تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

گوشت‌کوب برقی چه مارکی بخریم؟

معرفی گوشت‌کوب برقی از ارزان ترین تا گران ترین

راهنمای خرید
گوشت‌کوب برقی چه مارکی بخریم که هم از نظر قیمت به صرفه‎‌تر باشد، هم کارایی لازم را داشته باشد و هم سال‎‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم؟

تصلا– در این مطلب قصد داریم با بررسی مارک‎ های مختلف گوشت کوب برقی به شما امکان مقایسه بین بهترین مارک های گوشت کوب برقی را بدهیم تا در نهایت بتوانید به درستی تصمیم بگیرید. اگر شما هم علاقمند هستید کاربردگوشت کوب برقی و قیمت گوشت کوب برقی بدانید، همراه ما باشید.

با توجه به اینکه زندگی ‎‌های مدرن و پرسرعت امروزی دیگر وقت چندانی برای انسان باقی ‎نمی‎‌گذارد تا کارها را به روش‎‌های قدیمی انجام دهد. وسایل و ملزومات آشپزخانه نیز به موازات همین سرعت درحال تغییر هستند. وسایل برقی جای وسایل دستی را گرفته‎‌ اند و از آنجایی که به صرفه‎‌جویی در وقت کمک بسیاری می‎‌کنند، در یک چشم به هم زدن جای‌شان را در زندگی انسان‎‌ها باز کرده‌‎اند.

اما مانند هر وسیله برقی دیگری سوالات زیادی درباره خرید این گوشت ‌کوب برقی وجود دارد. مثلا اینکه چه نوع گوشت‌ کوبی بخریم که هم از نظر قیمت برای‌مان به صرفه‎‌تر باشد، هم کارایی لازم را داشته باشد و هم سال‎‌ها بتوانیم از آن استفاده کنیم؛ نمونه چنین سوالاتی است.

کاربرد گوشت ‌کوب برقی

بیایید قبل از اینکه به سراغ معرفی مارک‎‌های مختلف برویم کمی درباره کاربرد گوشت‌ کوب برقی حرف بزنیم. گوشت کوب برقی در واقع یک وسیله مناسب برای کارهای خرده ریز آشپزخانه است. اگرچه از غذاساز و مخلوط کن نیز تقریبا می‌‎توان چنین استفاده‎‌هایی کرد اما دو نکته حائز اهمیت است.

نکته اول اینکه برای کسانی که این دو وسیله را ندارند گوشت کوب برقی می‎‌تواند چاره‌ساز باشد و خصوصا اگر گوشت کوب برقی سه کاره تهیه کنید که بتوانید در موارد دیگر آشپزی نیز از این وسیله استفاده کنید.

همچنین استفاده از گوشت کوب برقی سه کاره یک مزیت دیگر هم برای افرادی دارد که به اصطلاح جایشان تنگ است. این وسیله نسبت به غذاساز جای بسیار کمتری را در آشپزخانه شما اشغال می‌کند.

نکته دوم اینکه غذاساز و مخلوط کن در بسیاری از موارد که شما فقط به یک گوشت کوب نیاز دارید نمی‌‎تواند مشکل‌تان را حل کند و در آن لحظه است که نیاز به یک گوشت کوب برقی را با تمام وجودتان حس می‎‌کنید.
کار گوشت کوب برقی همانطور که از نامش مشخص است له کردن و مخلوط کردن غذاست اما در صورتی که از نوع چند کاره آن استفاده کنید معمولا کاربردهایی مانند همزن، خردکن، آسیاب و رب ساز را نیز دارد. بدیهی است که قیمت گوشت کوب چند کاره بیشتر از نوع ساده آن است.

بهترین مارک گوشت کوب برقی کدام است؟

برای انتخاب بهترین مارک گوشت کوب برقی نمی‎توان نام یک برند را برد بلکه باید در میان برندهای مختلف مقایسه انجام داد و براساس شرایط خود بهترین را انتخاب کرد. مارک‎های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که گوشت کوب برفی تولید می‎‌کنند. یقینا هرکدام از این مارک‌‎ها ویژگی‎‌ها و قیمت مخصوص به خود را دارند. در ادامه به بررسی برخی از این مارک‎‌ها خواهیم پرداخت.

