تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی و بررسی بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱

اخبار تصلا
بدون شک اکثر بازی‌های عرضه‌شده برای PS 4 در نوع خود بهترین هستند؛ اما برخی از عناوین را واقعا می‌توان اثری شاخص و حتی شاهکار نامید. آیا می‌خواهید با بهترین بازی های ps4 2021 در ژانرهای مختلف آشنا شوید؟

تصلا– معرفی بهترین بازی های ps4 2021 همچون سایر پلتفرم‌ها کار دشواری است؛ زیرا گیمرهای مختلف به ژانرهای مختلفی علاقه‌مند هستند و همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از گیمرها اصلاً در مورد بهترین بازی‌ها با یکدیگر توافق نظر نداشته باشند. ممکن است برخی از عناوین از نظر برخی از افراد جزو بهترین بازی های منتشر شده باشد و برخی دیگر به ‌شدت از آن‌ها انتقاد ‌کنند. از سوی دیگر بازی های عرضه‌شده برای این کنسول تنوع بسیار زیادی دارند و به‌ سختی می‌توان برتر عناوین را از میان آن‌ها انتخاب کرد.

به ‌هرحال در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا تلاش می‌کنیم تعدادی از عناوین با ژانرهای مختلف را که تعداد زیادی از کاربران پلی‌استیشن ۴ برتری آن‌ها را بدون چون‌وچرا پذیرفته‌اند و آن‌ها را شاهکار صنعت بازی‌سازی می‌دانند، معرفی کنیم. در معرفی بهترین بازی های ps4 2021جوایز دریافت‌شده توسط آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

بهترین بازی های ps4 2021

برخی از بهترین بازی‌های ps4 سال ۲۰۲۱ عبارتند از:

بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Vahalla ) جدیدترین نسخه سری بازی های اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری Assassin Creed است، یکی از بهترین بازی های ps4 2021 است. بازی مخفی‌کاری به بازی‌ های گفته می‌شود که فرد باید بدون جلب‌توجه دشمن از میان آن‌ها عبور کند.

این نسخه از بازی نیز مانند سایر نسخه‌های آن بازی جذابی محسوب می‌شود. در این نسخه باید کنترل آیور (Eivor) که یک جنگجوی متعلق به انگلستان دوران قرون وسطا است، کنترل کنید تا قلمروی قبیله‌اش را گسترش دهد.

در این بازی با پادشاهان جنگجوی متفاوتی روبه‌رو می‌شوید و جریان بازی قدرتمندترین فرمانروایان را از صحنه روزگار محو و با ساکسون‌های خطرناک مبارزه می‌کنید (ساکسون‌ها مهاجرانی آلمانی بودند که در اوایل قرون وسطا به بریتانیا مهاجرت کرده‌اند) و حتی می‌توانید در نبردهای حماسی بین وایکینگ‌ها که نبردهای flyting نام دارند، نیز شرکت کنید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla به عنوان یکی از بهترین بازی های ps4 2021روی کنسول PS4 بسیار جذاب اجرا می‌شود و به دلیل موفقیت بالای این بازی نسخه‌ای از آن هم برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است. در نسخه منتشر شده برای پلی‌استیشن ۵ بازی نوردهی بهتری دارد، رنگ‌های HDR غنی‌تر هستند و بازی با فریم‌ریت بالاتری اجرا می‌شود همچنین در این نسخه امکان انتقال داده‌ها نیز وجود دارد.

دانلود Assassin’s Creed Valhalla

خرید Assassin’s Creed Valhalla

Death stranding

بازی Death stranding

بازی دث استرندینگ (Death standing) بدون شک یکی از عجیب‌ترین عناوینی است که تاکنون منتشر شده است. اما از سوی دیگر می‌توان آن را در صدر بهترین بهترین بازی های ps4 قرار دارد؛ اگر به بازی های آینده‌نگرانه اغراق‌آمیز علاقه‌مند هستید، این بازی می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

در بازی به ‌جای شخصیت اصلی داستان یعنی سم بریج (Sam Bridges) بازی می‌کنید و منابع حیاتی را برای حفظ بقا به بازماندگان سیاره زمین در دوران بسا آخرالزمانی می‌رسانید. در این بازی شاهد مسابقه موجودات فرازمینی هستیم که سؤالات بسیار اساسی و مهمی در مورد زندگی، مرگ و قدرت طبیعت در دوران بسا زمینی مطرح می‌کنند.

یکی از نکات جالب در موردبهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱ کمتر به آن پرداخته شده است این است که شما می‌توانید به‌ سادگی از نقطه‌ای به نقطه دیگر سفر کنید زیرساخت‌های لازم برای آسان‌تر کردن سفرتان را نیز فراهم کنید.

هرچقدر بتوانید توانایی‌های شخصیت اصلی داستان را ارتقا دهید، بهتر می‌توانید منابع حیاتی را در اختیار بازماندگان قرار دهید. در ضمن هرچقدر توانایی‌تان بیشتر تقویت شود، طبیعتاً می‌توانید وسایل بیشتری را حمل کنید و میان کاراکترهای بازی که قابل بازی نیستند، شهرت و اعتبار بیشتری را به دست آورید.

دانلود Death standing

خریدDeath standing

بهترین بازی های ps4 2021 آنلاین  Devil May Cry 5

سرانجام پس از گذشت یازده سال همین فردا از عرضه دویل می کرای ۴ (Devil May Cry 4) نسخه پنجم این بازی عرضه شد که داستان آن ادامه نسخه چهارم است. سری بازی های Devil May Cry توانسته‌اند طرفداران وفادار زیادی پیدا کنند و مطمئناً افراد تازه‌ وارد نیز از آن‌ها استقبال می‌کنند.

