تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

چگونه در ایران از آمازون خرید کنیم؟

راهنمای خرید
آمازون یکی از بزرگ‌ترین خرده فروشی‌های دنیا است که از اعتبار زیادی در بین کاربرانی که به خرید کالا و محصول به صورت اینترنتی علاقه‌مند هستند دارد. با وجود اینکه امکان استفاده از سرویس‌های این شرکت در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد اما متأسفانه در ایران به دلیل وجود برخی از محدودیت‌ها امکان استفاده از سرویس‌های این شرکت وجود ندارد.

آمازون که در اصل یک فروشگاه اینترنتی شبیه به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در ایران است، به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی در بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی شناخته می‌شود.

تصلا – آمازون یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های دنیاست که  اعتبار زیادی در بین کاربرانی که به خرید کالا و محصول به صورت اینترنتی علاقه‌مند هستند، دارد. با وجود اینکه امکان استفاده از سرویس‌های این شرکت در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد اما متأسفانه در ایران به دلیل وجود برخی از محدودیت‌ها امکان استفاده از سرویس‌های این شرکت وجود ندارد.

حتماً می‌دانید که فروشگاه آمازون در ابتدا به عنوان یک فروشگاه کتاب به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از مدتی شروع به فروش لوازم دست اول و دست دوم کرد. خرید از این فروشگاه مزایای زیادی مثل امکان استفاده از تخفیف‌های مناسب، سرعت در ارسال کالا و همچنین ضمانت اصل بودن کالا  دارد. برند آمازون روز به روز به امکانات خود در جهت جلب رضایت مشتری اضافه کرده است.

در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی آمازون شما می‌توانید هر نوع محصولی را که بخواهید از مواد خوراکی و غذایی گرفته تا انواع دستگاه‌ها و لوازم خانگی مثل تلویزیون و یا حتی ماشین‌های سنگین خریداری کنید.

نکته جالب در خصوص فروشگاه اینترنتی آمازون این است که این فروشگاه نه تنها محصولاتی را که توسط این برند تولید شده است را به فروش می‌رساند، بلکه به فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان دیگر که در کشورهای دیگری مثل چین، انگلیس، آلمان، برزیل، مکزیک، استرالیا، هلند، فرانسه، هند، کانادا، ژاپن، اسپانیا و ایتالیا قرار دارند، نیز این امکان را می‌دهد تا بتوانند محصولات خود را از طریق وب‌سایت این شرکت به فروش برسانند.

خرید آنلاین از یک شرکت معتبر مثل آمازون برای همه می‌تواند جذاب باشد اما چون شرکت آمازون در اصل یک شرکت آمریکایی است و ایران تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد، استفاده از امکانات این فروشگاه ایرانی برای ایرانی‌ها به صورت مستقیم وجود ندارد و ایرانیان داخل کشور باید از روش‌های غیرمستقیم برای خرید کالا از آمازون اقدام کنند.

با وجود اینکه در برخی از موارد خبرهایی مبنی بر اینکه امکان ارسال مستقیم کالا از آمازون به ایران در برخی از رسانه‌ها و وب‌سایت‌ها منتشر شده است اما تا به حال موردی در خصوص اینکه امکان خرید و دریافت محصول از آمازون در ایران وجود داشته باشد، به صورت رسمی تائید نشده است.

از این رو بهترین راه برای ایرانیان برای خرید کالا از برند آمازون کمک گرفتن از شرکت‌های واسط و یا افرادی است که در خارج از ایران زندگی می‌کنند و امکان دسترسی به سرویس‌های آمازون برای آن‌ها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم روش‌های آسان خرید کالا از شرکت آمازون را به شما معرفی کنیم.

 

چرا خرید کالا از وب‌سایت آمازون به صرفه است؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که با وجود اینکه امکان خرید کالا از سایت آمازون برای ایرانیان وجود ندارد، چرا باید از این سایت خرید کنیم؟ در واقع شاید شما هم بخواهید بدانید که مزیت اصلی خرید کالا از وب‌سایت آمازون چیست؟

موضوع اول این است که قیمت محصولات و کالاها در وب‌سایت آمازون در همه جای دنیا یکسان است و از همه مهم‌تر اینکه قیمتی که برای یک کالا در نظر گرفته می‌شود، نسبت به قیمت همان کالا در بسیاری از فروشگاه‌ها پایین‌تر است.

