تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

به همراه لیست قیمت

بهترین هندزفری سیمی . مزایا و معایب هندزفری های سیمی

راهنمای خرید
با وجود عرضه هدزفری‌های بی‌سیم بسیار مدرن و پیشرفته که استفاده از آن‌ها هم کاملا راحت است، بسیاری از افراد همچنان طرفدرار هندفری‌های سیمی قدیمی هستند و معتقدند این هندزفری‌ها حرفه‌ای‌تر هستند. با ما باشید تا با مدل های بهترین هندزفری سیمی آشنا شوید.

بهترین هندزفری سیمی چه ویژگی هایی دارد؟  هندزفری‌ها یکی از محبوب‌ترین گجت‌های دنیای دیجیتال محسوب می‌شود و می‌توان گفت امروز تقریباً هر کاربری کم‌وبیش به آن نیاز پیدا می‌کند تا بتواند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران موسیقی گوش دهد. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد خرید هندزفری های سیمی بدانید، بیان کنیم و بهترین هندزفری سیمی در زمینه‌های مختلف را همراه با ویژگی‌های آن‌ها و قیمت آن‌ها معرفی کنیم. با ما همراه باشید

بررسی بهترین هندزفری‌ سیمی بازار

در این بخش مزایا و معایب هندزفری سیمی نسبت به هندزفری‌های بی‌سیم واقعی را ببرسی می‌کنیم تا ببینیم کدام یک از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارند

مزایا بهترین هندزفری سیمی

هندزفری های بازار هر کدام معایب و مزایایی دارند که لازم است قبل از خرید با آنها آشنا شوید. مزیت های بهترین هندزفری های سیمی عبارتند از:

کیفیت صدای بالا

کیفیت صدای برخی از بهترین هندزفری های سیمی به میزان قابل‌توجهی بیشتر از هندزفری‌های بی‌سیم بلوتوثی است و همین امر موجب می‌شود تعداد نسبتاً زیادی از کاربران حرفه‌ای بیشتر متمایل به خرید هندزفری‌های سیمی باشند.

اگرچه اکثر هندزفری‌های بی‌سیم بلوتوثی مدرن از فناوری‌های مدرنی برخوردار هستند که در افزایش کیفیت صدای آن‌ها تأثیر بسزایی دارد؛ اما باز هم کیفیت آن‌ها به‌پای هندزفری ‌های سیمی کاملاً حرفه‌ای نمی‌رسد؛ زیرا بدون تردید هندزفری‌های سیمی در مقایسه با هندزفری‌های بی‌سیم میزان بیشتری از اطلاعات را انتقال دهند و این موضوع باعث می‌شود برای پخش فایل‌های صوتی با این هندزفری‌ها دیگر نیازی به فشرده‌سازی فایل‌ها نباشد؛ بنابراین فایل‌ها بدون فشرده‌سازی و با کیفیت اورجینال پخش خواهد شد.

درضمن هندزفری‌های سیمی مزایای دیگری نسبت به هندزفری‌های بی‌سیم که شامل موارد زیر می‌شود:

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گیمینگ + قیمت

بهترین هندزفری سیمی ارزان

قیمت هندزفری‌های سیمی به میزان زیادی کمتر از هندزفری‌های بی‌سیم بلوتوثی است و راحت‌تر هم تعمیر می‌شود. مشکلات این هندزفری‌ها معمولاً تنها به مشکلاتی مانند پارگی و رشته‌رشته شدن سیم‌ها در قسمت اتصال سیم به گوشی‌های هندزفری محدود می‌شود.

عدم نیاز به باتری

اکثر هندزفری‌های سیمی دارای اسپیکرهای پسیوی هستند که می‌توانند سیگنال‌های صوتی با سطح خطی را ایجاد کند. این هندزفری‌ها معمولاً نیازی به باتری و منبع نیروی خارجی ندارند؛ زیرا خودشان توانایی ایجاد نیروی کافی را دارند.

استفاده آسان

استفاده از هندزفری‌های سیمی بسیار آسان است و پس از متصل کردن به گوشی یا هر دستگاهی قابل‌استفاده هستند؛ اما ممکن است در حین استفاده از هندزفری‌های بی‌سیم بلوتوثی با مشکلاتی نظیر تداخل امواج سایر وسایل با امواج آن‌ها مواجه شوید.

