تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کدام یکی از تلویزیون‌های برند هایسنس در سال 2021 میلادی معرفی خواهند شد؟

تلویزیون های هایسنس ارزش خرید دارند؟ /معرفی و بررسی

راهنمای خرید
برند هایسنس یکی از برندهای فعال در حوزه تولید لوازم خانگی تلویزیون‌های مختلف و جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. این تلویزیون‌ها در انواع مختلف تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های مجهز به استاندارد 8K و تلویزیون‌های Dual Cell تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

بدون شک داشتن راهنمای خرید لوازم خانگی و اطلاع از برندها در انتخاب های ما تاثیر زیادی دارد. برند هایسنس یکی از برندهای فعال در حوزه تولید لوازم خانگی است که تلویزیون‌های مختلف و جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. این تلویزیون‌ها در انواع مختلف تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های مجهز به استاندارد ۸K و تلویزیون‌های Dual Cell تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

تصلا – برند هایسنس که در اصل بیشتر با تلویزیون‌های خود در بازار شناخته می‌شود، برندی است که محصولات متنوع و مختلفی را در این حوزه تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های برند هایسنس تولید تلویزیون‌ها و صفحه نمایش‌های LCD با قیمت بسیار پایین است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. البته این برند تلویزیون‌های متنوع دیگری را که از نظر تکنولوژی استفاده شده در آن‌ها در سطح بالاتری قرار دارند را تولید و به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون‌های Dual Cell مجهز به استاندارد ۴K نمونه‌ای از این تلویزیون‌ها هستند.

از آنجایی که تنوع تلویزیون های هایسنس تولید شده توسط برند هایسنس بسیار زیاد است، به همین دلیل بازار این محصولات به خصوص برای خریداران جذاب بوده است و بسیاری از خریداران تلویزیون مورد نیاز خود را از میان تلویزیون‌های طراحی و تولید شده توسط برند هایسنس انتخاب می‌کنند. بر اساس آخرین آمار منتشر شده این برند در بازار تلویزیون کشورهای اروپایی و آمریکا توانسته رتبه پنجم را از لحاظ تنوع محصولی و همچنین تأمین انواع مختلفی از سلایق کسب کند. به نظر می‌رسد جایگاه این برند در بازار در طی ماه‌ها و سال‌های آینده رشد زیادی کند و به رتبه‌های بالاتری برسد.

برند هایسنس در ماه می سال ۲۰۲۱ در یک رویداد اختصاصی از انواع متنوعی از تلویزیون‌های خود رونمایی کرده است. قیمت این محصولات از حدود ۳۰۰ دلار شروع می‌شود و حتی به بیش از هزار دلار نیز می‌رسد. این تفاوت قیمت بیشتر مربوط به اندازه دستگاه، مدل آن‌ها و امکاناتی است که روی هر کدام از دستگاه‌های تلویزیون هایسنس عرضه شده است. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس قصد داریم انواع مختلفی از تلویزیون‌های این برند را که در رویداد ماه می از آن‌ها رونمایی شده است ،معرفی کنیم.

قبل از معرفی جدیدترین تلویزیون‌های برند هایسنس که در ماه می سال ۲۰۲۱ از آن‌ها رونمایی شده است، ابتدا به بررسی کیفیت تلویزیون هایسنس که اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شدند، خواهیم پرداخت. سپس تلویزیون‌های جدید این برند را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون . بهترین تلویزیون چه ویژگی هایی دارند؟

بررسی کیفیت تلویزیون هایسنس

تلویزیون های برند هایسنس در اواخر سال ۲۰۲۰ راهی بازار شدند. ویژگی های محصولات این برند عبارتند از:

تلویزیون‌های سری L5 برند هایسنس

تلویزیون های سری L5 برد هایسنس از جمله تلویزیون‌های این برند هستند که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی از آن‌ها رونمایی شد. این تلویزیون‌ها در ابعاد ۱۰۰ اینچ تولید شده‌اند و در اصل نسخه جدیدی از تلویزیون‌های سری L10E این برند هستند که به بازار عرضه شده‌اند.

