تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی انواع یخچال شارژی ماشین

یخچال خودرو چه برندی بخریم؟

راهنمای خرید
یخچال خودرو برای افرادی که زمان زیادی را در خارج از خانه خود و در سفر سپری می‌کنند یک وسیله تقریباً ضروری برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی و یا حتی دارو به حساب می‌آید. یخچال مسافرتی شارژی یا همان یخچال خودرو قیمت های متفاوت و کاربردهای مختلف دارد. در این مقاله به بررسی پرفروش ترین آنها می پردازیم.

تصلا – در مطلب قبلی معرفی مدل ‌های مختلف یخچال ماشین به معرفی انواع مختلف یخچال خودرو از نظر ساختار و نوع عملکرد اشاره کردیم و همچنین نکاتی و ویژگی‌هایی را که باید در هنگام خرید این تجهیزات به آن‌ها توجه کنید و در نظر داشته باشید، معرفی و بررسی کردیم. در این مطلب به معرفی بهترین یخچال ‌ها که به عنوان یخچال مسافرتی شارژی مشهور بوده و در این دسته قرار می‌گیرد، خواهیم پرداخت. روی این یخچال ‌ها معمولاً یک باتری نصب شده است که قابلیت شارژ با برق خودرو، برق شهری و حتی قابلیت اتصال به پنل‌های خورشیدی را نیز دارند.

قبل از معرفی انواع مختلف یخچال‌ های خودرو شارژی اجازه دهید در مورد عبارتی که ممکن است در هنگام جستجوی انواع مختلف یخچال های خودرو با آن مواجه شوید بپردازیم. اگر در اینترنت به دنبال یخچال خودرو و خرید آن باشید، به احتمال زیاد با عبارت یخچال سرد و گرم خودرو مواجه خواهید شد. اما شاید ندانید منظور از یخچال سرد و گرم خودرو چیست؟

یخچال سرد و گرم خودرو وسیله‌ای است که نه تنها می‌تواند مواد غذایی و یا هر ماده‌ای را که در آن قرار می‌گیرد، خنک کند، بلکه با اعمال برخی از تغییرات در تنظیمات دستگاه می‌تواند به عنوان یک وسیله برای گرم‌ کردن مواد غذایی به خصوص غذاها از آن استفاده کرد.

به عبارت دیگر اعمال تغییرات در تنظیمات مربوط به دما در این دستگاه‌ها می‌تواند باعث شود از آن هم به عنوان دستگاه برای گرم نگه داشتن مواد غذایی و هم به عنون دستگاه گرم‌کن استفاده کرد.

انواع مختلفی از یخچال خودرو در بازار لوازم خانگی وجود دارد که قابلیت گرم کردن مواد غذایی را نیز دارند. البته قیمت این دستگاه‌ها به دلیل چندکاره بودن آن‌ها نسبت به قیمت نمونه‌های دیگر کمی گران‌تر است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

بهترین یخچال شارژی ماشین موجود در بازار

یخچال خودرو شارژی یکی از انواع مختلف یخچال مسافرتی شارژی و یا به نوعی یخچال ماشین است که برای سفربه مناطق مختلف و یا پیک‌نیک استفاده و کاربرد زیادی دارد. در این بخش به معرفی بهترین یخچال های شارژی خودرو که در بازار موجود است، خواهیم پرداخت.

یخچال مسافرتی شارژی برند پاورلوجی مدل Ppbc

برند پاورلوجی یکی از برندهای کانادایی تولید لوازم خانگی است. بیشترین فعالیت این برند، تولید انواع مختلف گجت‌ها و یا به نوعی لوازم خانگی قابل حمل است. یکی از گجت‌های همراهی که این برند تولید می‌کند، یخچال خودرو شارژی است.

این برند در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از یخچال های شارژی خودرو را عرضه می‌کند که یکی از بهترین نمونه‌های آن‌ها یخچال شارژی خودرو مدل Ppbc است.

