تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کدام یک از محصولات اسمگ ارزش پرداخت هزینه دارند؟

هر آنچه باید در مورد لوازم خانگی اسمگ بدانید

راهنمای خرید
برند اسمگ علاوه بر کیفیت طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که باعث شده مخاطبات زیادی جذب آن شوند. همچنین استفاده از رنگ‌های خاص و براق در تولید محصولات این برند، باعث شده طیف وسیعی از مردم با سلایق مختلف طرفدار محصولات این برند باشند.

برند اسمگ که امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا شناخته می‌شود، توسط فردی به نام گاستالا در یکی از شهرهای شمالی ایتالیا یعنی شهر رجیو امیلیا تأسیس شده. این برند که در قرن ۱۹ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است در ابتدا در زمینه تولید انواع اجاق گاز فعالیت داشت.

تصلا – برند اسمگ در نیمه دوم دهه ۵۰ میلادی توانست یکی از اولین نمونه اجاق گازهایی را که دارای عملکرد سوئیچینگ خودکار بودند، به همراه یک سوپاپ اطمینان به بازار عرضه کرد. بعد از آن نیز در سال ۱۹۶۳ میلادی اولین خط تولید ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی خود را راه‌اندازی کرد. به این ترتیب بود که در سال ۱۹۷۰ میلادی به عنوان اولین تولیدکننده ماشین ظرف‌شویی خود را به دنیا معرفی کرد.

برند اسمگ در دهه ۷۰ میلادی اقدام به تولید اولین سری از اجاق گازهای فر دار کرد و در همین سال‌ها بود که همکاری خود را با طراحان مشهور بین‌المللی آغاز کرد. در دهه ۹۰ میلادی این برند سعی کرد تولید محصولات متنوع‌تری را در برنامه خود قرار دهد تا جایی که سینک‌ها، هودها، یخچال‌ها و فریزرهای رنگی این برند که در ابتدا تحت عنوان Retro 50 به بازار عرضه می‌شدند، مورد استقبال بخش زیادی از کاربران قرار گرفت. در ادامه بیشتر به بررسی لوازم خانگی اسمگ برای تشخیص مارک اصلی از تقلبی و ویژگی های این برند می‌پردازیم.

تاریخچه شروع فعالیت اسمگ

در حال حاضر برند اسمگ تولید بیش از ۷۰ نوع محصول را در کارنامه خود دارد. این برند نه تنها شهرت زیادی را در بخش تولید لوازم خانگی در میان برندهای فعال در این حوزه از آن خود کرده است بلکه در بخش‌های مختلف تجارت نیز فعالیت دارد.

یکی از مشخصه‌های تولیدات و محصولات برند اسمگ طراحی خاص و منحصر به فرد آن‌ها است. همچنین استفاده از رنگ‌های خاص و براق در تولید محصولات این برند، باعث شده طیف وسیعی از مردم با سلایق مختلف طرفدار محصولات این برند باشند.

برند اسمگ که دارای یک استودیو انحصاری و منحصر به فرد برای طراحی ظاهری محصولات خود است، به جزئیات محصولات و استفاده از آن‌ها در خانه‌ها و دکوراسیون خانه‌ها توجه زیادی نشان می‌دهد و به همین دلیل به راحتی می‌توان از محصولات این برند در هر خانه‌ای با هر نوع طراحی داخلی استفاده کرد.

استودیو طراحی محصول انحصاری برند اسمگ،در زمینه زیبایی‌شناسی محصول فعالیت زیاد و گسترده‌ای دارد و به همین دلیل با معماران مشهور بین‌المللی مثل کوئیدو کانالی، ماریو بلینی، استودیو طراحی پیانو، مارک نیوزن و اخیراً استودیو دیزنی همکاری‌هایی را برای طراحی محصولات با ظاهری متفاوت و جذاب آغاز کرده است.

اما برند اسمگ فقط به طراحی ظاهری محصولات خود توجه ندارد و سعی کرده محصولات و تولیدات خود را بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به بازار عرضه کند. همچنین این برند مجهز به یکسری آزمایشگاه‌های تولید و کنترل کیفیت محصول است که نه تنها به این برند برای بکار گیری تکنولوژی‌های به روز دنیا در تولید محصول کمک می‌کند بلکه کیفیت محصولات را از نظر امنیت، دوام، انعطاف‌پذیری متناسب با نیازهای روز جامعه و جذابیت محصولات کنترل می‌کند.

بیشتر بخوانید:  معرفی یخچال‌های برند اسمگ

محبوبیت لوازم خانگی اسمگ

بر اساس آخرین نظر سنجی‌های انجام شده اکثر قریب به اتفاق محصولات برند اسمگ با نیازهای طیف وسیع از کاربران لوازم خانگی تطابق دارد و طراحی محصولات به برند به نحوی انجام شده است که نه تنها استفاده ساده و آسانی دارند بلکه مدیریت منابع در آن‌ها بسیار هوشمندانه انجام شده است.