در Devil May Cry 5 نیز باید به‌ عنوان جنگجویان ما فوق طبیعی به نام‌های Dante و Nero و V  با استفاده از تفنگ و شمشیر یا ترکیبی از آن‌ها و همچنین تکنیک‌های پرشی با دشمنان عجیب‌الخلقه و بدترکیب خود مبارزه کنید. ممکن است در ابتدا بازی کمی برایتان سخت باشد؛ اما وقتی ریتم و قلق بازی دستتان آمد، لحضات لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.

گیم پلی بازی بسیار رضایت‌بخش است و با پیشرفت بازی ترک‌های صوتی تغییر خواهند کرد و پیچیده‌تر خواهد شد تا موفقیت شما را نشان دهند. این بازی حقیقتاً عنوانی شگفت‌انگیز است و تجربه ‌خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه سری‌های قبلی این بازی را دوست داشته‌اید، قطعا به این نسخه از بازی هم علاقه‌مند خواهید شد.

دانلود Devil May Cry 5

خریدDevil May Cry 5

بهترین بازی های ps4 2021 Dream

بازی Dream

یکی از بهترین بازی های ps4 2021 بازی دریم یا Dream (رویا) است که خلاقیت را در شما احیا می‌کند. شما می‌توانید با بهره‌مندی از قابلیت‌های بازی شخصیت‌های مختلف، ساختمان‌ها و سازه‌ها، قطعات موسیقی، فیلم‌های کوتاه یا بازی های کامل جذابی را خلق کنید.

اگرچه بازی دریم بیشتر شبیه مجموعه‌ای از ابزارها است تا یک بازی کامل. این بازی به‌اندازه کافی ابزارهای متفاوتی برای تقویت خلاقیت و ساخت اشیا و آثار متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون شک انجام این بازی تجربه منحصربه‌فردی خواهد بود.

در این بازی هم آموزش‌های کاملی به شما داده می‌شود و ابزارهای لازم برای تغییر و اصلاح موارد مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از دریم به‌عنوان بازی پلتفرمر ساده‌ای لذت ببرید (بازی های پلتفرمر بازی های هیجان‌انگیزی هستند و شخصیت بازی برای موفق شدن در بازی باید از مسیرها و موانع سخت بپرد یا سریع از آن‌ها عبور کند) و هم می‌توانید بازی را چندنفره و به‌صورت نقش‌آفرینی پیش ببرید. دریم امکان دستیابی به تجارب اجتماعی مختلف را فراهم می‌کند.

دانلود Dream

خرید ِDream

بهترین بازی های ps4 Ghost of Tushima

بازی Ghost of Tushima

در این بازی که مربوط به تهاجم قوم مغول به ژاپن در قرن سیزدهم است، در نفس یک سامورایی ظاهر می‌شوید جمع خواهد شد در مقابل تهاجم دشمنان مقابله کند. سبک این بازی درست مانند بازی Assassin Creed نقش‌آفرینی و مخفی‌کاری است. بازی گاست اف توشیما یا Ghost of Tushima (شبح توشیما) در دنیای جهان بازی شکل گرفته شده است و بازیکن می‌تواند با اسب به نقاط مختلف سفر کند.

در این بازی امکان استفاده از ابزارهای جنگی کلاسیک مانند تیر و کمان، شمشیر و انواع خنجرها وجود دارد بازیکن می‌تواند با آهن و سایر مواد اولیه و ابزارهای موردنیاز برای ساخت این سلاح‌ها، این سلاح‌ها را بسازد یا قدرت کشتاری آن‌ها را افزایش دهد.

در ضمن در طول بازی لباس‌هایی مثل کلاه‌خود، زره و سربند نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که باعث می‌شود قدرت دفاعی‌تان به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد و مصونیت‌تان در برابر حملات دشمن در مقایسه با مصونیت دشمن‌تان بیشتر باشد.

بازیکن بازی هم می‌تواند خود به‌ تنهایی حمله مرگباری را به دشمن آغاز کند و هم می‌تواند در دوئلی هولناک، دشمنانش را با نبردی تن‌به‌تن از بین ببرد. در ضمن می‌توانید در حالت آنلاین بازی با ایجاد گروه‌های ۴ نفره با روش‌های تهاجمی مختلف به قلب دشمن حمله کند. پخش آنلاین بازی با نام شبح تسوشیما: اساطیر در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است

همچنین در بهترین بازی های ps4 2021 مأموریت‌هایی به بازیکنان داده می‌شود که بازیکن به‌واسطه آن‌ها باز سایر بازیکنان تعامل برقرار کند.

از دیگر قابلیت‌های جالب این بازی می‌‌توان به قابلیت بالا رفتن بازیکن از صخره‌ها و نقاط صعب‌العبور با ابزارهایی مثل قلاب و شکار حیوان‌های وحشی مثل خرس اشاره کرد.

دانلود Ghost of Tushima

خرید Ghost of Tushima

God of war (2018)

در نسخه جدید گاد اف وار یا God of war (خدای جنگ) داستان آن همچون نسخه‌های قبلی در دنیایی فانتزی با موجودات و هیولاهای عظیم‌الجثه و رعب‌آور جریان دارد، کریتوس (شخصیت اصلی داستان) کمی پیر و صاحب زن و فرزند شده است و فرزند نوجوانش یعنی آتریس نیز در کنار او حضور دارد و برای مبارزه با دشمنان و حل معماهای مختلف پدرش به کمک می‌کند.