در این تلویزیون‌ها نیز مانند نسخه قبلی آن‌ها از یک پروژکتور پرتاب کوتاه رنگ به منظور کنترل دقیق تصویر استفاده می‌شود. در تلویزیون‌های سری L5 برند هایسنس از ۲۶۰۰ نقطه نور استفاده شده است این در حالی است که در تلویزیون‌های سری L10E از ۳ هزار نقطه نوری استفاده شده است و به همین دلیل رنگ در این نسخه‌های جدید کمی کم‌تر از نسخه‌های قبلی است.

تلویزیون‌های سری L5 مجهز به پلت‌فرم هوشمند اندروید یا Android TV هستند. این در حالی است که در تلویزیون‌های سری L10E از رابط Vidaa U Hisense و طیف رنگی کمتری استفاده شده است. استفاده از پلت‌فرم هوشمند اندرویدی در این تلویزیون‌ها باعث شده هزینه‌های مربوط به تولید این برند تا حدودی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی تلویزیون ایکس ویژن سری ۸+مزیت‌ها و معایب

تلویزیون‌ های هایسنس سری XD9G

تلویزیون سری XD9G برند هایسنس با ابعاد ۶۵ اینچ تولید شده‌اند. پنل تصویر در این تلویزیون‌ها از نوع ULED است و از همه مهم‌تر اینکه در ساخت پنل‌های این تلویزیون‌ها از تکنولوژی Duall Cell این برند استفاده شده است.

در تلویزیون‌های سری XD9G این برند به منظور بهبود دادن تضاد رنگی از استانداردهای ۲K و ۴K به صورت فازی پشتیبانی می‌شود.

استفاده از این تکنولوژی باعث شده هزینه‌های تولید تلویزیون برای این برند تا حد قابل توجهی کاهش یابد. در حالی که در ابتدای رونمایی از این تلویزیون‌ها بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که تولید چنین تلویزیون‌های چندان موفق نخواهد بود اما خوشبختانه میزان رضایت کاربران از این محصولات بسیار قابل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و مقایسه تلویزیون‌های سام الکترونیک و جی پلاس/ کدام را بخریم؟

کیفیت تلویزیون هایسنس کوانتومی سری H9G

کیفیت تلویزیون هایسنس کوانتومی سری H9G از جمله تلویزیون‌های این برند هستند که برای آن‌ها از صفحه نمایش‌های ULED استفاده شده است. در ساخت این تلویزیون‌ها از تکنولوژی کوانتوم استفاده شده و به همین دلیل به عنوان سری کوانتوم H9G به بازار معرفی شده‌اند. نسل قبلی تلویزیون‌های این سری با عنوان سری H9F به بازار عرضه شده بودند.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب خرید تلویزیون ۸k

تلویزیون هایسنس کوانتومی سری H8G

تلویزیون های هایسنس کوانتومی سری H8G نیز نمونه‌های از تلویزیون‌های کوانتومی این برند هستند که در اندازه‌های ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ تولید می‌شوند. این تلویزیون‌ها در واقع نسل جدید تلویزیون‌هایی هستند که به عنوان H8F به بازار عرضه شده‌اند. تضاد رنگی در این نسل از تلویزیون‌های هایسنس مشابه و یکسان است.

بیشتر بخوانید: بهترین سیستم عامل‌های تلویزیون‌های هوشمند کدامند؟

تلویزیون هایسنس سری H65G

برند هایسنس در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی مجموعه‌ای از تلویزیون‌های خود را با ابعاد ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ با عنوان سری H65G به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون‌ها از نوعی از استاندارد ۴K پشتیبانی می‌کنند و مجهز به پلتفرم هوشمند اندروید هستند. متأسفانه با وجود اینکه در این تلویزیون‌ها از پنل‌های ULED استفاده شده است اما بهبود چندانی نسبت به سری‌های قبلی در آن‌ها ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: قصد خرید تلویزیون HDR دارید، این مطلب را بخوانید  

تلویزیون‌ هایسنس سری H55G

تلویزیون‌های سری H55G برند هایسنس که در ابعاد ۳۲ و ۴۳ اینچ تولید می‌شوند در اصل برای آن دسته از کاربرانی به بازار عرضه شده‌اند که به دنبال تلویزیون‌های با ابعاد کوچک هستند. این تلویزیون‌ها از استاندارد ۲K پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی و راهنمای خرید تلویزیون سونی  

