تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی محصول به همراه لیست قیمت

یخچال ال جی از یخچال اینستا ویو تا ساید ال جی

راهنمای خرید
اکثر مدل های یخچال ال جی جزو بهترین و مدرن‌ترین یخچال‌ های روز دنیا هستند و برخی از آن‌ها کاملاً مناسب خانه‌ های هوشمند هستند. آیا می‌خواهید بدانید انواع مختلف یخچال فریزر ال جی ، یخچال ساید ال جی ، یخچال دوقلو ال جی و تک فریزر ال جی  چه ویژگی‌هایی دارند و قیمت یخچال ال جی چقدر است؟

تصلا – ال ‌جی یکی از برند های مطرح در زمینه تولید یخچال محسوب می‌شود و یخچال‌های این برند در سال‌های اخیر جزو بهترین یخچال‌های دنیا بوده‌اند. ال ‌جی یخچال‌های کاملاً متنوعی را روانه بازار کرده است؛ از یخچال‌های کوچک کاملا ساده‌ گرفته تا انواع یخچال ساید ال جی کاملاً هوشمند که می‌توانند گزینه کاملاً مناسبی برای خانه‌ های هوشمند باشند.

در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مختلف یخچال‌ فریزر های ال ‌جی آشنا کنیم و هر آنچه را که باید در رابطه با انتخاب و خرید یخچال ال جی بدانید، بیان کنیم. در ضمن قیمت روز انواع مختلف یخچال‌فریزر های ال ‌جی را نیز بیان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

یخچال هوشمند ال ‌جی

اجازه دهید مقاله را با معرفی یخچال ‌های هوشمند ال ‌جی آغاز کنیم.

یخچال اینستا ویو دور این دور (Instaview door in door) مدل SXI555NS

این یخچال رده‌بالا و هوشمند ال ‌جی در ایران نیز به بازار عرضه شده و جدیدترین یخچال ساید بای ساید ال ‌جی در ایران است. این یخچال قابلیت‌های زیادی دارد که در ادامه با تمام آن‌ها آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های یخچال اینستاویوی در این در ال جی

مشاهده محتوای داخل یخچال بدون نیاز به باز کردن درب آن

یخچال هوشمند ال ‌جی دارای پنل شیشه براق که با دو بار ضربه زدن روی آن می‌توانید محتویات داخل یخچال را از طریق آن مشاهده کنید! وجود این پنل مصرف برق و اتلاف سرما را به میزان ۴۱ درصد کاهش می‌دهد و می‌تواند به حفظ طراوت مواد غذایی و ماندگاری آن‌ها کمک کند.

در ضمن پنل شیشه‌ای امکان دسترسی راحت به مواد داخل یخچال بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال را نیز فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

تعبیه سیستم یخ‌ساز یخچال در داخل درب آن

یخ‌ساز یخچال اینستاویوی ال ‌جی به میزان قابل‌توجهی باریک شده و در درب به آن نصب شده است. به همین دلیل فضای داخل کابین فریزر به میزان زیادی افزایش یافته است.

محفظه مخصوص نگهداری مواد غذایی کم‌حجم و پرمصرف (utility box)

محفظه Utility box مکان مناسبی برای نگهداری خوراکی‌های کوچکی مانند مواد غذایی حاضری و پنیر در دمای مناسب است.

قابلیت تنظیم میزان رطوبت (Fresh Balancer)

به لطف وجود این فناوری در یخچال اینستاویو می‌توانید تنها با استفاده از یک دکمه میزان رطوبت کشوهای مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات را تنظیم و کنترل کنید تا طراوت و تازگی این مواد به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

محفظه تنظیم رطوبت (Moist Balance Crisper)

این یخچال هوشمند ال ‌جی دارای کشوی منحصربه‌فردی است که با بدنه مشبک خود با طراحی خلاقانه و نوین می‌تواند میزان رطوبت را در سطح مناسبی حفظ کند.

بیشتر بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟

هوای هوشمند Hygiene Fresh

این فیلتر هوای هوشمند که محیطی کاملاً بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی را برای یخچال instaview فراهم می‌کند، نه‌تنها باعث از بین رفتن باکتری‌ها تا ۹۹٫۹۹۹ درصد می‌شود، بلکه به کاهش بوی بد یخچال تا حداقل میزان ممکن نیز کمک می‌کند؛ بنابراین وجود این فیلتر باعث می‌شود مواد غذایی در محیطی کاملاً تمیز و بهداشتی نگهداری و طراوت آن‌ها حفظ شود.

