تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

چگونه اپل آیدی بسازیم؟

ساده ترین روش ساخت اپل آیدی رایگان

راهنمای استفاده
اپل آی دی یا شناسه اپل متشکل از یک نام کاربری و رمز عبور است که داشتن آن برای کاربران اپل که از محصولات اپل از جمله گوشی‌های آیفون، آی پد، اپل واچ، مک‌بوک و اپل تی‌وی استفاده می‌کنند، ضروری است. شاید شما بپرسید چگونه اپل آیدی بسازیم ؟ در این مطلب قصد داریم روش ساخت اپل ای دی رایگان را آموزش دهیم. 

تصلا – همان‌طور که در مطلب معرفی اپل آی دی توضیح داده شد همه افرادی که از محصولات، خدمات و تجهیزات ساخته شده توسط شرکت اپل استفاده می‌کنند می‌بایست یک شناسه اپل یا همان اپل آی دی داشته باشند. ساخت اپل آیدی برای همه دارندگان تجهیزات برند اپل رایگان است اما در برخی از کشورها که تحریم‌های آمریکا برای آن‌ها اعمال شده است، امکان ساخت اپل آی دی در حالت عادی وجود ندارد و باید حتماً از ترفندهای خاص آن استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم روش ساخت اپل ای دی رایگان را به روش مختلف از جمله با استفاده از کامپیوتر و گوشی موبایل توضیح دهیم.

هر کاربری که از محصولات برند اپل استفاده می‌کند می‌بایست به یک اپل آی دی منحصر به فرد که روی آدرس ایمیل کاربر ثبت شده است، دسترسی داشته باشد.

اگرچه شما می‌توانید به ازای هر آدرس ایمیل یک اپل آی دی داشته باشید اما نیازی به داشتن چندین اپل ای دی مختلف ندارید و می‌توانید روی همه دستگاه‌های اپل خود با یک اپل آی دی لاگین کنید و از طریق همه دستگاه‌ها به همه اطلاعات روی هر کدام از دستگاه‌های دیگر دسترسی داشته باشید.

اموزش ساخت اپل ایدی رایگان

همان‌طور که گفته شد ساخت اپل ای دی کاملاً رایگان است و کاربران دستگاه‌های اپل نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای ندارند. در کشور ایران هم ساخت اپل ای دی رایگان است و نباید کاربران هزینه‌ای به شرکت اپل برای داشتن اپل آی دی پرداخت کنند اما از آنجایی که ایران یکی از کشورهای تحت تحریم آمریکا است، به همین دلیل ساخت اپل آی دی کمی پیچیده و دشوار است و نیاز به دانستن ترفندهایی دارد.

به همین دلیل بسیاری از دارندگان دستگاه‌ های اپل به جای اینکه خودشان اقدام به ایجاد این شناسه کنند، با پرداخت هزینه به مراکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات و دستگاه‌های برند اپل، اقدام به خرید اپل آی دی می‌کنند.

به عبارت دیگر هزینه‌ای که شما به عنوان کاربر دستگاه‌های اپل پرداخت می‌کنید، هزینه‌ای است که شما به عنوان دستمزد و اجرت به فردی که اپل آی دی را برای شما ساخته است، پرداخت می‌کنید.

روش ساخت اپل ای دی هر چند کمی پیچیده است اما شما هم می‌توانید با انجام برخی از ترفندها خودتان بدون نیاز به پرداخت هزینه، اقدام به ساخت اپل آی دی کنید. به هر حال اگر می‌خواهید اپل آی دی را از شرکت‌ها و فروشگاه‌های ارائه خدمات پس از فروش محصولات اپل خریداری کنید، باید به دو نکته که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد، توجه کنید.

