تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

یک مودم مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

معرفی انواع بهترین مودم جیبی ۴G موجود در بازار

اخبار تصلا
اینترنت همراه گوشی به دلیل هزینه بالا و  کیفیت اینترنت شاید همیشه و همه جا گزینه مناسبی نباشد؛ همین موضوع نیاز به داشتن یک مودم پرسرعت را برای منزل یا محیط کار بیشتر می‌کند. اما یک مودم خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بهترین مودم را انتخاب کنیم؟در این مطلب با انواع مودم 4G آشنا می شوید.

تصلا– فناوری کنونی و استفاده از آن در تبادل اطلاعات شبکه، بسیاری از قابلیت‌ها را برای مخاطبان فراهم کرده است و اکنون، رسیدن به سرعت‌های تبادل چند مگابایتی دور از انتظار نیست. با این شرایط، ممکن است اینترنت خانگی جوابگوی نیازهای کاربران نباشد که در این صورت، گزینه‌ای به نام اینترنت بی‌سیم ۴G وجود دارد. اینترنتی که با مودم ۴G ارائه می‌شود و چند سال از عرضه آن می‌گذرد، اکنون سرعت عالی را فراهم کرده است و می‌توان گفت مشکلات اتصال قبلی را ندارد. با انتخاب بهترین مودم جیبی و بی سیم مطمئنا در شرایطی است که بسیاری از شغل‌های کنونی وابسته به وجود اتصال اینترنتی است، قطعی ارتباط اینترنتی دیگر آزار‌دهنده نیست.

اینترنت همراه یا ۴G قابلیت بسیار بی‌نظیری است که علاوه بر سرعت عالی، قابلیت اتصال اینترنتی در هر نقطه و در هر زمانی را ممکن می‌سازد و در صورتی که از سرویس‌دهنده قابل اطمینانی استفاده کنیم، مشکل قطعی اینترنت نیز وجود نخواهد داشت.

چه ابزاری برای ارتباط اینترنت ۴G مورد نیاز است؟

اینترنت همراه راحت‌ترین روش‌ها را برای دسترسی و دریافت سرویس اینترنت فراهم می‌کند. شما که برای استفاده از اینترنت خانگی با مشکلات متعددی مواجه بودید، اکنون تنها به یک مودم ۴G و سیم کارت نیاز دارید تا با آسان‌ترین روش‌ها اتصال اینترنتی را برقرار کنید.

انتخاب سیم کارت و سرویس دهنده اینترنت براساس سلیقه کاربر و تجربه شخصی او از استفاده از خدمات است و این مورد ممکن است براساس شرایط منطقه‌ای با منطقه دیگر متفاوت باشد. اما نکته مهم‌تر انتخاب مودم براساس انتظار کاربر و امکانات داخلی آن است که برقراری اتصال اینترنتی با استفاده از آن امکان‌‌پذیر خواهد بود.

مودم ۴G خوب چه امکاناتی دارد؟

بهترین مودم 4G

همه ما در زمان خرید یک وسیله الکترونیکی حواس‌مان به بعضی از نکات است. حتما دقت در این نکات منجر به انتخابی درست می‌شود. مهم‌ترین نکات راهنمای خرید بهترین مودم ۴G به شرح زیر است:

طراحی ظاهری

در کنار امکانات سخت‌افزاری و کیفیت ساخت محصول، طراحی ظاهری آن نیز اهمیت زیادی دارد. زیبایی میز کار مورد توجه بسیاری از کاربران است و خوشبختانه شرکت‌های سازنده، طراحی حرفه‌ای را در محصولات خود مد نظر دارند.

جدا از طراحی ظاهری، ممکن است ابعاد محصول نیز مهم باشد و برای استفاده از مودم در بعضی از شرایط، داشتن یک مودم با ابعاد کوچک‌تر نیاز است. برای مثال، در شرایط سفر، مودمی کاربرد دارد که اندازه کوچک داشته باشد و قابلیت حمل آن آسان باشد.

برندهای ساخت مودم ۴G همواره به سایز کوچک محصول خود توجه ویژه‌ای دارند و محصولاتی روانه بازار شده است که می‌توان آن‌ها را در یک کیف هم حمل کرد. تغذیه بعضی از مودم‌ها نیز به صورتی است که برای تامین توان آن‌ها تنها یک پورت USB مانند پورت لپ‌تاپ کافی است تا مودم اینترنت همراه را دریافت کند.

پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم

مودم‌های بی‌سیم همراه که از طریق سیم کارت ارتباط اینترنتی را فراهم می‌کنند، پشتیبانی از شبکه‌های استاندارد زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. برای مثال، ممکن است یک مودم ۴G همراه علاوه بر ارتباط ۴G ارتباط ۴٫۵G و ۳G را نیز فراهم کند.

مودم‌هایی که تنها ارتباط ۳G دارند، قیمت پایین‌تری را پیشنهاد می‌دهند اما سرعت آن‌ها نیز کمتر است.

معمولا امکان ارسال شبکه اینترنتی از طریق رابط WiFi در مودم‌های ۴G فراهم شده است و این قابلیت راحتی کار را به دنبال دارد. مودم‌های ۴G ارتباط اینترنتی را از طریق رابط باسیم مانند USB نیز به اشتراک می‌گذارند اما در مدل‌های باکیفیت بازار، امکان اشتراک گذاشتن آن از طریق WiFi فراهم شده است.

پورت‌های اضافی

اتصال بی‌سیم WiFi در یک مودم ۴G اهمیت زیادی دارد اما وجود رابط‌های دیگر مانند اترنت نیز می‌تواند در بعضی از شرایط کاربردی باشد. با وجود پیشرفت در ساخت محصولات الکترونیک، هنوز هم رابط اترنت کارایی دارد و از دیگر رابط‌ها می‌توان به اتصال RJ-11 اشاره کرد که شاید کاربران توجه زیادی به آن نکنند.

رابط RJ-11 استانداردی است که در اکثر مودم‌ها به کار گرفته می‌شود و کاربرد آن برقراری تماس‌های صوتی اینترنتی است و می‌توان تلفن ثابت را به این پورت متصل کرد و از ارتباط صوتی اینترنتی استفاده کرد.

شما می‌توانید گوشی تلفن ثابت را به این پورت متصل کنید و در این صورت، گوشی تلفن ثابت از طریق مودم ۴G به یک موبایل تبدیل خواهد شد که می‌تواند تماس صوتی برقرار کند.

قابلیت حمل بدون نیاز به برق

در بعضی از مدل‌های معروف بازار، شرکت‌های سازنده از باتری داخلی برای تغذیه مودم استفاده می‌کنند که این قابلیت، مزیت مهم و اساسی مودم‌های ۴G همراه است.
با این حال، با توجه به کاربرد و محل استفاده از مودم، ممکن است کاربری مودم ۴G با تغذیه برق شهری را ترجیح دهد.

قابلیت پشتیبانی از کاربرهای متعدد

تمامی برندهای سازنده مودم این نکته را در نظر دارند که ممکن است کاربران زیادی به صورت همزمان از مودم استفاده کنند. با این حال، تعداد کاربرانی که به صورت همزمان از مودم استفاده خواهند کرد اهمیت زیادی دارد.

شاید شما مودم را برای محل خاصی تهیه می‌کنید که افراد متعددی از آن استفاده خواهند کرد و در این صورت نیاز به تهیه مودمی با قابلیت چند کاربره است.

بهترین مودم ۴G حرفه‌ای از برند معتبر قیمت ۱.۴ میلیون تومان

مودم ۴G قابل حمل هوآوی مدل E5576-320

مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل E5576-320

برند هوآوی از پیشگامان ساخت مودم‌های همراه است که محصول این برند با نام E5576-320 یکی از بهترین‌های مودم ۴G همراه بازار است. این مودم که قابل حمل نیز هست،

وزن مناسب ۱۸۰ گرمی دارد و در ابعاد ۰.۷*۵.۸*۱۰ سانتی‌متر ساخته شده است و می‌توان از آن در محل‌های مختلف استفاده کرد. محصول در رنگ‌بندی زیبایی طراحی شده است و ظاهر آن نیز طراحی مناسبی دارد.

شرکت سازنده از یک باتری لیتیومی برای تامین تغذیه مودم استفاده کرده است که قابلیت شارژ دارد و ظرفیت آن ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. قابلیت کارکرد باتری محصول تا یک روز کاری ممکن است و در صورت نیاز کاربر برای استفاده بیشتر از آن، می‌توان باتری را در مدت کوتاهی دوباره شارژ کرد.

