تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید سرویس قابلمه گرانیت به همراه قیمت

بهترین مارک قابلمه گرانیتی کدام است؟

راهنمای خرید
بسیاری از افراد با شنیدن نام قابلمه گرانیتی به اشتباه تصور می‌کنند که این قابلمه از سنگ گرانیت ساخته شده است. سرویس قابلمه گرانیت در واقع ظروفی با پوشش مقاوم و نچسب هستند که بر روی سطوح مختلف همچون آلومینیوم و استیل قرار می‌گیرند.

تصلا– تفلون و سرامیک از آلیاژهایی هستند که به بهبود طبخ و کیفیت غذا کمک می‌کنند. همچنین خاصیت نچسب بودن آن‌ها بر میزان محبوبیتشان افزوده است. در کنار این دو متریال، پوشش گرانیتی کیفیت و مقاومت بسیار بیشتری داشته و توانسته در این رقابت به فروش بالایی برسد. سرویس قابلمه یک لوازم خانگی ضروری در آشپزخانه است و سرویس قابلمه گرانیتی توانسته تجربه خوبی برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

سرویس قابلمه گرانیتی

چرا باید سرویس قابلمه گرانیتی بخریم؟

ظروف تفلون یا سرامیکی ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت کیفیت اولیه خود را از دست بدهند اما ظروف گرانیتی در مقابل از مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که به شما در خرید سرویس قابلمه گرانیت کمک می‌کند.

  • طول عمر قابلمه گرانیت بالا بوده و در طولانی مدت نیاز شما را برطرف خواهد کرد.
  • ساختار سرویس قابلمه گرانیت به شکلی است که طعم و عطر غذا در آن از بین نرفته و تغییر نمی‌کند. مواد به کار رفته در بسیاری از انواع قابلمه با جنس‌های مختلف در اثر حرارت بالا، با غذا ترکیب شده و طعم آن را تغییر می‌دهند.
  • ظروف گرانیتی به آسانی در معرض خط‌خوردگی و آسیب قرار نمی‌گیرند. هنگام استفاده از ظروف تفلون شما باید حتماً از قاشق چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. در حالی که ظروف گرانیتی با توجه به کیفیتی که دارند امکان استفاده از قاشق استیل و فلزی را نیز امکان‌پذیر کرده‌اند.
  • قابلیت شستشوی آسان
  • طبخ غذا بدون استفاده از روغن‌های مختلف در قابلمه گرانیت
  • قابلمه گرانیتی این قابلیت را دارد تا مواد غذایی را بعد از خاموش شدن اجاق گاز نیز تا مدت زمان مشخصی گرم نگه دارد.
  • در تمام ظروف حتی انواع قابلمه تفلون و سرامیکی، امکان سوختن غذا وجود دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های قابلمه گرانیتی مقاومت آن در برابر حرارت و گرمای زیاد است. در قابلمه گرانیت عمل سوختن یا ته گرفتن غذا دیرتر انجام می‌شود.
  • در طراحی سرویس قابلمه گرانیت از متریال باکالیت برای ساخت دسته‌های قابلمه استفاده می‌شود. باکالیت این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید ظروف گرانیتی را درون آون توستر، مایکروویو یا فر نیز قرار دهید.
  • توزیع یکنواخت گرما به مواد غذایی داخل قابلمه
  • قابلیت طبخ غذا بدون افزایش شعله اجاق گاز
  • کیفیت مواد به کار رفته در ساختار پوشش جهت جلوگیری از زنگ‌زدگی متریال فلزی اصلی قابلمه

سرویس قابلمه گرانیتی

آیا استفاده از ظروف گرانیتی ضرری برای سلامتی ندارد؟

یکی از نکات قابل توجه در خرید انواع سرویس قابلمه، وجود فلز در ساختار ظروف است. بعضی از محصولات تولید شده و موجود در بازار بر اساس میزان فلزی که در طراحی و ساخت قابلمه به کار رفته است، برای سلامتی مضر هستند.

