بود.

برند میوا یکی دیگر از موفقیت‌های مادیران بعد از تغییر نام شرکت بود. در سال ۱۳۸۷ این برند توانست حدود ۱۵ درصد از سهام بازار در صنعت تجهیزات کامپیوتری را به نام خود کند.

گروه مادیران

شروع تحریم‌ها بر علیه ایران

متأسفانه با شروع تحریم در سال ۱۳۸۸ کشور ما در معرض آسیب اقتصادی شدیدی قرار گرفت. این آسیب‌ها تمام بخش‌های جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و بسیاری از تولیدکنندگان مجبور به توقف کار یا تغییر حوزه فعالیت خود شدند.

این موضوع بر روی عملکرد مادیران نیز سایه انداخت و در این سال مادیران کارخانه‌ای دیگر جهت تزریق پلاستیک تأسیس کرد. این کارخانه نیز در منطقه صنعتی هشتگرد واقع شده است. احداث شرکت سرمایه‌گذاری سیمرغ و ساشا نیز از دیگر فعالیت‌های مادیران در دوران پس از تحریم هستند.

در سال ۱۳۹۰ مادیران خط تولید کیسه‌های پلاستیکی که به محیط‌زیست آسیب نمی‌رسانند را راه‌اندازی کرد. این کیسه‌های پلاستیکی در شرکت کیمیا سبز، بر پایه گیاه تولید می‌شوند که با قرار گرفتن در محیط‌زیست به آن ضرری وارد نمی‌کنند.

در حال حاضر مادیران حوزه فعالیت خود در زمینه لوازم خانگی را گسترش داده و با برند ایکس ویژن به تولید لباسشویی و یخچال فریزر مشغول است. با توسعه این عرصه، مادیران کارخانه لوازم خانگی خود را در سال ۱۳۹۷ تأسیس کرد.

برند های ال جی، DELL، Canon، HP، acer و Wacom از دیگر برندهایی هستند که مادیران نمایندگی آن‌ها را دریافت کرده است.

