تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

انواع مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک +قیمت

راهنمای خرید
میز تلویزیون دیواری یا باکس تلویزیون دیواری و قاب تلویزیون دیواری جایگزین بسیار زیبا و مناسبی برای میزهای تلویزیون معمولی هستند. همچنین میز تلویزیون دیواری برای خانه کوچک علاوه بر اینکه فضای مفید خانه را اشغال نمی‌کنند، به دلیل اینکه دارای طرح‌های بسیار متنوعی هستند، می‌تواند دکوراسیون داخلی منزل را بسیار بیشتر از میزهای تلویزیون معمولی زیباتر کنند.

تصلاپرس – امروزه اکثر آپارتمان‌ها و خانه‌ها مساحت بسیار کمی دارند و ساکنان آن‌ها می‌خواهند از تمام فضای خانه بهترین استفاده ممکن را داشته باشند. با خرید میز تلویزیون دیواری ساده و شیک جابجایی این میزها را راحت تر می کند و تمیز کردن قسمت زیر آن‌ها راحت تر است.

این با تئجه به مزایای میز تلویزیون دیواری ساده ، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تلویزیون خود را به دیوار نصب کنند؛ البته نصب تلویزیون به دیوار نیز معایبی دارد که باعث می‌شود بسیاری از افراد از انجام این کار صرف‌نظر کنند؛ زیرا در صورت نصب تلویزیون، روی دیوار متصل کردن وسایل مختلف با آن دشوار می‌شود و آویزان شدن سیم‌ها و به ‌هم‌ ریختگی آن‌ها فضای اطراف تلویزیون را بسیار زشت می‌کند.

همچنین بسیاری از افراد معتقدند زمانی که تلویزیون روی دیوار نصب شود، جلو چندان زیبایی ندارد؛ میزهای تلویزیون دیواری که به برخی از آن‌ها شلف دیواری تلویزیون یا باکس دیواری تلویزیون یا قاب دیواری تلویزیون گفته می‌شود و زیر تلویزیون‌های دیواری می‌تواند تمام این مشکلات را برطرف کنند، زیرا هم هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و هم دارای بخش‌های مختلفی برای قرار دادن وسایلی مثل گیرنده‌های دیجیتالی و پلیرها هستند و برخی از آن‌ها ظاهر واقع زیبایی هم دارند.

مدل‌های میزهای تلویزیون دیواری تنوع بسیار گسترده‌ای دارند و دارای طرح‌های مختلفی هستند. انواع مختلف میز ال سی دی را می‌توان طوری طراحی کرد که کاملاً با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد.

در سال‌های اخیر استفاده از این روش به طور فزاینده‌ای در حال گسترش است و حتی می‌توان گفت به یکی از اصلی‌ترین عناصر طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند؛ البته یکی از معایب میزهای دیواری تلویزیون است که با طرح‌های کلاسیک و قدیمی تولید نمی‌شوند و طرفداران این نوع طرح‌ها باید به فکر خرید میز تلویزیون معمولی باشند.

در این مطلب راهنمای خرید لوازم خانگی قصد داریم به هر آنچه را باید در مورد خرید میز تلویزیون دیواری و زیر تلویزیون دیواری بدانید، مطرح کنیم تا بتوانید در هنگام خرید آن‌ها تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

انواع مختلف میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری ساده با پوشش قسمتی از دیوار

میز تلویزیون دیواری

در این نوع طراحی میز تلویزیون دیواری، میزها به‌ صورتی طراحی می‌شود که در مرکز دیوار قرار گیرند و با طرح و رنگ دیوار متناسب باشد. این نوع میزها معمولاً در داخل یک قاب از جنس ام‌دی‌اف نصب می‌شوند و تمام کابل‌ها از قسمت پشت به تلویزیون متصل و کاملا مخفی می‌شوند.

در این نوع از میز تلویزیون‌های دیواری معمولاً چند پارتیشن کوچک برای قرار دادن وسایل دیجیتالی مرتبط با تلویزیون نیز ایجاد می‌شود. بسیاری از میز تلویزیون‌های دیواری دارای یک یا دو کشو هستند که می‌توانید سه‌راهی یا ترانس محافظ تلویزیون در آن‌ها قرار دهید تا دیگر هیچ وسیله‌ای دکوراسیون اطراف تلویزیون را زشت و بدترکیب نکند.