جالب است بدانید با وجود اینکه بیش از ۷۰ سال از فعالیت برند اسمگ می‌گذرد و تغییرات زیادی در گروه‌های مدیریتی آن ایجاد شده است، اما همچنان در طراحی و ظاهر محصولات این برند می‌توان ردپایی از محصولات قدیمی و اصالت آن‌ها را مشاهده کرد.

از آنجایی که محصولات برند اسمگ یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین کاربران ایرانی لوازم خانگی به شما می‌آید در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین محصولات این برند در ۱۰ دسته مختلف از انواع همزن و مخلوط‌کن گرفته تا انواع اجاق‌گازهای آن را به شما معرفی کنیم.

قبل از معرفی محصولات برند اسمگ باید به دو نکته مهم اشاره کنیم. اول اینکه متأسفانه قیمت محصولات این برند نسبتاً گران هستند و شناختن ویژگی‌های آن‌ها البته به غیر از طراحی و رنگ از نظر کاربری قبل از خرید این محصولات اهمیت زیادی دارد و باید انجام شود تا بی‌دلیل هزینه زیادی صرف خرید محصولات این برند نشود.

در واقع با وجود اینکه برند اسمگ در تولید و طراحی محصولات خود سعی کرده از جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها استفاده کند اما باز هم استفاده از فناوری‌های روز دنیا در محصولاتی مثل انواع اجاق گازهای این برند نمی‌تواند توجیهی برای قیمت بالای آن‌ها باشد. چون در برخی از محصولات مثل اجاق گاز ویژگی‌ها و امکانات خاصی مثل امکان تمیز کردن خودکار دستگاه که در محصولات برخی دیگر از برندها ارائه شده است، در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

دومین نکته در خصوص محصولات برند اسمگ به خصوص محصولاتی مثل انواع یخچال‌های تولید شده توسط آن این است که در ساخت بدنه از مواد قابل بازیافت و در برخی از موارد از مواد بازیافتی استفاده شده است و به همین دلیل این محصولات مورد استقبال فعالان و طرفداران محیط زیست قرار گرفته است.

 برترین محصولات سمگ

محصولات برند اسمگ اگرچه ظاهر جذاب، خاص و منحصر به فردی دارند و از ویژگی‌های این محصولات بسیار فریبنده و جذاب است اما به این معنی نیست که شما به عنوان کاربر لوازم خانگی باید برای خرید هر کدام از این محصولات عجله کنید و یا همه لوازم خانگی خود را از بین محصولات برند اسمگ انتخاب کنید.

چون هر محصولی از هر برندی از جمله اسمگ، باید بر اساس نیاز کاربر بررسی شود و در صورتی که پاسخگوی نیازهای فرد باشد باید خریداری شود. از این رو بهتر است قبل از انتخاب لوازم خانگی مورد علاقه خود از برند اسمگ حتماً بهترین محصولات این برند را به همراه مزایا و معایب آن‌ها شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد برند سام و سام الکترونیک بدانید

بیشتر بخوانید: بهترین همزن از نگاه کاربران: همزن برند اسمگ مدل SMF01X

دستگاه‌های همزن یکی از انواع لوازم خانگی هستند که وجود آن‌ها در همه خانه چه برای تهیه انواع غذاها چه برای تهیه دسرها و شیرینی و کیک لازم و ضروری است.

این دستگاه‌ها همان‌طور که از اسم‌شان مشخص است برای مخلوط کردن مواد غذایی کاربرد دارند. در برخی از موارد می‌توان از دستگاه همزن حتی به جای مخلوط کن نیز استفاده کرد برای همین اگر دستگاه مخلوط کن ندارید، می‌توانید از دستگاه‌های همزن برای مخلوط کردن مواد غذایی استفاده کنید.

یکی از محصولات پرطرفدار برند اسمگ، دستگاه همزن مدل SMF01 است. طراحی این نمونه از دستگاه‌های همزن برند اسمگ بسیار جالب و زیباست. در طراحی بدنه آن از خطوط باریک و بسیار زیبایی استفاده شده است که زیبایی ظاهری آن را چند برابر کرده است. روکش بدنه این دستگاه براق و از جنس آلومینیوم است. این مدل از همزن‌های برند اسمگ در رنگ‌های کرم، سیاه، قرمز، آبی روشن و نقره‌ای تولید می‌شود.

البته به غیر از ظاهر زیبای همزن مدل SMF01 برند اسمگ، کارایی این دستگاه نیز خوب است. این دستگاه دارای سه قطعه اضافی و کاربردی از جمله یا کاسه با ظرفیت ۴٫۸ لیتر، امکان تنظیم سرعت چرخش تیغه با ۱۰ سرعت متفاوت و امکان حرکت چرخشی سر دستگاه است.

پایه‌های این دستگاه به نحوی طراحی شده‌اند که در هنگام روشن بودن دستگاه هیچ‌گونه لرزشی ندارند. روی بدنه این دستگاه یک خروجی برش زن وجود دارد که از آن می‌توان برای تهیه انواع مختلف اسپاگتی و یا چرخ کردن گوشت استفاده کرد. چون کارایی این دستگاه بسیار زیاد است، بنابراین این دستگاه ارزش خریدن دارد.

