تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

۱۰ بازی استراتژیک رایگان اندروید در سال ۲۰۲۱

اخبار تصلا
اگر به به چالش کشیده شدن علاقه‌مند هستید و دوست دارید آن طور که خودتان می‌خواهید کنترل بازی را در دست بگیرید، در این مطلب بهترین بازی های استراتژیک اندروید که بهترین گزینه ممکن برای شما هستند، این بازی ها سبک‌های مختلف عرضه می‌کنند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند ذهن شما را ساعت‌ها درگیر کنند.

تصلا – بهترین بازی استراتژیک اندروید طرفداران زیادی دارند و جزو محبوب‌ترین ژانرهای بازی محسوب می‌شوند؛ زیرا در این بازی ها هر بازیکن می‌تواند با روش و راهبرد خود بازی کند و ساعت‌ها سرگرم شود. همچنین به دلیل اینکه برخی از این بازی ها تا حدودی فکری هستند و می‌توانند ذهن شما را درگیر و چالش‌های زیاد جذابی را برای شما ایجاد کنند، معمولا گیمرهای زیادی را به خود جذب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم ۱۰ مورد از جذاب‌ترین و بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم؛ از بازی های فکری گرفته تا بازی های جنگی کلاسیک و جنگ‌های تمدن که باید با استراتژی‌های خود با دشمنان‌تان مقابله کنید و بر آن‌ها پیروز شوید.

بهترین بازی استراتژیک اندروید Void Tyrant

در بازی Void Tyrant به عنوان یکی از بهترین بازی های ps4 2021 باید به‌عنوان قهرمانی جسور و بی‌باک کهکشان را از وجود افراد شرور پاک کنید و مکانه‌ای پاک‌سازی‌شده را پاک  و با پرچم‌های سیاه دزدان دریایی علامت‌گذاری کنید.

این بازی در واقع یک بازی ترکیبی کارتی و بازی نقش‌آفرینی است که برای ورود به هرمی هیجان‌انگیز و همچنین ترمیم شی‌ای ارزشمند به نام چشمان کرونوس (Eyes of Chronos) به فضا و به مکانی فراتر از ستاره‌ها سفر کنید؛ اما این سفر آسانی نیست؛ در ابتدای بازی باید شخصیت‌های موردعلاقه خود از میان کلاس‌های قدرتی مختلف و همچنین سیاره موردنظر خود را انتخاب کنید. شما باید با روشی استراتژیک با تمام دشمنان مبارزه کنید؛ شاید در سفر خود متحدان جدیدی را نیز پیدا کنید.

با پیشرفت در بازی و سفر در بخش‌های مختلف از امتیازهای ویژه‌ای مثل حق انتخاب شخصیت جدید، تثبیت قلمرو خود در میان رقبا و دست‌یافتن به سلاح‌های شکست‌ناپذیر و جاودانی بهره‌مند شوید. برای به دست آوردن پول بیشتر نیز باید مأموریت‌های مختلفی را تکمیل کنید یا به مکان‌های بیشتری سفر کنید، البته باید مراقب تله‌ها و دام‌ها هم باشید!

بازی کارتی کمی دشوارتر از مبارزه‌های تن‌به‌تن است و باید با دقت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تری مبارزه کنید. پس از بردن در بازی، فرد برنده باید مشخص کند که می‌خواهد دفاع یا حمله کند. درصورتی‌ که ۱۲ بار پشت سر هم بدون شکست بردید، می‌توانید از قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل تغییر ارزش کارت‌های حریف یا حمله به حریف و سایر موارد برای پیروزی بی چون وچرا استفاده کنید. حتی می‌توانید با دو بازیکن دیگر متحد شوید و آن‌ها نیز کارت‌های خود را روی میز بیندازید.

دانلود Void Tyrant از گوگل پلی استور 

Bounty Hunter space Lizard

در بهترین بازی استراتژیک اندروید Bounty Hunter space Lizard شما به‌عنوان مارمولوکی فضایی بازی می‌کنید و با انفجار بمب‌ها و مبارزه با دشمنان خود به مراحل بالاتر بروید.

