تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید ترازوی آشپزخانه+ قیمت

بهترین مارک ترازوی دیجیتال آشپزخانه کدام است؟

راهنمای خرید
ترازوی آشپزخانه به دو مدل آنالوگ و ترازوی دیجیتال آشپزخانه تقسیم می‌شود. سنسورهای موجود در ترازوی دیجیتال آشپزخانه، دقت اندازه‌گیری آن را افزایش می‌دهد.

ترازوی آشپزخانه وسیله‌ای محبوب برای افرادی است که به شیرینی‌پزی و آشپزی علاقه بیشتری دارند. این افراد برای محاسبه دقیق مواد خوراکی مختلف و مایعات، به یک ترازو با مقدار حساسیت بالا احتیاج پیدا خواهند کرد.

تصلا– ترازوی آشپزخانه به دو مدل آنالوگ و ترازوی دیجیتال آشپزخانه تقسیم می‌شود. سنسورهای موجود در ترازوی دیجیتال آشپزخانه، دقت اندازه‌گیری آن را افزایش می‌دهد. اگر قصد خرید ترازوی آشپزخانه را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

هنگام خرید ترازوی آشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • یکی از مهمترین قابلیت‌های ترازوی آشپزخانه دیجیتال خطای احتمالی یا دقت اندازه‌گیری بالای آن است. این ویژگی در ترازوهای آنالوگ یا معمولی با درصد بیشتری همراه است. به این دلیل ترازوهای آشپزخانه دیجیتال طرفداران بیشتری دارند.
  • ظرفیت اندازه‌گیری. معمولاً بیشتر ترازوهای آشپزخانه تا ۵ کیلوگرم ظرفیت اندازه‌گیری دارند.
  • قابلیت صفر کردن. یکی دیگر از ویژگی‌های ترازو قابلیت تنظیم صفر است. بعد از هر اندازه‌گیری با استفاده از این ویژگی می‌توانید مواد خوراکی بعدی را به صورت دقیق وزن کنید.
  • صفحه نمایش دیجیتال LCD یا LED
  • قابلیت اندازه‌گیری مایعات با واحد اندازه‌گیری میلی‌لیتر
  • استفاده از واحدهای اندازه‌گیری متفاوت مانند گرم، کیلوگرم، اونس، پوند و میلی‌لیتر

حتما بخوانید: معرفی لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی فیلیپس

قیمت ترازو دیجیتال آشپزخانه

ترازوی دیجیتال آشپزخانه پارس خزر

برند ایرانی پارس خزر محصولات خود را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند. شما با بودجه‌ای مناسب می‌توانید لوازم آشپزخانه خود را از برند ایرانی پارس خزر تهیه کنید.

یکی از محصولات ارزان‌قیمت پارس خزر، ترازوی دیجیتال آشپزخانه آن است که کیفیت قابل قبولی دارد. دقت اندازه‌گیری در این ترازوی آشپزخانه حدود یک گرم است.

شما با استفاده از این ترازوی دیجیتال می‌توانید تا وزن ۵ کیلوگرم را اندازه‌گیری کنید. با توجه به اینکه دقت اندازه‌گیری در این محصول به مقدار قابل توجهی بالا است، شما می‌توانید انواع مواد خوراکی مانند حبوبات را نیز وزن کنید.

ترازوی آشپزخانه پارس خزر با دو باتری یک و نیم ولتی AA کار می‌کند.

قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه پارس خزر بین ۳۶۰،۰۰۰ تا ۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: پرکاربردترین لوازم خانگی کوچک آشپزخانه و خانه

ترازوی دیجیتال آشپزخانه همیلتون

ترازوی دیجیتال آشپزخانه همیلتون

یکی از برندهای آلمانی موجود در داخل کشور که در صنعت تولید لوازم آشپزخانه فعالیت دارد، همیلتون نام دارد.

ترازوی دیجیتال همیلتون مدل SH-226 یکی از محصولات این برند آلمانی است که در رنگ و طرح استیل طراحی و تولید شده است. جنس این ترازو نیز از استیل ضدزنگ است.

