تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ + قیمت

راهنمای خرید
بسیاری از افراد هندزفری های بی‌سیم گردنی را به دلایل مختلف مثل عمر باتری بیشتر، صدای با کیفیت و مقاومت بیشتر به هندزفری‌های بی‌سیم واقعی ترجیح می‌دهند. در ادامه با تعدادی از بهترین هندزفری گردنی رده‌بالا و مقرون‌به‌صرفه آشنا می‌شویم.

تصلا – هندزفری گردنی یکی از انواع هندزفری‌ های بی‌سیم هستند که نسبت به هندزفری‌های کاملاً بی‌سیم مزایا و معایبی دارند. در این مطلب قصد داریم مزایا و معایب این نوع از هندزفری بی‌سیم را در مقایسه با هندزفری های سیمی واقعی با یکدیگر از ابعاد مختلف بررسی کنیم و سپس بهترین هندزفری‌های گردنی برندهای مطرح را به همراه مزایا و معایب آن‌ها و قیمت آن‌ها معرفی کنیم. ابتدا به مقایسه هندزفری‌های گردنی با هندزفری های بیسیم واقعی که هیچ‌گونه سیمی ندارند و تنها دو عدد گوشی هستند، می‌پردازیم. تا انتهای این مطلب با سایت اخبار لوازم خانگی تصلا همراه باشید.

مقایسه بهترین هندزفری گردنی با هندزفری بی‌سیم واقعی

هندزفری های گردنی را می توان با سایر هندزفری های موجود در بازار از زوایای مختلف مقایسه کرد که عبارتند از:

پایداری اتصال در هندزفری گردنی

هندزفری‌های کاملاً بی‌سیم ارزان‌قیمت و اقتصادی معمولاً در حین کار کردن مرتب قطع و وصل می‌شوند و این موضوع می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد؛ اما در هنگام استفاده از هندزفری‌های گردنی به‌ندرت چنین مشکل ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری سیمی . مزایا و معایب هندزفری های سیمی

کیفیت صدا

در مورد صدا هم برتری با هندزفری‌های گردنی است؛ البته کیفیت صدای هیچ یک از دو نوع هندزفری به‌اندازه کیفیت صدای هندزفری های سیمی گیمینگ نیست.

همچنین ممکن است هر دو هندزفری بی‌سیم در هنگام پخش فیلم یا نمایش بازی صدا را با تأخیر بسیار کمی پخش کنند که این موضوع هم اصلاً خوشایند نیست، اگرچه سازندگان برخی از هندزفری‌های بی‌سیم مدعی هستند محصول آن‌ها دارای تأخیر نامحسوسی است؛ اما در واقعیت این موضوع درست نیست و برای جلوگیری از تأخیر پخش صدا توسط هندزفری، باید از هندزفری های سیمی گیمینگ استفاده کنید.

عمر باتری

عمر باتری بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ به میزان قابل‌توجهی بیشتر از هندزفری‌های بی‌سیم واقعی است و عمر باتری این گونه از هندزفری‌ها با یک بار شارژ کامل حداقل ۵ ساعت است و باتری برخی از هندزفری‌ها مانند هندزفری گردنی وان پلاس Buffets 2 درحدود ۱۰ ساعت است.

باتری هندزفری‌های بی‌سیم واقعی نسبت به هندزفری‌های گردنی کوچک‌تر هستند و عمر  اکثر این هندزفری‌ها در صورتی که ولوم صدا روی ۸۰ درصد باشد، ۳ ساعت است؛ البته اکثر این هندزفری‌ها همراه با یک جعبه شارژ عرضه می‌شوندکه به‌عنوان یک پاوربانک عمل می‌کنند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید مشکل عمر کم باتری هندزفری‌های بی‌سیم واقعی را تا حدودی برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گیمینگ + قیمت

