تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

وسایل ضروری آشپزخانه عروس کدامند؟

لیست کامل لوازم برقی جهیزیه

راهنمای خرید
تصلا— برای تنظیم چک لیست جهیزیه ابتدا باید بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. در مرحله بعد بر اساس بودجه تعیین شده در محدوده قیمت مشخصی برای تهیه وسایل مورد نیاز جهیزیه اقدام خواهید کرد.  لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس یکی از مهمترین دسته‌بندی‌ها در خرید جهیزیه عروس، لیست وسایل آشپزخانه است. هنگام […]

تصلا— برای تنظیم چک لیست جهیزیه ابتدا باید بودجه مورد نظر خود را مشخص کنید. در مرحله بعد بر اساس بودجه تعیین شده در محدوده قیمت مشخصی برای تهیه وسایل مورد نیاز جهیزیه اقدام خواهید کرد.

 لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس

یکی از مهمترین دسته‌بندی‌ها در خرید جهیزیه عروس، لیست وسایل آشپزخانه است. هنگام خرید لوازم برقی بزرگ مانند ماشین لباسشویی یا یخچال و فریزر شما با موارد مشخصی روبرو هستید. در صورتی که وسایل آشپزخانه با توجه به تعداد و تنوع در یک گروه با لیستی طولانی‌تر قرار می‌گیرند.

لوازم صوتی و تصویری یا لوازم برقی بزرگ، اهمیت بیشتری در لیست وسایل خانه دارند. با این حال نمی‌توان از ضرورت وجود وسایل مورد نیاز خانه مانند لوازم مربوط به آشپزخانه غافل شد. به همین جهت برای سهولت در انجام کار توصیه می‌شود، لیست وسایل آشپزخانه را در اولین فرصت تنظیم کنید تا هنگام خرید با مشکلی روبرو نشوید.

بیشتر بخوانید: کابوس خرید جهیزیه کامل عروس

قیمت لوازم برقی عروس

معمولاً تازه‌عروسان لوازم برقی جهیزیه خود را در یک یا دو رنگ مشخص با یکدیگر سِت می‌کنند. به همین جهت شما می‌توانید در لیست وسایل آشپزخانه خود به رنگ مورد نظر نیز اشاره کنید.

مهمترین نکته در تهیه لیست در نظر گرفتن قیمت است. قبل از تنظیم لیست، بودجه مورد نظر خود را یادداشت کنید تا بر اساس آن جلو رفته و خرید کنید.

شما می‌توانید با جستجو در سایت‌های اینترنتیِ خرید و همچنین مراجعه حضوری به چند مغازه یا فروشگاه، نسبت به قیمت حدودی لوازم مورد نیاز خود آگاه شوید. با توجه به قیمت بازار و تنوع محصول این امکان وجود دارد که موارد ذکر شده در لیست وسایل خانه به درستی خریداری شوند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در خرید وسایل جهیزیه عروس

لیست لوازم برقی جهیزیه

یکی از مهمترین موارد در لیست وسایل مورد نیاز خانه، لوازم برقی آشپزخانه است. از آنجا که این وسایل نسبت به وسایل خرده‌ریز آشپزخانه قیمت بیشتری دارند، در تهیه آن‌ها باید دقت بیشتری داشته باشیم. شما باید برای تهیه لوازم برقی آشپزخانه بودجه کلی، سلیقه و نیاز خود از خرید را در نظر داشته باشید. در واقع هر شخصی با توجه به بودجه خود خرید می‌کند.

توصیه ما به تازه‌عروسان در هزینه کردن برای خرید لوازم برقی جهیزیه است. به این معنا که هزینه کردن بیش از اندازه برای وسایل خرده‌ریز آشپزخانه باعث می‌شود تا شما در خرید لوازم برقی با کمبود بودجه مواجه شوید. البته برای تهیه لوازم برقی نیز نیاز به افراط در خرید نداریم، تازه‌عروسان باید وسایلی را خریداری کنند که از آن استفاده بهینه داشته باشند.

