تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

یخچال فریزر دیپوینت ساخت کجاست؟

نقد و بررسی يخچال فريزر ديپوينت

راهنمای خرید
برند دیپوینت، یکی از برندهای تولید یخچال و فریزر است که بر خلاف تصور عموم برندی کاملاً ایرانی است. این برند در سال 1376 شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از نکات مثبت يخچال فريزر ديپوينت طراحی زیبا و مدرن منطبق با سلیقه هر فرد و به خصوص پاسخگویی به نیازهای خانواده‌ های ایرانی است.

 اولین یخچال دوقلو دیپوینت این شرکت منطبق بر استانداردها و فناوری‌های روز دنیا طراحی و تولید شد.. یخچال دوقلو دیپوینت d5i در حال حاضر توانسته است عنوان پرفروش‌ترین محصول این شرکت را از آن خود کند. این یخچال و فریزر دو قلو مجهز به یخ‌ساز اتوماتیک و محفظه نگهداری یخ است. بعد از یخچال فریزر دوقلو دیپوینت ، یخچال و فریزر T7 این برند عنوان دومین محصول پر فروش این برند را به یدک می کشد. این يخچال فريزر ديپوينت دارای ظرفیت ۶۰۰ لیتر است و از همه مهم‌تر اینکه به سیستم برفک ‌زدای تمام اتوماتیک مجهز است که مانع یخ زدن محفظه یخچال می‌شود.

یکی دیگر از محصولات آشپزخانه برند دیپوینت، یخچال ‌های هوشمند مدل دیسکاور یا Discover است که دارای قابلیت جالبی با نام Door in Door است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا بدون باز کردن درب یخچال از طریق درب شیشه‌ای که روی درب دستگاه تعبیه شده است، مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده کنید. این قابلیت باعث کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی شده است.

برند دیپوینت علاوه بر یخچال‌ های هوشمند Discover محصول هوشمند دیگری به نام Capture دارد که منطبق بر تکنولوژی اینترنت اشیا کار می‌کند. در داخل این یخچال‌ها دو دوربین تعبیه شده است که عملکرد آن‌ها را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن قابل نصب یخچال روی گوشی‌های تلفن همراه کنترل کرد. این دوربین‌ها به کاربر این امکان را می‌دهد تا از محتوای درونی یخچال خود و از میزان باقی مانده از مواد غذایی داخل آن اطلاع پیدا کند. در ادامه با سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس همراه باشید تا بیشتر به بررسی و نحوه خرید لوازم آشپزخانه از جمله یخچال فریزر بپردازیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

یخچال دیپوینت ساخت کدام کشور است؟

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که برند دیپوینت یک برند خارجی است. اما واقعیت این است که شرکت گل آسای سرما که با برندی به نام گلسان فعالیت می‌کند، در سال ۱۳۷۶ اولین نمونه از یخچال و فریزرهای خود را در کارخانه خود که در منطقه پاکدشت واقع شده است، آغاز کرد.

از آنجایی که در طول ۳ سال این برند توانست به پیشرفت زیادی در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر دست پیدا کند و سهم زیادی از بازار این محصولات را با تولید عرضه انواع یخچال و فریزرهای با کیفیت در دست گرفت، شرکت خود را به منطقه ایوانکی انتقال داد. در طول این سه سال محصولات برند گلسان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و فروش محصولات این برند به رشد صعودی قابل توجهی دست یافت.

بعد از مدتی برند گلسان نام خود را به برند دیپوینت یا Depoint تغییر داد. شرکت گل آسای سرما با حدود ۳۰۰ پرسنل در منطقه ایوانکی، در زمینی با مساحت ۱۴ هزار متر مربع، یخچال و فریزرهای با کیفیتی را در انواع و اقسام مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند سعی کرده است تا در تولید محصولات و تجهیزات خود از آخرین فناوری‌های روز دنیا نهایت استفاده را می‌برد.