مهمترین ویژگی ترازوی آشپزخانه همیلتون سنسور دقیق و حساس آن برای اندازه‌گیری است. همچنین این ترازو به یک نمایشگر LCD نیز مجهز شده است. این ترازو قابلیت تنظیم و روشن و خاموش کردن به صورت اتوماتیک و دستی را داشته و قابلیت تنظیم صفر نیز دارد.

دقت اندازه‌گیری یا همان خطای اندازه‌گیری این محصول یک گرم بوده و شما می‌توانید مواد خوراکی مورد نظرتان را تا ۵ کیلوگرم با این ترازو اندازه‌گیری کنید.

واحدهای اندازه‌گیری گرم، پوند و اونس توسط ترازوی دیجیتال همیلتون قابل تشخیص هستند. در کنار مواد خوراکی جامد شما می‌توانید مایعات را نیز به وسیله ترازوی همیلتون اندازه‌گیری کنید.

عملکرد این محصول توسط یک باتری ۳ ولتی انجام می‌شود.

قیمت ترازوی دیجیتال آشپزخانه همیلتون ۷۸۵ هزار تومان است.

حتما بخوانید: معرفی سرویس آشپزخانه یونیک + انواع مدل‌ها و قیمت

ترازوی آشپزخانه دیجیتال SF-400

ترازوی آشپزخانه الکترونیک مدل SF-400 یکی از محصولات پرفروش در سایت‌های اینترنتی است که در چند رنگ روشن تولید شده است.

این ترازوی ساده و کاربردی به یک صفحه نمایشگر LCD مجهز شده و قابلیت صفر کردن اتوماتیک نیز دارد. حسگری که برای این ترازو استفاده شده با کوچکترین فشار، اندازه‌ای دقیق به شما نشان می‌دهد.

دقت اندازه‌گیری ترازو یک گرم بوده و تا ۷ کیلوگرم نیز ظرفیت اندازه‌گیری دارد. شما می‌توانید در کنار گرم از واحد اندازه‌گیری اونس نیز استفاده کنید. نحوه تنظیم ترازو نیز به صورت اتوماتیک است.

به دلیل نوسانات بازار در حال حاضر قیمت مشخصی برای این محصول در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

حتما بخوانید: لیست لوازم آشپزخانه لوکس+ قیمت و امکانات

 

ترازوی آشپزخانه لیمون

اگر به ترازوهای آنالوگ علاقه دارید، برند لیمون طرحی زیبا و جذاب از یک ترازوی مکانیکی تولید کرده است. توجه داشته باشید که دقت اندازه‌گیری در ترازوهای مکانیکی نسبت به ترازوی دیجیتال کمتر است.

ترازوی آشپزخانه لیمون در رنگ‌های متنوعی تولید شده است. این ترازوی مکانیکی قابلیت تنظیم صفر داشته و نحوه تنظیم آن نیز به صورت دستی است. با استفاده از این ترازو می‌توانید به گرم و کیلوگرم مواد خوراکی مورد نظر خود را اندازه‌گیری کنید.

دقت اندازه‌گیری ترازوی آشپزخانه لیمون ۱۰ گرم بوده و تا ۵ کیلوگرم نیز ظرفیت اندازه‌گیری دارد.

در حال حاضر قیمتی برای این ترازو در سایت‌های اینترنتی موجود نیست.

حتما بخوانید: معرفی و بررسی انواع غذاساز + قیمت

ترازوی آشپزخانه دیجیتال یونیک

ترازوی آشپزخانه دیجیتال یونیک مدل ۶۵۹۰ نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش و محبوب بین کاربران است که ظرفیت اندازه‌گیری آن تا ۵ کیلوگرم است.

طرح و جنس این ترازو از استیل ضدزنگ بوده و دارای یک صفحه نمایشگر LCD است. واحدهای اندازه‌گیری این ترازو گرم، کیلوگرم، پوند و اونس است. همچنین ترازوی یونیک قابلیت صفر کردن نیز داشته و دقت اندازه‌گیری در آن یک گرم است.

قیمت ترازوی آشپزخانه دیجیتال یونیک بین ۴۱۸،۰۰۰ تا ۵۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

 

ترازوی دیجیتال آشپزخانه لایکا مدل ۱۳۰۰

ترازوی دیجیتال آشپزخانه لایکا مدل 1300

ترازوی لایکا به صورت یک صفحه تخت و بدون کاسه مندرج طراحی شده است. ترازوی دیجیتال لایکا دارای یک صفحه نمایش LED بوده و واحدهای اندازه‌گیری گرم، کیلوگرم، پوند و اونس توسط این ترازو سنجیده می‌شوند.