  • برای خرید اپل آی دی نیازی به داشتن کارت‌های اعتباری، مستر کارت و وارد کردن اطلاعات آن ندارد. بسیاری از افراد سودجو به بهانه اینکه برای ساخت اپل ای دی نیاز به اطلاعات حساب بانکی شما دارند، اقدام به دریافت اطلاعات شخصی و اطلاعات کارت بانکی شما می‌کنند. واقعیت این است که برای ساخت اپل آی دی هیچ گونه نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی یا کارت اعتباری خود ندارید. به همین دلیل به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار افراد دیگر حتی آن‌هایی که می‌خواهند برای شما اپل آی دی ایجاد کنند، نگذارید.
  • نمایندگان رسمی برند اپل و حتی خود شرکت اپل به هیچ عنوان هیچ گونه کارتی به عنوان کارت اپل آی دی که حاوی اطلاعات اپل آی دی کاربر از جمله نام کاربری و رمز عبور کاربران است، نمی‌فروشند. از این رو فروش این شناسه به صورت کارتی که اطلاعات روی آن هک شده است غیرقانونی است. شرکت‌هایی که اقدام به ایجاد به انتشار کارت‌های اطلاعات اپل آی دی که شامل نام کاربری و رمز عبور است، می‌کنند، از آنجایی که برای ساخت اپل آی دی نیاز به داشتن ایمیل دارند، ابتدا یک سرور اختصاصی ایمیل را برای مدت زمان کاملاً مشخصی خریداری می‌کنند و سپس اقدام به تولید انبوه اپل آی دی می‌کنند. بعد از فروش این شناسه‌ها، شرکت‌ها اقدام به تمدید اشتراک خود در این سرویس ایمیل نمی‌کنند. برند اپل هر از چند ماه یک‌باری سرور ایمیل‌هایی را که اپل آی دی‌های فعال روی آن‌ها ساخته شده است، بررسی می‌کند و در صورت عدم فعالیت سرورها، اپل آی دی‌های ساخته شده تحت آن را مسدود می‌کند. این مسئله در نهایت منجر به مسدود شدن دسترسی کاربران به اپل آی دی می‌شود.

از طرفی معمولاً شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های حاوی اطلاعات اپل آی دی، با استفاده از لاگین شدن با هر کدام از این اپل آی دی‌ها می‌توانند به اطلاعات روی دستگاه‌ کاربری که از این اپل آی دی استفاده می‌کنند، دسترسی داشته باشند. از این رو خریدن اپل آی دی به این شکل اصلاً کار عاقلانه‌ای نیست. اپل آی دی حتماً باید روی ایمیل شخصی خودتان که فقط شما امکان دسترسی به آن را دارید، ساخته شده باشد.

روش ساخت اپل ای دی رایگان

شما به چند روش می‌توانید اپل آی دی خود را ایجاد کنید. این روش‌های عبارت‌اند از: ساخت اپل آی دی با استفاده از آیتونز، ساخت اپل آی دی با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز، ساخت اپل آی دی با استفاده از سایت اپل، گوشی‌های آیفون و آی پد و همچنین گوشی‌های اندرویدی. در همه این موارد ساخت اپل آی دی نسبتاً مشابه است و از هر روشی که ساخت اپل آی دی را انجام دهید به نتیجه یکسانی خواهید رسید.

در سال ۲۰۲۰ برند اپل برای راحت کردن کار کاربران خود در ایجاد حساب کاربری اپل یا همان ساخت اپل آی دی تغییراتی را ایجاد کرده است. در ادامه این مطلب جدیدترین روش ساخت اپل آی دی با توجه به تغییراتی که در سال ۲۰۲۰ میلادی اعمال شده است، معرفی خواهیم کرد.

ایجاد شناسه اپل با مراجعه به سایت رسمی اپل

برای اینکه بتوانید اپل آی دی خود را با مراجعه به سایت رسمی برند اپل ایجاد کنید، ابتدا باید وارد این وب‌سایت به آدرس applied.apple.com بشوید.

وقتی وارد این وب‌سایت شدید روی گزینه Creat New Account کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که شامل فیلدهایی مثل ایمیل، رمز عبور مورد نظر شما، تاریخ تولد و در پایان سؤالات امنیتی و پاسخ به آن‌ها است.