لوازم خانگی این برند از نظر ظاهری و کیفیت می‌توانند با محصولات خارجی رقابت کنند. ظرفیت تولید روزانه محصولات در کارخانه گل آسای سرما یا برند دیپوینت در ابتدا در حدود ۷۰۰ دستگاه یخچال خانگی بوده است اما اخیراً ظرفیت تولید محصول در این کارخانه به حدود ۸۵۰ دستگاه در طول روز رسیده است.

برند دیپوینت از سال ۱۳۸۸ سعی کرده است با توجه به تغییر در سلیقه و نیازهای مشتریان تغییراتی را در طراحی محصولات خود ایجاد کند. از این رو تلاش کرده است تا تعداد نیروهای متخصص خود در زمینه طراحی صنعتی را افزایش دهد. علاوه  بر این برند دیپوینت با انجام مهندسی معکوس روی محصولات برندهای خارجی با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا به موفقیت‌های زیادی دست یافته است.

در يخچال فريزر ديپوينت ، کاربر از طریق این اپلیکیشن‌ها می‌تواند به فروشگاه آنلاین متصل شود و سپس خرید کالاهای مورد نیاز خود را که در یخچال موجود نیستند، انجام دهد. در مطلب بعدی به معرفی دقیق و با جزئیات کامل این دو محصول هوشمند برند دیپوینت خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

مزیت اصلی برند دیپوینت نسبت به برندهای ایرانی

برند دیپوینت در تولید محصولات خود به صورت کاملاً هوشمندانه عمل می‌کند از این رو همیشه محصولات را در فهرست محصولی خود عرضه می‌کند که منطبق بر نیازهای روز جامعه و خانواده‌های ایرانی باشد. از همه مهم‌تر اینکه این برند اولین برند ایرانی است که در یخچال و فریزرهای خود از سیستم کمپرسور اینورتر استفاده کرده است.

استفاده از این سیستم باعث می‌شود تا مصرف انرژی در تجهیزات مجهز به آن تا ۳۰ درصد کاهش یابد. موتورهای هوشمند تعبیه شده در یخچال و فریزرهای برند دیپوینت به نحوی طراحی و تولید شده‌اند که کم‌ترین میزان صدا و انرژی را تولید می‌کنند و با تغییرات دمایی در محیط هماهنگی دارند.

هماهنگی با تغییرات دمایی در محیط‌های مختلف باعث می‌شود که نه تنها طول عمر موتور دستگاه تا حد قابل توجهی افزایش یابد بلکه صدای کمتری تولید شود. علاوه بر این مصرف انرژی در دستگاه نیز تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

در یخچال و فریزرهای دیپوینت از قطعات درجه یک که ساخت کشور کره جنوبی هستند، استفاده می‌شود. بنابراین تولید محصولات با کیفیت از جمله یکی از مزیت‌های برند دیپوینت است.

مزیت دیگری که برند دیپوینت دارد گارانتی بسیار خوبی است که برای یخچال و فریزرهای تولید خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسیاری از برندها برای ارائه خدمات گارانتی به کاربران خود هزینه اضافی دریافت می‌کنند و بسیاری از استفاده‌کنندگان از محصول تمایلی برای پرداخت هزینه برای این گارانتی را ندارند چون به عقیده آن‌ها صرف هزینه برای گارانتی غیرکاربردی و اضافه است.

اما در گارانتی ارائه شده توسط برند دیپوینت در صورت نارضایتی محصول، کالا مرجوع می‌شود. برند دیپوینت با مراکز پژوهشی زیادی در ارتباط است. این ارتباط به این برند کمک می‌کند تا محصولاتی را که منطبق بر آخرین فناوری‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه کند.

