تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین گوشی‌های موبایل کدام‌اند و از کجا خریداری کنیم؟

خرید بهترین گوشی موبایل براساس بودجه

راهنمای خرید
خرید بهترین گوشی موبایل به دلیل تنوع مدل‌‌های موجود در بازار کمی سخت شده است. طی سال‌های اخیر تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ای به بازار آمده است که امکاناتی در حد پرچمداران بازار گوشی‌های هوشمند دارند و برای مصرف‌کننده‌ای که قدرت خرید برندهای معروف را ندارد، گزینه مناسبی می‌تواند باشد.

تصلا – از نظر کارشناسان و البته مصرف‌کنندگان، بهترین گوشی تلفن همراه دارای دوربین پرقدرت، عملکرد عالی و مناسب در هنگام انجام چند کار به صورت همزمان و طول عمر بالا است. در این میان برخی از افراد ترجیح می‌دهند در خرید گوشی موبایل، ظاهر گوشی مثل اندازه صفحه‌نمایش دقت کنند و از نظر آنها بهترین تلفن همراه گوشی‌هایی هستند که صفحه‌نمایش بزرگ دارند. برخی دیگر به ویژگی‌های مثل نوع پردازنده، میزان حافظه داخلی و اطلاعاتی از این دست توجه می‌کنند.

 از آنجایی که تعداد شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا بسیار زیاد است، دانستن و شناختن بهترین انواع این وسیله کاربردی به ما کمک می‌کند انتخاب بهتری از میان طیف وسیع و گسترده‌ای از گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار داشته باشیم.

مطالبی که در سایت اخبار لوازم خانگی تصل به بررسی آنها می‌پردازیم، راهنمای خرید گوشی موبایل است. این راهنمای خرید شامل معرفی بهترین گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار ایران و جهان و معرفی معروف‌ترین مراکز خرید تلفن همراه در تهران، اصفهان و برخی از شهرهای ایران است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی ✔️ بهترین گوشی های ۲۰۲۱

مشخصات فنی و قیمت انواع گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل آیفون ۱۱ اپل

خرید گوشی موبایل آیفون 11 اپل

گوشی آیفون ۱۱ از تولیدات جدید شرکت اپل است. این گوشی دارای دوربین دوگانه است و قیمت آن نسبت به گوشی آیفون ۱۱ پرومکس کمتر است اما قابلیت‌های نسبتاً مشابهی دارد. در دوربین این گوشی از لنز Ultra Wide استفاده شده است که باعث می‌شود بتوانید با استفاده از آن تصویری با زاویه دید ۱۲۰ درجه ثبت کنید. در این گوشی تلفن همراه دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که  دارای لنزی با قابلیت wide خودکار است.

قیمت خرید گوشی موبایل آیفون ۱۱ اپل تا تاریخ ۱۱ مرداد۹۹، ۲۲ میلیون بود.

نام گوشی iPhon X
ابعاد صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچ LCD  با وضوح تصویر ۱۷۹۲*۸۲۸
پردازنده A13 Bionic
RAM ۴GB
حافظه داخلی ۶۴GB/128Gb/256GB
دوربین پشت ۱۲MP wide (ƒ/۱٫۸); ۱۲MP ultrawide (ƒ/۲٫۴) / ۱۲MP
دوربین جلو ۱۲MP (ƒ/۲٫۲)
وزن ۶٫۸۴ انس
طول عمر باتری ۱۱:۲۰
قیمت (تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۲۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مارک کارت حافظه + قیمت رم ریدر

گوشی آیفون ۱۱ پرومکس اپل

گوشی آیفون 11 پرومکس اپل

این گوشی در حال حاضر به عنوان گوشی پرچم‌دار اپل در دنیا شناخته می‌شود.

دوربین این گوشی یکی از بهترین دوربین‌ها برای ثبت عکس و تصویر در نور کم و شب است. از طرفی قابلیت Smart HDR در لنز این گوشی تلفن همراه به اضافه وجود لنز Ultra-Wide به شما برای ثبت تصاویر پرتره جذاب و خاص کمک می‌کند. کیفیت ویدئوهای ثبت شده با این دوربین بسیار بالا است.

پردازنده این گوشی یکی از سریع‌ترین پردازنده‌ها در میان پردازنده‌های تولید شده برای گوشی‌های تلفن همراه است. صفحه‌نمایش تعبیه شده در این گوشی از نوع OLED با اندازه ۶٫۵ اینچ است. حافظه داخلی این گوشی ۶۴GB است و طول عمر باتری آن در هر بار شارژ ۱۲ ساعت است.

نام گوشی iPhon 11 Pro Max
ابعاد صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ OLED با وضوح تصویر ۲۶۸۸*۱۲۴۲
پردازنده A13 Bionic
RAM ۴GB
حافظه داخلی ۶۴GB/256GB/512GB
دوربین پشت ۲MP wide (ƒ/۱٫۸); ۱۲MP ultrawide (ƒ/۲٫۴); ۱۲MP 2X telephoto (ƒ/۲٫۰)
دوربین جلو ۱۲MP (ƒ/۲٫۲)
وزن ۷٫۹۷ انس
طول عمر باتری ۱۱:۴۴
قیمت تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۳۷ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ گلکسی s21 و زمان عرضه آن

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip

این گوشی ساخت شرکت سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی‌های موجود در بازار است که قابلیت تاشو دارد. در بدنه این گوشی از یک لایه شیشه‌ای استفاده شده است.