برای جدا کردن سر دستگاه در پشت آن دو دکمه تعبیه شده است که با فشار دادن آن‌ها سری دستگاه از آن جدا می‌شود. از این رو شما می‌توانید به راحتی این دستگاه را تمیز کنید.

ابعاد همزن مدل SMF01 برند اسمگ نسبتاً زیاد است و به همین دلیل هم وزن زیاد دارد که باعث شده جابجایی دستگاه تا حدی سخت باشد و از طرف دیگر امکان قرار دادن آن در کابینت‌هایی با فضای کوچک وجود ندارد.

از جمله مزایا و معایب همزن SMF01 برند اسمگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا:

  • داشتن ظاهر زیبا و جذاب
  • مجهز به یک سپر چند منظور حفاظتی که مانع پرتاب مواد غذایی در حین مخلوط شدن می‌شود.
  • تنوع رنگی بسیار زیاد
  • موتور پر قدرت ۱۸۰۰ واتی
  • وجود کاسه استیل که دارای قابلیت ضدزنگ است.
  • مجهز به قطعات جانبی که از آن‌ها می‌توان در کاربردهای مختلف استفاده کرد.

معایب:

  • وزن زیاد و سنگینی دستگاه که باعث سخت شدن جابجایی آن شده است.
  • ابعاد زیاد که باعث شده دستگاه فضای زیادی را اشغال کند.
  • کاسه همزن نسبت به ابعاد دستگاه کوچک است و نمی‌توان در آن حجم زیادی از مواد غذایی را با هم مخلوط کرد.

قیمت نسبتاً بالا

عدم امکان شستشوی اکثر بخش‌های دستگاه در ماشین ظرف‌شویی

همزن مدل SMF01 برند اسمگ از نظر کاربران توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد و با وجود اینکه وزن زیادی دارد اما چون کاربرد آن نسبتاً زیاد است به همین دلیل کاربران میزان رضایت زیادی را در خصوص این دستگاه ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: گلدان های هوشمند موجود در بازار + لیست قیمت

دستگاه‌های آب‌پرتقال‌گیری برند اسمگ

بهترین دستگاه آب‌پرتقال گیری در میان محصولات برند اسمگ: دستگاه آب‌پرتقال گیری مدل CJF01

یکی از محصولاتی که برند اسمگ در فهرست متنوع محصولات خود عرضه کرده است، دستگاه آب‌پرتقال گیری است. از حمله مشخصات و ویژگی‌های دستگاه آب‌پرتقال گیری برند اسمگ می‌توان به طراحی جذاب و بسیار زیبای آن‌ها اشاره کرد.

با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان آب مرکباتی مثل پرتقال، لیمو شیرین، گریپ فروت و مرکباتی از این دست را گرفت. یکی از بهترین دستگاه‌های آب‌پرتقال‌گیری این برند مدل CJF01 است. پایه این دستگاه از جنس فلز آلومینیوم ساخته شده است و برای بدنه آن رنگ‌هایی مثل آبی، قرمز، صورتی و سبز روشن در نظر گرفته شده است.

البته این دستگاه با رنگ بدنه کرمی رنگ نیز موجود است. سیم این مدل از آب‌پرتقال گیری این برند در بخش فلزی آن تعبیه شده است و به همین دلیل در معرض دید کاربر قرار ندارد. موتور این دستگاه دارای قدرت ۷۰ واتی است و بسیار کم سر و صدا است.

این دستگاه دارای سه قسمت است که این قسمت‌ها را می‌توانید با برداشتن درب آن مشاهده کنید. بخش ابتدایی یک بخش مخروطی از جنس فلز ضدزنگ استیل است. این دستگاه دارای یک سینی استیلی است که برای جدا کردن تفاله‌های پرتقال از آب‌ پرتقال کاربرد دارد.

در واقع تفاله‌ها روی این سینی قرار می‌گیرند و آب مرکبات در بخش پایینی دستگاه قرار می‌گیرد. آب‌پرتقال گیری مدل CJF01 برند اسمگ برای گرفتن آب مرکبات کاربرد زیادی دارد. اما عیب اصلی آن این است که ظرفیت ظرف برای نگهداری آب مرکبات بسیار محدود و فقط در حد یک فنجان است.

البته ویژگی مهم این دستگاه این است که قطعات آن قابل جدا شدن هستند و می‌توان آن‌ها را با استفاده از ماشین ظرف‌شویی شستشو داد.

