تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

به همراه قیمت بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز خانگی چه برندی بخریم؟

راهنمای خرید
آیا می‌دانستید شما هم می‌توانید در خانه و آشپزخانه خودتان با مواد خوراکی مورد علاقه ‌تان بستنی درست کنید. دستگاه بستنی ساز خانگی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. در این مطلب به مزایای استفاده از دستگاه بستنی ساز و قیمت آن اشاره خواهیم کرد.

تصلا– بستنی خوراکی محبوبی است که به سبک‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود. شما می‌توانید مواد اولیه متنوعی را به همراه شیر و خامه درون دستگاه بستنی ساز خانگی ریخته و در کمترین زمان بستنی خانگی تولید کنید. این راهنمای خرید لوازم خانگی می‌تواند برای خرید بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی مفید واقع شود.

انواع دستگاه بستنی ساز خانگی

انواع بستنی ساز در برندهای مختلف به دو شکل بستنی ساز خانگی کمپرسوردار و بدون کمپرسور طراحی و ساخته می‌شوند. سهولت در استفاده، مهمترین مزیت دستگاه‌هایی است که به کمپرسور مجهز شده‌اند. این دستگاه‌ها بدون نیاز به تکه‌های یخ، بستنی آماده شده را با دمایی مناسب و خنک به شما تحویل می‌دهند.

همچنین مدت زمان تهیه بستنی در این دستگاه کوتاه بوده و کیفیت بستنی نیز به مراتب بهتر خواهد بود.

به منظور خنک شدن بستنی و دسر بعد از آماده شدن هنگام استفاده از دستگاه بستنی ساز خانگی بدون کمپرسور، باید بستنی را برای مدت زمانی درون یخچال قرار دهید.

تعداد زیادی دستگاه بستنی ساز خانگی موجود در بازار تقریباً ویژگی‌های مشترکی دارند و تنها در مواردی جزئی با یکدیگر متفاوت هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یک دستگاه بستنی ساز خانگی تهیه کرده و روزهای تابستان را در کنار اعضای خانواده ‌تان از چشیدن طعم‌های متفاوت لذت ببرید.

مزایای استفاده از بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی

  • سهولت در تهیه انواع بستنی، دسر و اسموتی
  • تهیه بستنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • آماده کردن بستنی شبیه به محصولات کارخانه‌ای
  • تهیه بستنی برای بیشتر از چهار نفر به صورت همزمان

قیمت بستنی ساز خانگی

قیمت دستگاه بستنی ساز خانگی براساس برندی که دارند، متفاوت است. بر این اساس قیمت هر دستگاه طبق برند عبارت است از:

بستنی ساز دلمونتی

بستنی ساز دلمونتی

یکی از محصولات متفاوت برند دلمونتی، دستگاه بستنی ساز آن است. بستنی ساز دلمونتی مدل DL370 در یک رنگ سفید تولید و عرضه می‌شود. شما می‌توانید با این دستگاه انواع بستنی خانگی با طعم‌های مختلف را تهیه کرده و از طعم آن لذت ببرید.

دستگاه بستنی ساز خانگی دلمونتی به یک صفحه نمایشگر LCD مجهز شده که شما را از فرایند تهیه بستنی مطلع می‌کند. این دستگاه بستنی ساز به کمپرسور مجهز نشده اما موتور آن با قدرت قابل قبولی مواد تشکیل‌دهنده بستنی را مخلوط می‌کند.

در واقع کمپرسور نقش عمده‌ای در سرد شدن بستنی دارد که برای این امر و عدم وجود کمپرسور شما باید بستنی را برای رسیدن به دمای مطلوب درون یخچال قرار دهید. توان مصرفی بستنی ساز دلمونتی نیز برابر با ۱۲ وات است.

جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم است و حدود ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد. با توجه به این میزان گنجایش شما می‌توانید برای یک خانواده بیشتر از چهار نفر بستنی تهیه کنید.