صفحه‌ نمایش گوشی در حالت باز شده ۶٫۷ اینچ و از نوع AMOLED است. یکی از ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip قابلیت تطبیق اندازه تصویر است. در واقع زمانی که گوشی بسته است، تصویر نمایش داده شده به اندازه آن در می‌آید.

مثلاً ویدئوهایی که در اپلیکیشن‌های مختلف مثل آپارات مشاهده می‌کنید، در حالتی که صفحه‌نمایش بسته است به همان اندازه نمایش داده می‌شوند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G را دارد.

نام گوشی Samsung Galaxy Z Flip
ابعاد صفحه‌نمایش ۷/۵ اینچ از نوع AMOLED با وضوح تصویر ۲۶۳۶*۱۰۸۰
پردازنده Sanapdragon 855
RAM ۸GB
حافظه داخلی ۲۵۶GB
دوربین پشت ۱۲MP main (ƒ/۱٫۸); ۱۲MP ultra wide (ƒ/۲٫۲)
دوربین جلو ۱۰MP (ƒ/۲٫۲)
وزن ۶٫۵انس
طول عمر باتری ۸:۱۶
قیمت (تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۲۸ میلیون تومان

بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص شارژر اصلی از تقلبی

گوشی سامسونگ گلکسی Note 10

گوشی سامسونگ گلکسی Note 10

اگر به دنبال گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ هستید این مدل بهترین گوشی سامسونگ است. اندازه صفحه‌نمایش این گوشی پرچم‌دار سامسونگ ۶٫۸ اینچ است.

دارای یک قلم نوی از نوع S Pen است. نکته جالب در خصوص قلم این گوشی این است که اگر در هوا شکلی یا نوشته‌ای را ترسیم کنید، می‌تواند به سرعت آن را حدس زده و روی صفحه‌نمایش نشان دهد.

این قابلیت با عنوان Air Gestures در گوشی‌های تلفن همراه شناخته می‌شود. عمر باتری در هر بار شارژ در این گوشی ۱۲ ساعت است و قابلیت Fast Charge را نیز دارد. در صورت استفاده از Fast Charge چه بی‌سیم و چه با سیم حدود ۳۰ دقیقه زمان برای شارژ باتری تا ۶۵ درصد نیاز است.

در دوربین جلو گوشی افکت‌های مختلفی مثل فوکوس روی سوژه چه در حالت عکسبرداری و چه در حالت فیلمبرداری قرار داده شده است. البته به عقیده بسیاری از کاربران و کارشناسان کیفیت تصویرهای ثبت شده با دوربین جلو این گوشی نسبت به ویژگی‌های دوربین آن چندان خوب نیست.

بیشتر بخوانید: معرفی تبلت دانش آموزی در سه رده قیمتی

نام گوشی Samsung Galaxy Note 10
ابعاد صفحه‌نمایش ۸/۶ اینچ از نوع AMOLED با وضوح تصویر ۳۰۴۰*۱۴۴۰
پردازنده Sanapdragon 855
RAM ۱۲ GB
حافظه داخلی ۲۵۶GB / 512GB
دوربین پشت ۱۲MP wide (ƒ/۱٫۵-ƒ/۲٫۴); ۱۶MP ultrawide (ƒ/۲٫۲); ۱۲MP telephoto (ƒ/۲٫۱); time-of-flight VGA)
دوربین جلو ۱۰MP (ƒ/۲٫۲)
وزن ۱/۷ انس
طول عمر باتری ۱۱:۴۶
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

گوشی موبایل سامسونگ A10

تصویر گوشی گلکسی A10

این گوشی یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوش‌های تلفن همراه موجود در بازار ایران و همه دنیا است. البته ارزانی به معنای بی‌کیفیتی نیست. به جرات می‌توان گفت سامسونگ این گوشی را به عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت برای رقابت با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه به بازار عرضه کرده است.

طراحی این گوشی بسیار ساده است. پردازنده آن نسبتاً قوی است و از طرفی از دوربین دوگانه در پشت گوشی استفاده شده است. با وجود قیمت ارزان این گوشی در آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. نکته‌ای که باید در هنگام خرید این گوشی به آن توجه داشته باشید این است که این گوشی از قابلیت Fast Charge پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: گوشی گوگل پیکسل چه امکانانی دارد؟

نام گوشی Samsung Galaxy A10
ابعاد صفحه‌نمایش ۵/۷ اینچی از نوع PLS TFT با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۵۶۰
پردازنده Sanapdragon 439
RAM ۲GB
حافظه داخلی ۱۶GB
دوربین پشت دو دوربین ۱۳MP و ۲MP
دوربین جلو ۵MP
وزن ۱۴۹ گرم
طول عمر باتری ۷:۵
قیمت (تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) کمتر از ۳ میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A10s

گوشی سامسونگ گلکسی A10s

این گوشی نسخه بروز شده گوشی A10 است. به عبارت دیگر سامسونگ با اعمال تغییرات متنوع در بخش‌های مختلف گوشی A10 توانسته گوشی جدیدی را به بازار عرضه کند که نه تنها ارزش خرید بالایی داشته باشد بلکه کیفیت آن نسبت به بقیه گوشی‌های ارزان‌قیمت یک سر و گردن بالاتر باشد. در این گوشی از دوربین دوگانه و پردازنده با قدرت نسبتاً بالایی استفاده شده است.