گوشت کوب برقی فلر

فلر یکی از مشهورترین مارک‎‌های وسایل برقی است که در آشپزخانه استفاده می‎‌شوند. گوشت کوب برقی فلر معمولا یک دستگاه سه کاره است که می‎‌توان از آن به عنوان خردکن و همزن نیز استفاده کرد.

لازم به ذکر است که این مارک مدل‎‌های مختلفی دارد که هر کدام از این مدل‎‌ها خصوصیات مربوط به خود را دارند. از ویژگی‎‌های این وسیله می‎‌توان به موتور بسیار قوی، بدنه محکم از جنس استیل، ضد زنگ بودن، مقاوم در برابر فشار حاصل از ضربات و… اشاره کرد.

مخزن گوشت کوب برقی فلر حدود نیم لیتر است و باید آن را برای یک خانواده چهار نفره مناسب دانست. به طور کلی اگر به دنبال محصولی با قیمت متوسط و کیفیت بالا هستید که سالیان سال بتوانید از آن استفاده کنید، گوشت کوب برقی فلر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

قیمت گوشی برقی

گوشت کوب برقی مولینکس

گوشت کوب برقی مولینکس نیز مانند فلر مدل‎های فراوانی از تک کاره تا چند کاره دارد که هر کدام قیمت و ویژگی مخصوص به خود را دارند.

از ویژگی‎های مشترک این مدل‎ها باید به تیغه بسیار تیز و قوی، کم جا بودن، قیمت گوشت کوب برقی مولینکس و کیفیت خوب آن اشاره کرد.

از آنجایی که در میان مدل‎های مختلف این مارک هم گوشت کوب‎های چند کاره و تک کاره و هم بدنه استیل و پلاستیکی وجود دارد، دست شما در انتخاب بسیار باز است و می‎ توانید براساس بودجه و نیاز خود از همین مارک چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید.

گوشت کوب برقی بوش

بوش از قدیم الایام یکی از معروف ‎ترین مارک‎های وسایل برقی بوده است. این مارک نسبتا قیمت بالاترین از مارک‎های دیگری که تاکنون به شما معرفی کردیم، دارد اما کیفیتش هم به همان میزان بهتر است.

در طراحی گوشت کوب برقی بوش در همه مدل‎ها علاوه بر اینکه کیفیت بدنه، تیغه و موتور حائز اهمیت بوده، زیبایی دستگاه، راحتی کار با آن و خوش ساخت بودن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از مهم‎ترین ویژگی‎های این وسیله که در بسیاری از مدل‎های این مارک بدان توجه شده درجه تنظیم قدرت و سرعت است که کار شما را بسیار راحت می‎کند و باعث می‎شود بتوانید در موارد زیادی از این دستگاه استفاده کنید.

گوشت‌‍کوب برقی پارس خزر

پارس خزر یکی از معروف‎‌ترین مارک‎های لوازم برقی ایرانی است که در زمینه تولید گوشت‌کوب بسیار خوب عمل کرده است. از نقاط مثبت گوشت‌کوب برقی پارس خزر می‎توان به سبک بودن، قابلیت شستشوی آسان، تیغه‎های تیز، مناسب برای استفاده روزانه، قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی و… اشاره کرد.

گوشت‌کوب برقی براون

گوشت‌کوب برقی براون را می‎‌توان یکی از بهترین محصولاتی دانست که این مارک تولید می‎‌کند. اگرچه هر کدام از مدل‎‌های گوشت کوب براون ویژگی‎‌های مخصوص به خود را دارد. اما موتور قوی، توان خروجی بالا در کمترین زمان ممکن، محفظه‎‌های چند لیتری و… بخشی از ویژگی‎‌های مشترک میان همه آنهاست. براون قیمت نسبتا بالایی در میان مارک‎‌های دیگر دارد اما به جرات باید این مارک را یکی از بهترین و با کیفیت‌‎ترین‎‌ها در این زمینه دانست.

گوشت‌کوب برقی دسینی

قیمت گوشت کوب برقی دسینی در میان مارک‎‌های مختلف، مناسب است. مدل‎‌های مختلف آن از چندکاره تا یک کاره هستند و همه آنها دارای موتوری قدرتمند و بی‌صدا هستند.

