تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کدام اسپیکر رومیزی ارزش پرداخت هزینه را دارد

بهترین مدل‌های اسپیکر رومیزی یا اسپیکر بلوتوثی

راهنمای خرید
اسپیکر رومیزی دستگاهی است که به دلیل وجود امکاناتی مثل قابل حمل بودن، مقاومت نسبت به گرد و خاک و رطوبت، امکان استفاده از آن‌ها در مکان‌های مختلف و کیفیت عالی صدایی که تولید می‌کنند، از جمله ابزارهای کاربردی برای آن دسته از افرادی هستند که عاشق گوش دادن به موسیقی و یا حتی شنیدن برنامه‌های رادیویی هستند.

 کاربران می‌توانند از اسپیکر رومیزی چه در اتاق، چه در باغ و فضای باز و چه در استخر و کنار دریا برای گوشی دادن صدا و موسیقی‌های موردنظر خود استفاده کنند. از آنجایی که امروزه استفاده از این دستگاه‌ها در بین مردم افزایش زیادی پیدا کرده است بنابراین تنوع محصولی این دستگاه‌ها در بازار بسیار زیاد است.

از این رو انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی یا رومیزی کار نسبتا سختی به حساب می‌آید. با توجه به آنچه گفته شد در این مطلب قصد داریم تا بهترین اسپیکرهای رومیزی موجود در بازار را معرفی و به نقد و بررسی قابلیت‌های آن‌ها بپردازیم.

از برخی از انواع اسپیکرهای رومیزی می‌توان به عنوان اسپیکرهای هوشمند برای دسترسی و استفاده از سرویس‌های مختلفی مثل دستیار صوتی گوگل با عنوان Google Assistant، دستیار صوتی آمازون با نام Alex و برخی دیگر از دستیارهای صوتی شرکت‌های دیگر استفاده کنید.

برای استفاده از این سرویس‌ها باید روی اسپیکر رومیزی شما قابلیت‌هایی تعبیه شده باشد. در ادامه سایت اخبار لوازم خانگی تصلا انواع مختلفی از این اسپیکرها را معرفی می‌کنیم.

اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار که می‌توانید آن را خریداری کنید، اسپیکر رومیزی Sonos Roam است. این اسپیکر رومیزی محصول برند Sonos یکی از برندهای فعال تولید کننده اسپیکرهای بی‌سیم و بلوتوثی است که اسپیکرهای Move را نیز طراحی و تولید کرده است.

دلیل اینکه در فهرست معرفی اسپیکرهای رومیزی، این اسپیکر در صدر فهرست قرار گرفته است این است که به جرئت می‌توان گفت این اسپیکر رومیزی یکی از بهترین دستگاه‌های اسپیکر موجود در بازار است که می‌توانید آن را خریداری کنید و از آن برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود استفاده کنید.

اولین و مهم‌ترین ویژگی اسپیکر رومیزی Sonos Roamتولید صدای بسیار با کیفیت است. همچنین طراحی ظاهری این اسپیکر نیز به خوبی انجم شده است و همین طراحی ظاهری جذاب و شیک باعث شده تا کاربران زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن داشته باشند.

علاوه رب همه آنچه که گفته شد، قدرت اتصال و همچنین امکانات مربوط به آن در این اسپیکر بسیار زیاد است از این رو شما به راحتی می‌توانید از این اسپیکر به عنوان یک وسیله رابط در راه‌اندازی خانه‌های هوشمند و کنترل بخش‌های مختلف آن استفاده کنید.

از آنجایی که عملکرد صوتی اسپیکر Sonos Roam بسیار خوب و با کیفیت است به همین دلیل شما می‌توانید از این دستگاه در فضاهایی خارج از فضای بسته خانه مثل میهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند نیز استفاده کنید.

این اسپیکرهای بلوتوثی مجهز به سیستم سوئیچینگ هوشمند نیز هستند برای همین هم می‌توانید از آن‌ها برای پخش موسیقی استفاده کنید و هم اینکه می‌توانید از طریق آن‌ها دستورهای صوتی خود را برای کنترل دستگاه‌های مختلف هوشمند ارسال نمایید.

قابلیت‌های اسپیکر sonos Roam تا حدودی شبیه به اسپیکرهای Move این برند است. به عبارت دیگر این اسپیکرها بر پایه اسپیکرهای Sonos Move طراحی و تولید شده‌اند. این اسپیکر هم مجهز به قابلیت اتصال با بلوتوث و هم قابلیت اتصال به وای فای است.

از این رو شما می‌توانید از این اسپیکر به عنوان یک اسپیکر قابل حمل استفاده نمایید. از همه مهم‌تر اینکه این اسپیکر دارای امکان اتصال و سازگاری با دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant و همچنین دستیار صوتی آمازون یعنی Alexa را دارد.

از آنجایی که قیمت اسپیکر Sonos Roam نسبتاً ارزان است و از طرفی قابلیت‌های بسیار مهم و کاربردی دارد، شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی در فهرست انتخاب‌های خود وارد کنید و در مورد خرید آن فکر کنید. قیمت این اسپیکر بسیار عالی و با کیفیت در بازار چیزی در حدود ۲۰۰ دلار است.

در جدول زیر قابلیت‌ها ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی اسپیکرها و قیمت انواع ساندبار جی پلاس  

وزن ۰/۹۵ پوند یعنی چیزی در حدود ۰٫۴۳ کیلوگرم
عمر باتری در هر بار شارژ ۱۰ ساعت
قابلیت‌های اتصال وای فای، و بلوتوث ۵
درایورها مجهز به توییتر و یک مایند ووفر
قابلیت اتصال با NFC دارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ امکان شارژ با کابل USB تایپ C

مزایا و معایب اسپیکرهای رومیزی Sonos Roam به شرح زیر است:

مزایا:

  • عملکرد عالی از نظر پخش موسیقی و صوت
  • طراحی بسیار زیبا و جذاب

معایب:

  • سیستم باس تعبیه شده در این اسپیکر عملکرد چندان مناسبی ندارد.