یخچال خودرو شارژی برند پاورلوجی مدل Ppbc دارای ظرفیت ۲۵ لیتر است که دو ویژگی مهم دارد. اولین ویژگی این دستگاه این است که علاوه بر اینکه از آن می‌توان به عنوان یک دستگاه خنک‌کننده استفاده کرد، امکان گرم کردن مواد غذایی در آن نیز وجود دارد.

دومین قابلیت این دستگاه که در اکثر دستگاه‌های مدرن و پیشرفته امروزی در دسترس کاربر است، امکان کنترل عملکرد دستگاه با استفاده از گوشی تلفن همراه است؛ به عبارت دیگر این دستگاه به عنوان یک دستگاه هوشمند مجهز به یک اپلیکیشن قابل نصب روی دستگاه تلفن همراه است.

یخچال خودرو برند پاورلوجی مدل Ppbc از جمله یخچال های خودرو است که قابلیت اتصال به فندک خودرو را دارد و انرژی مورد نیاز آن از طریق اتصال به فندک خودرو و باتری ماشین تامین می‌شود.

این یخچال شارژی خودرو دارای باتری ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری است که قابلیت شارژ شدن دارد. طول عمر باتری این دستگاه در هر بار شارژ حدود ۲۲ ساعت است که برای خنک نگه داشتن مواد غذایی مورد نیاز کاربران برای حدود ۲۴ ساعت مناسب است. برای شارژ این دستگاه می‌توان از یک مبدل برای شارژ باتری استفاده کرد.

یخچال خودرو برند پاورلوجی مدل Ppbc قابلیت منجمد کردن مواد غذایی را نیز دارد. بنابراین می‌توان از آن برای حفظ حالت یخ‌زدگی مواد غذایی و یا حتی منجمد کردن محتویات آن استفاده کرد.

دمای این دستگاه را می‌توان تا حدود ۲۰ درجه زیر صفر نیز کاهش داد. اپلیکیشن طراحی شده برای این یخچال خودرو به این صورت طراحی شده است که کاربر از طریق آن می‌تواند تنظیمات یخچال از جمله دمای آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کند.

ظرفیت یخچال خودرو برند پاورلوجی مدل Ppbc در حدود ۲۵ لیتر است. روی این یخچال یک پنل کنترلی لمسی تعبیه شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از اپلیکیشن روی گوشی، از طریق این پنل تنظیمات یخچال از جمله تغییر دمای آن را انجام دهد.

این یخچال می‌تواند مواد غذایی را تا دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرم کند. برای اتصال دستگاه به باتری خورو از طریق فندک یک کابل یو‌اس‌بی  روی آن قرار داده شده است. این یخچال را نه تنها می‌توان با برق ۱۲ ولت حاصل از باتری خودرو شارژ کرد بلکه امکان شارژ باتری آن از طریق برق شهری نیز وجود دارد. بنابراین می‌توانید از این یخچال در اتاق نیز استفاده کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

یخچال خودرو شارژی برند Costway مدل ۵۴ Quart

یخچال خودرو شارژی برند Costway مدل ۵۴ Quart یکی از بهترین انواع یخچال های خودرو شارژی موجود در بازار است که نه تنها قابلیت خنک کردن مواد غذایی را دارد بلکه می‌توان از آن برای منجمد کردن مواد غذایی در حین سفر استفاده کرد.

از جمله مهم‌ترین ویژگی این یخچال خودرو که به خصوص برای خانواده‌های پر جمعیت آن را گزینه مناسبی کرده است، ظرفیت بالای ان است. ظرفیت این یخچال خودرو ۵۲ لیتر بوده که نسبتا بیشترین ظرفیت را در بین سایر یخچال و فریزرهای خودرو موجود در بازار دارد.

بنابراین استفاده از این دستگاه به خصوص برای افرادی که می‌خواهند مدت زمان زیادی را در سفر را در کمپ بگذارند، مناسب است.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم یخچال خودرو شارژی برند Costway مدل ۵۴ Quart این است که امکان تغییر و تنظیم دمای آن وجود دارد. این قابلیت به خصوص برای نگهداری انواع مواد غذایی و یا داروهای مختلف کاربرد زیادی دارد.

