تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید سماور برقی

سماور برقی چه مارکی بخریم؟

راهنمای خرید
با ورود چای‌ساز برقی به آشپزخانه، سماور برقی کمتر مورد استفاده قرار گرفتند. با این حال بسیاری از خانواده‌ها با توجه به میزان مصرف چای در طول روز استفاده از سماور برقی را به چای ‌ساز ترجیح می‌دهند.

تصلا– معمولاً سماورهای برقی نسبت به چای ساز با گنجایش بالایی تولید می‌شوند و این نکته مزیت استفاده از این وسیله محسوب می‌شود. اگر در طول روز به دفعات چای مصرف می‌کنید و تعداد اعضای خانواده شما بیشتر از چهار نفر است، قطعاً سماور برقی لوازم خانگی مناسبی برای آشپزخانه خواهد بود.

سماور برقی مونوتک

سماور برقی مونوتک

سماور برقی مونوتک مدل MSR-81 با یک قوری چینی به ظرفیت ۰٫۹ لیتر تولید و عرضه می‌شود. صرفه‌جویی در مصرف برق یکی از نکات مهم هنگام خرید سماور برقی است.

این سماور مونوتک با ۱۸۰۰ وات توان مصرفی، به میزان قابل توجهی در سرعت جوش آمدن آب نقش داشته و به این ترتیب در انرژی برق نیز صرفه‌جویی می‌کند.

سماور مونوتک ۲٫۵ لیتر ظرفیت داشته و به یک ترموستات و سیستم ایمنی اتوماتیک مجهز شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول از برند ترکیه‌ای مونوتک، قابلیت گرم نگهدارنده است. جنس بدنه سماور از پلاستیک بوده و به یک چراغ نشانگر جهت اعلام جوش آمدن آب مجهز شده است.

در حال حاضر قیمت سماور برقی مونوتک از ۲،۴۳۰،۰۰۰ تا ۲،۸۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سماور برقی فلر

سماور برقی فلر

برند فلر اعتبار و کیفیت خود را طی سال‌های اخیر در صنعت لوازم خانگی ثابت کرده است. یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار این برند، سماور برقی فلر مدل TS301P است.

مهمترین شاخصه برای خرید لوازم آشپزخانه ظاهر آن است. از نظر ظاهری این سماور، کیفیت ساخت آن است. بدنه سماور از شیشه مقاوم و استیل ضد زنگ تشکیل شده و دستگیره‌های آن به عایق حرارتی مجهز شده‌اند. این سماور به همراه یک قوری عرضه می‌شود که جنس قوری از چینی است.

این سماور فلر از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت است. سماور فلر ۳ لیتر و قوری آن یک لیتر ظرفیت دارند.

این محصول از برند فلر به سیستم قطع اتوماتیک مجهز شده است. این سیستم ایمنی از سماور در برابر حرارت بیش از اندازه و خالی ماندن سماور از آب، محافظت می‌کند. به طور کلی نیز سماور بعد از سه ساعت کار کردن مداوم به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول، سیستم صوتی آلارم است که خاموش و روشن شدن دستگاه را اعلام می‌کند. همچنین این سماور فلر به سیستم گرم نگهدارنده نیز مجهز شده است.

سماور فلر با توان مصرفی ۱۵۰۰ وات دارای یک صفحه گرم نگهدارنده از جنس استیل ضدزنگ است. همچنین فیلتر این سماور برقی نیز از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است.

چراغ‌های نشانگر تعبیه شده بر روی دستگاه نیز وضعیت سماور را اعلام می‌کنند.

قیمت سماور برقی فلر ۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

سماور فلر مدل TS301

سماور برقی فلر مدل 301

 

این محصول از برند فلر با قیمتی پایین‌تر از مدل ۳۰۱P به فروش می‌رسد. سماور برقی فلر مدل ۳۰۱ دارای یک قوری از جنس شیشه پیرکس بوده و بدنه اصلی سماور نیز از جنس شیشه و پلاستیک است.