زمانی که محیط اطراف خود را تخریب می‌کنید یا دشمنانتان را می‌کشید یا بمب‌ها را منفجر می‌کنید، جایزه‌هایی به شما داده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به جان اضافه، بمب برای تخریب محیط اطراف و انفجار بمب‌های دیگر و… اشاره کرد. شما برای این بازی که برای افراد بالای ۱۰ مناسب است نیز باید از استراتژی خودتان استفاده کنید.

درصورتی‌که ۲۰ مرحله از بازی را با موفقیت پشت سر گذراندید و توانستید تمام رقبای خود را قلع‌وقمع کنید و خودتان هم هیچ آسیبی ندیدید، سبک بازی تغییر می‌کند و شبیه به بازی شطرنج می‌شود. تمام کردن این بازی لذت خاصی دارد؛ البته ممکن است موفق نشوید به پایان بازی برسید!

دانلود Bounty Hunter space Lizard از گوگل پلی استور

Chessplode

بهترین بازی استراتژیک اندروید Chessplode در حقیقت سبک جدیدی از بازی شطرنج است و اگر علاقه زیادی به بازی های شطرنج ندارید و به نظرتان این بازی ها کمی کسل‌کننده هستند، Chessplode می‌توانند نظر شما را تغییر دهد.

در این بازی نیز باید مانند سایر بازی های شطرنج باید مهره شاه حریف را مات کنید؛ اما تفاوت بازی Chessplode با سایر بازی های شطرنج این است که زمانی که حرکت صحیحی را انجام می‌دهید و یکی از مهره‌های حریف را می‌زنید، تمام مهره‌های موجود در ردیف افقی و عمودی که مهره زده‌ شده در آن قرار داشته است (حتی مهره‌های خود شما)، کاملاً حذف می‌شوند و تنها زمانی مهره‌های شما باقی می‌مانند، که مهره شاه در آن ردیف قرار دارد.

در هر مرحله چالش‌های سختی برای بازیکن ایجاد می‌شود که باید برای پشت سر گذاشتن آن‌ها با تمرکز کامل عمل کند. انجام این بازی به‌صورت چندنفره نیز امکان‌پذیر است و حتی می‌توانید صفحه شطرنج را هر طور که می‌خواهید سفارشی‌سازی کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فراموش نکنید تعداد حرکت در هر مرحله محدود است و باید با حرکت‌های دقیق و برنامه‌ریزی‌شده مهره‌های‌تان، مهره شاه حریف را کیش ‌و مات کنید. اگر شطرنج‌باز حرفه‌ای نیستید می‌توانید وارد بخش basic شوید تا بازی با مراحل آسان‌تری شما را به چالش بکشد.

دانلود Chessplode از گوگل پلی استور

دانلود Chessplode از بازار

Pocket Cowboys: Wild West standoff

بهترین بازی استراتژیک برای گوشی های اندروید Pocket Cowboys: Wild West standoff که در حقیقت یک بازی تیراندازی با سبک جنگ کلاسیک است، یک بازی استراتژیک تمام عیار محسوب می‌شود و باید یاران‌تان را آماده جنگ کنید و باید با تمام وجود برای فراهم کردن مهمات و تجهیزات تلاش کنید.

در طول هر راند بازی سه انتخاب دارید: یا باید حرکت کنید، یا باید خشاب تفنگتان را پر کنید یا باید شلیک کنید. در صورتی ‌که شلیک کنید ممکن است تمام افراد حاضر در منطقه وسیع بازی کشته شود یا فقط موفق شوید حریف کناری‌تان را از زندگی ساقط کنید، موفقیت‌تان در این بازی به پیش‌بینی درست توسط شما بستگی دارد.

اگر بتوانید درست حدس بزنید که حریف مقابل‌تان می‌خواهد کدام یک از این سه گزینه را انتخاب کند و گزینه درست را انتخاب کنید، قطعاً برنده میدان خواهد بود. به‌طور خلاصه باید بگوییم پایه و اساس این بازی درست مثل بازی محبوب سنگ کاغذ قیچی است و باید کمی هوشمندانه عمل کنید.

لازم به توضیح است در این بازی می‌توانید گروهی از متحدان خود را تشکیل دهید و بازی را به گونه‌ای پیش ببرید که اعضای گروه شما در مبارزه با حریفان خود کشته نشوند.

دانلود Pocket Cowboys: Wild West standoff

بهترین بازی استراتژیک King Crusher

بازی King Crusher جنگ بین پادشاهان برای حفظ قلمرو است. پادشاهان این بازی می‌خواهند تمام پادشاهان دیگر را از صحنه روزگار محو کند و تنها فرمانروای سرزمین خیالی بازی باشد.

