تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

مقایسه فلاسک یونیک با فلاسک چای ژاپنی

بهترین فلاسک چای کدام است؟

راهنمای خرید
نوشیدن چای در طبیعت و مکان‌های خوش آب و هوا، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که هر کدام از ما حداقل برای یک بار انجام داده‌ایم. فلاسک چای اولین وسیله‌ای است که ما آن را در سبد پیک‌نیک خود قرار می‌دهیم. در این مطلب فلاسک رضا،  فلاسک احمد ، فلاسک یونیک و چند فلاسک آلمانی و فلاسک چای ژاپنی را معرفی کردیم.

تصلا– اولین نکته‌ای که هنگام خرید فلاسک چای باید به آن توجه کنیم، قابلیت حفظ دما برای مدت زمان طولانی است. در واقع تنها این ویژگی است که مزیت استفاده از فلاسک را مخصوصا در سفر طولانی مشخص می‌کند. فلاسک چای قیمت های مختلفی دارد و جز لوازم خانگی محسوب می شود و گاهی حتی در سفره ماه رمضان دیده می شود. در این مطلب چند فلاسک چای ارزان قیمت را هم معرفی کردیم. یادمان باشد هنگام به کاربردن این واژه ، کلمه فلاسک درست است و فلاکس غلط است.

فلاسک چای یزدگل کد ۱۲۲

این محصول از برند ایرانی یزدگل به شکل یک فلاسک کوچک طراحی شده است. فلاسک یزدگل قابلیت حفظ دما را داشته و درب آن به صورت پیچی باز و بسته می‌شود.

شما می‌توانید از این فلاسک برای نگهداری آب سرد و گرم به مدت یک ساعت استفاده کنید. ظرفیت فلاسک یزدگل حدود ۲۷۰ میلی‌لیتر است.

این محصول در واقع یک فلاسک یک نفره است که به سبب اندازه و ابعاد کوچکی که دارد به آسانی قابل حمل و جابجایی است. بدنه فلاسک یزدگل از متریال مرغوب و مقاومی ساخته شده است. شکل خروجی آب این فلاسک نیز به صورت ضامنی است.

قیمت فلاسک چای یزذگل تقریبا حدود ۳۵ هزار تومان است.

فلاسک احمد مدل AM01

فلاسک احمد مدل ۰۱ با ظرفیت یک لیتر طراحی و تولید شده است. درب یا دهانه فلاسک احمد به صورت پیچی بوده و خروجی آب نیز به شکل ضامنی طراحی شده است.

این فلاکس دارای عایق شیشه‌ای است و جنس بدنه آن از پلاستیک است. همچنین این محصول قابلیت حفظ دمای مناسبی دارد. فلاسک احمد مدل AM01 در رنگ‌های متنوع و شادی روانه بازار می‌شود.

در حال حاضر این محصول با قیمت تقریبی ۸۳ هزار تومان در بازار موجود است.

فلاسک رضا کد ۱۵۱۰۱۷

فلاسک رضا ظرفیتی برابر با یک لیتر داشته و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است. عایقی که برای این فلاسک در نظر گرفته شده از جنس شیشه است.

دهانه فلاسک رضا به صورت لوله‌ای بوده و با فشردن اهرم شما می‌توانید از مایعات داخل فلاسک استفاده کنید. این محصول قابلیت حفظ دمای سرد و گرم را دارد.

برای تهیه فلاسک رضا شما باید مبلغی بین ۷۹،۵۰۰ تا ۸۲،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

فلاسک هاردستون مدل GFL9092

ویژگی اصلی در مدل‌های مختلف فلاسک قابلیت حفظ دما است که فلاسک هاردستون نیز به این ویژگی مجهز شده است.

عایق فلاسک هاردستون نیز مانند بیشتر مدل‌های موجود در بازار از نوع عایق شیشه‌ای است. این محصول از برند هاردستون دارای یک لیتر گنجایش بوده و درب آن به صورت پیچی باز و بسته می‌شود. شکل خروجی آب در این محصول نیز به صورت فشاری است. جنس بدنه نیز از پلاستیک مقاوم و مرغوب است.

در حال حاضر فلاسک هاردستون با قیمتی حدود ۹۹ هزار تومان در بازار موجود است.

فلاسک چای ام جی اس مدل FL11S

جنس بدنه فلاسک امی جی اس MGS از استیل ضدزنگ بوده و ظرفیت آن نیز برابر با ۱٫۳ لیتر است. قابلیت حفظ دما از مهمترین ویژگی‌های این فلاسک است که آب با دمای بالا را ۸ تا ۱۲ ساعت گرم نگه می‌دارد.

شکل دهانه فلاسک ام جی اس به صورت لوله‌ای و خروجی آب نیز فشاری است.