مزایا و معایب دستگاه آب‌پرتقال‌گیری مدل CJF01 برند اسمگ به شرح زیر است:

مزایا:

  • طراحی بدنه بسیار زیبا و شیک که می‌تواند سلایق زیادی را به سمت خود جلب کند.
  • دارای بدنه محکم و مقاوم
  • مجهز به موتور بی سر و صدا

معایب:

  • ظرفیت محدود و کم برای نگهداری آب مرکبات
  • قیمت نسبتاً زیاد در مقایسه با محصولات مشابه از برندهای مختلف دیگر
  • استفاده از جنس پلاستیک برای ظرف نگهدارنده آب مرکبات

خریدارانی که آب‌پرتقال‌گیری برند اسمگ را خریداری کرده‌اند از خرید خود راضی بوده‌اند. اکثر این خریداران بر این باورند که استفاده از این دستگاه بسیار راحت است. البته عمده ایرادی که به این محصول از سمت خریداران و کاربران وارد است، این است که به دلیل استفاده از قطعات فلزی در این دستگاه آب مرکبات کمی بوی فلز می‌گیرد. امتیازی که مشتریان به این دستگاه داده‌اند ۴٫۵ از ۵ است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین لوازم خانگی ایرانی که به بازار می‌آیند،کدامند؟

دستگاه‌های قهوه‌ساز برند اسمگ

برترین قهوه‌ساز برند اسمگ: دستگاه قهوه‌ساز مدل ECF01

دستگاه‌های قهوه‌ساز یکی از برترین محصولات برند اسمگ هستند که طرفداران زیادی دارد. در واقع اکثر افرادی که در طول روز قهوه میل می‌کنند از جمله کاربران این دستگاه‌ها هستند.

در میان انواع متنوع دستگاه‌های قهوه‌ساز طراحی و تولیدشده توسط برند اسمگ، دستگاه قهوه‌ساز مدل ECF01 برند اسمگ یکی از بهترین آن‌هاست.

دستگاه قهوه ساز مدل ECF01 این برند به نحوی طراحی شده است که در آن می‌توان ردپای طراحی محصولات در دهه ۵۰ میلادی را مشاهده کرد. هرچند این دستگاه از نوع قهوه‌سازهای دستی است اما مجهز به فناوری‌های روز دنیا است که کاربرد زیادی دارند.

این محصول در رنگ‌های متنوع و مختلفی تولید می‌شود که در میان آن‌ها رنگ‌های کرم، قرمز، آبی و سیاه طرفداران زیادی دارد. رنگ بدنه این دستگاه براق و صیقلی است.

مخزن دستگاه قهوه‌ساز مدل ECF01 برند اسمگ در حدود ۱ لیتر است که برای تهیه ۴ فنجان قهوه کافی است. این مخزن به راحتی از دستگاه جدا می‌شود و به همین دلیل امکان شستشو و تمیز کردن آن به آسانی وجود دارد.

روی مخزن آب این قهوه‌ساز یک در پوس تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان مخزن را پر از آب کرد. این دستگاه همچنین مجهز به یک نشانگر است که در صورت نیاز برای کاربر آلارم مربوط به خالی بودن مخزن یا تخلیه آب را نمایش می‌دهد.

دستگاه قهوه‌ساز مدل ECF01 برند اسمگ دارای لوازم جانبی مثل پورتافیلتر، دو عدد فنجان و دو عدد قاشق است. پورتا فیلتر قطعه‌ای در دستگاه قهوه‌ساز است که وظیفه اصلی آن عصاره‌گیری قهوه آسیاب شده است. در ضمن این دستگاه دارای فناوری ترموبلاک است که حرارت را تنظیم می‌کند و جلوی داغ شدن بیش از حد را می‌گیرد.

اگر بخواهیم به مزایا و معایب این دستگاه قهوه‌ساز اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مزایا:

  • طراحی بسیار جذاب، شیک و در عین حال ساده
  • سرعت بالا برای گرم کردن آب
  • امکان استفاده از لیوان‌های بلند در این دستگاه

معایب:

کلیدهای روشن و خاموش کردن دستگاه قهوه‌ساز مدل ECF01 برند اسمگ در بخشی تعبیه شده‌اند که درو از دسترس کاربر قرار دارند و کاربر برای کار کردن با آن‌ها چندان راحت نیست.

کاربران و خریدارانی لوازم خانگی که از دستگاه قهوه‌ساز مدل ECF01 برند اسمگ استفاده کرده‌اند امتیاز ۴٫۴ از ۵ را به آن داده‌اند. البته برخی از کاربران این دستگاه به این موضوع اشاره کرده‌اند که علی‌رغم گفته سازندگان این دستگاه قهوه‌ساز امکان استفاده از لیوان‌های بلند در آن به راحتی وجود ندارد. قیمت بالای این دستگاه برای برخی از کاربران توجیه اقتصادی چندان زیادی ندارد.

کتری‌های برقی برند اسمگ

بهترین کتری برقی برند اسمگ از دید کاربران: کتری برقی مدل KLF03

از آنجایی که سرعت داشتن و به نوعی انجام کارها در زمان کوتاه یکی از مواردی است که در زندگی روزمره همه ما به سمت آن حرکت می‌کنیم، از این رو نیاز به دستگاه‌هایی که بتوان با استفاده از آن‌ها برخی از کارها مثل گرم کردن آب را در مدت زمان کمتری انجام داد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

این امر باعث شده دستگاه‌های کتری برقی در زندگی امروزی ما کاربرد زیادی داشته باشند. کتری‌های برقی برند اسمگ که کتری برقی مدل KLF03 یکی از بهترین نمونه‌های این دستگاه است، از جمله پرطرفدارترین دستگاه‌های کتری برقی موجود در بازار لوازم خانگی هستند. البته این دستگاه قیمت بالایی دارد و به همین دلیل خرید آن برای برخی از کاربران چندان مقرون به صرفه نیست.