جالب است بدانید تلویزیون‌های The Frame سامسونگ که یکی از کالاهای لوکس این برند محسوب می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان تابلوی نقاشی نیز استفاده کرد، دارای یک وسیله جانبی خاص و منحصربه‌فرد به نام My Shelf هستند که در حقیقت یک باکس تلویزیون دیواری محسوب می‌شود و در چهار رنگ مشکی سفید قهوه‌ای و بژ عرضه شده است.

این باکس تلویزیون دیواری ظاهر بسیار شیکی به تلویزیون‌های The frame می‌بخشد؛ البته متاسفانه این قاب دیواری تلویزیون در ایران موجود نیست.

قاب دیواری تلویزیون my shelf سامسونگ

برخی از این میزها دارای نور مخفی هستند که باعث می‌شود عمق میز بیشتر به نظر برسد. این نوع طراحی بیشتر برای میز تلویزیون دیواری دارای باکس یا قاب مورد به‌کار گرفته می‌شود و بیشتر نورهای آبی، زرد و نارنجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوعی از این میزها نیز در بازار وجود دارد که دارای طراحی کاملاً ساده و مینیمالیستی هستند و تنها دارای یک یا چند پارتیشن ساده بدون درب یا درب‌دار هستند.

این میزهای تلویزیون دیواری بیشتر شبیه به طاقچه‌های ساده است و معمولاً به آن‌ها زیر تلویزیون دیواری گفته می‌شود. یکی از مزایای بسیار مهم علم این میزها نصب آسان آن‌هاست. می‌توانید آن‌ها را تنها با پیچ و رول پلاک نصب کنید.

میز دیواری با پوشش کل فضای دیوار

میز دیواری با پوشش کل فضای دیوار

طراحی برخی از میزها به گونه‌ای است که کل دیوار را می‌پوشاند. این میزها دارای بخش‌های مختلفی از جمله قفسه‌هایی با اندازه‌های مختلف و کتابخانه هستند. طراحی این میزها به‌گونه‌ای است که کمی از دیوار فاصله دارند و به همین دلیل می‌توان کابل‌ها را به‌ راحتی از پشت سر آن‌ها عبور داد. در صورتی ‌که در طراحی این میزها از نور مخفی استفاده شود. فوق‌العاده زیبا می‌شوند.

میزهای دیواری تلویزیون مدولار

در طراحی برخی از این میزها از طراحی با سبک مدولار نیز استفاده که می‌تواند ظاهر خاصی برای میز ایجاد کند. طراحی مدولار به سبک طراحی جدیدی گفته می‌شود که قسمت‌های مختلف میز که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند، کاملاً مجزا از یکدیگر باشند؛ بنابراین در صورت تمایل قسمت‌های مختلف را به‌دلخواه اضافه یا حذف کرد.

توجه: توصیه می‌کنیم میزهای تلویزیون دیواری را که کل فضای دیوار یا بخش زیادی از آن را می‌پوشانند، روی دیواری اجرا کنید از مقاومت کافی برخوردار باشد و از نصب چنین روی دیوارهایی که با بلوک‌های سیمانی و یا بلوک‌های سفالی ساخته شده‌اند، خودداری کنید یا طراحی و نصب میزی را که می‌خواهید روی این دیوارها نصب کنید، به فردی متخصص و مجرب بسپارید.

نکاتی که باید در رابطه با خرید میز تلویزیون دیواری بدانید

میز تلویزیون دیواری

  • توصیه می‌کنیم میزی را انتخاب کنید که از جنس ام‌دی‌اف مرغوب و ترجیحاً ام‌دی‌اف هایگلاس باشد (استفاده از ام‌دی‌اف سفید واقعاً زیبایی به میز تلویزیون دیواری می‌بخشد).
  • درصورتی‌که نمی‌خواهید هزینه زیادی برای ساخت میز بپردازید می‌توانید از چوب معمولی با روکش ام‌دی‌اف یا ملاینه برای ساخت آن استفاده کنید؛ البته چوب یا ورق ملامینه همچون ام‌دی‌اف براق و شفاف نیست و در برابر رطوبت هم مقاومت کمتری نسبت به ام‌دی‌اف دارد.

