تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱ کدامند؟

اخبار تصلا
بهترین بازی‌های منتشرشده برای گوشی‌های آیفون چه بازی‌هایی هستند و دارای چه ژانرهایی هستند، اگر می‌خواهید بدانید چه بازی‌هایی جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین و بهترین بازی های آیفون هستند، این مقاله را از دست ندهید.

تصلا– معرفی بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ کار دشواری است زیرا بازی‌های بی‌شماری برای گوشی های آیفون و سیستم‌عامل iOS عرضه شده است؛ اما در این مطلب قصد داریم ۲۰ مورد از بازی‌های آیفون را تعداد زیادی از کاربران آیفون در مورد برتر بودن آن‌ها توافق نظر دارند، معرفی کنیم؛ از بازی های دارای ژانر دونده و ماجراجویی گرفته تا تیراندازی و استراتژیک.

معرفی بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱

درست مثال مطلبی که به بررسی بهترین بازی های ps4 2021 پرداختیم، برای اینکه با بهترین بازی های ایفون آشنا شوید، چند نمونه را بررسی می کنیم.

بازی آیفون Super Mario Run

قیمت: رایگان

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با بازی خاطره‌انگیز سوپر ماریو ران خاطره‌های بسیار خوب نداشته باشد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های قدیمی محسوب می‌شود و تقریباً اکثر کاربران را در کودکی برای ساعت‌ها سرگرم کرده است.

در حال حاضر نسخه‌های مختلفی از این بازی نوستالژی عرضه شده است؛ اما نسخه‌ای از این بازی که برای iOS عرضه شده است، بیشترین شباهت به نسخه اصلی دارد و حس نوستالژی بازی را به‌خوبی به شما القا می‌کند.

بازی Super Mario Run اساساً یک بازی ساده دارای ژانر دونده و پلتفرمر است (بازی‌های پلتفرم به بازی‌هایی گفته می‌شود که گیمر در جریان بازی برای عبور از مسیرها مجبور به پرش از سکوها و موانع فیزیکی  و عبور سریع از برخی از گودال‌ها و چاله‌ها می شود).

شما در این بازی بی‌پایان در نقش سوپر ماریو، مرد ایتالیایی جذاب و بانمک کوتاه‌قدی ظاهر می‌شوید که باید گومباها (گیاهی عجیب‌وغریب در بازی سوپر ماریو که شبیه به قارچ زنده است) را و برخی از موجودات دیگر بازی مثل خرچنگ‌ها و لاک‌پشت‌ها را له کند، آجرها را بشکند و سکه‌ها را جمع‌آوری کند. سه مرحله نخست این بازی در iOS رایگان است؛ اما برای انجام مراحل دیگر باید ۱۰ دلار پرداخت کنید.

دانلود Super Mario Run

بهترین بازی های ایفون Brawl Stars

قیمت: رایگان

یکی دیگر از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ توسط شرکت بازی‌سازی Supercell ساخته شد. این شرکت عناوین مطرحی مثل Clash Royale و Boom Beach و از همه مهم‌تر Clash of Clans را در کارنامه خود دارد و اکنون نیز بازی Brawl Stars با ژانر تیراندازی را برای iOS منتشر کرده است.

در این بازی باید تا جایی که می‌توانید بکشید و نابود کنید تا بتوانید شخصیت‌های جدید با ویژگی‌های منحصربه‌فرد را آزاد و ظاهر شخصیت‌ها را نیز شخصی‌سازی کنید.

بسیاری از ویژگی‌های این بازی درست مانند سایر عناوین ساخته شده توسط Brawl Stars است؛ اگر معمولاً در محیط‌های عمومی که باید منتظر بمانید یا می‌خواهید در وسایل نقلیه عمومی خود را با بازی‌های ساده سرگرمی کنید، توصیه می‌کنیم Brawl Stars را از دست ندهید؛ متأسفانه برخی از آیتم‌های این بازی پولی هستند؛ اما استفاده از این آیتم‌ها ضروری نیست و تنها به افزایش سرعت شما و پیشرفتتان در حین بازی کمک می‌کند.

دانلود Brawl Stars

بازی آیفون ۲۰۲۱ Shadowgun Legends

قیمت: رایگان

یکی از بازی های گوشی آیفون ۲۰۲۱، بازی Shadowgun Legends است. این بازی در ابتدا تنها یک بازی موبایل تیراندازی اول‌شخص محسوب می‌شود که در واقع برای نمایش توانایی‌های واقعی گوشی‌های هوشمند طراحی شده است.