طراحی زیبا در حد گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی است. در این گوشی از سنسور اثرانگشت تعبیه شده است. دوربین تعبیه شده در گوشی سامسونگ گلکسی A10S دارای سنسور عمق میدان است که برای یک گوشی با قیمت ارزان ویژگی بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: آنچه درباره گوشی های تاشو نمی‌دانید

نام گوشی Samsung Galaxy A10s
ابعاد صفحه‌نمایش ۵/۷ اینچی از نوع PLS TFT با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۵۶۰
پردازنده Mediatek MT6762 Helio P22
RAM ۲GB
حافظه داخلی ۳۲GB
دوربین پشت دو دوربین ۱۳MP و ۲MP
دوربین جلو ۸MP
وزن ۱۶۸ گرم
طول عمر باتری ۷:۵
قیمت تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۳ میلیون تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A20s

گوشی سامسونگ گلکسی A20s

گوشی سامسونگ گلکسی A20s یکی از زیباترین گوشی‌هایی است که شرکت سامسونگ به بازار عرضه کرده است. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است و به همین دلیل رنگ‌های بسیار متنوع و جذابی دارد.

در این گوشی از نمایشگر و پردازنده کم‌مصرف استفاده شده است که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی به حساب می‌آید. این گوشی دارای قابلیت Fast Charge است و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن یک انتخاب مناسب برای همه به حساب می‌آید. در مقابل نقطه ضعف آن برای کاربران سخت‌پسند وضوح تصویر نسبتاً پایین صفحه‌نمایش این گوشی است.

همچنین این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری می‌توانست کمی قدرتمندتر باشد. نقاط ضعف و نقاط قوت این گوشی را باید در هنگام خرید آن همه مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: نکاتی درباره گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱

نام گوشی Samsung Galaxy A20s
ابعاد صفحه‌نمایش ۵/۶ اینچی از نوع PLS LCD با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۵۶۰
پردازنده Sanapdragon 450
RAM ۳GB
حافظه داخلی ۳۲GB
دوربین پشت ۳ دوربین ۱۳MPو۸MP و ۵MP
دوربین جلو ۸MP
وزن ۱۸۳ گرم
طول عمر باتری ۷:۵
قیمت تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گوشی گلکسی M30s سامسونگ

گوشی گلکسی M30s سامسونگ

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ گوشی‌های مختلفی را به بازار موبایل جهان عرضه کرده است. این گوشی‌ها به نوعی گوشی‌های به روزرسانی شده مدل‌های قدیمی سامسونگ به حساب می‌آیند. گوشی گلکسی M30s یکی از این گوشی‌ها است.

مهم‌ترین ویژگی این گوشی تعبیه باتری ۶ هزار میلی‌آمپری در آن و از طرفی تعبیه صفحه‌ نمایش Super AMOLED بسیار کم‌مصرف در آن است. این گوشی برای افرادی که زمان‌های زیادی را خارج از خانه بدون دسترسی به پریز برق سپری می‌کنند، مناسب است.

این گوشی دارای سخت‌افزار نسبتاً قوی است. از طرفی در گوشی گلکسی M30s از دوربین سه‌گانه باکیفیت استفاده شده است و به همین دلیل خرید گوشی موبایل گوشی گلکسی M30s سامسونگ یکی از ایده‌ال‌ترین انتخاب‌ها برای همه افراد جامعه است.

نام گوشی Samsung Galaxy M30s
ابعاد صفحه‌نمایش ۴/۶ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Exynos 9611
RAM ۴GB
حافظه داخلی ۶۴GB
دوربین پشت ۳ دوربین ۴۸MPو۸MP و ۵MP
دوربین جلو ۱۶MP
وزن ۱۸۸ گرم
ظرفیت باتری ۶هزار میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۵ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A50

گوشی گلکسی A50 یکی از گوشی‌های رده‌بالا در کشور به حساب می‌آید. این گوشی از کانفیگ سخت‌افزاری بالایی برخوردار است. همچنین دارای دوربین ۳گانه در پشت دستگاه است و به همین دلیل کیفیت تصاویر ثبت شده با استفاده از این گوشی بسیار عالی است.

صفحه‌ نمایش گوشی گلکسی A50 از نوع Super AMOLED است و نکته مهم در خصوص این گوشی این است که سنسور اثر انگشت در آن زیر صفحه‌ نمایش تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی قیمت مناسب آن است که برای گوشی‌های رده‌بالا قیمت بسیار خوبی است. خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 تا ۶ میلیون است.