به عنوان مثال اگر شما استفاده چندانی از دستگاه سرخ‌کن ندارید، می‌توانید بودجه مربوط به آن را جایگزین خرید وسیله کاربردی دیگری کنید.

بیشتر بخوانید: لیست جهیزیه لاکچری با قیمت روز

لیست وسایل برقی آشپزخانه

ابتدا در لیست لوازم برقی آشپزخانه جهیزیه عروس اشاره می‌کنیم که از اهمیت بیشتری در این لیست برخوردار هستند.

لیست لوازم برقی آشپزخانه
یخچال و فریزر
اجاق‌گاز و فر
آون توستر
ماشین ظرفشویی
پلوپز، آرام‌پز و زودپز
چرخ‌گوشت
مخلوط‌کن، خردکن و آسیاب
آبمیوه گیری
غذاساز چندکاره
ماکروویو یا سولاردام
توستر
همزن برقی و گوشتکوب برقی
چای‌ساز و کتری برقی
دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز
سبزی خردکن
بخارپز و میوه خشک‌کن
دستگاه سرخ‌کن
ساندویچ ساز

بیشتر بخوانید: چگونه به سراغ لیست جهیزیه ارزان برویم؟

وسایل مورد نیاز خانه

وسایل آشپزخانه عروس

در مرحله بعد از خرید لوازم برقی جهیزیه شما باید وسایلی را به لیست اضافه کنید که برای وعده‌های غذایی مختلف و پذیرایی از مهمان به آن‌ها احتیاج دارید. در واقع این وسایل جزء ضروری‌ترین لوازم جهت گذران زندگی روزمره هستند.

برای خرید این وسایل از افراط و شلوغ‌کاری در خرید پرهیز کنید. در ابتدا شما باید ظرفیت کابینت‌های آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید تا هنگام چیدمان با کمبود فضا مواجه نشوید. در ابتدای زندگی عروس و داماد به وسایل زیادی احتیاج ندارند، به این ترتیب شما می‌توانید با کم کردن هزینه‌ها در عوض لوازمی را تهیه کنید که کاربردی‌تر هستند.

به عنوان مثال برای خرید سرویس لیوان و فنجان یک یا دو سرویس کفایت می‌کند. شما می‌توانید در طول زندگی با توجه به نیاز و سلیقه، به تعداد وسایل مورد نیاز خانه اضافه کنید.

لیست وسایل آشپزخانه
ظروف غذاخوری چینی
ظروف غذاخوری آرکوپال، اُپال، شیشه‌ای و… جهت استفاده روزمره
ظروف میوه‌خوری، سالادخوری، شیرینی‌خوری یا کیک خوری
ظروف آجیل‌خوری
لیوان و فنجان
بطری آب و پارچ
سرویس قابلمه و ماهیتابه (تفلون، سرامیک، چدن، مس، روحی و…)
کتری، قوری و فلاسک چای
سرویس قاشق، چنگال و کارد غذاخوری و میوه‌خوری
ظروف مربوط به صبحانه مانند جای کره و پنیر
انواع سینی
سبد میوه و سبزی از جنس استیل و پلاستیک
گوشتکوب و رنده
چای‌صاف‌کن و گردو شکن
تخته‌گوشت و هاونگ
زعفران ساب و قوری زعفران
دستگیره، پیشبند، زیر قابلمه‌ای، حوله آشپزخانه و…
ظروف پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی
ظروف مخصوص نگهداری حبوبات، ادویه، روغن، آبلیمو و…
قیچی آشپزخانه
انواع ظروف به صورت پیاله در اندازه‌های مختلف
سرویس چاقوی آشپزخانه در سایزهای مختلف

