تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید پنکه ایستاده+ قیمت

بهترین مارک پنکه ایستاده کدام است؟

راهنمای خرید
برای خرید پنکه باید به نیاز و موارد استفاده از این وسیله کاربردی توجه داشته باشیم. امروزه استفاده از انواع پنکه ایستاده کارایی بیشتری نسبت به پنکه معمولی دارد. در این مطلب با مدل های مختلف پنکه ایستاده و قیمت پنکه آشنا می شوید.

تصلا– وزن سبک پنکه باعث می‌شود تا حمل و جابجایی آن آسان‌تر انجام شود. قدرت و سرعت چرخش پره پنکه مهمترین عامل در میزان سرمایش آن است. همچنین از اهمیت جنس و تعداد پره نیز نباید غافل شد. معمولاً پره‌هایی که از جنس پلاستیک هستند عملکرد بهتری در تولید باد خنک دارند.  حال ببنیم در هنگام خرید پنکه ایستاده به چه نکاتی توجه کنیم؟ و کدام مدل پنکه پارس خزر بهتر است؟ و مدل های مختلف پنکه ایستاده را معرفی می کنیم.

  • مهمترین نکته ‌ای که هنگام خرید پنکه ایستاده باید به آن توجه کنیم، قابلیت تنظیم ارتفاع است. بیشتر مدل‌های موجود در بازار با اندازه‌های مختلف به این ویژگی مجهز شده‌اند.
  • قابلیت تنظیم سرعت. معمولاً انواع پنکه با سه حالت سرعت کند، متوسط و تند طراحی می‌شوند.
  • صدای پنکه. هنگام خرید به صدایی که پنکه حین کار کردن ایجاد می‌کند، توجه داشته باشید.
  • ریموت کنترل. وجود ریموت کنترل باعث سهولت در عملکرد پنکه می‌شود. شما می‌توانید از راه دور وضعیت روشن و خاموش شدن پنکه و تنظیم سرعت را کنترل کنید.
  • مجهز بودن به تایمر جهت تنظیم روشن و خاموش شدن پنکه به صورت اتوماتیک

پنکه ایستاده پارس خزر

پنکه ایستاده پارس خزر

برند ایرانی پارس خزر طی این سال‌ها با توجه به نیاز بازار سعی در تولید محصولاتی مقرون‌به‌صرفه و درخور مشتریان خود داشته است. کیفیت و قیمت مناسب از مهمترین فاکتورهای محصولات تولید شده از برند پارس خزر هستند.

یکی از این محصولات پرفروش، پنکه ایستاده پارس خزر مدل ۴۰۱۰ است که در رنگ سفید تولید می‌شود. این پنکه به صورت ایستاده طراحی شده و شما با استفاده از قابلیت تنظیم ارتفاع می‌توانید پنکه را با توجه به ارتفاع مورد نظر خود تنظیم کنید.

پنکه ایستاده پارس خزر به ریموت کنترل مجهز نشده است. این پنکه دارای چهار پره از جنس پلاستیک بوده و موتور آن به فیوز حرارتی مجهز شده است. این فیوز از موتور پنکه در برابر ساعات طولانی فعالیت، محافظت می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های ویژه پنکه ایستاده پارس خزر باید به گردش افقی و تنظیم حالت عمودی وزش باد اشاره کنیم.

شما می‌توانید از ۱۰۵ سانتی‌متر تا ۱۴۵ سانتی‌متر، ارتفاع پنکه را به دلخواه تنظیم کنید. این محصول ۶۰ وات توان مصرفی داشته و تنظیمات سرعت آن در سه شدت ملایم، متوسط و تند انجام می‌شود.

قیمت پنکه ایستاده پارس خزر بین ۹۴۵،۰۰۰ تا ۱،۲۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰R

پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4010R

پارس خزر بعد از مدل ۴۰۱۰ محصولی با امکانات بیشتر تحت عنوان مدل ۴۰۱۰R روانه بازار کرد. از نظر کیفیت هر دو مدل از طراحی و ساختار قابل توجهی برخوردار هستند. با این تفاوت که مدل جدید ۴۰۱۰R به ریموت کنترل و تایمر نیز مجهز شده است.

همچنین صفحه کنترل وضعیت پنکه برخلاف مدل ۴۰۱۰ که دارای کلیدهایی مکانیکی بود، به صورت پنل لمسی طراحی شده است.

با استفاده از صفحه کلید لمسی این پنکه شما می‌توانید تنظیمات مربوط به سرعت را انجام دهید. تایمر پنکه ایستاده پارس خزر مدل ۴۰۱۰R به صورت یک ساعته، دو، چهار و هشت ساعته عمل می‌کند.

این پنکه دارای سه پره از جنس پلاستیک است و ۶۰ وات توان مصرفی دارد. تنظیمات سرعت توسط پنل لمسی در سه سرعت ملایم، متوسط و تند انجام شده و موتور دستگاه نیز به فیوز حرارتی مجهز شده است.