در ضمن هندزفری‌های بی‌سیم باید با گوشی‌ها و دستگاه‌های پخش موسیقی جفت شوند؛ اما گاهی اوقات وجود مشکلاتی باعث می‌شود در هنگام جفت کردن هندزفری با دستگاه موردنظر با پیام خطا مواجه شوید و این دو دستگاه با موفقیت با یکدیگر جفت نشوند؛ حتی در برخی از مواقع ممکن است دو دستگاه بدون هیچ‌گونه مشکلی با یکدیگر جفت شوند؛ اما ارتباط بین آن‌ها دائماً قطع و وصل شود که مشکل بسیار آزاردهنده‌ای است.

همچنین برای هر بار اتصال هندزفری‌های بی‌سیم به گوشی‌ها یا سایر دستگاه‌ها، باید آن‌ها را جفت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ

معایب هندزفری های سیمی

هندزفری هایی که دارای سیم هستند، معایبی نیز دارند که عبارتند از:

گره خوردن سیم‌های هندزفری

گره خوردن بهترین هندزفری سیمی ارزان مشکل آزاردهنده‌ای است و واقعاً برای هر کاربری می‌تواند عذاب‌آور باشد؛ البته درصورتی‌که سیم هندزفری به گونه‌ای باشد که به هم گره نخورند، کمتر شاهد این مشکل هستیم؛ درصورتی‌که سیم‌های هندزفری با تارهای بافتنی پوشیده شده باشند و کیفیت مناسبی برخوردار باشد، کمتر به هم گره می‌خورند. درصورتی‌که قد بلندی دارید. آن دسته از هندزفری‌هایی را انتخاب کنید که سیم‌های بلندی دارند.

عدم برخورداری از فناوری‌های جدید

برخی از هندزفری سیمی ارزان بازار از فناوری‌های صوتی جدید و همچنین فناوری‌های ارتباطی جدید مثل NFC برخوردار نیستند. در همین این هندزفری‌ها معمولاً دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هستند و امکان استفاده از آن با برخی از گوشی‌ها و پلیرهای جدیدی که فاقد جک ۳٫۵ میلی‌متری هستند، امکان‌پذیر نیست.

ضدآب نبودن

حتی بهترین هندزفری سیمی ارزان قیمت ضد آب نیستند و در صورت نفوذ آب به آن‌ها دچار مشکل می‌شوند؛ اما بسیاری از هندزفری‌های بلوتوثی بی‌سیم در برابر نفوذ آب و تعریق انسان مقاوم هستند و قیمت مناسبی دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ + قیمت

نکاتی برای خرید بهترین هندزفری سیمی

قبل از اینکه برای خرید این وسیله کاربردی اقدام کنید، چند نکته مهم را مدنظر داشته باشید:

برخورداری از درایور مناسب

درایورها درواقع اسپیکرهای بسیار کوچکی هستند که صدا را به داخل گوش هدایت می‌کنند. به‌طورکلی هرچقدر تعداد درایورها بیشتر باشد صدای غنی‌تر و با کیفیت بالاتری می‌شنوید.

در صورتی‌که بهترین هندزفری سیمی تنها دارای یک درایور باشد، همان یک درایور باید تمام فرکانس‌های صدا را پوشش دهد؛ از صدای باس با فرکانس کم گرفته تا صدای تریبل با صدای بالا؛ اما هرچقدر تعداد درایورهای هندزفری بیشتر باشد، هر یک از آن‌ها می‌توانند صدایی با فرکانس متفاوت را پخش کنند؛ بنابراین با آن‌ها می‌توانید صدایی پویا با طیف گسترده‌ای از فرکانس‌های مختلف را بشنوید.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم ۲۰۲۱ (بلوتوثی)+ قیمت

محکم شدن در داخل گوش

هندزفری باید کاملاً در داخل گوش محکم شود تا هم صدایی با کیفیت بالا بشویم در هنگام دویدن یا تحرک زیاد دائماً از گوش‌هایتان خارج نشود.

اکثر هندزفری‌های مدرن دارایی پوشش‌های سری پلاستیکی با اندازه‌های مختلفی هستند تا بتوانید آن‌ها را کاملاً در گوش خود محکم کنید؛ حتی برخی از هندزفری‌ها علاوه بر پوشش سری دارای زائده‌ای پلاستیکی نیز هستند که تقریباً پشت گوش قفل می‌شوند و مانع از خارج شدن هندزفری می‌شوند.