سطل زباله و جای مایع ظرفشویی

ظروف نگهدارنده

یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه ظروف درب داری هستند که برای نگهداری مواد غذایی درون یخچال و فریزر از آن‌ها استفاده می‌شود. هنگام خرید این وسایل به جنس آن‌ها توجه داشته باشید تا در طولانی مدت کمتر آسیب دیده و از مواد مضر ساخته نشده باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای شما برای خرید لوازم برقی آشپزخانه کیست؟

وسایل ضروری جهت نظافت آشپزخانه

از آنجا که ما در طول روز با مواد خوراکی مختلفی در آشپزخانه سروکار داریم، نظافت این مکان اهمیت بسیاری دارد. دستمال و پارچه‌های نخی بهترین گزینه برای تمیز کردن سطوح مختلف در آشپزخانه هستند. شیشه‌پاک‌کن، گاز پاک‌کن، محلول پاک‌کننده مخصوص چوب و… از محصولاتی هستند که برای نظافت آشپزخانه کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه

برای تنظیم لیست وسایل آشپزخانه عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • قبل از هر چیز برای تهیه لوازم برقی آشپزخانه، تحقیق کنید. شما باید از برندهای موجود در بازار، کیفیت و قیمت محصولات اطلاعات کافی داشته باشید. مشورت با دیگران نیز در این امر می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.
  • هنگام خرید توجهی به تبلیغات فروشندگان نداشته باشید. شما با تحقیق در این زمینه، مشورت و استفاده از تجربه دیگران، می‌توانید خرید مطلوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای انجام دهید.
  • از افراط در خرید و چشم هم چشمی دوری کنید. همان‌طور که اشاره کردیم شما می‌توانید هزینه ناشی از خرید وسایل غیرضروری را جایگزین خرید لوازمی مهم و ضروری کنید.
  • قبل از خرید لوازم برقی جهیزیه ، محصول را در مغازه تست کنید. هیچ‌گاه بدون تست کردن وسیله از مغازه خارج نشوید. گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نیز اهمیت بسیاری دارد.
  • از چیدمان شلوغ و خرید بیش از اندازه وسایل آشپزخانه دوری کنید. هر چه آشپزخانه شما خلوت‌تر باشد شما آرامش بیشتری برای گذران وقت در آشپزخانه خواهید داشت.
  • خرید تمام وسایل آشپزخانه قبل از خرید خانه و چیدمان آن ضرورتی ندارد. شما می‌توانید بسیاری از این وسایل را بعد از خرید خانه و محاسبه فضای مورد نیاز برای قرارگیری لوازم، تهیه کنید.
  • بسیاری از لوازم برقی جهیزیه و خانه در گروه لوازم غیرضروری قرار می‌گیرند و خرید آن‌ها لزومی ندارد. به عنوان مثال ترازوی آشپزخانه در صورتی جزء لوازم ضروری محسوب می‌شود که شما در طول هفته به شیرینی‌پزی و کیک پزی مشغول باشید.
  • خرید وسایل خرده‌ریز ضروری مانند سفره یک بار مصرف، دستمال‌های گردگیری، کیسه فریزر، کیسه زباله، ظروف یک بار مصرف و… را فراموش نکنید.

کیفیت در تهیه وسایل آشپزخانه عروسی حرف اول را می‌زند. اختصاص دادن بودجه به هر بخش باعث می‌شود تا شما هنگام خرید لوازم ضروری را در ارجحیت قرار دهید. گروه اصلی در لیست وسایل آشپزخانه، لوازم برقی هستند که کیفیت و برند معتبر از مهمترین فاکتورها هنگام خرید این لوازم محسوب می‌شود.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    رضایی
    ژوئن 12, 2021

    دیگه با این وضع قیمتها جهیزیه باید معقول و مختصر و کاربردی باشه

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | نکات مهم در خرید وسایل جهیزیه عروس
    جولای 3, 2021

    […] بیشتر بخوانید: لیست کامل لوازم برقی جهیزیه […]

لینک کپی شد!