نام گوشی Samsung Galaxy A50
ابعاد صفحه‌نمایش ۴/۶ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Exynos 9610
RAM ۴GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۳ دوربین ۲۵MPو۸MP و ۵MP
دوربین جلو ۲۵MP
وزن ۱۷۵ گرم
ظرفیت باتری ۴هزار میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A50s

گوشی سامسونگ گلکسی A50s

از آنجایی که سامسونگ در تولید گوشی A50 با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شد، تولید گوشی A50s را آغاز کرد. در این گوشی همان دوربین سه‌گانه‌ای که در گوشی A50 استفاده شده، تعبیه شده است. اما ظاهر و طراحی بدنه این گوشی بسیار خاص و زیبا طراحی شده است.

گوشی گلکسی A50s نسبت به نمونه مشابه خود از کانفیگ سخت‌افزاری بالاتری برخوردار است. با وجود اینکه ظاهر آن نسبت به نسخه قبلی یعنی گلکسی A50 چندان متفاوت نیست و فقط کمی ظریف‌تر است اما با وجود کانفیگ سخت‌افزاری بهتری که دارد، گزینه مناسب‌تری برای خرید است.

 

نام گوشی Samsung Galaxy A50s
ابعاد صفحه‌نمایش ۴/۶ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Exynos 9611
RAM ۶GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۳ دوربین ۴۸MPو۸MP و ۵MP
دوربین جلو ۳۲MP
وزن ۱۶۹ گرم
ظرفیت باتری ۴هزار میلی‌آمپر
قیمت تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A51

گوشی سامسونگ گلکسی A51

شرکت سامسونگ در ادامه سیاست ارتقای مدل‌های گوشی‌های میان‌رده این شرکت، گوشی Galaxy A51 را به عنوان اولین گوشی‌هایی که دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۰ هستند، به بازار معرفی کرد. این گوشی از صفحه ‌نمایش دارای حفره برخوردار است که نوع جدیدی از انواع صفحه‌نمایش‌های تعبیه شده در گوشی‌های سامسونگ است.

گوشی گلکسی Galaxy A51 دارای تغییرات بنیادین دیگری نیز نسبت به گوشی‌های هم‌رده خود است. به عنوان مثال سامسونگ نه تنها دوربین‌های این گوشی را ارتقاء داده است، بلکه در کنار این دوربین‌ها از یک سنسور دوربین استفاده کرده است. این سنسور باعث می‌شود تصاویر با کیفیت‌تری از سوژه‌هایی که در فاصله نزدیک قرار دارند، ثبت شود.

نام گوشی Samsung Galaxy A51
ابعاد صفحه‌نمایش ۵/۶ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۴۰۰
پردازنده Exynos 9611
RAM ۶GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۴ دوربین  ۴۸MPو ۱۲MPو ۵MPو ۵MP
دوربین جلو ۳۲MP
وزن ۱۷۲ گرم
ظرفیت باتری ۴ هزار میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

گوشی سامسونگ گلکسی A70

گوشی سامسونگ گلکسی A70

یکی از نقاط قوت گوشی گلکسی A70 نمایشگر باکیفیت آن است. صفحه‌نمایش تعبیه شده در این گوشی در حد صفحه‌ نمایش تعبیه شده در گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار است.

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک اما کیفیت آن بسیار بالا است. همچنین طراحی بدنه این گوشی بسیار خاص و زیباست. دوربین‌های بسیار باکیفیت و همچنین باتری قدرتمند این گوشی از جمله ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد گوشی گلکسی A70 است که باعث شده این گوشی در کنار گوشی‌های رده‌بالا نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

نام گوشی Samsung Galaxy A70
ابعاد صفحه‌نمایش ۷/۶ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۴۰۰
پردازنده Snapdragon675
RAM ۶GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۳ دوربین  ۳۲MPو ۸MPو ۵MP
دوربین جلو ۳۲MP
وزن  ۱۶۴/۳ گرم
ظرفیت باتری ۴هزار ‌ ۵۰۰میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

گوشی شیائومیRedmi 8

گوشی شیائومیRedmi 8

گوشی شیائومی Redmi 8 یکی از گوشی‌هایی است که سازنده آن یعنی شرکت شیائومی سعی کرده ویژگی‌های حداقلی برای یک گوشی کاربردی را در کنار هم جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. طراحی بدنه این گوشی بسیار زیبا و خاص است. صفحه‌ نمایش این گوشی دارای لایه محافظ گوریلا گلس ۵ است. حجم باتری این گوشی ۵هزار میلی‌آمپر است.

رابط کاربری استفاده شده در این گوشی MIUI است که در بین کارشناسان به رابط کاربری بهینه معروف است. متأسفانه یکی از نقطه‌ضعف‌های این گوشی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم است، تفکیک نشدن دوربین جلو از صفحه‌نمایش است. با این وجود گوشی شیائومی Redmi 8 با کانفیگ بالایی که دارد، در کنار قیمت ارزان آن یک انتخاب مناسب برای اکثر کاربران است. گوشی شیائومی Redmi 8 ، بهترین گوشی تا ۳ میلیون است.