برند دیپوینت انواع مختلفی از یخچال و فریزهای دو درب، ساید بای ساید و هوشمند را در فهرست محصولات تولیدی خود به بازار عرضه کرده است. در این مطلب به معرفی یخچال‌های ساید بای ساید تولید شده توسط این برند خواهیم کرد و در مطلب بعدی به معرفی سایر انواع یخچال و فریزرهای این برند خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟

معرفی یخچال  فریزرهای ساید بای ساید دیپونیت

برند دیپونیت چند نمونه با کیفیت از یخچال و فریزرهای ساید بای ساید را تولید می‌کند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

يخچال فريزر ديپوينت ساید بای ساید Twin HY

یخچال و فریزر ساید بای ساید Twin Hy برند دیپوینت یکی از بهترین انواع یخچال و فریزرهای این برند است که قابلیت‌ها و امکانات بسیار خاص و منحصر به فردی دارد. اولین ویژگی این یخچال و فریزر ساید بای ساید که باعث شده است مشتریان زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند، طراحی زیبا و بسیار خاص آن است. ظاهر زیبای این یخچال و فریزر باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

ویژگی خاصی که باعث متمایز شدن این یخچال و فریزر از سایر یخچال و فریزرهای ساید بای ساید برند دیپوینت شده سات، تعبیه نمایشگر ال‌ای‌دی روی دستگیره یخچال است. این نمایشگر قابلیت نمایش دما و سایر تنظیمات مربوط به یخچال و فریزر را دارد. همچنین یخچال و فریزر Twin Hy مجهز به سیستم یخ‌ساز خودکار است که در سایر یخچال و فریزرهای ساید بای ساید این برند دیده نمی‌شود.

برای یخچال و فریزر Twin Hy برند دیپوینت، یک سیستم برفک‌زدایی خودکار در نظر گرفته شده است که به محض برفک گرفتن محفظه فریزر وارد عمل می‌شود. وجود این سیستم مانع برفک زدن دستگاه می‌شود.

در این یخچال و فریزر سیستم گردش هوای داخلی اجباری تعبیه شده است که وجود این سیستم باعث می‌شود تا توزیع دما و هوای سرد در همه قیمت‌های محفظه یخچال به صورت یکسان انجام شود.

این دستگاه مجهز به سیستم آبریز و همچنین آب سردکن است که متأسفانه قابلیت اتصال به آب شهری را ندارد و مخزن آن باید به صورت کاملاً دستی پر شود.

از دیگر ویژگی‌های یخچال و فریزر Twin HY می‌توان به مواردی مثل وجود کمپرسور اینورتر با ضمانت ۳۰ ماهه، وجود پنل کنترلی لمسی با صفحه‌نمایش LED به منظور تنظیم کردن دما و سایر ویژگی‌های یخچال و فریزر، وجود محفظه انجماد سریع، تعبیه حالت‌های انجماد و سرمایش بسیار سریع برای منجمد کردن مواد غذایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

تعبیه لامپ ال‌ای‌دی کم مصرف برای روشن کردن فضای درونی یخچال، تعبیه سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، تعبیه سیستم قفل کودک برای جلوگیری از باز شدن درب یخچال توسط کودکان، استفاده از سیستم ایجاد گاز مبرد با استفاده از لایه اوزون اشاره کرد. مصرف انرژی در این دستگاه یخچال و فریزر دارای برچسب کلاس انرژی A+ است.

یخچال و فریزر Twin HY برند دیپوینت نسبتاً شبیه به یخچال و فریزرهای مدل Explore و Max این برند است با این تفاوت که ظرفیت یخچال و فریزر در آن کمتر است و از طرفی قابلیت اتصال مخزن آبریز به سیستم لوله‌کشی آب شهری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: یخچال‌های حذاب و خوش‌رنگ اسمگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌ها و مشخصات یخچال و فریزرهای مدل Explore برند دیپوینت در جدول زیر نمایش داده شده است:

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۶۰۱ لیتر

ظرفیت فریزر:۲۷۱ لیتر

ظرفیت یخچال ۳۳۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۰ سانتی‌متر

عمق یخچال ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۰ سانتی‌متر

عرض فریزر:  ۶۰ سانتی‌متر

عمق فریزر: ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع فریزر: ۱۸۰ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۱۳۹ kwh/yest (139 کیلووات ساعت در سال)

مصرف انرژی در فریزر: ۳۱۹ کیلووات

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضد برفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز بدون قابلیت اتصال به سیستم لوله‌کشی آب شهری

