تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

همه آنچه در خصوص لپ تاپ های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 برند سامسونگ باید بدانید

نسخه جدید لپ‌تاپ‌‌های قدرتمند سامسونگ به بازار می‌آیند

اخبار تصلا
برند سامسونگ در تاریخ 28 آپریل رویداد بزرگی را با عنوان رونمایی از جدیدترین محصولات خود برگزار کرد. در این رویداد این برند از جدیدترین محصولات خود که تحت عنوان گلکسی به بازار عرضه می‌شوند رونمایی کرده است.

تصلا – در میان محصولاتی که برند سامسونگ در رویداد ۲۸ آپریل سال ۲۰۲۱ خود از آن‌ها رونمایی کرده است، نام دو مدل از لپ تاپ های جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی بوک پرو یا Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 به چشم می‌خورد.

بر اساس آنچه برند سامسونگ اعلام کرده است روی این لپ‌ تاپ‌‌ها از برخی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی که روی گوشی‌های موبایل این برند استفاده شده است که در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند.

برای مثال استفاده از پردازنده نسل ۱۱ برند اینتل و همچنین پشتیبانی از قابلیت اتصال به شبکه ۵G در کنار استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه طراحی محصولات با وزن بسیار کم از جمله مهم‌ترین مواردی است که در خصوص ویژگی‌های لپ تاپ‌های جدید سامسونگ ذکر شده است. همچنین برای ساخت بدنه از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد استفاده شده است.

برند سامسونگ اعلام کرده به زودی لپ تاپ‌های بوک پرو خود را به بازار کشورهای اروپایی از جمله کشور انگلستان عرضه خواهد کرد. هر دو مدل از لپ‌ تاپ‌های این برند که در رویداد ۲۸ آوریل سال ۲۰۲۱ معرفی شدند، تمامی تست‌های کیفیت و تست‌های عملکرد را با موفقیت به پایان رسانده‌اند.

این لپ تاپ‌ها نه تنها وزن بسیار سبکی دارند و طراحی بدنه آن‌ها به صورت کاملاً باریک انجام شده است، در تست‌ها نشان داده شده  امکان استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف از جمله محیط‌های مرطوب، محیط‌های پر از گرد و خاک و محیط‌هایی که دارای شرایط عادی نیستند، وجود دارد.

انتشار ویروس کرونا و اعمال قرنطینه‌های متعدد در کشورهای مختلف جهان باعث شد بسیاری از افراد کارهای خود را به صورت دور‌کاری انجام دهند و در نتیجه نیاز به داشتن لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند میان مردم مختلف دنیا بیشتر از قبل مشاهده شد.

برند سامسونگ گفته است طراحی، تولید و عرضه این دو مدل از لپ تاپ‌های این برند پاسخی به نیاز کاربران برای داشتن یک دستگاه همه فن حریف برای انجام کارهای مختلف است. به عبارت دیگر قابلیت‌ها و امکانات ارائه شده روی  لپ تاپ‌های جدید سامسونگ متناسب با زندگی کاری جدید کاربران مختلف طراحی شده است.

به همین منظور لپ تاپ‌های جدید عرضه شده توسط برند سامسونگ مجهز به باتری‌هایی با طول عمر بالا در هر بار شارژ هستند. طراحی صفحه کلید و تاچ پد این لپ تاپ ها به نحوی انجام شده است که استفاده از آن‌ها در هر شرایطی به راحتی انجام می‌شود و کاربر در کار کردن با آن‌ها بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی ۲۰۲۱

مشخصات و ویژگی‌های لپ تاپ های جدید سامسونگ

نسخه جدید لپ تاپ‌ های قدرتمند برند سامسونگ به بازار می‌آیند

بر اساس اعلام برند سامسونگ، نسخه جدید لپ تاپ‌های گلکسی بوک این برند قرار است با وزن ۱٫۵۵ کیلوگرم و ضخامت ۱۵٫۴ میلی‌متر که بسیار نازک است با صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچ با قابلیت اتصال به شبکه ۴G به زودی به بازار کشور انگلستان عرضه شود.

قیمت پایه این لپ تاپ ها چیزی در حدود ۷۰۰ پوند خواهد بود. قیمت ارزان این لپ تاپ‌ها با توجه به قابلیت‌های ارائه شده روی این دستگاه‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود این لپ تاپ ها در رقابت با سایر برندها مشتری بیشتری را به خود جلب کنند.

اما وزن لپ ت پ‌های جدید برند سامسونگ یعنی گلکسی بوک پرو حتی بسیار سبک‌تر از وزن لپ تاپ های گلکسی بوک است.

گفته می‌شود وزن این لپ تاپ ها کمتر از یک کیلوگرم و چیزی در حدود ۰٫۸۷ تا ۰٫۸۸ کیلوگرم خواهند بود.