این پنکه نیز مانند مدل ۴۰۱۰ از ارتفاع ۱۰۵ سانتی‌متر تا ۱۴۵ سانتی‌متر قابلیت تنظیم دارد. گردش افقی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

قیمت پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰R متغیر از ۹۸۴،۰۰۰ تا ۱،۵۹۳،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه ایستاده پارس خزر مدل ۴۰۳۰

پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4030

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۳۰ نیز ریموت کنترل نداشته و تنظیمات سرعت بدون عملکرد تایمر انجام می‌شود. این پنکه دارای سه پره از جنس پلاستیک بوده و شما می‌توانید ارتفاع پنکه را از ۱۰۵ سانتی‌متر تا ۱۴۵ سانتی‌متر به دلخواه تنظیم کنید.

  • توان مصرفی برابر با ۶۰ وات
  • مجهز به موتور همراه با فیوز حرارتی جهت محافظت از موتور در مدت زمان طولانی فعالیت
  • قابلیت تنظیم به صورت گردش افقی
  • تنظیم سرعت باد در سه حالت کند، متوسط و تند

در حال حاضر این محصول با قیمتی بین ۹۴۰،۰۰۰ تا ۱،۲۶۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

پنکه ایستاده پارس خزر مدل شیبا

یکی از محصولات پرفروش و محبوب پارس خزر پنکه ایستاده مدل شیبا است که در رنگ مشکی تولید می‌شود. رنج قیمت این پنکه نسبت به محصولات پیشین بیشتر بوده اما نمی‌توان از کیفیت و طراحی آن غافل شد.

این پنکه نیز تا ۱۴۵ سانتی‌متر قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و به ریموت کنترل مجهز شده است. چهار پره برای پنکه پارس خزر مدل شیبا در نظر گرفته شده که جنس پره‌ها از پلاستیک است.

مهمترین ویژگی این محصول دور موتور با ۶ سرعت مختلف است که در سه حالت شما پرتاب باد را توسط پنکه مشاهده می‌کنید.

این پنکه برخلاف محصولات قبلی دارای صفحه نمایشگر بوده و پنل تنظیمات آن نیز لمسی است. از دیگر مزایای پنکه شیبا باید به تایمر هشت ساعته آن اشاره کنیم. توان مصرفی این محصول ۶۰ وات بوده و قابلیت تنظیم گردش افقی دارد.

در کنار ریموت کنترل و صفحه کلید لمسی، پنکه ایستاده پارس خزر دارای یک پدال است که شما می‌توانید سرعت و وضعیت روشن و خاموش شدن پنکه را کنترل کنید.

پنکه پارس خزر مدل شیبا با قیمتی از ۱،۵۲۰،۰۰۰ تا ۲،۵۵۷،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه ایستاده پارس خزر مدل FSR-ADO

پنکه ایستاده پارس خزر مدل آدو

  • دارای چهار پره از جنس پلاستیک
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از ۱۰۰ سانتی‌متر تا ۱۲۰ سانتی‌متر
  • دارای ریموت کنترل
  • قابلیت تنظیم گردش افقی باد
  • ۶۰ وات توان مصرفی
  • مجهز به تایمر ۷ ساعته
  • موتور مجهز به فیوز حرارتی
  • تغییر دور پروانه به صورت اتوماتیک

قیمت پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO از ۱،۶۳۹،۰۰۰ تا ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

پنکه ایستاده پارس خزر مدل ۴۰۶۰R

پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4060

یکی دیگر از محصولات باکیفیت و پرفروش پارس خزر، پنکه ایستاده مدل ۴۰۶۰R است که با یک ریموت کنترل تولید و به بازار عرضه شده است.

این پنکه نیز همچون انواع پنکه ایستاده از برندهای مختلف، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. شما می‌توانید ارتفاع پنکه را از ۱۰۵ سانتی‌متر تا ۱۴۵ سانتی‌متر تغییر دهید.

صفحه کلید این محصول لمسی بوده و قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت ملایم، متوسط و تند را دارد. تایمر این پنکه از یک ساعت تا هشت ساعت متغیر است و شما می‌توانید به صورت اعداد زوج از تایمر دستگاه استفاده کنید.

  • توان مصرفی برابر با ۶۰ وات
  • مجهز به فیوز حرارتی موتور
  • تنظیم گردش افقی وزش باد
  • دارای چهار پره از جنس پلاستیک

قیمت پنکه ایستاده پارس خزر مدل ۴۰۶۰R تقریبا ۱،۵۰۳،۶۰۰ تومان است.

پنکه ایستاده سانی

پنکه ایستاده سانی

پنکه ایستاده سانی مدل ۳۶۰۰ یکی از محصولات پرفروش این برند است که با توان مصرفی ۶۰ وات طراحی و تولید شده است.

حجم وزش باید در این پنکه برابر با ۱۰۰ متر مکعب بر دقیقه است و ارتفاع آن نیز قابلیت تنظیم دارد. پنکه ایستاده سانی دارای ۶ پره از جنس پلاستیک بوده و سرعت گردش پروانه‌ها ۱۲۵۰ دور در دقیقه است.