طراحی و شکل ظاهری هندزفری گردنی

بهترین هندزفری های گردنی را به‌راحتی می‌توانید روی گردن خود قرار دهید. همچنین گوشی‌های برخی از این هندزفری‌ها را می‌توان به یکدیگر متصل کرد تا کاملاً شبیه یک حلقه شود. در مقابل هندزفری‌های بی‌سیم واقعی شبیه گوشواره‌های بلند به نظر می‌رسند و ظاهر جذاب‌تری دارند؛ البته چنانچه هندزفری‌های بی‌سیم واقعی در گوش محکم نشوند، احتمال گم‌ شدن یکی از آن‌ها وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای هندزفری‌های بی‌سیم واقعی نسبت به هندزفری‌های گردنی درزمینه طراحی این است که سیم بین گوشی‌های هندزفری‌های گردنی چندان قوی نیست و ممکن است به تدریج رشته‌رشته و پاره شود و به این ترتیب هندزفری غیرقابل استفاده می‌شود؛ اما هندزفری‌های بی‌سیم واقعی چنین مشکلی ندارند.

به طور کلی باید بگویم هندزفری‌های گردنی درزمینه برخورداری از عمر باتری بیشتر و کیفیت صدای بالاتر نسبت به هندزفری‌های بی‌سیم واقعی برتر هستند. درضمن احتمال گم ‌شدن آن‌ها نیز کمتر است؛ اما از سوی دیگر هندزفری‌های بی‌سیم واقعی ظاهر زیباتر و بهتری دارند.

بهترین هندزفری گردنی از برندهای معتبر

در این قسمت با بهترین هندزفری های گردنی ۲۰۲۱ رده‌بالا و ارزان‌قیمت ساخت برندهای مطرح فعال در این زمینه آشنا می‌شویم و قیمت آن‌ها را نیز بیان خواهیم کرد:

هندزفری گردنی سامسونگ U level

هندزفری گردنی سامسونگ از  چند سری گوشی با طرح‌های مختلف برخوردار است و یکی از آن‌ها زائده‌ای پلاستیکی دارد که به محکم شدن هندزفری روی گوش کمک زیادی می‌کند.

این هندزفری از دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و توقف و پخش موسیقی نیز برخوردار است و در صورتی که دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا را نگه دارید یک آهنگ به جلو یا عقب می‌روید. یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص این هندزفری برخورداری از اپلیکیشن اختصاصی به نام level است که کمک آن می‌توانید وظایف دکمه‌های پخش و قطع موسیقی را سفارشی‌سازی کنید.

عمر باتری هندزفری گردنی سامسونگ هم در صورت پخش مداوم موسیقی ۱۰ ساعت و برای مکالمه تلفنی ۱۱ ساعت است و می‌تواند نیروی هندزفری را در حالت آماده به کار تا ۵۰۰ ساعت نیز تأمین کند.

از دیگر ویژگی‌های مفید هندزفری سامسونگ می‌توان به قابلیت نویز کنسلینگ برای حذف صداهای محیطی (برای آشنایی با این فناوری و سایر فناوری‌های موجود در هندزفری های سیمی می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید)، اطلاع کردن نوتیفیکیشن‌ها به کاربر توسط ویبره یا صدا، درایور ۱۲ میلی‌متری و قابلیت کنترل صوتی هندزفری اشاره کرد.

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن U Level مشخص کنید چه نوتیفیکیشن‌های از طریق هندزفری به شما اطلاع داده شود و کدام یک از آن‌ها اطلاع داده نشود. همچنین می‌توانید نحوه اطلاع‌رسانی در مورد نونیفیکیشن را نیز مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ

قیمت هندزفری U Level سامسونگ ۷۸۹ هزار تومان است.