این فیلتر هوشمند تمام گردوغبار و قارچ‌های پراکنده در هوای داخل یخچال را از بین می‌برد. درضمن در یخچال‌های مجهز به این فیلتر یک فن و چند کانال هدایت هوا نیز وجود دارد که در ایجاد تهویه مناسب یخچال و از بین بردن ذرات پراکنده در آن به فیلتر هوای هوشمند کمک می‌کنند.

قابلیت Smart ThinQ

فناوری Smart thinQ امکان کنترل از راه دور لوازم خانگی هوشمند ال ‌جی از جمله یخچال‌های هوشمند آن را از طریق گوشی‌های هوشمند و با استفاده از مودم وای‌فای امکان‌پذیر می‌کند. برای استفاده از این فناوری باید اپلیکیشن اختصاصی آن را که با همین نام منتشر شده است، دریافت و روی گوشی‌های اندرویدی و iOS نصب کنید. از اپلیکیشن Smart ThinQ می‌توانید برای انجام موارد زیر استفاده کنید:

  • کنترل دمای یخچال به‌صورت دیجیتالی
  • فعال کردن قابلیت انجماد سریع یا Super Freezing (این قابلیت با تسریع فرایند انجماد و کاهش دمای فریزر تا منفی ۲۴ درجه سانتی‌گراد برای انجماد سریع‌تر، باعث می‌شود طراوت مواد غذایی و ارزش غذایی آن‌ها تا میزان زیادی حفظ شود). با فعال شدن قابلیت انجماد سریع کمپرسور دستگاه دو ساعت متوالی با تمام قدرت کار می‌کند و سرعت انجماد تا ۳۲ درصد افزایش پیدا می‌کند.)
  • کنترل فیلتر هوای هوشمند + Hygien Fresh
  • عیب‌یابی هوشمند دستگاه و رفع مشکل آن از راه دور
  • کنترل فیلتر آب
  • کمپرسور اینورتر خطی

این کمپرسور که درواقع قلب یخچال محسوب می‌شود، می‌تواند به کاهش مصرف انرژی یخچال کمک شایانی کند و می‌تواند مصرف برق یخچال را نیز تا حدود زیادی کاهش دهد.

در واقع مصرف برق این کمپرسورها در تمام مواقع یکسان نیست و تغییر می‌کند؛ مثلاً در روزهای گرم تابستان با تمام توان خود کار می‌کند؛ اما در فصول سرد و خنک ساعت یا حتی شب‌ها و صبح‌های تابستان که هوا کمی خنک‌تر از روزها است با توان کمتری به فعالیت ادامه می‌دهند و درنتیجه مصرف برق آن‌ها کاهش می‌یابد.

از دیگر مزایای کمپرسور اینورتر خطی در مقایسه با کمپرسورهای معمولی می‌توان به عمر بیشتر و عملکرد بهتر در کاهش دمای یخچال، صدای کمتر (زیرا طراحی این کمپرسورهای جدید به گونه‌ای است که قطعات آن اصطکاک کمتری با یکدیگر دارد و به همین دلیل صدای کمتری تولید می‌شود؛ در ضمن اصطکاک کمتر قطعات تشکیل‌دهنده کمپرسور به افزایش عمر آن نیز کمک می‌کند) و کنترل بهینه دما اشاره کرد؛ بنابراین استفاده از یخچال‌های دارای این کمپرسور می‌تواند به حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی به مدت بیشتر نیز کمک کند. جالب است بدانید ال جی به‌قدری از کیفیت بالا و عملکرد این کمپرسورها مطمئن است که آن‌ها را با ۱۰ سال ضمانت عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: یخچال‌های حذاب و خوش‌رنگ اسمگ چه ویژگی‌هایی دارند؟  

سیستم گردش هوای چندگانه

ایجاد جریان هوای مناسب در یخچال‌ها اهمیت زیادی دارد و در بهبود عملکرد کلی یخچال نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. وجود سیستم گردش هوای چندگانه در یخچال هوشمند اینستاویوی ال ‌جی باعث می‌شود جریان هوا به یک میزان در تمام بخش‌های یخچال توزیع و دمای تمام قسمت‌های یخچال یکسان و یکنواخت شود و طراوت، تازگی و ماندگاری مواد غذایی حفظ شود.

آبریز و یخ‌ساز اتوماتیک

برای استفاده از آبریز و یخ‌ساز یخچال هوشمند ال ‌جی تنها کافی است یخچال را به آب شهری متصل کنید.