برخی از هندزفری‌ها نیز دارای موادی مثل پوشش‌های ژله‌ای، فومی و مومی هستند که هم باعث می‌شوند هندزفری در داخل گوش محکم شود و هم مانع از ورود صداهای مزاحم محیطی به داخل گوش می‌شوند.

مقاومت هندزفری در برابر آب و عرق

اگرچه بسیاری از بهترین هندزفری های سیمی در برابر آب و تعریق مقاوم نیستند؛ اما برخی از هندزفری‌های مدرن دارای این ویژگی هستند به‌عنوان‌مثال هندزفری‌های دارای استاندارد IP X4 در برابر باران ملایم، تعریق و پاشش آب مقاوم هستند؛ اما هندزفری‌های دارای استاندارد IP X8 را می‌توانید در آب کاملاً فرو ببرید و هیچ آسیبی هم نمی‌بینند؛ اگر در هنگام شنا از هندزفری استفاده نمی‌کنید، همان هندزفری‌های IP X4 برای شما کافی هستند.

بهترین هندزفری سیمی

اکنون‌که با ویژگی‌های یک هندزفری سیمی خوب آشنا شدید، اجازه دهید شما را با بهترین هندزفری‌های سیمی آشنا کنیم.

توجه: بهترین هندزفری های سیمی معرفی‌شده در این مطلب به جز یک مورد برای اتصال دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری هستند و درصورتی که گوشی‌تان فاقد این پورت است و پورت USB-C یا لایتنینگ دارد، نمی‌توانید از این هندزفری‌ها استفاده کنید؛ اما می‌توانید با استفاده از مبدل‌هایی مثل مبدل جک ۳٫۵ میلی‌متری به USB-C یا پورت لایتنینگ به‌راحتی این مشکل را برطرف کنید.

قیمت مبدل اول ۲۵ هزار تومان و قیمت مبدل دوم درحدود ۴۳ هزار تومان است.

هندزفری بوز (Bose) مدل SoundTrue In Ear

این محصول به عنوان یک محصول از بهترین هندزفری‌ سیمی ارزان ضد رطوبت و ضد تعریق هستند و می‌توانید با خیال راحت از آن در زیر باران استفاده کنید. اندازه این هندزفریکمی بیشتر از اندازه معمول است؛ اما در عوض به‌خوبی داخل گوش محکم می‌شود و زائده پلاستیکی گوشی‌های آن باعث می‌شود در هنگام دویدن نیز از گوش خارج نشوند.

این هندزفری‌ دارای فناوری حذف صدا یا نویز کنسلینگ نیستند. اما پوشش اطراف گوشی‌های آن در فیلتر کردن صداهای محیطی و جلوگیری از ورود آن‌ها به داخل گوش عملکرد خوبی دارد.

طول کابل این هندزفری ۱٫۲ متر است. از دیگر ویژگی‌های شاخص این هندزفری می‌توان به برخورداری آن از جعبه نگهداری هندزفری و وزن کم ۲۸ گرمی اشاره کرد.

قیمت هندزفری بوز مدل SoundTrue In Ear در حدود چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

هندزفری سیمی JBL مدل Endurance Run

این نمونه از بهترین هندزفری سیمی با برخورداری از استاندارد ضد آب IP X5 کاملاً در برابر باران و همچنین تعریق مقاوم است. در اطراف گوشی‌های این هدفون پوشش‌هایی وجود دارد که از ورود آب و رطوبت به داخل گوشی‌ها جلوگیری می‌کند. هندزفری جی بی ال توازن خوبی بین صدای باس با فرکانس کم و فرکانس بالا ایجاد می‌کند.

وضوح صدای تولیدشده توسط این هندزفری و همچنین غنا و عمق صدای آن واقعاً قابل‌قبول است و جزئیات صدا نیز کاملاً به گوش می‌رسند.

می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی بهترین هندزفری سیمی این است که حتی در هنگام استفاده‌های طولانی‌مدت نیز کاملاً راحت است و اصلاً گوش‌تان را اذیت نمی‌کند. در ضمن در صورت استفاده طولانی‌مدت از هندزفری هم احتمال خارج شدن گوشی‌های آن از گوش بسیار کم است.

سیم هندزفری از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار است و احتمال خارج شدن از گوشی در صورت گیرکردن آن بسیار کم است. گوشی‌های هندزفری دارای آهنربا هستند و به همین دلیل به یکدیگر نمی‌پیچند.