خوشبختانه، شرکت سازنده باتری این مودم ۴G را به صورتی طراحی کرده است که می‌توان آن را جدا کرد و در مواقع اضطراری، قابلیت استفاده از باتری دوم نیز برای کاربر فراهم است.

روی مودم دو عدد نشان‌گر LED وجود دارند که وضعیت‌های مختلف شبکه و میزان باتری را نمایش می‌دهند. برای ارتباط گرفتن مودم با دستگاه‌های دیجیتال نیز، دو رابط USB و WiFi در محصول فراهم شده است تا اتصال آن به تمامی دستگاه‌ها ممکن باشد.

این مودم از استانداردهای ۴G و ۳G و ۲G پشتیبانی می‌کند و شرکت سازنده سرعت حداکثری ۱۵۰ مگابیت در ثانیه را در آن فراهم کرده است. برای محل‌هایی که استفاده از مودم ۴G توسط چند کاربر به صورت همزمان است، این مودم می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد چرا که ۱۶ نفر به صورت همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند.

قابلیت مهم این مودم نیاز نداشتن به نصب درایور است و تنها با اتصال آن به کامپیوتر، درایور آن شناسایی و پیکربندی می‌شود.

بهترین مودم با زیبایی ظاهری قیمت ۱.۲ میلیون تومان

مودم ۴G LTE بی‌سیم و قابل حمل هوآوی مدل E5377

مودم 4G LTE بی‌سیم و قابل حمل هوآوی مدل E5377

اگر به دنبال مودمی با طراحی مناسب می‌گردید و طراحی ظاهری برای شما اهمیت دارد، مودم E5377 برند هوآوی مناسب شما است. این محصول در رنگ سفید و با یک LCD نمایشی ساخته شده است که وزن آن با باتری داخلی ۸۲ گرم است.

ابعاد این محصول مناسب حمل آسان است و استفاده از آن در محل‌های مختلف ممکن است چرا که ابعادی برابر با ۱.۴۴*۵.۷۱*۹.۳۵ سانتی‌متر دارد. این مودم ۴G قابلیت مهمی به نام اتصال WiFi دارد و می‌تواند اینترنت دریافتی ۴G را با سرعت زیاد با دستگاه‌های دیجیتال به اشتراک بگذارد.

سرعت انتقال اطلاعات این محصول حداکثر ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است و صفحه نمایش ۱.۴۵ اینچی که روی آن طراحی شده است، این تبادل اطلاعات و سرعت آن را نمایش می‌دهد.

از اطلاعات قابل نمایش صفحه نمایش این مودم می‌توان به نوع اتصال سیم کارت، نمایش اطلاعات SMS، میزان شارژ باتری، نام اپراتور شبکه، سرعت تبادل، قدرت آنتن دهی و نحوه ارسال اطلاعات اشاره کرد.

استفاده از باتری داخلی و تامین تغذیه مودم ۴G از طریق باتری قابل شارژ از جمله مهم‌ترین نقاط قوت این محصول است که ظرفیت باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن مهیا شده است.

این باتری می‌تواند تا ۶ ساعت برای مودم شارژدهی داشته باشد و میزان ساعت‌های آماده به کار یا استندبای مودم ۳۰۰ ساعت است.

مدل E5377 هوآوی دارای قابلیت نصب کارت حافظه نیز هست که ظرفیت حداکثری قابل پشتیبانی آن به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. علاوه بر این قابلیت، اتصال USB نیز از امکانات ارتباطی مودم است که راحتی کار را فراهم می‌کند.

این مودم ۴G از حداکثر ۱۱ کاربر به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و می‌توان به این تعداد دستگاه دیجیتال را به صورت همزمان به مودم متصل کرد.

امکان استفاده از E5377 در سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش وجود دارد و نصب آن تنها با اتصال به دستگاه دیجیتال مانند لپ تاپ ممکن است و نیازی به نصب درایور اضافی نیست.

بهترین مودم با قابلیت حمل آسان قیمت ۱.۲ میلیون تومان

مودم ۴G قابل حمل تندا مدل G180

مودم 4G قابل حمل تندا مدل G180

محصول تندا مدل ۱۸۰ زیبایی ظاهری خوبی دارد و رنگ بندی آن در دو مدل مشکی و سفید است. این مودم ۴G که وزن پایینی دارد در ابعاد ۱.۳۸*۵.۹۵*۹.۸ سانتی‌متری ساخته شده است و وزن آن با باتری ۸۵ گرم است.