صفحه‌نمایش لمسی

یخچال اینستاویوی الجی مجهز به نمایشگر لمسی است که باعث می‌شود کنترل و استفاده از یخچال راحت‌تر شود.

وجود لامپ‌های LED در داخل کابین یخچال و فریزر

در یخچال دور این دور ال ‌جی به‌جای لامپ‌های معمولی از لامپ LED استفاده شده است که علاوه بر اینکه دارای زیبایی بیشتر، مصرف کمتر و طول عمر بیشتری نسبت به لامپ‌های هالوژن معمولی هستند، حرارت کمتری نیز دارند که باعث می‌شود تازگی مواد غذایی به مدت بیشتری حفظ شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ LED به‌جای لامپ‌های معمولی، افزایش فضای داخل کابین یخچال و فریزر به‌دلیل کوچک‌تر بودن این لامپ ها است.

بیشتر بخوانید: یخچال خودرو چه برندی بخریم؟  

ظرفیت بیشتر یخچال و فریزر بدون بزرگ‌تر شدن ابعاد آن ‌ها

در این یخچال هوشمند ال ‌جی از عایق ‌های حرارتی خاصی استفاده شده است که هم اتلاف انرژی را تقریباً به صفر رسانده‌اند و هم باعث کاهش قطر دیواره‌های یخچال و فریزر شده‌اند. به همین دلیل فضای کابین یخچال و فریزر نسبت به قبل افزایش یافته است.

از دیگر مزایای یخچال اینستاویوی ال ‌جی مدل SXI555NS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت بسیار بالا (ظرفیت یخچال و فریزر در مجموع ۷۴۳ لیتر است)
  • دارای کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات

قیمت یخچال اینستا ویو SXI555NS از ۹۸ میلیون تا ۱۳۰ میلیون متغیر است.

یخچال ساید ال جی

یخچال ساید بنتلی

ال ‌جی علاوه بر یخچال اینستا ویو یخچال محبوب ساید بای ساید دیگر را نیز روانه بازار کرده است یکی از آن‌ها یخچال ساید ال جی مدل بنتلی است.

این یخچال ساید بای ساید نیز از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های یخچال اینستا ویو به‌جز فناوری Smart thingQ و پنل شیشه‌ای برخوردار است. قفسه‌های و محفظه‌های این یخچال طراحی خاصی دارند که می‌توانند نگهداری مواد بیشتر در یخچال نسبت به یخچال‌های متداول را امکان‌پذیر کند.

در واقع ال ‌جی با این نوع طراحی نوعی سیستم ذخیره‌سازی جدید و هوشمند در یخچال خود ایجاد کرده است. این یخچال یک سبد با قابلیت کج شدن دارد که می‌تواند برای نگهداری تخم‌مرغ، مواد غذایی کوچک سس‌ها استفاده شود. همچنین امکان تا کردن قفس‌های این یخچال نیز وجود دارد تا بتوانید اشیای درازی مانند بطری‌های بزرگ را به‌راحتی در یخچال قرار دهید.

کشوهای این یخچال نیز طوری طراحی شده‌اند که به‌راحتی و به نرمی تو و بیرون می‌شوند؛ حتی اگر آن‌ها را کاملاً پر کرده باشید.

یکی دیگر از مزیت‌های این یخچال برخورداری از محفظه‌های Fresh Box است که امکان ذخیره‌سازی مواد غذایی مختلف را فراهم می‌کند تا از ترکیب شدن بوی آن‌ها و ایجاد بوهای و ناخوشایند در یخچال جلوگیری شود. قسمت یخچال این یخچال‌فریزر، دارای ۵ در درب و ۷ طبقه در قسمت کابین یخچال و قسمت فریزر دارای ۵ طبقه در درب و ۶ طبقه در داخل کابین یخچال است.

برخورداری از قفل کودک، آبریز و یخ‌ساز اتوماتیک، وجود لامپ LED در داخل یخچال، سیستم بدون برفک، برخورداری از دو محفظه جدا جهت نگهداری میوه و سبزیجات، اخطار بازماندن درب، سبد متحرک و آبسردکن و یخ‌ساز خودکار از دیگر ویژگی‌های این یخچال است که در یخچال اینستاویو نیز دیده می‌شود. کل ظرفیت این یخچال ساید بای ساید ال ‌جی ۳۲ فوت است.