 

اسپیکر رومیزی Sonos Move

بر اساس نظر کاربران و بررسی‌های انجام شده اسپیکر رومیزی یا همان اسپیکر بلوتوثی Sonos Move به عنوان بهترین اسپیکر رومیزی موجود در بازار شناخته شده است. این اسپیکر نه تنها می‌تواند برای پخش موسیقی با صدای بسیار عالی در یک مهمانی پر جمعیت مورد استفاده قرار گیرد بلکه می‌توانید از آن برای پخش موسیقی در خانه، اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب خود نیز استفاده کنید.

این اسپیکر بلوتوثی می‌تواند صدا را با دو کیفیت پخش کند. همچنین برای کنترل عملکرد اسپیکر بلوتوثی Sonos Move یک اپلیکیشن طراحی شده است که می‌توان آن را روی گوشی تلفن همراه نصب کرد و عملکرد دستگاه را با استفاده از آن کنترل کرد.

برای اتصال این اسپیکر به تلفن همراه و یا کامپیوتر و یا حتی تلویزیون از اتصال بلوتوث استفاده می‌شود. همان‌طور که گفته شد کاربرد این اسپیکر بسیار گسترده است. شما می‌توانید از آن هم در فضای بسته خانه استفاده کنید و هم می‌توانید از آن در فضای بسته نیز استفاده کنید.

متأسفانه وزن اسپیکر رومیزی Sonos Move چندان سبک نیست و نمی‌توانید آن را در هر جا و هر زمانی که بخواهید به همراه داشته باشید. از طرفی قیمت آن نیز نسبت به اسپیکرهای با سایز مشابه کمی گران‌تر است در عوض کیفیت پخش صدا در آن بسیار عالی است. روی این اسپیکر قابلیت کانال بندی صداها ارائه شده است و شما می‌توانید از آن به عنوان یک اسپیکر در کنار سینمای خانگی خود استفاده کنید.

اگر قیمت بالای این دستگاه برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد، این اسپیکر می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی و مناسب برای شما باشد. با وجود اینکه اسپیکر بلوتوثی Sonos Move از جمله اسپیکرهای پیشرفته موجود در بازار است اما متأسفانه روی آن قابلیت‌های اتصالی مثل NFC ارائه نشده است. قیمت این دستگاه در بازار چیزی در حدود ۴۳۰ دلار است.

در جدول زیر مشخصات اسپیکر رومیزی Sonos Move نمایش داده شده است:

وزن ۶۶۱ پوند یا ۳ کیلوگرم
عمر باتری در هر بار شارژ ۱۰ ساعت
قابلیت‌های اتصال وای فای، و بلوتوث ۴٫۲
درایورها مجهز به یک توییتر Down-firing، یک ساب ووفر و دو آمپلی‌فایر کلاس D دیجیتالی
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ امکان شارژ با کابل USB

اگر بخواهیم در یک فهرست به معرفی مزایا و معایب اسپیکر رومیزی Sonos Move بپردازیم باید به مواردی که در زیر آمده اشاره کنیم.

مزایا:

  • یکپارچه‌سازی شده با شبکه اسپیکرهای خانگی Sonos
  • مجهز به تنظیماتی که باعث می‌شود بتوان از اسپیکر در هر جایی استفاده کرد.

معایب:

  • عدم امکان استفاده از برخی از قابلیت‌های دستگاه در هنگام اتصال با بلوتوث
  • نمی‌توان از آن به عنوان اسپیکرهای عقب در سیستم سینمای خانگی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اسپیکر بلوتوثی و رومیزی چه برندی بخریم؟

اسپیکر بلوتوثی UE Boom 3

اسپیکر رومیزی UE Boom 3 بهترین اسپیکر رومیزی است که شما می‌توانید آن را در هر کجایی که می‌خواهید به همراه داشته باشید. این اسپیکر رومیزی نسخه جدید اسپیکرهای بلوتوثی UE Boom 2 است. نسل قبلی این اسپیکرها به دلیل وجود برخی از ایرادها و باگ‌هایی که در عملکردشان وجود داشت نتوانستند نظر کاربران و خریداران این دستگاه‌ها را به خود جلب کنند.

از این رو زمانی که برند UE نسل جدید این دستگاه‌ها یعنی اسپیکرهای رومیزی UE Boom 3 را به بازار عرضه کرد، در ابتدا استقبال چندان زیادی از آن‌ها نشد. اما در عرض چند ماه مشخص شد که این اسپیکرها از جمله بهترین اسپیکرهای بلوتوثی مسافرتی موجود در بازار هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر رومیزی UE Boom 3 این است که کاربر می‌تواند در آن موسیقی را با کیفیت صدای بسیار عالی و همچنین حجم صدای بسیار خوبی بشنود.

از طرفی وزن این دستگاه بسیار سبک است به همین دلیل حمل آن بسیار ساده و آسان است از این رو کاربر می‌تواند به راحتی این اسپیکرها را در هر جایی که می‌خواهد از کنار دریا و جنگل گرفته تا استخر و اتاق پذیرایی همراه خود داشته باشد.

علاوه رب همه این موارد اسپیکر رومیزی UE Boom 3 هم ضد آب و رطوبت است و هم نسبت به نفوذ گرد و خاک مقاوم است و همین ویژگی نیز یکی از دلایلی است که کاربر می‌تواند از این اسپیکر در هر جا و هر زمان و مکانی که بخواهد استفاده نماید.

