تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

اشتباهاتی که موقع کار کردن با ماشین لباسشویی نباید مرتکب شوید

نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید

راهنمای تعمیر و نگهداری
تعمیر لوازم خانگی یکی از کارهایی است که علاوه بر هزینه، ممکن است نتیجه هم نداشته باشد. ماشین لباسشویی هم یکی از لوازم خانگی است که اشتباهات خیلی ساده در هنگام کار کردن با آن ممکن است منجر به آسیب جدی به دستگاه شود. این روزها که شاهد گرانی‌های بی‌سابقه در بازار لوازم‌خانگی هستیم، دانستن راهکارهایی که منجر به طول عمر این وسایل کاربردی شود، ضروری است. در این مقاله درباره استفاده صحیح و نگهداری از ماشین لباسشویی نکاتی را بخوانید.

تصلا– راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی می تواند اطلاعات زیادی در نحوه استفاده از این دستگاه در اختیارتان قرار دهد. شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی معمولا آخر هفته‌ها با حجم تماس‌هایی رو به می‌شوند که نیازمند تعمیرات ماشین لباسشویی هستند. استفاده اشتباه از برنامه‌های شستشو، اضافه بار و…. معمولا باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد ماشین‌ لباسشویی می‌شود. با رعایت یکسری نکات کاربردی در استفاده از ماشین لباسشویی علاوه بر جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، به نگهداری از ماشین لباسشویی کمک می‌کنید.

نکات کاربردی در نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

طبق راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی این دستگاه ساخت هر کارخانه و تولید هر برندی که باشد، در طول سال‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی و نصب آن

برای استفاه از این دستگاه باید نکات زیادی را بدانید. قبل از هر چیز نصب لباسشویی اهمیت دارد. ممکن است برخی از مصرف کننده ها نسبت به این موضوع اطلاعات کافی نداشته باشند.

دانستن برخی از نکات در خصوص راهنمای استفاده از لوازم خانگی ماشین لباسشویی و عیب و ایرادات ماشین لباسشویی کمک می‌کند تا در زمان بروز مشکلات (البته مشکلات جزئی) بتوانید آن‌ها را برطرف کنید.

 یکی از نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی اهمیت دارد، نصب ماشین لباسشویی است. در هنگام نصب ماشین لباسشویی، میزان شیب و بالانس بودن سطحی است که ماشین لباسشویی روی آن قرار می‌گیرد، مهم است. وقتی سطحی که ماشین لباسشویی روی آن قرار می‌گیرد، تراز نباشد، هنگام شستشوی لباس در ماشین لباسشویی لرزش غیرعادی ایجاد می‌شود.

این مسئله نه تنها باعث می‌شود تا موتور ماشین لباسشویی دچار آسیب شدید شود، بلکه اشیاء و تجهیزاتی که در کنار ماشین لباسشویی قرار دارند، مثل گاز و یا کابینت‌ها نیز آسیب می‌بینند. از این رو اگر سطحی که ماشین لباسشویی روی آن قرار می‌گیرد، تراز نیست، حتماً از پایه‌های قابل تنظیم برای قرار دادن دستگاه روی زمین استفاده کنید.

  • – زمانی که قرار است ماشین لباسشویی را نصب کنید، حتماً سطحی که قرار است روی آن قرار گیرد را تمیز کنید؛ از طرفی به صورت مرتب و هفتگی سطح و اطراف ماشین لباسشویی را کاملاً تمیز کنید و گرد و غبار آن را پاک کنید.
  • – در شیشه‌ای، واشر و شکاف‌‌ها و درزهای ماشین را کاملاً تمیز کنید. وجود آلودگی روی ماشین و اطراف آن باعث نفوذ گرد و غبار به موتور ماشین شده و همین امر منجر به افت عملکرد ماشین لباسشویی و در نتیجه کاهش طول عمر مفید آن می‌شود.
  • – اگر ماشین لباسشویی شما دارای فیلتر یا همان Lint است، حتماً هر دو هفته یک‌بار و یا حداقل ماهی یک‌بار فیلتر آن را تمیز کنید. وجود گرد و غبار و یا هرگونه آلودگی روی لباس هنگام شستشو باعث جمع شدن و گیر کردن کثیفی‌ها روی فیلتر ماشین لباسشویی می‌شود.
  • – این مسئله باعث می‌شود جریان ورود و خروج آب در ماشین لباسشویی به درستی انجام نشود و نه تنها لباس‌ها تمیز شسته نشوند، بلکه به ماشین لباسشویی نیز فشار بیاید و طول عمر مفید آن کاهش یابد.
  • – در ماشین لباسشویی به غیر از فیلتر یکسری بخش‌های دیگر نیز وجود دارد که باید هر دو هفته یک‌بار آن‌ها را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال‌جی