نام گوشی Xiaomi Redme 8
ابعاد صفحه‌نمایش ۲۲/۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۵۲۰
پردازنده Snapdragon 439
RAM ۳ GB
حافظه داخلی ۳۲GB
دوربین پشت ۲ دوربین ۱۲MP و ۲MP
دوربین جلو ۸MP
وزن ۱۶۴٫۳ گرم
ظرفیت باتری ۵ هزار میلی‌آمپر
قیمت (تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 8

گوشی شیائومی Redmi Note 8

در انتقادها و نظرات کاربران گوشی Redmi Note 8 شرکت شیائومی یکی از گوشی‌هایی است که رضایت از آن بسیار زیاد بوده و کمتر کسی توانسته به قابلیت‌های آن ایرادی وارد کند.

کانفیگ سخت‌افزاری این گوشی نسبت به قیمت مناسب آن بسیار خوب است. در این گوشی از ۴ دوربین همراه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. حجم باتری Redmi Note 8 4 هزار میلی‌آمپر است. رابط کاربری آن MIUI است و به همین دلیل کارکردن با این گوشی بسیار ساده و آسان است. یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا قیمت چهارمیلیون است.

نام گوشی Xiaomi Redme Note 8
ابعاد صفحه‌نمایش ۳/۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Snapdragon 665
RAM ۴GB
حافظه داخلی ۳۲GB
دوربین پشت ۴ دوربین ۴۸MPو ۸MPو ۲MPو ۲MP
دوربین جلو ۱۳MP
وزن ۱۹۰ گرم
ظرفیت باتری ۴ هزار میلی‌آمپر
قیمت تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

گوشی Redmi Note 8 Pro نسبت به نمونه‌های مشابه خود یعنی Redmi Note 8 وRedmi 8 از کانفیگ سخت‌افزاری بالاتری برخوردار است.

مسلماً قدرت پردازشی این گوشی بالاتر و وزن آن نیز بیشتر است. در این گوشی از سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده است که به عقیده بسیاری از کارشناسان این موضوع یکی از نقاط‌ قوت این گوشی محسوب می‌شود و برای اولین بار در یک گوشی میان‌رده چنین ویژگی و قابلیتی مشاهده شده است. گوشی Redmi Note 8 Pro تا قیمت ۵ میلیون می توانید بخرید.

نام گوشی Xiaomi Redme Note 8 Pro
ابعاد صفحه‌نمایش ۵۳/۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۲۳۴۰*۱۰۸۰
پردازنده Mediatek Helio G90T
RAM ۶ GB
حافظه داخلی ۶۴GB
دوربین پشت ۴ دوربین ۶۴MPو ۸MPو ۲MPو ۲MP
دوربین جلو ۲۰MP
وزن ۲۰۰ گرم
ظرفیت باتری ۴هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 9s

گوشی شیائومی Redmi Note 9s

از آنجایی که عملکرد گوشی‌های سری Note 8 شیائومی توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران این گوشی‌های را به خود جلب کند، برند شیائومی اقدام به تولید گوشی‌های Redmi Note سری ۹ کرده است.

بهترین مدل این سری گوشی‌ها مدل Redmi Note 9s است. بدنه این گوشی شیشه‌ای و بسیار خاص و جذاب است. فریم گوشی پلاستیکی است. ماژول دوربین در پشت گوشی به صورت قرینه تعبیه شده است.

پردازنده این گوشی از نوع Qualcomme SD720G است. رابط کاربری این گوشی MIUI 11 و بسیار سبک و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. ظرفیت رم این گوشی ۴ گیگ و صفحه‌نمایش این گوشی از نوع حفره‌ای است که در هنگام خرید این گوشی باید به این ویژگی آن توجه کرد.

نام گوشی Xiaomi Redme Note 9s
ابعاد صفحه‌نمایش ۶۷/۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۵۲۰
پردازنده Snapdragon 720G
RAM ۴GB
حافظه داخلی ۶۴GB
دوربین پشت ۴ دوربین ۴۸MPو ۸Mpو ۵Mpو ۲MP
دوربین جلو ۱۶MP
وزن ۲۰۰ گرم
ظرفیت باتری ۵هزار و ۲۰ میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

گوشی هوآوی Honor 10 lite

گوشی هوآوی Honor 10 lite

دوربین و صفحه‌نمایش گوشی در این گوشی از جمله نقاط قوت این گوشی است. این گوشی صفحه‌نمایش بزرگی دارد و برای افرادی که از گوشی برای مصارفی مثل کتاب خواندن و فیلم دیدن استفاده می‌کنند، انتخاب بسیار مناسبی است.

برند Honor با ساخت این گوشی تلاش کرده  همه نیازهای کاربران را در سطحی قابل قبول، مرتفع کند و همچنین استفاده بسیار کارآمد هوش مصنوعی در محیط و رابط کاربری دستگاه نیز باعث ده کاربر با انبوهی از امکانات سطح بالا رو به رو باشد.

در واقع استفاده از امکانات این گوشی براساس نیازهای کاربر یکی از نقاط قوت ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی به حساب می‌آید. البته این نکته را باید در ذهن داشت که دوربین جلو قدرتمند این گوشی یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن است که می‌تواند تصاویری با وضوح تصویر ۲۴ مگاپیکسلی ثبت کند.