روی بدنه دستگاه یک دکمه تعبیه شده است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند موسیقی‌های مورد علاقه خود را بدون نیاز به استفاده از گوشی تلفن همراه خود انتخاب نماید و یک فهرست از آهنگ‌های مورد علاقه خود ایجاد کند.

البته در بازار اسپیکرهای رومیزی مختلفی با قابلیت‌ها و امکانات بسیار بیشتر از آنچه روی اسپیکر رومیزی UE Boom 3 تعبیه شده است، وجود دارند ولی این اسپیکر بلوتوثی نیز می‌تواند یک گزینه و انتخاب مناسب برای کاربران باشد.

قیمت این اسپیکر نسبت به نمونه‌های مشابه آن با قابلیت‌هایی مثل وزن سبک و طول عمر باتری نسبتاً زیاد مناسب است و از همه مهم‌تر اینکه ارزش خریدن دارد. یکی از امکاناتی که برند UE یا همان Ultimate Ears در اختیار کاربران اسپیکرهای بلوتوثی خود قرار داده است این است که کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه و آنچه که نیاز دارد امکانات روی اسپیکر را تغییر دهد.

از این رو شما می‌توانید سفارش ساخت این اسپیکرها را با هر رنگی که دوست دارید و هر قابلیتی که بخواهید برای این برند ارسال کنید.

در جدول زیر مشخصات ویژگی‌های اسپیکرهای رومیزی UE Boom 3 نمایش داده شده است.

وزن ۱٫۲ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ ۱۵ ساعت
قابلیت‌های اتصال وای فای، و بلوتوث ۴٫۲
فرکانس ۹۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز
درایورها مجهز به دو درایو ۱٫۷۵ اینچی و دو درایو ۱٫۷۵ اینچ در ۳ اینچ
قابلیت اتصال با NFC دارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ امکان شارژ با کابل USB

به طور کلی این دستگاه‌ها نیز مانند هر دستگاه دیگری که در بازار وجود دارد مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

مزایا:

  • دارای استاندارد ضد آب و مقاومت به گرد و خاک IP67
  • قابلیت پخش موسیقی با صدای بسیار زیاد و حجم بالا
  • قیمت نسبتاً ارزان
  • قابلیت اتصال با NFC

معایب:

  • صدای پخش موسیقی می‌توانست واضح‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه پیش از خرید هدفون باید بدانید

اسپیکر رومیزی JBL Flip 5

اگر بخواهیم اسپیکر رومیزی JBL Flip 5 را در یک جمله توصیف کنیم باید بگوییم که این دستگاه، یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که کار کردن و گوش دادن به موسیقی با آن  بدون بروز هیچ مشکلی بسیار لذت بخش است.

این اسپیکر بلوتوثی نشان می‌دهد که بهترین اسپیکرهای رومیزی الزاماً آن دسته از دستگاه‌هایی هستند که روی آن‌ها قابلیت‌های خارق‌العاده و منحصر به فردی ارائه شده باشد بلکه یک اسپیکر با امکانات ابتدایی اما کیفیت عالی نیز می‌تواند نیاز شما را به داشتن یک دستگاه پخش موسیقی برطرف نماید.

اسپیکر رومیزی JBL Flip 5 که همان‌طور که از اسمش مشخص است، تولید برند JBL یکی از غول‌های تولید کننده تجهیزات صوتی است، فقط قابلیت اتصال به بقیه دستگاه‌ها با بلوتوث را دارد.

متأسفانه روی این دستگاه قابلیت‌هایی که در بسیاری از اسپیکرهای هوشمند هم رده این دستگاه مثل کنترل حجم صدای موسیقی در حال پخش با استفاده از فرمان‌های صوتی، امکان برقراری تماس صوتی با استفاده از فرمان صوتی و به طور کلی امکان اجرای فرمان‌های صوتی کاربر وجود ندارد. بنابراین اگر وجود چنین امکانات روی اسپیکر برای شما چندان مهم نیست، اسپیکر رومیزی JBL Flip 5 می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی برای شما باشد.

خوشبختانه طراحی بدنه اسپیکر رومیزی JBL Flip 5 چه ازنظر ظاهر و چه از نظر موادی که در ساخت آن استفاده شده است بسیار عالی انجام شده است. این اسپیکر مجهز به استاندارد IPX7 است که نشان دهنده قابلیت ضد آب بودن این دستگاه است. به دلیل وجود چنین استانداردی روی این اسپیکر، شما می‌توانید از آن در مکان‌هایی خارج از فضای بسته خانه از جمله کنار دریا، استخر و حتی جنگل و هنگام پیک‌نیک نیز استفاده کنید.

قیمت حدودی این اسپیکرها چیزی در حدود ۱۳۰ دلار است که نسبت به اسپیکرهای تولید برند JBL نسبتاً مناسب است. نکته‌ای که باید در خصوص این اسپیکر به آن اشاره کنیم این است که طول عمر باتری آن در هر بار شارژ چیزی در حدود ۱۲ ساعت است که نسبت به اسپیکرهای UE Boom 3 کمتر است. همچنین متأسفانه قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB روی این دستگاه‌ها ارائه نشده است.

یکی از فاکتورهایی که باعث شده است ‌ اسپیکر رومیزی JBL Flip 5 فروش زیادی را در بازار از آن خود کند تنوع رنگی است که این اسپیکر در آن ارائه می‌شود. برند JBL نسخه جدیدی از این اسپیکرها را با نام Eco Edition یا نسخه اقتصادی به بازار عرضه کرده است که در ساخت بدنه آن از ۹۰ درصد مواد پلاستیکی قابل بازیافت استفاده شده است.