تلویزیون‌ هایسنس R8F Roku

تلویزیون هایسنس R8F Roku محصولاتی هستند که در آن‌ها از پلتفرم Roku به عنوان سیستم‌عامل استفاده شده است. این تلویزیون‌ها مجهز به تکنولوژی Dolby Atoms هستند و استاندارد ۴K پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون‌های R8F Roku در ابعاد ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید می‌شوند که قیمت‌ آن‌ها به ترتیب ۴۹۹ دلار و ۶۹۹ دلار است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون ۴K

کیفیت تلویزیون هایسنس در طراحی و تولید

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برند هایسنس با این همه تلویزیون‌های متنوعی که اخیراً به بازار عرضه کرده است از چه تکنولوژی‌هایی استفاده کرده است و همچنین در تلویزیون‌هایی که اخیراً و در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه کرده است استفاده از کدام تکنولوژی‌ها در محصولات این برند سر و صدای زیادی کرده است.

تکنولوژی Dual Cell جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی است که برند هایسنس در طراحی و تولید تلویزیون‌های خود به خصوص آن دسته از تلویزیون‌هایی که در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شده، استفاده کرده است. در تلویزیون‌های مجهز به این تکنولوژی از دو پنل در کنار هم که یکی در اصل شامل لایه‌ای از نقاط نورانی است و دیگری شامل لایه‌ای از نقاط خاکستری است که از تکنولوژی ۴K پشتیبانی می‌کند، استفاده شده است. در اصل استفاده از این تکنولوژی باعث می‌شود تضاد رنگی و همچنین اشباع رنگی در تلویزیون تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

برند هایسنس قبلاً تلویزیون‌هایی را که مجهز به صفحه نمایش‌های OLED بودند را به بازار عرضه کرده بود که متأسفانه کیفیت و قابلیت‌های آن‌ها چندان رضایت بخش نبود و به همین دلیل تولید تلویزیون‌های مجهز به این نمونه از صفحه نمایش‌های را متوقف کرد و به جای آن از صفحه نمایش‌های Dual Cell در صفحه نمایش‌های خود استفاده کرده است. به عقیده بسیاری از کارشناسان استفاده از این تکنولوژی‌ها به شرطی که برند هایسنس محصولات موفقی را تولید کند، می‌تواند یک موفقیت بزرگ برای برند هایسنس به حساب بیاید. هرچند اکثر تلویزیون‌های مجهز به تکنولوژی Dual Cell برند هایسنس از استاندارد ۴K پشتیبانی می‌کنند برخی از نمونه‌های این تلویزیون‌ها از استاندارد ۸K نیز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین بر اساس آخرین اخبار منتشر شده برند هایسنس قصد دارد  از تکنولوژی لیزر نیز در تلویزیون‌های خود استفاده کند. به گفته این برند استفاده از این تکنولوژی در تلویزیون‌های این برند می‌تواند یک انقلاب بزرگ در زمینه تولید نسل جدیدی از محصولات سرگرمی مثل تلویزیون‌ها به حساب بیاید.

در صورتی که برند هایسنس از تکنولوژی لیزر در طراحی و تولید تلویزیون‌های خود استفاده کند، در این صورت محصولات این برند از جمله محصولاتی شناخته خواهند شد که برای سلامت ذهن مناسب هستند. همچنین استفاده از این تکنولوژی باعث می‌شود مصرف انرژی در دستگاه تا حد قابل توجهی یعنی چیزی در حدود ۴۰ درصد نسبت به تلویزیون‌هایی که در آن‌ها از پنل LCD استفاده شده است، کمتر خواهد بود.

در سال ۲۰۱۹ میلادی بازار تلویزیون‌هایی که در آن‌ها از تکنولوژی لیزر استفاده شده بود با رشدی در حدود ۱۰۷ درصد مواجه شده بود. البته همیشه افزایش تعداد فروش محصولات به شرطی که تعداد فروش آن‌ها کم باشد، آسان‌تر از افزایش تعداد فروش محصول در زمانی است که تعداد فروش محصولات زیاد باشد.

