تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید چراغ خواب 

معرفی و قیمت انواع چراغ خواب

راهنمای خرید
انواع چراغ خواب به چراغ‌های رومیزی و دیواری تقسیم می‌شوند. چراغ خواب‌های دیواری به جهت نصب شدن بر روی دیوار، فضای کمتری اشغال کرده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تنها وسیله‌ای که در تاریکیِ اتاق بهترین استفاده را از آن می‌کنیم، چراغ خواب است. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب یا اتاق کودک، یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید.

تصلا– انواع چراغ خواب به چراغ های رومیزی و دیواری تقسیم می‌شوند. چراغ خواب‌های دیواری به جهت نصب شدن بر روی دیوار، فضای کمتری اشغال کرده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

قیمت چراغ خواب

طرح آسمان شب

چراغ خواب کودک آسمان شب شبیه به یک گوی طراحی شده و نوع لامپ آن LED است و در سه رنگ بنفش، صورتی و آبی طراحی و تولید شده است.

با روشن کردن آن، تصاویری متحرک از ماه و ستاره بر روی سقف یا دیوار ایجاد می‌شود. شما برای تغییر رنگ‌ها و شدت نوردهی آن‌ها می‌توانید از دکمه‌های که برای این منظور تعبیه شده‌اند، استفاده کنید. این چراغ توسط باتری و ورودی USB تغذیه می‌شود.

در حال حاضر قیمتی برای این محصول در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

 

چراغ خواب دیواری

چراغ خواب دیواری ایکیا مدل Smile توسط جریان برق و بدون منبع باتری روشن و خاموش می‌شود. این چراغ به شکل یک قلب قرمز رنگ طراحی شده و نمای جذابی بر روی دیوار به نمایش می‌گذارد.

جنس بدنه محصول از پلی پروپیلن بوده و شما می‌توانید بر روی دیوارهای مختلف آن را نصب کنید. نوع لامپ آن نیز LED است.

با توجه به نام برند ایکیا شما برای تهیه این محصول باید حدود ۲۷۰ هزار تومان هزینه کنید.

 

طرح دیواری مدل ابر

چراغ‌خواب دیواری مدل ابر

این طرح نیز مانند ایکیا قابلیت نصب بر روی دیوار را داشته و از جریان برق برای روشن شدن استفاده می‌کند.

طول سیم آن ۵۰ سانتی‌متر بوده و جنس بدنه نیز از MDF است. نمای ظاهری و میزان نوردهی این محصول توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

قیمت این محصول  ۵۹،۷۲۰ تومان است.

 

طرح دخترانه

چراغ‌خواب دخترانه

یکی از مدل‌های جدید و پرفروش، مدل سه بعدی است. در چراغ خواب سه بعدی طرح مورد نظر توسط لیزر به صورت سه‌بعدی بر روی صفحه‌ای از جنس پلی کربنات شفاف یا همان پلکسی گلس حک می‌شود.

نورا یکی از تولیدکنندگان ایرانی در زمینه طراحی و ساخت انواع چراغ خواب سه بعدی است که محصولات آن طرفداران بسیاری دارند.

یکی از این مدل‌ها، مدل قلب و گل است که در سه رنگ سبز، صورتی و قرمز تولید می‌شود. نوع لامپ این محصول LED بوده و با استفاده از جریان برق روشن و خاموش می‌شود.

این طرح با قیمت ۷۹ هزار تومان در بازار موجود است.

 

طرح سه‌بعدی

چراغ‌خواب سه‌بعدی

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار چراغ خواب سه‌بعدی، طرح خرس مدل ۱۰۷۵ است که در رنگ‌های متنوعی مانند بنفش، آبی، نارنجی، سبز و… تولید شده است.

نوع لامپ این محصول نیز LED بوده و با جریان برق تغذیه می‌شود. نام دیگر آن‌ها سه بعدی، بالبینگ است. انواع بالبینگ به صورت یک مدل دو بعدی طراحی می‌شوند که با استفاده از نورپردازی و فناوری لیزر به صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود.