به همین دلیل خرید کالا از سایت آمازون برای همه کاربران به صرفه است. علاوه بر این کالاهایی که از طریق وب‌سایت آمازون به فروش می‌رسند، همگی اصل هستند و کیفیت بالایی دارند به همین دلیل با خرید از وب‌سایت آمازون دیگر نباید نگران کیفیت و اصل نبودن کالا باشید.

 

روش ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت آمازون

اگر می‌خواهید از کارت اعتباری مستر کارت یا ویزا کارت خود برای خرید کالا از وب‌سایت آمازون استفاده کنید باید در این سایت حتماً یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار ابتدا وارد سایت آمازون به آدرس www.amazon.com شده و سپس روی گزینه Account & list کلیک کنید. در تصویر زیر این گزینه نمایش داده شده است.

وقتی روی گزینه Account & list کلیک می‌کنید، یک منوی آبشاری برای شما نمایش داده می‌شود. در این منوی آبشاری روی گزینه New Cistomer و سپس گزینه Start Here کلیک کنید. در تصویر زیر گزینه‌هایی که باید انتخاب کنید با کادر قرمز رنگ نمایش داده شده‌اند.

ایجاد حساب کاربری در سایت آمازون

بعد از انجام این کار صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید و سپس آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. در کادر آخر نیز برای تائید رمز عبور خود یک بار دیگر رمز یا همان پسوردی را که انتخاب کرده‌اید وارد کنید.

 

1 ایجاد حساب کاربری در سایت آمازون

در نهایت با حساب کاربری که ایجاد کرده‌اید در وب‌سایت لاگین کنید. وقتی وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت آمازون می‌شوید، در قسمت toolbar که در تصویر زیر نیز نمایش داده شده است، می‌توانید اطلاعاتی را مشاهده کنید که در ادامه در مورد هر کدام از این اطلاعات توضیحاتی ارائه می‌کنیم:

قسمت You’re Amazon: در این قسمت امکان تغییر حساب کاربری از حالت عادی به حالت پرایم و پرداخت هزینه اشتراک سالانه ۹۹ دلاری برای کاربر وجود دارد. در واقع حساب کاربری پرایم یکسری امکانات و سرویس‌های خاص به کاربر ارائه می‌دهد که امکان دسترسی به آن‌ها برای کاربر عادی وجود ندارد. برای مثال صاحبان این نوع حساب‌های کاربری می‌توانند به سرویس‌هایی مثل تحویل سریع کالا دسترسی داشته باشند.

گزینه Your Browsing list: اگر بخواهید به فهرستی از کالاهایی که اخیراً در وب‌سایت آمازون جستجو کرده‌اید، دسترس داشته باشید باید روی گزینه Your Browsing list کلیک کنید. این قمت تاریخچه‌ای از جستجوهایی را که اخیراً انجام داده‌اید برای شما نمایش می‌دهد.

گزینه Recommended for you: موتور جستجوی وب‌سایت آمازون به‌گونه‌ای هوشمند عمل می‌کند و به شما بر اساس کالاهایی که بیشترین جستجو را درباره آن‌ها انجام داده‌اید و همین‌طور امتیازهایی که به فروشندگان این کالاها داده‌اید، کالاهای مشابهی را نمایش می‌دهد.

 

مراحل جستجو کردن کالا در وب‌سایت آمازون

وقتی حساب کاربری خود در وب‌سایت آمازون را ایجاد کردید، باید به دنبال کالایی که قصد خرید آن را دارید بگردید. پیدا کردن کالا در سایت آمازون ساده است اما باید روش صحیح پیدا کردن کالا را بلد باشید. روش‌های زیاد و مختلفی برای پیدا کردن کالا در وب‌سایت آمازون وجود دارد که در ادامه این روش‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

ساده‌ترین روش برای پیدا کردن کالا در وب‌سایت آمازون استفاده از نوار جستجوی سایت است. مثلاً اگر بخواهید گوشی تلفن همراه در سایت آمازون خریداری کنید، باید روی نوار جستجو عبارت Cellphone را تایپ کنید. در این حالت فهرست کاملی از گوشی‌های موجود در سایت آمازون که امکان خرید آن‌ها برای شما وجود دارد نمایش داده می‌شود.