این سماور نیز همچون مدل ۳۰۱P به دستگیره‌ای با عایق حرارتی مجهز شده است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سماور فلر مدل ۳۰۱ شبیه به مدل ۳۰۱P است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ۱۵۰۰ وات توان مصرفی
  • قابلیت قطع اتوماتیک
  • مجهز به ترموستات ایمنی
  • دارای صفحه گرم نگهدارنده از جنس استیل ضدزنگ
  • سیستم آلارم صوتی
  • دارای فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ
  • قابلیت خاموش شدن بعد از ۳ ساعت
  • دارای چراغ نشانگر

شما می‌توانید این محصول را با قیمتی حدود ۶،۳۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

سماور ریوالد

سماور برقی ریوالد

سماور ریوالد مدل فونتانا دارای یک قوری چای به ظرفیت یک لیتر بوده و جنس قوری نیز از شیشه پیرکس است.

مهمترین ویژگی این سماور مجهز بودن آن به سیستم قطع اتوماتیک در زمانی است که سماور از آب خالی مانده است. سماور برقی ریوالد مدل فونتانا نیز به این ویژگی مجهز شده است.

قابلیت‌های این سماور ریوالد تنها به این ویژگی خلاصه نمی‌شود. سیستم ضد چکه، قابلیت گرم نگهدارنده و سیستم جوش دوگانه نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند.

  • توان مصرفی برابر با ۱۸۰۰ وات
  • جنس بدنه از پلاستیک، مقاوم در برابر حرارت زیاد
  • جنس بدنه داخلی از استیل ضدزنگ
  • ظرفیت سماور برابر با ۲٫۵ لیتر
  • جنس دستگیره از پلاستیک نسوز باکالیت
  • دارای چراغ نشانگر
  • فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ
  • دارای دو ترموستات ایمنی اتوماتیک

در حال حاضر قیمت تقریبی این محصول ۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان است که با توجه به نوسان بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد.

سماور برقی پلان

سماور برقی پلان

سماورهای بزرگ با محدوده ظرفیت بالا بیشتر در مکان‌های اداری، مناسبت‌های خاص، مساجد و مهمانی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پلان یکی از برندهای ایرانی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع سماور گازی و برقی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ شروع کرد.

این سماور پلان مدل ۶۱۱۰ با ظرفیت ۶ لیتر تولید شده و جنس بدنه آن از برنج است. ترموستات هیدرولیکی که در این دستگاه به کار برده شده باعث می‌شود تا آب داخل سماور برای مدت زمان طولانی در حالت جوش باقی بماند.

این سماور هزار وات توان مصرفی داشته و به سیستم قطع کننده ثانویه نیز مجهز شده است. روکش این سماور از جنس کروم نیکل بوده و جنس دسته‌ها نیز از پلاستیک نسوز باکالیت است.

قیمت تقریبی این محصول از برند پلان ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

سماور برقی استیل

سماور برقی پلان مدل ۶۰۶۰ یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند است که با ظرفیت ۵ لیتر تولید و عرضه می‌شود.

انواع سماور برقی پلان به ترموستات هیدرولیکی با شدت حساسیت بالا مجهز می‌شوند. این قابلیت باعث می‌شود تا سماور ساعت‌های طولانی آب داخل محفظه را در حالت جوش نگه دارد. قطع کن ثانویه نیز یکی دیگر از قابلیت‌های سماورهای برقی پلان است.

توان مصرفی این سماور هزار وات بوده و جنس بدنه آن از برنج با روکشی از نیکل و کروم است. این محصول به همراه یک قوری از جنس سماور عرضه می‌شود.

