تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

قیمت کدام کهنه ‌شور مناسب است؟

معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه شور

راهنمای خرید
مینی واش یا همان کهنه شور لوازم خانگی بسیار کاربردی در خانه است که شاید افراد زیادی با کارایی و کاربرد این دستگاه آشنایی نداشته باشند. دستگاه کهنه شور در واقع یک ماشین لباسشویی کوچک با ظرفیت محدود است که شما می‌توانید برای شستشوی لباس‌های کودکان خود از آن استفاده کنید.

استفاده از کهنه شور به شستشوی لباس کودک منتهی نمی‌شود. بلکه شما می‌توانید هر زمان که حجم کمی از لباس برای شستشو داشتید، از مینی واش به عنوان جایگزین ماشین لباسشویی استفاده کنید. در ادامه با سایت اخبار لوازم خانگی تصلا همراه باشید تا بیشتر به راهنمای خرید لوازم خانگی و مینی واش بپردازیم.

بیشتر بخوانید: راهنماي خريد ماشين لباسشويي/ معرفی پرفروش ترین لباسشویی بازار

ویژگی‌های دستگاه مینی واش

  • قابلیت شستشوی لباس در مدت زمان کوتاه
  • مجهز به تایمر جهت شستشوی لباس
  • بعضی از مدل‌های موجود در بازار دارای برنامه شستشو هستند که به کارایی بهتر دستگاه کمک می‌کنند.
  • قابلیت خشک کردن لباس توسط مخزن خشک کن
  • وزن سبک و قابلیت حمل و جابجایی آسان
  • مجهز به سیستم آبکشی بعد از شستشو

بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

کهنه شور فریدولین

کهنه‌شور فریدولین

برند فریدولین یکی از مارک های شناخته شده در زمینه تولید انواع مینی واش یا کهنه شور است. کهنه شور فریدولین مدل SW25 یکی از مدل‌های پرفروش این برند است که درب مخزن آن از بالا باز می‌شود.

برای این مینی واش ورودی لوله آب گرم و سرد طراحی شده و ظرفیت کلی آن نیز ۲٫۵ کیلوگرم است. مدت زمان شستشو برای این مینی واش بین ۵ تا ۱۲ دقیقه در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم آبکشی کهنه شور فریدولین نیز حدود ۳ دقیقه است.

فرایند شستشو در این مینی واش به صورت دو دور به سمت چپ و راست انجام می‌شود. این محصول به یک کلید سلکتور مجهز شده که توسط آن می‌توانید دستگاه را روشن و خاموش کنید.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده و وزن سبک آن نیز باعث سهولت در جابجایی می‌شود. همچنین به منظور آبکشی نیز یک سبد در نظر گرفته شده است.

قیمت کهنه شور فریدولین حدود ۸۸۵ هزار تومان است.

مینی واش فریدولین مدل SW11

کهنه‌شور فریدولین مدل 11

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار فریدولین، مینی واش مدل SW11 است که با طراحی و رنگ‌بندی ساده تولید شده است.

درب مخزن این مینی واش نیز از بالا باز می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های انواع کهنه شور فریدولین استفاده از رله حرارتی جهت جلوگیری از سوختن موتور است.

این محصول به سیستم حباب‌ساز و سیستم آبشار جهت شستشوی بهتر و مؤثرتر لباس‌ها مجهز شده است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک بوده و مدت زمان شستشو در این مینی واش بین یک تا ۱۵ دقیقه است.

ظرفیت دستگاه نیز حدود ۱٫۱ کیلوگرم بوده و مسیر ورودی و خروجی آب برای آن در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این محصول به خشک‌کن مجهز نشده است.

قیمت کهنه شور فریدولین ۶۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

کهنه شور فریدولین مدل SWT35

کهنه‌شور فریدولین مدل 35

نوع مخزن این محصول از برند فریدولین نیز به صورت درب از بالا بوده و دارای خشک‌کن است. مینی واش فریدولین ۳٫۵ کیلوگرم ظرفیت داشته و خشک‌کن دستگاه نیز ۲ کیلوگرم گنجایش دارد.

یکی از ویژگی‌های مینی واش فریدولین، فیلتر پرزگیر لباس است. همچنین این دستگاه به یک پمپ تخلیه، دو موتور جهت شستشوی بهینه البسه و یک سوییچ ایمنی مجهز شده است.