در این بازی شما باید کنترل یکی از قهرمانان افسانه‌ای بازی را در دست بگیرید و با تجاوز به موجودات بیگانه‌ای که به دنبال نابودی حیات در سیاره زمین هستند، نبرد سختی را با آن‌ها آغاز کنید. در این بازی بیش از ۲۰۰ مأموریت وجود دارد که باید به‌صورت تک‌نفره آن‌ها را انجام دهید.

این موضوع تنها نقطه قوت بازی نیست و امکان برقراری تعامل با دیگران نیز می‌تواند به‌اندازه فضای هیجان‌انگیز بازی جذاب باشد.

به ‌طور خلاصه در Shadowgun Legends باید سعی کنید به جنگنده‌ای مشهور تبدیل شوید و جوایز مختلف را از آن خود کنید. در این بازی باید با کامپیوتر و سایر بازیکنان انسانی وارد مبارزه شوید و عنوان مشهورترین قهرمان را از آن خود کنید.

دانلود Shadowgun Legends

بازی های گوشی آیفون The Seven Deadly Sins

بازی The Seven Deadly Sins

قیمت: رایگان

بازی The Seven Deadly Sins یکی از بهترین بازی های آیفون (هفت گناه کبیره) بر اساس انیمیشن مشهوری با همین نام ساخته شده است.

این بازی یک بازی نقش‌آفرینی به تمام‌عیار است که دنیای بریتانیا رخ می‌دهد و در آن انسان‌ها در جنگی دینی که پس ازسال‌ها دوباره آتش آن برافروخته شده است، بر شیاطین مسلط می‌شوند.

در این بازی باید اعضای تیم خود را درست بر اساس شخصیت‌های انیمیشن ایجاد کنید (همیشه باید بین دو شخصیت اصلی بازی یعنی بن یا Ban و ملودیاس یا Melodias ارتباط خوبی ایجاد کنید) تا با شیاطین مبارزه  و ازقلمروی خود دفاع کنید.

در ضمن حتی یک حالت دونفره نیز در بازی وجود دارد. قطعاً بازی هفت گناه کبیره برای پلتفرم iOS هیجان‌انگیز است .یکی از ویژگی‌های خاص این بازی حالت واقعیت افزوده یا AR است که با وارد شدن در آن می‌توانید شخصیت‌های بازی را از طریق دوربین گوشی به ‌صورت مجازی در محیط اطراف خود ببینید.

دانلود The Seven Deadly Sins

بهترین بازی ایفون ۲۰۲۱ FiFA Football

قیمت: رایگان

سری بازی‌های فوتبال فیفا یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌روند و در پلتفرم‌های مختلف طرفداران بسیار زیادی دارند.

در بازی FiFA Football در حالت Ultimate Team که حالت راهبردی بازی است می‌توانید تیم خود را از بازیکنان سراسر جهان تشکیل دهید و از پاداش‌هایی که به دلیل تشکیل تیم از بازیکنان کشورتان یا تیم‌تان یا لیگ‌تان به شما اعطا شده است، لذت ببرید.

همچنین می‌توانید از بازیکنان‌تان از رقابت در برابر تیمی که اعضای آن توسط کامپیوتر هدایت می‌شوند، استفاده کنید یا با آن‌ها در مسابقات لیگ شرکت کنید. شما می‌توانید بازیکنان‌‌تان را تمرین دهید یا همراه با آن در رویدادهای زنده‌ای که همزمان با رویدادهای واقعی در جهان واقعی در حال برگزاری هستند، شرکت کنید.

دانلود FiFA Football

Big Farm: Home & Garden

بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ پازلی ۳ تایی که معمولاً در آن‌ها باید سه مهره با رنگ یکسان یا طرح یکسان در کنار یکدیگر قرار گیرند، طرفداران زیادی دارند و یکی از بهترين بازي هاي ايفون محسوب می شود، اما معمولاً این بازی‌ها طرح و ساختار یکسانی دارند و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند؛ اما در بازی Big Farm: Home & Garden کمی موضوع فرق می‌کند و این بازی با سایر بازی‌های مشابه تفاوت دارد و توصیه می‌کنیم آن را برای یک‌بار هم که شده است.