کتری برقی اسمگ مدل KFL03 یکی از دستگاه‌های کتری برقی موجود در بازار است که در مدت زمان بسیار کمی آب را به جوش می‌آورد. طراحی این محصول بسیار شیک و زیبا است و مانند همه محصولات این برند در رنگ‌های متنوع و جذابی تولید و به بازار عرضه می‌شود. نکته جالب در طراحی این محصول این است که لوگوی برند اسمگ را در هر زاویه‌ای از این دستگاه می‌توان مشاهده کرد.

طول سیم کتری در حدود ۷۵ سانتیمتر است و به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت است. دسته طراحی شده برای کتری محکم است و به همین دلیل به راحتی می‌توان کتری مدل KFL03 را با استفاده از آن جابجا کرد.

برای این دستگاه یک فیلتر در نظر گرفته شده است که کار رسوب‌گیری املاح آب را انجام می‌دهد. توان مصرفی این مدل از کتری برقی برند اسمگ، در حدود ۳ کیلووات است که می‌تواند در حدود ۱ لیتر آب را ظرف مدت ۳ دقیقه و ۵ ثانیه به جوش بیاورد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نوع کتری برقی این است که سر و صدای نسبتاً کمی دارد و با فشردن یک دکمه به راحتی می‌توان درب کتری را باز کرد.

مزایا و معایب کتری‌های برقی مدل KFL03 برند اسمگ به شرح زیر است:

مزایا:

  • این کتری دارای ۷ سطح حرارتی است و به همین دلیل می‌توانید با استفاده از این کتری آب را در ۷ درجه گرم کنید
  • تعبیه نمایشگر LED به منظور نمایش درجه حرارت که با دو مقیاس سلسیوس و فارنهایت نمایش داده می‌شود
  • امکان گرم نگه داشتن آب به مدت ۲۰ دقیقه
  • امکان چرخاندن پایه کتری در ۳۶۰ درجه

معایب

  • قیمت بسیار زیاد دستگاه

به طور کلی خریداران و مشتریان این دستگاه از عملکرد آن راضی بوده‌اند. به عقیده بسیاری از کاربران این کتری یکی از بهترین کتری‌های موجود در بازار است. ولی برخی دیگر ایرادهایی، مانند سنگین بودن، به آن گرفته‌اند و اینکه نمی‌توانند به راحتی از آن به درون لیوان یا هر ظرف دیگر، آب بریزند. به طور کل مشتریان به این کتری، ۴ از ۵ ستاره داده‌اند.

بیشتر بخوانید: مقایسه و تفاوت تلویزیون‌ OLED ال‌جی و QLED سامسونگ

توسترهای برند اسمگ

بهترین دستگاه توستر برند اسمگ از دید کاربران و فروشندگان: دستگاه توستر اسمگ مدل TSF01

توسترهای برند اسمگ از جمله محصولات پرطرفدار این برند هستند که کاربرد زیادی دارند. این برند توسترهای متنوع با کار آیی نسبتاً بالایی را تولید می‌کند که یکی از بهترین نمونه این دستگاه‌ها چه از نگاه خریداران و چه از نظر فروشندگان توستر مدلTSF01  این برند است.

تولید این دستگاه با شش رنگ انجام می‌شود و به همین دلیل می‌توان از آن برای هر نوع آشپزخانه‌ای با هر تم رنگی استفاده کرد. سبک طراحی این دستگاه شبیه به محصولاتی است که برند اسمگ در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ تولید کرده است.

در بدنه این دستگاه از خطوط منحی و نرمی استفاده شده است که در کنار رنگ‌های جذابی که برای آن در نظر گرفته شده است، بسیار خاص به نظر می‌رسد.

توستر مدل TSF01 برند اسمگ دارای دو ورودی یا شیار برای قرار دادن نان است. نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه این است که امکان تست کردن نان در ۶ حالت یا ۶ درجه مختلف کاملاً ترد، نسبتاً ترد، نیمه ترد، نرم و انواع دیگر با استفاده از آن وجود دارد.

عرض شیارهای توستر که نان در آن قرار می‌گیرد به قدری زیاد است که به راحتی می‌توان در هر شیار دو تکه نان قرار داد. با این توستر می‌توانید نان‌ها و شیرینی‌های حلقوی را هم به راحتی تست کنید، به طوری که قسمت زیر آن تست شود و روی آن نرم باقی بماند.

در ضمن نان‌های یخ‌زده را با این دستگاه می‌توانید به راحتی گرم کنید و در عین حال به رنگ طلایی درآورید. کیفیت مواد به‌کار رفته در این توستر بسیار عالی است و پایه‌های آن، ضد لغزش هستند. البته به دلیل کیفیت بالای این محصول، قیمت آن هم بالاست.