دقت اندازه‌گیری ترازوی لایکا یک گرم و تا ۵ کیلوگرم نیز ظرفیت اندازه‌گیری دارد.

قیمت تقریبی ترازوی دیجیتال لایکا ۳۸۵ هزار تومان است.

حتما بخوانید: معرفی گران ترین و ارزانترین دستگاه ساندویچ ساز + قیمت

ترازوی متئو مدل KS 508

ترازوی آشپزخانه متئو مدل 508

 

ترازوی آشپزخانه متئو به شکل دیجیتال در چند رنگ طراحی و تولید شده است. این ترازو دارای یک نمایشگر LCD است و بعد از اتمام کار این نمایشگر به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

عملکرد ترازوی آشپزخانه متئو به وسیله دو باتری نیم قلمی انجام شده و تا ۵ کیلوگرم نیز ظرفیت اندازه‌گیری دارد. این ترازو قابلیت صفر کردن داشته و با انتخاب گزینه Tare می‌توانید ترازو را صفر کنید.

دقت اندازه‌گیری ترازوی متئو مانند دیگر ترازوهای دیجیتال یک گرم است.

قیمت ترازوی آشپزخانه دیجیتال متئو از ۶۵۰،۰۰۰ تا ۷۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: کاربرد و طرز استفاده از دستگاه فرنچ ‌پرس + قیمت

ترازوی همارا مدل S001

ترازوی آشپزخانه همارا مدل 001

ترازوی دیجیتال همارا دارای یک کاسه شیشه‌ای است که این کاسه بر روی استند اصلی ترازو قرار می‌گیرد. ترازو به یک صفحه نمایش LCD مجهز شده و نحوه تنظیم آن به شکل دستی انجام می‌شود.

سنسور این ترازو دقت بسیار بالایی داشته و شما می‌توانید حجم مایعات را نیز با دقت اندازه‌گیری یک میلی‌لیتر اندازه‌گیری کنید. منبع تغذیه ترازو ۲ باتری نیم قلمی است. همچنین نمایشگر زمان اتمام شارژ باتری را نیز به شما اعلام می‌کند.

خاموش شدن اتوماتیک نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه است. شما می‌توانید موارد خوراکی را با واحدهای اندازه‌گیری گرم و کیلوگرم اندازه بگیرید. دقت اندازه‌گیری دستگاه یک گرم و حداکثر ظرفیت نیز تا ۵ کیلوگرم است.

قیمت ترازوی آشپزخانه دیجیتال همارا ۲۳۵ هزار تومان است.

 

ترازوی دیجیتال فلر مدل ۵۱۱

ترازوی آشپزخانه دیجیتال فلر مدل 511

ترازوی فلر دارای یک کاسه با ظرفیت ۲٫۵ لیتر است که شما می‌توانید مواد خوراکی را بر روی صفحه گذاشته و اندازه‌گیری کنید. ترازوی آشپزخانه فلر در رنگ‌های متنوعی طراحی شده است.

ترازوی فلر مدل ۵۱۱ دقت بالایی در اندازه‌گیری انواع مواد خوراکی و مایعات دارد. دقت اندازه‌گیری آن نیز یک گرم است. کاسه این ترازو به صورت مندرج طراحی شده که موجب سهولت در اندازه‌گیری می‌شود.

حداکثر ظرفیت اندازه‌گیری ترازو نیز ۵ کیلوگرم است. ترازو توسط یک باتری سه ولتی کار می‌کند و به یک صفحه نمایش LCD نیز مجهز شده است. قابلیت تنظیم صفر نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

متأسفانه قیمتی برای ترازوی آشپزخانه دیجیتال فلر در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

حتما بخوانید: نکاتی که برای خرید چرخ گوشت باید بدانید

ترازوی هایتک مدل HI-KS28

بیشتر افراد ترازوی آشپزخانه با قیمت ارزان را به محصولات گران‌قیمت ترجیح می‌دهند. با این حال افرادی نیز هستند که به دنبال برندها و مارک‌های خاص با قیمتی بیشتر هستند.