در ضمن جنس سیم گوشی‌ها به گونه‌ای است که ‌زمانی که هندزفری را در داخل کیف یا جیب‌تان قرار می‌دهید.  طراحی جک هندزفری نیز به گونه‌ای است که از ایجاد فشار روی سیم جلوگیری می‌کند.

قیمت هندزفری JBL مدل Endurance Run در حدود یک میلیون و ۶۳ هزار تومان است که قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب می‌شود.

بهترین هندزفری سیمی سونی مدل MDR-AS210

گوشی‌های هندزفری ساختار زاویه‌داری دارند و از گیره نگهدارنده قابل تنظیمی برخوردار هستند که باعث می‌شود هندزفری کاملاً در داخل گوش محکم شود و درعین‌حال در هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید

البته مزایای این نمونه از بهترین هندزفری سیمی تنها به طراحی ارگونومی بسیار خوب آن محدود نمی‌شود. درایورهای نیم اینچی این هندزفری باعث می‌شود، هندزفری از فرکانس پاسخگویی بسیار خوبی برخوردار باشد و بتوانید طیف گسترده‌ای از اصوات دارای فرکانس‌های مختلف را به‌راحتی با آن بشنوید.

برخورداری این هندزفری از فرکانس پاسخگویی بسیار خوب باعث می‌شود که بتواند صدای باس عمیق تولید کند و آهنگ‌های قدیمی را با کیفیت بالایی پخش کند. این هندزفری سونی برای گوش دادن به موسیقی در طول ورزش‌های سنگین، گجت بسیار مناسبی محسوب می‌شود و در برابر نفوذ باران و عرق کاملاً مقاوم است.

البته این هندزفری سونی به دلیل برخورداری از پوشش ضخیم جهت افزایش مقاومت دستگاه در برابر آب و عرق، کمی سنگین است و ممکن است زمانی که گوشی‌های آن را در گوش‌تان قرار می‌دهید، کمی سنگینی آن‌ها را احساس کنید.

اندازه سیم این هندزفری به‌اندازه کافی بلند است و در هنگام استفاده از آن می‌توانید تقریباً آزادانه بدوید و در باشگاه ورزش کنید. از دیگر ویژگی‌های شاخص این هندزفری می‌توان به برخورداری آن از گیره‌های سبک و کیف سبک و کوچک مخصوص حمل هندزفری اشاره کرد

قیمت هندزفری سونی مدل MDR-AS210 در حدود دو میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است.

هندزفری سیمی اکتیو سامسونگ

گوشی‌های این مدل از بهترین هندزفری سیمی سامسونگ به‌قدری در داخل گوش محکم می‌شوند که درآوردن آن‌ها از گوش کمی دشوار است. گوشی‌های این هندزفری به دلیل برخورداری از زائده‌های بسیار محکم روی گوش‌ کاملا محکم می‌شود و می‌توانید بدون نگرانی از خارج شدن این گوشی‌ها از توی گوش آزادانه ورزش کنید و بدوید.

هندزفری اکتیو سامسونگ همراه با ۴ سری ژله‌ای بسیار نرم با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند؛ بنابراین برای تمام گوش‌ها با اندازه‌های مختلف مناسب هستند و درصورتی‌که گوشی‌ها به‌خوبی در داخل گوش محکم نمی‌شوند، می‌توانید با تعویض سری‌های ژله‌ای و انتخاب سری مناسب اندازه گوش خود، این مشکل را به‌راحتی برطرف کنید.

درایورهای ۱۲ میلی‌متری این هندزفری همانند آمپلی‌فایر های داخل گوش بسیار کوچک عمل می‌کنند.

سری‌های گوشی‌های بهترین هندزفری سیمی سامسونگ علاوه بر اینکه کاملاً در داخل گوش محکم می‌شوند، از ورود صداهای محیطی مزاحم که کیفیت صدای هندزفری را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهند، جلوگیری می‌کنند و به‌این‌ترتیب کیفیت صدای هندزفری فارغ از هر نوع آهنگی که در حال گوش دادن به آن هستید، افزایش می‌یابد.

سیم صاف و بدون زاویه هندزفری دارای ۳ دکمه برای کنترل صدا و سوئیچ کردن بین حالت گوش دادن به موسیقی و مکالمه با دیگران است.