این یخچال مجهز به ویژگی ضدشوک و مقاون در برابر ضربه است. ویژگی ضد شوک برای زمانی که شما در جاده‌های صعب‌العبور در حال گذر هستید، مناسب است.

عدم وجود این ویژگی در دستگاه‌های قابل حمل از جمله یخچال خودرو باعث آسیب دیدن آن می‌شود. به طور کلی یخچال شارژی Costway مدل ۵۴ Quart برای افرادی که در سفرهای خود در محیط‌های مختلف و اماکن متفاوتی ساکن می‌شوند، انتخاب و گزینه مناسبی است.

از یخچال خودرو شارژی برند Costway مدل ۵۴ Quart می‌توانید هم در خانه، هم در ماشین و هم در کمپ و یا حتی زمانی که به کنار دریا می‌روید، استفاده کنید.

این یخچال همچنین برای مواردی که شما بخواهید مواد غذایی را به سرعت منجمد کنید، کاربرد فراوان دارد. شما می‌توانید دمای یخچال را تا ۳۲ درجه فارنهایت در عرض ۳۰ دقیقه برسانید.

قابلیت دیگری روی این یخچال وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مصرف انرژی مصرفی یخچال را به حداقل ممکن برسانید. این قابلیت با نام قابلیت Eco شناخته می‌شود. در کنار این ویژگی، قابلیت دیگری با عنوان Max Mode وجود دارد که برای خنک کردن مواد غذایی در حداقل زمان ممکن کاربرد دارد.

یکی از بهترین امکانات و ویژگی‌های یخچال خودرو شارژی برند Costway مدل ۵۴ Quart این است که کاربر می‌تواند سطح مصرف باتری را در آن تنظیم کند. به این ترتیب نگرانی در خصوص مصرف باتری و تمام شدن آن وجود ندارد.

این دستگاه نیز مانند هر دستگاه برقی که در دسته لوازم خانگی قرار می‌گیرد، دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

مزایا

  • وجود قابلیت ضدشوک و مقاومت در برابر تکان‌های ناگهانی دستگاه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال در درجه‌های مختلف با کاربردهای فراوان
  • تعبیه پنل لمسی روی بدنه دستگاه به منظور تنظیم دمای دستگاه
  • قابلیت انجماد سریع مواد غذایی به همراه قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی

معایب

  • به نظر می‌رسد قفسه‌های تعبیه شده در یخچال از استحکام زیادی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: بهترین یخچال ایرانی کدام مارک است؟

یخچال شارژی ماشین برند Dometic مدل CFX 40W 12 ولت

یخچال خودرو دومتیک

اگر به دنبال یک یخچال خودرو شارژی جمع و جور هستید که بتوانید آن را در موقعیت‌های مختلفی مثل سفر در کنار دریا، سفر به جنگل و یا حتی سفر در شهر دیگر و اقامت در ساختمان استفاده کنید، یخچال خودرو شارژی برند Dometic مدل CFX 40W یک انتخاب مناسب و کاربردی برای شماست.

برند Dometic یکی از بهترین برندهای تولیدکننده یخچال خودرو است که کیفیت محصولات آن در اکثر کشورهای جهان شناخته شده است. اما فقط مشهور بودن برند تولید کننده این دستگاه نیست که باعث جذابیت آن شده است بلکه عملکرد عالی و سادگی استفاده از آن از جمله ویژگی‌هایی است که باعث شده این یخچال خودرو طرفداران زیادی داشته باشد.

از این دستگاه را می‌توانید به عنوان یخچال و هم به عنوان فریزر برای منجمد کردن مواد غذایی استفاده کنید.

اگرچه یخچال خودرو شارژی برند Dometic مدل CFX 40W قابلیت منجمد کردن مواد غذایی را دارد اما به هیچ عنوان برفک نمی‌زد و همین قابلیت باعث شده بدون نگرانی از برفک گرفتن محفظه دستگاه از آن استفاده کنید.

از آنجایی که از این دستگاه می‌توانید هم به عنوان یخچال و هم به عنوان فریزر استفاده کنید، به همین دلیل کاربرد این دستگاه برای کاربران مختلف بسیار زیاد است.