کریتوس این بار اسکاندیناوی را فتح می‌کند و با دشمنان جدیدی مثل ترول‌ها، هیولاهای دریایی، اژدهاها، خدایان نورس (خدایان منطقه اسکاندیناوی) و ارواح سرگردان مواجه می‌شود و این موضوع می‌تواند جذابیت بازی را دوچندان کند.

کریتوس در این بازی با زوبین جادویی خود یا تیرهای مافوق طبیعی خود دشمنانش  را نابود می‌کند. او حتی می‌تواند با دست خالی و تنها با خشم ذاتی‌اش با انجام حرکاتی مثل پرت کردن یا نصف کردن دشمنانش آن‌ها را یکی پس از دیگری رهسپار دیار باقی کند! در این بازی امکان ساختن زره جدید (وسیله دفاعی اصلی کریتوس) با قابلیت‌های جدید نیز وجود دارد و بازیکن باید برای ساخت چنین وسیله مهمی، منابع و ابزار موردنیاز را جمع‌آوری کند و تجارب لازم را نیز به دست آورد.

همان‌طور که گفتیم آتریوس می‌تواند در مبارزات به پدرش کمک کند و گیمر می‌تواند او را نیز با استفاده از دکمه مخصوصی کنترل کند مثلاً می‌توانید به به این پسر نوجوان دستور دهید به دشمن تیر پرتاب کند یا روی سر او برود و حواسش را پرت کند یا حتی با پرتاب تیرهای مکرر او را گیج کنید. در کل گیم پلی نسخه جدید خدای جنگ نیز مانند نسخه‌های قبلی جذاب است.

کریتوس در این نسخه از بازی اسکاندیناوری را فتح می‌کند و با دشمنان جدیدی همچون هیولاهای دریایی، اژدهاها، خدای نورس (یکی از خدایان مورد اعتقاد مردم منطقه اسکاندیناوی)، موجودات زشت و بدترکیبی به نام ترول‌ها و تعدادی از ارواح سرگردان آشنا می‌شود و این موضوع می‌تواند جذابیت بازی را دوچندان کند.

دانلود God of war (2018)

خرید God of war (2018)

Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn

بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) در دنیایی جهان باز رخ می‌دهد. بازی از داستان بسیار خلاقانه‌ای برخوردار است. قهرمان داستان که شخصیتی الوی (Alloy) نام دارد  که دارای شخصیتی پیچیده و چندبعدی است و چالش‌های زیادی را باید از پیش خود بردارد.

در ضمن دایناسور رباتیک او هم می‌تواند برای شما جذاب باشد. شما در بازی باید برای نابود کردن هیولاهای عظیم‌الجثه و تعدادی از دشمنان انسانی تنها از یک تیر و کمان استفاده کنید؛ البته چند سلاح‌های مرگبار  هم در اختیار دارید.

داستان بازی  در یک دنیای پساآخرالزمانی می‌گذرد که دوباره فرصت کافی برای شکوفا شدن و رسیدن به دوران طلایی را دارد. الوی فردی طردشده از قبیله‌اش است؛ اما با این حال در زمینه استفاده از تیر و کمان و نیزه مهارت فوق‌العاده بالایی دارد.

او در طول بازی یاد می‌گیرد که برای تغییر دادن اوضاعش و بهتر کردن آن باید کاری اساسی انجام دهد. این بازی در ابتدا تنها برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد؛ در حال حاضر برای کامپیوتر نیز منتشر شده است.

دانلود Horizon Zero Dawn

خرید Horizon Zero Dawn

 The Last of Us, Part II

بازی د لست اف آس یا The Last of Us, Part II (آخرین بازمانده از ما ۲) دومین قسمت از عنوان The Last of us است. برخی از گیمرها قسمت اول این بازی را می‌پسندند و برخی دیگر قسمت دوم. به نظر می‌رسد. هدف توسعه‌دهندگان از انتشار قسمت دوم این بازی ایجاد چنین اختلاف نظری بوده است. در این بازی بسا آخرالزمانی باید به‌جای شخصیت اصلی بازی یعنی الی Ellie بازی کنید.

در این قسمت شخصیت الی رشد یافته است و از یک دستیار به ابرقهرمان داستان تبدیل شده است. در این سری او بر مهارت‌هایش تکیه می‌کند و تصمیم می‌گیرد چه زمانی انتقام باید از یک اصل لازم برای مبارزه به علاقه قلبی تبدیل شود.

داستان  The Last of Us, Part II پیچ‌وخم‌های جذاب مربوط به خود را دارد و گیم پلی هم به‌خوبی با داستان هماهنگی دارد. در قسمت دوم روش‌های زیادی برای سفارشی‌سازی و ارتقای قابلیت‌های الی وجود دارد. در ضمن در این قسمت گزینه‌های زیادی برای مخفی شدن از دشمنان و جستجو در محیط بازی در اختیار گیمر قرار می‌گیرد. در Last of us 2 مراحل مختلف جذابیت زیادی دارند و کاملاً خلاقانه طراحی شده‌اند.

در حین مبارزه چه دشمن‌های انسانی و چه گونه‌های آلوده شده بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند. گرافیک بازی نیز بسیار جذاب و خیره‌کننده است و حرکات صدا در محیط بازی آن را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. به جرات می‌توان گفت The Last of Us, Part II بهترین عنوان عرضه‌شده برای پلی‌استیشن ۴ و در صدر پرفروش‌ترین بازی های این کنسول قرار دارد.