همچنین شما می‌توانید ارتفاع آب را نیز تنظیم کنید. مدت زمان شستشو در این دستگاه ۵ تا ۱۵ دقیقه است. ساختار این مینی واش به شکلی طراحی شده که هنگام خشک کردن هیچ‌گونه لرزشی ایجاد نخواهد شد.

سیستم آبشار و سیستم حباب‌ساز نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول هستند.

قیمت تقریبی این محصول ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

کهنه شور فریدولین مدل SW12-B

  • مدت زمان شستشو ۵ تا ۱۵ دقیقه
  • مجهز به سیستم آبکشی
  • ظرفیت مخزن برابر با ۱٫۲ کیلوگرم
  • دارای کلید سلکتور جهت خاموش و روشن کردن دستگاه
  • دارای سبد آبکشی
  • جنس بدنه از پلاستیک
  • دارای ورودی آب گرم و سرد
  • مجهز به رله حرارتی

شما می‌توانید برای خرید مینی واش فریدولین مدل SW12-B بین ۷۵۹،۰۰۰ تا ۷۸۸،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

کهنه شور چیکو

کهنه‌شور چیکو

مینی واش چیکو مدل MWS25-125 به خشک‌کن مجهز بوده و درب مخزن آن نیز از بالا باز می‌شود. کهنه شور چیکو نیز مانند کهنه شور فریدولین، صفحه نمایش ندارد.

ظرفیت این مینی واش ۲٫۵ کیلوگرم بوده و وزن کلی دستگاه نیز ۵٫۵ کیلوگرم است. کهنه شور چیکو دارای خشک‌کن بوده و یک سبد نیز جهت آبکشی یا همان آبگیری لباس به این دستگاه اضافه شده است.

از دیگر ویژگی‌های کهنه شور چیکو باید به تایمر آن اشاره کنیم که به صورت دو زمانه جهت آبکشی و شستشو طراحی شده است.

زمان شستشو در این دستگاه بین ۵ تا ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شده است. فرایند شستشو نیز به شکل دو دور چپ و راست انجام می‌شود.

در حال حاضر قیمتی برای این محصول در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

مینی واش سانی

کهنه شور سانی و دو مدل دیگر از مینی واش که به آن اشاره کردیم به سیستم بخارشو مجهز نشده‌اند. کهنه شور سانی مدل الگانس ۳۸۰۰ دارای خشک‌کن بوده و بدون صفحه نمایش تولید شده است.

درب مخزن این دستگاه از بالا باز شده و بدون ورودی آب گرم و سرد طراحی شده است.

قیمت کهنه شور سانی بین ۹۰۰،۰۰۰ تا ۱،۲۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

مینی واش تمام اتوماتیک

کهنه‌شور تمام اتوماتیک سامسونگ

کهنه شور سامسونگ به اینورتر مجهز شده و دارای یک صفحه نمایشگر LED است. کهنه شور تمام اتوماتیک سامسونگ دارای یک برنامه شستشوی سریع و سیستم شستشوی دوگانه است.

ظرفیت مینی واش سامسونگ مدل WA3 سه کیلوگرم بوده و شستشوی لباس تا ۱۵ دقیقه انجام می‌شود. این محصول دارای ۶ برنامه شستشو است که از این برنامه‌ها می‌توان به سیستم رسوب‌زدایی یا برنامه پیش شستشو اشاره کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول باید به فناوری Wobble اشاره کرد که بر اساس این تکنولوژی لباس‌ها هنگام شستشو چروک نخواهند شد. همچنین کهنه شور تمام اتوماتیک سامسونگ به قفل کودک نیز مجهز شده است.

قیمت کهنه شور تمام اتوماتیک سامسونگ ۱۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

کهنه شور ریتون مدل RWM-4500

مینی واش ریتون دارای مخزنی دوقلو و خشک‌کن است. سرعت چرخش موتور در این مینی واش ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و این محصول نیز مانند محصولات پیشین به بخارشو مجهز نشده است.

به محض باز شدن درب خشک‌کن، حرکت موتور دستگاه به صورت اتوماتیک متوقف می‌شود. از دیگر ویژگی‌های کهنه شور ریتون باید به پمپ تخلیه آب، فیلتر پرزگیر و تایمر اشاره کنیم.