قیمت هندزفری اکتیو سامسونگ در حدود یک میلیون و ۳۷ هزار تومان است.

هندزفری سیمی آوانتری (Avantree) مدل E171

بهترین هندزفری سیمی آوانتره علاوه بر اینکه در هنگام مکالمه صدای فوق‌العاده بالایی دارد، می‌توانید از طریق دکمه‌های روی سیم از قابلیت‌های مفید آن که شامل توقف و پخش موسیقی، کم و زیاد کردن صدا، وصل کردن ترک‌ها پاسخ دادن به تماس‌ها یا رد آن‌ها و فعال کردن کنترل صوتی می‌شود، بهره‌مند شوید؛ البته میزان قابل‌استفاده بودن این ویژگی‌ها برای کاربران، به برند و مدل گوشی آن‌ها بستگی دارد.

کیفیت صدای هندزفری برای گوش دادن به موسیقی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و صدای تریبل و سایر اصوات با فرکانس‌های مختلف را می‌توانید با وضوحی باورنکردنی بشنوید؛ اما اگر می‌خواهید صدای باس قوی‌تری را بشنوید و به فکر خرید هندزفری‌های بزرگ‌تر باشید.

هندزفری‌های سیمی آوانتری نیز همراه با ۳ پوشش سری سیلیکونی بسیار منعطف با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود، بنابراین گوشی‌های این هندزفری نیز می‌توانند در هر گوشی به‌خوبی محکم شوند. طراحی عالی گیره‌های نگهدارنده گوشی‌ها نیز بهتر محکم شدن آن‌ها در داخل گوش کمک زیادی کرده است؛ بنابراین درحین استفاده از هندزفری نیز می‌توانید به‌راحتی بدوید و ورزش کنید.

قیمت هندزفری سیمی Avantree E171 در حدود ۷۳۵ هزار تومان است که برای هندزفری رده‌بالایی مثل این هندزفری قیمت کاملاً مناسبی محسوب می‌شود.

هندزفری سیمی شور (Shure) مدل SE215

اگرچه این هندزفری با هدف استفاده از آن برای  ورزش و نرمش طراحی و ساخته نشده است؛ اما از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است که به دلیل برخورداری از آن‌ها می‌تواند آن را در فهرست بهترین هندزفری‌های سیمی قرار  گیرد.

طراحی سیم این هندزفری بسیار خاص و منحصربه‌فرد است، سیم این هندزفری از بالای گوش رد شده است که باعث می‌شود هندزفری در داخل گوش کاملاً محکم شود و درعین‌حال با آن راحت باشید.

این هندزفری نیز دارای چند پوشش سری لاستیکی با اندازه‌های مختلف است که باعث می‌شود گوشی‌های آن در هر گوشی به‌راحتی محکم شوند. در ضمن این پوشش‌های پلاستیکی به‌خوبی اطراف گوش را می‌پوشانند و از ورود صداهای مزاحم گوش جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین کیفیت صدای هندزفری در هر محیطی تقریباً حفظ می‌شود.

عملکرد این هندزفری در جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به داخل گوش بسیار خوب است افرادی که در مورد کیفیت صدای بالای هندزفری بسیار حساس هستند و به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند، این هندزفری شور را دوست دارند.

این هندزفری می‌تواند از ورود صداهای محیطی مزاحم به داخل گوش تا ۳۷ دسی‌بل جلوگیری کند که میزان بسیار خوبی محسوب می‌شود و در هنگام شنیدن آهنگ با این هندزفری در هر محیطی  کاملاً در فضای آهنگ غرق می‌شوید که تجربه لذت بخشی است.

وضوح صدای این هندزفری از وضوح صدای تمام هندزفری‌های معرفی‌شده در این مقاله بیشتر است و دلیل این موضوع هم برخورداری آن از یک درایور دینامیک است. این هندزفری از دکمه‌های کنترل صدا، پخش موسیقی و همچنین میکروفون نیز برخوردار است بنابراین با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید مکالمه کنید.

متأسفانه این هندزفری شور فاقد استاندارد مقاومت در برابر عرق و آب است؛ بنابراین باید تنها در هنگام انجام فعالیت‌های سبک ورزشی از آن استفاده کنید. به‌هرحال اگر به دنبال هندزفری سیمی با کیفیت صدای بسیار بالا هستید، این هندزفری انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

قیمت هندزفری سیمی شور مدل SE215 در حدود سه میلیون و ۲۳۶ هزار تومان است.