قیمت یخچال ساید ال جی مدل بنتلی ۳۲ فوت از ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدل دیگری از یخچال بنتلی ال ‌جی نیز با مدل P Bentlee نیز به بازار عرضه شده است که جزو یخچال‌های ساید بای ساید نسبتاً ارزان‌قیمت الجی محسوب می‌شود و قیمت آن بین ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

از ویژگی‌های این یخچال ساید بای ساید ال ‌جی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمپرسور اینورتر خطی
  • فیلتر هوای هوشمند Hygiene Fresh plus
  • لامپ LED در داخل کابین یخچال و فریزر
  • ظرفیت بیشتر با ابعاد استاندارد
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • نمایشگر لمسی
  • یخ‌ساز باریک روی درب یخچال
  • فناوری انجماد سریع

مجموعه ظرفیت یخچال ساید بای ساید ال ‌جی ۷۵۳ لیتر و برچسب مصرف انرژی آن +A است.

بیشتر بخوانید: معرفی یخچال مسافرتی برقی بدون قابلیت شارژ باتری  

یخچال ساید ال جی مدل MDN76SS

این یخچال‌ فریزر ساید بای ساید یکی دیگر از یخچال‌های دور این دور الجی است. ویژگی‌های این یخچال ساید ال جی شامل موارد زیر می‌شود:

  • قاب کشویی در قسمت آب‌سردکن: این طراحی باعث می‌شود بتوانید هر نوع ظرف بزرگ و کوچکی را به‌راحتی در زیر آب‌سردکن قرار دهید و در آن آب بریزید.
  • دارای درب کوچک در قسمت یخچال برای دسترسی راحت به مواد غذایی و همچنین جلوگیری از ورود هوای خنک به داخل یخچال و حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی
  • سبد با قابلیت کج شدن
  • قفسه‌های تاشو
  • کشوهای روان
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • فیلتر هوای هوشمند Hygiene Fresh
  • یخ‌ساز باریک روی درب یخچال
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • کشوی نگهداری رطوبت
  • سیستم جریان هوای چندگانه
  • سیستم انجماد سریع

مجموع ظرفیت یخچال ساید ال جی۷۱۶ لیتر و سایز آن ۳۶ فوت است.

قیمت یخچال ساید ال جی مدل MDN76SS از ۱۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۴۰ میلیون تومان است.

یخچال‌ فریزرهای ال ‌جی

یخچال فریزر بالای ال ‌جی مدل TF580WB

خوشبختانه این یخچال‌فریزر فریزر بالای ال ‌جی که قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، نیز از برخی از ویژگی‌های یخچال‌ های ساید بای ساید ال ‌جی نیز برخوردار است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کمپرسور اینورتر خطی
  • سیستم گردش هوای چندگانه
  • آبریز باریک در داخل درب یخچال برای افزایش فضای یخچال
  • انجماد سریع

یخچال‌فریزرهای ال ‌جی دارای یکسری از فناوری‌ها و ویژگی‌های اختصاصی هستند که شامل موارد زیر می‌شود:

بیشتر بخوانید: بهترین مدل یخچال فریزر هیمالیا کدام است؟

قابلیت جداسازی یخساز از فریزر

چنانچه ظرفیت فریزر این یخچال‌فریزر برای شما کافی نیست، می‌توانید با جدا کردن یخ‌ساز به فضای بیشتری دست پیدا کنید.

کشوی Fresh o Zone

محدوده دمایی این کشوی خاص بین دمای فریزر و یخچال (۰ درجه) است و می‌توانید از آن برای نگهداری موادی که نیازمند چنین دمایی هستند، استفاده کنید

فناوری BioShield

قارچ‌ها علاوه بر فضای داخل یخچال، می‌توانند روی درزگیر یخچال هم رشد و نمو پیدا کنند و تکثیر شوند. این اتفاق علاوه بر این که باعث آلوده شدن محیط داخل یخچال می‌شود، می‌تواند باعث چسبنده شدن نوار درزگیر، تغییر شکل آن و درنهایت کاهش عمر مفید آن شود.

به همین دلیل ال ‌جی نوار درزگیر یخچال‌فریزرهای خود را با عنصری شیمیایی تحت عنوان BioShield پوشانده است که از چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند و عمر مفید نوار درزگیر که یکی از بخش‌های اصلی یخچال‌فریزرها محسوب می‌شوند، افزایش می‌دهد. سیستم عیب‌یابی هوشمند و سیستم جریان هوای چندگانه از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.

این یخچال‌فریزر الجی مانند یخچال هوشمند ال جی مجهز به وای‌فای است و می‌توانید از طریق گوشی‌های هوشمند آن را از راه دور کنترل کنید.

مجموع ظرفیت یخچال‌فریزر ال ‌جی مدل TF580WB در حدود ۵۹۲ لیتر است و دارای برچسب مصرف انرژی ++A است.