دانلود The Last of Us, Part II

خرید The Last of Us, Part II

Mortal Kombat 11

همه ما می دانیم که مرتال کامبت (Mortal Kombat 11) از ابتدای پیدایش خود فراز و نشیب‌های بسیار زیادی داشته است و شاید بسیاری از گیمر ها معتقد باشند که این بازی دیگر چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد؛ اما توسعه‌دهندگان این بازی با انتشار نسخه جدید آن ثابت کرده اند که این عنوان هنوز هم می‌تواند به‌اندازه کافی ما را شگفت‌زده کند.

علاوه بر این بهترین بازی های ps4 2021 با عنوان Mortal combat 11 با حالت‌های داستانی جذاب و بخش‌های تک‌نفره‌ای که در حین بازی باز می‌شوند و دراختیارتان قرار می‌گیرند، قطعاً می‌توانند نظر شما را جلب می‌کند. در این نسخه از بازی می‌توانید از نبردهای تن‌به‌تن بدون نقض و راهبردی لذت ببرید.

همچنین در این نسخه به‌جای این که دائماً حرکت‌های فوق‌سریع را برای وارد کردن بیشترین ضربه به دشمن امتحان کنید یا به‌جای اینکه یکی از دکمه‌های حمله دسته کنسول را دیوانه‌وار بزنید، باید برای انتخاب شیوه حمله یا دفاع از خود کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید و از بین تکنیک‌های مختلفی مانند فاصله گرفتنیا حرکت‌های سریع محدود، مناسب‌ترین کار را متناسب با موقعیت انجام دهید.

در نسخه جدید ماهیت خشونت‌های تمام عیار و خونریزی‌های دیوانه‌کننده بازی حفظ شده است و گیمرها می‌توانند با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید حریف خود را قلع‌وقمع کنند؛ توصیه می‌کنیم حتی مبارزه با حریفان دارای تن فولادی را نیز از دست ندهید. خوب یا بد بودن این بازی به نظر شما و سلیقه شما بستگی دارد، با قاطعیت می‌توان گفت مرتال کامبت یکی از محبوب‌ترین بازی های در سال‌های گذشته محسوب می‌شود و بدون شک بازی مبارزه‌ای عالی و بدون نقصی است.

دانلود Mortal Kombat 11

خرید Mortal Kombat 11

بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱ : The Outer Worlds

The Outer Worlds(دنیاهای بیرونی) بازی نقش‌آفرینی اکشن با دید اول شخص است که داستان آن در منظومه شمسی شکل می‌گیرد. بازیکن می‌تواند در این بازی شخصیت موردنظر خود را خلق کند و یک کشتی نیز برای سفر به نقاط مختلف بازی در اختیار بگیرد (البته برای به دست آوردن این کشتی باید کمی در بازی پیشرفت کنید تا بتوانید آن را  باز کنید).

در طول بازی با مبارزان غیرقابل بازی دیگری مواجه می‌شوید که مأموریت‌های ویژه خود را دارند و برای کمک به بازیکنان اصلی طراحی شده‌اند.

در این بازی می‌توانید از شیوه‌های مختلفی برای مبارزه مثل مبارزه تن‌به‌تن بین نیروهای نظامی پیاده و استفاده از سلاح استفاده کنید. سلاح‌های گرم بازی و سایر مهمات مورداستفاده در آن به سه دسته سلاح‌های تولید کننده‌های نور، وزن و انرژی مرگبار تقسیم می‌شوند. خود بازیکنان نیز می‌توانند با پیشرفت در بازی به مهارت‌های مختلفی دست پیدا کنند.

بازیکنان می‌توانند با مخفی‌کاری و بهره‌مندی از برخی از تاکتیک‌ها مثل ترغیب دشمن به انجام کارهای مختلف، ایجاد رعب وحشت برای او یا حتی دروغ گفتن (در این بازی امکان رد و بدل شدن دیالوگ نیز وجود دارد) از آغاز مبارزه جلوگیری کنید.

همچنین می‌توانید با پیشرفت در بهترین بازی های ps4 2021 به مهارت‌های خاصی دست پیدا کنید که به سه دسته مهارت‌های علمی، پزشکی و مهندسی تقسیم می‌شود مثلاً شما می‌توانید با استفاده از اسلحه خاصی با قابلیت شلیک اشعه دشمن‌تان را کوچک کنید! برخی از این مهارت‌ها نیز برای تقویت مهارت‌های مبارزه‌ای شما اینجا شده‌اند. گرافیک بازی قابل‌قبول است و به‌خوبی می‌توانید با سایر شخصیت‌های بازی ارتباط برقرار کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که Outer Worlds را از سایر عناوین مشابه متمایز می‌کند این است که شخصیت‌های غیرقابل بازی داستان تنها برای کمک به شما طراحی نشده‌اند  و در جریان بازی قرار می گیرند بدون تردید این بازی همیشه جزو بهترین عناوین پلی‌استیشن ۴ باقی خواهد ماند.

دانلود The Outer Worlds

خرید The Outer Worlds

Overwatch

بازی Overwatch

اُوِرواچ (overwatch) بازی تیراندازی اول شخص چندنفره‌ای است که داستان جهانی آخرالزمانی را روایت می‌کند که در آن سایبورگ‌ها (سایبورگ‌ها ترکیبی از انسان و ربات هستند که سلاح‌ها و تجهیزات مبارزه‌ای و دفاعی پیشرفته‌ای در اختیار دارند) سیاره زمین را تحت تصرف خود درآوردند و با خالقان خود یعنی انسان‌ها وارد مبارزه‌های مرگبار شدند و سربازان انسانی قهرمان و فداکار تا پای جان می‌جنگند تا دوباره جهان را از آن خود کنند.