قیمت این محصول در بازار حدود ۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

فلاسک چای ام جی اس مدل ۲۰۲۱

فلاسک ام جی اس مدل 2021

این محصول از برند ام جی اس نیز مانند مدل FL11S خروجی آب فشاری داشته و شکل باز و بسته شدن درب آن به صورت پیچی است.

ظرفیت فلاسک ام جی اس مدل ۲۰۲۱ یک لیتر است و قابلیت حفظ دمای قابل قبولی دارد. این فلاسک با ظرفیت یک لیتر از یک عایق شیشه‌ای تشکیل شده و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک است.

فلاسک ام جی اس قابلیت حفظ دمای گرم تا ۱۲ ساعت و حفظ دمای سرد را تا ۲۴ ساعت دارد.

قیمت این محصول در بازار حدود ۲۲۰ هزار تومان است.

فلاسک یونیک اصل

این محصول از برند یونیک یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است که با ظرفیت یک لیتر تولید می‌شود. جنس بدنه این فلاسک از استیل مقاوم بوده و تا ۲۰ ساعت قابلیت حفظ دمای گرم و سرد را دارد.

خروجی آب و دهانه این محصول به صورت پیچی بوده و نوع عایق آن نیز به شکل خلأ است. عایق خلأ یکی از بهترین انواع عایق برای ساخت فلاسک محسوب می‌شود.

قیمت فلاسک یونیک ۱۶۱ هزار تومان است که با توجه به نوسان بازار امکان تغییر آن وجود دارد.

فلاسک یونیک مدل ۹۱۰۰

فلاسک یونیک مدل ۹۱۰۰ با ظرفیت ۲٫۵ لیتر طراحی شده و خروجی آن به صورت فشاری است. بدنه داخلی این محصول به صورت یکپارچه عایق شده و عایق آن نیز شیشه‌ای است. جنس بدنه نیز از استیل ضدزنگ است.

با استفاده از این فلاسک شما می‌توانید آب گرم را تا ۸ ساعت و آب سرد را تا ۲۰ ساعت خنک نگه دارید.

قیمت فلاسک یونیک تقریبا ۷۹۰ هزار تومان در بازار موجود است.

فلاسک چای دسینی

فلاسک فیلتردار دسینی با ظرفیت ۱٫۶ لیتر یکی از محصولات پرفروش این برند است. این محصول توانایی قابل‌توجهی در حفظ دما در درجه‌های مختلف را دارد.

خروجی آب در این محصول به صورت ضامنی و نوع دهانه آن نیز به شکل شیر است. جنس بدنه فلاسک چای دسینی از استیل ضدزنگ است.

شما می‌توانید برای نگهداری آب گرم تا ۱۸ ساعت و آب سرد تا ۲۴ ساعت، از این محصول استفاده بهینه داشته باشید.

در حال حاضر قیمت واحدی برای این فلاسک از برند دسینی در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

فلاسک چای دسینی مدل GN-500

این فلاسک به صورت تک نفره و در ابعادی کوچک طراحی شده و حدود نیم لیتر ظرفیت دارد. جنس بدنه فلاسک چای دسینی مدل ۵۰۰ از استیل ضدزنگ بوده و نوع سری آن نیز پیچی است.

بدنه این محصول از سه لایه مقاوم تشکیل شده است. به منظور نگهداری و جابجایی آسان برای این فلاسک یک کیف محافظ طراحی شده است.

فلاسک دسینی توانایی حفظ آب گرم تا ۱۲ ساعت و آب سرد تا ۱۶ ساعت را دارد.

قیمت تقریبی این محصول از برند دسینی حدود ۳۳۰ هزار تومان است.

فلاسک چای آلمانی شیزومی مدل SZM-8063

برند آلمانی شیزومی یکی از مارک‌های باکیفیت برای خرید فلاسک است. فلاسک شیزومی مدل ۸۰۶۳ از محصولات پرفروش و کاربردی این برند است که نیم لیتر ظرفیت دارد.

جنس بدنه این فلاسک از فلز بوده و درپوش آن به عنوان یک لیوان نیز کاربرد دارد. این فلاسک با وجود ابعاد کوچکی که دارد توانایی خوبی برای حفظ دمای سرد و گرم دارد. همچنین فلاسک شیزومی به یک دکمه جدا جهت باز و بسته شدن نیز مجهز شده است.

واشری که در قسمت داخلی لیوان تعبیه شده از نشت آب به بیرون جلوگیری می‌کند. نوع خروجی آب از فلاسک شیزومی ضامنی بوده و نوع دهانه نیز پیچی است.

قیمت فلاسک چای آلمانی شیزومی حدود ۱۰۵ هزار تومان است.