هنگام خرید سرویس قابلمه گرانیت به کیفیت روکش گرانیتی آن توجه کرده و از عدم وجود فلز در این روکش اطمینان حاصل کنید. توصیه می‌شود سرویس قابلمه گرانیت را از مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

برای محافظت از قابلمه گرانیت هنگام طبخ غذا بهتر است از قاشق پلاستیکی و چوبی استفاده کنیم تا به سطح قابلمه آسیبی وارد نشود. با اینکه این ظروف در برابر خراشیدگی و خط‌خوردگی مقاوم عمل می‌کنند با این حال مراقبت از آن‌ها برای حفظ طول عمر بیشتر، ضرورت دارد.

تا زمانی که روکش قابلمه گرانیت در معرض آسیب قرار نگیرد و از بین نرود، هیچ مشکلی برای طبخ غذا و استفاده از قابلمه به وجود نمی‌آید.

سرویس قابلمه گرانیتی

نکات مهم هنگام استفاده از قابلمه گرانیتی

  • قبل از استفاده برای اولین بار آن را شستشو داده و به روغن آغشته کرده و بر روی حرارتی با شعله کم قرار دهید. بعد از این مرحله نیز مجدداً قابلمه را شستشو داده و خشک کنید.
  • قابلمه را بدون مواد غذایی و در طولانی مدت بر روی حرارت با شعله بسیار زیاد قرار ندهید.
  • توصیه می‌شود ظروف گرانیت را با دست و خارج از ماشین ظرفشویی شستشو دهید.
  • را هنگام جابجایی یا نگهداری درون هم قرار ندهید.
  • بعد از شستشو ظروف گرانیت را به خوبی خشک کنید تا لکه‌های آب بر روی سطوح باقی نماند.
  • را بعد از خاموش کردن شعله اجاق گاز بلافاصله در معرض آب سرد قرار ندهید.

بهترین مارک قابلمه گرانیت

در حال حاضر برندهای مختلف داخلی و خارجی محصولات باکیفیتی را در زمینه تولید سرویس قابلمه گرانیت به بازار عرضه می‌کنند. برندهایی همچون کرکماز، عروس، دسینی، وی ام اف، کاندید و… از تولیدکنندگان برتر در این صنعت هستند که شما می‌توانید با اطمینان بیشتری از این برندها خرید کنید.

قیمت قابلمه گرانیت

سرویس قابلمه گرانیتی تک ظرف مدل ۴۴۴

سرویس قابلمه گرانیتی تک ظرف مدل 444

تک ظرف یکی از تولیدکنندگان برتر ایرانی در زمینه طراحی و تولید انواع سرویس قابلمه است. برند تک ظرف تخصص و مهارت قابل توجهی در تولید قابلمه‌های نچسب دارد.

یکی از سرویس‌ های قابلمه تک ظرف مدل ۴۴۴ است که در ۸ پارچه و رنگ‌های مختلف طراحی شده است. این سرویس قابلمه از آلومینیوم ساخته شده و روکشی از گرانیت دارد. همان‌طور که مطلع هستید سرویس ۸ پارچه شامل قابلمه در سایزهای مختلف و درب‌های آن‌ها است.

سرویس هشت پارچه تک ظرف شامل سه قابلمه با سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۲۰ بوده و همچنین یک تابه نیز با سایز ۲۸ دارد.

در حال حاضر این سرویس با قیمت تقریبی ۱،۰۵۶،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرویس گرانیت جی فی نی مدل GT014G

سرویس قابلمه گرانیتی جی فی نی

سرویس قابلمه ترکیه‌ای جی فی نی با بدنه‌ای از آلومینیوم و چدن در ۱۴ پارچه طراحی و ساخته شده است. محصولات برند جی فی نی از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و برای ساخت این سرویس از ۵ لایه گرانیت استفاده شده است. سرویس قابلمه گرانیتی جی فی نی مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت داشته و دستگیره‌های آن نیز از جنس چدن هستند.

