تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین هندزفری گیمینگ سیمی + قیمت

اخبار تصلا
هندزفری‌های گیمینگ می‌توانند با صدای با کیفیت و نسبتاً فراگیر خود لذت بازی را برای شما دوچندان کنند. در این مطلب بهترین هندزفری‌های گیمینگ در زمینه‌های مختلف و بارده‌های قیمتی مختلف را معرفی می‌کنیم.

بهترین هندزفری گیمینگ سیمی و بی سیم چه ویژگی هایی دارد؟ اکثر گیمرها در هنگام بازی از هندزفری‌ها و هدست‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از صدای هیجان‌انگیز بازی لذت ببرند. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد خرید و انتخاب یک هندزفری گیمینگ خوب بدانید، بیان و بهترین هندزفری‌های گیمینگ در زمینه‌های مختلف را معرفی کنیم. ابتدا به بررسی مزایا و معایب هندزفری‌های گیمینگ می‌پردازیم.

مزایای استفاده از بهترین هندزفری گیمینگ سیمی

هندزفری های گیمینگ رده‌بالا هم می‌تواند از ورود صداهای محیطی مزاحم که باعث کاهش کیفیت صدای هندزفری و وضوح آن می‌شود، جلوگیری کنند و هم مانع نشت صدا به بیرون می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از یک هندزفری گیمینگ خوب از بازی با صدای بلند و با کیفیت خوب بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران لذت ببرید. همچنین در صورت استفاده از هندزفری گیمینگ مناسب می‌توانید از صدای باس بلند و قوی نیز لذت ببرید.

چندین نمونه از برخی از بهترین هندزفری گیمینگ سیمی قابلیت ایجاد صدای سه‌بعدی یا ۳۶۰ درجه را نیز دارند و در صورتی که بازی در حال اجرا نیز از این نوع صدا پشتیبانی کند، صدایی کاملاً فراگیر می‌شنوید و غرق در صدا می‌شوید که باعث می‌شود تصور کنید خود شما هم در صحنه بازی حضور دارید و صدا را از همان جهتی می‌شنوید که در بازی از آن جهت پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری سیمی . مزایا و معایب هندزفری های سیمی

 

معایب استفاده از هندزفری گیمینگ سیمی

از معایب استفاده از هندزفری گیمینگ می‌توان به تأخیر پخش صدای توسط برخی از هندزفری‌ها اشاره کرد. این مشکل در هندزفری‌های بی‌سیم به چشم می‌خورد و علی‌رغم ادعای سازندگان هندزفری‌های گیمینگ بی‌سیم در مورد پایین بودن تأخیر پخش صدا، برخی از آن‌ها هندزفری‌ها تأخیر قابل‌توجهی در پخش صدا دارند و این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد؛ زیرا تأخیر پخش صدا توسط هندزفری می‌تواند در برخی از مواقع برای گیمر دردسرساز شود و باعث شود در لحظات حساس به‌موقع نتواند واکنش نشان دهد و شکست بخورد.

یکی دیگر از معایب هندزفری گیمینگ سیمی این است که در زمینه کیفیت صدا، جلوگیری از نشت صدا به بیرون و جلوگیری از ورود صداهای محیطی به داخل گوش همانند هدفون‌های بزرگ به‌خوبی عمل نمی‌کنند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از هدفون‌های بزرگ حرفه‌ای‌تر استفاده کنند.

 

ویژگی‌های بهترین هندزفری گیمینگ خوب

بهترین هندزفری های گیمینگ

اکنون که با معایب و مزایای هندزفری‌های گیمینگ آشنا شدیم، اجازه دهید کمی هم در مورد ویژگی‌های هندزفری گیمینگ خوب توضیح دهیم که بیشتر با تولید صدای باس مناسب، جلوگیری از ورود صداهای محیطی به داخل گوش و همچنین جلوگیری از نشت صدا به بیرون، در ارتباط هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم گیمینگ

 