از طرفی جعبه‌هایی که برای بسته‌بندی این محصول استفاده می‌شود کاملاً تجزیه‌پذیر هستند. این مسئله نشان می‌دهد که برند JBL تا چه حد نسبت به طبیعت و محافظت از آن فعال است. در جدول زیر مشخصات کلی این اسپیکرها نمایش داده شده است.

وزن ۱٫۲ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ ۱۲ ساعت
قابلیت‌های اتصال بدون قابلیت اتصال به وای فای ، فقط اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس ۶۵ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز
درایورها ۴۰ میلی‌متری
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ بدون قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

مواردی که می‌توان به عنوان مزایا و معایب اسپیکر بلوتوثی JBL Flip 5 به آن‌ها اشاره کرد عبارت‌اند از:

مزایا:

  • پخش صدای بسیار با کیفیت
  • استفاده آسان
  • وزن سبک وجود قابلیت ضد آب

معایب:

  • بدون تعبیه ورودی ۳٫۵ میلی‌متر برای صدا
  • بدون پشتیبانی از قابلیت اجرای فرمان‌های صوتی
  • بدون امکان شارژ با کابل USB
  • بدون امکان اتصال به وای فای و NFC

اسپیکر بلوتوثی Bose Home Portable Speaker

اسپیکر بلوتوثی Bose Home Portable Speaker می‌تواند یک جایگزین مناسب برای اسپیکرهای مثل اسپیکر Sonos Move که در ابتدای این فهرست معرفی کردیم باشد. این اسپیکر یکی از انواع اسپیکرهای هوشمند جدیدی است که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شده است.

با استفاده از این اسپیکر هوشمند شما می‌توانید از سرویس‌های مختلفی مثل سرویس دستیار صوتی شرکت گوگل، سرویس الکسا برند آمازون و سرویس‌هایی از این دست استفاده کنید. متأسفانه امکان اتصال وای روی این اسپیکر بلوتوثی ارائه نشده است.

به همین دلیل برای استفاده از این سرویس‌ها باید از اتصال بلوتوث استفاده کنید. در حال حاضر بازار این نوع اسپیکرهای رومیزی بسیار گرم است و تعداد تولید کنندگانی که اقدام به تولید چنین دستگاه‌هایی می‌کنند در حال افزایش است.

برند Bose پیش از طراحی و تولید اسپیکر رومیزی Bose Portable Home Speaker، اسپیکرهای بلوتوثی دیگری را نیز به بازار عرضه کرده بود که همه آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند. در طراحی ظاهر و بدنه همه اسپیکرهای رومیزی که توسط این برند تولید و به بازار عرضه شده است، سعی شده تا از طراحی بر پایه مینیمال گرایی استفاده کرد.

بدنه این اسپیکر بلوتوثی بسیار سبک طراحی شده است. روی بدنه این اسپیکر رومیزی، یک دستگیره تعبیه شده است که حمل این دستگاه را بسیار ساده و آسان کرده است. همچنین بدنه این دستگاه استحکام بسیار خوبی در برابر نفوذ رطوبت و گرد و خاک دارد. به همین دلیل شما می‌توانید از آن در فضاهای خارج از خانه و یا فضاهایی که رطوبت زیاد است مثل کنار دریا و یا استخر استفاده کنید.

در جدول زیر مشخصات کلی اسپیکر رومیزی Bose Home Portable Speaker نمایش داده شده است.

وزن ۲٫۴ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ ۱۲ ساعت
قابلیت‌های اتصال بدون قابلیت اتصال به وای فای ، فقط اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس مشخص نیست
درایورها N/A
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ همراه با قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

اسپیکر رومیزی Bose Home Portable Speaker نیز مانند همه اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد که در ادامه به آن ها اشاره می‌شود.

مزایا:

  • طراحی بدنه بسیار زیبا و استفاده از مواد با کیفیت
  • صدای با کیفیت بسیار عالی و بالانس صدایی خوب

معایب:

  • قیمت نسبتاً گران
  • بدون قابلیت باس صدا

اسپیکر رومیزی Soundcore Flare  Anker

برند Anker یکی از برندهای تولید کننده تجهیزات الکترونیکی است که تجربه و تاریخچه طولانی مدتی در تولید و طراحی بلندگو اسپیکر دارد. اسپیکر رومیزی Anker Soundcore Flare نیز یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی است که توسط این برند به بازار عرضه شده است.

اسپیکر رومیزی Anker Soundcore Flare نسخه جدید اسپیکرهای Anker Soundcore 2 است که در حدود ۲ سال پیش توسط این برند به بازار عرضه شد. متأسفانه این اسپیکرها در آن زمان نتوانستند توجه کاربران را به خود جلب کنند و دچار مشکلات عدیده‌ای بودند.

البته ویژگی مه باعث می‌شد برخی از کاربران تمایل به خرید اسپیکرهای Anker Soundcore 2 داشته باشند این بود که قیمت آن‌ها بسیار مناسب بود و به همین دلیل یک گزینه مناسب برای افرادی بود که به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی خوش قیمت می‌گشتند.

اسپیکر رومیزی Anker Soundcore Flare که نسخه جدید اسپیکرهای برند Anker هستند که با وجود اینکه از جمله اسپیکرهای ارزان قیمت بازار به حساب می‌آیند اما قیمت آن‌ها از نسخه قدیمی‌شان کمی گران است.

البته قابلیت‌هایی دارند که به نظر می‌رسد ارزش پرداخت هزینه را دارند. این اسپیکرهای رومیزی کاملاً ضد آب هستند و به همین دلیل کاربر می‌تواند از آن‌ها در هر جایی چه در فضای بسته که احتمال وجود رطوبت کم است، چه در فضای استخر و چه در کنار دریا و یا حتی حمام استفاده کند.