ظرفیت مخزن این دستگاه ۴٫۵ کیلوگرم بوده و از دو موتور جداگانه جهت عملکرد شستشو و خشک‌کن به صورت هم‌زمان برخوردار است. سیستم حباب‌ساز و دو برنامه شستشو نیز از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

کهنه شور ریتون با قیمت ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کهنه شور نیکو مدل N1

کهنه‌شور نیکو

  • سرعت چرخش موتور برابر با ۸۰۰ دور در دقیقه
  • درب مخزن از بالا
  • مدت زمان شستشو تا ۱۵ دقیقه
  • مجهز به ورودی آب جهت آبکشی
  • فرایند شستشو با دو دور موتور از چپ و راست
  • ظرفیت مخزن برابر با ۳٫۵ کیلوگرم
  • دارای سبد خشک‌کن و شیلنگ تخلیه
  • مجهز به سنسور قطع اتوماتیک
  • جنس بدنه از کامپوزیت

قیمت مینی واش نیکو از ۷۳۹،۰۰۰ تا ۹۴۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

مینی واش بلسون مدل BW35

مینی واش بلسون یکی دیگر از محصولات باکیفیت و پرطرفدار در زمینه تولید انواع مینی واش است. درب مخزن دستگاه از بالا باز شده و سرعت چرخش موتور نیز ۴۰۰ دور در دقیقه است.

این دستگاه به خشک‌کن مجهز شده و ۳٫۵ کیلوگرم ظرفیت دارد. همچنین خشک‌کن دستگاه نیز ۲ کیلوگرم ظرفیت دارد. هر دو بخش شستشو و خشک‌کن دارای تایمر مجزا هستند.

در حال حاضر این محصول با قیمت تقریبی بین ۸۹۰،۰۰۰ تا ۹۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کهنه شور جنرال الکتریک مدل ۳۸۲۰

کهنه‌شور جنرال الکتریک مدل 3820

مینی واش جنرال الکتریک به یک مخزن خشک‌کن مجهز شده و نوع مخزن شستشو و خشک‌کن نیز به صورت درب از بالا طراحی شده است.

به منظور کارایی بهتر و سهولت در انجام کار لوله ورودی مجزا برای آب سرد و گرم در نظر گرفته شده است. ظرفیت مخزن شستشو ۳٫۸ کیلوگرم بوده و تایمر شستشو نیز ۱۵ دقیقه‌ای است.

این دستگاه دارای یک اهرم است که هنگام تخلیه آب از آن استفاده می‌شود. برای بخش خشک‌کن و شستشو دو موتور مجزا طراحی شده که فرایند شستشو به صورت دو دور چپ و راست انجام می‌شود.

همچنین برای تمیز شدن بهتر و اصولی البسه نیز این دستگاه دو برنامه شستشوی عادی و ملایم را در نظر گرفته است.

  • دارای پایه لرزه‌گیر و رله حرارتی
  • سیستم حباب‌ساز
  • عدم لرزش هنگام خشک کردن لباس
  • دارای فیوز ایمنی و سوییچ در بخش خشک‌کن
  • جنس بدنه از کامپوزیت

قیمت مینی واش جنرال الکتریک حدود ۲،۵۲۰،۰۰۰ تومان است.

کهنه شور مادرلی مدل SH-MW27520

کهنه‌شور مادرلی

  • درب مخزن از بالا باز می‌شود.
  • ظرفیت مخزن برابر با ۲٫۷ کیلوگرم
  • جنس بدنه از کامپوزیت
  • تایمر شستشو و آبکشی تا ۱۵ دقیقه
  • دارای سبد آبکشی
  • دارای ورودی آب گرم و سرد
  • مجهز به سوییچ تغییر وضعیت از شستشو به آبکشی
  • پایه لرزه‌گیر و رله حرارتی
  • سیستم حباب‌ساز
  • مجهز به موتور دو دور

در حال حاضر این محصول با قیمت تقریبی ۱،۴۸۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و هر چیزی که باید بدانید
    جولای 28, 2021

    […] بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنماي خريد ماشين لباسشويي/ معرفی پرفروش ترین لباسشویی بازار
    آگوست 2, 2021

    […] بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل
    آگوست 5, 2021

    […] بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور […]

لینک کپی شد!