نرخ پاسخگویی مناسب

محدوده شنوایی انسان بین ۱۸ تا ۲۰ هزار هرتز است. هرچقدر محدوده حداقل فرکانس پاسخگویی بهترین هندزفری گیمینگ سیمی به عدد ۱۸ نزدیک‌تر باشد، شما می‌توانید صدای باس بهتری را بشنوید و هرچقدر حداکثر میزان فرکانس پاسخگویی بیشتر باشد، می‌توانید صداهایی با فرکانس‌های زیادتر را بشنوید؛ البته اکثر هندزفری‌های موجود در بازار دارای فرکانس پاسخگویی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز هستند و می‌توانند علاوه بر ایجاد صدای باس و تریبل مناسب، طیف گسترده‌ای از صداها با فرکانس‌های مختلف را پخش کنند؛ البته اگر چنانچه حداقل فرکانس پاسخگویی یک هندزفری ۱۸ هرتز و حداکثر میزان آن بیش از ۲۰ هزار هرتز باشد، طبیعتاً می‌توانید باس عمیق‌تر و اصواتی با فرکانس‌های بالا را به‌راحتی بشنوید.

 

برخورداری از قابلیت شخصی‌سازی صدا

چند نمونه از بهترین هندزفری گیمینگ سیمی از قابلیت تشخیص توانایی‌های شنیداری گوش‌های شما و شخصی‌سازی صدا متناسب با این توانایی‌ها برخوردار هستند؛ البته چنین هندزفری‌هایی جزو هندزفری‌های رده‌بالا محسوب می‌شود و همه افراد توانایی خرید آن‌ها را ندارند.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ + قیمت

 

بهترین هندزفری گیمینگ و حذف صداهای محیطی (Noise Cancelling)

برخی از هندزفری‌های مدرن و رده‌بالا دارای قابلیت نویز کنسلینگ یا اکتیو نویز کنسلینگ (Active Noise Cancelling) هستند. همان‌طور که قبلاً گفتیم این هندزفری‌ها می‌توانند از ورود صداهایی محیطی مزاحم مانند هواپیما، قطار و موتور وسایل نقلیه به داخل گوش جلوگیری کنند و از این طریق مانع کاهش کیفیت و وضوح صدای میکروفون شوند. هندزفری‌های دارای این قابلیت مجهز به دو میکروفون هستند که یکی از آن‌ها مانند میکروفون هندزفری‌های معمولی تنها برای مکالمه و گفتگو استفاده می‌شود و میکروفون دوم می‌تواند صداهای محیطی مذکور را تشخیص دهد و با کمک مدار پیچیده هندزفری آن‌ها را حذف کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از هندزفری‌های نویز کنسلینگ، از شنیدن صدای با کیفیت با وضوح بالا شلوغ و پر سروصدا لذت ببرید.

البته این نمونه از بهترین هندزفری گیمینگ سیمی قادر به حذف صداهای ناگهانی با فرکانس بالا مثل صدای بوق اتومبیل نیستند. در طراحی برخی از هندزفری‌ها نیز سعی شده است با استفاده از پوشش‌های ضخیم در اطراف گوشی‌های هندزفری که تمام نقاط آن اطراف آن را پوشانده‌اند، هم از ورود صداهای مزاحم محیطی به داخل گوش به صورت فیزیکی جلوگیری شود و هم صدای در حال پخش به بیرون نشت نکند. فناوری نویز کنسلینگ در این هندزفری‌ها با عنوان پسیو نویز کنسلینگ (Passive Noise Cancelling) یا نویز ایزولیتینگ (Noise isolating) معرفی می‌شود

البته باید متذکر شویم که استفاده از هندزفری نویز کنسلینگ در برخی از محیط‌ها که باید به‌سرعت به صداهای محیط اطراف خود واکنش نشان دهید (مثل خیابان‌های پر رفت‌وآمد و شلوغ)، کار درستی نیست و باید در چنین محیط‌هایی از استفاده از این هندزفری‌ها خودداری کنید.

موارد ذکرشده جزو مهم‌ترین ویژگی‌های یک هندزفری خوب هستند. برای آشنایی با سایر ویژگی‌های مهم یک هندزفری بی سیم خوب به مقاله دیگری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم ۲۰۲۱ (بلوتوثی)+ قیمت

 

بهترین هندزفری گیمینگ موبایل

به دلیل اینکه اکثر کاربران در هنگام بازی با موبایل از هندزفری گیمینگ استفاده می‌کنند تصمیم گرفتیم در این بخش تعدادی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ با برندهای مطرح در زمینه‌های مختلف را معرفی و ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها را نیز بیان کنیم. برخی از بهترین هندزفری گیمینگ برای موبایل را در زیر مشاهده می کیندد.