  • – ماشین‌های لباسشویی مدرن دارای یک مخزن آب هستند که به شیر آب با شیلنگ متصل است. این قسمت به مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی مثل نشتی آب شوند. برای اینکه مانع این نشتی آب در درازمدت شوید، حتماً هر ۱۵ روز یک‌بار مخزن آب لباسشویی را بررسی کنید.
  • – اگر با هرگونه مورد مشکوکی مثل کم شدن فشار آب و یا وجود لکه آب بی‌دلیل در کنار ماشین لباسشویی مواجه شدید،حتماً مخرن آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. توجه کنید کم شدن فشار آب و همچنین نشتی آب به دلیل سوراخ شدن این مخزن است.
  • – به هیچ عنوان بیش از حد لباس‌های‌تان را در ماشین لباسشویی خشک نکنید. خشک کردن بیش از حد لباس در ماشین لباسشویی نه تنها باعث هدررفت انرژی می‌شود بلکه باعث کاهش عمر مفید لباس و ماشین لباسشویی می‌شود.
  • – یکی از دلایل عمده پاره شدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی خشک کردن بیش از اندازه آن‌ها در ماشین لباسشویی است.
  • – اگر فرزند کوچک ندارید و یا از حیوان خانگی در خانه مراقبت نمی‌کنید، بعد از هر بار شستشوی لباس با ماشین لباسشویی در آن را باز بگذارید. این کار باعث می‌شود لگن لباسشویی کاملاً خشک شود و از طرفی جریان هوای آزاد باعث می‌شود تا لگن ماشین بو نگیرد و از کپک‌زدگی آن جلوگیری می‌شود.
  • – همان‌طور که می‌دانید رطوبت عامل اصلی ایجاد کپک و بو گرفتگی در دستگاه‌هایی مثل لباسشویی است. اگر از ماشین‌های لباسشویی Front Loader استفاده می‌کنید حتماً روش درست خشک کردن لباس‌ها در آن‌ها را از نصاب یا نمایندگی ماشین لباسشویی بپرسید و یاد بگیرید.
  • – حتماً طول شلنگ خشک‌کن را منطبق با اندازه‌ای که در دفترچه راهنما ذکر شده است، در نظر بگیرید. لوله ورود و خروج آب از لباسشویی را حتماً چک کنید.
  • – مسدود بودن راه جریان آب در ماشین لباسشویی باعث اتصال برق و آتش‌سوزی در ماشین لباسشویی می‌شود.
  • – در ماشین‌های لباسشویی Top Load بخش خشک‌کن جدا از لگن شستشو است و به همین دلیل باید هر از گاهی لگن خشک‌کن را بررسی کنید تا زنگ زدگی و یا ترک و شکستگی نداشته باشد.
  • – هر دو هفته یک‌بار حتماً فضای داخلی ماشین لباسشویی مثل لگن را تمیز کنید. اتصالاتی مثل شیر آب، بریز برق، کابل متصل به پریز برق و بدنه ماشین را حتماً هر ماه بررسی کنید و آن‌ها را تمیز کنید. وجود آلودگی روی این قسمت‌های ماشین لباسشویی منجر به پوسیدگی و آسیب دیدن آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا مدل اکتا+ دانلود

راهنمای استفاده صحیح از ماشین لباسشویی

زمان‌هایی که خارج از خانه و یا در سفر هستید، حتماً ماشین لباسشویی را از برق بکشد. اگر کابل ماشین لباسشویی همیشه به پریز برق متصل باشد، هرگونه افت فشار برق و یا قطعی و وصلی جریان برق روی موتور ماشین اثر مستقیم دارد و باعث آسیب دیدن آن یا ایجاد آتش‌سوزی می‌شود.

نکته مهمی که در راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید استفاده هر روزه و یا حداقل هفته‌ای یک‌بار از ماشین لباسشویی به این معنی است که ماشین لباسشویی به صورت مداوم و مرتب با کثیفی، مواد شوینده، آب و گرمای زیاد در تماس است.

برای اینکه از ماشین لباسشویی خود در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کنید باید هر دو هفته یک‌بار ماشین لباسشویی را با دو فنجان سرکه سفید تمیز کنید.

