تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید قابلمه تفلون

قیمت سرویس قابلمه تفلون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین

راهنمای خرید
قابلمه تفلون یکی از قدیمی‌ترین ظروف موجود در هر آشپزخانه است که حداقل دو یا سه عدد از این قابلمه در خانه هر کدام از ما حضور دارد. در واقع تفلون نخستین متریالی بود که خاصیت نچسب بودن داشت و برای ساخت انواع قابلمه و تابه تفلون از آن استفاده شد. در این مطلب به بررسی قیمت سرویس قابلمه تفلون تابان ، قابلمه تقلون اورانوس ، قابلمه تفلون کویر می پردازیم.

تصلا– امروزه از آلیاژها و مواد مختلفی برای ساخت سرویس‌ های قابلمه استفاده می‌شود. در حال حاضر قابلمه‌ استیل، چدن، قابلمه گرانیتی و سرامیکی محبوبیت بیشتری بین بانوان خانه‌دار پیدا کرده‌اند. با این حال ظروف تفلون به سبب خاصیت نچسب بودن و وزن سبک طرفداران خاص خود را دارند. اگر قصد خرید قابلمه تفلون را دارید، در این مطلب قیمت سرویس قابلمه تفلون برندهای مختلف و قیمت قابلمه تفلون تکی و راهنمای خرید خرید قابلمه تفلون ارزان ارائه شده است.

 قابلمه تفلون

راهنمای استفاده از سرویس قابلمه تفلون

  • هنگام استفاده از قابلمه تفلون برای پخت و پز از کفگیر یا قاشق‌ های استیل و فلزی استفاده نکنید. ظروف تفلون در صورت استفاده مداوم از قاشق فلزی، آسیب دیده و خط‌خوردگی‌هایی بر روی سطح کفی قابلمه ایجاد می‌شود.
  • برای شستشوی ظروف تفلون از سیم ظرفشویی استفاده نکنید. بهترین راه برای شستن قابلمه ‌های تفلون استفاده از اسفنجی نرم است.
  • برای طبخ غذا توسط ظروف تفلون از قرار دادن قابلمه بر روی حرارت و شعله بسیار زیاد پرهیز کنید.
  • قبل از استفاده از قابلمه تفلون برای اولین بار، آن را با آب گرم و مایع ظرفشویی شستشو داده و بعد از خشک شدن با روغن مایع سطح آن را چرب کنید. بعد از گذشت چند ساعت می‌توانید از ظروف خود استفاده کنید.
  • اگر قابلمه تفلون شما دچار آسیب‌دیدگی شده و سطح کفی آن خط‌خوردگی‌های عمیق ایجاد شده، توصیه می‌شود از آن‌ها استفاده نکنید. در صورت از بین رفتن روکش تفلون قابلمه فلزات سنگینی همچون کادمیوم وارد مواد غذایی شده و سلامتی شما و اعضای خانواده‌تان را به خطر می‌اندازد.

 قابلمه تفلون

نکات مهم هنگام استفاده از ظروف تفلون

یکی از مهمترین نکات هنگام خرید سرویس قابلمه تفلون توجه به نشان استاندارد آن است. ظروفی که از طرف وزارت بهداشت مورد تأیید قرار نگرفته باشند، صلاحیت خرید و استفاده را نداشته و برای سلامتی قطعاً مضر خواهند بود.

تابه و قابلمه تفلون را بدون مواد غذایی و به صورت خالی بر روی شعله اجاق گاز قرار ندهید. ابتدا روغن را درون ظرف ریخته سپس شعله را روشن کنید.

از دیگر نکات مهم هنگام استفاده از قابلمه تفلون، قرار ندادن آن در ماشین ظرفشویی برای شستشو است. همچنین تا جایی که امکان دارد از ظروف تفلون برای طبخ غذای کودکان استفاده نکنید.

قیمت سرویس قابلمه تفلون

قابلمه تفلون تابان

قابلمه تفلون تابان

برند ایرانی تابان از سال ۱۳۶۳ در زمینه تولید انواع قابلمه و تابه مشغول به فعالیت است. در ادامه به معرفی انواع قابلمه تفلون و قیمت قابلمه تفلون تکی می‌پردازیم.

بدنه انواع تابه و قابلمه تفلون تابان با روکشی از آلومینیوم ساخته شده است و درب این ظروف نیز از جنس شیشه پیرکس است.

قیمت قابلمه تفلون تکی

مشخصات قیمت
قابلمه تفلون تابان سایز ۲۴ ۲۴۲،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۱۸ ۱۶۱،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۲۲ ۲۲۷،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۲۰ ۱۹۰،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۲۸ ۳۴۰،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۱۶ ۱۷۴،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۲۶ ۲۸۵،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۳۰ ۳۸۸،۰۰۰ تومان
قابلمه تفلون تابان سایز ۳۲ ۴۴۹،۹۰۰ تومان

قیمت تابه تفلون تکی

تابه تفلون تابان

مشخصات قیمت
تابه تفلون تابان سایز ۲۸ ۲۶۹،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۲۶ ۲۳۷،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۳۰ ۳۲۴،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۲۴ ۲۲۹،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۳۲ ۳۴۷،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۱۸ ۱۲۹،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۲۰ ۱۷۵،۰۰۰ تومان
تابه تفلون تابان سایز ۲۲ ۱۶۲،۰۰۰ تومان

سرویس قابلمه تفلون کویر

سرویس قابلمه تفلون کویر

برند کویر یکی دیگر از برندهای ایرانی در صنعت تولید انواع قابلمه و تابه است که به صورت تکی و سرویس به تولید محصول مشغول است.