در این بازی که دو تیم متشکل از ۶ بازیکن در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های متنوعی را انتخاب کنند که هر کدام از آن‌ها دارای مهارت‌ها و تجهیزات مبارزهای و دفاعی مختص به خود هستند.

شخصیت‌های بازی به سه کلاس damage و Tank و Support تقسیم می‌شوند؛ شخصیت‌های Damage در هنگام حمله یا دفاع بیشترین آسیب را وارد می‌کنند؛ شخصیت‌های Tank در مقابل حملات و آسیب‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند و جزو مقاوم‌ترین شخصیت‌ها محسوب می‌شوند و شخصیت‌های Support هم وظیفه التیام بخشیدن جراحت‌های هم‌تیمی‌های خود و یاری ‌رساندن به آن‌ها را بر عهده دارند.

شما در طول بازی می‌توانید شخصیت‌های انتخابی خود را تغییر دهید. در ضمن در این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های این ژانر، امکان ارتقای قدرت شخصیت‌ها و سفارشی‌سازی توانایی‌های آن‌ها وجود داردا

اورواچ دارای گرافیک جذابی است و در طول بازی بارها با صحنه‌های هیجان‌انگیزی روبرو می‌شوید که می‌تواند نفستان را حبس کند. موسیقی متن جذاب و هیجان‌انگیز بازی، جذابیت آن را دوچندان کرده است.

دانلود overwatch

خرید overwatch

Persona 5

بازی Persona 5

چنانچه به بازی های نقش‌آفرینی ژاپنی علاقه‌مند هستید، اما از یکنواختی آن‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید بازی پِرسونا ۵ (Persona 5) را امتحان کنید.

این بازی برخلاف سایر بازی های نقش‌آفرینی ژاپنی که در دنیاهای فانتزی با موجودات کاملاً خیالی شکل گرفته است، در دنیای کاملاً واقعی و در توکیوی مدرن امروزی رخ می‌دهد و شخصیت‌های اصلی بازی چند دانش‌آموز دبیرستانی هستند که می‌فهمند نیروی ماورایی به نام پرسونا دارند.

دشمنان شما در این بازی هم مانند بسیاری از بازی های نقش‌آفرینی ژاپنی موجودات خیالی و عجیب و غریب هستند که گاه باید با ضربه با آن‌ها مبارزه کنید و گاه باید از سلاح سرد و گرم برای مبارزه با آن‌ها استفاده کنید. در مواقعی که دشمن ضربات سنگینی وارد می‌کند، هم باید گارد بگیرید. در ضمن می‌توانید از قدرت پرسونای خود که قدرتی جادویی است نیز در هنگام مبارزه با دشمنان استفاده کنید.

قدرت پرسونای تمام شخصیت‌های حاضر در بازی اختصاصی است شما می‌توانید در مبارزه با دشمنان خود قدرت پرسونای آن‌ها را از آن خود کنید و حتی می‌توانید قدرت‌تان را ارتقا دهید. شما می‌توانید هنگامی‌که دشمنان را به زانو در آوردید،

از طریق دیالوگ با او وارد مذاکره شوید و از او درخواست پول کنید یا آیتم‌های ارزشمند او را  بگیرید و از بخواهید قدرت پرسونایش را در اختیار شما قرار دهد.

یکی از ویژگی‌های خوب این بازی عدم محدودیت زمانی برای مبارزه با دشمنان است. گرافیک بازی چندان خیره‌کننده نیست؛ اما استانداردهای لازم را دارد و لوکیشن های بازی جذاب به نظر می‌رسند. موسیقی‌های بازی هم کاملاً متنوع است و ترک‌های صوتی مختلفی متناسب با موقعیت‌های مختلف مثل مبارزه با غول‌ها ایجاد شده است.

دانلود Persona 5

خرید Persona 5

Ratchet & Clank (2016)

بازی رِچت و کِلَنک (Ratchet & Clank) یکی از بازی های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ است و جزو بهترین بازی های این کنسول محسوب می‌شود. رچت شخصیت اصلی داستان است و کلنت هم ربات همراه رچت است.

داستان بازی در سیارات مختلفی رخ می‌دهد و شخصیت اصلی بازی می‌تواند اسلحه‌ها و تجهیزات خودکار و دستی مختلفی را استفاده کند. از تفنگ‌های دارای قابلیت اشعه گرفته تا لانچر موشک. علاوه بر این رچت از قابلیت‌های خاصی مثل شنا، پرواز با پروانه و چت پک برخوردار است. کلنک سلاح خاصی ندارد و تنها با مشت زدن به دشمنان از خود دفاع می‌کند.

این بازی یکی از عناوین پلتفرمر برتر پلی‌استیشن محسوب می‌شود و تجربه آن هیجان بسیار زیادی را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد. استفاده رچت از هاوربرد، نبردهای هوایی او با دشمنان و استفاده او از کشتی فضایی در حین این نبردها و همچنین مبارزه با موجودات فرازمینی هیجان بازی را دوچندان می‌کند.

دانلود Ratchet & Clank

خرید Ratchet & Clank

بهترین بازی ps4 سل ۲۰۲۱: Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

در بازی رِد دِد رِیدمپشن (Red Dead Redemption 2) دنیای غرب وحشی  رابا گرافیک بسیار خیره‌کننده با جزئیات فراوان به تصویر کشیده شده است و مطمئناً یکی از بهترین بازی های جهان باز و بهترین بازی های ps4 2021 محسوب می‌شود.

انجام این بازی تجربه منحصربه‌فرد فراموش‌نشدنی برای شما رقم می‌زند و مطمئناً پس از یک بار تمام کردن این بازی، دیگر هم می‌خواهید از ان لذت ببرید.

