تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید محصولات دومنا

اتو پرس دومنا بهتر است یا اتو مخزن دار؟

راهنمای خرید
اتو پرس یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اتو در بازار است که در حال حاضر نسبت به گذشته طرفداران بیشتری دارد. اتو پرس دومنا یکی از همین محصولات است. در این مطلب قصد داریم شما را با اتو مخزن دار و و پرس دومنا و جاروبرقی دومنا آشنا کنیم.

تصلا– برندهای ژانومه، بایترون و دومنا از پرفروش‌ترین مارک‌های اتو پرس در ایران هستند که در این مطلب به معرفی محصولات دومنا می‌پردازیم. در حال حاضر این شرکت محصولاتی مانند اتو پرس دومنا ، اتو مخزن دار و جاروبرقی را از برند دومنا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

هنگام خرید انواع اتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از معرفی محصولات برند دومنا برای آشنایی بیشتر شما با ویژگی‌های انواع اتو به نکاتی اشاره می‌کنیم که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید.

  • توان مصرفی دستگاه. هر اندازه توان مصرفی اتوی شما بیشتر باشد به همان نسبت قدرت آن در اتوکشی و ایجاد حرارت بیشتر خواهد بود.
  • ظرفیت مخزن اتو. انواع اتو ظرفیت‌های متفاوتی دارند. گنجایش بالای اتو باعث می‌شود تا شما مقدار لباس بیشتری را بدون پر کردن مجدد مخزن، اتوکشی کنید.
  • قابلیت تنظیم حرارت
  • سیستم خاموش شدن اتوماتیک. یکی از مهمترین موارد هنگام خرید اتو، توجه به قابلیت قطع اتوماتیک است. این سیستم از سوختن لباس و پارچه جلوگیری می‌کند.
  • مدت زمان آماده شدن بخار جهت اتوکشی
  • سیستم ضد رسوب

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مارک اتوپرس + قیمت

برند دومنا

شرکت ایده آل نگار خاورمیانه یکی از گروه‌های فعال در زمینه همکاری با برندهای معتبر خارجی است که فعالیت رسمی خود را از دهه نود شروع کرد. شرکت نگار خاورمیانه با برندهای مشهوری همچون مورفی ریچاردز انگلستان، چرخ خیاطی بیبی لاک و چگوار ژاپن همکاری داشته است.

یکی از برندهای شناخته‌شده در کشور برند دومنای فرانسه است که شرکت نگار خاورمیانه با این برند به صورت انحصاری همکاری دارد.

اتو پرس دومنا

یکی از محصولات کاربردی برند دومنا، اتو پرس مدل SP8000 است که با یک پایه تلسکوپی طراحی شده است. توان مصرفی این اتو پرسی ۲۲۰۰ وات است.

مهمترین ویژگی اتو پرس دومنا سیستم خاموش شدن اتوماتیک آن است که در صورت داغ شدن بیش از اندازه اتو و عدم استفاده از آن به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

این اتو پرس دارای مخزن رسوب نبوده اما به سیستم ضد رسوب مجهز شده است. همچنین توسط حالت بخاردهی عمودی شما می‌توانید لباس‌های مختلف را در کمترین زمان اتو کرده و صاف کنید. متأسفانه اتو پرس دومنا به سیستم ضد چکه نیز مجهز نشده است.

جنس کفی اتو از سرامیک بوده و ظرفیت مخزن آب دستگاه نیز حدود ۷۵۰ میلی‌لیتر است. در کنار بخاردهی عمودی شما می‌توانید از حالت بخاردهی لحظه‌ای نیز استفاده کنید. اتو پرس دومنا به صورت ۱۸۰ گرم در دقیقه عمل بخاردهی لحظه‌ای را انجام می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های اتو پرس دومنا مدل SP8000، قابلیت پُر کردن مخزن آب آن است. در صورتی که هنگام کار با اتو آب مخزن تمام شود، این امکان وجود دارد که بدون خاموش کردن دستگاه، مجدداً مخزن را از آب پر کنید.

بعد از روش شدن اتو پرس دومنا حدود ۳ دقیقه طول می‌کشد تا بخار برای اتو کردن لباس آماده شود. طراحی این محصول به شکلی است که شما می‌توانید تا چهار لایه پارچه و لباس را به صورت همزمان اتو کنید.