مشخصات یخچال تعداد طبقه‌های یخچال: ۴

تعداد طبقات درب: ۵ عدد قفسه مخصوص قرار دادن بطری

تعداد کشو در یخچال: ۲ عدد

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی

متأسفانه این یخچال دارای کشو با قابلیت تنظیمات دما و رطوبت نیست

امکان تغییر دادن جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ۲

تعداد طبقات در درب فریزر: ۵ عدد

تعداد کشوهای فریزر: ۵ عدد

بدون تعبیه لامپ در فریزر

مشخصات کلی رنگ: سفید و نقره‌ای متالیک

قابلیت اتصال به شیر آب شهری

بدون صدا

بدون قابلیت تنظیم ارتفاع

بدون تعبیه قفسه قرار دادن بطری یا بار

یخچال فریزر ساید دیپوینت مدل Explore

یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین یخچال و فریزرهای ساید بای برند دیپوینت، یخچال و فریزر مدل Explore این برند است. طراحی ظاهری این محصول بسیار زیبا انجام شده است به نوعی که هم پای رقبای خارجی خود توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این یخچال و فریزر ساید بای برند دیپوینت مجهز به سیستم برفک‌زدایی تمام خودکار است.

وجود این سیستم در هر یخچال و فریزری باعث جلوگیری از برفک زدن دستگاه می‌شود. همچنین این مدل از یخچال و فریزرهای دیپوینت مجهز به فن گردش هوای داخلی است که باعث می‌شود هوای سرد در همه بخش‌های محفظه درونی یخچال جابجا شود و در نتیجه در همه قسمت‌های دستگاه دما یکسان خواهد بود.

روی درب این یخچال و فریزرها یک پنل کنترلی از نوع LED تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان تنظیمات مربوط به عملکرد یخچال و فریزر را تنظیم کرد.

یکی از ویژگی‌های مهم یخچال و فریزر دیپوینت وجود محفظه انجماد سریع است. این محفظه برای مواد غذایی کاربرد دارد که باید سریع منجمد شوند تا فاسد نشوند. همچنین سیستم سرمایش و انجماد سریع برای یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل Explore برند دیپوینت در نظر گرفته شده است که قابلیت بسیار کاربردی برای یخچال و فریزر به حساب می‌آید.

عملکرد این مدل از یخچال و فریزرهای برند دیپوینت به صورت هوشمند است. به عبارت دیگر این دستگاه‌ها مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال برای تنظیم دمای هوای یخچال هستند. اگر دمای محیط بیرون گرم یا سرد شود این سیستم کنترل دما، دمای یخچال را تنظیم می‌کند. علاوه بر این مدل از محصولات برند دیپوینت مجهز به قفل کودک هستند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به مواردی مثل وجود یخ‌ساز خودکار در یخچال، وجود دستگاه آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری، وجود کمپرسور اینورتر با بیش از ۳۰ ماه ضمانت و همچنین تعبیه سیستم کنترل عملکرد اقتصادی به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی در یخچال اشاره کرد. نمودار مصرف انرژی در این یخچال‌ها A+ است.

بیشتر بخوانید: معرفی یخچال مسافرتی برقی بدون قابلیت شارژ باتری

ویژگی‌ها و مشخصات یخچال و فریزر های مدل Explore برند دیپوینت در جدول زیر نمایش داده شده است:

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۷۹۰ لیتر

ظرفیت فریزر:۳۴۰ لیتر

ظرفیت یخچال ۴۵۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۰ سانتی‌متر

عمق یخچال ۷۶ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۰ سانتی‌متر

عرض فریزر:  ۶۰ سانتی‌متر

عمق فریزر: ۷۶ سانتی‌متر

ارتفاع فریزر: ۱۸۰ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۵۸۵ kwh/yest (585 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضد برفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز بدون قابلیت اتصال به سیستم لوله‌کشی آب شهری

دارای سیستم یخ‌ساز خودکار و محفظه نگهداری یخ

مشخصات یخچال تعداد طبقه‌های یخچال: ۵

تعداد طبقات درب: ۴ عدد قفسه مخصوص قرار دادن بطری

تعداد کشو در یخچال: ۲ عدد

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی

این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم دما و رطوبت برای هر طبقه از کشوهای یخچال است که قابلیت بسیار کاربردی برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی به حساب می‌آید.