برند هایسنس در تلویزیون‌های سری L5 خود که در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه کرده است از تکنولوژی لیزر به صورت کاملاً جدی استفاده کرده است. استفاده از این تکنولوژی باعث شده صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون‌ها را بتوان با یک پروجکشن ۱۲۰ اینچی نیز تولید کرد. این کار باعث می‌شود هزینه تولید محصول تا حد قابل توجهی کاهش یابد و با قیمت کمتری به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم تلویزیون ۴k است یا نه ؟

معرفی تلویزیون‌های جدید برند هایسنس که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود

برند هایسنس که در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی از تلویزیون‌های فوق‌العاده با کیفیت که به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز بودند، رونمایی کرد، تا به اینجای سال ۲۰۲۱ میلادی نیز از محصولات بسیار متنوع و جدیدی رونمایی کرده است که در ادامه محصولات معرفی شده در سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه این بخش به معرفی این تلویزیون‌ها و تکنولوژی‌هایی که در آن‌ها استفاده شده است خواهیم پرداخت.

کیفیت تلویزیون هایسنس  U9DG سری Dual Cell

تلویزیون‌های هایسنس U9DG سری Dual Cell از جمله جدیدترین تلویزیون‌های برند هایسنس هستند که در ساخت آن‌ها از تکنولوژی Dual Cell که حدود ۳ سال است این برند در طراحی برخی از تلویزیون‌های خود از آن‌ها بهره برده است، استفاده شده است.

در این تلویزیون‌ها از تکنولوژی ۴K در یک پنل خاکستری استفاده شده که باعث می‌شود نمایش رنگ‌ها در تلویزیون با کیفیت و دقت بهتری انجام شود. از طرفی وجود لایه نورانی در این مدل از تلویزیون‌های برند هایسنس باعث می‌شود تضاد رنگی و اشباع رنگی در این دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده شوند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان کیفیت تولید و نمایش رنگ در این سری از دستگاه‌های هایسنس حتی می‌تواند بسیار بهتر از کیفیت رنگ و نمایش آن در تلویزیون‌های مجهز لایه کوانتومی نقطه‌ای در تلویزیون‌های از نوع QLED باشد.

در تلویزیون‌های U9DG برند هایسنس از دو میلیون ناحیه درخشان استفاده شده است که از نظر فنی یک قدم رو به جلو در تولید تلویزیون‌های رنگی به حساب می‌آید.

در تلویزیون‌های Mini LED از تنها ده هزار ناحیه رنگی درخشان برای ایجاد روشنایی تصویر استفاده شده است که این میزان در مقایسه با تعداد ناحیه روشن درخشانی که در تلویزیون‌های U9DG این برند استفاده شده است، بسیار محدود و کم است.

تلویزیون های هایسنس که با نام U9DG به بازار عرضه می‌شوند، مجهز به پنل ۱۲۰ هرتزی هستند که روی آن‌ها از هزار نقطه روشنایی استفاده شده است. همچنین این تلویزیون‌ها که مجهز به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مربوط به انجام بازی‌های کامپیوتری مثل پشتیبانی از تکنولوژی‌های VRR، ALLM، FreeSync و همچنین پورت‌های HDMI با سرعت بسیار بالا هستند. قرار است  از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی با قیمتی در حدود ۴هزار دلار به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: تلویزیون شیائومی چه ویژگی‌هایی دارند؟  

تلویزیون‌ هایسنس U800GR مجهز به استاندارد ۸K و صفحه نمایش ULED

تلویزیون‌های U800GR برند هایسنس مجهز به استاندارد ۸K و صفحه نمایش ULED یکی دیگر از انواع تلویزیون‌های جدید برند هایسنس هستند که دارای حدود ۳۳ میلیون پیکسل در صفحه نمایش خود هستند.

روی این تلویزیون‌ها از سیستم‌عامل Roku که برای هوشمند سازی تلویزیون‌های برند هایسنس از آن استفاده می‌شود، نصب شده است. این تلویزیون‌ها در ابعاد ۷۵ اینچ به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این تلویزیون‌ها از الگوریتم‌های هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کنند.