هندزفری سیمی اپل ایرپادز با کابل لایتنینگ

مسلماً در این فهرست جایی برای بهترین هندزفری سیمی برای گوشی‌های آیفون نیز باید وجود داشته باشد، اگرچه هندزفری سیمی ایرپاد اپل در مقایسه با برخی از هندزفری‌های رده‌بالای عرضه‌شده در سال‌های اخیر در سطح پایین‌تر قرار دارد؛ اما هنوز هم می‌تواند جزو بهترین هندزفری‌های سیمی باشد؛ زیرا از طراحی منحصربه‌فرد این هندزفری و کیفیت فوق‌العاده بالای نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

اگر گوش‌های حساسی دارید و به دنبال یک هندزفری با گوشی‌های دارای سری نرم هستید، این هندزفری می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد، در ضمن طراحی هندسی مناسب ایرپادز اپل باعث شده است هنگامی که آن در گوش قرار می‌گیرد، کاملاً با آن راحت باشید؛ البته ممکن است این هندزفری کمی در گوش تان شل باشد، اما گوشی‌های آن در هنگام دویدن به هیچ وجه از گوش خارج نمی‌شوند و اصلاً نباید نگران این موضوع باشید.

این نمونه از بهترین هندفری سیمی اپل با iOS 10 و نسخه‌های پس از آن سازگار است.

اگر گوشی آیفون دارید و از این که نمی‌توانید از هندزفری‌های سیمی رده‌بالای برندهای معتبر برای گوشی خود استفاده کنید، ناراحت هستید. این هندزفری سیمی اپل می‌تواند مشکل شما را کاملاً برطرف کند.

ساختار گوشی‌های هندزفری ایرپادز پل به گونه‌ای است که دارای بیشترین میزان خروجی ممکن هستند و ورود صدای محیطی مزاحم به گوش را نیز به حداقل می‌رسانند؛ بنابراین با استفاده از این هندزفری هم می‌توانید در هر محیطی از صدای با کیفیت لذت ببرید و با استفاده از دکمه‌های روی سیم آن صدای آن را کم و زیاد کنید و موسیقی را پخش و متوقف کنید. در ضمن می‌توانید با استفاده از میکروفون این هندزفری نیز از مکالمه با کیفیت بالا نیز لذت ببرید

قیمت هندزفری ایرپاد اپل ۵۴۵ هزار تومان است.

بهترین هندزفری سیمی ارزان

هندزفری‌هایی که تا به اینجای مقاله معرفی‌شده‌اند، جزو هندزفری‌های رده‌بالا هستند و خرید آن‌ها برای اکثر افراد مقرون‌به‌صرفه نیست، به همین دلیل در این بخش چند هندزفری مقرون‌به‌صرفه را نیز معرفی می‌کنیم.

هندزفری سیمی ریمکس (Remax) مدل RM-595

این هندزفری با واحد دوتایی صوتی، صدایی با وضوح بسیار بالا را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی ارگونومی گوشی‌های این هندزفری که کمی کج و زاویه‌دار هستند، نیز بسیار مناسب است.

همچنین سری گوشی‌ها با پوشش ژله‌ای سیلیکونی با کیفیتی پوشانیده شده است که به محکم شدن گوشی‌های هندزفری در داخل گوش کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود در صورت استفاده طولانی‌مدت از هندزفری، کاملاً با آن راحت باشید.

در ضمن در ساخت پوشش‌های سری از فلز نیز استفاده شده است که هم باعث شده است پوشش‌های زیبای خاصی داشته باشند و هم طول عمر آن‌ها افزایش یابد. این هندزفری دارای فرکانس پاسخگویی مناسبی است و به همین می‌توانید صداهایی با فرکانس‌های مختلف را با وضوح بالایی با آن بشویید و از صدای باس قوی آن لذت ببرید.

در ضمن این هندزفری ریمکس دارای فناوری حذف صداهای محیطی به صورت هوشمند نیز است که باعث می‌شود صدای کاملاً با کیفیت و بدون هیچ‌گونه صدای مزاحمی را بشوید. در ضمن کیفیت صدای این هندزفری در هنگام مکالمه عالی و کاملاً قابل‌قبول است.

سیم این نمونه از بهترین هندزفری سیمی ارزان با روکشی از تارهای بافته‌شده پوشانیده شده است که هم باعث افزایش مقاومت سیم و جلوگیری از پاره و رشته‌رشته شدن آن می‌شود و هم از گره خوردن سیم جلوگیری می‌کند.