اسپیکر رومیزی Anker Soundcore Flare یک اسپیکر بلوتوثی است که قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد و در نتیجه در هر جای خانه که آن را قرار دهید می‌توانید بدون نگرانی با استفاده از اتصال وای فای به آن متصل شوید. بر اساس نظر کارشناسان این اسپیکر رومیزی می‌تواند رقیب جدی برای اسپیکرهای رومیزی UE Wonderboom که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهد شد و قابلیت‌های آن بررسی شد باشد.

البته چون قیمت این اسپیکر نسبت به محصول برند UE کمتر است در نتیجه به نظر می‌رسد طرفداران آن بیشتر باشد. کیفیت موادی که در ساخت بدنه این دستگاه استفاده شده است بسیار بالا است اما تنها ایرادی که دارد این است که زمانی که حجم یا Volum صدای آن را تا آخر زیاد می‌کنید کمی خش در صدای تولید شده در آن شنیده می‌شود.

البته نکته مهم این است که این اسپیکر با توجه به ابعاد متوسطی که دارد، صدای بسیار با کیفیتی در هنگام پخش موسیقی تولید می‌کند.

به طور کلی اسپیکر رومیزی Anker Soundcore Flare یک گزینه و انتخاب مناسب برای افرادی است که تمایل به خرید اسپیکر با قابلیت اتصال به وای دارند و در عین حال هم تمایلی به پرداخت هزینه زیاد ندارند و هم اینکه می‌خواهند به صدای با کیفیت دسترسی داشته باشند.

در جدول زیر قابلیت‌ها ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی نمایش داده شده است. از همه مهم‌تر اینکه وزن این اسپیکر بلوتوثی نسبت به سایر اسپیکرهایی که در این مطلب تا اینجا معرفی شدند بسیار سبک‌تر است.

بنابراین اگر به دنبال یک اسپیکر رومیزی ارزان قیمت، با کیفیت عالی و صدای خوب هستید، حتماً این اسپیکر را در فهرست گزینه‌های پیشنهادی خود داشته باشید. در حال حاضر قیمت این دستگاه در بازار چیزی در حدود ۹۰ دلار است.

وزن ۱٫۱ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ ۱۲ ساعت
قابلیت‌های اتصال قابلیت اتصال وای فای تا فاصله ۲۰ متری یا ۶۶ فوتی ، همراه با قابلیت اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس مشخص نیست
درایورها مجهز به دو درایور با اندازه ۲ * ۱٫۷۵ اینچ و دو درایور از نوع Passive Radiator
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in دارد
قابلیت ضد آب ضد آب با استاندارد IPX7
قابلیت شارژ فاقد قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

مزایا:

  • با توجه به ابعاد متوسطی که دارد صدای بسیار عالی و خوبی دارد
  • مجهز به اپلیکیشن موبایل با واسط کاربری بسیار عالی و استفاده آسان جهت اعمال تنظیمات روی دستگاه
  • قابلیت ضد آب

معایب:

  • زمانی که حجم صدا را در آن زیاد کنید، صدا کمی دچار خش می‌شود.

اسپیکر رومیزی۲  UE Wonderboom

اسپیکر رومیزی UE Wonderboom یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار است که به جرئت می‌توان گفت در صدر اسپیکرهای رومیزی که در این مطلب معرفی شدند قرار می‌گیرد.

این اسپیکر رومیزی نه تنها دارای ظاهر بسیار ساده اما در عین حال شیک و جذابی دارد بلکه صدایی که پخش می‌کند بسیار بلندتر و با کیفیت‌تر از چیزی است که در توضیحات و معرفی این اسپیکر توسط کمپانی سازنده آن به آن‌ها اشاره شده است.

یکی از قابلیت‌های جالب و قابل توجهی که روی این اسپیکر ارائه شده است، قابلیت اتصال آن با سایر مدل‌های اسپیکرهای UE Wonderboom است که باعث می‌شود صدای آن بیشتر تقویت شود.

هرچند ظاهر اسپیکر رومیزی UE Wonderboom 2 شبیه به نسخه‌های قبلی این اسپیکرها است اما تغییرات جزئی نیز روی آن اعمال شده و همین تغییرات جزئی باعث شده تا ظاهر این اسپیکر جذاب‌تر و خاص‌تر باشد. کیفیت باتری نسل جدید اسپیکرهای بلوتوثی UE Wonderboom نسبت به نسخه قبلی در حدود ۳۰ درصد بهبود یافته است.

این موضوع به این معنی است که طول عمر باتری در این اسپیکرها در هر بار شارژ تا حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است. همچنین قابلیت جدید روی اسپیکرهای UE Wonderboom 2 ارائه شده است که با عنوان Boost شناخته می‌شود. این قابلیت باعث شده تا بتوان صدای پخش موسیقی را بسیار بیشتر از حدی که برای بلندگوها مشخص شده افزایش داد.

در ساخت بدنه اسپیکر رومیزی۲  UE Wonderboom از مواد بسیار با کیفیتی استفاده شده است. همچنین این اسپیکر دارای استاندارد ضد آب است و به مین دلیل می‌توانید از این اسپیکر حتی در کنار دریا، استخر و حمام که رطوبت هوا در آن‌ها زیاد است و امکان ریختن آب روی اسپیکر زیاد است، استفاده کنید.

جالب است بدانید که ابعاد این دستگاه نسبتاً کوچک است اما این موضوع باعث نمی‌شود که تصویر کنید که صدایی که از این اسپیکر پخش می‌شود کم و ضعیف است.

البته نکته مهم این است که حجم صدایی که توسط این اسپیکر رومیزی پخش می‌شود با وجود اینکه نسبت به ابعاد دستگاه فراتر از انتظار است اما در هر صورت هرگز به پای صدای تولید شده از طریق اسپیکرهای رومیزی UE Boom 3 و یا Bose SoundLink Revolve نمی‌رسد. روی این اسپیکرها یک دستگاه باس ارتقا پیدا کرده تعبیه شده است که باعث شده صدای پخش شده از این دستگاه تا حد قابل توجهی تقویت شود.