در حال حاضر قیمت این دستگاه بستنی ساز خانگی دلمونتی مدل DL370 از ۱،۰۸۰،۰۰۰ تا ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی بوش

بستنی ساز خانگی بوش

بستنی ساز خانگی بوش مدل MUZ5EB2 در کمتر از یک ساعت بستنی مورد علاقه شما را آماده می‌کند. این بستنی ساز برند بوش به مخزنی مجهز شده که از آلیاژی دوجداره طراحی و ساخته شده است. این مخزن خاصیت خنک‌کنندگی داشته و بستنی شما بعد از تهیه کاملاً خنک آماده می‌شود. داخل این مخزن حدود ۵۵۰ گرم یخ جای می‌گیرد.

قیمت دستگاه بستنی ساز خانگی بوش از ۵،۲۰۰،۰۰۰ تا ۵،۲۳۱،۳۷۰ تومان متغیر است.

دستگاه بستنی ساز فوما مدل FU-1367

دستگاه بستنی ساز فوما

اگر شما هم از طرفداران بستنی قیفی هستید، دستگاه بستنی ساز فوما بهترین گزینه برای درست کردن یک بستنی قیفی با بافتی نرم است.

ظرفیت مخزن بستنی ساز فوما حدود ۱٫۲ لیتر است و قابلیت تهیه بستنی برای چهار نفر را دارد. این دستگاه بستنی ساز خانگی ۱۸ وات توان مصرفی دارد. جنس بدنه بستنی ساز فوما از پلاستیک و مخزن آن نیز از جنس استیل است.

قیمت بستنی ساز فوما از ۱،۱۸۹،۰۰۰ تا ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بستنی ساز کزینارت مدل ICE40

بستنی ساز کزینارت مدل 40

کزینارت مدل ICE40 یکی از بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی دوبل است که از دو مخزن جهت تهیه انواع بستنی تشکیل شده است. کلیدی که بر روی این دستگاه تعبیه شده به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا از یک مخزن یا به صورت همزمان از دو مخزن استفاده کند.

جنس بدنه و مخزن دستگاه از استیل ضدزنگ بوده و ظرفیت آن برابر با ۲ لیتر است. لوازم جانبی این دستگاه قابلیت جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

یکی از نکات قابل توجه در طراحی بستنی ساز کزینارت درپوش آن است. این بخش به شکلی طراحی شده که شما بتوانید بدون باز کردن درب اصلی، مواد مورد علاقه خود برای تهیه بستنی را درون مخزن بریزید.

از دیگر ویژگی‌های بستنی ساز کزینارت مدل ۴۰ باید به دوجداره بودن مخزن‌های این دستگاه و کاسه انجماد برای آماده کردن انواع بستنی و دسر یخی اشاره کرد.

این دستگاه بستنی ساز ۵۰ وات توان مصرفی داشته و شما می‌توانید به تعداد ۶ نفر بستنی و انواع دسر یخی را تهیه کرده و میل کنید.

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی کزینارت مدل ICE30

بستنی ساز کزینارت مدل 30

کزینارت محصول دیگری با کاربری بستنی ساز تولید کرده که نسبت به بستنی ساز مدل ICE40 قیمت کمتری دارد. جنس بدنه و مخزن مدل ICE30 همچون مدل ICE40 از استیل ضدزنگ است با این تفاوت که بستنی ساز کزینارت مدل ۳۰ به پایه ضد لغزش نیز مجهز شده است.

شما می‌توانید انواع بستنی، دسر، انواع اسموتی و نوشیدنی‌های یخی را در مدت زمانی حدود ۲۵ دقیقه تهیه کنید. این دستگاه ۲۵ وات توان مصرفی داشته و مخزن آن نیز حدود ۲ لیتر ظرفیت دارد. هر دو مدل دستگاه بستنی ساز از برند کزینارت به مخزنی دوجداره مجهز شده‌اند.