قیمت هندزفری سیمی ریمکس مدل R5-S95 در حدود ۲۵۹ هزار تومان است.

بهترین هندزفری سیمی ارزان شیائومی مدل BRE02JY

این هندزفری شیائومی مانند بسیاری از هندزفری‌های معرفی‌شده در این مقاله دارای طراحی ارگونومیک مناسبی است و در هنگام استفاده از آن کاملاً راحت هستید.

بهترین هندزفری سیمی ارزان شیائومی برای گوشی‌هایی که تنها دارای پورت USB-C هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. هندزفری سیمی شیائومی مدل BRE02JY مجهز به چیپ انکودینگ دیجیتال  با کیفیت بالا دارای نسبت سیگنال به نویز بالا است که کیفیت بالای صدای این هندزفری و عدم کاهش کیفیت صدا در هنگام انتقال صدا از دستگاه پخش‌کننده صدا را تضمین کند.

این هندزفری شیائومی دارای درایور دینامیکی است که امکان پوشش طیف گسترده‌ای از صداها با فرکانس‌های مختلف را فراهم می‌کند و صدایی کاملاً شفاف را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

بلندگوی سرامیکی نیز در این هندزفری وجود دارد که هر دو طرف آن می‌لرزند و باعث می‌شوند کاربر صدای شفاف و با کیفیتی را بشنود. از دیگر نقاط مثبت این هندزفری می‌توان به وزن بسیار کم آن (۱۵ گرم) و حساسیت مناسب آن اشاره کرد که باعث می شود هندزفری بتواند صدای بلندی را تولید کندد.

البته همان‌طور که گفتیم متأسفانه این هندزفری تنها برای گوشی‌های مجهز به پورت USB-C قابل‌استفاده است.

قیمت هندزفری شیائومی مدل BREO2JY درحدود ۴۹۹ هزار تومان است.

بهترین هندزفری ارزان قیمت AKG

بهترین هندزفری سیمی ارزان قیمت ای کی جی برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ عرضه می‌شود و با برخورداری از اجزایی مثل ساب‌ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۸ میلی‌متری می‌تواند صدای شفاف و واضح را ارائه کند.

از دیگر ویژگی‌های این هندزفری سیمی سامسونگ می‌توان به برخورداری از میکروفون قوی آن، سیم پوشیده شده با رشته‌های درهم‌بافته‌شده و برخورداری از دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و قطع وصل آن اشاره کرد..

طراحی مناسب این هندزفری و برخورداری آن از سه سری گوشی با اندازه‌های متفاوت باعث می‌شود این گوشی به‌راحتی در داخل گوش محکم شود و خارج نشود. نمونه‌های تقلبی این هندزفری در بازار زیاد است که کیفیت بسیار پایینی هم دارند. یکی از نشانه‌های هندزفری اصلی وجود پوشش فلزی خالص و غیر پارچه‌ای روی گوشی‌های آن است.

قیمت نمونه اصلی هندزفری سیمی AKG سامسونگ ۴۱۹ هزار تومان است.

بهترین هندزفری سیمی گیمینگ

بهترین هندزفری گیمینگ باید دارای کمترین میزان تأخیر باشد ت درا لحظات حساس گیمر دچار اشتباه نشود. هندزفری Turtle beach battle یکی از بهترین‌های گیمینگ سیمی محسوب می‌شود که کیفیت ضبط صدا توسط میکروفون آن عالی است و می‌تواند صدای باس قدرتمندی ایجاد کند.

در ضمن قسمت‌های اطراف هندزفری نیز به‌خوبی پوشانیده شده است و صدا به بیرون نشت نمی کند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت صدا را افزایش دهید و مزاحم دیگران نشوید. تأخیر پخش صدا توسط این هندزفری نیز بسیار کم است و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

البته این هندزفری سیمی معایبی نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به وزن نسبتاً زیاد آن، عدم برخورداری از فناوری نویز کنسلینگ و محدود بودن تنظیمات صدای آن اشاره کرد. هندزفری the Turtle Beach Battlle برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان کاملاً مناسب است.

قیمت هندزفری سیمی Turtle Beach Battle در حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کلیه قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۲۷ و ۲۸ افروردین ۱۴۰۰ است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!