قیمت اسپیکر رومیزی UE Wonderboom 2 در حدود ۱۰۰ دلار است و همچنان می‌تواند یک انتخاب و گزینه مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک اسپیکر با قیمت مناسب و مجهز به قابلیت‌هایی مثل ضد آب بودن و کیفیت صدای بالا هستند. به خصوص کاربرانی که می‌خواهند از اسپیکر خود در فضاهای مرطوب حمام، استخر و یا کنار دریا استفاده کنند، این اسپیکر گزینه مناسبی خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانید هم امکانات و قابلیت‌های این اسپیکر را مشاهده کنید. همان‌طور که در این جدول نیز مشاهده می‌کنید، وزن این اسپیکر کمتر از ۱ پوند است و از همه اسپیکرهایی که تا به اینجا در این فهرست معرفی شدند، سبک‌تر است.

وزن ۰٫۹۳ پوند
ابعاد ۱۰۴ * ۹۵٫۳ میلی‌متر
عمر باتری در هر بار شارژ بیشتر از ۱۳ ساعت
قابلیت‌های اتصال قابلیت اتصال وای فای تا فاصله ۱۰۰ متری ، همراه با قابلیت اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس فرکانس ۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
درایورها مجهز به دو درایور ۴۰ میلی‌متری و دو درایور ۴۶٫۱ میلی‌متری به اضافه یک درایور ۶۵٫۲ میلی‌متری از نوع Passive Radiators
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت ضد آب ضد آب و ضد گرد خاک با استاندارد IP67
قابلیت شارژ فاقد قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

اگر بخواهیم مزایا و معایب این اسپیکر بلوتوثی را در یک فهرست ارائه دهیم باید به مواردی که در زیر آمده اشاره کنیم.

مزایا:

  • قابلیت پخش صدا با کیفیت بسیار عالی فراتر از چیزی که از یک اسپیکر با این ابعاد نسبتاً کوچک انتظار داریم
  • مجهز به استاندارد ضد آب و ضد گرد و خاک IP67
  • بهبود و ارتقا طول عمر باتری تا ۳۰ درصد نسبت به نمونه‌های قبلی

معایب:

  • عدم ارائه قابلیت اتصال با تکنولوژی NFC
  • عدم امکان استفاده از کابل USB برای شارژ دستگاه

اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 4

اسپیکر رومیزی JBL Charge 4 می‌تواند عنوان بهترین اسپیکر بلوتوثی و رومیزی میان رده را از آن خود کند. این اسپیکر بلوتوثی در اصل نسخه جدید اسپیکرهای JBL Charge 3 است که توسط برند JBL به بازار عرضه شده‌ است.

اگرچه در ظاهر امر تفاوتی بزرگی در این اسپیکرها و نسل قبلی آن‌ها مشاهده نمی‌شود اما به جرئت می‌توان گفت این اسپیکر از نظر بالانس در پخش صدا و همچنین کیفیت صدایی که پخش می‌کند یک سر و گردن از نسخه‌های قبلی خود بالاتر است. البته ایرادهایی میز دارد که در بخش مزایا و معایب و دستگاه به آن اشاره خواهد شد و انتظار می‌رود برند JBL اقدام به برطرف کردن آن‌ها کند.

به عقیده برخی از کارشناسان، این برند JBL نمی‌تواند توجیه منطقی برای تولید اسپیکرهای JBL Charge 4 داشته باشد چون نسبت به نسخه‌های قبلی خود تغییرات قابل توجه و بنیادینی نداشته است که بتوان از آن به عنوان نسل بعدی اسپیکرهای موجود در بازار نام برد.

اما به هر حال با توجه به استقبال کاربران از این دستگاه‌ها این اسپیکر به جرئت یکی از بهترین اسپیکرهای ضد آبی است که در بازار وجود دارد.

اما به هر حال با توجه به هزینه‌ای که برای خرید این اسپیکر پرداخت می‌کند، این دستگاه می‌تواند یک دستگاه چند منظوره چه به عنوان شارژر یا پاوربانک برای گوشی تلفن همراه و یا حتی یک اسپیکر با کیفیت برای گوش دادن به موسیقی باشد. قیمت این اسپیکر چیزی در حدود ۱۴۰ دلار است و در جدول زیر می‌توانید ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلی آن را مشاهده کنید.

وزن ۰٫۹۳ پوند
ابعاد ۱۰۴ * ۹۵٫۳ میلی‌متر
عمر باتری در هر بار شارژ بیشتر از ۱۳ ساعت
قابلیت‌های اتصال قابلیت اتصال وای فای تا فاصله ۱۰۰ متری ، همراه با قابلیت اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس فرکانس ۷۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
درایورها مجهز به دو درایور ۴۰ میلی‌متری و دو درایور ۴۶٫۱ میلی‌متری به اضافه یک درایور ۶۵٫۲ میلی‌متری از نوع Passive Radiators
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت ضد آب ضد آب و ضد گرد خاک با استاندارد IP67
قابلیت شارژ فاقد قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

مزایا و معایب اسپیکر رومیزی JBL Charge 4 عبارت است:

مزایا:

  • صدای با کیفیت بالانس شده
  • قابلیت شارژ گوشی تلفن همراه به عنوان یک پاور بانک
  • طول عمر بالای باتری در هر بار شارژ

معایب:

  • بدون قابلیت پخش صدا با زاویه ۳۶۰ درجه

اسپیکر رومیزی UE Hyperboom

برای توصیف اسپیکر رومیزی UE Hyperboom در یک جمله می‌توان گفت این اسپیکر یک دستگاه بسیار خوب و با کیفیت برای برگزاری انواع میهمانی‌ها با جمعیت کم و زیاد است. اسپیکر رومیزی UE Hyperboom یکی از بزرگ‌ترین اسپیکرهای تولید برند Ultimate Ears یا همان UE است که تا به امروز توسط این برند به بازار عرضه شده است.