در این بازی شما باید پازل‌های مختلف بازی را در کنار یکدیگر تا ساختمان‌های قدیمی مزرعه شما یا مزرعه‌های کناری شما ترمیم شود و به‌ تدریج فضای ویژه خود را بسازید؛ البته این بازی تفاوت فاحشی با سایر بازی‌ها ندارد، اما می‌تواند کمی بیشتر از آن‌ها شما را سرگرم کند و می‌توانید با استفاده از آن ظاهر و سبک ساخت خانه خود را کنترل کنید

دانلود Big Farm: Home & Garden

Ingress Prime

قیمت: رایگان

بازی آیفون ۲۰۲۱ Ingress Prime دومین بازی از سری بازی‌های Ingress Prime محسوب می‌شود. این بازی شباهت‌های زیادی با بازی Pokemon Go دارد و چندان با آن متفاوت نیست؛ زیرا این بازی نیز بر مبنای واقعیت افزوده ساخته شده و باید آن را نیز در فضای بیرونی انجام دهید.

در بازی Ingress Prime از شما خواسته می‌شود تا جای ممکن ماده حیاتی بازی یعنی Exotic Matter را جمع‌آوری کنید تا فرقه شما در سراسر جهان برتری پیدا کند.

در ضمن باید عناصر واقعیت افزوده بازی یعنی پورتال‌ها (Portals) را شکار کنید و کنترل آن‌ها را به دست آورید. در ضمن می‌توانید با مرتبط کردن آن‌ها به یکدیگر، میدان‌های کنترل (Control Fields) را به دست آوردید؛ البته برای اینکه بتوانید کنترل کامل میدان‌های کنترل را به دست آورید، باید تعداد زیادی از پرتال‌ها را به دست آورید.

این بازی یک بازی چندنفره آنلاین است که در آن دنیای واقعی و دنیای مجازی به شکل شگفت‌انگیزی با یکدیگر ترکیب شده‌اند؛ بنابراین ممکن است سایر بازیکنان برای متوقف کردن شما تلاش کنند و کنترل را از دست شما خارج کنند.

دانلود Ingress Prime

Pokemon Go

قیمت: رایگان

بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ Pokemon Go در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و در همان سال موفق شد به موفقیت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند و به یکی از محبوب‌ترین و بهترين بازي هاي ايفون سال تبدیل شود.

در تعریف ساده این بازی باید بگوییم شما باید بروید بیرون، پکمن‌ها را شکار کید، آن‌ها را تربیت کنید و مبارزه بین آن‌ها را شروع کنید اگر موفق به انجام این کار شدید، می‌توانید آن‌ها از آن خود کنید.

همچنین می‌توانید هیولاهای مختلفی را که تنوع زیادی هم دارند پیدا کنید، اگرچه ممکن است پس از کمی بازی با پکمن گو خسته شوید؛ اما مطمئناً پس از گذشت مدتی دوباره می‌خواهید این بازی را شروع کنید و از آن لذت ببرید. قطعاً بازی Pokemon نیز همچون بازی Ingress Prime یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره شگفت‌انگیز است و ارزش صرف وقت را دارد.

دانلود Pokemon Go

Star Wars: KOTOR II

قیمت: ۱۵ دلار

بهترین بازی های آیفون Star Wars: Knights of the Old که نخستین بازی از سری بازی‌های Star Wars یا جنگ ستارگان است، جزو بهترین بازی های آیفون داستان محور صنعت موبایل محسوب می‌شود و اکنون جدیدترین نسخه این بازی برای iOS عرضه شده است.

قیمت این بازی ۱۵ دلار است که ممکن است برای برخی از افراد قیمت بالایی به نظر برسد؛ اما با توجه به اینکه این بازی یک بازی کامپیوتری کامل و جذاب محسوب می‌شود، ارزش پرداخت این پول را دارد.

داستان بازی هزاران سال قبل از آغاز اتفاقات Star Wars رخ می‌دهد و در آن نبرد بین جدی (Jedi) و سیث (sith) که دو شخصیت اصلی بازی هستند، روایت می‌شود. در بازی KOTOR II سیث تقریباً موفق می‌شود جمهوری قدیم را از بین ببرد. در این بازی شما باید به‌ جای شخصیت اصلی بازی یعنی جدی بازی کنید و با نیروی فورس با تمام وجود از جمهوری قدیم دفاع کنید.

دانلود Star Wars: Knights of the Old

توجه: برای خرید اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های پولی اپ استور می توانید از کارت‌های اعتباری ارزی مثل ویزا کارت یا ویزا کارت استفاده کنید. با خرید گیفت کارت‌های استور نیز می‌توانید بازی‌های پولی را خریداری کنید.