در بهترین بازی استراتژیک اندروید King Crusher دوازده شخصیت‌ با کلاس قدرتی مختلف وجود دارد هر کدام از آن‌ها مهارت‌های خاص خود را دارند. در این بازی باید با نیروهای خود برابر دشمن صف‌آرایی کنید و پس از نبردی سخت در دل کوه و جنگل و دشت و بیابان، قلمرو سایر فرمانروایان را نیز از آن خود کنید.

جالب است بدانید نیروهای در اختیار شما به‌صورت خودکار حمله می‌کنند تنها باید آن‌ها را برای دفاع از خودشان و جاخالی دادن هدایت کنید؛ البته سایر پادشاهان بازی نیز به همین شکل عمل می‌کنند؛ بنابراین در این بازی شاهد جنگ تمام عیار هستیم.

بمب‌ها یکی از وسایل اصلی دفاعی در این بازی هستند و شما نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ البته طبیعتاً پادشاهان دیگر نیز از این بمب‌ها استفاده می‌کنند و باید سربازان خود را طوری رهبری کنید که بمب‌ها به آن‌ها اصابت نکند و آن‌ها را از بین نبرد.

برای موفقیت در این بازی باید سربازان تحت امر خود را به گونه‌ای هدایت کنید که کمترین آسیب را ببینند و آخرین نفس جانانه از خود دفاع کنند. آنچه بازی را بسیار سخت‌تر می‌کند هیولاها و موجودات عجیب‌الخلقه‌ای هست و همه چیز را در لحظه‌ای می‌بلعند

گیم پلی این بازی ساده است و تنها باید سربازان خود را با انگشت‌تان در میدان‌های نبرد حرکت دهید؛ شاید در ابتدای بازی کاری کاملاً ساده به نظر برسد اما با پیشرفت روند بازی متوجه می‌شوید برای پیروز شدن در نبرد بین پادشاهان باید به سرعت عمل کنید و تمرکز بالایی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به خطرات اطراف خود واکنش نشان دهید.

در ضمن گرافیک ساده و پیکسلی این بازی حس نوستالژی را به‌خوبی به کاربر القا می‌کند. محیط بازی دارای ۹ قسمت است و هر درگیری در یک قسمت شکل می‌گیرد.

King Crusher دارای ۶۰ رویداد جذاب است و با پیشروی بازی قدرت شما نیز به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید ۴۰ قهرمان را در روند بازی آزاد کنید و آن‌ها را هم به خدمت بگیرید. جالب است بدانید که مراحل بازی را نیز خود شما می‌توانید انتخاب کنید. محیط بازی به‌خوبی برای موبایل بهینه‌سازی شده است.

دانلود King Crusher از گوگل پلی استور 

Hearthstone Heroes of warcraft

در این نمونه از بهترین بازی استراتژیک برای اندروید آنلاین با گرافیک فوق‌العاده جذاب و خیره‌کننده یکی از بازی های کارتی محبوب اندرویدی محسوب م‌شود کنون بیش از پنج میلیون مرتبه دانلود شده است. در این بازی که در هر مرحله بین دو بازیکن انجام می‌شود، هر یک از بازیکنان کارت‌های با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد رو می‌کنند تا بتوانند حریف خود را شکست دهند و حریف بعدی را به چالش بکشند. کارت‌ها به دو دسته کارت مینیون (Minions) و اسپل (Spell) تقسیم می‌شوند.

کارت‌های مینیون جانوران شگفت‌انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانند برگ برنده شما در مقابل حریفتان باشد؛ به‌عنوان‌مثال برخی از این جانوران سپر بلای قهرمان شما یا سایر سربازان می‌شوند، برخی از این جانوران هم می‌توانند دو بار به حریف مقابل خود حمله کند و برخی دیگر از این جانوران دارای سپر دفاعی هستند که حریف باید قبل از بین بردن خود آن‌ها، سپر آن‌ها را نابود کند. کارت‌های جادو هم همان‌طور که از اسمشان پیدا است می‌توانند برای جادو کردن جانوران و سربازان تحت امر هر دو بازیکن و از بین بردن قابلیت‌های آن‌ها یا نابودی یک‌باره تمام آن‌ها استفاده شوند.