از آنجایی که ممکن است اطلاعاتی که وارد می‌کنید مثل رمز عبور و یا پاسخ سؤال‌های امنیتی را فراموش کنید از این رو بهتر است حتماً این موارد را یادداشت کنید.

تاریخ تولد خود را باید حتماً به تاریخ میلادی وارد کنید و اگر این تاریخ را به میلادی نمی‌دانید می‌توانید با مراجعه به این آدرس www.time.ir و انتخاب گزینه تبدیل تاریخ هجری شمسی به میلادی، تاریخ دقیق تولد خود را به میلادی پیدا کنید.

بهتر است تاریخ تولد خود را دقیق وارد کنید؛ چون ممکن است زمانی نیاز به وارد کردن مجدد این تاریخ داشته باشید و در صورتی که دقیق وارد نکرده‌ باشید، فراموش کنید و در نتیجه اپل آی دی شما قفل شود و نتوانید از آن مجدداً استفاده کنید.

وقتی اطلاعات را در این صفحه از وب‌سایت اپل وارد کردید، به آدرس ایمیلی که در فیلد مربوط به پست الکترونیک تایپ کرده‌اید، ایمیلی ارسال می‌شود که حاوی کدی است که باید آن را در صفحه مربوط به آن وارد کنید. وقتی کد را وارد کردید، اپل آی دی برای شما ایجاد می‌شود تا این جای کار یعنی ایجاد حساب کاربری کار سختی نبود و طی چند مرحله به راحتی انجام شد.

بعد از اینکه اپل آی دی را ایجاد کردید برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید عملیات اکتیو کردن آن را انجام دهید. در ادامه روش فعال‌سازی اپل آی دی را آموزش می‌دهیم.

اکتیو کردن یا فعال کردن اپل آی دی

برای اینکه بتوانید از اپل آی دی برای دسترسی به خدمات برند اپل استفاده کنید، باید حتماً شناسه اپل خود را بعد از ایجاد کردن، فعال یا اکتیو کنید.

برای این کار ابتدا Apple ID خود را روی یکی از تجهیزات اپل که در اختیار دارید مثل گوشی آیفون وارد کنید. می‌توانید از نرم‌افزار آیتونز نیز برای این کار استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از اینکه بخواهید اپل آی دی را روی دستگاه خود وارد کنید باید حتماً آی پی خود را با استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی روی کشور آمریکا قرار دهید.

به هیچ عنوان از آی پی ایران برای فعال کردن شناسه اپل خود استفاده نکنید. بعد از تغییر آی پی، اطلاعات شناسه اپل را که شامل نام کاربری و رمز عبور است، وارد کنید. سپس یک صفحه که حاوی اطلاعاتی است که وارد کرده‌اید برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید گزینه Review را انتخاب کنید.

به این مرحله خوب دقت کنید. بعد از اینکه روی گزینه Review کلیک کردید، روی توافق‌نامه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، دکمه agree را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید. در این مرحله در قسمت Paymet method گزینه None را انتخاب کنید و سپس آدرس خود در آمریکا را وارد کنید.

از آنجایی که شما آدرس صحیح و معتبری در کشور آمریکا ندارید، به همین دلیل می‌توانید یکی از آدرس‌هایی که در ادامه برای شما قرار داده شده است استفاده کنید.

آدرس اول: Street: 1 Infinite loop
City: CUPERNITO
Province: CA
Zipcode: 95014-2083
Tel: 031 1298567

آدرس دوم: Street: 9592, Harding Avenue, Surfside
City: Miami
Province: FL
Zipcode: 33154
Tel: 305-8611077

در پایان این مطلب روشی را که با استفاده از آن می‌توانید یک آدرس معتبر اما غیرواقعی ایجاد کنید، معرفی خواهیم کرد. بعد از وارد کردن آدرس روی گزینه continue کلیک کنید.

اگر همه مراحل را به درستی انجام داده باشید در این مرحله باید اپل آی دی شما فعال شود. اگر با خطای For assistance مواجه شدید به این معنی است که نرم‌افزار تغییر آی پی شما مشکل دارد و آی پی شما به کشور آمریکا تغییر داده نشده است.