روی این مدل از تلویزیون های هایسنس قابلیت‌هایی مثل Dolby Vision و Dolby Atoms ارائه شده است. میزان روشنایی صفحه نمایش این تلویزیون‌ها چیزی در حدود هزار نیت است. البته این میزان روشنایی به پای روشنایی تلویزیون‌های جدید سامسونگ نمی‌رسد. این تلویزیون‌ها قرار است در پایان تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمتی در حدود ۳ هزار و پانصد دلار ابتدا در بازارهای کشور آمریکا و سپس در بازار سایر کشورهای جهان عرضه شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه و تفاوت تلویزیون‌ OLED ال‌جی و QLED سامسونگ

تلویزیون هایسنس U8G مجهز به صفحه نمایش ULED

تلویزیونهای U8G برند هایسنس

تلویزیون‌هایU8G برند هایسنس مجهز به صفحه نمایش ULED از جمله تلویزیون‌های میان رده این برند هستند که صفحه نمایش تعبیه شده روی آن‌ها از نوع ULED است.

میزان روشنایی تصویر در این تلویزیون‌ها چیزی در حدود هزار و پانصد نیت است و از استاندارد ۴K برای وضوح تصویر نمایش داده شده در  صفحه نمایش خود پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون هایسنس مجهز به صفحه نمایش ULED در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این تلویزیون‌ها مجهز به امکاناتی مثل Dolby Vision IQ و همچنین صفحه نمایش anti-glare هستند. تلویزیون‌های U8G این برند قرار است تا پایان ماه جاری با قیمت هزار دلار برای اندازه ۵۵ اینچ و قیمت هزار و پانصد دلار برای تلویزیون‌های ۶۵ اینچ به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: آنچه درباره کیفیت تلویزیون سام ایرانی نمی‌دانید

تلویزیون‌های U7G مجهز به صفحه نمایش ULED و مناسب برای انجام بازی‌های کامپیوتری

تلویزیونهای U7Gبرند هایسنس

اگر به دنبال یک تلویزیون برای انجام بازی‌های کامپیوتری هستید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً تلویزیون‌های U7G برند هایسنس مجهز به صفحه نمایش ULED را در فهرست انتخابی خود قرار دهید.

این تلویزیون‌ها در ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچ تولید می‌شوند، مجهز به امکاناتی هستند که به خصوص برای انجام بازی‌های کامپیوتری روی تلویزیون مناسب هستند.

این تلویزیون‌ها از استاندارد ۴K پشتیبانی می‌کنند و همچنین دارای پنل تصویری ۱۲۰ هرتزی هستند. روی این تلویزیون‌ها پورت‌های HDMI 2.1، VRR، ALLM و همچنین پشتیبانی از استاندارد Fresync برای نمایش ویدیوهایی که نرخ تازه‌سازی فریم بر ثانیه در آن‌ها بسیار بالا است یعنی سرعت نمایش تصویر در آن‌ها بسیار زیاد است، استفاده شده است.

همچنین صفحه نمایش تلویزیون های هایسنس مجهز به تکنولوژی Anti-screen-tearing است که به تکنولوژی شکسته نشدن یا پاره نشدن صفحه نمایش مشهور است، مجهز هستند. این تلویزیون‌ها تا پایان تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمت‌های ۸۰۰ دلار برای اندازه ۵۵ اینچ، هزار دلار برای اندازه ۶۵ اینچ و هزار و چهارصد دلار برای اندازه ۷۵ اینچ در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی ال جی

تلویزیون‌های U6G مجهز به صفحه نمایش ULED

تلویزیون‌های U6G برند هایسنس مجهز به صفحه نمایش ULED یکی دیگر از تلویزیون‌های میان رده این برند هستند که در ابعاد ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این تلویزیون‌ها در اصل پایین‌تر مدل از تلویزیون‌های این برند هستند که از استاندارد ۴K پشتیبانی می‌کنند.

این تلویزیون‌ها دارای پنل ۶۰ هرتزی و دارای روشنایی ۶۰۰ نیت هستند. همچنین پشتیبانی از قابلیت‌هایی مثل Dolby Vision و Dolby Atoms از جمله قابلیت‌هایی است که این تلویزیون‌ها از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. این سری از تلویزیون‌ها در حال حاضر با قیمت‌های پانصد دلار برای اندازه ۵۰ اینچ، ۶۰۰ دلار برای اندازه ۵۵ اینچ و ۸۰۰ اینچ برای اندازه ۶۵ اینچ و همچنین هزار و صد دلار برای اندازه ۷۵ اینچ در دسترس هستند.

کیفیت تلویزیون هایسنس سری A6G، R6 و R7

سه نمونه از تلویزیون‌های هوشمند برند هایسنس با نام‌های A6G، R6 و R7 به بازار عرضه می‌شوند که در دسته محصولات پایین رده و قیمت ارزان این برند به حساب می‌آیند.