امکان تغییر دادن جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ۱

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد

تعداد کشوهای فریزر: ۶ عدد

همراه با لامپ در فریزر

قابلیت تغییر جهت باز شدن درب فریزر

وزن یخچال: ۷۵ کیلوگرم

وزن فریزر: ۷۸ کیلوگرم

يخچال فريزر ديپوينت ساید بای ساید مدل Max

یکی دیگر از انواع یخچال و فریزرهای ساید بای ساید برند دیپوینت، یخچال و فریزر ساید بای ساید Max است. این یخچال و فریزر دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

یخچال و فریزر مدل Max برند دیپوینت مجهز به سیستم برفک زدای خودکار است که به صورت کاملاً هوشمند عمل می‌کند. یعنی زمانی که یخچال و فریزر دچار برفک می‌شود این سیستم به صورت خودکار وارد عمل می‌شود و مانع برفک گرفتن محفظه درونی دستگاه می‌شود.

همچنین برای این مدل از یخچال و فریزرهای دیپوینت، سیستم گردش هوای داخلی در نظر گرفته شده است ک باعث توزیع هوای سرد در همه بخش‌های دستگاه می‌شود. این سیستم مجهز به یک فن است که هوا را در محفظه به چرخش در می‌آورد.

روی درب یخچال و فریزر Max برند دیپوینت، یک پنل LED تعبیه شده است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند تنظیمات مربوط به یخچال را تنظیم کند.

علاوه بر همه آنچه گفته شده سایر مشخصات و ویژگی‌های یخچال و فریزر دیپوینت مدل Max شامل مواردی مثل وجود محفظه انجماد سریع به منظور قرار دادن مواد غذایی که باید به سرعت منجمد شوند، وجود حالت‌های سرمایش و انجماد سریع برای مواقعی که لازم است مواد غذایی سریع خنک یا منجمد شوند تا جلو فاسد شدن آن‌ها گرفته شود.

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر که باعث می‌شود دمای یخچال در صورت تغییرات دمایی ناگهانی در محیط برون همچنان یکنواخت باقی بماند، وجود قفل کودک، وجود سیستم آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری بدون نیاز به پر کردن مخزن به صورت دستی، تعبیه کمپرسور اینورتر که باعث کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی می‌شود و عملکرد اقتصادی و بهینه موتور یخچال به منظور کاهش انرژی مصرفی، می‌شود.

مصرف انرژی در این دستگاه دارای برچسب A+ است. محصولاتی که موفق به دریافت این رتبه از مصرف انرژی می‌شوند در واقع به عنوان محصولات کم مصرف شناخته می‌شوند. به طور کلی قابلیت‌ها و امکانات این یخچال و فریزرها شبیه به قابلیت‌ها و امکانات یخچال و فریزرهای مدل Explore این برند است با این تفاوت که ابعاد و ظرفیت یخچال در مدل Max کمتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل یخچال فریزر هیمالیا کدام است؟

ویژگی‌ها و مشخصات یخچال و فریزرهای مدل Max برند دیپوینت در جدول زیر نمایش داده شده است:

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۶۰۱ لیتر

ظرفیت فریزر:۲۷۱ لیتر

ظرفیت یخچال ۳۳۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۰ سانتی‌متر

عمق یخچال ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۰ سانتی‌متر

عرض فریزر:  ۶۰ سانتی‌متر

عمق فریزر: ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع فریزر: ۱۸۰ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۱۳۹ kwh/yest (139 کیلووات ساعت در سال)

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضد برفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری

مشخصات یخچال تعداد طبقه‌های یخچال: ۳

تعداد طبقات درب: ۴ عدد قفسه مخصوص قرار دادن بطری

تعداد کشو در یخچال: ۲ عدد

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی

متاسفانه این یخچال دارای کشو با قابلیت تنظیمات دما و رطوبت نیست

امکان تغییر دادن جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: فریزر بدون طبقه است

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد

تعداد کشوهای فریزر: ۸ عدد

بدون تعبیه لامپ در فریزر

مشخصات کلی رنگ: سفید و نقره‌ای متالیک

قابلیت اتصال به شیر آب شهری

بدون صدا

بدون قابلیت تنظیم ارتفاع

بدون تعبیه قفسه قرار دادن بطری یا بار

یخچال دوقلو دیپوینت d5i

چهارمین مدل از یخچال و فریزرهای ساید بای ساید برند دیپوینت، D5i نام دارد. طراحی این محصول نیز مانند سایر یخچال و فریزرهای برند دیپوینت بسیار زیبا، شیک و ساده انجام شده است. چیزی که در طراحی این دستگاه نظر خریدار و مشتری را به خود جلب می‌کند، طراحی خاص، زیبا و منحصر به فرد دستگیره‌های تعبیه شده روی درب یخچال و فریزر است. ا

این یخچال و فریزر مجهز به دستگاه یخ‌ساز خودکار است که برای یخ‌ها در آن یک محفظه جداگانه در نظر گرفته شده است. تعبیه سیستم برفک زدایی خودکار ویژگی کاربردی دیگری است که برای این یخچال و فریزر در نظر گرفته شده است که مانع ایجاد برفک در محفظه یخچال و فریزر می‌شود.

برای این دستگاه نیز مانند دستگاه‌هایی که در بالا معرفی شدند، یک فن در نظر گرفته شده است که به توزیع یکنواخت هوای سرد در همه قسمت‌های محفظه یخچال و فریزر کمک می‌کند.

عملکرد Eco به منظور بهبود در مصرف انرژی، آب سردکن با محفظه داخلی بدون قابلیت اتصال به سیستم آب شهری، تعبیه دستگاه کمپرسور اینورتر در موتور دستگاه با ۳۰ ماه گارانتی از دیگر ویژگی‌ها قابلیت‌های این مدل از یخچال و فریزر برند دیپوینت است.

یخچال و فریزر D5i برند دیپوینت مجهز به پنل کنترل لمسی از نوع LED است که از طریق آن تنظیمات یخچال و فریزر را می‌توان انجام داد. وجود محفظه انجماد سریع در این یخچال‌ها باعث می‌شود تا کاربر بتواند مواد غذایی را که باید سریع منجمد شوند به راحتی در داخل فریزر قرار دهد.

از آنجایی که در این دستگاه از سیستم برفک زدا و ضد برفک استفاده شده است محفظه یخچال و فریزر به هیچ عنوان برفک نمی‌بندد و همیشه عاری از هر نوع برفک است. درون یخچال از یک لامپ ال‌ای‌دی به منظور روشن کردن محیط داخلی یخچال و فریزر استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها و محصولات برند دیپوینت می‌توان به مواردی مثل وجود و تعبیه سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دما برای یکسان نگه داشتن دمای محیطی داخل یخچال و فریزر، تعبیه قفل کودک به منظور جلوگیری از باز شدن درب یخچال توسط کودکان و تعبیه دستگاه یخ‌ساز خودکار و همچنین محفظه نگهداری یخ‌های تولید شده توسط این دستگاه اشاره کرد. مصرف انرژی این یخچال و فریزر دیپوینت در دارای برچسب کلاس A+ است.