با جستجویی ساده در اینترنت می‌توانید سایت‌های ایرانی عرضه‌کننده گیفت ‌کارت‌های اپ استور و همچنین نحوه استفاده از آن ها را پیدا کنید. این گیفت کارت ها در مبالغ ۲ تا ۱۰۰ دلار موجود هستند و از طریق آن‌ها می‌توانید حساب دلاری اکانت اپل آیدی خود را شارژ کنید.

بهترین بازی ایفون League of Legends: Wild Rift

قیمت: رایگان

یکی دیگر از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ League of Legends نام دارد. این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود و شما می‌توانید از چنین بازی محبوبی روی گوشی های آیفون خود لذت ببرید. برای شروع بازی باید قهرمان خود را انتخاب کنید و به همراه ۵ بازیکن دیگر در مقابل گروهی دیگر با ۵ بازیکن مقابله کنید تا بتوانید قلمرو خود را گسترش دهید و در قلمروی دشمنان‌تان نفوذ کنید.

گیم پلی این بازی بسیار ساده است؛ اما به‌جرات می‌توان گفت محیط بازی یک میدان جنگ آنلاین چندنفره است و طراحی هوشمندانه دارد.

شما باید در حین بازی مدت بسیار کوتاه تاکتیک مناسبی برای قهرمان داستان خود پیدا کنید، این بازی کاملاً رایگان است و برای به خدمت گرفتن قهرمان‌های داستان هیچ پولی نباید پرداخت کنید؛ اما در عوض در حین بازی باید پیشرفت خوبی داشته باشید تا بتوانید قهرمان‌های داستان را آزاد کنید.

دانلود League of Legends

Orwell Animal Farm

قیمت: ۴ دلار

شاید وجود چنین نرم‌افزاری به‌عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱ در اپ استور اپل عجیب باشد؛ اما بازی Orwell Animal Farm به طرز شگفت‌انگیزی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مایه اصلی و هسته داستان قلعه حیوانات جورج اورول در این بازی به‌خوبی روایت شده است.

شما می‌توانید در این بازی در بطن این داستان قرار بگیرید که در حقیقت انتقادی شدید و تند از فساد و تمامیت‌خواهی در اتحاد جماهیر شوروی است، این بازی بیشتر یک تجربه تعاملی است تا یک بازی؛ اما با این حال می‌توانید از آن لذت ببرید.

اگرچه ممکن است برچسب قیمت ۴ دلاری برخی از کاربران را در مورد خرید و انجام این بازی مردد کند؛ اما اگر به این بازی به چشم جایگزینی کاملا برای خواندن کتاب ارزشمند قلعه حیوانات نگاه کنید، می‌بینید قیمت بازی چندان بد هم نیست.

دانلود Orwell Animal Farm

بهترین بازی های گوشی آیفون Chess-play & Learn

اگر به بهترین بازی های آیفون کامپیوتری شطرنج علاقه دارید، اما فضای سنگین و کسل‌کننده این بازی‌ها شما را از این انجام آن ها خسته و دلسرد می‌کند، بهتر است بازی Chess play & learn را امتحان کنید. در این بازی تعداد زیادی از رقبای مختلف آماده به چالش کشیدن شما هستند، از رقبای انسانی گرفته تا رقبای کامپیوتری که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود.

اگر می‌خواهید رقیب کامپیوتر شوید و تازه‌وارد هم هستید می‌توانید سطح آسان را انتخاب کنید و اگر شطرنج‌بازی کاملاً حرفه‌ای هستید و می‌خواهید مهارت‌های خود در این زمینه را ارتقاء دهید می‌توانید سطوح دشوارتر را انتخاب کنید تا واقعاً به چالش کشیده شوید.

این بازی رایگان است؛ اما برای بهره‌مندی از سطوح بالاتر بازی که دارای حالت‌ها و مسابقه‌های نامحدود است، باید هزینه پرداخت کنید.

در این سطوح شما مهارت‌های بیشتری یاد می‌گیرید و تحلیل‌های بیشتری از بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در ضمن می‌توانید در این سطوح از مزایای دیگری نیز بهره‌مند شوید که آشنایی با آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد. شما می‌توانید با استفاده از این بازی به شطرنج‌بازی کاملاً حرفه‌ای تبدیل شوید و شطرنج‌بازان حرفه‌ای و مجرب را به چالش بکشید.

دانلود Chess-play & Learn

Legends of Runeterra

قیمت: رایگان

بازی Legend of Runterra یکی از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ کارتی iOS محسوب می‌شود. در این بازی باید قهرمان‌ها و شخصیت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید و با بازیکنان دیگر وارد رقابت شوید.