این یخچال به عنوان یک یخچال خودرو هوشمند طراحی شده است و امکان کنترل تنظیمات و دمای آن از طریق اپلیکیشن قابل نصب آن روی گوشی تلفن همراه وجود دارد.

کم مصرف بودن نیز یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد یخچال خودرو شارژی برند Dometic مدل CFX 40W است. شما برای کار کردن با این یخچال و شارژ باتری آن هم می‌توانید از برق DC یا برق شهری استفاده کنید و هم می‌توانید آن را به باتری خودرو نیز متصل کنید.

همچنین امکان اتصال پنل‌های خورشیدی به باتری این دستگاه و تامین انرژی مورد نیاز آن از طیق نور آفتاب نیز برای شما وجود دارد. مصرف انرژی کم در کنار عملکرد بالا در خنک کردن و منجمد کردن مواد غذایی مختلف از جمله مهم‌ترین امکاناتی است که روی این یخچال خودرو در اختیار کاربران قرار داده شده است.

مصرف انرژی در این یخچال چیزی در حدود ۰٫۶۶۵ کیلوات انرژی در هر ۲۴ ساعت است. مزایا و معایب این یخچال خودرو به شرح زیر است:

مزایا

  • امکان اتصال به برق شهری و برق حاصل از باتری خودرو
  • امکان استفاده در کمپ و محیط‌هایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد
  • امکان تنظیم دمای دستگاه با استفاده از اپلیکیشن قابل نصب آن روی گوشی تلفن همراه
  • امکان استفاده از پنل‌های خورشیدی روی دستگاه

معایب

  • قیمت نسبتا زیاد

بیشتر بخوانید: یخچال‌های حذاب و خوش‌رنگ اسمگ چه ویژگی‌هایی دارند؟  

یخچال خودرو شارژی برند Whynter مدل FM-85G

اگر به دنبال یک یخچال خودرو با ظرفیت زیاد و در عین حال عملکرد و کارآیی قوی می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم که یخچال خودرو برند Whynter مدل FM-85G را انتخاب کنید.

اگر در وب‌سایت‌های مختلف جستجو کنید، متوجه می‌شوید نظر اکثر قریب به اتفاق کاربران این دستگاه نسبت به عملکرد و کارآیی آن بسیار مثبت است.پ

این یخچال از چند نظر می‌تواند یک انتخاب مناسب به خصوص برای آن دسته از افرادی باشد که یا در خانواده پرجمعیتی زندگی می‌کنند و با آن‌ها به سفر می‌روند و یا اینکه می‌خواهند با تعداد زیادی از دوستان خود به سفر بروند و از این یخچال استفاده کنند.

اولین ویژگی و قابلیت مهم و مثبت یخچال خودرو برند Whynter مدل FM-85G ظرفیت بالای آن است.

در استفاده از این یخچال برای نگهداری آذوقه و مواد غذایی خود حتی برای سفرهای بیشتر از یک هفته به هیچ عنوان با کمبود فضا مواجه نخواهید شد. ظرفیت این دستگاه چیزی در حدود ۸۵ کواتر است.

این عدد نشان می‌دهد حجم و گنجایش این مدل از یخچال های خودرو برند Whynter تقریباً دو برابر ظرفیت و حجم یخچال هایی است که مخصوص استفاده در خودرو طراحی و تولید می‌شوند.

یخچال خودرو برند Whynter مدل FM-85G یک دستگاه قابل حمل است که نه تنها دارای طراحی بسیار زیبا و در عین حال ساده و شیک است بلکه عملکرد بسیار بالایی در خنک کردن انواع مختلف مواد غذایی را دارد.

از این دستگاه می‌تواند برای منجمد کردن مواد غذایی نیز استفاده کنید چون این دستگاه قابلیت تبدیل شدن به فریزر را نیز دارد.

از این یخچال خودرو هم می‌توانید در فضای ماشین، هم در فضای باز و هم حتی در اتاق و فضای بسته نیز استفاده کنید. چون این دستگاه هم مجهز به باتری قابل شارژ است و هم اینکه می‌توانید آن را به برق شهری و هم به برق ۱۲ ولت باتری خودرو متصل کنید.