به این صورت که ماشین لباسشویی را بدون اینکه لباسی در آن باشد با دو فنجان سرکه پر از آب کنید و اجازه دهید چرخه شستشو کامل انجام شود.

در اواسط چرخه شستشو نصف فنجان مواد شوینده را به سرکه سفید اضافه کنید و اجازه دهید تا کار ماشین لباسشویی تمام شود. بعد از انجام این کار درب ماشین لباسشویی را باز کنید و لگن را با دستمال تمیز کنید تا هرگونه آلودگی از آن روی آن پاک شود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره رسوب‌زدایی ماشین لباسشویی  

آموزش سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی

توجه داشته باشید برای سرویس ماشین لباسشویی باید از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید.

ایرادات ماشین لباسشویی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد مثلاً تمیز نشدن لباس‌ها بعد از شستشو با ماشین یا نچرخیدن لگن در زمان آبکشی و از این دست مشکلات.

در ادامه این مقاله چند ایراد ماشین لباسشویی را که ممکن است برای همه ماشین‌های لباسشویی ایجاد شوند و رفع آن‌ها نیاز به حضور متخصص ندارد بررسی می‌کنیم و روش‌های رفع آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

تمیز نشدن لباس‌ها بعد از شستشو با ماشین لباسشویی

دلیل تمیز نشدن لباس‌ها در شستشو با ماشین لباسشویی می‌تواند به چند مسئله و مشکل عمده مربوط باشد. اول اینکه ممکن است ماشین لباسشویی عملیات آبگیری را به خوبی انجام نمی‌دهد. برای رفع این مشکل باید شیر هیدروستات و شیر برقی  بررسی شوند. دوم اینکه پودر یا مایعی که برای شستن لباس‌ها استفاده کرده‌اید ممکن است مناسب نباشد.

همچنین ممکن است المنت ماشین لباسشویی که برای گرم کردن آب استفاده می‌شود رسوب گرفته باشد. رسوب گرفتن المنت ماشین لباسشویی باعث می‌شود عملیات آبگیری در دستگاه به درستی انجام نشود و در نتیجه شستشو به خوبی انجام نشود.

تمیز نشدن لباس‌ها بعد از شستشو با ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل عواملی مثل عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی نیز رخ دهد.

در این حالت باید راه‌های خروج آب از ماشین لباسشویی را چک کنید تا اگر مانع و یا گرفتگی در آن وجود دارد به سرعت بر طرف شود.

نچرخیدن لگن ماشین لباسشویی در حین عملیات آب‌کشی

طبق راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایرادی که در بسیاری از موارد در حین شستن لباس‌ها ممکن است با آن مواجه شوید، نچرخیدن لگن لباسشویی در حین عملیات آبکشی است.

نچرخیدن لگن ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل وجود ایراد در تسمه، کاسه نمد ماشین لباسشویی، بلبرینگ، دینام، لگن و یا موتور ماشین لباسشویی باشد. در این حالت باید از یک متخصص حرفه‌ای برای تعمیر و یا تعویض هرکدام از بخش‌های نام برده شده کمک بگیرید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی حتی وقتی به برق متصل است

سومین مشکل مربوط به روشن نشدن در زمان استفاده از ماشین لباسشویی است. گاهی مواقع با وجود اتصال ماشین لباسشویی به برق با زدن دکمه Power  ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. مشکل ممکن است به دلیل ایجاد خرابی در سیم‌کشی، عدم وجود جریان برق در پریز برق و یا معیوب بودن دوشاخه ماشین لباسشویی باشد.

در این حالت از ولت‌متر برای بررسی وجود جریان برق در پریز و کابل استفاده کنید. در حالی که دو شاخه به پریز متصل است، با رعایت کلیه موارد ایمنی، رسیدن برق به پارازیت‌گیر را به وسیله ولت‌متر بررسی کنید، در غیر این صورت دوشاخه یا کابل را تعویض کنید.

دلیل دیگری که می‌تواند منجر به روشن نشدن ماشین لباسشویی شود، وارد نشدن برق از پارازیت‌گیر به مجموعه کلیدهای ماشین لباسشویی است.

در این حالت اتصال ماشین لباسشویی به برق را قطع کنید و با استفاده از اهم‌متر قطع نبودن داخلی سیم‌ها را بررسی کنید. روشن نشدن ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل خراب بودن مجموعه کلید باشد.

یا قفل ایمنی در خراب باشد و به همین دلیل ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. حتی عدم روشن شدن ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل خراب بودن برد دستگاه رخ دهد. در این حالت باید حتماً از متخصص کمک بگیرید.