از دیگر مشخصات این محصول باید به تایمر و ریموت کنترل آن اشاره کنیم. شما می‌توانید سرعت وزش باد پنکه را در حالت‌های مختلف تنظیم کنید.

قیمت پنکه ایستاده سانی حدود ۲،۹۱۹،۰۰۰ تومان است.

پنکه ایستاده سونیا

پنکه ایستاده سونیا

پنکه سونیا مدل ۸۴۰۰ به صورت ایستاده طراحی شده و شما می‌توانید ارتفاع پنکه را به اندازه مورد نظر خود تغییر داده و تنظیم کنید.

ساختار پنکه ایستاده سونیا به شکلی است که هنگام کار کردن هیچ‌گونه لرزشی در بدنه پنکه ایجاد نمی‌شود. قابلیت گردش دورانی، تایمر دیجیتالی، مجهز به ریموت کنترل و تنظیم سرعت در سه حالت، از ویژگی‌های این محصول از برند سونیا هستند.

پنکه سونیا مدل ۸۴۰۰ دارای پنج پره بوده و صفحه کلید آن نیز بر روی بدنه پنکه تعبیه شده است.

متأسفانه در حال حاضر قیمتی برای این محصول بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

پنکه هاردستون مدل FAM7611G

پنکه هاردستون مدل 7611

پنکه هاردستون مدل ۷۶۱۱ دارای چهار پره از جنس فلز است و به صورت ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است.

این پنکه دارای ریموت کنترل بوده و به تایمر مجهز شده است. توان مصرفی پنکه هاردستون ۶۰ وات است. شما می‌توانید در سه حالت مختلف، سرعت وزش باد پنکه را تنظیم کنید.

قیمت پنکه ایستاده هاردستون از ۱،۷۸۸،۰۰۰ تا ۱،۸۷۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

پنکه ویداس مدل VIR-8013

پنکه ویداس مدل 8013

پنکه ویداس مدل ۸۰۱۳ با پنج پره از جنس پلاستیک یکی از محصولات پرطرفدار برند ویداس است. این پنکه در رنگ مشکی تولید شده و قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد.

پنکه ایستاده ویداس ۷۰ وات توان مصرفی داشته و سرعت گردش پره این پنکه به ۱۱۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. این محصول به قابلیت تایمر و ریموت کنترل مجهز نشده است.

شما می‌توانید پنکه ویداس را با قیمتی متغیر بین ۸۱۷،۰۰۰ تا ۹۴۴،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

پنکه ایستاده فلر مدل EF5001

پنکه ایستاده فلر مدل 5001

  • توان مصرفی برابر با ۵۰ وات
  • مجهز به تایمر دو ساعته
  • دارای پنج پره از جنس پلاستیک
  • قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت
  • امکان تنظیم شیب پنکه
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • تغییر وزش باد به حالت افقی و عمودی

قیمت تقریبی این محصول ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

پنکه فلر مدل EF5511

پنکه ایستاده فلر مدل 5511

یکی دیگر از محصولات پرفروش فلر پنکه مدل ۵۵۱۱ است که دارای پنج پره از جنس پلاستیک است. پنکه فلر طراحی و ظاهر زیبا و ساده‌ای داشته و از نظر کیفیت و ساختار نیز رضایت بسیاری از مشتریانش را به خود جلب کرده است.

این پنکه نیز مانند محصولات دیگر قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و دارای یک ریموت کنترل است. سر پنکه به صورت اتوماتیک به چپ و راست حرکت کرده و همچنین شما می‌توانید به صورت دستی نیز حالت قرارگیری سر پنکه را تنظیم کنید.

گردش پنکه و سه حالت سرعت وزش باد با استفاده از ریموت کنترل قابلیت تنظیم و کنترل دارند. همچنین با استفاده از تایمر دستگاه نیز می‌توانید زمان روشن و خاموش کردن پنکه را مشخص کنید. تایمر پنکه فلر به صورت ۷ ساعته طراحی شده است.

توان مصرفی این محصول ۵۵ وات بوده و این قابلیت نیز وجود دارد که شیب پنکه را به دلخواه تغییر دهید.

قیمت پنکه فلر ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان است.

پنکه ایستاده میدیا مدل FS40-11NR

پنکه ایستاده میدیا

پنکه میدیا مانند دیگر انواع پنکه که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم در گروه محصولاتی قرار دارد که کاربران رضایت بیشتری نسبت به کارکرد آن‌ داشته‌اند.

این پنکه با قابلیت تنظیم ارتفاع به یک ریموت کنترل مجهز شده است. تعداد پره پنکه میدیا سه عدد بوده و جنس آن‌ها از پلاستیک است.

مهمترین ویژگی این محصول تایمر ۷ ساعته آن است. همچنین پنکه به یک نمایشگر LED نیز مجهز شده است. شما می‌توانید وزش باید در پنکه میدیا را در سه حالت نرمال، طبیعی و بی‌صدا تنظیم کنید. توان مصرفی دستگاه نیز ۵۰ وات است.

قیمت پنکه ایستاده میدیا از ۱،۱۵۰،۰۰۰ تا ۱،۴۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!