یکی از بهترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های یخچال خودرو شارژی برند Whynter مدل FM-85G این است که این یخچال مجهز به قفسه‌های بسیار محکم و با کیفیت است که بست‌های آن در اثر تکان خوردن شدید یخچال به هیچ عنوان دچار آسیب و شکستگی نمی‌شوند.

همچنین روی بسته‌بندی این یخچال یک کابل برای اتصال دستگاه به برق شهری با طول ۶ متر و یک کابل با طول ۸ متر برای اتصال به باتری دستگاه قرار داده شده است.

طول زیاد کابل این یخچال باعث می‌شود تا شما بتوانید در هر جایی که تمایل داشته باشید تا فاصله ۶ و ۸ متری از منبع تغذیه دستگاه خود را قرار دهید؛ بدون نگرانی از اینکه کابل دستگاه کوتاه باشد.

سبدهای تعبیه شده در این یخچال از نوع سبدهای سیم متحرک هستند که وجود آن‌ها باعث شده نه تنها بتوانید مواد غذایی را مرتب‌تر و با ترتیب بهتری در یخچال قرار دهید بلکه دسترسی به محتویات داخل یخچال را نیز ساده‌تر می‌کند.

فریزر یخچال خودرو شارژی برند Whynter مدل FM-85G مجهز به قابلیت Fast Freez یا همان انجماد سریع است. با فعال کردن این قابلیت می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را در زمان بسیار کوتاهی تا دمای منهای ۶ درجه فارنهایت منجمد کنید.

دمای این یخچال خودرو قابلیت تنظیم از منهای ۶ درجه تا مثبت ۵۰ درجه فارنهایت را دارد.

یکی از قطعات خاصی که در این دستگاه تعبیه شده است و کمتر در دیگر نمونه‌های یخچال خودرو می‌توانید مشاهده کنید این است که در محفظه درونی این یخچال از لامپ ال‌ای‌دی برای روشن کردن فضای داخلی یخچال استفاده شده است. به طور کلی مزایا و معایب این یخچال خودرو به شرح زیر است:

مزایا

  • قابل استفاده در خانه و اتصال به برق شهری ۱۱۰ ولت و یا برق ۱۲ ولت باتری خودرو
  • دارای حجم و ظرفیت بسیار زیاد
  • استفاده از پنل لمسی ال‌سی‌دی روی بدنه دستگاه
  • انجماد سریع مواد غذایی
  • استفاده از قفسه متحرک در محفظه یخچال

معایب

  • عایق‌بندی نه چندان مناسب که باعث می‌شود مصرف انرژی در این دستگاه افزایش یابد و از طرفی مواد غذایی در آن دیرتر منجمد یا خنک شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی یخچال مسافرتی برقی بدون قابلیت شارژ باتری  

یخچال مسافرتی شارژی برند Dobinsons مدل۴۰ L

اگر به دنبال یک یخچال خودرو با ابعاد نسبتا کوچک می‌گردید که بتوانید هم از آن به عنوان یخچال و هم به عنوان فریزر استفاده کنید، یخچال خودرو شارژی برند Dobinson مدل ۴۰ L یک انتخاب مناسب برای شماست.

اولین قابلیتی که در این یخچال نظر خریداران را به خود جلب می‌کند، وجود یک کیسه به عنوان روکش روی این یخچال است که در کمتر یخچال خودرویی چنین روکشی وجود دارد.

اما نکته جالب در خصوص این یخچال و فریزر خودرو این است که روی این دستگاه از کمپرسور استفاده شده است که باعث می‌شود از حداکثر توان دستگاه برای خنک کردن و منجمد کردن انواع مواد غذایی مثل نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها و غذاهای مختلف استفاده کرد.

بدنه این یخچال از جنس پلاستیک است و به همین دلیل وزن بیار سبکی دارد.

علاوه بر این، از یخچال خودرو شارژی برند Dobinson مدل ۴۰ L می‌توان هم در خودروهای معمولی یا SUV، اتوبوس‌ها، کشتی‌های تفریحی، ماشین‌های سنگین و حتی تریلرهای سفری به عنوان یک دستگاه نگهدارنده مواد غذایی استفاده کرد.