با وجود اینکه ابعاد آن نسبت به سایر محصولات این برند بزرگ‌تر است اما همچنان در طراحی ظاهری آن سعی شده است که ویژگی‌های طراحی بدنه اسپیکرها حفظ شود و نمادهایی از طراحی منحصر به فرد برند UE در آن رعایت شود. یکی از امکانات جالب این اسپیکر بلوتوثی این است که روی آن دو دستگاه بلوتوث تعبیه شده است و به همین دلیل شما می‌توانید هم‌زمان دو گوشی تلفن همراه را به آن متصل کنید.

اگرچه اسپیکر رومیزی UE Hyperboom می‌تواند یک گزینه و انتخاب مناسب برای استفاده در انواع جشن‌ها و میهمانی‌ها چه بزرگ و کوچک باشد اما این موضوع به این معنی نیست که نتوانید از آن حتی زمانی که تنها هستید نیز استفاده کنید چون امکان غیرفعال کردن باس در آن وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه موسیقی موردنظر خود را با هر کیفیتی که مناسب با حال و هوای شما و مکانی که در آن قرار دارید، است گوش دهید.

یکی از ویژگی‌های اسپیکر رومیزی UE Hyperboom این است که شما می‌توانید برای تقویت صدای این دستگاه، آن را به سایر اسپیکرهای تولید شده توسط برند UE متصل کنید.

به این ترتیب می‌توانید منبع موسیقی را عوض کنید و یا حتی حجم صدای اسپیکرهای دیگر UE که با هم مرتبط و متصل هستند، را کم یا زیاد کنید. با استفاده از این اسپیکر رومیزی می‌توانید به سرویس‌های پخش موسیقی اسپاتیفای و دیزر نیز دسترسی داشته باشید و از فهرست موسیقی‌های آن نیز استفاده کنید. تنها کافی است دکمه چخش موسیقی تعبیه شده روی این دستگاه را برای مدت زمان ۳ ثانیه نگه دارید.

قیمت این دستگاه در حدود ۴۲۰ دلار است و به همین دلیل این اسپیکر جز اسپیکرهای گران قیمت به حساب می‌آید. در جدول زیر همه ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اسپیکر رومیزی را می‌توانید مشاهده کنید.

وزن ۱۳ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ بیشتر از ۲۴ ساعت
قابلیت‌های اتصال قابلیت اتصال وای فای تا فاصله ۱۰۰ متری ، همراه با قابلیت اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس فرکانس ۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
درایورها ندارد
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ فاقد قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

مزایا و معایب اسپیکر رومیزی UE Hyperboom به شرح زیر است:

مزایا:

  • صدای با کیفیت و عالی
  • امکان اتصال به دو دستگاه تلفن همراه به صورت هم‌زمان
  • ظاهر بسیار زیبا و شیک

معایب:

  • وزن بسیار زیاد آن

اسپیکر رومیزی Sony SRS-XB23

به قول برند سونی، اسپیکر رومیزی Sony SRS-XB23 اسپیکر مادام‌العمر و همیشگی برای سفرهای شما به کنار دریا و چه به جنگل و بیابان است. این اسپیکر که به خصوص برای استفاده در فضای باز با هر شرایط آب و هوایی طراحی و تولید شده است مجهز به استاندارد IP67 است و طول عمر باتری آن در هر بار شارژ چیزی در حدود ۱۲ ساعت محاسبه شده است.

اگر بخواهیم اسپیکر بلوتوثی SRS-XB23 برند سونی را از نظر عملکرد مورد بررسی قرار دهیم باید به این نکته اشاره کنیم که زمانی که حجم صدا را در این اسپیکر افزایش می‌دهید و به اصطلاح تا آخر زیاد می‌کنید، به هیچ عنوان هیچ‌گونه خش و یا نویزی روی صدا نخواهید شنید. از طرفی روی این است اسپیکرها یک دستگاه باس تقویت شده تعبیه شده که در نسخه‌های قبلی این اسپیکرها وجود نداشت.

تفاوت عمده اسپیکر رومیزی Sony SRS-XB23  با نمونه‌ها و نسخه‌های قبلی این اسپیکرها به غیر از تعبیه دستگاه باس تقویت شده این است که این دستگاه از اتصال بلوتوث ۵  پشتیبانی می‌کند.

همچنین این اسپیکر بلوتوثی از موسیقی‌هایی که با فرمت‌های SBC، AAC و LDAC ایجاد شده‌اند نیز پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر شما می‌توانید این موسیقی‌ها را با استفاده از این اسپیکرها پخش نمایید. موسیقی‌ها و صداهایی که با فرمت LDAC تولید شده‌اند آن دسته از موسیقی‌هایی هستند که روی دستگاه‌های اندرویدی جدید ایجاد می‌شوند و کیفیت صدا در آن‌ها بسیار عالی است.

اسپیکر رومیزی Sont SRS-XB23 به خصوص برای افرادی که تمایل به کشف مکان‌های جدید دارند و هرگز نمی‌دانند که با چه آب و هوا و شرایطی مواجه خواهند شد گزینه بسیار مناسبی است.