اگر ماشین لباسشویی‌تان روشن نمی‌شود و یا وقتی روی یک مرحله تنظیمش می‌کنید هیچ صدایی نمی‌دهد، ممکن است برق نداشته باشد.

اگر بعد از اتمام یک مرحله متوقف شد و مرحله بعد را انجام نداد، ممکن است محافظ اضافه بار از کار افتاده باشد. اگر لازم است حتماً با استفاده از یک فازمتر و یا لامپ سالم وجود برق در پریز برقی که دستگاه به آن متصل است را بررسی کنید.

در برخی از موارد روشن نشدن دستگاه به دلیل ایراد در کنترل‌های ماشین رخ می‌دهد. در این حالت حتماً از افراد با تجربه و متخصص کمک بگیرید.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بعد از اتمام عملیات شستشو

یک مشکل در استفاده از ماشین لباسشویی اتوماتیک تخلیه نشدن آب است. این مشکل در ماشین لباس‌شویی می‌تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود و سرویس ماشین لباسشویی قطعا لازم است. مثلاً وجود مانع سر راه شیلنگ تخلیه آب و یا بسته شدن فیلتر ماشین لباسشویی به دلیل وجود کثیفی و آلودگی یکی از عوامل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی است.

فیلتر پمپ ماشین لباسشویی در کف دستگاه تعبیه شده است، برای باز کردن آن، فیلتر را خلاف جهت گردش عقربه‌های ساعت بچرخانید و بعد از خارج کردن آن فیلتر را بشویید.

همچنین قسمت انتهایی فیلتر از داخل را برای رفع هر نوع انسداد و گرفتگی بررسی و چک کنید.

دلیل دیگر عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی مربوط به گیر کردن نخ یا هر چیز دیگری در پروانه پمپ ماشین لباسشویی است. این مسئله باعث می‌شود تا پروانه نچرخد و آب ماشین لباسشویی تخلیه نشود.

حتی وجود گرفتگی در شیلنگ خروجی آب نیز می‌تواند یکی از دلایل عمده تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی باشد.

خراب بودن الکتروپمپ نیز یکی دیگر از دلایل عدم خروج آب از ماشین لباسشویی است. در این حالت باید الکتروپمپ تعویض شود.

وجود جریان برق در بدنه ماشین لباسشویی

مطابق با راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی برق داشتن بدنه دستگاه دلایل مختلفی دارد. وجود اتصال در سیم برق‌کشی و سوختن موتور و ایجاد اتصال بدنه، نشتی برق قطعات الکتریکی مثل خازن پارازیت‌گیر، خرابی در سیم‌کشی، وصل نبودن سیم اِرت به دستگاه و شکستگی لولای در.

کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی

یکی از ایرادات ماشین لباسشویی، از کار افتادن کلیدهای ماشین لباسشویی است. اگر کلیدهای ماشین لباسشویی کار نمی‌کند، بسته به اینکه دستگاه از نوع تایمردار  یا دارای برد الکتریکی باشد، باید حتماً تعمیر شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی در این شرایط از متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید.

علت صدای جیر جیر و صدای زیاد ماشین لباسشویی

صدا و لرزش در ماشین لباسشویی می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ دهد.

مثلاً تراز نبودن پایه‌های لباسشویی، خراب بودن کمک‌های ماشین لباسشویی، وجود مشکل در کاسه نمد، خراب بودن تسمه، قرار نگرفتن المنت ماشین لباسشویی در جای خود و محکم نبودن پیچ‌های دستگاه و مشکلاتی از این دست باعث ایجاد سروصدا در ماشین لباسشویی می‌شود.

علت باز و بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

یکی دیگر از ایرادات ماشین لباسشویی، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی است. باز و بسته نشدن در ماشین لباسشویی به دلیل وجود خرابی قفل و یا میکرو سوئیچ رخ می‌دهد. در این حالت باید میکرو سوئیچ را تعویض کند.

میکرو سوئیچ‌های مختلف با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

عدم آغاز فرآیند شستشو بعد از عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی

اگر با مشکل عدم آغاز فرآیند شستشو بعد از عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی مواجه شدید، حتماً سیم‌کشی سر سیم‌ها را بررسی کنید. یا اینکه اگر در سیم‌ها و سیم‌کشی مشکلی وجود نداشت، به احتمال بسیار زیاد تایمر ماشین لباسشویی سوخته است. سرویس ماشین لباسشویی را به زمان دیگری موکول نکنید، چرا که خطر اتش سوزی وجود دارد.