کارت‌های جادویی قهرمانان هر کلاس قابلیت‌های متفاوتی دارند. لازم به توضیح است برای انجام هر کاری در بازی ازجمله انداختن کارت‌ها، استفاده از قابلیت‌های کارت‌های مینیون و اسپل از پارامتری شبیه به امتیاز تحت عنوان مانا استفاده کنید که توسط خود بازی در هر نوبت در اختیار شما قرار می‌گیرد و در هر نوبت تعداد بیشتری مانا در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای استفاده از هر یک از کارت‌های مینیون و اسپل به تعداد مشخصی مانا نیاز دارید که روی هر کارت مشخص شده است.

برای شروع بازی باید قهرمان یا هیروی خود را از ۹ کلاس مختلف انتخاب کنید. سپس بازی با ۳۰ کارت و ۳۰ جان شروع برای شما و حریفتان آغاز می‌شود و برای شکست دادن حریف‌تان باید جان‌های او را به صفر برسانید.

آنچه که باعث شده این بازی از سایر بازی های مشابه متمایز شود، کاراکترهای جذاب در کلاس‌های مختلف است که از میان آن‌ها می‌توان به شکارچیان، جنگجویان و جادوگران اشاره کرد.

بازیکنان بازی تلاش می‌کنند با احضار پیروان خود، نمایش قدرت جادویی خود و سایر مهارت‌ها قدرت خود را به رخ سایر حریفان بکشانند. Hearthstone Heroes of warcraft در ابتدا برای بازیکنان کمی دشوار است اما در کل بازی چندان سختی نیست.

در بازی کارت‌هایی برای پیشرفت بازیکنان در روند بازی ایجادشده است که می‌توانید با بردن مراحل مختلف و یا پرداخت پول واقعی این کارت‌ها را بخرید. البته بازیکنان حرفه‌ای این بازی ثابت کرده‌اند که حتی بدون پرداخت یک ریال هم می‌توان در این بازی موفق شد و در صدر برترین بازیکنان بازی قرار گرفت

در این بازی تنها باید صبر و حوصله داشته باشید و سعی کنید با مکانیزم‌های بازی آشنا شوید. در صورت دنبال کردن چنین رویکردی به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا می‌کنید و فرمانروای دنیای خیالی بازی می‌شوید.

دانلود Hearthstone Heroes of warcraft از گوگل پلی استور 

دانلود Hearthstone Heroes of warcraft از بازار

بهترین بازی استراتژیک اندروید The battle of ploytopia

بازی The battle of ploytopia یکی از جذاب‌ترین بازی های استراتژیک نوبتی اندروید درزمینه ایجاد تمدن جدید و مبارزه با قبایل مختلف است. در این بازی که محیط آن همچون بازی های قدیمی استراتژیک، به خانه‌های تبدیل شده است، باید با امکانات اندکی که در ابتدای بازی در اختیار دارید، تمدن کوچکی را ایجاد کنید.

در بازی The battle of ploytopia مانند تمام بازی های استراتژیک مشابه شهری کوچک در محیط طبیعی مانند جنگل‌های سردسیری تا جنگل‌های گرمسیری و استوایی به همراه قبیله‌ای کوچک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما باید با انجام کارهای عمرانی مثل کشف و استخراج منابع طبیعی، ساختمان‌سازی و همچنین کشاورزی و استفاده از روش‌های خلاقانه برای دستیابی به فناوری‌های جدید، تمدن خود را گسترده‌تر و مدرن‌تر کنید. حتی در طول بازی برای حفظ تمدن خود و گسترش آن و درنهایت فتح امپراطوری عظیم بازی به جنگ سایر قبایل بازی بروید.

در این بازی دنیا باز مناطقی طبیعی با ویژگی‌های اقلیمی و جغرافیایی مختلف و همچنین قبیله‌هایی با فرهنگ‌های متنوع وجود دارد به همین دلیل برای انتخاب محل ایجاد تمدن و همچنین انتخاب قبیله خود، گزینه‌های متنوعی در اختیار دارید؛ البته لازم به ذکر است تنها چهار محل به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای دستیابی به سایر نقاط جهان باز بازی، باید آن‌ها را بخرید. شما می‌توانید هم به‌صورت آنلاین (به‌صورت چندنفره) و آفلاین از این بازی لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این بازی قابلیت انجام بازی با هر دو حالت افقی و عمودی است.