هندزفری گردنی شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

این هندزفری گردنی شیائومی دارای طراحی ارگونومی مناسبی و وزن بسیار کمی است که باعث می‌شود کاربر در هنگام استفاده طولانی‌مدت از آن به هیچ وجه خسته نشود. از دیگر ویژگی‌های شاخص این هندزفری می‌توان به پشتیبانی از فناوری aptX اشاره کرد که هندزفری را قادر به پخش فایل صوتی غیر فشرده می‌کند؛ بنابراین کیفیت صدای هندزفری به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

این محصول به عنوان بهترین هندزفری گردنی شیائومی برخورداری از کلیدهای کم و زیاد کردن صدا یکی دیگر از ویژگی‌های مفید این هندزفری محسوب می‌شود. عمر باتری هندزفری شیائومی در حالت پخش موسیقی ۸ ساعت است که میزان متوسطی محسوب می‌شود و نسبت به سایر رقبای آن کمتر است.

قطر درایور هندزفری گردنی می شیائومی ۱۰ میلی‌متر است تا حدودی قابل‌قبول است؛ اما در این زمینه هم نسبت به رقبای خود در سطح پایین‌تر قرار دارد. برد این هندزفری ۱۰ متر است که میزان استانداردی برای این رده قیمتی محسوب می‌شود و می‌توان آن را قابل‌قبول دانست.

قیمت هندزفری گردنی شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic در حدود ۷۵۵ هزار تومان است.

هندزفری گردنی هواوی مدل Freelace

بهترین هندزفری گردنی هواوی مدل Freelace با ویژگی‌های خاصش محصول خاص و منحصربه‌فردی محسوب می‌شود و می‌توان آن را هندزفری رده‌بالایی دانست.

یکی از ویژگی‌های خاص این نمونه از بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ این است که برای شارژ آن نیازی به کابل شارژ ندارید و می‌توانید قسمت دربردارنده باتری را از هندزفری جدا و به پورت USB گوشی متصل کنید؛ البته این قسمت دارای پورت USB-C است و باید آن را به گوشی مجهز به این پورت متصل کنید.

این ویژگی برای مواقعی که برای شارژ هندزفری دسترسی به برق ندارید، قابلیت بسیار خوبی محسوب می‌شود؛ البته شما می‌توانید با استفاده از کابل شارژ نیز این هندزفری را به‌راحتی شارژ کنید. قسمت دربردارنده باتری هندزفری را باید از قسمت کنار دکمه‌های کنترل‌کننده صدا که کمی پایین‌تر که از گوشی سمت راست هندزفری است، جدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص هندزفری فری لیس هواوی این است که می‌توانید قسمت انتهایی دو گوشی هندزفری را به یکدیگر متصل کنید (البته این ویژگی در اکثر هندزفری‌های گردنی از جمله هندزفری گردنی U level سامسونگ وجود دارد)؛ زمانی که این کار را انجام می‌دهید هندزفری به صورت خودکار خاموش و به این ترتیب در مصرف برق باتری آن صرفه‌جویی می‌شود (این ویژگی در هیچ یک از هندزفری‌های دیگر دیده نمی‌شود).

از دیگر ویژگی‌های خاص هندزفری فری لیس هواوی می‌توان به مقاومت آن در برابر آب و عرق، عمر باتری مناسب آن (۱۸ ساعت در حالت پخش موسیقی ۱۲ روز در حالت استندبای)، برخورداری از فناوری شارژ سریع (شما می‌توانید با ۵ دقیقه شارژ هندزفری در حدود ۴ ساعت از آن استفاده کنید) و عملکرد خوب در تولید صدای با مناسب و حذف صداهای محیطی اشاره کرد. درضمن برد این هندزفری گردنی هواوی ۶۰ متر است میزان بسیار مناسب این محسوب می‌شود.