قابلمه گرانیتی جی فی نی دارای سوپاپ بوده و از نوار سیلیکونی برای درب این قابلمه استفاده شده است.

این سرویس دارای ۴ قابلمه با سایزهای مختلف ۲۸، ۲۰، ۲۴ و ۳۲ است. همچنین دو تابه این سرویس نیز در دو سایز ۲۴ و ۲۸ طراحی شده‌اند. همچنین یک تابه دو طرفه نیز با سایز ۳۲ برای این سرویس گرانیتی در نظر گرفته شده است.

قیمت قابلمه گرانیت جی فی نی حدودا ۳،۹۸۰،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه وون مدل Bismark

سرویس قابلمه گرانیتی وون

یکی دیگر از برند های سرویس قابلمه ساخت کشور ترکیه برند وون است که از روکش ماربل و نانو گرانیت طبیعی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

سرویس قابلمه وون مدل بیسمارک ۱۸ پارچه بوده و بدنه اصلی آن از جنس آلومینیوم است. محصولات برند وون در داخل کشور ساخته و تولید می‌شوند با این تفاوت که پوشش گرانیتی سطح داخلی قابلمه ساخت کشور ترکیه است.

سرویس گرانیتی وون دارای ۵ قابلمه در سایزهای ۱۶، ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ بوده و دو تابه آن نیز در سایزهای ۲۰ و ۲۶ تولید می‌شوند. یک تابه دو طرفه رژیمی و دو قالب از جنس سیلیکون از دیگر اجزای این سرویس هستند.

سرویس قابلمه گرانیتی زرساب مدل GT-422-426

سرویس قابلمه گرانیتی زرساب

سرویس قابلمه زرساب از جنس آلومینیوم و دارای روکشی از گرانیت است. این سرویس ۴ پارچه بوده و دارای دو قابلمه با درب شیشه‌ای است. قابلمه‌های زرساب در دو سایز ۲۲ و ۲۶ طراحی شده و به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت قابلمه گرانیت چهار پارچه تقریبا ۷۲۲ هزار تومان تهیه کنید.

سرویس قابلمه رنکارد مدل ۱۱۲۰

سرویس قابلمه گرانیتی رنکارد مدل 1120

رنکارد برندی ایرانی است که در زمینه تولید انواع سرویس قابلمه مشغول به فعالیت است. رنکارد در ساخت محصولات خود از متریال باکیفیت استفاده کرده و شما می‌توانید در طولانی مدت از این محصولات استفاده بهینه داشته باشید.

سرویس قابلمه گرانیتی رنکارد مدل ۱۱۲۰ به صورت ۲۰ پارچه و در رنگ‌های متنوع طراحی و تولید شده است. در کنار ۴ قابلمه و یک تابه، سرویس کفگیر و ملاقه نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است. همچنین یک تابه دو طرفه رژیمی با سایز ۳۲ نیز به این سرویس اضافه شده است.

قابلمه‌های رنکارد در سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ و تابه آن نیز با سایز ۲۸ تولید و عرضه می‌شوند.

قیمت قابلمه گرانیت حدودا ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه کاندید مدل ورونا

سرویس قابلمه گرانیتی کاندید مدل ورونا

کاندید یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه تولید انواع قابلمه است که از متریال مختلفی برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

سرویس قابلمه کاندید مدل ورونا در رنگ‌های جذابی طراحی شده و به صورت ۸ پارچه عرضه می‌شوند. جنس بدنه اصلی این سرویس از آلومینیوم بوده و روکش آن نیز گرانیتی است.

درب‌های قابلمه‌ها به سوپاپ اطمینان مجهز شده‌اند و همچنین بر روی آن‌ها نوعی رینگ فلزی تعبیه شده است. سه قابلمه مدل ورونا در سایزهای ۲۰، ۲۴ و ۲۸ و تابه آن نیز در سایز ۲۶ تولید می‌شوند.