در صورتی که نیاز به شارژدهی بالایی داشته باشید، باید گفت این محصول قابلیت مهمی به نام شارژدهی تا ۸ ساعت مداوم را دارد. در حقیقت، باتری داخلی Tenda 180 که ظرفیت ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، این شارژدهی را تامین خواهد کرد.

برای نمایش وضعیت شبکه و اطلاعات مورد نیاز، شرکت سازنده از نشان‌گرهای LED در این محصول استفاده کرده است که وضعیت شبکه، وضعیت اتصال WiFi، میزان باتری و وضعیت SMS را نمایش خواهند دارد.

گفتنی است، امکان ارتباط WiFi در تندا ۱۸۰ وجود دارد و علاوه بر آن، رابط USB نیز فراهم شده است. مودم ۴G تندا تا ظرفیت ۳۲ گیگابایتی کارت حافظه را پشتیبانی می‌کند و تا ده کاربر به صورت همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند.

بهترین مودم سازگار با سیستم عامل‌های مختلف قیمت ۱.۵ میلیون تومان

مودم ۴G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7200

مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7200

اگر به دنبال مودمی با طراحی ظاهری زیبا و امکانات سخت‌افزاری مناسب می‌گردید و در عین حال قابلیت حمل آسان برای‌تان مهم است، M7200 تی پی لینک بهترین مودم برای شماست.

این محصول ابعاد ۱.۶*۵*۷ سانتی‌متر دارد و وزن آن در حدود ۱۰۰ گرم است. برند سازنده محصول خود را به صورتی طراحی کرده است تا قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل ویندوز، مکینتاش، اندروید و IOS برای آن فراهم باشد.

قابلیت استفاده کاربرهای متعدد نیز در محصول M7200 فراهم شده است و این مودم ۴G از ۱۱ کاربر به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در تی پی لینک M7200 به صورت استاندارد بین‌المللی است و مقدار آن به ترتیب ۵۰ و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. از صفحه نمایش در این محصول استفاده نشده است اما نشان‌گرهای LED وضعیت باتری و شبکه را نمایش می‌دهند.

برای تغذیه محصول، تی پی لینک از یک باتری داخلی بهره برده است که ظرفیت بسیار مناسب ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و قابلیت شارژدهی آن در صورت استفاده معمولی تا ۸ ساعت است.

رابط‌ها به صورت باسیم و بی‌سیم هستند و پورت میکرو USB و WiFi در آن به کار رفته است. می‌توان از محفظه نصب کارت حافظه نیز در این مودم ۴G استفاده کرد که تا ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

شبکه‌هایی که شما می‌توانید از آن اینترنت دریافت کنید، شبکه ۳G و ۴G هستند و محصول به صورتی طراحی شده است تا یک مودم همه کاره همراه با سرعت بی‌نظیر ارتباطی باشد.

بهترین مودم ۴G از نظر قابلیت‌های اضافی قیمت ۹۰۰ هزار تومان

مودم ۴G قابل حمل جی یو مدل JMR1040

مودم 4G قابل حمل جی یو مدل JMR1040

مودم جیبی ۴G جیو تمامی امکانات مورد نیاز کاربر را در اختیار قرار می‌دهد چرا که قابلیت‌های ارتباطی و امکانات اضافی زیادی دارد. این مودم وزن ۹۵ گرمی دارد و ابعاد ساخت آن ۲*۷.۴*۷.۴ سانتی‌متر است. مودم جیو JMR1040 ساخت دایره‌ای دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است.

رابط‌های بسیار کاربردی و جدید در این محصول وجود دارند و کاربر از لحاظ اتصال مودم به دستگاه‌های مختلف دیجیتال مشکلی نخواهد داشت. این رابط‌ها شامل پورت USB و WiFi هستند و علاوه بر این امکانات، شیار کارت حافظه نیز در مودم قرار داده شده است.

قابلیت پشتیبانی تا ۶۴ گیگابایت ظرفیت برای کارت حافظه وجود دارد و باندهای پشتیبانی شده JIO JMR1040 شبکه ۴G و LTE هستند.

مودم ۴G جیو از آنتن داخلی برای تقویت سیگنال ارسالی استفاده می‌کند و سرعت تبادل آن حداکثر ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. نقطه قوت محصول را می‌توان باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دانست که می‌تواند تا ۸ ساعت شارژدهی داشته باشد.

