تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بررسی مشخصات فنی هود کن

بهترین مدل هود کن کدام است؟

راهنمای خرید
مهمترین وظیفه هود آشپزخانه از بین بردن بوی غذا و دود است. با این حال مزایا و ضرورت نصب هود در آشپزخانه چیزی فراتر از حذف بوی نامطبوع در محیط است. هود کن یکی از هودهای ایرانی موجود در بازار است که محصولات قابل قبولی را به بازار عرضه کرده است. در این مقاله مشخصات فنی مدل های مختلف هود کن را بررسی کردیم.

تصلا– کاهش رطوبت موجود در فضا، کمک به کیفیت هوای موجود، جلوگیری از باقی ماندن ذرات چربی و غبار بر روی دیوار و سقف، جلوگیری از رشد باکتری‌ها و… از مواردی هستند که ضرورت وجود هود آشپزخانه را تأیید می‌کنند. کارکرد هود در کیفیت هوای خانه موثر است. در این مقاله به بررسی و مقایسه مشخصات فنی هود کن پرداختیم.

برند لوازم خانگی کن

برند لوازم خانگی ایرانی کن فعالیت جدی خود را با تولید انواع هود از سال ۱۳۶۲ شروع کرد. گروه بزرگ کن طی این سال‌ها تلاش کرده تا محصولاتی باکیفیت درخور سلیقه و نیاز مردم ایران طراحی و تولید کند.

برند کن بعد از ساخت و تولید انواع هود، زمینه فعالیت خود را گسترش داد و اولین اجاق گازهای توکار خود را روانه بازار کرد. در حال حاضر محصولات کن تنها به مدل‌های مختلف هود منتهی نمی‌شوند. اجاق گاز صفحه‌ای، سینک ظرفشویی، اجاق گاز توکار، فر توکار و ماکروویو از دیگر محصولات این برند ایرانی هستند.

هود کن مدل اطلس

هود کن مدل اطلس

با وجود اینکه برند کن در زمینه طراحی و ساخت انواع هود، مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه کرده، بعضی از مدل‌های قدیمی از این برند همچنان در صدر جدول فروش قرار دارند.

یکی از مدل‌های پرفروش از انواع هود کن، مدل اطلس است که با سایز نود طراحی شده است. هود کن مدل اطلس شومینه‌ای بوده و به صفحه کلیدی لمسی مجهز شده است. همچنین شما می‌توانید توسط ریموت کنترل این هود را از راه دور کنترل کرده و تنظیم کنید.

از مهمترین ویژگی‌های هود کن مدل اطلس باید به دور فوق سریع آن اشاره کنیم. هود اطلس به یک موتور توربو مجهز شده که از قدرت مکش بالایی برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های این محصول، صدای کم موتور هنگام کار کردن هود است که از آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند.

این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع برای پوشش دودکش داشته و درب آن نیز به صورت دستی باز می‌شود. خاموش شدن اتوماتیک نیز از دیگر ویژگی‌های این هود است.

روشنایی هود کن مدل اطلس از نوع چراغ SMD است و فیلتر به کار رفته در آن نیز از جنس آلومینیوم است. توجه داشته باشید فیلتر آلومینیومی به کار رفته در هودهای کن قابلیت شستشو دارند.

قیمت این محصول از برند کن بین ۲،۱۰۰،۰۰۰ تا ۲،۶۹۰،۰۰۰ تومان در بازار متغیر است.

هود مخفی کن

هود مخفی کن

برند کن از طرح‌های مختلف هود برای تولیدات خود استفاده کرده است. یکی از انواع هود که طرفداران بسیاری نیز دارد، هود مخفی است که برند کن، مدل آرتیما را به این شکل طراحی کرده است.

عرض هود مخفی کن مدل آرتیما، ۷۰ سانتی‌متر است. جنس و رنگ این هود استیل بوده و بدون صفحه نمایشگر طراحی و ساخته شده است. مدل آرتیما نیز مانند مدل اطلس دارای یک موتور توربو است و صفحه کلید آن به صورت مکانیکی یا فشاری است.

هود توکار کن بهترین گزینه برای آشپزخانه‌هایی است که دارای فضایی محدودی برای نصب هود هستند. قدرت مکش هود مخفی کن مدل آرتیما بالا بوده و تا ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت قدرت دارد.

دور فوق سریع، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک، فیلتر آلومینیومی و روشنایی چراغ SMD از دیگر ویژگی‌های هود توکار کن مدل آرتیما هستند.

موتور این محصول نیز مانند مدل اطلس صدای کمی تولید کرده و باعث آلودگی صوتی نمی‌شود.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۴۲۰،۰۰۰ تا ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

هود کن مدل پارمیس

هود کن مدل پارمیس

یکی دیگر از محصولات پرفروش و زیبای این برند هود کن مدل پارمیس است که در گروه هودهای شومینه‌ای و مورب قرار می‌گیرد.

هود کن مدل پارمیس در رنگ مشکی تولید شده و دارای صفحه نمایشگر با صفحه کلید لمسی است. مدل پارمیس مانند مدل اطلس به ریموت کنترل مجهز شده است.

بیشتر تولیدات برند کن در گروه انواع هود دارای یک موتور توربو با تولید صدایی کم و قدرت مکش بالایی هستند. همچنین حلزونی به کار رفته در این محصولات از نوع نسوز بوده و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان انجام می‌شود.

وجه تمایز بیشتر تولیدات برند کن، دور فوق سریع موتور است که بین مدل‌های مختلف، مشترک است.