قیمت سماور برقی پلان از ۲،۲۷۰،۰۰۰ تا ۲،۵۸۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

سماور برقی زمردیان

سماور برقی زمردیان

زمردیان یکی دیگر از برندهای تولید داخل در زمینه عرضه سماورهای برقی است. سماور برقی زمردیان مدل B-140 حدود ۵٫۵ لیتر ظرفیت دارد.

مهمترین قابلیت در سماورهای برقی زمردیان ترموستات هیدرولیکی با قدرت حساسیت بالا و قطع کن کات آپ است. بر اساس این قابلیت‌ها سماور زمردیان هیچ‌وقت بدون آب به مرحله سوختگی نمی‌رسد. جنس بدنه سماور از استیل با روکشی از کروم و نیکل است.

در حال حاضر قیمت سماور برقی زمردیان در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

سماور برقی میگل

سماور برقی میگل

سماور میگل مدل GTS 302 با ظرفیت ۳ لیتر به همراه یک قوری از جنس شیشه پیرکس تولید می‌شود.

سیستم خاموش شدن اتوماتیک از سماور در برابر حرارت بیش از اندازه محافظت می‌کند. همچنین به محض خالی شدن سماور از آب نیز دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

بعضی از سماورهای برقی مانند سماور برقی میگل دارای یک سینی هستند که به عنوان چکه گیر عمل می‌کند. این سینی باعث می‌شود تا آب اضافی در بخش جلویی سماور جمع نشود.

جنس بدنه سماور از پلاستیک بوده که در برابر حرارت بالا مقاومت خوبی دارد. حسگر دما و سیستم گرم نگهدارنده از دیگر ویژگی‌های این محصول از برند میگل هستند. قوری این سماور نیز حدود یک لیتر ظرفیت دارد.

قیمت سماور برقی میگل از ۲،۱۶۰،۰۰۰ تا ۲،۸۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سماور برقی میگل مدل TS 301

سماور برقی میگل مدل 301

 

  • ظرفیت سماور برابر با ۳ لیتر
  • ظرفیت قوری یک لیتر
  • جنس بدنه از استیل ضدزنگ و شیشه مقاوم در برابر حرارت
  • دارای قوری از جنس شیشه
  • مجهز به ترموستات ایمنی
  • جنس دسته‌ها از پلاستیک با عایق حرارتی
  • سیستم خاموش شدن اتوماتیک
  • مجهز به سیستم گرم نگهدارنده
  • دارای سینی چکه گیر
  • جنس فیلتر قوری از استیل ضدزنگ
  • مجهز به سیستم آلارم صوتی

قیمت سماور برقی میگل حدود ۲،۳۴۵،۰۰۰ تومان است.

سماور عالی نسب مدل سِویل

  • توان مصرفی هزار وات
  • دارای یک قوری چینی
  • جنس بدنه سماور از استیل ضدزنگ با روکشی از نیکل و کروم
  • مجهز به ترموستات ایمنی هیدرولیک
  • ظرفیت سماور برابر با ۵ لیتر
  • جنس دسته‌ها از پلاستیک نسوز باکالیت

قیمت سماور برقی عالی نسب ۲،۲۱۰،۰۰۰ تومان است که با توجه به نوسان بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد.

سماور برقی جانتک مدل ۱۲۰۰

سماور برقی جانتک مدل 1200

سماور برقی جانتک نیز همچون محصولات دیگر به همراه یک قوری با ظرفیت یک لیتر تولید و عرضه می‌شود. توان مصرفی سماور ۱۵۰۰ وات بوده و حدود ۳ لیتر ظرفیت دارد.

مهمترین ویژگی سماور برقی جانتک، قابلیت گرم نگهدارنده آن است که تا ۴ ساعت آب را گرم نگه می‌دارد. همچنین این محصول به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است.

جنس بدنه سماور از شیشه و پلاستیک مقاوم در برابر حرارت بوده و جنس قوری نیز از شیشه است. فیلتر قوری و سینی چکه گیر نیز از دیگر امکانات این سماور هستند.