قیمت قابلمه گرانیت تقریبا ۱،۳۸۰،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه دسینی مدل بلینا

قابلمه گرانیت دسینی مدل بلینا

سرویس قابلمه گرانیتی دسینی نیز برای ساخت بدنه اصلی قابلمه از آلومینیوم استفاده کرده است. این سرویس کاربردی ۱۷ پارچه بوده و درب قابلمه و تابه این سرویس از جنس پیرکس است.

همچنین از رینگ‌های سیلیکونی برای دسته‌ها استفاده شده است که خاصیت نسوز بودن دارند.

از اجزای سرویس قابلمه گرانیتی دسینی مدل بلینا باید به ۴ قابلمه، یک تابه و یک تابه دو طرفه رژیمی اشاره کرد. در این سرویس نیز همچون مدل‌های دیگر از سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ برای قابلمه‌ها و سایز ۲۴ برای تابه و همچنین سایز ۲۸ برای تابه دو طرفه استفاده شده است.

قیمت سرویس قابلمه دسینی حدود ۲،۵۲۵،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه یونیک مدل الماس

سرویس قابلمه گرانیتی یونیک مدل الماس

سرویس قابلمه یونیک از ۵ لایه پوشش گرانیتی تشکیل شده و درب قابلمه‌ها نیز از جنس پیرکس هستند. این سرویس ۱۲ پارچه بوده و دارای ۴ قابلمه و یک عدد تابه است. قابلمه‌ها در سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ و تابه نیز در سایز ۲۸ طراحی و تولید شده‌اند.

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی یونیک از ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۳،۹۴۲،۰۰۰ تومان متغیر است.

قابلمه تکنو مدل باترفلای

سرویس قابلمه گرانیتی تکنو مدل باترفلای

دسته‌های طراحی شده برای سرویس قابلمه تکنو از جنس بدنه آن بوده و در برابر حرارت زیاد نیز مقاوم هستند. جنس بدنه اصلی این سرویس قابلمه از آلومینیوم است که با روکش گرانیتی کامل شده است. معمولاً درب انواع قابلمه گرانیت از شیشه است که برند تکنو نیز برای محصولات خود از درب شیشه‌ای استفاده کرده است.

این سرویس ۱۷ پارچه دارای ۳ قابلمه، یک تابه و لوازم جانبی آشپزی است. قابلمه‌ها در سه سایز ۲۰، ۲۴ و ۲۸ و تابه نیز در سایز ۲۸ طراحی شده‌اند.

به همراه این سرویس قابلمه یک استند که شامل دو کفگیر، ملاقه، چنگال و قاشق و چنگال اسپاگتی است، عرضه می‌شود.

قیمت سرویس قابلمه تکنو مدل باترفلای حدودا ۱،۱۴۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

سرویس قابلمه گرانیتی فونیکس مدل نیویورک

سرویس قابلمه گرانیتی فونیکس مدل نیویورک

برند فونیکس نیز یکی دیگر از برندهای تولیدکننده انواع سرویس قابلمه گرانیت است. مدل نیویورک از برند فونیکس ۲۰ پارچه بوده و دسته‌های قابلمه‌ها نیز از جنس بدنه آن‌ها هستند.

روکش گرانیتی سرویس قابلمه فونیکس از سه لایه تشکیل شده و بدنه اصلی نیز از جنس چدن است. لایه‌های گرانیتی سرویس فونیکس مقاومت بسیار بالایی داشته و قابلیت نچسب بودن آن کیفیت قابل توجهی دارد.

سرویس باکیفیت فونیکس از ۴ قابلمه، دو تابه و یک عدد تابه دو طرفه تشکیل شده است. همچنین یک استند به همراه کفگیر، قاشق و ملاقه از دیگر اجزای تشکیل‌دهنده این سرویس قابلمه هستند.

قابلمه‌های این سرویس در سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ طراحی شده و تابه نیز با سایزهای ۲۴ و ۲۸ تولید می‌شوند.