حتماً از اپلیکیشن‌های مناسب و کاربردی که به شما برای تغییر آی پی کمک می‌کنند در این مرحله استفاده کنید.

ایجاد شناسه اپل بدون نیاز به استفاده از شماره تلفن

ممکن است شما در ساخت اپل آیدی با مشکلی مواجه شوید که برخی از کاربران تاکنون بعد از ایجاد تغییرات در نحوه ساخت شناسه اپل توسط برند اپل با آن روبرو شده‌اند. در واقع برخی کاربران اعلام کرده‌اند که هنگامی که از طریق وب‌سایت اپل اقدام به ایجاد اپل آی دی کرده‌اند، با مشکل وارد کردن شماره تلفن مواجه شده‌اند.

برای همین ما در این بخش به شما روش‌های دیگری به غیر از استفاده از وب‌سایت رسمی برند اپل برای ایجاد حساب کاربری و یا شناسه اپل را معرفی می‌کنیم تا در صورت بروز مشکل از یکی از این روش‌ها استفاده کنید.

در این روش‌ها می‌توانید از گوشی‌های آیفون، تبلت‌های آی پد و یا حتی گوشی‌های اندرویدی برای ایجاد حساب کاربری در اپل استفاده کنید. شما در این روش‌ها نیاز به نصب اپلیکیشن آیتونز روی دستگاه خود دارید. از این روش برای ایجاد اپل آی دی در سیستم‌عامل ویندوز و مک نیز می‌توانید استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن یا نرم‌افزار آیتونز

ابتدا اپلیکیشن آیتونز را روی دستگاه خود چه لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی با هر سیستم‌عاملی و یا گوشی آیفون یا اندروید نصب کنید. برای دانلود اپلیکیشن iTunes یا آیتونز به این آدرس مراجعه کنید.

بعد از اینکه نرم‌افزار را روی دستگاه خود دانلود و نصب کردید آن را اجرا کنید. بعد از اجرای اپلیکیشن آیتونز، در نوار بالای صفحه اصلی روی گزینه Account کلیک کنید. و سپس گزینه Setting را انتخاب کنید.

بعد از کلیک روی این گزینه، جعبه‌ای با نام Sign in to iTunes Store برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت روی گزینه Creat Apple ID کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی ایجاد حساب کاربری اپل بشوید.

ساخت اپل آی دی

بعد از ورود به این صفحه باید اطلاعات خود را مثل آدرس ایمیل، رمز عبور و کشور محل سکونت خود وارد کتید. توجه کنید که آدرس ایمیل باید حتماً آدرس ایمیل اختصاصی شما باشد چون در غیر این صورت، فردی که آدرس ایمیل متعلق به او است می‌تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.

از طرفی نباید روی این آدرس این ایمیل، اپل آی دی دیگری ساخته شده باشد. هنگام انتخاب پسورد دقت کنید به اندازه کافی قوی باشد؛ به طوری که فردی نتواند به راحتی آن را حدس بزند. رمز عبور شما باید شامل حداقل ۸ کاراکتر که ترکیب از اعداد و حروف است، باشد.

حتماً رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموش کردن به آن مراجعه کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید بازگرداندن یا بازیابی آن بسیار سخت خواهد بود.

تصویر ایجاد اپل آی دی

کشوری که انتخاب می‌کنید، حتماً باید با کشوری که آی پی شما روی آن ست شده است یکی باشد؛ چون در غیر این صورت ممکن است با خطا در حین ایجاد اپل آی دی مواجه شوید. حتماً دقت کنید آدرسی که در اطلاعات خود وارد می‌کنید حتماً با آدرس کشوری که آی پی شما به تغییر داده شده است یکی باشد. مثلاً اگر از آی پی آمریکا استفاده می‌کنید، حتماً آدرسی که در اطلاعات خود وارد می‌کنید، آدرس آمریکا باشد. برای اینکه از کشوری که ای پی شما به آن تغییر داده شده است اطلاع پیدا کنید از این آدرس استفاده کنید.