در این فهرست می‌توانید روی گوشی تلفن همراه مورد نظر خود کلیک کنید. اگر نام کالای خود را می‌دانید مثلاً به دنبال گوشی آیفون ۱۲ پرومکس هستید، می‌توانید در نوار جستجو به جای تایپ کردن عبارت cellphone عبارت iPhone 12 Pro Max را تایپ کنید تا همین کالای به خصوص برای شما نمایش داده شود.

تصویر جستجوی کالا در سایت آمازون

روش دیگر جستجوی کالا در سایت آمازون به این صورت است که شما روی گزینه All کلیک کنید و در بخش کالای مورد نظر خود روی کالایی که می‌خواهید خریداری کنید کلیک کنید. مثلاً اگر به دنبال خریدن یک تی‌شرت زنانه هستید، روی بخش Women کلیک کنید و سپس گزینه dress را انتخاب کنید.

 

تصویر گزینه دپارتمنت در سایت آمازون

اگر روی گزینه department کلیک کنید می‌توانید تمام قسمت‌های موجود در سایت آمازون را به صورت کلی مشاهده کنید.

 

استفاده از نوار جستجوی کناری در وب‌سایت آمازون

اگر بخواهید به دنبال کالا با جزئیات بیشتر بگردید، می‌توانید از نوار کناری وب‌سایت استفاده کنید. این نوار را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

وقتی روی این نوار کلیک کردید صفحه‌ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید در آن جستجوی کالا را محدودتر کنید و از جزئیات بیشتری برای پیدا کردن کالای مورد نظر خود استفاده کنید. برای درک بهتر موضوع، تصویر زیر را به دقت مشاهده کنید.

 

انتخاب کالا در وب‌سایت آمازون

وقتی با استفاده از یکی از روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، کالای مورد نظر خود را پیدا کردید، باید آن را انتخاب کنید. در انتخاب کالا باید به چند مورد توجه کنید که در ادامه این موارد را توضیح می‌دهیم. زمانی که روی کالای انتخاب کلیک می‌کنید این موارد کنار کالا نمایش داده می‌شوند.

  • تصویر محصول: روی تصویر محصول که کلیک کنید می‌توانید کالایی را که انتخاب کرده‌اید در زوایای مختلف مشاهده کنید.
  • فروشنده: اولین عبارتی که در بالای تصویر هر کالایی نوشته شده است در اصل نام فروشنده آن کالا است. برخی از کالاها از طریق خود وب‌سایت آمازون به فروش می‌رسند و برخی دیگر از این کالا در اصل آن دسته از محصولاتی هستند که آمازون به عنوان یک واسط عمل می‌کند و فروشگاه دیگری آن را به فروش می‌رساند.
  • نام محصول: گزینه بعدی نام کالا یا محصولی است که شما انتخاب کرده‌اید.
  • رتبه و نظرات در خصوص کالا: زیر نام کالا، گزینه‌ای وجود دارد که در آن می‌توانید نظرات کاربران را مشاهده کنید و همچنین می‌توانید رتبه‌ای که کاربران به آن داده اند را مشاهده کنید. هرچه تعداد ستاره‌های کنار کالا بیشتر باشد میزان رضایت کاربران از این محصول بیشتر بوده است.
  • قیمت: برای برخی از کالاها چند قیمت مختلف نمایش داده می‌شود که نشان دهنده این است که این کالا با توجه به رنگ و یا اندازه قیمت‌های مختلفی دارد. به همین دلیل ابتدا کالا را با دقت و جزئیات انتخاب کنید تا قیمت آن به صورت دقیقی برای شما نمایش داده شود.
  • سایز کالا: در برخی از موارد به خصوص خرید اینترنتی پوشاک، انتخاب سایر و اندازه مناسب یک چالش و معضل بزرگ به حساب می‌آید. همه وب سایت‌های فروش کالا به خصوص کیف و کفش و لباس جدول سایزبندی مخصوصی را دارند که با استفاده از آن می‌توانید کالای مناسب با سایزی که می‌خواهید را انتخاب کنید.
  • رنگ: رنگ کالا نیز موردی است که باید در انتخاب کالا به آن توجه کنید.
  • مشخصات ظاهری محصول: شکل و مشخصات ظاهری محصول نیز یکی از مواردی است که در انتخاب کالا باید به آن توجه لازم را داشته باشید.
  • آمازون علاوه بر کالایی که شما انتخاب کرده‌اید کالاهای مشابهی را نیز نمایش می‌دهد که می‌توانید در صورت نیاز آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