مشخصات فنی هود کن مدل پارمیس:

  • عرض هود برابر با ۹۰ سانتی‌متر
  • قابلیت خاموش شدن اتوماتیک
  • روشنایی چراغ SMD

برای تهیه این محصول از برند کن شما می‌توانید بین ۲،۶۹۰،۰۰۰ تا ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

هود کن آرتیما ۲

هود کن آرتیما 2

یکی دیگر از انواع هود توکار کن، مدل آرتیما ۲ است که در سایز ۷۰ طراحی شده است. صفحه کلید این هود مخفی لمسی بوده اما صفحه نمایشگری برای آن در نظر گرفته نشده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های انواع هود کن جنس پروانه آن است که از جنس باکالیت بوده و در برابر گرما و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد.

مشخصات فنی هود کن آرتیما ۲ :

  • مجهز به دور فوق سریع
  • دارای یک موتور توربو با فناوری ایتالیا
  • حجم مکش موتور برابر با ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت
  • روشنایی چراغ SMD
  • فیلتر آلومینیومی
  • مجهز به حلزونی نسوز و موتوری کم صدا
  • جنس بدنه از استیل رنگ شده و نمای شیشه‌ای به رنگ مشکی

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۵۴۰،۰۰۰ تا ۲،۰۹۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

هود شومینه‌ای کن

هود شومینه‌ای کن

طراحی بعضی از مدل‌های شومینه‌ای هود از برند کن، ترکیبی از هود مورب و شومینه‌ای هستند. هود شومینه‌ای کن مدل اونیکس نیز یکی از این تولیدات است که در رنگ مشکی طراحی و عرضه شده است.

سایز هود کن مدل اونیکس ۹۰ سانتی‌متر بوده و دارای چهار دور موتور است. این محصول برخلاف مدل‌های قبلی به دور فوق سریع موتور مجهز نشده است.

هود اونیکس صفحه نمایشگر نداشته و تنها به یک صفحه کلید لمسی مجهز شده است. نمای هود شومینه‌ای کن مدل اونیکس شیشه‌ای است و روشنایی آن با دو چراغ SMD تأمین می‌شود.

مشخصات فنی:

  • مجهز به یک موتور توربو با فناوری ایتالیا
  • قدرت بالای موتور با ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت حجم مکش
  • دارای ریموت کنترل
  • مجهز به فیلتر آلومینیومی با قابلیت شستشو
  • باز شدن درب به صورت دستی

قیمت هود کن مدل اونیکس ۲،۶۱۰،۰۰۰ تومان است.

هود کن مدل تایتان

هود کن مدل تایتان

هود کن مدل تایتان در سایز ۹۰ طراحی شده و دارای چهار دور موتور معمولی و یک دور موتور فوق سریع است.

هود شومینه‌ای تایتان نمایی شیشه‌ای دارد و دارای صفحه نمایشگر با کلیدهایی لمسی است. هود کن مدل تایتان برخلاف مدل‌های قبلی که به معرفی مشخصات آن‌ها اشاره کردیم، از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است.

سنسور دود و حسگر حرارت از مهمترین ویژگی‌های این هود هستند که آن را نسبت به محصولات دیگر متمایز کرده است. حجم مکش هود تایتان نیز همچون دیگر مدل‌ها، ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت است.

مشخصات فنی هود کن مدل تایتان:

  • قابلیت کنترل از راه دور
  • خاموش شدن اتوماتیک
  • مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • باز شدن درب به صورت دستی
  • مجهز به چراغ روشنایی SMD

هود کن مدل تایتان با قیمت تقریبی ۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

هود کن مدل ۱۴۱۰ استیل

هود کن مدل 1410 استیل

جنس هود کن مدل ۱۴۱۰ از استیل بوده و نمای ظاهری آن نیز استیل است. این هود به تایمر، دماسنج و ساعت مجهز شده است. برای روشنایی هود از لامپ‌های کم‌مصرف LED استفاده شده است.

صفحه کلید هود کن مدل ۱۴۱۰ لمسی بوده و با عرض سایز ۹۰ سانتی‌متر طراحی شده است. این محصول و مدل‌های دیگر که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، هیچ‌کدام قابلیت نصب فیلتر ذغالی

را ندارند.

جنس پروانه این محصول از باکالیت یا همان پلاستیک نسوز است. حلزونی که در این هود به کار رفته از مواد نسوز تشکیل شده و در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم عمل می‌کند.

هود کن مدل ۱۴۱۰ با سه دور موتور با قیمتی حدود ۳،۱۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

هود کن مدل تاچ

هود کن مدل تاچ

هود کن مدل تاچ با نمایی از شیشه سکوریت و استیل طراحی و تولید شده است. موتور این محصول از برند کن نیز توربو بوده و به سه دور موتور مجهز شده است.

مدل تاچ هودی شومینه‌ای است که با سایز ۹۰ سانتی‌متر طراحی شده است. کنترل پنل هود تاچ لمسی بوده و مانند مدل ۱۴۱۰ به تایمر، دماسنج و ساعت مجهز شده است.

فیلتر این هود آلومنیومی پنج لایه است که قابلیت شستشو نیز دارد. شما می‌توانید وضعیت هود را توسط ریموت کنترل تغییر داده و تنظیم کنید. جنس حلزونی این محصول از باکالیت نسوز بوده و موتور دستگاه نیز به صورت کم صدا طراحی شده است.

قیمت هود کن مدل تاچ از ۱،۷۳۴،۰۰۰ تا ۲،۶۱۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

جشنواره هود کن

جشنواره‌های فروش کن با ایجاد شرایط ویژه، مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی کن www.can.ir از شروع جشنواره‌های فروش این برند مطلع شوید. همچنین برای آشنایی بیشتر مشتریان از محصولات جدید کن، بخشی با عنوان کاتالوگ هود کن نیز در نظر گرفته شده است.

منبع
can

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!