معمولا مدل‎‌های چندکاره آن فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می‎‌کنند و به همین دلیل این وسیله برای کسانی فضای کمی در آشپزخانه خود دارند، بسیار مناسب است.

همچنین کسانی که می‎‌خواهند با یک قیمت مناسب گوشت‌کوبی با کیفیت قابل قبول تهیه کنند، بهتر است سراغ مارک دسینی بروند.

گوشت‌کوب برقی فیلیپس

فیلیپس یکی از مارک‎‌های نسبتا قدیمی وسایل برقی است. گوشت‌ کوب برقی فیلیپس یک وسیله با استاندارد متوسط است که قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس را نه می‌‎توان بالا دانست و نه پایین. از ویژگی‌‎های این وسیله باید به زیبایی در طراحی و موتور با قدرت و توان بالا اشاره کرد.

معمولا مدل‌های مختلف گوشت‌کوب برقی فیلیپس درجه تنظیم سرعت ندارد. این مشکل در بسیاری از مارک‎‌های دیگر نیز وجود دارد.

گوشت‌کوب برقی کنوود

کنوود یکی از مارک‎‌هایی است که هم قیمت مناسبی و هم کارایی بسیار خوبی دارد. در واقع اگر یک وسیله برای استفاده روزانه می‎‌خواهید که قیمت بالایی هم نداشته باشد گوشت‌کوب برقی کنوود پیشنهاد خوبی برای شماست.

از ویژگی‎‌های این وسیله باید به تیغه‎‌های قوی و ضدزنگ، خوش‌دست بودن و داشتن ظرف غذاساز با کیفت و حجم مناسب اشاره کرد.

گوشت‌‎کوب برقی گوسونیک

قیمت گوشت کوب برقی گوسونیک یکی از مارک‎‌هایی است که که نسبتا ارزان است. جالب است بدانید برخی از مدل‎‌های این مارک درجه تنظیمات سرعت دارد و برای محصولی در این رده قیمت این گزینه بسیار خوبی به حساب می‎‌‎آید.

نکات مهم در خرید گوشت‌‎کوب برقی

برای خرید گوشت کوب‌برقی لازم است به چند نکته مهم و تاثیرگذار اشاره کنیم. در درجه اول باید تصمیم بگیرید یک محصول تک کاره لازم دارید یا می‎‌خواهید چیزی که می‎ خرید چندکاره باشد.

در درجه دوم باید ببینید چقدر می‎‌توانید هزینه کنید و موردهایی را که در آن رنج قیمت پیدا می‎‌کنید از نظر کارکرد و کیفیت با هم مقایسه کنید و در نهایت از میان آنها انتخاب کنید. اگر زیاد از گوشت‌ کوب استفاده می‎‌کنید، بهتر است گزینه‎‌های فلزی را در اولویت خود قرار دهید و یا اگر ترجیح می‎‌دهید از میان گزینه‎‌های پلاستیکی انتخاب کنید حتما قبل از خرید از کیفیت آن مطمین شوید.

در درجه بعدی درباره تیغه گوشت‌کوب خوب تحقیق کنید. معمولا تیغه‎‌های بلند و پرسی بهتر از تیغه‎‌هایی هستند که با پیچ و مهره به دستگاه وصل شده باشند. اما درباره قطعات بهتر است برعکس این باشد. یعنی قطعات از هم به راحتی جدا شوند و تمیز کردن‌شان راحت باشد.

فرقی ندارد که شما کدام مارک را انتخاب می‎‌کنید و یا چقدر بودجه برای خرید گوشت کوب برقی در نظر دارید اگر همه این نکات را به دقت بررسی کنید، حتما وسیله‌‎ای که می‎‌خرید مدت زیادی برای‌تان کار خواهد کرد.

در این مقاله سعی کردیم نکات مهم درباره خرید یک گوشت‌کوب برقی را بررسی کنیم. اگرچه این مقاله تا حد زیادی به شما در انتخاب‌تان کمک خواهد کرد اما سعی کنید در هنگام خرید بیشتر تحقیق کنید و جزئیات بیشتری را در نظر بگیرید. اگر مدلی را انتخاب می‌‎کنید درباره تمام نکات مربوط به اطلاعات کسب کنید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!