خرید کالای دسته اول یا دست دوم از وب‌سایت آمازون

گاهی اوقات در خرید از آمازون‌ ‌به محصولاتی بر می‌خورید که به دو صورت نو و دست دوم به فروش می‌رسد. چنانچه قصد خرید کالای دست دوم را دارید نظرات و پیشنهاد‌ها را به دقت مطالعه کنید، زیرا کالای دست دوم از ریسک بالایی در خرید برخوردار هستند و چنانچه نقص و یا مشکلی داشته باشند امکان تعویض و یا برگشت آنان نیست.

اگر کالا در وب‌سایت آمازون از طریق چند فروشنده عرضه شده باشد، در کنار کالا گزینه‌ای با عنوان available from these sellers نمایش داده می‌شود و در آن فهرست فروشندگان کالا برای شما به نمایش در می‌آید.

اگر روی این گزینه کلیک کنید نام همه فروشندگانی که این محصول را از طریق وب‌سایت آمازون به فروش می‌رسانند برای شما نمایش داده می‌شود. ممکن است در این حالت قیمت کالا برای هر فروشنده متفاوت باشد. هرچه میزان رضایتمندی از کالا و فروشنده بیشتر باشد احتمالاً قیمت کالا در سایت آمازون بیشتر خواهد بود.

 

اضافه کردن کالا به سبد خرید

وقتی کالا را انتخاب کردید و مشخصات مربوط به آن را مشاهده نمودید باید از کادر سمت چپ در صفحه روی گزینه ad to cart کلیک کنید. اگر می‌خواهید چندین کالا را خریداری کنید باید روی گزینه add to list کلیک کنید تا کالای انتخاب شده به فهرست مورد نظر شما اضافه شود.

با کلیک بر روی آن، دو گزینه برای شما نمایش داده می‌شود. از طریق گزینه shopping که برای شما نمایش داده می‌شود می‌توانید فهرستی از تمامی کالاهای انتخابی خود را ببینید‌‌، از طریق گزینه Wish List ‌آن دسته از کالاهایی در برای شما نمایش داده می‌شود که به نظر آمازون مورد علاقهٔ شما است ولی در حال حاضر قصد خرید آن را ندارید و دیگران می‌توانند این لیست را ببینند‌.

وقتی کالاها را به سبد خرید خود اضافه کردید، روی آیکون سبد خرید کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید کالایی را حذف کنید. اگر روی گزینه this is gift کلیک کنید قیمت کالا برای فردی که ارسال می‌کنید مخفی می‌شود. این گزینه زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید کالایی را به عنوان هدیه برای فرد دیگری ارسال کنید.

 

نحوه سفارش و خرید کالا از وب‌سایت آمازون

شرکت‌های زیادی در ایران وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید اقدام به سفارش و خرید کالا از وب‌سایت آمازون کنید که سه شرکت معتبر را در ادامه این مطلب معرفی می‌کنیم و نحوه استفاده از خدمات این شرکت‌ها برای خرید از وب‌سایت آمازون را به شما آموزش می‌دهیم.

 

استفاده از خدمات شرکت آسان کارت برای خرید کالا از آمازون

یکی از مواردی که برای خرید کالا از شرکت آمازون به آن نیاز دارید داشتن یک آدرس معتبر است تا کالای سفارش داده شده از طریق سایت آمازون به آن آدرس ارسال شود.