در زیر به مزایا و معایب دستگاه توستر مدل TSF01 برند اسمگ اشاره شده است:

مزایا:

  • چون پهنای شیارهای دستگاه توستر مدل TSF01 برند اسمگ نسبتاً زیاد است به همین دلیل می‌توان در آن نان‌های با ضخامت ۳۰ سانتیمتر را نیز قرار داد
  • وجود تنظیمات متناسب با شکل نان باعث شده با استفاده از این دستگاه بتوان هم نان‌های مربعی و هم نان‌های حلقوی را برشته کرد.
  • به راحتی می‌توان از امکانات این دستگاه برای برشته کردن نان استفاده کرد.

معایب:

  • قیمت نسبتاً زیاد

به گزارش برخی از کاربران زمانی که دو نان در هر شیار این دستگاه قرار داده مشود، نان‌ها به صورت یکنواخت برشته نمی‌شوند.

هرچند برخی از کاربران از عدم برشته شدن یکنواخت نان‌ها در این دستگاه شکایت داشته‌اند اما بسیاری دیگر نیز از امکانات و کاربردهای این دستگاه راضی بوده‌اند و به همین دلیل آن را دستگاه مناسبی می‌دانند. البته قیمت گران دستگاه باعث شده تا برخی از کاربران دستگاه‌های توستر نان تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند. کاربران به این دستگاه از ۵ امتیاز، ۴ ستاره را داده‌اند.

اجاق گازهای صفحه‌ای اسمگ

بهترین اجاق گاز اسمگ از نظر کار آیی و امکانات: اجاق گاز صفحه‌ای برند اسمگ مدل PVS750

برند اسمگ در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از اجاق گاز از جمله اجاق گازهای فر دار و صفحه‌ای را تولید می‌کند.

یکی از بهترین انواع اجاق گازهای تولیدشده توسط برند اسمگ، اجاق گازهای صفحه‌ای این برند هستند که انواع مختلف و متنوعی دارند.

بهترین اجاق گاز این برند از نظر امکانات و کاربرد و کارایی اجاق گاز اسمگ مدل PVS750 است. اجاق گاز صفحه‌ای مدل PVS750 برند اسمگ دارای طراحی ظاهری برجسته است. استفاده از این نوع طراحی باعث شده این دستگاه طرفداران زیادی در بازار به خود جلب کند.

جنس بدنه این نوع اجاق گاز از استیل به همراه شیشه با دوام و نشکن است. از آنجایی که اجاق گازهای صفحه شیشه‌ای را به راحتی می‌توان روی کابینت آشپزخانه نصب کرد به همین دلیل استفاده از این نوع اجاق‌گازها بیشتر برای خانه‌هایی که فضای آشپزخانه در آن‌ها نسبتاً محدود است، کاربرد دارد.

ضخامت صفحه اجاق گاز مدل PVS750 برند اسمگ چیزی در حدود ۷۵ سانتیمتر است. رنگ شیشه استفاده شده در این دستگاه نقره‌ای است و برای آن یک فندک خودکار به همراه ۵ نوع شعله در ابعاد مختلف بزرگ تا کوچک در نظر گرفته شده است.

چون شعله‌های این دستگاه به صورت بلند می‌سوزند به همین دلیل حرارت مواد غذایی را به سرعت بالا می‌برند و در نتیجه برای پخت و پز انرژی کمتری مصرف می‌کنند. مزایا و معایب اجاق گازهای PVS750 به شرح زیر است:

مزایا:

  • طراحی زیبا و بسیار جذاب و استفاده از رنگ نقره‌ای که باعث شده بتوان از آن در هر نوع آشپزخانه‌ای استفاده کرد.
  • توان حرارتی نسبتاً زیاد و بالا
  • استفاده از مواد با کیفیت درجه در ساخت دستگاه

معایب:

  • قیمت نسبتاً زیاد

بیشتر خریداران از اینکه می‌توانند با این وسیله به راحتی کار کنند، راضی هستند. اما برخی می‌گویند که قسمت‌های پلاستیکی آن که آب میوه را در خود نگه می‌دارد، زود از بین می‌رود و از دوام مناسبی برخوردار نیست. خریداران به این محصول از ۵ ستاره، ۲,۵ ستاره داده‌اند.

مخلوط‌کن‌های برند اسمگ

پرفروش‌ترین مخلوط کن برند اسمگ: مخلوط کن مدل BLF01

دستگاه‌های مخلوط کن از جمله محصولاتی هستند که وجود آن‌ها در اکثر خانه‌ها لازم و ضروری است. از این دستگاه‌ها هم می‌توان برای مخلوط کردن انواع مختلف مواد غذایی استفاده کرد و هم از آن‌ها می‌توان برای دست کردن انواع اسموتی های خوشمزه با میوه‌های فصل بهره گرفت.

برند اسمگ مخلوط‌کن‌های نسبتاً متنوعی را در لیست محصولات خود عرضه کرده است که یکی از انواع پر فروش این محصولات، مخلوط کن مدل BLF01 است. طراحی این محصول بیشتر از طراحی محصولاتی که این برند در سال‌های ۱۹۵۰ طراحی کرده است، برگرفته شده است.