لیست محصولات مادیران

تلویزیون مادیران

تلویزیون ایکس ویژن ۴۳ اینچ ال ای دی هوشمند مدل ۷۴۵

تلویزیون ایکس ویژن مدل 43745

مشخصات قیمت
۴۳ اینچ، صفحه تخت

مجهز به درگاه USB و HDMI

دارای رابط هوشمند

مجهز به سیستم عامل اندروید

کیفیت تصویر Full HD

مجهز به سیستم صوتی Pure Sound

دارای بلندگوی ۱۰ واتی

قابلیت ذخیره برنامه در حال پخش

۷،۰۵۰،۰۰۰ تومان

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن ۵۵ اینچ مدل ۵۴۰

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55540

مشخصات قیمت
۵۵ اینچ، صفحه تخت

مجهز به دو درگاه USB و درگاه HDMI

کیفیت تصویر Full HD

مجهز به تیونر دیجیتال داخلی

دارای بلندگوی ۱۰ واتی

قابلیت ذخیره برنامه در حال پخش

۱۰،۴۵۰،۰۰۰ تومان

تلویزیون ایکس ویژن ۴۹ اینچ ال ای دی مدل XK580

تلویزیون ایکس ویژن مدل 49580

مشخصات قیمت
۴۹ اینچ، صفحه تخت

مجهز به دو درگاه USB و درگاه HDMI

کیفیت تصویر Full HD

دارای بلندگوی ۱۰ واتی

قابلیت ذخیره برنامه در حال پخش

۸،۲۳۰،۰۰۰ تومان

تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ ال ای دی هوشمند مدل XT515

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55515

مشخصات قیمت
۵۵ اینچ، صفحه تخت

مجهز به دو درگاه USB و درگاه HDMI

کیفیت تصویر Full HD

مجهز به سیستم عامل اندروید

پردازنده دو هسته‌ای

دارای بلندگوی ۱۰ واتی

مجهز به سیستم صوتی دالبی دیجیتال

قابلیت ذخیره برنامه در حال پخش

دارای گیرنده دیجیتال

۱۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان

تلویزیون ایکس ویژن ۵۵ اینچ LED هوشمند مدل XTU745

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55745

مشخصات قیمت
۵۵ اینچ، صفحه تخت

مجهز به دو درگاه USB و درگاه HDMI

کیفیت تصویر Ultra HD-4K

مجهز به سیستم عامل اندروید

مجهز به فناوری HDR 10

پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای

مجهز به سیستم صوتی Pure Sound

قابلیت ذخیره برنامه در حال پخش

حافظه داخلی ۸ گیگ و حافظه رم ۱٫۵ گیگابایت

۱۱،۶۵۰،۰۰۰ تومان

یخچال فریزر مادیران

یخچال ساید ایکس ویژن مدل XTR-S920WD

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل 920

  • یخچال فریزر بدون برفک نوفراست
  • ظرفیت یخچال؛ ۳۹۰ لیتر
  • ظرفیت فریزر؛ ۲۰۷ لیتر
  • مجهز به یخ‌ساز نیمه اتوماتیک
  • دارای قفل کودک
  • مجهز به آب سردکن
  • دارای نمایشگر
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب
  • قابلیت باز شدن درب از دو سمت

قیمت یخچال ایکس ویژن حدودا ۲۰،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل XTR-T862SD

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل 862

  • دارای آب سردکن
  • مقاومت در برابر برفک؛ نوفراست
  • دارای صفحه نمایشگر LED
  • ظرفیت یخچال؛ ۳۹۵ لیتر
  • ظرفیت فریزر؛ ۱۲۳ لیتر
  • قابلیت Super Cooling
  • مجهز به سیستم Multi Airflow؛ بر اساس این قابلیت دمای موجود در یخچال به شکل یکنواخت و یکسان در تمام فضای آن پخش می‌شود.

قیمت یخچال ایکس ویژن کمبی تقریبا ۱۴،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

ماشین لباسشویی مادیران

لباسشویی ایکس ویژن مدل TE72-AWAS

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل 72

مخزن ماشین لباسشویی ایکس ویژن از جنس استیل ضدزنگ طراحی شده و شما می‌توانید تا ظرفیت ۶ کیلو برای شستن لباس‌ها از آن استفاده کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این ماشین، در نظر گرفتن شانزده برنامه شستشو برای عملکرد بهتر دستگاه است. با این برنامه‌ها انواع لباس با الیاف مختلف به خوبی شسته و تمیز می‌شوند.

  • سرعت موتور؛ ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • دارای قفل کودک
  • قابلیت شستشوی سریع
  • دارای صفحه نمایشگر

قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE72-AWAS تقریبا ۸،۸۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72-ASBL AWBL

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72-ASBL AWBL

این مدل از ماشین لباسشویی‌های ایکس ویژن در سه رنگ استیل، سفید و نقره‌ای تولید می‌شود. مخزن این ماشین نسبت به مدل TE72-AWAS ظرفیت بیشتری دارد.

از مزایای این ماشین لباسشویی باید به بی‌صدا بودن آن اشاره کنیم. هنگام استفاده لرزش اضافه و صدای مزاحم از این دستگاه به گوش شما نخواهد رسید. برنامه‌های شستشوی طراحی شده برای این ماشین لباسشویی قابلیت شستشوی مفید و بهینه البسه با جنس‌های مختلف را آسان‌تر کرده است.

  • ظرفیت مخزن؛ ۷ کیلوگرم
  • سرعت چرخش موتور؛ ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ۱۴ برنامه شستشوی متفاوت
  • مجهز به سیستم کنترل ضد کف
  • دارای صفحه نمایشگر

قیمت لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72-ASBL AWBL حدودا ۹،۶۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60-AWAS

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل 60

قابلیت اضافه کردن لباس هنگام کار کردن ماشین لباسشویی، یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل از ماشین لباسشویی از برند ایکس ویژن است.