دانلود The battle of ploytopia از گوگل پلی استور

دانلود The battle of ploytopia از بازار

Train Control World

 بازی Train Control World

در بهترین بازی استراتژیک اندروید Train Control World لوکوموتیوران چند قطار رنگی می‌شوید و باید با روش خودتان این قطارها را هدایت کنید. در این بازی به‌طور هم‌زمان هم باید مسیر ریل‌ها را تغییر دهید و هم باید قطارها را به گونه‌ای هدایت کنید که با یکدیگر برخورد نکنند. با پیشرفت مراحل، بازی به‌مراتب سخت‌تر می‌شود و نیازمند تمرکز بیشتری هستید.

این بازی علاوه بر اینکه دارای ژانر استراتژیک است، یک بازی جهان باز نیز محسوب می‌شود و می‌توانید در محیط آن در سراسر نقاط جهان سفر ریلی داشته باشید و نقاط شگفت‌انگیز قاره اروپا را با راه‌آهنی فرضی به یکدیگر متصل کنید.

در ضمن در این بازی امکان سفارشی‌سازی کردن قطار همچنین بهینه‌سازی راه‌آهن وجود دارد، همچنین شما می‌توانید با استفاده از المان‌های تقویت‌کننده سرعت مثل موشک‌ها و دستیابی به مدال‌های ستاره، سرعت قطار خود را افزایش دهید و از هیجان بیشتر لذت ببرید.

هیجان بازی زمانی دوچندان می‌شود که سقوط مواد منفجره  اعث تخریب راه‌آهن شود و برای جلوگیری از چنین فاجعه‌ای باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ریل خود را تغییر دهید.

هدف اصلی این بازی توسعه هر چه بیشتر راه‌آهن ایجادشده توسط شما و تبدیل آن به بزرگ‌ترین راه‌آهن جهان است. گرافیک و صداگذاری این بازی آرکید نیز جذاب و هیجان‌انگیز است و مطمئناً شما را برای مدت زیادی سرگرم کند.

دانلود Train Control World از گوگل پلی استور

Clash Royale

بازی Clash Royale

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به بازی های اندرویدی علاقه‌مند باشد و با نام Clash Royale آشنا نباشد. این بازی جذاب استراتژیک اعتیادآور هر بازیکنی را مجذوب خود می‌کند.

Clash Royale یک بازی استراژیک کاملاً آنلاین با سبک جنگ کلاسیک و کارت محور است. در این بازی که در هر مرحله دو بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، نیز مانند بازی Heartstone Heroes of warcraft کارت‌هایی با ویژگی‌های مختلف و خاص و همچنین نقاط قوت و ضعف مختص به خود وجود دارد. شما باید متناسب با نوع استراتژی خود، کارت‌های مناسب را انتخاب کنید. رمز پیروزی در این بازی آشنایی کامل با ویژگی‌های کارت‌ها و استفاده به‌موقع از آن‌ها است.

در ضمن باید روش استفاده مناسب از این کارت‌ها را نیز بدانید تا بهترین عملکرد را در بازی داشته باشید. همان‌طور که قبلاً گفتیم هر کارتی نقطه‌ضعفی نیز دارد و اگر با نقطه‌ضعف کارت مورداستفاده توسط حریف‌تان آشنا باشید، به‌راحتی می‌توانید او را شکست دهید. برای استفاده از کارت‌ها در رویال کلش باید از مایع جادویی به نام اکسیر استفاده است.

اکسیر که میزان آن توسط یک نوار در زیر نمایشگر نمایش داده می‌شود، با پیشرفت بازیکن در بازی افزایش می‌یابد و شما می‌توانید متناسب با میزان اکسیری که در اختیار دارید و پولی که به آن دسترسی دارید، از نیروهای‌تان برای پیروزی در بازی استفاده کنید. انتخاب کارت‌ها به شکل هوشمندانه و انتخاب کارت‌های هماهنگ با یکدیگر، برگ برنده اصلی شما برای پیروزی در بازی است.

بهترین بازی استراتژیک برای اندروید در قالب مسابقات ۳ دقیقه انجام می‌شود که در مرحله اول آن باید از برجک‌های خود دفاع کنید و در مرحله بعد سعی کنید با غلبه بر نیروهای دشمن، برجک و سازه دفاعی فرمان رقیب یا رقبای خود را تخریب کنید.