در واقع در بدنه این دستگاه خطوط به صورت منحنی هستند و کمتر خطوط تیز و لبه‌دار را می‌توان مشاهده کرد. برای تولید این دستگاه ۷ رنگ مختلف در نظر گرفته شده است. از آنجایی که تنوع رنگی این محصول بسیار زیاد است به همین دلیل می‌توان از آن در همه آشپزخانه‌ها با هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد.

نحوه استفاده از مخلوط کن مدل BLF01 برند اسمگ بسیار ساده و راحت است. این دستگاه مجهز به ۴ سرعت مختلف است. نکته مهم و قابل توجه در خصوص این دستگاه این است که امکان تنظیم کردن آن برای خرد کردن و بِلِند کردن انواع مواد غذایی از میوه‌های نرم یا یخ زده و همچنین تکه‌های یخ وجود دارد.

پارچ در نظر گرفته شده برای این مخلوط دارای ظرفیت ۱٫۵ لیتر است و در ساخت آن از نوعی پلاستیک به نام تریتان استفاده شده است. پلاستیک تریتان یک پلاستیک بسیار مقاوم در برابر ضربه و خراشیدگی است و به همین دلیل پارچ این مخلوط کن اصلاً خراب نمی‌شود.

از آنجایی که لوازم جانبی این دستگاه از مواد با دوام و مقاوم ساخته شده است به همین دلیل به راجتی می‌توان آن‌ها را در ماشین ظرف‌شویی بدون نگرانی از شکسته شدن و یا آسیب دیدن شستشو داد. مزایا و معایب دستگاه‌های مخلوط کن برند اسمگ به شرح زیر است:

مزایا:

  • استفاده آسان و کاربردی
  • امکان شستشوی همه بخش‌ها و قطعات دستگاه در ماشین ظرف‌شویی
  • امکان جدا کردن تیغه‌ها از دستگاه و شستشوی جداگانه آن‌ها
  • امکان قرار دادن دسته دستگاه در جلو آ« که بیشتر برای استفاده افرادی که چپ دست هستند مناسب است.
  • بدنه محکم و پارچ از جنس شیشه تریتان
  • زمانی که پارچ دستگاه را پر می‌کنید امکان نشت مواد داخل پارچ به هیچ عنوان وجود ندارد

معایب:

  • امکان جرم گرفتن پایه‌ای که در زیر دستگاه قرار دارد
  • گران بودن دستگاه

این دستگاه مخلوط کن توانسته از ۵ امتیاز، ۴٫۲ ستاره را به خود اختصاص دهد. ظاهر زیبای دستگاه و عدم ارزش آن در حین استفاده از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های و قابلیت‌های این دستگاه شناخته‌شده است. اما بسیاری از مشتریان می‌گویند که پس از مدتی استفاده، مواد خوراکی به قسمت‌هایی از پایین دستگاه که قابل باز شدن نیستند، نفوذ می‌کند و منظره بد آن باقی می‌ماند و شستشوی آن واقعاً دردسرساز می‌شود. با این حال بیشتر مشتری‌ها از خرید خود راضی بودند.

دستگاه‌های آبمیوه گیری برند اسمگ

بهترین دستگاه آبمیوه گیری برند اسمگ مدل SJF01

دستگاه‌های آبمیوه کیری در واقع دستگاه‌هایی هستند که همان‌طور که از اسم‌شان مشخص است می‌توان از آن‌ها برای گرفتن آب انواع میوه‌ها و سبزی‌ها استفاده کرد. برندهای زیادی اقدام به طراحی و تولید دستگاه‌های آبمیوه گیری می‌کنند که در این میان برند اسمگ نیز آبمیوه گیری‌های پر قدرت و کاربردی را طراحی کرده است.

یکی از بهترین و شیک‌ترین دستگاه‌های آبمیوه گیری برند اسمگ، دستگاه SJF01 است. ظاهر این دستگاه بسیار شیک و خاص است و رنگ‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده در محصولات سایر برندها دیده نمی‌شود. این محصول را می‌توانید در رنگ‌های متنوعی مثل سیاه، کرم، قرمز و آبی مشاهده کنید.

سیستم آبمیوه‌گیری برند اسمگ دارای قدرت ۴۳ دور در دقیقه است و به همین دلیل مواد مغذی میوه‌ها و سبزی‌هایی که با استفاده از این دستگاه آب آن‌ها را می‌گیرید، حفظ می‌شود.

از طرفی آبمیوه تهیه شده با این دستگاه را می‌توانید در مدت زمان بیشتری در یخچال نگهداری کنید. مشکل مهم این دستگاه وزن سنگین آن است که باعث می‌شود جابجا کردن آن سخت باشد.