قیمت هندزفری گردنی هواوی مدل Freelace در حدود ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم ۲۰۲۱ (بلوتوثی)+ قیمت

هندزفری گردنی جبرا مدل Elite Active 45e

جبرا یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات صوتی محسوب می‌شود و هندزفری‌های این برند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

هندزفری گردنی جبرا مدل Elite Active 45e یکی از هندزفری‌های با کیفیت این برند محسوب می‌شود. به دلیل این که سیم گوشی‌های این هندزفری از بالای گوش رد می‌شوند، گوشی‌ها به‌خوبی در داخل گوش محکم و به‌سختی از گوش خارج می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این هندزفری گردنی  می‌توان به برخورداری آن از استاندارد ضد آب IP 67 اشاره کرد که باعث می‌شود در برابر آب و گردوغبار کاملاً مقاوم باشد و هیچ آسیبی نبیند. همچنین این هندزفری از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد و می‌توانید تنها با ۱۵ دقیقه شارژ یک ساعت از آن استفاده کنید (مدت‌زمان شارژ کامل هندزفری دو ساعت است).

قابلیت حذف صداهای محیطی و صدای باس بسیار خوب  به دلیل برخورداری از فرکانس پاسخگویی مناسب، از دیگر نقاط قوت هندزفری گردنی جبرا هستند. اپلیکیشن اختصاصی جبرا که از طریق آن می‌توانید تنظیمات را مطابق میل خود تنظیم کنید، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه هندزفری گردنی جبرا است.

درضمن این نمونه از بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ در صورتی که ۱۶ دقیقه پس از روشن شدن به هیچ دستگاهی متصل نشود، به صورت خودکار خاموش می‌شود. هندزفری گردنی جبرا دارای بلوتوث ۵ و برد ۱۰ متر است.

قیمت هندزفری گردنی جبرا مدل ELITE Active. 45e دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است.

هندزفری گردنی ال‌ جی مدل HBS-770 Tone Pro

این هندزفری گردنی ال‌جی نیز مانند هندزفری گردنی شیائومی از فناوری aptX پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود بتوانید صدایی با وضوح و شفافیت بسیار بالا بشنوید. یکی دیگر از مزایای قابل‌توجه این هندزفری امکان پخش صوتی متن پیامک‌ها از طریق اپلیکیشن Tone & Talk در برخی از دستگاه‌های اندرویدی است.

برخورداری این هندزفری از سری گوشی‌های مختلف باعث می‌شود گوشی‌های به‌خوبی در داخل گوش محکم شوند. عمر باتری هندزفری گردنی ال‌جی در زمان پخش موسیقی درحدود ۱۰٫۵ ساعت، در حالت استندبای ۳۰ روز و در حالت مکالمه ۱۶ ساعت است و در کمتر از ۲ ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود.

این نمونه از بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ نیز از دکمه‌های کنترل صدا، پاسخ دادن به تماس‌ها، قطع و پخش موسیقی و دکمه پاور برخوردار است. برد هندزفری ال‌جی نیز تا ۱۰ است.

قیمت هندزفری ال‌جی مدل HBS-770 Tone Pro در حدود ۷۱۸ هزار تومان است.

 هندزفری تسکو مدل TH 5332

هندزفری گردنی تسکو یکی دیگر از هندزفری‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه در بازار محسوب می‌شود. هندزفری گردنی تسکو وزن کمی دارد و در هنگام استفاده از آن احساس راحتی می‌کنید. در ضمن گوشی‌های آن نیز در داخل گوش کاملاً محکم می‌شود.

عمر باتری این نمونه از بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ که شارژ کامل آن در حدود ۳٫۵ ساعت طول می‌کشد، در صورت مکالمه ۱۶ ساعت و در صورت گوش دادن به موسیقی ۱۸ ساعت است  که میزان بسیار خوبی محسوب می‌شود. درضمن دکمه‌هایی برای کم و زیاد کردن در هنگام پخش موسیقی و مکالمه نیز روی هندزفری گردنی تسکو دیده می‌شود. برد این دستگاه نیز مانند بسیاری از هندزفری‌های بی‌سیم میان رده ۱۰ متر است. از معایب این هندزفری می‌توان به برخورداری آن از بلوتوث ۴٫۱ اشاره کرد.

قیمت هندزفری گردنی تسکو مدل TH 5332 درحدود ۶۴۹ هزار تومان است.

کلیه قیمت‌های ذکرشده در این مقاله مربوط به تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!