سرویس قابلمه ۱۰ پارچه کویر مدل آناهیتا یکی از محصولات پرفروش این برند است که از روکش تفلون برای ساخت این سرویس استفاده کرده است.

سرویس قابلمه تفلون کویر در سه سایز ۲۰، ۲۴ و ۳۰ طراحی و تولید شده است. همچنین یک تابه یک دسته و یک تابه دو دسته در سایز ۲۴ به این مجموعه اضافه شده است.

متأسفانه قیمت قابلمه تفلون کویر در حال حاضر در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

سرویس قابلمه کاج تفلون مدل روژان

سرویس قابلمه تفلون کاج مدل روژان

این سرویس قابلمه از برند ایرانی کاج به صورت ۸ پارچه طراحی شده است. اجزای تشکیل دهنده این سرویس سه قابلمه و یک تابه دو دسته است.

قابلمه‌ها در سه سایز ۱۸، ۲۲ و ۲۵ و تابه نیز در سایز ۲۸ تولید می‌شوند.

قیمت قیمت سرویس قابلمه کاج تفلون مدل روژان تقریبی ۱،۷۹۷،۰۰۰ تومان خریداری کنید.

سرویس قابلمه تفلون آیسل مدل دایموند

سرویس قابلمه تفلون آیسل مدل دایموند

سرویس ۱۲ پارچه قابلمه دایموند از برند ترکیه‌ای آیسل است که دارای ۴ قابلمه، یک تابه دو دسته با درب و یک تابه دو طرفه رژیمی است.

جنس بدنه قابلمه‌های این سرویس از آلومینیوم و چدن بوده و روکش آن نیز ترکیبی از تفلون، گرانیت و ماربل است. سرویس قابلمه آیسل در رنگ‌های متنوعی تولید شده که این رنگ‌ها از جنس سیلیکون هستند. برای ساخت درب‌ها نیز از شیشه پیرکس استفاده شده و دستگیره‌ها از جنس باکالیت و نسوز هستند.

لایه‌هایی که در طراحی و ساخت این قابلمه‌ها استفاده شده باعث می‌شوند تا حرارت به صورت یکنواخت و یکسان پخش شود.

قابلمه‌ها دارای سایزهای ۱۸، ۲۲، ۲۶ و ۳۰ بوده، تابه دو دسته در سایز ۲۶ و همچنین تابه دو طرفه رژیمی نیز در سایز ۳۰ طراحی شده است. درب‌های شیشه‌ای این سرویس نیز دارای محفظه خروج بخار هستند.

قیمت سرویس قابلمه تفلون آیسل حدودا ۲،۹۴۰،۰۰۰ تومان است.

سرویس قابلمه تفلون جانستون مدل J1

سرویس قابلمه تفلون جانستون

سرویس ایرانی جانستون ۱۱ پارچه بوده و روکش آن از جنس تفلون است. قابلمه و تابه سرویس جانستون دارای درب شیشه‌ای است که بر روی آن سوپاپی جهت خروج بخار تعبیه شده است. رنگ سیلیکونی که در ساخت این محصول استفاده شده در برابر حرارت مقاوم عمل می‌کند.

این سرویس دارای ۴ قابلمه در سایزهای ۲۰، ۲۴، ۲۸ و ۳۲ است. از دیگر اجزای تشکیل‌دهنده این سرویس باید به تابه دو دسته با درب در سایز ۲۸ و تابه تک دسته در سایز ۲۴ اشاره کنیم.

در حال حاضر قیمت سرویس قابلمه تفلون جانستون مدل J1 تقریبا ۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرویس قابلمه تفلون اورانوس مدل Orchids

سرویس قابلمه تفلون اورانوس

یکی از محصولات پرفروش ایرانی از برند اورانوس است که به صورت سرویس قابلمه تفلون ۷ پارچه طراحی و ساخته شده است. درب شیشه‌ای قابلمه‌های این سرویس دارای قابی فلزی هستند که به استحکام درب‌ها کمک می‌کند.

جنس دسته‌های قابلمه‌ها و تابه نیز از باکالیت نسوز است. در این سرویس ۳ قابلمه و یک تابه دو دسته وجود دارد. قابلمه‌ها در سه سایز ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و تابه نیز در سایز ۲۴ طراحی شده است.

در حال حاضر برای این سرویس از برند اورانوس قیمتی در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4.3 / 5. تعداد آرا: 4

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | معرفی و قیمت انواع سرویس قابلمه سرامیکی
    جولای 1, 2021

    […] قابلمه و تابه‌های سرامیکی و قابلمه گرانیتی را جایگزین قابلمه های تفلون کرده‌اند. قابلمه سراميكي و ظروف سرامیکی تا زمانی که به […]

لینک کپی شد!