ساخت اپل آی دی با استفاده از آیتونز

وقتی اطلاعات خود را وارد کردید، بیانیه امنیتی اپل را تائید کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید. در این مرحله باید فیلدهای مربوط به اطلاعاتی را که اپل از شما می‌پرسد وارد کنید. این موارد به ترتیب در جدول زیر نمایش داده شده است.

عنوان، خانم، آقا، دوشیزه، دکتر Title
نام شما First Name
نام خانوادگی کاربر Last Name
تاریخ تولد که باید دقیق وارد شود و برای اینکه دقیق باشد می‌توانید از وب‌سایت Time.ir استفاده کنید. Birthday
سؤالات امنیتی و پاسخ به آن‌ها که برای احراز هویت کاربر لازم است Security Information

بعد از وارد کردن این اطلاعات روی گزینه Continue کلیک کنید تا وارد مرحله پایانی ایجاد شناسه اپل یا اپل آی دی بشوید.

در این مرحله باید گزینه Payment method را روی حالت None قرار دهید. اما اگر ویزا کارت یا مستر کارت دارید می‌توانید این گزینه را روی حالت ویزا کارت یا مستر کارت تنظیم کنید. در نهایت باید آدرس محل سکونت خود را واد کنید.

می‌توانید از وب‌سایت fakeaddressgenerator.com برای ایجاد آدرس صحیح اما غیرواقعی برای محل سکونت خود استفاده کنید. روش استفاده از این وب‌سایت برای ایجاد آدرس بسیار راحت و ساده است و چندان پیچیده و دشوار نیست.

بعد از وارد کردن اطلاعات روی گزینه continue کلیک کنید و به مرحله بعدی وارد شوید. در این مرحله باید از طریق ایمیل خود هویت خود را تائید کنید. به این ترتیب باید کدی را که در ایمیلی که برای شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال شده است، وارد آیتونز کنید. سپس گزینه تائید را انتخاب کنید.

به این ترتیب اپل آی دی شما به راحتی و بدون هیچ دردسری ایجاد می‌شود. در این روش عملیات ایجاد و فعال کردن اپل آی دی همزمان انجام می‌شود.

ایجاد شناسه اپل با استفاده از کامپیوتر

برای ساخت اپل آی دی با استفاده از کامپیوتر دو روش وجود دارد. یکی استفاده از اپلیکیشن آیتونز که در بالا به آن اشاره شد و دیگری ایجاد اپل آی دی با استفاده از وب‌سایت مدیریت اپل آی دی که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

ابتدا وارد این آدرس شده و سپس در صفحه اصلی که برای شما نمایش داده می‌شود روی گزینه Creat Your Apple ID کلیک کنید. با انجام این کار صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که باید تمام فیلدهای آن را مطابق جدولی که در قسمت قبلی آمده است، پر کنید.

بعد از پر کردن فرم داخل این صفحه اپل یک ایمیل به آدرس پست الکترونیک که در این فرم وارد کرده‌اید، ارسال می‌کند. در این ایمیل یک کد وجود دارد که باید آن را در باکس یا جعبه متنی که رد صفحه بعدی باز شده است، وارد کنید. به این ترتیب اپل آی دی شما ایجاد می‌شود.

با وجود اینکه با این روش اپل آی دی شما ایجاد شده است اما باید آن را فعال کنید.

یعنی زمانی که برای اولین بار اطلاعات مربوط به اپل آی دی خود را وارد می‌کنید، باید اطلاعاتی که در مرحله ۸ که در روش قبلی آمده و توضیح داده شده را در فرم نمایش داده شده وارد کنید. به این ترتیب اپل آی دی شما به راحتی فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | آی‌پدهای جدید اپل چه ویژگی‌هایی دارند؟
    ژوئن 28, 2021

    […] ساخت اپل ایدی می توانید به مقاله چگونه اپل آیدی بسازیم؟ مراجعه […]

لینک کپی شد!