نام گوشی Honor 10 lite
ابعاد صفحه‌نمایش ۲۱/۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Hisilicon Kirin 710
RAM ۳GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۲ دوربین ۱۳MPو ۲MP
دوربین جلو ۲۴MP
وزن ۱۶۲ گرم
ظرفیت باتری ۳هزار و ۴۰۰ میلی‌آمپر
قیمت( تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان

گوشی Honor 9X

گوشی Honor 9X

این گوشی یکی از تولیدات برند Honor است که در آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه شد. به گفته شرکت Honor گوشی Honor 9X نسخه بروز شده گوشی‌های سری Honor X است که بنا به ویژگی‌های خاص آن یک محصول بسیار جذاب است.

در طراحی بدنه این گوشی از شیشه استفاده شده است. فریم آن فلزی است و همین مسئله باعث شده این گوشی یکی از زیباترین گوشی‌های موجود در بازار باشد.

کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین جلو این گوشی بسیار بالا است. از طرفی به عقیده بسیاری از کاربران ویدئوهای ثبت شده با این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است. از نظر سخت‌افزاری نیز گوشی Honor 9X از کانفیگ بالایی برخوردار است. تعبیه دوربین‌های باکیفیت از دیگر نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید.

نام گوشی Honor 9X
ابعاد صفحه‌نمایش ۵۹/۶ اینچی از نوع IPS LCD LTPS  با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Hisilicon Kirin 710F
RAM ۶GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۳ دوربین ۴۸MPو ۸Mpو ۲Mp
دوربین جلو ۱۶MP مکانیزه
وزن ۱۷۴ گرم
ظرفیت باتری ۴ هزار میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گوشی هوآوی P30 lite

گوشی هوآوی P30 lite

به عقیده کارشناسان حوزه موبایل گوشی Huawei P30 lite یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار در میان گوشی‌های رده میانی است. این گوشی سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارد.

این گوشی از دوربین‌های بسیار باکیفیتی برخوردار است و از طرفی طراحی آن بسیار زیبا و خاص است. گوشی هوآوی P30 lite ، با توجه به کانفیگ سخت‌افزاری و ویژگی‌های خاصی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌های ارزان‌قیمت به حساب می‌آید و بهترین گوشی تا پنج میلیون است.

نام گوشی Huawei P30 lite
ابعاد صفحه‌نمایش ۱۵/۶ اینچی از نوع LTPS IPS LCD  با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۱۲
پردازنده Hisilicon Kirin 710
RAM ۶GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۳ دوربین ۴۸MPو ۸MPو ۲MP
دوربین جلو ۲۴MP
وزن ۱۵۹ گرم
ظرفیت باتری ۳هزار و ۳۴۰ میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۵ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان

گوشی هوآوی Nova 5T

خرید گوشی nova 5t بنفش

گوشی‌های سری Nova برند هوآوی از جمله گوشی‌های رده بالای موجود در بازار هستند که ارزش خرید زیادی دارند. ظاهر گوشی Nova 5T بسیار جذاب و وسوسه‌برانگیز است.

بدنه آن بسیار مستحکم بوده و رنگ‌های متنوعی دارد. سخت‌افزار این گوشی بسیار قدرتمند است و رابط کاربری جذابی دارد. تعبیه دوربین‌های باکفیت یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید. باتری گوشی چندان خوب نیست اما از قابلیت Fast Charge پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوآوی Nova 5T ، بهترین گوشی موبایل تا قیمت ۷ میلیون است. انتخاب بسیار خوبی برای همه کسانی است که به دنبال یک گوشی همه کاره و در عین حال با قیمتی نسبتا مناسب می‌گردند.

نام گوشی Huawei Nova 5T
ابعاد صفحه‌نمایش ۲۶/۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Hisilicon Kirin 980
RAM ۶GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۴ دوربین ۴۸MPو ۱۶MPو ۲MP و ۲MP
دوربین جلو ۳۲MP
وزن ۱۷۴ گرم
ظرفیت باتری ۳هزار و ۷۵۰ میلی‌آمپر
قیمت( تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۷ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان

قیمت p30 pro 256

برند هوآوی در تولید گوشی‌های سری P توجه خاصی به کیفیت دوربین دارد. گوشی Huawei P30 Pro پرچم‌دار برند هوآوی است. این گوشی هیچ نکته منفی ندارد و یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار موبایل در بین گوشی‌های رده‌بالا محسوب می‌شود. طراحی بدنه این گوشی بسیار زیبا و لاکچری است.

سخت‌افزار و رابط کاربری آن به خوبی با هم هماهنگ شده و در کنار هم کار می‌کنند. باتری گوشی شارژدهی مناسبی دارد و به طور کلی می‌توان گفت این گوشی یک گوشی همه چیز تمام است.

نام گوشی Huawei P30 Pro
ابعاد صفحه‌نمایش ۴۷/۶ اینچی از نوع OLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰
پردازنده Hisilicon Kirin 980
RAM ۸GB
حافظه داخلی ۱۲۸GB
دوربین پشت ۴ دوربین ۴۰MPو ۸MPو ۲۰MPو TOF
دوربین جلو ۳۲MP
وزن ۱۹۲ گرم
ظرفیت باتری ۴هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپر
قیمت(تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹) ۲۳ میلیون تومان

خرید گوشی موبایل از بهترین بازارهای موبایل در تهران

بعد از معرفی برترین گوشی‌های موجود در بازار ایران و دنیا نوبت به معرفی مراکز خریدی می‌رسد که می‌توان از این مراکز خرید گوشی‌های اصل و اورجینال با گارانتی‌های معتبر و مطمئن را خریداری کرد. در ادامه این مطلب به معرفی چند مرکز خرید معروف در تهران می‌پردازیم.