در واقع بدنه این دستگاه به نحوی طراحی شده است که کاربر می‌تواند از آن در هر نوع شرایط آب و هوایی بدون بروز هیچ مشکلی استفاده کند. قیمت این اسپیکرها در حال حاضر در بازار چیزی در حدود ۲۰۰ دلار است. در جدول زیر مشخصات کلی این اسپیکر رومیزی را می‌توانید مشاهده نمایید. همان‌طور که در ردیف وزن در این جدول مشاهده می‌کنید، این اسپیکر رومیزی وزن بسیار سبکی دارد.

وزن ۱٫۳ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ بیشتر از ۱۲ ساعت
قابلیت‌های اتصال قابلیت اتصال وای فای تا فاصله ۳۰ فوتی ، همراه با قابلیت اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس فرکانس ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
درایورها یک اسپیکر بالانس از نوع X-Balanced و یک اسپیکر دوگانه از نوع Dual Passive Radiators
قابلیت اتصال با NFC دارد
ورودی AUX-in دارد
قابلیت شارژ فاقد قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

مزایا و معایب اسپیکر رومیزی Sony SRS-XB23 به شرح زیر است:

مزایا:

  • کیفیت بسیار عالی صدا
  • دارای استاندارد IP67 ضد آب و ضد گرد و خاک
  • مجهز به حالت استریو پارتی که برای برگزاری میهمانی‌های پر جمعیت کاربرد دارد

معایب:

  • حجم صدای این دستگاه نسبت به اسپیکرهای دیگر نسبتاً پایین است

اسپیکر رومیزی Bang & Olufsen Beosound A1 (2ng gen)

اسپیکر رومیزی Bang & Olufsen Beosound A1 (2ng gen) یک اسپیکر بلوتوثی است که می‌توان با استفاده از آن از سرویس دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا استفاده کرد.

اگر نسخه‌های قبلی این اسپیکر رومیزی را دیده باشید و با نسخه جدید اسپیکرهای Bang & Olufsen مقایسه کنید متوجه خواهید شد که ظاهر نسخه‌های جدید نسبت به قبلی تفاوت چندانی نداشته است اما نکته ویژگی جدید که در نسخه‌های جدید این اسپیکرها می‌توان مشاهده کرد این است که این اسپیکرها از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا پشتیبانی می‌کنند. یعنی شما می‌توانید با استفاده از این اسپیکرها با الکسا برند آمازون ارتباط برقرار کنید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این اسپیکرها نسبت به نسخه‌های قبلی ارتقا و بهبود داده شده است، طول عمر باتری در هر بار شارژ است. از طرفی این اسپیکرها کاملاً ضد آب هستند اما متأسفانه استاندارد IP برای این اسپیکرها مشخص نشده است از این نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که آیا می‌توان از این اسپیکرهای بلوتوثی در فضای خارج از خانه به خصوص فضاهای مرطوبی مثل کنار دریا و یا استخر استفاده کرد یا نه.

البته از آنجایی که صدایی که از این اسپیکرها پخش می‌شود بسیار با کیفیت است و از طرفی طراحی ظاهری آن‌ها بسیار شک و ساده است به همین دلیل می‌توان گفت این اسپیکرها یک انتخاب بسیار مناسب به خصوص برای آن دسته از کاربرانی است که این دو فاکتور در اسپیکر برای به عنوان مهم‌ترین آیتم‌ها شناخته می‌شود.

قیمت اسپیکر رومیزی Bang & Olufsen Beosound A1 (2ng gen) چیزی در حدود ۲۶۰ دلار است. این اسپیکرهای بلوتوثی در دسته اسپیکرهای سبک وزن قرار می‌گیرند چون وزن آن‌‌ها چیزی در حدود ۱٫۲ پوند است. در جدولی که در زیر آمده است می‌توانید مشخصات این اسپیکرها را به صورت کامل مشاهده کنید.

وزن ۱٫۲ پوند
عمر باتری در هر بار شارژ بیشتر از ۱۸ ساعت
قابلیت‌های اتصال قابلیت اتصال وای فای تا فاصله ۳۰ متری ، همراه با قابلیت اتصال با بلوتوث ۴٫۲
فرکانس فرکانس ۵۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
درایورها N/A
قابلیت اتصال با NFC ندارد
ورودی AUX-in ندارد
قابلیت شارژ همراه با قابلیت شارژ با استفاده از کابل USB

با توجه به ویژگی‌های اسپیکر رومیزی Bang & Olufsen Beosound A1 (2ng gen) مزایا و معایب این اسپیکرها به شرح زیر است:

مزایا:

  • پخش صدای بسیار شفاف و با کیفیت
  • وزن بسیار سبک و طراحی بدنه شیک و خاص

معایب:

  • تعبیه دکمه‌ها و طراحی آن‌ها به خوبی انجام نشده است و نمی‌توان به راحتی دکمه‌های کنترلی روی بدنه دستگاه را پیدا کرد.

در این مطلب سعی شد تا اسپیکرهای رومیزی با کیفیتی را در بازار ایران و اکثر کشورهای جهان وجود دارند و قیمت نسبتاً مناسب نیز دارند معرفی کنیم. اگر بخواهیم فهرست اولویت‌بندی شده از اسپیکرهای بلوتوثی با کیفیت را به شما ارائه دهیم می‌توانیم به ترتیب از اسپیکرهای زیر نام ببریم

  • اسپیکر رومیزی Sonos Roam
  • اسپیکر رومیزی Sonos Move
  • اسپیکر رومیزی UE Boom 3
  • اسپیکر رومیزی JBL Flip 5
  • اسپیکر رومیزی Bose Home Portable Speaker
  • اسپیکر رومیزی Anker Soundcore Flare
  • اسپیکر رومیزی UE Wonderboom 2
  • اسپیکر رومیزی JBL Charge 4
  • اسپیکر رومیزی Sony SRS-XB23
  • اسپیکر رومیزی Bang & Olufsen Beosound A1
منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!