در این بازی برخلاف سایر بازی‌های کارتی، گیم پلی بازی کمی سخت و سنگین است و خود را برای مبارزه‌ای با دشمنان آماده کنید؛ بنابراین نمی‌توانید عقب بکشید و تنها بازی سایر بازیکنان را مشاهده کنید. در این بازی نیز باید مانند سایر بازی‌های کارتی باید تا می‌توانید کارت جمع کنید تا کارت‌های بیشتری را به دست آورید.

دانلود Legend of Runterra

Subway Surfer

قیمت: رایگان

در بازی آیفون ۲۰۲۱ Subway Surfer که یکی از بازی‌های محبوب اندروید نیز محسوب می‌شود و جزو بازی‌های برتر ژانر دونده به شمار می‌رود، یک مأمور قطار شما را دنبال می‌کند و زمانی که در حال فرار از مأمور ایستگاه راه‌آهن هستید، باید از روی قطارها فرار کنید و در مسیر خود سکه‌ها را جمع‌آوری کنید.

همچنین در مسیر خود باید از بین خودروها بپرید و مواظب باشید نیفتید؛ البته با پیشرفت در بازی هاوربرد های به دست می‌آورید که عبور از منابع را شما آسان‌تر می‌کند.

در ضمن در حین بازی می‌توانید موقعیت‌های مکانی مختلف و همچنین شخصیت‌های مختلف را آزاد کنید. محیط و رنگارنگ و گرافیگ جذاب بازی می‌تواند برای هر کاربری سرگرم‌کننده است.

دانلود Subway Surfer

Genshin Impact

بازی Genshin Impact

قیمت: رایگان

 Genshin Impact یکی از بهترین بازی های گوشی آیفون نقش‌آفرینی ژاپنی محبوب به شمار می‌رود که در تمام دنیا به محبوبیت رسیده است.

این بازی اساساً یک بازی جهان باز است که در آن می‌توانید در محیط بازی سرک ‌کشید. ساختار این بازی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild است؛ اما در بازی Genshin Impact تعداد زیادی از شخصیت‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید در حین بازی آن‌ها را باز کنید و از قدرت جادویی اختصاصی هر یک از آن‌ها بهره‌مند شوید.

در ضمن دنیای بازی دنیای پرجمعیتی است و می‌توانید در آن از انجام کارهایی مثل صعود از کوه‌ها و تپه‌ها، مبارزه و سرک کشیدن به گوشه و کنار نقشه لذت ببرید. غرق شدن در عناصر نقش‌آفرینی بازی و وارد شدن در داستان جالب آن، می‌تواند تجربه خوبی باشد. انجام این بازی را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

دانلود Genshin Impact

Rome: Total War

قیمت: ۱۰ دلار

بازی Rome: Total War یکی از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ تاریخ بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود و بر اساس یک سریال تاریخی بریتانیایی ساخته شده است. قطعاً عرضه این بازی برای سیستم‌عامل iOS خبر خوبی است؛ البته این بازی با نسخه اصلی بازی تفاوت‌های اندکی دارد و رابط کاربری و پارامترهای کنترل‌کننده بازی برای اجرا روی نمایشگرهای کوچک بهینه‌سازی شده‌اند.

بنابراین ممکن است در ابتدا کمی با آن راحت نباشید، اما وقتی به آن عادت کردید، می‌بینید که بازی چندان هم سخت نیست. در این بازی شما به‌ عنوان فرمانروایان یکی از تمدن‌های روم باستان که امپراتوری آن دائماً در حال قلمرو گشایی است، بازی می‌کنید و باید تمدن‌های مختلف را به دوران اوج شکوه برسانید.

آیا دوست دارید وارد عصر امپراتوری روم شوید و تغییرات شگفت‌انگیزی در آن دوران ایجاد کنید. چنانچه به بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید، می‌توانید تنها با پرداخت ۱۰ دلار وارد دنیای این بازی شوید و از حماسه‌آفرینی‌های خود لذت ببرید.

دانلود Rome: Total War

Gwent: The Witcher Card Game

قیمت: رایگان

این نمونه از بهترین بازی برای گوشی آیفون Gwent: The Witcher Card Game یکی از بازی‌های کارتی محبوب iOS محسوب می‌شود که شباهت زیادی به بازی The Witcher 3 دارد و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

در این بازی باید کارت‌های مربوط به قهرمان‌های جادوگر خود را انتخاب کنید و با مهارت‌های خاصی که هر قهرمان دارد با رقبای کامپیوتری یا رقبای انسانی خود وارد مبارزه شوید. بازی در ابتدا کاملا رایگان است اما اگر می‌خواهید کارت‌های بیشتری را بخرید، باید مبلغی را برای آن‌ها پرداخت کنید.