مخزن این ماشین ۶ کیلوگرم ظرفیت داشته و سرعت چرخش موتور آن نیز هزار دور در دقیقه است. این ماشین لباسشویی به قفل کودک نیز مجهز شده است. همچنین باید به برنامه‌های شستشوی آن اشاره کنیم که همچون دو محصول پیشین ۱۶ برنامه شستشوی برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60-AWAS حدودا ۸،۹۲۰،۰۰۰ تومان است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WE82-AWI ASI

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل 82

این مدل از محصولات ایکس ویژن دارای موتوری با سرعت چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. اگر عضو خانواده‌ای پرجمعیت هستید، لباسشویی ایکس ویژن با ظرفیت ۸ کیلوگرم پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

  • قابلیت کنترل میزان کف
  • قابلیت اضافه کردن لباس هنگام کار ماشین لباسشویی
  • دارای ۱۶ برنامه شستشو برای لباس‌های مختلف
  • دارای صفحه نمایشگر و قفل کودک
  • قابلیت کنترل دمای آب

قیمت لباسشویی ایکس ویژن مدل WE82-AWI ASI حدودا ۱۲،۱۷۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

نمایندگی مادیران

شرکت مادیران از معدود واردکنندگان در کشور است که عنوان اولین را در زمینه‌های مختلف ایجاد کرده است. مادیران نخستین شرکتی است که در ایران سیستم خدمات پس از فروش را ارائه کرد. همچنین به دفعات عنوان اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در کشور را دریافت کرده است.

نمایندگی مادیران در استان‌ها و شهرهای مختلفی مراکز خدمات پس از فروش دارد. هدف از این گستردگی ایجاد آرامش و جلب رضایت مشتری در سراسر کشور است.

گروه مادیران

سایت مادیران

گروه مادیران برای فروش محصولات خود شرایط پرداخت اقساط را نیز در نظر گرفته است. شما با مراجعه به سایت مادیران www.maadiran.com می‌توانید از قسمت محصولات و فروش اینترنتی دیدن کنید.

همچنین در این سایت بخشی به فروش اقساطی اختصاص داده شده که لیست محصولات قسطی و نحوه پرداخت آن‌ها نیز مشخص شده است. در بخش درخواست خرید نیز می‌توانید اطلاعات شخصی و کالای مورد نظر خود را تکمیل کنید.

اگر محصولی شرایط فروش اینترنتی در سایت مادیران را نداشته باشد شما به فروشگاه‌های مجاز فروش محصولات مادیران راهنمایی می‌شوید. همچنین در قسمت پشتیبانی آنلاین نیز می‌توانید از وضعیت گارانتی محصولات مطلع شوید.

گروه مادیران

فروش اقساطی مادیران

با توجه به شغل و پیشه، مادیران شرایط فروش اقساطی خود را در سه بخش کارمندان دولتی و بخش خصوصی، مشاغل آزاد و بازنشستگان تقسیم‌بندی کرده است.

اگر کارمند دولت و بخش خصوصی یا بازنشسته هستید با مدارکی شامل کارت ملی، فیش حقوقی، تأییدیه احراز محل سکونت و دسته چک صیاد، می‌توانید از فروش اقساطی بهره‌مند شوید.

مشاغل آزاد در کنار این مدارک باید مجوز احراز محل کسب، جواز کسب شرکت و گردش مالی حساب در سه ماه آخر را در اختیار بخش فروش اقساطی مادیران قرار دهند.

استخدام شرکت مادیران

مادیران در بخش فرصت‌های شغلی خود نیز از افراد متخصص و باتجربه به عنوان نیروی کار استقبال می‌کند. از گروه‌های شغلی که در حال حاضر مادیران به نیرو احتیاج دارد باید به کارشناس محصول، کارشناس فروش موبایل، کارشناس محصول مارکتینگ، دستیار مدیر کالا و… اشاره کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مادیران اطلاعات بیشتر و جامع در این خصوص را مطالعه کرده و بر اساس توانایی و تجربه شخصی، درخواست خود را اعلام کنید.

فروشگاه مادیران

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران در تهران میدان ونک واقع شده که شما با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید به صورت حضوری محصولات این گروه را مشاهده کنید. آدرس کامل دفاتر مرکزی و فروشگاه مادیران در سایت مادیران ثبت شده است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مادیران؛ تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، نبش خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۱۱۰-۱۱۲، طبقه چهارم. شماره تماس: ۴۱۷۰۳۰۰۰-۰۲۱

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!