برای خرید این دستگاه می‌توانید حدود ۱،۵۱۵،۰۰۰ تومان هزینه کنید. با توجه به نوسان بازار امکان کمی تغییر قیمت وجود دارد.

بستنی ساز پروفی کوک مدل ۱۱۴۰

بستنی ساز پروفی کوک مدل 1140

دستگاه بستنی ساز خانگی پروفی کوک با توان مصرفی ۱۲ وات، در مدت زمانی بین ۲۵ تا ۴۵ دقیقه بستنی مورد علاقه شما را آماده می‌کند. بر روی درب این دستگاه صفحه نمایشگر LED کوچکی تعبیه شده که اطلاعات لازم را به شما نمایش می‌دهد. همچنین صفحه کلید آن نیز به صورت لمسی طراحی شده است.

مخزن و بدنه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است. مهمترین ویژگی بستنی ساز پروفی کوک مخزن دوجداره آن است که به قابلیت ذخیره سرما مجهز شده است. قابلیت تنظیم مدت زمان لازم برای تهیه بستنی از دیگر ویژگی‌های این بستنی ساز است.

در حال حاضر بستنی ساز پروفی کوک مدل ۱۱۴۰ با قیمت تقریبی ۱،۴۹۴،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

ارزانترین دستگاه بستنی ساز

ارزانترین و دستگاه بستنی ساز خانگی هم عبارتند از:

بستنی ساز بلانزو مدل BIM-1313

بستنی ساز بلانزو

بستنی ساز بلانزو از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است و شما با تهیه آن می‌توانید در خانه برای فرزندان خود بستنی با طعم‌های مختلف آماده کنید.

دستگاه بستنی ساز بلانزو ۱۰ وات توان مصرفی داشته و ظرفیت آن برای درست کردن بستنی حدود یک لیتر است. جنس بدنه این دستگاه نیز از پلاستیک است. ظرفیت این بستنی ساز برای یک خانواده چهار نفره مناسب خواهد بود.

این دستگاه بستنی ساز به ترموستات مجهز شده و در دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود.

قیمت بهترین دستگاه بستنی ساز خانگی بلانزو از ۷۵۰،۰۰۰ تا ۸۱۰،۰۰۰ تومان است.

بستنی ساز تکنو مدل Te-146

بستنی ساز تکنو

دستگاه بستنی ساز خانگی تکنو در ابعادی کوچک در دو رنگ سفید و آبی روشن طراحی شده و فضای زیادی از آشپزخانه شما اشغال نمی‌کند. ظرفیت این دستگاه حدود نیم لیتر بوده و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک است.

شما می‌توانید در مدت زمانی کمتر از یک ساعت بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه انواع بستنی، اسموتی، بستنی‌های یخی و… را با بستنی ساز تکنو تهیه کنید. توان مصرفی این دستگاه نیز ۷ وات است.

قیمت بستنی ساز خانگی تکنو حدود ۶۴۰ هزار تومان در بازار موجود است.

دستگاه بستنی ساز خانگی چگونه کار میکند ؟

وقتی از یک بستنی‌ساز استفاده می کنید، فقط کافیست مواد مورد نیاز را به اندازه کافی داخل دستگاه بریزید. یک نکته مهم برای طرز تهیه بستنی با این دستگاه، گذاشتن کاسه دستگاه در درون فریزر است. به طوری که از چند روز قبل آن را درون فریزر قرار دهید. وقتی قرار شد بستنی را درست کنید، مواد داخل به ترتیب داخل ظرف بریزید و دستگاه را روشن کنید.

بهترین نوع دستگاه، بستنی ساز دیجیتالی کمپرسوردار است که بدون نیاز به یخ و نمک، دمای مواد بستنی پایین می آورد. در واقع این دستگاه با سرعت بیشتری دسر یخی شما را تهیه می کند. از جمله مزیتهای کار با دستگاه بستنی ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خودکار بودن فرایند و زحمت اندک
  • استفاده آسان و طرز کار ساده.
منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.4 / 5. تعداد آرا: 20

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!