در واقع تلویزیون‌های سری R برند هایسنس از جمله دستگاه‌هایی به حساب می‌آیند که روی آن‌ها سیستم‌عامل Roku نصب شده است. تلویزیون‌های سری A برند هایسنس نیز از آن جمله تلویزیون‌هایی هستند که به عنوان تلویزیون‌های ارزان قیمت و اقتصادی شناخته می‌شوند.

قیمت آن‌ها به صورت میانگین چیزی در حدود ۳۰۰ دلار است. این تلویزیون‌ها دارای پردازنده‌های نسبتاً ضعیفی هستند اما به هر حال برای آن دسته از خانواده‌ها و افرادی که به دنبال تلویزیون‌های ارزان قیمت هستند انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند.

تلویزیون‌های سری A6 برند هایسنس که در حال حاضر در بازار عرضه شده‌اند با قیمت‌های ۳۰۰ دلار برای اندازه ۴۳ اینچ، ۴۰۰ دلار برای اندازه ۵۰ اینچ و حدود ۵۰۰ دلار برای اندازه ۵۵ اینچ عرضه شده‌اند. قیمت تلویزیون‌های ۶۵ و ۷۵ اینچ این مدل به ترتیب حدود ۶۰۰ و ۹۰۰ دلار است.

تلویزیون های هایسنس سری R6 که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شوند با قیمت‌های ۴۰۰ دلار برای اندازه ۴۳ اینچ، ۵۰۰ دلار برای اندازه ۵۰ اینچ، ۶۰۰ دلار برای ۵۵ اینچ، ۸۰۰ دلار برای ۶۵ اینچ و ۱۱۰۰ دلار برای اندازه ۷۵ اینچ به بازار عرضه خواهند شد.

تلویزیون‌های سری R7 نیز که مانند سری R6 تا پایان سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند با قیمت‌های ۴۵۰ دلار برای اندازه ۴۳ اینچ، ۵۵۰ دلار برای اندازه ۵۰ اینچ، ۶۵۰ دلار برای اندازه ۵۵ اینچ و همچنین قیمت ۸۵۰ دلار برای اندازه ۶۵ اینچ به بازار عرضه می‌شوند.

تلویزیون هایسنس لیزری L5F

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی که  به کیفیت تلویزیون هایسنس کمک کرد و این برند در ساخت تلویزیون‌های خود از آن استفاده می‌کند، تکنولوژی لیزر است که در ساخت تلویزیون‌های لیزری L5F میز از آن استفاده شده است. این تلویزیون‌ها در ابعاد ۱۰۰ و ۱۲۰ اینچ تولید می‌شوند و به عنوان تلویزیون‌های هیبریدی نیز در بازار شناخته می‌شوند.

پشتیبانی از استاندارد ۴K بر روی یک جفت صفحه نمایش از نوع پروژکتور و نصب سیستم‌عامل اندروید روی این تلویزیون‌ها از مشخصات قابل توجه آن‌ها است.

این تلویزیون‌ها نسبتاً گران قیمت هستند و در بازار به عنوان محصولات هم رده با تلویزیون‌های سری Premiere سامسونگ شناخته می‌شوند. در حال حاضر تلویزیون‌های لیزری L5F برند سامسونگ با قیمت حدود ۵ هزار و ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده‌اند.

در این مطلب سعی شد تا به بررسی کیفیت تلویزیون هایسنس پرداخته شود و جدیدترین تلویزیون‌های برند هایسنس معرفی شوند. برند هایسنس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تلویزیون‌های رنگی با آخرین و به روزترین تکنولوژی‌های دنیا است و از آنجایی که تنوع محصولی بالایی دارد و از طرفی محصولات متنوعی را در دسته محصولات ارزان قیمت اما با کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند فروش خوبی در این زمینه داشته است و همین طور به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه نوآوری و خلاقیت در زمینه تولید محصول دست یافته است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | مشخصات فنی تلویزیون ایکس ویژن سری ۸+مزیت‌ها و معایب
    جولای 6, 2021

    […] بیشتر بخوانید: معرفی تلویزیون‌های برند هایسنس […]

لینک کپی شد!