پاساژ علاءالدین

قیمت گوشی هواوی در پاساژ علاءالدین تهران

یکی از معروف‌ترین بازارهای موبایل در تهران پاساژ علاءالدین نام دارد که از سال ۷۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مرکز خرید گوشی موبایل در حدود ۱۱۰۰ فروشگاه قرار دارد و در تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری واقع شده است که یکی از مناطق پرجمعیت و پر جنب و جوش تهران به حساب می‌آید.

در این مرکز خرید انواع موبایل، تبلت و لوازم جانبی موبایل را می‌توان تهیه کرد. راهنمای خرید گوشی موبایل کمک می‌کند در بازار موبایل سردرگم نشوید.

مرکز خرید گوشی موبایل پاساژ علاءالدین یکی از مکان‌های اختصاصی بورس خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران است.

در پاساژ علاءالدین محصولات برندهای معتبری مثل سامسونگ، ال‌جی، اپل، شیائومی، هوآوی و آنر یافت می‌شود. مرکز تعمیرات موبایل در طبقه زیرزمین پاساژ علاءالدین واقع شده است. در طبقه‌های اول و دوم فروشگاه‌های موبایل و تبلت واقع شده‌اند. سایر مغازه‌ها در سایر طبقات، مربوط به تهیه انواع لوازم جانبی موبایل و قطعات مربوط به آن هستند.

برای دسترسی به این بازار موبایل بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل مترو استفاده کنید. چون خیابان جمهوری در محدود طرح ترافیک واقع شده است. ساعت کاری این پاساژ شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره و روزهای جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ عصر است.

پاساژ چارسو

بازار موبایل چارسو

یکی از بازارهای موبایل در تهران که دارای معماری مدرن و خاص است، پاساژ چارسو نام دارد. این پاساژ با فاصله کمی از پاساژ علاءالدین واقع شده است و به همین دلیل یکی از رقبای اصلی پاساژ علاءالدین در حوزه خرید و فروش موبایل در تهران محسوب می‌شود.

این مرکز خرید در تهران بورس خرید انواع موبایل، تبلت و لوازم جانبی است. کالاهای موجود در این پاساژ تنوع زیادی دارد و می‌توانید محصولات همه برندهای معتبر در زمینه تولید گوشی تلفن همراه را در این مرکز خرید پیدا کنید.

پاساژ چارسو در ۷ طبقه در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری واقع شده است و علاوه بر فروشگاه‌های موبایل در این پاساژ یک پردیس سینمایی و فودکورت قرار دارد. وجود سالن‌های مجهز و مدرن سینما، سبب شده مرکز خرید چارسو به یکی از جاذبه‌های شهر تهران تبدیل شود و روزانه جمعیت بسیاری در آن رفت‌وآمد کنند. معماری زیبای این ساختمان فوق‌العاده تماشایی است و بیشترین رنگی که در طراحی آن خواهید دید، طوسی و سفید است.

فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر بیشتر در طبقه اول پاساژ فعال هستند. دو برند معتبر و جهانی ال‌جی و سامسونگ بیشترین نماینده و فروشگاه معتبر را در این مرکز خرید دارند. فودکورت در طبقه پنجم پاساژ مستقر است و در آنجا می‌توانید انواع غذاهای فست‌فود، ایرانی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را امتحان کنید. سالن پردیس سینمای پاساژ چارسو تهران در طبقه هفتم این پاساژ قرار دارد. به دلیل وجود فودکورت و پردیس سینمایی، این مرکز علاوه بر مرکز خرید گوشی موبایل یک مرکز فرهنگی و تفریحی نیز به حساب می‌آید.

ساعت کاری این پاساژ شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است. برای رفتن به این پاساژ به دلیل قرار گرفتن در محدوده طرح ترافیک بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.

پاساژ پایتخت

نمایندگی هواوی در پاساژ پایتخت

پاساژ پایتخت یکی از مهم‌ترین پاساژهای تهران برای خرید گوشی موبایل و کامپیوتر است. این پاساژ در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع در خیابان میرداماد قرار دارد. در این پاساژ انواع موبایل،تبلت و قطعات و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها به فروش می‌رسد. برای رفتن به پاساژ موبایل پایتخت می‌توانید از خط مترو راه‌آهن تا تجریش استفاده کرده و در ایستگاه مترو میرداماد پیاده شوید.

از جمله افتخارات این پاساژ کسب تندیس طلایی جوایز فناوری ایران در سال ۸۹ است. با کسب این تندیس پاساژ پایتخت به یکی از مشهورترین مراکز خرید گوشی موبایل در تهران تبدیل شد. این پاساژ دز خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان میرداماد واقع شده است. روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۹:۳۰ شب می‌توانید به این پاساژ برای خرید گوشی موبایل مراجعه کنید. این پاساژ در روزهای تعطیل بسته است.