در این بازی چه مشغول مأموریت‌های بسیار هیجان‌انگیز یا در حال شکار حیوانات باشید با اسب دوست‌داشتنی خود در حال کاوش در دنیای بازی باشید، از هر لحظه از بازی خود لذت می‌برید. شخصیت‌‌‌پردازی در این بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و دهیچ یکی از لحظات بازی کسل‌کننده نیست.

بازی واقعاً تحسین‌برانگیز است و  درهر لحظه از آن باید منتظر اتفاقی ناگهانی باشید. مثلاً ممکن است اسب‌تان با ماری وحشی روبرو شود و رم کند یا فردی در گوشه و کنار بازی منتظره‌تان باشد و قصد جانتان را داشته باشد.

در ضمن آرتور مورگان به عنوان یکی از بهترین بازی های ps4  در سال ۲۰۲۱ شخصیت اصلی بازی با سایر کاراکترهای غیرقابل بازی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کند و حتی ممکن است در مواجهه با آن‌ها روند بازی و مأموریت آرتور به کلی تغییر کند. جزئیات بازی واقعاً به‌خوبی طراحی و ایجاد شده‌اند و شما را شگفت‌زده می‌کنند.

دانلود Red Dead Redemption 2

خرید Red Dead Redemption 2

Resident Evil 2

بازی Resident Evil 2

در رِزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2) بر جو فوق‌العاده ترسناکی حاکم هست و ترس ناشی از مواجه شدن با زامبی‌های خشن و بی‌رحم و همچنین آقای ایکس، ترسناک‌ترین شخصیت بازی، در محیط‌های تاریک و ساکت که تنها نور چراغ قوه‌تان اندکی فضا را روشن کرده است وجود شما را به لرزه در می‌آورد. داستان بازی در سال ۱۹۹۸ در یک ایستگاه پلیس متروکه و همچنین خیابان‌های شهر راکون سیتی رخ می‌دهد.

مواجهه با زامبی‌هایی با بدن‌های تکه‌‌‌پاره شده و لزج که به خون شما تشنه هستند و در هرلحظه و در تمام بخش‌های فضای بازی به سراغ شما می‌آیند و می‌خواهند با فجیع‌ترین شکل ممکن شما را تکه‌ پاره کنند و لحضات دلهره‌آور و فرار از آن‌ها و همچنین حل معماها و پازل‌های مختلف دشوار و کمبود مهمات از یک سو باعث می‌شود ترس را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید و از سوی دیگر با چالش‌های دشواری روبرو شوید.

صداگذاری‌ها، نورپردازی‌ها و طراحی و ایجاد جزئیات به شکل بی‌نقصی انجام شده‌اند و گرافیک بازی نیز حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است. این بازی از هدست واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند!

دانلود Resident Evil 2

خرید Resident Evil 2

Spider Man

بازی Spider man

یکی دیگر از بهترین بازی های ps4 2021 بازی اِسپایدرمن یا Spider Man (مرد عنکبوتی) هدیه جذابی از سوی مارول برای عاشقان مرد عنکبوتی است.

در بازی جهان باز وارد نیویورک می‌شویم که با جزئیات بسیار زیادی بازسازی شده است و می‌توانیم در حین بازی به بیشتر نقاط آن سرک بکشیم. هیجان و سرعت بازی مرد عنکبوتی هر بازیکنی را به وجد می‌آورد و باعث می‌شود بازی اصلاً کسل‌کننده نباشد.

شما می‌توانید با ارتقای قابلیت‌های لباس مرد عنکبوتی و همچنین ارتقای برخی از مهارت‌های دیگر مبارزات بازی را جذاب کنید مبارزه با غول‌ها هیجان این بخش‌های بازی را دوچندان کند و در این مواقع شاهد صحنه‌هایی هستند که واقعا آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد.

مخفی‌کاری در بازی و شبیخون زدن به دشمناننیز لحظات هیجان‌انگیز بی‌نظیری را برای شما خلق می‌کند. به پرواز درآمدن مرد عنکبوتی در آسمان و درهم کوبیدن خودروها و هلی‌کوپترها، حرکت روان او در خیابان‌های نیویورک یا حرکتش بر فراز آسمان‌خراش‌های این شهر تجربه بی‌نقصی را برای شما ایجاد می‌کند.

گرافیک بازی و توجه به کوچک‌ترین جزئیات نیز باعث می‌شود بیشتر شیفته این بازی شوید؛ البته تکراری بودن برخی از حرکات در مبارزات و قابل پیش‌بینی بودن آن‌ها یکی از نقاط ضعف این بازی است که به‌راحتی نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

دانلود Spider Man

خرید Spider Man

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

بدون تردید سری فیلم‌های جنگ ستارگان طرفداران بسیار زیادی دارند و سری بازی های جنگ ستارگان می‌تواند برای علاقه‌مندان به این سری فیلم‌های جذاب باشد.

در بازی استار وارز جدی: فالن اردر Star Wars Jedi: Fallen Order (جنگ ستارگان جدای: محفل سرنگون) که به معنای واقعی کلمه بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص محسوب می‌شود، جدی، قهرمان اصلی داستان، در میان سیارات مختلف کند و با سربازان تخیلی دنیای جنگ ستارگان و همچنین‌های ربات‌های انسان‌نما که برای مبارزه با جدی تربیت شده‌اند، مبارزه کنید.

در ضمن در Star Wars Jedi: Fallen Order نیز پازل‌ها و معماهایی ایجاد شده است که گاهی اوقات ذهن شما را به چالش می‌کشاند.