مشخصات کامل یخچال و فریزرهای D5i برند دیپوینت در جدول زیر نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: یخچال ال جی از یخچال اینستا ویو تا ساید ال جی  

ویژگی‌ها و مشخصات يخچال فريزر ديپوينت مدل Explore در جدول زیر نمایش داده شده است:

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۶۰۱ لیتر

ظرفیت فریزر:۲۷۱ لیتر

ظرفیت یخچال ۳۳۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۰ سانتی‌متر

عمق یخچال ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۰ سانتی‌متر

عرض فریزر:  ۶۰ سانتی‌متر

عمق فریزر: ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع فریزر: ۱۸۰ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۱۳۹ kwh/yest (139 کیلووات ساعت در سال)

مصرف انرژی در فریزر: ۳۱۹ کیلووات ساعت در سال

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضد برفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری

مشخصات یخچال تعداد طبقه‌های یخچال: ۴

تعداد طبقات درب: ۵ عدد قفسه مخصوص قرار دادن بطری

تعداد کشو در یخچال: ۲ عدد

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی

متاسفانه این یخچال دارای کشو با قابلیت تنظیمات دما و رطوبت نیست

امکان تغییر دادن جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ۲

تعداد طبقات در درب فریزر: ۵ عدد

تعداد کشوهای فریزر: ۵ عدد

بدون تعبیه لامپ در فریزر

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم، نقره‌ای متالیک

بدون قابلیت اتصال به لوله‌کشی آب شهری

میزان صدا در حدود ۳۰ دسی‌بل

با قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها هم در یخچال و هم در فریزر

وزن یخچال: ۷۵ کیلوگرم

وزن فریزر: ۷۸ کیلوگرم

بیشتر بخوانید: معرفی و لیست قیمت یخچال فریزر پارس  

يخچال فريزر ديپوينت مدل D4i

نمونه دیگری از یخچال و فریزرهای ساید بای ساید برند دیپوینت، مدل D4i نام دارد. این مدل نسخه ابتدایی یخچال و فریزرهای مدل D5i این برند است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های مشابه با یخچال و فریزرهای مدل D5i این برند دارد. البته تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

يخچال فريزر ديپوينت مدل D4i مجهز به کمپرسور اینورتر با ضمانت ۳۰ ماهه است که باعث کاهش مصرف انرژی در دستگاه می‌شود. روی بدنه یخچال و فریزر دستگیره‌های اهرمی از جنس آلومینیوم تعبیه شده است که باعث می‌شود درب دستگاه به راحتی باز شود. در واقع دستگیره‌های اهرمی باعث ایجاد سهولت در باز شدن درب هر دستگاهی می‌شوند.

در یخچال و فریزرهای مدل D4i برند دیپوینت نه تنها از سیستم برفک زدای خودکار به منظور برطرف کردن برفک‌های محفظه یخچال و فریزر استفاده شده است بلکه این دستگاه‌ها مجهز به یک فن هستند که باعث گردش هوا در محفظه دستگاه و توزیع یکنواخت هوای سرد در داخل محفظه دستگاه می‌شوند. از این رو دما در همه قسمت‌های یخچال و فریزر D4i یکنواخت انجام می‌شود. از آنجایی که عملکرد موتور در این دستگاه‌ها دارای قابلیت Eco است به همین دلیل مصرف انرژی در این دستگاه‌ها کاملاً بهینه است.

یخچال و فریزر D4i برند دیپوینت مجهز به یک دستگاه آب سردکن و آبریز است که دارای مخزن داخلی است از این رو متأسفانه امکان اتصال آن به لوله‌کشی آب شهری وجود ندارد. روی درب یخچال در این دستگاه‌ها یک پنل لمسی کنترلی از نوع LED تعبیه شده است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند تنظیمات مربوط به یخچال را انجام دهد.

این یخچال و فریزر مجهز به محفظه انجماد سریع هستند که باعث می‌شود تا مواد غذایی که در آن قرار می‌گیرند به سرعت منجمد شوند و فاسد نشوند. علاوه بر این در یخچال و فریزرهای D4i برند دیپوینت از سیستم انجماد و سرمایش سریع چه در یخچال و چه در فریزر استفاده شده است.

در یخچال و فریزر این دستگاه از لامپ ال‌ای‌دی کم مصرف به منظور روشن کردن محیط و محفظه درونی استفاده شده است. مصرف انرژی در لامپ‌های کم مصرف ال‌ای‌دی همان‌طور که از اسمشان مشخص است، بسیار کم و محدود است.