بر روی این دستگاه یک اتوی اضافی نیز تعبیه شده است. همچنین یک میز نیز به میز اصلی اتو پرس متصل شده که قابلیت باز و بسته شدن دارد.

در حال حاضر اتو پرس دومنا با قیمتی متغیر از ۷،۰۵۶،۰۰۰ تا ۸،۱۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که درباره خرید اتو مخزن‌دار نمی‌دانید

اتو پرس دومنا مدل SP4401

اتو پرس دومنا مدل 4401

یکی دیگر از محصولات پرفروش برند دومنا اتو پرس مدل ۴۴۰۱ است که در رنگ مشکی تولید می‌شود. این محصول برخلاف مدل ۸۰۰۰ به مخزن رسوب مجهز شده و دارای سیستم ضد رسوب نیز هست. این اتو پرس ۲۳۰۰ وات، توان مصرفی دارد.

البته وجه تمایزی بین این دو محصول از برند دومنا وجود دارد. اتو پرس دومنا مدل ۴۴۰۱ از حالت بخاردهی عمودی برخوردار نبوده و در مقابل سیستم ضد چکه به آن اضافه شده است.

سیستم قطع اتوماتیک نیز از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو مدل است. جنس کفی اتو پرس دومنا مدل ۴۴۰۱ از چدن بوده و ظرفیت مخزن آب آن نیز ۷۵۰ میلی‌لیتر است.

سیستم ضد رسوب این محصول توسط سیستم کنترل الکترونیکی مواد معدنی CAPT انجام می‌شود. نوع ماده ضد رسوب آن نیز TYPE E است. در این محصول از برند دومنا نیز بخار بعد از ۳ دقیقه آماده می‌شود.

قیمت اتو پرس دومنا از ۶،۷۵۰،۰۰۰ تا ۷،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

اتو پرس دومنا مدل ۲۱۵۰

اتو پرس دومنا مدل 2150

این مدل از اتوهای پرسی دومنا نیز به سیستم خاموش شدن اتوماتیک مجهز شده است. از مهمترین ویژگی‌های این محصول باید به سیستم ضد چکه و سیستم ضد رسوب اشاره کنیم. سیستم ضد چکه از ایجاد لکه‌های آب بر روی لباس جلوگیری می‌کند.

با وجود سیستم ضد رسوب این محصول به مخزن رسوب مجهز نشده است. کارتریج ضد رسوبی که درون این دستگاه تعبیه شده از تجمع رسوب در مخزن جلوگیری کرده و همین امر به افزایش و حفظ طول عمر اتو کمک می‌کند.

بر روی دستگاه یک ولوم جهت تنظیم درجه حرارت طراحی شده است. ظرفیت اتو پرس دومنا مدل ۲۱۵۰ حدود ۷۵۰ میلی‌لیتر بوده و بخار به صورت یکسان و یکنواخت بر سطوح مختلف لباس و پارچه پخش می‌شود.

محصولات دومنا به شکلی طراحی می‌شوند تا شما بتوانید لباس‌های ضخیم یا چند لباس را به صورت همزمان اتو کنید. اتوهای پرسی دومنا دارای یک قفل ایمنی هستند که هنگام جابجایی از دستگاه محافظت کرده و حمل و نقل آن آسان‌تر انجام می‌شود.

پُر کردن مخزن آب هنگام اتو کردن لباس و بدون خاموش کردن دستگاه نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این اتو پرس از حالت بخاردهی پیوسته برخوردار بوده و ۱۴۰ گرم در دقیقه به شکل پیوسته تولید بخار می‌کند.

  • جنس کفی از فلز
  • توان مصرفی برابر با ۲۰۰۰ وات
  • بخاردهی از کف
  • آماده شدن دستگاه برای تولید بخار در ۳ دقیقه

قیمت اتوپرس دومنا حدود ۶،۰۰۰،۰۰۰ تومان است. این قیمت ممکن است بر اثر نوسان بازار تغییر کند.