البته همین وزن سنگین مانع لرزیدن و حرکت کردن دستگاه در حین کار کردن می‌شود. این آبمیوه‌گیری دارای دو فیلتر استیل ضدزنگ نرم و خشن است که هر دو دوام بالایی دارند. این دستگاه دارای قابلیت چرخش معکوس هم هست که باعث می‌شود تمام مواد به طور کامل آب‌گیری شوند. در بررسی‌های انجام شده روی این دستگاه آبمیوه گیری مزایا و معایب آن به شرح زیر اعلام شده است:

مزایا:

  • ظاهر بسیار زیبا و جذاب
  • امکان گرفتن آب انواع میوه و سبزی‌ها با استفاده از این دستگاه
  • آبمیوه تولید شده با این دستگاه دارای کیفیت بالایی است.

معایب

  • قیمت نسبتاً گران
  • امکان جدا کردن کف روی آب میوه با استفاده از این دستگاه وجود ندارد.

راحتی کار با این دستگاه باعث شده مشتریان و خریداران آن نسبت به انتخاب خود رضایت کافی داشته باشند هرچند برخی از آن‌ها بر این باورند که چون پارچ این دستگاه پلاستیکی است برای همین ممکن است در اثر مرور زمان کیفیت خود را در اثر مجاورت با برخی از آبمیوه‌های اسیدی از دست بدهد. به طور کلی این دستگاه توانسته امتیاز ۲٫۵ از ۵ را از نظر رضایت محصولی به خود اختصاص دهد.

ماشین‌های ظرف‌شویی برند اسمگ

برترین ماشین ظرف‌شویی برند اسمگ از نگاه خریداران : ماشین ظرف‌شویی توکار مدل ST2FAB

برند اسمگ انواع مختلفی از ماشین‌های ظرف‌شویی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برخی از انواع این ماشین‌های ظرف‌شویی از نوع توکار هستند که در اصل در داخل کابینت قرار می‌گیرند.

یکی از بهترین ماشین‌های ظرف‌شویی توکار این برند که توانسته امتیاز خوبی را از مشتریان به خود اختصاص دهد، ماشین ظرف‌شویی توکار مدل ST2FAB است. مهم‌ترین ویژگی این محصول استفاده از رنگ‌های شاد برای طراحی بدنه آن است.

همچنین این محصول امکانات بسیار زیادی دارد که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. برای این ماشین ظرف‌شویی ۹ برنامه شستشو در نظر گرفته است که شامل مواردی مثل خیس خوردن، سرعت شستشوی ۲۷ دقیقه‌ای ظروف، شستشوی ظروف حساس مثل کریستال و شیشه، شستشوی اقتصادی یا کم مصرف و چند مدل شستشوی دیگر است.

در محفظه درونی ماشین ظرف‌شویی ST2FAB برند اسمگ ۱۴ قسمت برای قرار دادن ظروف در نظر گرفته شده است. همچنین علاوه بر این ۱۴ قسمت یک سبد برای قرار دادن قاشق و چنگال نیز در نظر گرفته شده است. این ماشین لباسشویی دارای سیستمی به اسم Stop-Aqua است که باعث می‌شود جلو صدمات اتفاقی که ممکن است فشار بیش از حد آب یا فشار کم آب برای دستگاه ایجاد کند را می‌گیرد.

مصرف انرژی سالانه در این ماشین لباسشویی چیزی در حدود ۲۳۰ کیلووات است و مصرف سالانه آب در آن چیزی در حدود ۲۳۸۰ لیتر است. صدای دستگاه در حدود ۴۳ دسی بل است و به عنوان دستگاه‌های کم صدا شناخته می‌شود. مزایا و معایب این دستگاه بر اساس بررسی‌های انجام شده به شرح زیر است:

مزایا:

  • برنامه‌های مختلف شستشو مناسب با نیاز کاربر
  • قابلیت شستشوی با تأخیر که باعث می‌شود تا کاربر بتواند دستگاه را برای شستشو در مدت ۲۴ ساعت آینده یا بیشتر برنامه‌ریزی نماید.
  • مصرف بهینه انرژی و آب

معایب:

  • چون این ماشین لباسشویی توکار است باید برای نصب لوله‌کشی‌های مخصوص و متناسب با نیاز کاربر انجام شود.
  • توکار بودن دستگاه باعث می‌شود نتوان مکان آن را در آشپزخانه تغییر داد و در نتیجه همیشه باید در جای ثابتی باشد.

برخی از خریداران نسبت به کم‌دوامی این ماشین ظرف‌شویی اعتراض دارند. حتی ماشین برخی از خریداران، پس از چند ماه کار کردن، خراب شده است. با این حال بیشتر مشتری‌ها از خرید خود راضی هستند و معتقدند ماشین ظرف‌شویی اسمگ، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. این محصول از ۵ ستاره، ۳ ستاره دریافت کرده است.

در این مطلب سعی شد بهترین محصولات برند اسمگ را که در بازار ایران وجود دارند و توانسته‌اند امتیاز خوبی را از نگاه مشتریان و فروشندگان به خود اختصاص دهند معرفی کنیم. در مطلب دیگری انواع مختلف یخچال‌ها و فریزرهای برند اسمگ را به صورت جداگانه و تخصصی بررسی کرده‌ایم که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!