قیمت این محصول از برند جانتک بین ۱،۵۶۰،۰۰۰ تا ۱،۹۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

سماور برقی مایر مدل MR-3866

سماور برقی مایر مدل 3866

 

توان مصرفی سماور برقی مایر ۲۲۰۰ وات است که این توان به جوش آمدن آب در مدت زمانی کوتاه کمک می‌کند. توان بالای دستگاه همچنین باعث صرفه‌جویی در مصرف برق نیز می‌شود.

جنس بدنه سماور ترکیبی از پلاستیک، شیشه و استیل ضدزنگ است. سماور و قوری به ترتیب ۳ لیتر و ۱٫۲ لیتر ظرفیت دارند.

بر روی این سماور مایر دکمه‌هایی تعبیه شده که هر کدام وظیفه مشخصی دارند. دو دکمه جهت جوش آمدن آب و دو دکمه نیز جهت تنظیم دمای آب برای این محصول در نظر گرفته شده است.

سماور مایر دارای یک چراغ نشانگر LED است که متناسب با دماهای مختلف، رنگ این چراغ تغییر می‌کند. اگر دمای آب پایین‌تر از ۵۰ درجه سانتی‌گراد باشد چراغ به رنگ آبی است و اگر دمای آب بالاتر از ۸۰ درجه سانتی‌گراد باشد، چراغ به رنگ قرمز درمی‌آید.

در حال حاضر این محصول با قیمتی بین ۱،۹۴۰،۰۰۰ تا ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سماور شیشه ای مایر مدل ۳۸۷۷

سماور برقی مایر مدل 3877

  • دارای قوری چای
  • توان مصرفی برابر ۲۲۰۰ وات
  • ظرفیت برابر با ۴٫۵ لیتر
  • ظرفیت قوری یک لیتر
  • مجهز به ترموستات ایمنی
  • جنس سماور از شیشه و پلاستیک
  • مجهز به سیستم گرم نگهدارنده
  • قابلیت تنظیم درجه حرارت
  • دارای چراغ نشانگر

قیمت تقریبی سماور برقی مایر ۲،۳۹۰،۰۰۰ تومان است.

سماور کرکماز مدل Kolik 341

سماور برقی کرکماز مدل 341

سماور برقی کرکماز مدل کولیک با توان مصرفی ۲۰۰۰ وات تولید شده و جنس بدنه آن از اسیتل استنلس ضدزنگ است. کیفیت بدنه این سماور محبوبیت آن را افزایش داده است.

این سماور دارای یک قوری چای به ظرفیت ۱٫۲ لیتر است. ظرفیت سماور نیز ۳ لیتر است. از قابلیت‌های مهم این محصول باید به سیستم جوش اتوماتیک، قابلیت گرم نگهدار و سیستم خاموش شدن اتوماتیک اشاره کنیم.

جنس دستگیره‌های سماور برقی کرکماز مدل کولیک از ABS بوده که در برابر حرارت بالا مقاوم عمل می‌کنند.

برای خرید این محصول از برند کرکماز باید بین ۲،۱۷۵،۹۹۰ تا ۲،۱۹۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

سماور برقی کرکماز مدل A841-01

  • توان مصرفی برابر با ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه از استیل ضدزنگ
  • دارای قوری چای با ظرفیت ۲ لیتر
  • ظرفیت سماور ۵ لیتر
  • جنس شیر آب از استیل
  • مجهز به سیستم گرم نگهدارنده
  • جنس دستگیره از ABS مقاوم در برابر حرارت بالا
  • قابلیت قطع اتوماتیک در صورت خالی شدن سماور از آب

قیمت سماور برقی کرکماز مدل A841-01 از ۳،۲۲۰،۰۰۰ تا ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنمای خرید سماور گازی
    جولای 19, 2021

    […] بیشتر بخوانید: سماور برقی چه مارکی بخریم؟ […]

لینک کپی شد!