قابلیت عالی دیگر این مودم امکان پشتیبانی آن از ۳۲ کاربر به صورت همزمان است که می‌تواند در محل کار یا بخش‌های عمومی محصولی کاربردی باشد.  جیو JMR1040 قابلیت کار در سیستم عامل‌های مختلف ویندوز و مکینتاش را دارد و علاوه بر این می‌توان از محصول در سیستم عامل لینوکس نیز استفاده کرد.

به دلیل امکانات ارتباطی و قابلیت پشتیبانی از کاربرهای متعدد و در عین حال قیمت مناسب این مودم، می‌توان آن را بهترین مودم ۴G با قیمت مناسب دانست و این محصول انتخابی هوشمندانه است.

مودم ثابت ۴G از برند معتبر قیمت ۹۰۰هزار تومان

مودم روتر بی سیم LTE زد تی ای مدل MF253S

مودم روتر بی سیم LTE زد تی ای مدل MF253S

مودم زد تی ای MF253S محصولی است که به وسیله آداپتور و برق شهری کار می‌کند و ابعاد آن ۵.۶*۱۵*۱۵ سانتی‌متر است. این محصول وزن حدودی ۳۰۰ گرم دارد و ارتباط آن از طریق رابط‌های باسیم و بی‌سیم ممکن است.

مودم زد تی ای که به صورت بی‌سیم ارتباط ۴G را دریافت می‌کند، دارای پورت اترنت نیز هست که می‌توان از آن برای اتصال باسیم به دستگاه کامپیوتر استفاده کرد.

از دیگر قابلیت‌های ارتباطی این محصول USB و WiFi هستند و به دلیل فراهم کردن رابط‌های پرسرعت در این مودم، تبادل اطلاعات با سرعت حداکثری ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه در آن ممکن است.
محصول زد تی ای دارای باتری نیست و امکان استفاده از آن با باتری وجود ندارد و تقویت سیگنال در آن از طریق آنتن داخلی فراهم شده است.

بهترین مودم ۴G تی پی لینک قیمت ۱ میلیون تومان

مودم ۴G قابل حمل تی پی لینک مدل M7300

مودم 4G قابل حمل تی پی لینک مدل M7300

تی پی لینک یکی دیگر از برندهایی است که محصولات شبکه را تولید می‌کند و مودم ۴G LTE این برند با نام M7300 از محصولات باکیفیت این برند است. این مودم ابعاد ۶.۳*۱.۶*۱۰.۲ سانتی‌متری دارد و در وزن ۱۵۹ گرم ساخته شده است.

نوع ارتباط محصول باسیم و بی‌سیم است و رابط‌های USB و WiFi در آن به کار رفته است. این محصول علاوه بر رابط‌های پرسرعت دارای شیار کارت حافظه نیز هست که حداکثر تا ۳۲ گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می‌کند.

تغذیه این مودم ۴G از طریق باتری داخلی تامین می‌شود که ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژدهی برای مودم داشته باشد. تی پی لینک M7300 به صورت همزمان از ۱۱ کاربر پشتیبانی می‌کند.

بهترین مودم USB همراه قیمت ۱.۲ میلیون تومان

مودم بی سیم ۴G هوآوی مدل E8372

مودم بی سیم 4G هوآوی مدل E8372

هوآوی مدل E8372 مودمی است که وزن بسیار مناسبی دارد و برای حمل یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است. این مودم ۴G ابعاد ۱.۴*۹.۴*۳ سانتی‌متری دارد و از استانداردهای بین‌المللی LTE و GSM پشتیبانی می‌کند.
محصول هوآوی از طریق USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می‌شود و آنتن تقویتی آن از نوع خارجی است.

سرعت استاندارد ارسال و دریافت اطلاعات در این مودم ۵۰ و ۱۵۰ مگابیت در ثانیه است و برای استفاده از کاربرهای مختلف، قابلیت پشتیبانی از ۱۰ کاربر به صورت همزمان فراهم شده است.

در حقیقت، توان این مودم از طریق USB تامین می‌شود و به دلیل وجود ارتباط WiFi در آن، اینترنت دریافتی از طریق سیم کارت با دستگاه‌های دیجیتال مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود.