این دستگاه برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک دستگاه خنک کننده و انجماد سریع برای نگهداری مواد غذایی خود و تعبیه دایمی آن در فضای خودرو می‌گردند، انتخاب بسیار مناسبی است. چون فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و می‌تواند بای نگهداری مواد غذایی مورد نیاز برای یک روز بسیار مناسب باشد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده مصرف و اتلاف انرژی در یخچال خودرو شارژی برند Dobinsons مدل۴۰ L  بسیار کم است و در نتیجه از جمله یخچال های خودرو اقتصادی و با صرفه به شمار می‌آید.

پاین یخچال می‌تواند مواد غذایی را تا دمای -۱۵ درجه سانتی‌گراد ۱۵ درجه سانتی‌گراد یا ۵ درجه فارنهایت منجمد کند. روی این یخچال یک پنل کنترلی لمسی تعبیه شده است که کاربر می‌توانداز طریق آن دمای یخچال و فریزر را تغییر و تنظیم کند.

روی این یخچال خودرو دو دستگیره تعبیه شده است که قابلیت جدا شدن را دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز این دستگیره‌ها را از بدنه یخچال جدا کنید.

از همه مهم‌تر اینکه قفسه‌های تعبیه شده در این یخچال متحرک هستند و به همین دلیل پر کردن و دسترسی به محتویات یخچال از طریق آن‌ها برای کاربر بسیار ساده و آسان است.

به طور کلی مزایا و معایب یخچال خودرو شارژی برند Dobinsons مدل ۴۰ L را می‌توان به صورت زیر در یک فهرست ارائه کرد:

مزایا

  • استفاده از کمپرسور در موتور یخچال که باعث افزایش توانایی و عملکرد آن در خنک کردن مواد غذایی می‌شود.
  • استفاده از انواع مختلف منبع انرژی برای شارژ کردن باتری دستگاه و همچنین خود دستگاه
  • مناسب برای استفاده روی انواع کشتی تفریحی، خودرو و کمپ
  • قابلیت اتصال باتری خورشیدی به دستگاه
  • وزن سبک به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه دستگاه
  • حجم مناسب برای نگهداری مواد غذایی مور نیاز برای یک روز

بیشتر بخوانید: بهترین مدل یخچال فریزر هیمالیا کدام است؟

معایب

  • ظرفیت کم نسبت به یخچال های خودرو تولید شده توسط سایر برندهای تولیدکننده این تجهیزات
  • استفاده از جنس پلاستیک در بدنه که باعث می‌شود بدنه یخچال نسبت به ضربه و تکان‌های ناگهانی از استحکام کمتری برخوردار باشد.

نکته مهمی که در خصوص یخچال هایی که در بالا معرفی شدند باید به آن‌ها توجه داشته باشید این است که چون این یخچال‌ها قابلیت تنظیم دما را دارند، بنابراین می‌توان با افزایش دمای محفظه این یخچال‌ها از آن‌ها به عنوان دستگاه‌های گرم نگهدارنده مواد غذایی و یا حتی دستگاه گرم‌کن نیز استفاده کرد.

هرچه بتوان دمای بیشتری را برای محفظه داخل یخچال تنظیم کرد، قدرت دستگاه در گرم کردن مواد غذایی افزایش خواهد یافت. بنابراین اگر به دنبال یک یخچال خودرو می‌گردید که بتوانید از آن به عنوان دستگاه گرم‌کن نیز استفاده کنید، باید به حداکثر درجه دمایی که می‌توانید روی دستگاه است کنید توجه کنید.

این موضوع در خصوص انواع مختلف یخچال های خودرو چه یخچال های شارژی و چه یخچال های غیرشارژی صادق است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    نازیلا
    آگوست 24, 2021

    اطلاعات مفیدی دادید البته بهتره قیمت های به روز رو هم بزارید

      مریم کوهشاری
      آگوست 24, 2021

      سپاس از همراهی تون بله حتما

لینک کپی شد!