ترازوی آشپزخانه هایتک مدل ۲۸ یکی از این محصولات است که شما برای تهیه آن باید هزینه بیشتری در نظر داشته باشید.

ترازوی هایتک دارای یک کاسه استیل است و به یک نمایشگر LCD نیز مجهز شده است. کاسه فلزی ترازو قابلیت شستشو داشته و دقت اندازه‌گیری ترازو نیز یک گرم است. نحوه روشن و خاموش کردن ترازو به صورت اتوماتیک و دستی انجام می‌شود. در صورت عدم استفاده از ترازو بعد از ۶۰ ثانیه ترازو به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

میلی‌لیتر، گرم، اونس و پوند از واحدهای اندازه‌گیری ترازوی هایتک هستند. شما تا ۵ کیلوگرم می‌توانید مواد خوراکی و مایعات را به وسیله ترازو اندازه‌گیری کنید.

اتمام شارژ باتری نیز بر روی صفحه نمایش اعلام می‌شود. ترازوی دیجیتال هایتک توسط ۳ باتری نیم قلمی کار می‌کند. همچنین ترازو قابلیت صفر کردن نیز داشته و بدون محاسبه وزن کاسه به وسیله ویژگی Tare مواد خوراکی قابل اندازه‌گیری هستند.

قیمت این محصول بین ۱،۲۵۰،۰۰۰ تا ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

 

ترازوی دیجیتال کمری مدل ۴۳۵۰

برند کمری یکی از مارک‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع ترازوی آشپزخانه است. ترازوی دیجیتال کمری مدل ۴۳۵۰ دارای یک کاسه فلزی بوده و جنس بدنه و کاسه از استیل ضدزنگ است. شما بدون استفاده از کاسه نیز می‌توانید مواد خوراکی را وزن کنید.

منبع تغذیه ترازوی کمری دو عدد باتری AA است. این ترازو تا ۵ کیلوگرم ظرفیت داشته و دقت اندازه‌گیری آن نیز یک گرم است. نمایشگر LCD، قابلیت صفر کردن، تنظیم اتوماتیک، قابلیت اندازه‌گیری به گرم و اونس از دیگر ویژگی‌های این ترازو است.

قیمت ترازوی کمری از ۴۴۰،۰۰۰ تا ۵۴۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: نکاتی که در خرید تخته گوشت باید بدانیم

ترازوی هایتک مدل HI-KS22

ترازوی آشپزخانه هایتک مدل 22

افرادی که به شیرینی‌پزی و آشپزی علاقه دارند و یا کسب و کاری در این زمینه برای خود راه‌اندازی کرده‌اند، مجبور به استفاده از ترازوهای دقیق هستند.

یکی از ترازوهای آشپزخانه هایتک که از قابلیت‌های بیشتری نسبت به دیگر محصولات برخوردار است، ترازوی هایتک مدل ۲۲ است.

این ترازو در رنگ مشکی طراحی شده و دقت بسیار بالایی دارد. دقت اندازه‌گیری یا همان خطای احتمالی در این ترازو یک گرم بوده و با استفاده از ویژگی Tare شما می‌توانید مواد خوراکی را بدون محاسبه ظرف اندازه‌گیری کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول چهار حسگر دقیق است که در پایه‌ها تعبیه شده است. از دیگر قابلیت‌های ترازوی هایتک محاسبه ارزش غذایی مواد خوراکی مختلف است. اگر قصد رژیم گرفتن دارید، می‌توانید با استفاده از ترازوی هایتک کالری وعده‌های غذایی خود را اندازه‌گیری کنید.

صفحه نمایش این ترازو LCD بوده و صفحه عملکرد آن نیز لمسی است. برای صرفه‌جویی در مصرف باتری ترازو بعد از ۶۰ ثانیه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. منبع تغذیه ترازو نیز دو باتری AA است. شما می‌توانید از واحدهای اندازه‌گیری گرم، میلی‌لیتر، اونس و پوند استفاده کنید.

ترازوی هایتک قابلیت تنظیم صفر داشته و به صورت دستی و اتوماتیک نیز روشن و خاموش می‌شود. ظرفیت اندازه‌گیری ترازو نیز به ۵ کیلوگرم می‌رسد.

قیمت تقریبی این محصول ۱،۴۵۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!