قیمت قابلمه گرانیتی فونیکس حدودا ۵،۹۸۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قابلمه کرکماز مدل لینا ۱۲۹۹

قابلمه کرکماز گرانیتی مدل لینا 1299

برای تولید محصولات برند کرکماز از متریالی استفاده شده که با محیط زیست سازگاری دارند. این سرویس قابلمه از ۵ لایه پوشش گرانیتی ساخته شده است. با تهیه این سرویس شما می‌توانید از سه قابلمه و یک تابه استفاده کنید. قابلمه بزرگ این سرویس حدود ۳٫۸ لیتر ظرفیت داشته و دو قابلمه دیگر با ظرفیت ۳٫۵ و ۲ لیتر تولید شده‌اند. همچنین تابه آن نیز ۲٫۵ گنجایش دارد.

قیمت قابلمه کرکماز مدل لینا ۱۲۹۹ حدود ۴،۲۲۴،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه دلمونتی مدل DL1150

سرویس قابلمه گرانیتی دلمونتی

سرویس گرانیتی دلمونتی ۲۲ پارچه بوده و درب‌های این سرویس همگی از جنس شیشه هستند. این سرویس در برابر حرارت زیاد بسیار مقاوم عمل می‌کند و پوشش این سرویس از جنس نانو گرانیت طبیعی است. در کنار اجزای اصلی سرویس دلمونتی یک پیشبند آشپزی، دستکش و سرویس کفگیر و ملاقه نیز در این مجموعه موجود است.

دسته‌های طراحی شده برای این سرویس نیز از جنس سیلیکون هستند. ۴ قابلمه دلمونتی در سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ و تابه آن نیز با سایز ۲۸ تولید می‌شوند. همچنین در این سرویس یک عدد تابه دو طرفه رژیمی نیز وجود دارد.

قیمت سرویس قابلمه دلمونتی متغیر از ۳،۶۹۰،۰۰۰ تا ۳،۹۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرویس قابلمه ام جی اس مدل Korea C

سرویس قابلمه گرانیتی ام جی اس

برند ام جی اس برای افزایش طول عمر قابلمه و مقاومت آن در برابر حرارت از مواد اولیه مرغوبی استفاده کرده است. سرویس قابلمه ام جی اس مدل کره ۱۵ پارچه بوده و از سه لایه بسیار مقاوم برای پوشش گرانیت تشکیل شده است.

درب‌های این سرویس دارای سوپاپ اطمینان جهت خروج بخار هستند. همچنین شما می‌توانید قابلمه‌های این سرویس گرانیتی را درون ماشین ظرفشویی قرار داده و شستشو دهید.

چهار قابلمه سرویس ام جی اس در سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ طراحی شده‌اند و همچنین دو تابه در سایزهای ۲۸ و ۳۰ نیز به این سرویس اضافه شده است. یکی از دو تابه به شکل تابه دو طرفه رژیمی طراحی شده است.

قیمت سرویس قابلمه ام جی اس مدل Korea C حدود ۳ میلیون تومان است.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات معرفی شده از برندهای مختلف در رنگ‌بندی‌های مختلف و متنوعی در بازار و سایت‌های اینترنتی موجود هستند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    رحیمی
    آوریل 7, 2021

    سلام خانم محمدی
    آیا شرکت کویر هم قابلمه گرانیتی دارد؟
    کیفیت آنها چطوره
    کدام مدل کویر بهتر و مقاوم تر است؟

    زهره
    آوریل 3, 2023

    سلام وقتتون به خیر.
    ممنونم از مطالب خوبتون.
    من یک سرویس ۷ پارچه خریدم، گفتند چدنی است الان نگاه کردم روی جعبه، نوشته گرانیتی.
    مدل مارتینی با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰٫می خواستم بدونم، این مارک کیفیتش چطوره. وبهم گرون نفروختند

لینک کپی شد!