مجموعه بازار موبایل ایران ۱

مجموعه بازار موبایل ایران 1

مجموعه بازار موبایل ایران با داشتن مزایا، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه در مرکز تهران بزرگ ایجاد شده است. ۶۳ هزار مترمربع زیربنا در ۱۴ طبقه شامل: ۹ طبقه پارکینگ طبقاتی و ۵ طبقه تجاری، خدماتی، رفاهی مختصات و مشخصات ظاهری این مرکز خرید مدرن و مجهز است.

البته ایجاد این مزایا مستلزم فراهم کردن امکانات جانبی و مورد نیاز مصرف‌کننده در بطن و متن این نوع مراکز خرید است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به وجود پارکینگ اتومبیل، رستوران، کافی‌شاپ، سلف‌ سرویس، سوپر مارکت، نمازخانه، دسترسی به کلیه طبقات توسط پله‌برقی و آسانسور و… اشاره کرد.تفکیک طبقات بر اساس نوع محصولات ارائه شده از امتیازات برتر این مجموعه بزرگ و کم‌نظیر است.

بازار موبایل ۱ تهران در خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری واقع شده است. ساعات کاری این مجموعه شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر است.

بازار موبایل ایران ۲

بازار موبایل ایران 2

این پاساژ با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه موبایل و لوازم جانبی، خارج از محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد شهر تهران، در منطقه ۱۷ در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد. این مجموعه دارای ۲۵۰۰۰ متر مربع زیربنا و شامل ۷ طبقه است. ۳ طبقه تجاری و خدماتی، یک طبقه نمایشگاه اختصاصی و ۳ طبقه پارکینگ برای این بازار در نظر گرفته شده است.

 در بازار موبایل ایران ۲ سعی شده همه برندهای معتبر در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه دور هم جمع شوند و نمایندگان آنها اطلاعات و راهنمای خرید گوشی از برندهای مختلف را به خریداران ارائه دهند.

بازار موبایل ایران ۲ دارای ۲۰۰ پارکینگ و امکان استفاده از ۱۲۰۰ واحد پارکینگ در مجاورت مجموعه است. همچنین این مرکز خرید گوشی موبایل در تهران مجهز به سوپر مارکت، نمازخانه، آسانسور، پله برقی، سیستم اعلام حریق، برق اضطراری هوشمند، سیستم دوربین مداربسته و سرویس‌های بهداشتی بسیار مدرن است.

بازار موبایل ایران در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت‌آباد، خیابان یافت‌آباد شرقی، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۷ قرار دارد. ساعات کاری این مرکز خرید، شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر است.

بازار موبایل انقلاب تهران

مرکز موبایل و کامپیوتر انقلاب

یکی از بازارهای معروف برای خرید موبایل در تهران بازار انقلاب نام دارد. این بازار مرکز خرید انواع گوشی‌های تلفن همراه، تبلت و سایر محصولات دیجیتالی مثل لپ‌تاپ است. بازار موبایل انقلاب تهران در خیابان کارگر شمالی که یکی از پر رفت‌وآمدترین خیابان‌های تهران است، قرار دارد و به همین دلیل از آنجایی که جای پارک در این خیابان به سختی پیدا می‌شود، بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رفتن به این بازار استفاده کنید.

بازار موبایل انقلاب تهران در خیابان کارگر شمالی بالاتر از میدان انقلاب واقع شده است. این بازار در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب آماده خدمت‌رسانی به مراجعان است.

بازار موبایل شرق تهران

بازار موبایل فلکه اول تهرانپارس

در منطقه نارمک تهران بازار موبایلی با عنوان بازار موبایل شرق احداث شده است. در این بازار فروشگاه‌های مختلفی برای خرید موبایل و لوازم جانبی آن مستقر هستند. محصولات برندهای معتبری مثل سامسونگ، ال‌جی، اپل، هوآوی، سونی و آنر در فروشگاه‌های این بازار عرضه می‌شوند.

بازار موبایل شرق تهران در منطقه نارمک، چهارراه تلفن‌خانه، خیابان شهید ثانی مستقر است. در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید برای خرید موبایل به این بازار مراجعه کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنمای خرید بهترین پاوربانک + لیست قیمت
    سپتامبر 9, 2020

    […] افراد را کلافه می‌کند. اگرچه روش‌هایی برای کاهش مصرف گوشی موبایل و افزایش طول عمر باتری آن‌ها وجود دارد؛ اما راه‌حل […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنمای خرید گوشی ✔️ بهترین گوشی های ۲۰۲۱
    آگوست 3, 2021

    […] بیشتر بخوانید: خرید بهترین گوشی موبایل براساس بودجه […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ
    آگوست 7, 2021

    […] بیشتر بخوانید: خرید بهترین گوشی موبایل براساس بودجه […]

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | خرید تبلت با یک راهنمای ساده + لیست قیمت
    آگوست 7, 2021

    […] بیشتر بخوانید: خرید بهترین گوشی موبایل براساس بودجه […]

لینک کپی شد!