از دیگر معایب روکش ملامینه می‌توان به صاف و یکدست نبودن سطح روکش ملامینه، متفاوت بودن جنس لبه‌های آن و مقاومت کمتر آن در برابر مواد شوینده قوی نسبت به ام‌دی‌اف اشاره کرد؛ البته مقاومت روکش ملامینه در برابر خط و خش نسبت به ام‌دی‌اف بیشتر است که باعث می‌شود بسیاری از افراد برای خرید میزهایی از این جنس ترغیب شوند.

لازم به توضیح است که قیمت میزهای ملامینه نسبت به میزهای ام‌دی‌اف به مراتب کمتر است و حتی تلویزیون ‌های دیواری ساده ملامینه با قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان نیز در بازار موجود هستند.

برخی از میزهای تلویزیون نیز از جنس‌های گلاس ساخته می‌شوند که نسبت به ام‌دی‌اف معمولی شفافیت و درخشندگی بیشتری دارند و مثل شیشه به نظر می‌رسند؛ اما این میزهای تلویزیون در برابر خط و خش بسیار آسیب‌پذیر از ام‌دی‌اف معمولی هستند.

  • میزی را انتخاب کنید که برای ساخت آن از یراق‌آلات باکیفیت استفاده شده باشد تا کشوهای آن به‌صورت کامل روان حرکت کنند و درب قسمت‌های مختلف آن به‌راحتی باز و بسته شود. در صورتی که یراق‌آلات مورد استفاده در میز از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، کشوها سفت می‌شوند و در هنگام باز و بسته شدن صدای ناخوشایندی می‌دهند.
  • میزی را انتخاب کنید که در برابر خط و خش مقاوم باشد. چنانچه قصد خرید میز چند تکه را دارید میزی را انتخاب کنید که در بین قسمت‌های مختلف آن ریل وجود داشته باشد تا خط و خش روی قسمت‌های مختلف آن ایجاد نشود.
  • طبیعتاً اندازه میز تلویزیون باید به ‌اندازه طول تلویزیون باشد و بهتر است طول میز از هر دو طرف ۱۰ سانتی‌متر از طول تلویزیون بیشتر باشد. در ضمن برخی از میزها دارای قسمت‌های متحرک هستند که تغییر اندازه طول میز را امکان‌پذیر می‌کنند. در صورتی‌که قصد دارید در آینده تلویزیون بزرگ‌تری بخرید، با خرید این میزها، دیگر نیازی نیست میز خود را عوض کنید.
  • در صورتی ‌که می‌خواهید محیط اطراف تلویزیون را با اشیای تزیینی ظریف زیبا کنید، می‌توانید میزهایی را انتخاب کنید که همراه با طاقچه‌ها، شلف‌ها یا اشیای کوچک مجزا عرضه می‌شوند.
  • هرچه میز دارای پارتیشن‌ها و کشوهای بیشتری باشد، کارایی آن بیشتر می‌شود و می‌توانید با قرار دادن وسایل در آن‌ها از به‌هم‌ریختگی و شلوغی محیط اطراف تلویزیون جلوگیری کنید.

شلف دیواری تلویزیون

شلف دیواری تلویزیون

شلف در زبان انگلیسی به معنی قفسه است و نمی‌توان شلف را میز تلویزیون نامید؛ زیرا در صورت خرید این شلف‌ها باید تلویزیون را به دیوار نصب کنید و شلف‌ها تنها می‌توانند برای قرار دادن وسایلی مانند وسایل تزئینی یا کتاب در اطراف تلویزیون یا وسایل دیجیتالی مثل گیرنده دیجیتالی، کنسول، لپ‌تاپ و… استفاده شوند.

با خرید این شلف‌ها می توانید با هزینه‌ای به ‌مراتب کمتر از میز تلویزیونی از به‌هم‌ریختگی در اطراف تلویزیون و درهم تنیدن و آویزان شدن کابل‌ها جلوگیری کنید.