فلاسک چای ایکیا مدل Behovd

این محصول با توجه به طراحی جذاب و کیفیت قابل قبولی که دارد از فروش بالایی برخوردار بوده است. ظرفیت فلاسک ایکیا یک لیتر است و نوع عایق آن شیشه‌ای است.

جنس بدنه فلاسک از پلاستیک پلی پروپیلن بوده و نوع سری آن نیز پیچی است. این محصول از برند ایکیا قابلیت حفظ دمای گرم و سرد را تا بیشتر از ۶ ساعت دارد.

قیمت تقریبی این محصول ۳۵۳،۸۰۰ تومان است.

فلاسک دلمونتی مدل DL1460

بدنه فلاسک دلمونتی از استیل مقاوم و ضدزنگ ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های این محصول از برند دلمونتی حفظ طعم اصلی و بوی مایعاتی است که درون فلاسک نگهداری می‌شود.

عایق فلاسک دلمونتی از جنس شیشه بوده و تا مدت زمانی طولانی قابلیت حفظ گرما و سرمای مواد نوشیدنی داخل مخزن را دارد.

شما می‌توانید مایعات گرم را تا ۱۸ ساعت و مایعات سرد را تا ۲۴ ساعت درون این فلاسک نگهداری کنید. گنجایش فلاسک دلمونتی مدل ۱۴۶۰ حدود ۱٫۸ لیتر است.

قیمت این محصول از ۴۸۰،۰۰۰ تا ۶۰۵،۰۰۰ تومان متغیر است.

فلاسک چای کیپ مدل KVF-610

فلاسک کیپ مدل ۶۱۰ به صورت دسته‌دار و با ظرفیت یک لیتر طراحی و تولید شده است. جنس عایق داخلی فلاسک از شیشه بوده و نوع دهانه آن نیز پیچی است. همچنین بدنه از استیل مقاوم ساخته شده است.

این فلاسک با قیمت ۵۳۲ هزار تومان در بازار موجود است.

فلاسک چای آلمانی لایف هایت مدل COLOMBUS 840

برند آلمانی لایف هایت یکی از بهترین برندهای آلمانی در بازار است که محصولات خود را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید کرده است.

فلاسک لایف هایت مدل ۸۴۰ یک لیتر گنجایش داشته و توانایی حفظ گرما و سرمای مایعات تا ۶ ساعت را دارد. عایق این فلاسک شیشه‌ای بوده و جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت پلی پروپیلن است.

شکل خروجی آب در این محصول ضامنی و نوع دهانه آن به صورت پیچی است.

قیمت فلاسک چای آلمانی لایف هایت ۸۱۵ هزار تومان است.

فلاسک چای ژاپنی پیکاک مدل CIT190

برند ژاپنی پیکاک یکی از بهترین مارک‌ها در زمینه تولید فلاسک است. درب فلاسک پیکاک مدل ۱۹۰ به صورت پیچی باز و بسته شده و نوع خروجی آب آن نیز به همین شکل است.

مهمترین ویژگی فلاسک پیکاک کیفیت ساخت بدنه و عایق آن است. شما می‌توانید دمای مایعات سرد و گرم را تا ۲۴ ساعت بدون درجه‌ای تغییر، با استفاده از این فلاسک حفظ کنید.

ظرفیت این محصول ۱٫۹ لیتر بوده و جنس بدنه آن از مواد پلیمری است.

قیمت فلاسک چای ژاپنی پیکاک ۱،۳۲۰،۰۰۰ تومان است.

فلاسک پیکاک مدل AIT SS

  • مجهز به عایق شیشه‌ای
  • ظرفیت برابر با ۱٫۹ لیتر
  • دارای سری کلیدی
  • جنس بدنه از استیل ضدزنگ و مقاوم
  • نوع خروجی آب به صورت ضامنی و دهانه پیچی
  • قابلیت حفظ دما برای مدت زمان طولانی

قیمت فلاسک چای ژاپنی پیکاک مدل AIT SS حدود ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان است.

فلاسک زوجیروشی مدل SH-FE12-XA

برند ژاپنی زوجیروشی یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های فلاسک در جهان است که در کشور ما نیز از سال‌های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است.

عایق به کار برده شده در این فلاسک از نوع گاز بوده و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ است. گنجایش این فلاسک از برند زوجیروشی ۱٫۲ لیتر است و توانایی بالایی در حفظ دما به مدت طولانی دارد.

نوع خروجی آب در این محصول به صورت ضامنی و شکل دهانه فلاسک نیز پیچی است.

شما می‌توانید این فلاسک ژاپنی را با قیمت تقریبی ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    علی میرزایی از بروجرد
    آوریل 9, 2021

    از اطلاعات سودمند شما سپاسگزارم

    علی میرزایی از بروجرد
    آوریل 9, 2021

    محصولات باکیفیتی هستند ولی قیمت ها بالاست

لینک کپی شد!