قیمت یخچال‌فریزر فریزر بالای ال ‌جی مدل TF580WB از ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شاسی ۸ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان است.

یخچال ‌فریزر ال جی مدل ۸۳۲

این یخچال ‌فریزر بالای الجی نیز دارای ابعاد استاندارد و ظرفیت بالا، برخورداری از کمپرسور اینورتر، سیستم گردش هوای چندگانه، صدای کم، برخورداری از سیستم گردش هوای چندگانه، فیلتر هوای هوشمند Hygiene Fresh، کشوی Fresh o Zone و یخ‌ساز باریک روی درب است.

در این یخچال ۴ کشو برای نگهداری مواد غذایی و دو کشو برای نگهداری و سبزیجات قرار دارد. در قسمت درب یخچال نیز ۴ سبد وجود دارد. مجموع کل ظرفیت این یخچال‌فریزر ۵۹۶ لیتر (۴۷۲ لیتر ظرفیت یخچال و ۱۷۴ لیتر ظرفیت فریزر است)،

قیمت یخچال‌فریزر بالای ال ‌جی مدل ۸۳۲ در حدود ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

یخچال ‌فریزر بالای مدل TF33WB

ویژگی‌ها و مشخصات این یخچال‌فریزر مانند مدل TF580WB است.

این یخچال‌فریزر علاوه بر برخورداری از فیلتر هوای هوشمند Hygiene Fresh plus، سیستم گردش هوای چندگانه، آبسردکن باریک داخل فضای یخچال، یخ‌ساز جداشدنی، کشوی Fresh O Zone و فناوری BioShield، از کشوی خاصی با قابلیت حفظ رطوبت و طراوت مواد غذایی و سیستم عیب‌یابی هوشمند نیز برخوردار است.

ظرفیت کل این یخچال‌فریزر ۴۲۸ لیتر است و از کلاس مصرف انرژی A++ برخوردار است.

بیشتر بخوانید: معرفی و لیست قیمت یخچال فریزر پارس  

یخچال و فریزر کوچک ال جی مدل RF-15w

این یخچال‌فریزر ال ‌جی محصولی ساده و کوچک است که می‌توان نیاز افرادی را که به‌تنهایی زندگی می‌کنند، برطرف کند. این محصول ال ‌جی دارای فناوری Bio Sheil است که محیط بهداشتی برای این یخچال را تا حدودی تضمین می‌کند.

یخچال و فریزر کوچک الجی مدل RF-15w بین ۸ میلیون تا ۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان است.

یخچال دوقلو ال جی LF25RLTS

یخچال‌فریزر دوقلو دارای یخ‌ساز و آبسردکن، قابلیت انجماد سریع، ۷ کشوی مجزا در بخش فریزر، دارای کمپرسور اینورتر خطی در یخچال و فریزر، نمایشگر لمسی دیجیتال، یخ‌ساز جداشدنی و لامپ LED در داخل کابین یخچال و فریزر است.

از دیگر ویژگی‌های این یخچال‌فریزر دوقلو می‌توان به برخورداری از کشوی Fresh Zone و سیستم عیب‌یابی هوشمند اشاره کرد، مجموع ظرفیت یخچال و فریزر ۴۰۵ لیتر است.

متأسفانه این یخچال‌فریزر در حال حاضر در بازار موجود نیست.

فریزر تک ال ‌جی مدل GRB404ELDZ

فریزر تک ال ‌جی فاقد فناوری‌های به‌روز یخچال‌های ساید بای ساید و یخچال‌های معمولی است؛ اما قابلیت‌های ویژگی‌های کاربردی لازم را دارد که از میان آن‌ها می‌توان به نمایشگر LED، سیستم بدون برفک، فناوری انجماد سریع، هشدار باز بودن درب و امکان کنترل تنظیمات دما به‌صورت دیجیتالی از طریق نمایشگر و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره کرد؛دیگر امکانات فریزر تک ال ‌جی شامل لامپ LED در داخل کابین یخچال و فریزر فناوری BioShield، یخ‌ساز دستی، قفل الکترونیک و محفظه مخصوص نگهداری مواد پروتئینی و سبزیجات می‌شود

ظرفیت این فریزر تک ال ‌جی ۲۴۰ لیتر است.

قیمت فریزر تک ال ‌جی GRB40ELDZ با ظرفیت ۱۲ فوت ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟
    جولای 26, 2021

    […] بیشتر بخوانید: یخچال ال جی از یخچال اینستا ویو تا ساید ال جی   […]

لینک کپی شد!