تایمر را از مجموعه سیم‌کشی جدا کنید و کنتاکت‌های موتور تایمر را مستقیم به برق ۲۲۰ ولت وصل کنید. با چرخش یک دور کامل محور تایمر به دور خود، موتور تایمر سالم است.

انجام نشدن عملیات بعد از آبگیری می‌تواند بنا به دلایل دیگری مثل خراب بودن خازن راه‌انداز، بیرون آمدن سوکت موتور از جای خود، سوختن موتور، وجود نوسانات در برق شهری، خراب بودن برد تنظیم، خارج شدن تسمه یا پولی از جای خود و جا به جا‌ یا قطع شدن سیم‌های رابط بین موتور و تایمر رخ دهد.

علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی

برای اینکه بدانید علت نشتی آب از ماشین در حین انجام شستشوی لباس به چه دلیلی رخ می‌دهد، باید شلنگ ورودی آب را چک کنید.

طبق راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ممکن است شلنگ ورودی آب پاره شده باشد. ممکن است خرطومی‌های جاپودری به لگن یا لگن به پمپ آب پاره شده باشد و یا نشتی داشته باشد.

شاید لاستیک دور در از جای خود در آمده باشد. یا ممکن است بست در لگن شل شده باشد. نشتی آب از ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل مونتاژ نشدن مناسب لگن و در آب رخ دهد.

جوش آمدن آب به جای گرم شدن آن در شستشوی لباس

اگر برای شما هم این مشکل پیش آمدن که در حین شستشو به جای اینکه آب گرم شود، دمای آب به نقطه جوش رسید، یعنی ترموستات قابل تنظیم که برای گرم کردن آب استفاده می‌شود، دچار مشکل شده و یا سیم‌های متصل به آن قطع شده است.

ممکن است این اتفاق به دلیلی وجود خرابی در هیدروستات ماشین لباسشویی رخ دهد. از طرفی ممکن است تایمر دستگاه خراب باشد.

مشکلاتی مثل عدم اتصال در کانتکت‌های A و B و از این دست مشکلات نیز باعث رسیدن دمای آب به نقطه جوش در ماشین لباسشویی می‌شود.

برای اینکه مطمئن شوید ایراد از المنت دستگاه نیست، المنت را برای مدت ۱۰ ثانیه به برق ۲۲۰ ولت وصل کنید. اگر المنت بعد از قطع کردن برق گرم شد، یعنی ایراد از المنت دستگاه نیست.

علت کار نکردن خشک کن لباسشویی

دلایل زیادی برای طرز صحیح استفاده از ماشین لباسشویی و کار نکردن و عدم شروع دور خشک‌کن در ماشین‌های لباسشویی Fornt Load وجود دارد.

مثلاً خراب بودن خازن، خراب بودن موتور، خراب بودن برد تنظیم دور، خراب بودن مجموعه کلید، مسدود بودن فیلتر پمپ یا شیلنگ خروج آب و یا ریختن لباس‌ها بیش از حجم و ظرفیت ماشین لباسشویی همگی از جمله عواملی هستند که باعث کار نکردن و عدم شروع چرخه خشک‌کن در ماشین‌های لباسشویی می‌شوند.

سخن پایانی

همه مواردی که طرز صحیح استفاده از ماشین لباسشویی به آن‌ها اشاره شد، مشکلات عمده و اصلی هستند که کاربران ماشین‌های لباسشویی در حین کار کردن و شستن لباس‌ها با آن ممکن است مواجه شوند.

توجه داشته باشید اگر هیچ گونه اطلاعات فنی ندارید در صورت بروز هر مشکلی حتماً از یک فرد متخصص و حرفه‌ای در تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید. هزینه کردن برای تعمیرات بسیار بهتر از هزینه کردن برای خرید یک ماشین لباسشویی نو است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | ترفند تشخیص ماشین لباسشویی اصل و تقلبی ال‌جی
    آگوست 10, 2020

    […] ماشین لباسشویی جدید ویژگی جدیدی تحت عنوان ezDispense دارد که می‌تواند به […]

    گرانی بازار تعمیرکاران لوازم خانگی را داغ کرد » قطار وبگردی
    اکتبر 1, 2020

    […] و فریزر با رشد ۷.۹ درصدی به ۳۲۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه و ماشین لباسشویی با رشد ۱۱۵.۱ درصدی به ۲۰۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه رسید. با این […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی داخلی و خارجی
    آگوست 11, 2021

    […] بیشتر بخوانید: نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید […]

لینک کپی شد!