شما باید در این بازی از دو سلاح و نیروی اصلی خود یعنی شمشیر نوری و نیروی جادویی فورس (Force) استفاده کنید. همچنین می‌توانید مهارت‌های لازم را از طریق درخت مهارت‌ها (Skill trees) بخرید. با پیشرفت در بازی می‌توانید به بخش‌های مختلفی از دنیای بازی دسترسی پیدا کنید و کاوش در آن‌ها را آغاز کنید. در ضمن امکان ارتقای قابلیت‌های شمشیر نوری نیز وجود دارد.

یکی از نقاط قوت این بازی این است که گیم پلی آن چندان دشوار نیست و حتی در نقاطی از بازی می‌توانید انرژی ازدست‌رفته خود را دوباره به دست آورید. حتی می‌توانید در بخش‌های خاصی از بازی در مقابل دشمن کاملاً شکست‌ناپذیر شوید و از نیروی فورس نامحدود و بی‌انتهای خود بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از مزایای قابل‌توجه این بازی پشتیبانی آن از هدست واقعیت مجازی است؛ بنابراین شما می‌توانید کاملاً در فضای بازی غرق شوید و به‌صورت مجازی وارد دنیای فرازمینی بازی شوید. جلوه‌های بصری خیره‌کننده، فضاهای موزیکال بازی با موسیقی‌های ریتمیک و مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف واقعاً این بازی را جذاب کرده است و می‌توانید ساعت‌ها بدون اینکه خسته شوید، از بازی لذت ببرید.

دانلود Star Wars Jedi: Fallen Order

خرید Star Wars Jedi: Fallen Order

Uncharted 4: A Thief’s End

اگر می‌خواهید ماجراجویی در یک بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱ باز بی‌انتها را تجربه کنید، به هیچ وجه نباید بازی آنچارتِد ۴: اِ ثِف اِند یا Uncharted 4: A Thief’s End (آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد) را از دست بدهید. این بازی که می‌توان آن را ترکیبی از بازی بی‌نهایت هیجان‌انگیزی دانست، در واقع ترکیبی بی‌نقص از یک فیلم هالیوودی پرهزینه با یک بازی ویدیویی شوتینگ است.

Uncharted 4 داستان دزدی را روایت می‌کند که برای رسیدن به گنجی افسانه‌ای خود را دیوانه‌بار به آب و آتش میزند و هر آنچه را که سر راه خود است، نیز به آتش می‌بندد و نابود می‌کند. این بازی علاوه بر اینکه یک بازی تیراندازی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود، بازی پلتفرمر بسیار جذابی نیز است.

آویزان شدن از ساختمان‌های در حال فروریختن یا پریدن از قسمت‌های مختلف آن، منفجر کردن ساختمان‌های عظیم و بزرگ، رانندگی دیوانه‌وار روی ساختمان‌های مختلف و پرش از آن‌ها بدون شک شمارا پای بازی میخکوب می‌کند.

در ضمن در این قسمت از آنچارتد طناب نیز به بازی اضافه شده است و گیمر می‌تواند با آویزان شدن از آن خود را از مهلکه‌های مرگبار نجات دهد یا مانند تارزان دیوانه‌بار این سو و آن سو برود. نفوذ به منطقه تحت کنترل دشمن بدون سروصدا و غافلگیری آن‌ها نیز واقعاً لذت وصف‌ناپذیری ندارد.

توصیف گرافیک این بازی دشوار واقعا است و می‌توانید جزئی‌ترین جزئیات ممکن را نیز در بازی ببینید. این جزئیات در برخی از مواقع شما را به‌قدری مجذوب خود می‌کند که شوق رسیدن به گنج را برای لحظاتی فراموش می‌کنید و غرق در کاوش محیط‌های جذاب طبیعی بازی می‌شوید.

موسیقی‌های متن اختصاصی موقعیت‌های زمانی و مکانی مختلف بازی نیز شما را واقعاً به تحسین وا‌می‌دارند. صداگذاری تفنگ‌ها اسلحه‌ها و اشخاص نیز واقعاً هیچ نقصی ندارد. بدون تردید می‌توان Unchaited 4 را بهترین بازی ماجراجویی پلی‌استیشن ۴ نامید. این بازی دارای بخش چندنفره نیز است و در این قسمت می‌توانید از نیروی ماورایی خود از بین بردن دشمنان استفاده کنید.

دانلود Uncharted 4: A Thief’s End

خرید Uncharted 4: A Thief’s End

بهترین بازی های ps4  در سال ۲۰۲۱ : The witcher 3: Wild Hunter

بازی ویچِر ۳: وایلد هانتر یا The witcher 3: Wild Hunter (ویچر ۳: شکار وحشیانه) یکی از بهترین بازی های ps4 2021  که در دنیای فانتزی با موجودات فانتزی ترسناکی رخ می‌دهد. شخصیت اصلی داستان، یعنی گرالت (Geralt) واقعاً دارای شخصیتی پیچیده با مهارت‌ها و توانایی‌های فوق‌العاده است. او از توانایی‌های حرکتی خاصی برخوردار است که از میان آن‌ها می‌توان به دویدن، راه رفتن، غلطیدن، جاخالی دادن، پریدن، کوهنوردی، ماهی‌گیری و شنا کردن اشاره کرد.