هندزفری گیمینگ شیائومی مدل ۱more Triple Driver

بهترین هندزفری های گیمینگ+هندزفری گیمینگ شیائومی

بدون تردید این نمونه از بهترین هندزفری گیمینگ سیمی شیائومی دارای قیمت، کیفیت و دوام مناسبی است. این هندزفری دارای ۳ درایور است که به‌منظور ایجاد توازن در فرکانس پاسخگویی در هندزفری تعبیه شده‌اند و دقت پخش موسیقی را بالا می‌برند؛ بنابراین موسیقی به گونه‌ای پخش می‌شود که آهنگساز انتظار دارد آن را بشنوید. در ضمن این هندزفری توسط یکی از مهندسان صدای مطرح جهان که موفق به دریافت جوایز مختلفی شده، طراحی شده است.

از دیگر ویژگی‌های شاخص هندزفری وان مور شیائومی می‌توان به وجود میکروفون با کیفیت در داخل آن برخورداری از دکمه‌های کنترل صدا، حساسیت بالا که پخش صدای بلند توسط هندزفری را امکان‌پذیر می‌کند و آمپدانس مناسب که باعث می‌شود بدون هیچ مشکلی می‌توانید از هندزفری استفاده کنید، اشاره کرد.

در ضمن این هندزفری همراه با ۳ جفت پوشش سری فومی و شش جفت سری سیلیکونی با اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود؛ بنابراین این هندزفری می‌تواند برای گوشی‌های دارای اندازه‌های مختلف کاملاً مناسب باشد و در داخل آن‌ها محکم شود. این هندزفری شیائومی با سیمی به طول ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید تقریباً آزادانه از هندزفری استفاده کنید؛ کیفیت صدای این هندزفری نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تنها عیب این هندزفری این است که تنها می‌توان با استفاده از گوشی‌های iOS از آن استفاده کرد.

قیمت هندزفری شیائومی مدل ۱More Triple Driver در حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

هندزفری گیمینگ ریزر مدل Hammer Head Due

بهترین هدست گیمینگ+هندزفری گیمینگ ریزر

ریزر یکی از برندهای مطرح تجهیزات گیمینگ محسوب می‌شود و محصولات این برند می‌توانند گیمرهای سخت‌پسند و حرفه‌ای را کاملاً راضی کنند. بهترین هندزفری گیمینگ سیمی ریزر نیز از این قاعده مستثنا نیست و با سیم تخت با روکش بافته‌شده عرضه شده است که باعث می‌شود سیم هندزفری کمتر گره بخورد. درضمن هندزفری در مدل‌های مختلفی عرضه شده است که امکان اتصال آن به گوشی و سایر دستگاه‌ها با پورت مینی USB و USB-C و حتی پورت لایتنینگ (برای گوشی‌های آیفون) را فراهم کرده است. حتی مدل بی‌سیم بلوتوثی این هندزفری نیز عرضه شده است. روی سیم هندزفری HammerHead Due ریزر دکمه‌های کنترل کم و زیاد کردن صدا و پاسخ دادن به تماس یا قطع آن نیز ایجاد شده است.

نقطه قوت اصلی این هندزفری ریزر میکروفون با کیفیت آن است که با تمام دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگار است؛ البته برخی از کاربران از کیفیت میکروفون چندان راضی نبوده‌اند. کیفیت صدای این هندزفری نیز واقعاً قابل‌قبول است و در زمینه جلوگیری از ورود صداهای محیطی به داخل گوش و همچنین نشت صدا به بیرون عملکرد بسیار خوبی دارد. در ضمن همراه این هندزفری چند جفت پوشش سری با اندازه‌های مختلف وجود دارد که علاوه بر این که باعث می‌شوند گوشی‌ها در داخل گوش محکم شوند، باعث می‌شوند در هنگام استفاده از هندزفری راحت باشید و اذیت نشوید.

از دیگر نقاط قوت برجسته گیمینگ ریزر می‌توان به برخورداری از بدنه آلومینیومی و اپلیکیشن اختصاصی جهت تغییر تنظیمات صدا با استفاده از اکولایزر و همچنین فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد.

مدل سیمی هندزفری دارای سیمی به طول ۱٫۲ متر است که اندازه مناسبی محسوب می‌شود.

قیمت هندزفری ریزر مدل Hammerhead Due در حدود یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!