اما شرکت آسان کارت به عنوان شرکت واسط با دو روش به شما کمک می‌کند تا کالای خود را در وب‌سایت آمازون سفارش دهید.

در روش اول شما باید یک آدرس معتبر در خارج از ایران در اختیار داشته باشید تا کالا سفارش داده شده به آن آدرس ارسال شود.

در این روش شرکت آسان کارت فقط مسئول پرداخت هزینه کالا به وب‌سایت آمازون است و در اصل شما با استفاده از خدمات این شرکت در این زمینه می‌توانید پرداخت ارزی برای خرید کالا انجام دهید.

البته در این روش این شرکت فقط مسئول انتقال پول از حساب شما به حساب آمازون است و هیچ مسئولیتی در مورد ارائه آدرس پستی و همچنین پیگیری ارسال کالا ندارد. شما باید آدرس معتبر را داشته باشید و در صورت نرسیدن کالا به آدرس وارد شده، باید خودتان پیگیر موضوع باشید.

اما شرکت آسان کارت روش دیگری را نیز برای خرید کالا از وب‌سایت آمازون به شما ارائه می‌دهد. در این روش کلیه فرآیند سفارش کالا از درج سفارش تا پرداخت و تحویل کالا به آدرس پستی در تعیین شده از طرف کاربر در ایران بر عهده این شرکت خواهد بود.

این شرکت با همکاری با شرکت همکار خود یعنی شرکت نسک آور که در حدود ده سال سابقه همکاری دارد، عملیات سفارش کالا از هر جای دنیا حتی به غیر از سایت آمازون را در سراسر دنیا انجام می‌دهد و سپس به آدرس فرد در کشور ایران می‌رساند.

شرکت آمازون در حالت معمول ارسال کالا به آدرس پستی کاربر را به صورت رایگان انجام می‌دهد و در واقع هزینه‌ای برای این کار دریافت نمی‌کند. از طرفی این شرکت سرویس به نام آمازون پرایم یا Amazon Prime دارد که مشتریان برای استفاده از آن باید هزینه‌ای را به صورت سالانه پرداخت کنند.

این هزینه چیزی در حدود ۹۹ دلار است. با استفاده از این سرویس ارسال کالا در طول سال کاملاً رایگان انجام می‌شود. ولی برای برخی از خریدها به علت سرعت و نحوه ارائه، امکان استفاده از روش‌های پولی ارسال محصول نیز وجود دارد. حالت پست پیشتاز ( Express Shipping )و پست سفارشی ( Priority Shipping ) قاعدتاً هزینه بیشتری دارد.

برای خرید کالا از وب‌سایت آمازون و استفاده از خدمات شرکت آسان کارت باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ابتدا وارد سایت آمازون به آدرس amazon.com بشوید.
  • روی بخش کاربری و یا همان ایجاد حساب کاربری کلیک کنید. در این قسمت باید یک آدرس پستی معتبر در خارج از ایران را وارد کنید.
  • بعد از وارد کردن آدرس معتبر محصول و یا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید.
  • در مرحله آخر باید محصول انتخاب شده و همچنین آدرسی که کالا باید به آن ارسال شود را تائید کنید.
  • در این مرحله باید با استفاده از کارت‌های ارزی مثل مستر کارت و یا ویزا کارت هزینه کالا را پرداخت کنید. در آن مرحله می‌توانید از خدمات ارزی شرکت آسان کارت استفاده کنید.

خرید از آمازون از طریق خدمات شرکت آسان لک‌لک

زمانی که کالای خود را در سایت آمازون انتخاب کردید می‌توانید از سامانه آسان خرید لک‌لک اقدام به خرید کالا کنید. با استفاده از این سامانه هم می‌توانید خدمات پرداخت ارزی کالا را انجام دهید و هم می‌توانید کالای خود را در آدرس خود در کشور ایران دریافت کنید.