مهم‌ترین مزیتی که این نوع محصول دارد، امکان استفاده از آن در خودرو است. می‌توان این مودم ۴G را به شارژر خودرو متصل کرد و بدون نیاز به وسیله جانبی برای تامین توان از اینترنت همراه آن استفاده کرد.

بهترین مودم جیبی با کیفیت برند دی لینک قیمت ۱٫۹میلیون تومان

بهترین مودم ۴G دی لینک مدل DWR-910

بهترین مودم 4G دی لینک مدل DWR-910

دی لینک از جمله بهترین برندهایی است که در حوزه ساخت تجهیزات شبکه و مودم‌های باکیفیت فعالیت دارد. محصول DWR-910 این برند قابلیت ارتباط اینترنتی همراه را تنها با استفاده از یک دستگاه کوچک USB فراهم می‌کند.

این مودم جیبی که توان آن از طریق رابط USB2.0 تامین می‌شود، ارتباط WiFi نیز دارد و این به معنی آن است که می‌توان دستگاه‌های مختلف را به آن متصل کرد و از اینترنت پرسرعت ۴G لذت برد.

سرعت استاندارد ارسال و دریافت ۴G در این محصول به کار رفته است و مقدار آن ۵۰ و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. مودم DWR-910 قابلیت اتصال Plug & Play دارد و تنها اتصال آن به کامپیوتر کافی است تا توسط ویندوز شناسایی شود.

آنتن مودم و رابط WiFi آن نیز از نوع داخلی است و به همین دلیل شرکت سازنده آن را در اندازه کوچک طراحی کرده است تا وسایل جانبی اضافی برای کار کردن آن نیاز نباشد.

کاربری آسان با برندی معتبر قیمت ۸۰۰ هزار تومان

مودم جیبی ۴G رلاینس مدل Wi-Pod W670

مودم جیبی 4G رلاینس مدل Wi-Pod W670

بهترین مودم ۴G رلاینس مدل Wi-Pod W670 جیبی است و این مودم از طریق درگاه USB به دستگاه کامپیوتر متصل می‌شود، وزنی معادل ۲۵۰ گرم دارد و ابعاد آن به صورتی است که حمل آن در یک کیف کوچک ممکن است.

این مودم ۴G از باتری داخلی با ظرفیت مناسب ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که تا یک روز کاری شارژدهی خواهد داشت. برای انتقال اطلاعات از استاندارد ارسال و دریافت ۵۰ و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه‌ای استفاده شده است و آنتن تقویتی محصول در داخل آن قرار دارد.

برای راحتی کاربر نیز روی مودم نشان‌گرهای LED وجود دارند که وضعیت‌های مختلف عملکرد را نمایش می‌دهند. این وضعیت‌ها شامل WiFi، وضعیت داده و میزان باتری هستند.

در این مطلب تلاش کردیم که بهترین مودم های ۴G ارزان را به شما معرفی کنیم و از ویژگی‌های آنها برای‌تان بنویسیم تا بتوانید بهترین مودم را خریداری کنید. از مودم‌های کوچک و قابل حمل گرفته تا باکیفیت‌ترین مودم های ۴G با قیمتی مناسب، امیدواریم از خواندن این راهنمای خرید مودم بهره‌ای برده باشید و اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنمای خرید بهترین مودم ADSL بازار
    آگوست 17, 2020

    […] این دستگاه‌ها شامل انواع مختلفی از مودم‌های باسیم و مودم‌های بی‌سیم است که البته در حال حاضر مودم‌های بی‌سیم جایگاه به […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | معرفی مودم‌های پرسرعت VDSL بازار
    آگوست 19, 2020

    […] ویژگی‌های این مودم می‌توانیم به پشتیبانی از اینترنت ۴G و ۳G، تعریف شبکه مهمان، کنترل والدین، پشتیبانی از IPTV […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | مودم‌های جیبی پرفروش بازار کدامند؟
    آگوست 22, 2020

    […] مودم همراه ۴G دی‌لینک مدل DWR-932 D2 قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی ۴G و ۳G را داراست و پس از نصب یک سیم‌کارت روی آن، می‌توانید از وای‌فای آن نیز به شکل بی‌سیم استفاده کنید. […]

    قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید! » تصلا(تصویر صنعت لوازم الکترونیک)
    اکتبر 29, 2020

    […] قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید! […]

لینک کپی شد!