گرالت با پیشرفت در بازی به مهارت‌های گوناگونی دست پیدا می‌کند و می‌توانند مهارت‌های خود را ارتقا دهد. مهارت‌های او شامل مهارت‌های جادویی، تاکتیک‌های مبارزه‌ای پیشرفته، مهارت‌های فنی پیشرفته برای ساخت اشیای مختلف و همچنین توانایی‌های لازم برای افزایش قدرت آسیب‌رسانی سلاح‌های قدیمی مثل تیر و کمان می‌شود.

گرالد بازی راه‌های مثل بمب‌ها، تیر و کمان و دو شمشیر برای نابودی دشمنان خود استفاده می‌کند (یکی از شمشیرها برای نابودی دشمنان انسانی و دیگری برای از بین بردن هیولاها و موجودات عجیب‌الخلقه استفاده می‌شود). محیط جهان باز بازی واقعاً بدون نقص و با گرافیک جذابی طراحی شده است.

طراحی و ایجاد صداگذاری‌های نیز با دقت بالایی انجام شده است. در بازی گرالت با پای پیاده یا با اسب در  جهان باز بازی می‌چرخد و اشیای ارزشمندی را به دست می‌آورد که با ‌استفاده از آن‌ها می‌تواند مهارت‌های خود را ارتقا دهد یا آن‌ها را به سایر افراد بفروشد.

در ضمن گرالت می‌تواند با شخصیت‌های غیرقابل بازی تعامل خوبی برقرار کند و حتی از آن‌ها سراغ هیولاهای بازی را هم بگیرد.

این بازی می‌تواند حتی تا ۱۰۰ ساعت شما را کاملاً سرگرم کند. بازی The Witcher 3: wild hunt با ۲۸ میلیون نسخه فروخته شده یکی از پرفروش‌ترین بازی های تاریخ محسوب می‌شود و قبل از انتشار بازی The Last of us 2 عنوان پرجایزه‌ترین بازی را نیز اختیار داشت.

دانلود The witcher 3: Wild Hunter

خرید The witcher 3: Wild Hunter

بهترین بازی ps4  سال ۲۰۲۱:  Tetris effect

بازی Tetris یکی از بهترین بازی های ps4 2021 که بسیاری از افراد آن را بازی خانه‌سازی می‌شناسند، یکی از بازی های نوستالژی خاطره‌انگیز محسوب می‌شود برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ منتشر شده و بسیاری از ما آن را با آتاری‌های دستی قدیمی تجربه کرده‌ایم. اکنون نسخه‌ای از این بازی با همان ساختار و شکلی کاملا جذاب تحت‌عنوان Tetris effect برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است.

جلوه‌های بصری درحال نمایش در پس‌زمینه این بازی و موسیقی‌های آن واقعاً هر گیمری را مجذوب خود می‌کند و می‌توانند ساعت‌ها او را سرگرم کنند.

جالب است بدانید که هر بار گیمر قطعات مختلف یا همان تترو مینوها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد، تغییری در نوت‌های موسیقی در حال پخش ایجاد می‌شود و اتفاق جالبی در پس‌زمینه رخ می‌دهد. مثلاً در یک مرحله با هر بار افتادن تترومینوها روی قطعات دیگر چند دلفین در پس‌ زمینه پرش می‌زنند یا در مرحله دیگر شاهد یک رقص اندونزیایی هستید و با هر بار افتادن قطعات روی یکدیگر، افراد در حال رقص حرکات خاصی را انجام می‌دهند.

جالب است بدانید که در این بازی سرعت ورود تترومینوها به پنل تِتریس و افتادن آن‌ها در پنل تتریس متناسب با ریتم پخش موسیقی تغییر می کند و تابع افزایش امتیاز شما نیست؛ مثلاً ممکن است تترومینوها در ابتدایی بازی با سرعت بالایی بیفتند و سپس با کند شدن ریتم بازی سرعت افتادن تترومینوها هم کمتر شود.

جالب است بدانید Tetris effect از هدست واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود غرق در جلوه‌های بصری جذاب بازی شوید. این بازی حالت‌های بسیار مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود بسیار جذاب هستند.

دانلود Tetris effect

خرید Tetris effect

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تعدادی از بهترین بازی های ps4 2021 معرفی شود. چنانچه به نظر شما بازی های دیگری هم شایسته عنوان بهترین بازی PS 4 هستند، آن‌ها را معرفی کنید.

سوالات متداول شما

۱۰ بازی برتر ps4 با بیشترین طرفدار کدام است؟

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱ عبارتند از: Assassin’s Creed Valhalla، Death stranding، Devil May Cry 5 و بازی Dream است. ادامه لیست بهترین بازی های ps4  ۲۰۲۱ را می توانید در سایت تصلا دنبال کنید. بازی  the PS4 is an outstanding option  طرفداران زیادی در دنیا دارد و می توان یک بازی محبوب بین گیمرهای ایرانی باشد.

بهترین بازی PS4 تا به حال کدام بوده است؟

بازی God of War یا خدای جنگ محصول سال ۲۰۱۸ است که تاکنون نیز به عنوان یکی از بهترین بازی های پلی استیشن شناخته شده است. در این بازی، شخصیت‌ها و گیم پلی می تواند خود را نشان دهد. این بازی به یکی از بهترین انتخاب ها برای ps4 تبدیل شده است.

بازی های ps4 بهترند یا ps5؟

بازی های PS5 نه تنها یک قدرت و سرعت بیشتری دارند، بلکه با تلاش هایی که سونی داشته است، بهتر از ps4 عمل می کنند. البته توصیه می کنیم ابتدا بازی های ps4 را تجربه کنید تا وارد مرحله بازی های ps5 شوید. تصلاپرس همه این بازیها را به شما معرفی می کند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4.4 / 5. تعداد آرا: 9

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!