جنس بدنه این محصول نیز پلکسی گلس بوده و سیم آن ۱۰۰ سانتی‌متر طول دارد.

قیمت این طرح، ۱۷۸،۰۰۰ تومان است.

 

چراغ خواب چوبی

چراغ خواب دیواری مدل چوبین در رنگ قهوه‌ای تولید شده و لامپ آن از نوع LED است و قابلیت تعویض نیز دارد. جنس بدنه آن از چوب بوده و ۱۲ سانتی‌متر طول دارد.

این محصول با قیمت تقریبی ۸۱ هزار تومان در بازار موجود است.

 

طرح پسرانه

چراغ خواب سه بعدی پسرانه دکوماس طرح توپ یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در سایت‌های اینترنتی است.

این چراغ نیز در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود، از جنس پلکسی گلس بوده و پایه آن نیز از جنس آکریلیک و MDF است. این چراغ خواب به کلید لمسی جهت روشن و خاموش کردن مجهز شده است.

چراغ خواب سه بعدی دکوماس طرح توپ توسط لامپ LED نمایی زیبایی ایجاد کرده و منبع تغذیه آن نیز USB 5V است.

قیمت این محصول ۱۱۶ هزار تومان است.

 

طرح فانتزی

چراغ‌خواب فانتزی

چراغ خواب فانتزی جیک جیک مدل پونی در گروه چراغ خواب‌های کودک قرار دارد که از ۴۰ عدد لامپ کوچک LED تشکیل شده است. جنس آن از چوب بوده و ۳۰ سانتی‌متر طول دارد. منبع تغذیه آین محصول نیز باتری است.

شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۱۹۰ هزار تومان تهیه کنید.

 

ست چراغ خواب و لوستر اتاق کودک

ست چراغ‌خواب و لوستر اتاق کودک

در طراحی دکوراسیون داخلی معمولاً از طرح‌ها و مدل‌های یکسانی برای آباژور یا لوستر استفاده می‌کنند. اگر شما هم به سِت کردن محصولات روشنایی با یکدیگر علاقه دارید، می‌توانید از ست چراغ خواب و لوستر اتاق کودک مدل ۵۵ برای دکوراسیون اتاق کودک خود استفاده کنید.

این ست از یک چراغ رومیزی و یک لوستر تشکیل شده و طرحی از یک فیل و گنجشک نیز بر روی آن چاپ شده است. جنس این محصولات از فلز بوده و بخشی که بر روی آن چاپ انجام شده نیز از طلق است.

طول بدنه ۲۸ سانتی‌متر و طول لوستر نیز ۳۰ سانتی‌متر است. نوع لامپ هر دو نیز از LED است.

قیمت این محصول ۳۴۸ هزار تومان است.

 

ست چراغ خواب و لوستر اتاق کودک طرح خرس شال دار

ست چراغ‌خواب و لوستر اتاق کودک طرح خرس شال دار

این محصول نیز مانند طرح فیل به همراه یک لوستر با طرحی یکسان تولید و عرضه شده است. این سِت نیز از جنس فلز و طلق بوده و نوع لامپ آن LED است.

برای تهیه این محصول باید حدود ۳۵۳ هزار تومان هزینه کنید.

 

چراغ خواب دکوماس طرح قفس پرنده

چراغ‌خواب دکوماس طرح قفس پرنده

یکی دیگر از چراغ خواب‌های سه بعدی گالری دکوماس چراغ طرح قفس پرنده است که جنس آن از پلکسی گلس است. همچنین جنس پایه نیز از آکریلیک و ام دی اف است.

نوع لامپ آن نیز LED است و منبع تغذیه آن USB است و به یک آداپتور میکرو USB مجهز شده است. طول سیم این محصول نیز ۸۰ سانتی‌متر است.