شلف‌ها معمولا به شکل چند طاقچه یا قفسه کاملا ساده که با پایه به یکدیگر متصل شده‌اند، عرضه می‌شوند البته طراحی برخی از شلف‌های دیواری تلویزیون هم به‌ صورت مدولار است و طاقچه‌ها یا باکس‌ها به یکدیگر متصل نیستند و می‌توانید با سلیقه خودتان آن‌ها را روی دیوار نصب کنید

قیمت انواع مختلف میز تلویزیون دیواری ساده و شلف دیواری تلویزیون

قیمت میز تلویزیون دیواری راهپورد مدل نیلوفر A113

قیمت میز تلویزیون دیواری راهپورد مدل نیلوفر A113  (تصویر بالا) همراه با دو طبقه دیواری که میز دیواری کاملاً ساده‌ای محسوب می‌شود، یک میلیون و ۷۸ هزار تومان است.

این میز از جنس ام‌ دی ‌اف هایگلاس است و هیچ خط و خشی روی آن باقی می‌ماند. طول، عرض و ارتفاع این میز به‌ترتیب ۱۱۳ در ۲۷ در ۱۴ سانتی‌متر است.

با بدنه و روکش ام‌دی‌اف درجه یک ۶۶۰ هزار تومان است. این میز سفید زیبا از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و یک باکس همراه با دو کشو در آن دیده می‌شود. در ضمن سوراخ مخصوص کابل نیز در آن ایجاده شده است و برای تلویزیون‌هایی با اندازه بین ۳۲ تا ۵۱ اینچ کاملا مناسب است. ابعاد این میز ۱۲۰ در ۳۰ در ۲۲ سانتی‌متر است.

قیمت میز تلویزیون دیواری مدل RE8 با ظاهری کاملا شبیه به میز مدل Z120_MD قیمت ۸۲۰ هزار تومان است. ابعاد این میز ۱۱۵ در ۳۰ در ۱۳ سانتی‌متر است و می‌تواند برای تلویزیون‌های ۳۲ تا ۷۲ اینچ استفاده شود.

قیمت میز تلویزیون دیواری مدل FH86 حدود ۴۳۸ هزار تومان است. ظاهر این میز تلویزیون نیز دقیقا مانند میز مدل Z120_MD است. البته این میز با ملامینه ساخته شده است.

قیمت میز تلویزیون دیواری مدل TS60 (تصویر بالا) که میز تلویزیون کاملاً ساده از جنس نئوپان با روکش‌های گلاس، نئوپان و ام‌دی‌اف است، ۹۵ هزار تومان است. این میز تنها دارای یک باکس و یک طاقچه است و سوراخ عبور کابل نیز در آن ایجاد شده است. ابعاد این میز ۶۰ در ۳۰ در ۱۲ سانتی‌متر است. نصب آسان از دیگر ویژگی‌های این میز تلویزیون دیواری است.

قیمت میز تلویزیون دیواری مدل TS115 که از جنس ملامینه و دارای روکش های‌گلاس، نئوپان و ام‌دی‌اف است، ۲۲۰ هزار تومان است. ابعاد این میز تلویزیون دیواری با صفحه ضدخش، ۱۱۵ در ۳۰ در ۱۳ سانتی‌متر است.

قیمت میز تلویزیون دیواری MTVBL200 که میز تلویزیونی مدرن و شیک از جنس MDF با روکش وکیوم و ملامینه است، دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. این میز از دو قسمت تشکیل شده که قسمت فوقانی آن متحرک است. در ضمن سه کشوی مگنت‌دار نیز در این تلویزیون دیده می‌شود. دو رنگ بودن این تلویزیون زیبایی آن را به میزان زیادی افزایش داده است. ابعاد این میز  ۲۰۰ در ۴۲ در ۳۰ سانتی‌متر است و می‌توان طول آن را به ۱۸۰ سانتی‌متر نیز کاهش داد.

قیمت شلف دیواری تلویزیون از ۲۳۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۲۳ هزار تومان متفاوت است. این شلف‌ها دارای طرح‌های متنوعی هستند که شامل شلف‌ها دیواری یک تکه با یک یا چند باکس، شلف‌های دیواری چند طبقه و شلف دیواری برای چند طاقچه ساده می‌شود. شلف‌های دیواری چند طبقه زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می‌بخشند.

قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!