چه کالاهایی ارزش خرید کردن از آمازون را دارند

واقعیت این است که چون مراحل ثبت سفارش، پرداخت هزینه و دریافت کالا در سایت آمازون برای ایرانیان کمی طولانی است به همین دلیل خرید هر محصولی از این وب‌سایت ارزش پرداخت هزینه را ندارد.

بهتر است از وب‌سایت آمازون آن دسته از کالاهایی را خریداری کنید که یا در ایران امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد، یا کالاهایی که اصل بودن آن‌ها دارای اهمیت زیادی است و یا کالاهایی که در سایت آمازون تخفیف خورده‌اند و با قیمتی که در ایران به فروش می‌رسند تفاوت زیادی دارند.

نکته مهم این است که خرید کالا در وب‌سایت آمازون از طریق ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و به این ترتیب نیازی به داشتن مستر کارت یا ویزا کارت برای خرید کالا از سایت آمازون ندارید.

نحوه کار شرکت‌های واسط برای خرید کالا از آمازون

شما باید لینک کالایی را که انتخاب کرده‌اید از وب‌سایت آمازون کپی کنید و این لینک را برای شرکت واسط ارسال کنید. هزینه نهایی کالا را می‌توانید به نرخ روز ارز و به تومان پرداخت کنید. چون هزینه ارسال کالا از شرکت آمازون به شرکت وسط رایگان است، این شرکت فقط هزینه پستی ارسال کالا از کشوری که در آن کالا دریافت می‌شود را از طریق یک API محاسبه می‌کند و از شما دریافت می‌کند.

در ایران اکثر برندهای خارجی معتبر و پرطرفدار هیچ نمایندگی ندارند و به همین دلیل دسترسی به این محصولات سخت و دشوار است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آمازون داشتن محصولات برند در تمام دسته‌بندی‌ها مانند پوشاک، ساعت، عطر و از این دست محصولات است.

یعنی شما می‌توانید جدیدترین محصولات برندهای معتبر دنیا را در این سایت به راحتی پیدا کنید و با خیال راحت سفارش دهید. اغلب اجناس موجود در سوق دبی اصل هستند و شما می‌توانید با بهترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالای آن‌ها را خریداری کنید.

یکی از نگرانی‌هایی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید آن است که محصول مورد نظرتان با بسته‌بندی نامناسب و یا خراب به دست‌تان برسد، اما جای هیچ نگرانی نیست و محصولات را بدون هیچ‌گونه مشکل و یا خرابی بسته‌بندی می‌توانید دریافت کنید.

یکی از مواردی که این سایت را از سایت‌های مشابه متمایز می‌کند این است شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از محصول ظرف ۳۰ روز از تاریخ خرید، محصول خود را پس فرستید و وجه خود را دریافت کنید.

سایت آمازون دبی یکی از سایت‌های مورد علاقه خیلی از افراد است زیرا در بازه‌های مختلف تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای بر روی محصولات مختلف دارد؛ مثلاً تخفیفات ۵۰ درصدی.

آمازون این غول بزرگ تجارت الکترونیک دنیا، رسماً در ترکیه نیز فعالیت خود را آغاز کرد. با مراجعه به سایت Amazon.com.tr می‌توانید خریدهای خود را از فروشگاه‌های موجود در ترکیه به صورت آنلاین انجام دهید. این شرکت در سال ۲۰۱۷ با ۴۲ میلیارد دلار سرمایه وارد ترکیه شد.

حضور آمازون در ترکیه فرصتی مناسب برای ما ایرانی‌ها است چرا که به راحتی می‌توانیم محصولات مورد نظر خود را از طریق این سایت سفارش دهیم. هر چند به دلیل قوانین ترکیه و همین‌طور سیاست‌های توسعه آمازون بخش محدودی از دسته‌بندی‌ها و محصولات آمازون در ترکیه ارائه شده اما همین محدوده با تنوع کم نظیر و با قیمت‌هایی ایده‌‎آل در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

در این مطلب سعی کردیم نکاتی را که در خصوص خرید از شرکت آمازون باید بدانید، به همراه نحوه ایجاد حساب کاربری در سایت آمازون آموزش دهیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!