برای تهیه این طرح می‌توانید ۱۱۴،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

 

چراغ خواب سنگ نمک مدل EEMS05P

چراغ‌خواب سنگ نمک

برخی از تولیدکنندگان محصولات روشنایی تزیینی از سنگ نمک برای طراحی و ساخت انواع چراغ خواب استفاده می‌کنند.

یکی از مدل‌های زیبا و پرطرفدار، مدل EEMS05P است که شبیه به یک گوی بزرگ و درخشان طراحی شده است.

جنس آن از سنگ نمک بوده و بر روی یک پایه چوبی قرار می‌گیرد. نوع لامپ این محصول رشته‌ای است و توسط جریان برق روشنایی آن تأمین می‌شود. طول سیم چراغ خواب نیز حدود ۱۶۰ سانتی‌متر است.

قیمتاین طرح ۲۴۵ هزار تومان است.

 

چراغ خواب سه بعدی طرح کره زمین

چراغ‌خواب سه بعدی طرح کره زمین

یکی دیگر از مدل‌های بالبینگ که در سایت‌های اینترنتی فروش خوبی داشته، چراغ خواب طرح کره زمین است.

این چراغ  نیز مانند انواع بالینگ از لامپ‌های LED برای روشنایی استفاده کرده است. جنس بدنه این محصول نیز پلکسی گلس بوده و سیم آن حدود صد سانتی‌متر طول دارد. این چراغ در ۷ رنگ متنوع طراحی و عرضه شده است.

این محصول با قیمت تقریبی ۱۱۶ هزار تومان در بازار موجود است.

 

چراغ خواب کودک مدل فلامینگو

تولیدکنندگان از مدل‌های زیبا و متنوعی برای چراغ خواب اتاق کودک استفاده کرده‌اند که این طرح‌ها مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

یکی از این مدل‌های  طرح فلامینگو است که شبیه به یک فلامینگوی کوچک طراحی شده است. جنس آن از PVC بوده و نوع لامپ آن نیز LED است.

شما با استفاده از سه باتری ساعتی می‌توانید به صورت مداوم تا صد ساعت از این چراغ استفاده کنید.

قیمت این طرح ۵۲ هزار تومان است.

 

چراغ خواب سه بعدی طرح کیتی مدل ۱۰۷۹

چراغ‌خواب سه بعدی طرح کیتی مدل 1079

عروسک کیتی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی بین کودکان است که تولیدکنندگان از این شخصیت برای ساخت محصولات مختلف کودکان استفاده کرده‌اند.

چراغ خواب سه بعدی یا بالبینگ طرح کیتی، چراغی زیبا و جذاب است که در چند رنگ تولید شده است. مصرف برق در آن‌ها بسیار پایین بوده و از روشنایی LED برای تأمین نور استفاده می‌کنند.

جنس بدنه این محصول نیز مانند دیگر چراغ خواب‌های سه بعدی از پلکسی گلس است. انواع بالبینگ تا پنج سال عمر مفید دارند.

این محصول با قیمت تقریبی ۱۱۰ هزار تومان در بازار موجود است.

 

چراغ خواب سه بعدی دکوماس طرح گوی برفی

اگر به نوری ملایم در اتاق خود نیاز دارید، انتخاب چراغ خواب دکوماس طرح گوی برفی گزینه مناسبی است.

این چراغ با طرحی از منظره برفی که درون یک گوی قرار داده شده، طراحی شده است. توجه داشته باشید که این طرح توسط فناوری سه بعدی شبیه به یک گوی دیده می‌شود. در واقع آن یک صفحه تخت است.

این محصول به یک آداپتور مجهز شده و کلید کنترل آن لمسی است. جنس پایه از آکریلیک و MDF و جنس چراغ  نیز از پلکسی گلس است. طول سیم چراغ صد سانتی‌متر است.

قیمت تقریبی این محصول ۱۲۰ هزار تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!