اتو پرس دومنا مدل ۴۱۵۰

  • توان مصرفی برابر با ۲۲۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب برابر با ۱٫۲ لیتر
  • ۱۸۰ گرم در دقیقه؛ خروجی بخار آب
  • مجهز به کارتریج ضد رسوب
  • تولید و آماده‌سازی بخار در ۳ دقیقه
  • مجهز به سیستم قطع اتوماتیک. اگر اتو به مدت ده دقیقه باز بماند، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.
  • دارای ترموستات جهت تنظیم حرارت
  • پُر کردن مخزن هنگام اتوکشی و روشن بودن دستگاه

قیمت اتو پرس دومنا مدل ۴۱۵۰ تقریبا ۷،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

اتو مخزن دار دومنا

اتو دومنا مدل PS 4500 یک اتوی مخزن دار حرفه‌ای از برند دومنا است که تا ۲۳۵۰ وات توان مصرفی دارد. این اتوی مخزن دار با ظرفیتی برابر با ۴٫۵ لیتر به یک مخزن آب مجهز شده است.

این دستگاه دارای حالت بخاردهی عمودی بوده و تا هشت ساعت قابلیت استفاده به صورت متوالی را دارد. فشار بخار در اتوی مخزن دار دومنا حدود پنج بار است.

جنس مخزن بخار اتو از فولاد ضدزنگ بوده و از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

قیمت اتو مخزن دار دومنا  از ۶،۵۰۰،۰۰۰ تا ۷،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

اتو مخزن دار دومنا مدل RC 370

اتوی مخزن دار دومنا مدل ۳۷۰ همچون مدل ۴۵۰۰ دارای حالت بخاردهی عمودی است و فشار بخار آن نیز به ۳٫۵ بار می‌رسد.

ظرفیت مخزن آب این اتوی حرفه‌ای ۲ لیتر بوده و تا ۲۱۰۰ وات توان مصرفی دارد. جنس مخزن از استیل ضدزنگ است و شما می‌توانید تا چهار ساعت به صورت مداوم با این اتوی مخزن دار کار کنید. همچنین میزان بخار خروجی نیز در این دستگاه قابلیت تنظیم دارد.

بوستری که جهت افزایش بخار در این دستگاه تعبیه شده به بهتر اتو شدن لباس و پارچه‌های مختلف کمک می‌کند.

قیمت اتو مخزن دار دومنا مدل RC 370 تقریبا ۴،۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

جاروبرقی دومنا

جاروبرقی دومنا

یکی دیگر از محصولات برند دومنا، جاروبرقی مدل ۴۰۲۱ است که در چهار رنگ شیری، مسی، مشکی و نقره‌ای طراحی و تولید شده است.

جاروبرقی دومنا دارای یک لوله محکم تلسکوپی از جنس ABS است و سیستم سیم‌جمع‌کن آن نیز به صورت اتوماتیک عمل می‌کند. توان مصرفی این دستگاه تا ۲۵۰۰ وات بوده و مخزن آن نیز از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است.

اگر مخزن جاروبرقی بزرگ باشد، نیاز به عوض کردن یا خالی کردن کیسه به دفعات نیز احساس نخواهد شد. ظرفیت مخزن جاروبرقی دومنا حدود ۴ لیتر است.

جاروبرقی کیسه‌ای دومنا قابلیت فشرده‌سازی زباله ندارد. این دستگاه به یک فیلتر بهداشتی مجهز شده و نوع فیلتر آن نیز هِپا HEPA است. این دستگاه سه سری داشته و همچنین به یک سری مخصوص جمع‌آوری مو نیز مجهز شده است.

بر روی دستگاه یک نشانگر جهت مطلع شدن از پُر بودن کیسه طراحی شده است. کیسه جاروبرقی دومنا از نوع پاکت یک بار مصرف میکروفایبر است.

قیمت جاروبرقی دومنا در وب‌سایت رسمی این برند حدود ۳،۸۵۰،۰۰۰ تومان است.

خدمات پس از فروش دومنا

برند دومنا در شهرهای مختلف ایران مانند تهران، یزد، همدان، اصفهان، کرمانشاه، البرز، قزوین، مازندران، گیلان، اردبیل، قم، کرمان، سمنان و… نمایندگی دارد. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی دومنا در شهر خود از خدمات پس از فروش لوازم خانگی این برند استفاده کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!