روی این لپ تاپ ها از صفحه‌نمایش‌های ۱۳٫۳ اینچی استفاده شده است و قطر آن‌ها فقط ۱۱٫۲ میلی‌متر خواهد بود که نشان می‌دهد این لپ تاپ ها دارای طراحی بدنه بسیار نازکی هستند.

قیمت لپ تاپ های ۱۳٫۳ اینچی برند سامسونگ در حدود هزار دلار خواهد بود. با توجه به همه قابلیت‌هایی که روی این دستگاه‌ها ارائه شده است، قیمت آن‌ها بسیار پایین است و این نشان می‌دهد برند سامسونگ به احتمال زیاد در رقابت با رقبای خود می‌تواند مشتری بیشتری را برای این محصولات خود جذب کند.

همچنین بر اساس اعلام سامسونگ، قرار است نسخه ۱۵٫۶ اینچی لپ تاپ های گلکسی بوک پرو برند سامسونگ نیز به بازار عرضه شود. وزن این لپ تاپ ها در حدود ۱٫۰۵ کیلوگرم خواهد بود که بسیار سبک است و قطر آن‌ها چیزی در حدود ۱۱٫۷ میلی‌متر است. قیمت این لپ تاپ‌ ها از ۱۰۹۹ دلار شروع خواهد شد.

اما لپ تاپ های گلکسی بوک پرو ۳۶۰ برند سامسونگ که در رویداد ۲۸ آپریل سال ۲۰۲۱ میلادی این برند معرفی شدند، دارای وزنی در حدود ۱٫۰۴ کیلوگرم هستند و ضخامت آن‌ها در حدود ۱۱٫۵ میلی‌متر است.

این لپ تاپ ها نیز در مدل یکی با صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی و یکی با صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی به بازار عرضه می‌شوند که وزن نسخه ۱۵۶ اینچی چیزی ر ۱٫۳۹ کیلوگرم و ضخامت آن چیزی در حدود ۱۱٫۹ میلی‌متر خواهد بود.

قیمت نسخه ۱۳٫۳ اینچی لپ تاپ های گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در حدود هزار و ضد و نود و نه دلار و قیمت نسخه ۱۵٫۶ اینچی در حدود هزار و دویست و نود و نه دلار خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد روی این لپ تاپ ها امکان و قابلیت اتصال به شبکه ۵G ارائه شده است که البته بسته به موقعیت مکانی که کاربر در آن قرار دارد، سرعت اتصال به این شبکه می‌تواند متفاوت باشد.

روی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو برند سامسونگ از صفحه‌نمایش‌های AMOLED این برند به همراه قابلیت پشتیبانی از استاندارد VESA DisplayHDR 500 و همچنین اشباع رنگی DCI-P3 استفاده شده است.

تعبیه این نوع صفحه‌نمایش‌ها باعث شده کیفیت تصویر نمایش داده شده در آن‌ها تا حد قابل توجهی بالا باشد. همچنین طبق اعلام برند سامسونگ لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک پرو از سیستم صوتی Dolby Atoms پشتیبانی می‌کنند.

نکته جالب و قابل توجه در خصوص لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو برند سامسونگ این است که روی این لپ‌تاپ‌ها قابلیتی با عنوان صفحه‌نمایش مخفی یا Secret Screen تعبیه شده است که کاربر می‌تواند آن را با استفاده از یک کلید میانبر در صفحه فعال کند.

در این حالت فیلتری روی صفحه‌نمایش دستگاه فعال می‌شود که باعث می‌شود مشاهده محتوای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش در زاویه‌هایی به غیر از زاویه مستقیم امکان‌پذیر نباشد و به سختی انجام شود.

این قابلیت قبلاً در لپ‌تاپ‌های برند HP عرضه شده بود و از نظر بسیاری از کاربران، قابلیت کاربردی و بسیار خوبی شناخته شده بود. این قابلیت باعث می‌شود کاربر در حین کار کردن روی موضوعات و اسناد خاص مطمئن شود که کسی غیر از او امکان مشاهده محتوای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش را ندارد.

طبق اخبار منتشر شده توسط برند سامسونگ قرار است لپ‌تاپ‌های جدید این برند از تاریخ ۱۴ می سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شوند. البته امکان پیش فروش و ثبت نام برای آن از تاریخ ۲۸ آپریل یعنی روز رونمایی از این لپ‌تاپ‌ها برای کاربران مهیا شده است. اگر کاربران تا تاریخ ۱۳ می این لپ‌تاپ‌ها پیش خرید کنند یک دستگاه گلکسی بادز پرو یا همان Galaxy Buds Pro به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر برند سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه هوشمند است و به نظر می‌رسد در تلاش برای رسیدن به عنوان بهترین تولیدکننده لپ‌تاپ در جهان نیز هست و انتظار دارد در زمینه تولید لپ‌تاپ‌ نیز به همان موفقیت‌هایی که در تولید گوشی‌های تلفن همراه هوشمند رسیده است، دست یابد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!