یخچال و فریزر مدل D4i برند مجهز به سیستم کنترل هوشمند دما است که باعث یکنواخت ماندن دمای یخچال و فریزر در شرایطی که تغییرات دمایی در محیط بیرونی یخچال به وجود می‌آید می‌شود.

این دستگاه‌های مجهز به قفل کودک برای جلوگیری از باز شدن درب یخچال و فریزر توسط کودکان می‌شود. روی درب این یخچال‌ها سیستم آلارم و هشدار باز ماندن درب یخچال وجود دارد که باعث می‌شود زمانی که درب یخچال بیش از مدت زمان مشخصی که کاربر تنظیم می‌کند، باز بماند زنگ هشدار به صدا در بیاید.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه‌ها می‌توان به وجود دستگاه یخ‌ساز خودکار و محفظه نگهداری یخ اشاره کرد. همچنین در این دستگاه‌ها سیستم ایجاد گاز مبرد با استفاده از لایه اوزون وجود دارد که قابلیت بسیار پیشرفته‌ای در یخچال و فریزرهای ایرانی به شما می‌آید.

بیشتر بخوانید: بهترین موتور یخچال کدام برند است؟  

در جدول زیر مشخصات و ویژگی‌های کلی يخچال فريزر ديپوينت مدل D4i نمایش داده شده است.

ظرفیت دستگاه ظرفیت کل: ۶۰۷ لیتر

ظرفیت فریزر:۲۷۷ لیتر

ظرفیت یخچال ۳۳۰ لیتر

ابعاد دستگاه عرض یخچال ۶۰ سانتی‌متر

عمق یخچال ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع یخچال: ۱۸۰ سانتی‌متر

عرض فریزر:  ۶۰ سانتی‌متر

عمق فریزر: ۶۳ سانتی‌متر

ارتفاع فریزر: ۱۸۰ سانتی‌متر

مصرف انرژی مصرف انرژی یخچال: ۱۳۹ kwh/yest (139 کیلووات ساعت در سال)

مصرف انرژی در فریزر: ۳۱۹ کیلووات ساعت در سال

کلاس انرژی: A+

مشخصات فنی مجهز به سیستم ضد برفک

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی درون یخچال

خنک‌کنندگی بسیار سریع

مجهز به سیسم اعلام باز ماندن درب

مجهز به قفل کودک

دارای قابلیت دسترسی آسان

مجهز به آب سردکن و آبریز با قابلیت اتصال به آب شهری

مشخصات یخچال تعداد طبقه‌های یخچال: ۵

تعداد طبقات درب: ۴ عدد قفسه مخصوص قرار دادن بطری

تعداد کشو در یخچال: ۲ عدد

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی

مجهز به کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت بر اساس نیاز کاربر

امکان تغییر دادن جهت باز شدن درب

مشخصات فریزر تعداد طبقات: ۱

تعداد طبقات در درب فریزر: ۲ عدد

تعداد کشوهای فریزر: ۶ عدد

مجهز به لامپ ال‌ای‌دی در درب فریزر

مشخصات کلی رنگ: سفید، سفید چرم، نقره‌ای متالیک

بدون قابلیت اتصال به لوله‌کشی آب شهری

میزان صدا در حدود ۳۰ دسی‌بل

با قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها هم در یخچال و هم در فریزر

وزن یخچال: ۷۵ کیلوگرم

وزن فریزر: ۷۸ کیلوگرم

از آنجایی که تنوع تنوع یخچال و فریزرهای گروه ساید بای سیاد تولید شده توسط برند دیپوینت بسیار زیاد است در این مطلب سعی شد تا بهترین نمونه‌های تولید شده از این محصولات معرفی و بررسی شوند. در مطلب بعدی به معرفی انواع دیگری از یخچال و فریزرهای تولید شده توسط این برند خواهیم پرداخت.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    سیاهی
    آوریل 5, 2021

    سلام من از یخچال های دوقلوی این شرکت با نام تجاری تجا استفاده کردم کیفیتش واقعا پایینه من اصلاراضی نیستم

لینک کپی شد!