دانلود Gwent: The Witcher Card Game

Among US

بازی Among US

قیمت: رایگان

بازی Among US یکی از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که در مدت کوتاهی توانسته است به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

این بازی برای افرادی که به دنیای مافیا علاقه‌مند هستند، بازی مناسبی محسوب است. در این بازی که بین ۴ و ۱۰ بازیکن انجام می‌شود، بازیکنان در یک کشتی فضایی با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کشتی در فضا به مسیر خود ادامه دهد؛ البته برخی از سرنشینان کشتی فضایی مزدور و گرگ در لباس میش هستند، این افراد قصد ایجاد خرابکاری در کشتی را دارندو تا می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید.

موضوعی که باعث شده این بازی بسیار جذاب شود، این است که به هیچ فردی نمی‌توانید اعتماد کنید و نمی‌دانید چه کسی دوست است و حتی نمی‌توانید بفهمید که زمانی که فردی به شما می‌گوید یکی از سرنشینان کشتی در خرابکاری در کشتی بوده است، او راست می‌گوید یا دروغ.

بازی Among US برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و PC عرضه است و علاوه بر این که می‌توانید آن را روی دستگاه‌های مختلف اجرا کنید، می‌توانید آن را به‌صورت کامل آنلاین نیز وجود دارد. یکی از قابلیت‌های جالب این بازی این است که می‌توانید آن را در فضای ابری ذخیره کنید و از هر قسمتی که بازی را ذخیره کردید، آن را در دستگاه‌های مختلف دیگر دنبال کنید.

دانلود Among US

Bullet Echo

قیمت: رایگان

معمولاً حضور در تاریکی حس خوبی به انسان می‌دهد، اما محیط بازی برای گوشی آیفون Bullet Echo در تاریکی محض است و در این محیط تاریک باید رقبای خود را کاملاً از بین ببرید؛ بنابراین کار دشواری در پیش دارید.

شما تنها می‌توانید با استفاده از نور چراغ‌قوه‌ای که روی تفنگ شما بسته شده است و حواس خود، دشمنانتان را بیابید و آن ها را از صحنه روزگار محو کنید. صدای رد پای شما و شلیک‌های بی‌جهت کاملاً به ضررتان تمام می‌شود و می‌تواند شما را رهسپار دیار باقی کند!

بنابراین در طول بازی باید کاملاً ساکت باشید و تنها زمانی که شلیک کنید که مطمئن شوید یکی از دشمنان‌تان مقابل روی شما قرار دارد.

این بازی را می‌توانید هم به‌صورت چندنفره با دوستانتان و هم تک‌نفره انجام دهید. در ضمن در این بازی قهرمانان مختلفی وجود دارد که دارای مهارت‌های خاصی هستند با پیشرفت در روند بازی می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید.

دانلود Bullet Echo

Ministry of Broadcast

قیمت: رایگان

سبک بازی Ministry of Broadcast درست مانند بازی‌های ماجراجویی کلاسیک مانند Prine of Persia و Oddworld:Abe,s Exoddus است.

در این نمونه از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۱ شما در نقش مردی ظاهر می‌شوید که به وسیله مانعی به نام The Wall از خانواده‌اش جدا شده است و برای اینکه دوباره به خانوادش بازگردد باید در برنامه‌ای تلویزیونی تحت عنوان The Wall Show شرکت کند که در واقع برنامه‌ای دولتی است و شرکت‌کنندگان این برنامه برای آزادی با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما آیا تمام وعده‌های داده شده در این برنامه تلویزیونی حقیقت دارد؟

در این برنامه تلویزیونی باید بپرید، بالا بروید و در هر مرحله به این سو و آن سو بروید تا بتوانید پازل‌های خطرناک را حل کنید و به حقیقت پی ببرید.

دانلود Ministry of Broadcast

در این مقاله سعی شد تعدادی از برترین بازی‌های آیفون معرفی شود. چنانچه بازی‌های دیگری را می‌شناسید که فکر می‌کنید، شایسته قرار گرفتن در این فهرست هستند، معرفی کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    کافه گیم
    آوریل 18, 2023

    ممنون از این مطلب کاربردی

لینک کپی شد!