در هر مسابقه چنانچه توانستید برجک رقیب خود را تخریب کنید پیروز میدان خواهد بود و درصورتی‌که در زمان سه‌دقیقه‌ای مسابقه، نتیجه مساوی شد، کار به‌وقت اضافه کشیده می‌شود تا برنده نهایی مشخص شود.

در این بازی امکان برگزاری مسابقات دوستانه و همچنین تشکیل یک قبیله و مبارزه با اعضای قبایل ایجادشده دیگر به‌صورت آنلاین نیز امکان‌پذیر است. در این حالت قبایل در چند مرحله با یکدیگر مسابقه می‌دهند و قبیله‌ای پیروز است که بیشترین تعداد پیروزی را به دست آورده باشد.

یکی از ویژگی‌های خاص Clash Royale برخورداری از نسخه فارسی و همچنین پشتیبانی این نسخه از واحد پول ریال است؛ بنابراین امکان پیشرفت کاربران ایرانی داخل کشور در این بازی نیز به‌راحتی امکان‌پذیر است.

دانلود Clash Royale از گوگل پلی استور 

دانلود Clash Royale از بازار 

  Clash of Clans

بهترین بازی استراتژیک Clash of Clans که تا حدود شبیه به بازی Clash Royale است، در صدر بهترین بازی های استراتژیک اندروید با سبک ساخت تمدن و جنگ‌های استراتژیک قرار داد. شما باید برای گسترش تمدن خود عناصر ارزشمندی مثل طلا، الماس و اکسیر را به دست بیاورید.

برای به دست آوردن این عناصر ارزشمند یا باید معادن و سازهای استخراج و ساخت آن‌ها را تأسیس کنید و برای به دست آوردن آن‌ها تلاش کنید و یا باید به سایر قبایل و ساکنان تمدن‌های دیگر بازی حمله و منابع ارزشمند آن‌ها را غارت کنید. این حملات هسته اصلی بازی را تشکیل می‌دهند و شما را می‌توانند ساعت‌ها سرگرم کنند.

بازی Clash of Clans در دو حالت تک‌ نفره و چندنفره انجام می‌شود. در حالت تک‌نفره یک قبیله تصادفی برای شما انتخاب می‌شود و شما باید به آن قبیله یورش ببرید و منابع آن‌ها را غارت کنید. در حالت چندنفره نیز می‌توانید گروه‌هایی از قبایل را تشکیل دهید و با کمک یکدیگر قلمرو گشایی کنید.

در کل در این بازی مفهومی به نام صلح وجود ندارد و باید برای حفظ بقای فرمانروایی خود، تمام دشمنانتان را از صحنه روزگار محو کنید. در ضمن برای ارتقای سطح خود در بازی (Level) باید مدام حمله کنید تا هم با غارت غنائم سایر قبایل، منابع در اختیارتان را افزایش دهید و هم دشمن خود را تضعیف کنید.

Clash of Clans به دلیل آنلاین بودن ساختار پیچیده‌ای دارد و دنبال کردن رویکردی و استراتژی یکنواخت و مشخص‌شده، نتیجه خوبی برای شما ندارد. برای جایگاه خود در این بازی و ارتقای آنن باید رویکرد خود را متناسب با تاکتیک‌های دفاعی و مبارزه‌ای فرد یا افراد مقابل خود پیوسته تغییر دهید تا بتوانید همچنان قدرت و اقتدار خود را حفظ کنید.

در ضمن باید سازه‌های دفاعی خود را به گونه‌ای طراحی و ایجاد کنید که کاملاً نفوذ ناپذیر باشد و دشمن شما را غافلگیر نکند. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شده است؛ اما همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی های استراتژیک اندروید شناخته می‌شود.

دانلود Clash of Clans از گوگل پلی استور

دانلود Clash of Clans از بازار

در پایان

در این مقاله سعی کردیم بهترین بازی استراتژیک اندروید در سبک‌های مختلف را معرفی کنیم. اگر به چنانچه به نظر شما بازی های دیگری هم وجود دارند که شایسته عنوان بهنرین بازی استراتژیک اندرویدی هستند و در این فهرست ذکر نشده‌اند، آن‌ها را معرفی کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!